 caw. tak jsem premejslel  a dostal jsem napad dat do 638 5. kvalt, protoze na 4 ji vytocim na 6000ot/min a jeste jeden kvalt by bodnul. A ted otazka :zkousel to uz nekdo ? vim, ze e vyrobilo par 640 s 5.Q prevodovkou z myslim 593, ale jde mi o to, jestli by se tam to kolecko vubec veslo, nebo by bylo potreba upravit kartery. Je mi jasny, ze jestli se to nekomu povedlo tak ze mi asi presnej navod neda, ale alespon nejak nasmerovat  diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2010 20:39
 no mam s 16-ti zuben na sekundaru maximalku 130km/h, ale motor uz celkem toci a nez dosahne tyhle rychlosti tak mu to trva delsi dobu, coz je hlavne pri predjizdeni problem a kdyz tam dam 18-ti zub tak motor ztrati tu pruznost.
Datum: 22. července 2010 20:39
 udělqt kolečka na zakázku? ty jsi asi hodně bohatý že... za ty prachy si koupíš druhou motorku
Datum: 22. července 2010 15:01
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 jestli máš malou maximálu, dej si tam větší kolečko k převodovce
Datum: 22. července 2010 14:05
 nemyslim dat tam prevodovku z 593, ale nechat udelat kolecka na zakazku, nebo tam dat jinou prevodovku
Datum: 22. července 2010 9:43
 s tím pátým kvaltem to bude točit uplně stejně, protože převodový poměr na pětce je 1:1..... a na klasickém čtyřkaltu rovněž 1:1 tak si nijak nepomůžeš..... maximálka bude uplně stejná... jen ji rychleji dosáhneš.
Datum: 22. července 2010 8:57
|



|