 Zdravím. chci se poradit prosímvás. Přecházím z pionýra na silnější kubatůru a to na jawu 350/638... Už mám vyhlídlou jednu pěknou. Dneska jsem se na ni byl podívat,motor šlape uplně nádherně,krásně táhne. prostě paráda ale co mě zarazilo tak je to že strašně těžko se tam kope dvojka. O tom že bych ji tam špičkou nohy cvrnkl jako u kývačky se mi může jenom zdát. Musím se za tu páku zapřít patou a zápasit s tím aby tam ta dvojka skočila. Projel jsem to po městě asi 5Km a ještě mě bolí noha jako prase a to s tím hodlám jezdit delší trasy Ještě nikdy jsem konkrétně na 638čce nejel tak nemám to s čím porovnat. ale jezdil jsem na 350 ce kývačce,panelce i 634. A všechny šly řadit krásně lehce. No spojku jsme ladili ale nemá to na to sebemenší vliv. Je to u těchto typů normální? asi ne že? Chtěl bych motorku koupit a jezdit a zrovna 2x se mi nechce ani nemám náladu na to půlit motor. Co myslíte mám ji vzít? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 16:32
Jméno: hsbakhfc
IP: uživatel7854
 hele ty poštule, samozřejmě že na pionýrech asi začínal každej čech a na značku Jawa bych nedal v životě dopustit ,ale na fichtlu se do nekonečna jezdit nedá a když se chce človek pořádně svézt tak se bohužel musí poohlédnout po zahraniční značce. Já jezdim už 5 letna 350ce panelce a už mě to docela sere. Do tý 638mičky bych ale nešel. Ty byli z těch novějších třistapadesátek snad nejhorší
Datum: 21. července 2010 16:32
 Normální to není, kvalty na těhle 350 jdou řadit dobře, alespoň u moji 639 s řazením problémy nemám. Jinak jestli je všechno ostatní v pořádku a je za solidní cenu tak ji klidně vem. Taky záleží na tobě jestli si myslíš že by si na tu dvojku zvykl, nebo jestli to časem rozpůlit a zpravit, to už nechám na tobě jak se rozhodneš...
Datum: 21. července 2010 12:00
 ale máš pravdu že 350 je asi krok zpět na cestování.kyvačku panelku asi jo ale tohle asi ne
Datum: 21. července 2010 8:26
 hele ty modroprde nesplet sis forum?až se ti tvoje honda posere tak uvidíš.do fichtlu se nenavážej protože na ničem jiném ses neučil jezdit.je to národní poklad stroj který povýšil mládež ze stavu cyklistického do stavu motocyklistického.dostaneš ban a můžeš si dopisovat tak rozsypaným čajem se soukmenovci
Datum: 21. července 2010 8:19
Jméno: MUDRoprd
IP: uživatel9955
 Polož si pár otázek. Chce si ti to spravovat? Vrážet do toho další peníze a čas? Je ta cena opravdu tak výhodná? Proč to prodávající prodává? Co ti řekl, když si s ním řešil těžké zasouvání kvaltu? Bude tě jízda na takové motorce těšit, když tě ještě teď bolí noha? Zlepší se to samo? Opraví se to samo? Půjde to opravit vůbec? Proč zrovna tuto motorku kupovat? Chceš si stoupnout do nekonečné fronty majitelů Pionýrů, kterým se za jízdy pořád něco sere a vozí s sebou půl motorky náhradních dílů? Chceš spolehlivý stroj? Chceš jen opravovat, nebo konečně i jezdit? Podívej, roky jsem jezdil na Pionýrovi, znám všechny jeho trable, zažil jsem si s ním svoje, věčně se aspoň něco vydrncalo, když nic víc. Koupil jsem si HONDU, nastartuje pokaždé hned, za studena / za tepla, nic z ní nepadá, vždycky dojede ... a mám z takovéto jízdy mnohem lepší pocit, než z fechtla.
Datum: 21. července 2010 0:38
 to jsme skoušeli. Aby jsme vyloučili spojku tak jsme dali šroub uplně nadoraz co to šlo, a pořád to šlot ak těžko
Datum: 20. července 2010 22:30
 začal bych málo vypínající spojkou...to docela často způsobuje tenhle problém...
Datum: 20. července 2010 22:27
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 resim tu skoro stejnej problem mam cheese na stole a premejslim jestli ho snist ale k veci jel sem na tyhle motorce mela malo najeto a kvalty mi tam sli celekm ztuha z fechtlem se to neda srovnat
Datum: 20. července 2010 21:47
|



|