Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdravím mam mustanga na opravu se spojkou jsiu tam nové lamely a spojka ale nerozepíná je tam vše jak má být.Prosím poradtě čím to může být dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2010 15:38
Jméno: Jan
IP: uživatel9449
 vezmi smirkovi papir a poradne ten vnitri otvor lamele zbrus dokud ti nepujdou krasne nasadit na kos
Datum: 24. července 2010 15:38
 jestli ti šli těžko nasadit tak je sundej a já jsem to dělal v ruce jsem je brousil ten vnitřní otvor dokud nešli krásně nasadit
Datum: 22. července 2010 20:14
 Omotej nějakou kulatinu šmirglem a upni ji do vrtačky nejlíp do stojanové a vnitřní otvor s tím vybrus dokud nepujde lamel na koš lehce a dokud se na koši nebude volně otáčet. Taky to jde pilníčkem ale tou vrtačkou je to myslim že lepší
Datum: 22. července 2010 19:02
 Mam ferodovy lamely tak co stim mam teda dělat
Datum: 22. července 2010 15:54
 Takova technicka otazka. Než ty ferodo lamely nasadils na koš,vypilovals ten jejich vnitřní otvor pilníkem nebo něčím? Pokud ne tak to je jasné,ten otvor má totiž menší průměr než je spojkový koš a oni na to nesednou. Sednou teda ale po použití obrovské síly. Jestli se ti lamely na koši volně otáčejí tak to je u těchto lamelů tak prvních 50Km normální že se lepí. Řešil jsem to tak že jsem zařadil dvojku,zmáčkl spojku,pořádně jsem s motorkou škubl a oni se odlepily
Datum: 22. července 2010 11:14
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 ferodo lamely mam na jawe 90 a pripada mi to jakoby byli slepeny po chvilce jizdy nebo jen nastartovanyho motoru je vsechno v pohode a spojka funguje dobre  asi jak se ohreje olej tak lip maze nebo co ja vim  proste klasika spojka je klasika spojka
Datum: 22. července 2010 9:54
 taky mam myslim stejny problem jeden den mne ty ove ferodo lamely zabiraly upllne paradne as sem se divil ze to taak jede a pak us se to zhorsovalo
Datum: 22. července 2010 9:16
 nemáš náhodou ferodo lamely?
Datum: 22. července 2010 7:59
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 zkontroluj jestli sou tam ty tycky a kulicka
Datum: 21. července 2010 23:15
 zdar draci, potreboval bych poradit kde mám sehnat pružinu do centrálu, je to na tlumič z jawa dandy mám ho na fichtlovi ale je moc tvrdý tak chci jen vyměnit pružinu pokud by šla sehnat jiná.díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2010 14:13
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2162.html
Datum: 22. července 2010 14:13
 pokud je ten tlumic olejovy,jako ze urcite je,tak tam dej ridci olej a nebo oleje min ne?a pokud stavis krosovyho pionyra tak tam nemuzes dat nejakej uplne mekkej,pri skoku by to slo na doraz.
Datum: 22. července 2010 9:17
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 cus draci  resim problem s fikem... kdyz je studenej... tak jede jak blazen!!! ALE 20 minut jizdy a konec.... to se coura.... a vubec to nejde.. a kdyz ho podrzim na 3 jede.. jede... a najednou zacne sam ubirat... a zase prida... a zase ubere.. a znova prida a takhle.. neudrzi.. se proste tocit...na plnej ceres.. myslite ze je to zrali na vybrus? dikes moc odpovědět
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 23:01
 No dej tam 14 svíčku nějakou studenou třeba pal nebo zkus NGK B8HS.A trysky tam nech origoš a ten filtr dej origoš taky s otevřenýma 2 dírama.Ten sportovní tam nemá cenu dávat jestli němáš nějak extra upravenej motor.
Datum: 21. července 2010 23:01
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 Sory ze to sem davam znova  ale chci to jeste nejako poresit... svicku tam z autovou... vypodlozenou  (BOSCH) newim jaky oznaceni... fik mi jinak chyta krasne na poprvy.. svicka nadherna... cihla.... vylec by mel byt zajetej slusne... ale nedavno jsem ulomil krouzek tak jsem poridil novy... a je na nic nalitano tak 70km.. ale fakt ji nechapu... mam ji udelanou... na polnacky a na fichtlcup... vzadu mam drapak... a za studena... na jednicku... zatocit.. dam plnej... a rve to drny travy.. a stavi se na zadek... (mam 10 sekundar kolecko).. ale jak rikam... jak se ohreje... konec... zitra zkusim tu 14 svicku... a uvidime... jinak tam mam.. sport filtr.. a zitra tam putuje.. 72 tryska.. tak uvidime co to udela zatim dikes.. za rady..
Datum: 21. července 2010 22:51
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau má vliv na startování u pionýra stav pístních kroužku a když jsou nové startuje to líp. Ještě bych se chtěl zeptat jestli je lepší píst dvou kroužkový ne troj kroužkový díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 9:49
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 3 kroužky -větší tření víc se hřeje proto u novějších modelů jsou jen 2
Datum: 28. července 2010 9:49
 pístama*
Datum: 22. července 2010 8:02
 s těma písrama je to jedno
Datum: 22. července 2010 8:01
 Mno trochu maj ty kroužky vliv na startování .No když sme dal nový kruhy a potom sem chtěl jet tak to chytlo nádherně napoprvý to předtím moc ne.A jinač jestli chceš jezdit někde do kopců a mít lepší spodek tak dej 3 kroužkovej píst jestli chceš jezdit hodně po silnicích a točit tak dej 2 kroužkový píst
Datum: 21. července 2010 23:09
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Zdravim, chystam se kupovat CZ 175, bohuzel ma sundanou nakopavaci paku, rad bych se vas zeptal na co si davat pozor u tehlech motorek, a zda se vubec vyplati ji kupovat... Jak moc trpi ta nakopavacka? Nejde mi do hlavy proc by ji nekdo sundaval.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2010 22:01
 Lori: Nové díly seženeš - převodovka se dá sehna celá nová ještě ze starých zásob ze Strakonic. Dokonce i nosič chromovanej originální se dá sehnat - mám ho. Motorový části komplet nejsou problém - celej primár i se s pojkou je sehnatelnej,klika se dá dokonce sehnat nová,ale dá se i nechat zrepasovat a výbrus též není problém,řazení se dá vyměnit - nový pružinky,horší jeto z poloautomatem - novej se dá ještě taky teda sehnat - je tu na FICHTLKRÁMKU novej.
Datum: 22. července 2010 22:01
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 prodejce tu paku ma akorat je sundana proto mu te nejde do hlavy a za tu cenu co mu to prodava neni co resit PS:chce za to tolik jak za nakyho prumernyho fechtla bez papiru
Datum: 22. července 2010 10:01
 hosi ja mam na 175/450 rozetu se 78 zubama a to je teprv neco to roztlacit.....na jednicku si ani neskrtnu,i kdyz na tom skacu,porad kolo klouze po silnici  2jka se uz tak trochu da a trojka uz tak nejak ok
Datum: 22. července 2010 9:20
 dily jdou sehnat v pohode. Proc na 2 ? nekdo nema silu tak ji na 1. neroztlaci  a radici/startovaci paka muze bejt sundana, protoze treba vypadavaj kvalty, nebo dela motor bordel. Pujc si od nekoho tu startovaci paku a vem ji s sebou aby si mohlo mototrku zkusit.
Datum: 22. července 2010 8:54
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Jeste jak je to s dilama? daj se normalne schanet motorovy casti jako prevodovka atp?(NOVY!)
Datum: 22. července 2010 8:45
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Páááni, krasne si to rozepsal, diky moc... ale ted jedna debilnejsi otazka, proc roztlacovat na 2ku? aby neulitla?
Datum: 22. července 2010 8:31
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 jen jestli tu páku neodendal naschvál a nesnaží se tim něco maskovat kamarád kupoval simsona s ttim že nejde elektrika a pak zjistil že je motor zadřenej
Datum: 21. července 2010 23:58
 Ahoj tak hranatější typy - když je to 175ccm tak je to buď typ 477 nebo 487. 487ka má sportovnější a širší řídítka oproti 477,jinak motory jsou stejné. Tak musíš ji samozřejmě pořádně vyzkoušet, ale startpáka by se hodila,aby jsi věděl jestli jde našlápnout,když tak bys jí musel roztlačit na dvojku, ale jinak nechápu proč je sundaná,tam nic nehrozí,ale pokud tam nebude,tak se ani neorzjedeš,pášč nemůžeš řadit,u této ČZ je nakopávačka zároven i řadičkou,když zatlačíš páku dovnitř a dáš do nakopávací polohy tak startuješ a když je v poloze normální tak řadíš - jedna dolů,zbytek nahoru - jinak mezi 1a 2 kou je neutrál,mezi 3 a 4 je neutrál a mezi 2 a 3 je neznačenej,ovšem mezi 3 a 4 je taky neznačenej - nerozsvítí se ti kontrolka neutrálu,rozsvicuje se jen u neutrálu mezi 1 a 2. Určitě se vyplatí tento stroj koupit, je to hodně spolehlivý,když si ji udržuješ,motor je nezničitelnej,akorát hodně řve a ve velkejch obrátkách vibruje - dá se na to zvyknout časem. Jinak tato motorka má sice taky bubny jako jiný ČZ a JAWY,ale mě osobně na 487 to brzdí super a řekl bych,že je to povedené.Když jí budeš zkoušethodně ji vytáčej na všechny kvalty,abys zjistil jestli nevyskakujou, měla by dobře držet volnobě,ale kdyby náhodou ne tak je to jen otázka vyčištění a nastavení karburátoru což je jednoduché, zkontroluj pořádně motor,zda není poničený - i zespodu,shod si i pravý víko a mrkni jestli to tam není vylámaný ten blok - zkušenost! Kvalty by měli jít řadit lehounce,bez škrčení - může být blbě vyladěná spojka - jestli dobře vypíná spojka - v půlce puštění páčky by měla začít zabírat,ale to je též otázka nastavení. Hlavně vyzkoušet brzdy, světla,blinkry,motor taky že,kontrolky,brzdová světla,houkačku - klakson, přepínaní dálkových a tlumených světel. Hlavně vyzkoušej tlumiče - přední i zadní,jestli správně tlumí - musí se vracet zpátky,nemějí mít vůli,zkontroluj vůli ložisek v řízení a v kolech - chytneš kolo a zkoušíš hejbat z boku doleva doprava,v řízení - odtahuješ směrem k sobě a od sebe. Pak prohlídni i komplet rám a veškeré prkotiny,jestli není něco prasklého nebo ulomeného, jestli neteče nádrž hlavně v předních úchytech! pak všechna lanka jestli tam jsou a všechno správně funguje a nedrhne.Při jízdě pust opatrně řídítka - když netáhnou na žádnou stranu je to v poho - není hnutej rám a mootrka vede jednu neorzšířenou stopu. Pak ještě zkontroluj zadní napínáky u zadního kola,jestli nemají prasklý ten závit. zkontroluj taky pneumatiky a hlavně ráfky mají být v chromu - měl by bát hezkej a lesklej, řídítka chromvoaný,výfuk - koleno i celej tlumič neměl o by to být pomlácený a dojebaný - chromované. zkontroluj v bočních schránkách jestli je tam nářadí,pod sedlem by měla být baterka s pojistkou a pojistka blinkrů. Kupuješ jí s papírama - techničákama normálně? Já jí teda koupil za 9000Kč s TP,měla teda nový hezký červený lak a leštěná víka a hezká napohled,ale při zkoumání motoru doma - hrůza - vylámaný bloky vevnitř a prasklej blok,ale nakonec jsem to vše spravil! Pak ještě se mrkni na zadní řetězový kolo - rozetu,určitě už bude špičatá a než začneš jezdit zkontroluj prověšení řetězu - mělo by bát ale 20mm do střední polohy odspoda i od vrchu,jak to bude mít větší průvěs může se ti stát,že se ti sekne řetěz v motoru a může to udělat paseku!!BACHA na to!!!!Motorka musí dobře dobíjet - po naskočení motoru musí zhasnout červená kontrolka dobíjení - při volnoběhu může maximálně problikávat - nesmí pořád svítí - nedobíjí to a bere to proud pořád z baterky,bylo by možná dobre oddělat levou schránku a shodit krytku relé,jestli má v pořádku kontakty kotvy,případně si vezmi i vlotmetr nebo multimetr - digitál nejlíp a při nastartovaném motoru a zvýšených otáčkách tak na 3000 asi změř přímo na svorkách baterky kolik to dává voltů,při volnoběhu to má dávat kolem 6,1-6,5V a se zaplými světly na zvýšené otáčky ale 7,2V,pokud se aspon trochu ty hodnoty podobají tak je to OK,pokud ne,tak si to necháš seřídit u odborníka nebo dle příručky k relé to jde! No možná ještě by se něco našlo,ted nevím už...
Datum: 21. července 2010 23:25
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Je to takvoej ten hranatejsi typ, nevim jak je to s oznaceni a s motorama... tak se prosimvas rozepiste na co davat bacha atp.
Datum: 21. července 2010 22:43
Jméno: 05
IP: uživatel9545
 zdarec mam fichtla 05 normalne jezdi ale kdys jezdim dyl a jedu do kopce na dvojku velke otacky a pak to zacne kuckat cukat a netahne jenom se to dusíí nev ite cim to muze bít dik dopředu
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2010 0:32
 Může být špatně seřízené zapalování, špatná tepelná hodnota svíčky.
Datum: 22. července 2010 0:32
Jméno: jawa 21
IP: uživatel5056
 čau myslite že mě odešla induční civka že jsem měl 1 na kostru 15 na přepinač
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2010 8:27
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 To zalalo bzučet v indiční civce a čim dal vic a zničeho nic to dava jiskru sem tam ale uplně salbou
Datum: 22. července 2010 8:27
 Je to jendo kde to mas jde ti proud do inducky ? z prerusovače ?
Datum: 22. července 2010 0:22
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau nevím si rady mám už novou svíčku brisk N15C nový kondenzátor jikru to hází krásně. karburátor rozebrán a vyčištěn do jediného dílu (odzkoušen na jiném motocyklu) předstih jsem zkoušel různé hodnoty od 1mm až po 2mm hlava zatěsněná velec zatěsněný a pořád nic to už oprravdu nevím co stím už mě to velice štve moc děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 23:16
 Podívej se,jestli není na kladívkách škvarek
Datum: 21. července 2010 23:16
Jméno: libor112
IP: uživatel9969
 Zkus vyčistit výfuk a mrkni na filtr vzduchu.
Datum: 21. července 2010 22:25
 cus lidi jak uz nikteri vite tak chci tu cizu starou obsah bud 125,150 nebo 175 a treba u ty 150tky ktera je nejbeznejsi je max rychlost 85Km/h coz se mi zda brutalne malo kdyz z fechtla vytahnu v pohode 70tku jeste mi jsou divny ze ma jen 3 kvalty a jeste sem se chtel zeptat kolik ma kilowat ? podle me ta rychlost a kvalty jsou takto udelane ze v ty dobe to bylo asi normalni  za odpovedi dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2010 10:02
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 diky moc
Datum: 22. července 2010 10:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no hele tak tuhle čz 150 z kopce rozpochoduješ na 100km/h a po rovince tak na 90 no...a má 6,2 koní
Datum: 22. července 2010 8:11
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čau jake mate skušenosti s předním blatníkem jako jak se dava dozadu na cross jake uchycení atd díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 22:45
 ja ho tam navařil rozebirat to stejne nebudu
Datum: 21. července 2010 22:45
 Přátelé DRACI, chtěl bych tímto poděkovat SESOVI za jeho snahu ve Fichtlkrámku, ale především za jeho snahu na silnicích, i když to není přímo na silnici. Na začátku prázdnin jsem objednal díly (mimochodem došly obratem, jako vždy) a nechal jsem si poslat i výstražnou vestu. Je k ní i pěkné povídání o pravidlech provozu a značkách. Za sebe můžu říct, že na delší trasy si tu vestu určitě budu brát, nejednou už jsem byl přehlédnut. Zkrátka akce SAŠA je supr věc a před SESOU klobouk dolů za to, že ji zorganizoval a především zafinancoval z rodinného rozpočtu. Díky SESO!! P.S.: určitě jste si všimli odkazu na test značek, až budete mít volnou chvíli, klikněte si tam - opakování matka moudrosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 21:42
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec co si myslíte co jede líp můj kamoš má hondu rebel 125 a já tu čz 250 rychlost je tak stejná těch 115 km h ale v těch kopcích nebo na rozjezd co vyhraje já nebo on ??? dofám že mě napíšete že ta 250 tka jede líp
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2010 15:42
Jméno: Jan
IP: uživatel9449
 rebel ujede na plne čáře
Datum: 24. července 2010 15:42
Jméno: pupek
IP: uživatel8888
 OBSAH NIČÍM NENAHRADÍŠ
Datum: 22. července 2010 11:01
Jméno: zenys19
IP: uživatel9967
 Cau lidi mam jawu 125. Po 10-15km najednou strati vykon, zacne skubat, nedostanu ji do otacek a motor jde nepravidelne. Tu vzdalenost jedu vetsinou na 5ku mezi otackama 3-6 tis.otacek. Zkousel jsem uz vymenit svicku to nepomohlo tak jsem skusil bohatost smesi podle tabulky ale taky nic. vcera jsem prisel na to ze kdyz se mi to stane prava blikna blika 2x rychleji nez leva. Kdyz jsem to dneska rozdelal a nastartoval tak to slo po chvily chciplo. koukl jsem na draty jsou v poradku ale kdyz jsem poklepal na ragulator napeti tak blikna najednou sla normalne a napoprve to chytlo po chvilce zase chciplo. Myslite ze regulator ma takovy vliv na zapalovani?? pls poradte nekdo uz me to trapi pul roku, uz me to zacina stvat do toho porad strkat penize. DIK za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 21:21
Posl.aktualizace: 21. července 2010 21:40
 http://www.youtube.com/watch?v=mnfxG42lOVA
Datum: 21. července 2010 21:40
Datum: 21. července 2010 21:24
 Nádhera
Datum: 21. července 2010 21:24
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 luxus
Datum: 21. července 2010 20:16
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 PETRPAVLICEK ALIAS -petrpavlicek ® mues mi napsat na icq 403172224 nebo na majl termixnator zavinac seznam.cz dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 19:51
Jméno: tomáš
IP: uživatel7794
 zdravím borci mam problem když nastavuju predstih tak si dam 1.6 pre horni uvrati a na kladivku dam 0.40 a skusim to proslapnout a nci jiskru mi to nehazi a když dam větši vuli na kladivku tak to hazi cim to muze byt
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 22:37
Jméno: Bugs
IP: uživatel9970
 Čau, nenastavuješ odtrh zároveň s předstihem? Kladívko musí 1,6 mm před horní úvratí ZAČÍT rozepínat, ne být rozevřené na 0,4 mm. Mezera 0,4 mm má být na kladívku až při horní úvrati.
Datum: 21. července 2010 22:37
 Čau, chtěl bych se zeptat jestli nevíte kde sehnat pant sedla na jawa 50 pionýr ?
Dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 19:38
 jako je to univerzál třeba na dveře ale krásně pasuje normálně
Datum: 21. července 2010 19:38
 na 21 jsem sehnal v železárně Gavenda.
Datum: 21. července 2010 19:37
Datum: 21. července 2010 19:24
Jméno: lukashek
IP: uživatel9691
 zdar draci chcu se zeptat proc my malo tahne trojka u pionyra plus co mam udelat diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 22:38
Jméno: MICAK
IP: uživatel9403
 A kdyz ne ten predstich tak si kup novy valec pist krouzky a uvidis jak to pojede  ))
Datum: 21. července 2010 22:38
 mě to dělal předstih - poté jsem to dle oka seřídil a bylo to dobré
Datum: 21. července 2010 19:59
 Ahoj draci. Včera jsem byl v Ostravě a tam jsme se zastavili do elektroprodejny Hadex, kde jsem našel LED diodu sufitku. Nevím jestli to někdo máte nebo, ale napdlo mě že kdo by měl zájem o lepší a úspornější (co se týče svítivosti ) svícení tak velice doporučuji. Také je to méně náročné než LED zadní světlo na jawa-50 i když tohle svítí o moc lépe ale já si nemohu stěžovat  Pokud chcete se dozvědět více tak zdej sem to vypsal http://jawa-21.webnode.cz/muj-stroj/denik/
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 19:58
 tak ono je to už teď dobré ale vylepšovat to asi budu. Uvidím jak se to osvečí apod.
Datum: 21. července 2010 19:58
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 no problem tak das 2 ty diody dolu a dve takhle jak to mas cely bych to napajel na kus kuprexitu a myslim ze by to bylo luxusnu
Datum: 21. července 2010 19:45
 no ono to jde ve tmě trochu vidět ne moc to máš pravdu ale já v noci stejně nejezdím .
Datum: 21. července 2010 19:00
 pěkný, zajímalo by mě jak dlouho ti tam vydrží.. a jeden malej detail, v noci nesvítí vůbec na SPZ, za což bys moh mít problémy u příslušníků...
Datum: 21. července 2010 18:57
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 čau draci, mám takový dotaz. Mám mustanga, dalo se z něho vytáhnout 70 mam ho po GO zajetý no ted sem mírně snížil hlavu a výsledek je že z toho vytáhnu tak akorát 60 .. zkoušel sem to různě ladit ale nic myslíte že by pomohlo trochu více přiškrtit sání vzduchu že by to pomohlo, kdyby to mělo větší odpor ?? nebo kdyžtak na co se zaměřit abych dosahoval aspon takového výkonu jako před tím snížením ?? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 21:59
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 jel no dal se vytočit ale že by se tak dalo jet .. normalně snižený spal. prostor na 5,7 ml
Datum: 21. července 2010 21:59
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ještě jedna věc když ti mustang jel 70 což ja nadhera proč si to snižoval?
Datum: 21. července 2010 21:58
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 kolik si snížil tu hlavu??a jak přesně jsi ji snižoval jako kde na hlavě protže znám borce kteří snižovali a žebra =)=)=)==)
Datum: 21. července 2010 21:57
|



|