
Lori: Hlavně vymontuj úplně všechny šrouby,co drží motor po hromadě,samozřejmě musíš mít sundaný zápalko - stator a stáhnutej rotor - stáhneš šroubem M8 s pevností 8.8,sundanej poloautomat a hlavně celej primár včetně spojkovejch košů - musíš si to nějak zajistit,aby jsi povolil ty matice a hlavní je,že musíš stáhnout i primární kolečko z čepu kliky - musíš mít dvouramennej nebo lépe tříramennej stahovák,uchytíš ho za kolečko a přitahuješ hlavní šroub k čeou kliky,napružiíš kelpneš do toho gumovou paličkou a takhle to furt napružuješ a klepeš až odskočí,poté musíš mít rozpulovač skříní,cože je vlastně ocelová deska asi 10mm silná,uděláš si střed na matku 12ku,kterou můžeš přivařit,k tomu budeš mít 12ku šroub a naměříš si od středu poloviční vzdálenost rozteče na uchycení statoru dynama a vyvrtáš tam díru 6ku a koupíš si šrouby M6 dliuhý asi tak 80-90mm,pak je tam dáš uplně zamontuješ místo šroubů co držely stator dynama,pak našroubuješ šroub M12,kterej se opře o čep kliky - aby jsi nepoškodil čep je dobré si ten šroub na brusce zbrousit do kužele a pak už jen utahuješ,skříně musí jít od sebe rovnoměrně,nesmí to jít zkřiva!!!Jinak ohneš uvnitř tyčku vedení vidliček a je to v háji.Musíš mít ale fakt všechyn šrouby M6 co drží k sobě bloky vymontované,na žádnej nezapomeň! Pokud ti ty bloky nepůjdou moc od sebe tak je taky možný,že je to uvnitř přirezlý ty ložiska a tak, ale můžou i ty pouzdra hodně držet - co zajištují přesnou polohu - jedno je jak je vrchní úchyt motoru a jedno v zadním úchytu dole,ty když tak vyrazíš kdyby bylo potřeba nešlo půlit.Samozřejmě než začneš půlit tak musíš mít převodovej olej z motoru vypuštěnej a dobré je mít shozenou hlavu motoru a válec,případně i vymontované svorníky,možná si budeš muset přidržovat píst s ojnicí při půlení...Určitě to zvládneš,taky jsem to zvládl v 17ti.