Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravim příznivce jawy i ale i ostatních motorkářů.Potřeboval bych poradit.Nevíte někdo jak vysoká má být lamela spojky na pio 550?Potřebuji ji vykorkovat a nemam rozměr díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2010 19:48
Jméno: lump
IP: uživatel9998
 Díky za odpověd ale netušim ja jsi tam tu lamelu s celejma korkama dostal já mam korky jestě koupeny za mototechny a ty jsou tak velký že by se nevešly ani pod víko tak to asi nepůjde jak píšeš jo u dachla 20 až 23 jeto 5,6 mm jedna tak zatim vám díky
Datum: 25. července 2010 19:48
Jméno: Exot
IP: uživatel6468
Datum: 25. července 2010 17:46
 ja tam mnel cely korky a nic sem neubrusoval ty se tam vejdou
Datum: 25. července 2010 13:46
Jméno: jawař
IP: uživatel1553
 čus.nevíte někdo jak poznám jestli mi funguje náhon tachometru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2010 13:15
Jméno: jawař
IP: uživatel1553
 jj dík pljdu s ena to kouknout
Datum: 25. července 2010 13:15
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 1  řevodový mechanizmus v zadním kole -odšroubuješ náhon nadzvedneš zadní kolo zatočíš s ním a sleduješ jsetli se v místě na kde se zasunuje náhon do mechanismu otáčí vnitřek pokud ne na 100% jsou ustřižený 2 malé čepy které přenáší pohyb kola tada na rozetě na mechanizmus oprav a banální -vyndat kolo odmontovat rozetu s mechanizmem a udělat si čepy před 14ti dny jsem to dělal a na výrobu čepů jsem použil 60ku hřebík ale už si přesně nepamatuju jak jsou ty čepy dlouhé myslím 5 mm,pěkně ustřihnout a opracovat jehlovým pilníkema vyzkoušet nasadit a podle potřeby přizpůsobit ,a když už to budeš mít venku je dobré zkontrolovat ložisko a celý mechanizmus rozebrat a pořádně vymýt tech benzínem a nově namazat 2: Náhon V bovdenu -odmotuješ oba konce a náhon vytáhneš zkontroluješ jak na tom je samozřejmě pokun ho vytáhneš jen část je to jasný je zlomený většinou se ulomí prvních 5cm od našroubovánína zadním kole
Datum: 25. července 2010 13:10
Jméno: Mr.Prototyp
IP: uživatel5620
 zapojis do tachometru lanko a koncem lenkem budes tocit tk to poznas
Datum: 25. července 2010 12:58
Jméno: Libor
IP: uživatel9923
 Zdarec chtel bych si kupit motorku a rozhoduji se mezi jawa 125 dandy a jawa 125 travel tak bych se chtel zeptat co je lepsi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 22:05
Jméno: jawa 125
IP: uživatel3189
 ja mam jawu travel rok vyroby 98 a je to v ramu jawy 350 typu 640 takze odolny ale je v tom cinsky motor hartford ma 7 kilowat a rozvod ventilu OHV. na ten motor je to tezka motorka
Datum: 12. srpna 2010 22:05
 Nekupuj tyhle hnusy-šetři třeba na Aprilii RS 125
Datum: 25. července 2010 18:50
Jméno: exot
IP: uživatel6468
 zadnou z tech jaw nekupuj! radsi si setri na nejakou normalni znacku... nerikam ze jawa je spatnej stroj ale proste kvalita sla dolu, a to se proste projevi
Datum: 25. července 2010 17:50
Jméno: zenys19
IP: uživatel10001
 Jsem vlastnitel jawy dandy 125 mam ji rok. R.v. 99 a rikam ti kup si neco lepsiho jawu ne ted jsem ji mel rozdelanou po 10km prestala jet. Samozrejmne elektronika. Je to sracka RERO ma pravdu plasty popraskany vsude to jsem ale eliminoval ze stary duse jsem udelalat takovy gumovy vlozky a dal je mezi plasty pote se tolik nedrou a nevibrujou. Sklicko na tachaku jsem uz menil. Pokud si chces kupovat motorku tak skus hondu CBR 125 sice je drazsi ale myslim ze bude lepsi. Jo a mimochodem spotreba v technicaku je 3L jeste se mi nestalo ze bych jel pod 3l/100km. Chlasta to jak nemecka doga.
Datum: 25. července 2010 16:42
Jméno: rero
IP: uživatel10000
 Neporadím kterou, ale jako 5-ti letý majitel dandy 125 ti o ni mohu něco říct. v záruce jezdila dobře, po záruce to teprve začlo. praskly plasty: ten malej blatníčetk vzadu, blatník nad zadním kolem, i ten blatník pod značkou, a teď dokonce i průhledný plast na tachometru. Plasty nepřesně doléhají, což znamená vzhledem k vibracím, že se dřou a prodírají. nejvíc mne to naštvalo u sedla kdy plasty prodřeli koženku na sedle v určitých místech. Jistě jsou to kosmetické vady, ale zabolí. Předloni jsem na tomto stroji jel na výlet na slovensko. Zadek jsem měl vytřesenej ještě mesíc po skončení. Prostě se klepe, kdybych měl opět volit, do jawy bych nešel (tedy do té jawy s čínskím motorem). Jo ještě letos mi odešel přerušovač blinkrů. Vibrace se ovšem zlepší pokud budeš lejt více oktanový benzín, zkoušel jsem natural 98 a byl jsem spokojen, ale kdo to má platit.
Datum: 25. července 2010 14:47
 Zdravím draci potřeboval bych vědět jaký má přesný označení bílá barva u fíka JAWA 05??Není to uplně čistá bílá trošku tmavší jako tak bych potřeboval vědět jaký číslo to je .A pak ještě bych by mě zajímalo jaký číslo má barva která je nejvíc podobná když bych chtěl VÍNOVOU jaký má označení přesně nebo která je tomu nejvíc podobná.Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2010 18:42
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Tak to je jiná já jsem dal bílou protože se mi víc líbí už dřív jsem jí dal na 21, jinak ta co jsem měl origo byla trošku do šeda takže číslo origo bílé nevím.
Datum: 25. července 2010 18:33
Jméno: standa
IP: uživatel9999
 slonova kost je trochu jinej odstin... Rikam to tady uz asi po desaty....pokud chces tu origo "bilou" jdi di barev-laků nech si prinest vzornik pro syntetický barvy....je tam asi 16 odstínů a z 80% jsou to odstiny fichtla a podobnejch prskoletů z tech dob(stadion,tatran,jawa90 atd..).....odstíny bílé které se používali na masku,revmaplechy,vidle,kryt retezu atd jsou tam všechny,stačí si jen vybrat číslo(pozor vetsinou v CSN) pak podle cisla syntetiky nechas najit cislo RAL treba v akrylatu....jsou tam jak odstin bledý bílý,tak bledý bílý došeda,tak krémová slonovina,tak nažloutlá slonovina.....bohuzel cislo si nepamatuju....
Datum: 25. července 2010 13:45
 dachl: slonova kost neni nahodou tak trochu jemne do zluta?? tohle je spis svetle seda nebo sedobila. sedobilou jse koupil ale furt je moooc svetla
Datum: 25. července 2010 13:07
 skodovak : tohle není bílá to je tzv. slonová kost....k´d nwm to si najděte na netu.
Datum: 25. července 2010 12:51
Datum: 25. července 2010 12:47
 Jestli myslíš výnovou jako já..tak je to ral 3004
Datum: 25. července 2010 12:30
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Právě si renovuju 20ku a zrovna příští týden stříkám a jako bílou nám čistě bílou 1000-vypadá dobře no a ta vínová jak píšeš jestli se nepletu na vzorníku se píše jako červená višňová ale zítra jí budu kupovat tak se ozvu a dodám přesný název a číslo.
Datum: 25. července 2010 12:29
 Myslím tu bílou která je na revmaplechách,parabole a vidlicích no a ještě kryt řětězu.
Datum: 25. července 2010 12:04
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Mam dotaz: Je zadní brzda lanko za ní tahá vrací se brzdím na doraz a vubec to nebrzdí čím by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2010 12:11
 sjety oblozeni,taky zkus dotahnout maticku an konci lanka..
Datum: 25. července 2010 12:11
Jméno: tyvoletojespatny
IP: uživatel6468
 Precti si jak funguje brzda, muze to bejt cokoliv. Muzes mit treba jen mastnej buben
Datum: 25. července 2010 12:01
 zdarec chci se zeptat esli by šel karburator ze simáče na dachla ,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2010 11:24
 aha
Datum: 25. července 2010 11:24
Jméno: jawer584
IP: uživatel9996
 Když uděláš mezikus tak tam de skoro všechno ale simálovým karburátorem by sis nepomohl spíš naopak ! pač má menší difuzor
Datum: 25. července 2010 11:17
 Byl nědko v Radslavicích??Viděliste ten zelenej speciál s tou převodovkou z šestikila a devíti kvaltama??
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2010 12:17
 fichtly ani ne ale stadiony bývajou v byškovicách a taky něco bývá v radvanicích.příštírok pojedu taky máš icq??
Datum: 25. července 2010 12:17
 Jo tak to mi sme se sním bavily s kámošema a on říkal devět kvaltů a po asvaltě 125 a v terenu 80
Datum: 25. července 2010 12:16
 a neznáš podobné závody kde se jezdí na fichtlech na moravě?
Datum: 25. července 2010 12:15
 Jo tak to sem tě viděl a ten s tím ladákem tam němněl vůbec co dělat nejen že tam mněl ladák ale taky mněl upravenou převodovku ja sem ze soběchleb asi 25 km od přerova.máš icq?? moje je 469566956
Datum: 25. července 2010 12:14
 jelo mu fakt dobře,akorát kámoši mi říkaly že má 6kvalt  ,ale těch více kvaltových tam bylo víc,minymálně dva2
Datum: 25. července 2010 12:14
 já jel modrou jawu 20, první tři kola jsem aji vedl potom mě předjel chlap na zelenočernym fikovi s ladákem(vůbec nevím co tam dělal v klasicích) a v 6 kole se mi v jedné zatáčce na tom štěrku kousl řetěz pod tlumič a nešel vytáhnout,takže jsem ani nedojel.Jsem z kožušan to je kousek od přerova.Odkud ty?
Datum: 25. července 2010 12:13
 aLE MAZALO MU TO SLUŠNĚ ALE AJ TI STADÁCI MAZALI HLAVNĚ TEN ZELENEJ A ČERVENEJ JENOMŽE BYLA ŠKODA ŽE SE MI ŠPRAJCLO ZADNÍ KOLO V ZATÁČCE TAKŽE PRVNÍ ROZJÍŽDKU NEDOKONČIL A BYLA TO ŠKODA PROTOŽE TOHO ZELENÝHO DOTAHOVAL ALE KDYŽ SEM BYL V BYŠKOVICÍCH LONI TAK TAM BYL TEN ZELENEJ TAKY ALE TAK DOBŘE MU TO NEJELO
Datum: 25. července 2010 12:05
 JJ to je on to byl hukot.Byl jsi tam na nějaké motorce???Z kama si??
Datum: 25. července 2010 12:02
Datum: 25. července 2010 11:19
 jj byl jsem tam,myslíš toho co měl řetěz na levé straně?
Datum: 25. července 2010 11:13
 http://www.aligator.estranky.cz/fotoalbum/zabava---ruzne/zhave-rozety-2010 tady jsou odkazy na fotky
Datum: 25. července 2010 10:53
 Cau draci, mam takovy problem.....fichtl nechce nastartovat.......jiskru hází velkou ,ale proste nenastartuje.......kdyz vyndam svicku tak je uplne sucha....nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 13:42
Datum: 30. července 2010 13:42
 Jede!!!! byl to spatny odtrh a predstih
Datum: 30. července 2010 13:31
Jméno: Vlk01
IP: uživatel1157
 svicky jsem zkousel 2 Brisk n15c........dneska zkusim zajit za sousedem jestli by se mi na to nepodival......jinak diky za rady
Datum: 28. července 2010 9:40
 pokud simerink na klice netěsní,znamená to že při sacím zdvihu nenasaješ směs z karburátoru ale vzduch přes netěsnící simerink.
Datum: 27. července 2010 19:42
 ty pises ze to jiskru haze,ale to ze to haze jiskru,neznamena,ze ji haze ve spravnej cas..nastav si predstih na 1,6-1,9 mm,neptej se me kolik teda,protoze kazdej fichtl jede lip na jinej predstih,zalezi na stavu motoru atd,pokud nevis jak nastavit predstih a odtrh,klikni vlevo nahore na FAQ a tam si to najdi,prostuduj si tam vsechno.pripadne taky http://www.sesa-moto.cz a najdi si prirucku,tam budes mit i popsanej karbec,
Datum: 27. července 2010 18:18
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čau jak jsi na tom? už jede???????, kolik svíček jsi použil? a jakou tam davaš??????díval jsi se na filtr,jestli nemáš uplně durch ucpaný výfuk?????jinak potom ty gufera protože je možný že je falešný vzduch ale i tak by to mělo blafnout nevim vyskoušej
Datum: 27. července 2010 18:12
 2 zářez zhora.
Datum: 27. července 2010 14:42
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 ja ani nevim ze tam nejaky dirky jsou.....
Datum: 27. července 2010 14:05
 čus a na jaky dirce ma ten plisek u jehly?
Datum: 27. července 2010 13:56
Jméno: Zipoman
IP: uživatel10026
 pokud máš ten karbec vyčištěnej, tak nastav hladinu v plovákovce, pak ti nebude vytejkat kapátkem, taky nastav předstih odtrh
Datum: 27. července 2010 13:31
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Ok diky.......uz jsem to procistil ale fichtl porad nechce nastarovat  neda ani znamky zivota
Datum: 27. července 2010 13:20
 Musíš použít něco slabšího. Nejlepší je starej bowden kterej rozpleteš a pak jednim vláknem z něj to pročistíš.
Datum: 27. července 2010 13:17
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Cau draci.....nejde mi vycistit mala trysku u mi 20......velka slo vpohode ale mala nejde dratkem prorazit z vrchu...poradte
Datum: 27. července 2010 12:58
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 jo a jeste neco....kdyz zapnu benzin do karburatoru tak vytejka takovym tim kapatkem co je na ty rouře co vede do valce....ale kdyz jsem karburator sundal a nechal do nej tect benzin tak stale vykapaval kapatkem ale netekl dal do roury....jenom proste vykapal z kapatka a dal uz netek
Datum: 27. července 2010 12:05
 Gufera seženeš v každý mototechně je to číslo 17-30-7. Karburátor pořádně pročisti benzínem. Profoukej a koukni jestli v něm nemáš nasráženou třeba vodu. Stačí kapka vody a nepustí ti tam benzín.
Datum: 27. července 2010 11:53
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Tak ja jeste zkusim procistit ten karburator jelikoz jsem tomu minule moc nedal.....kdyby to nepomohlo tak zkusim ten predstih......a k tomu tesneni...myslite ze kdyz to netesni tak to muze zpusobovat ze je svicka sucha? a kde to tesneni sezenu?
Datum: 27. července 2010 11:15
 Simerinky na klice.. To je že pod zapalováním je simerink kreter zabraňuje aby se ti dostal falešnej vzduch do klikovýho prostoru následně do válce a naopak. za ty roky už muže bejt vytvrdlý a nesplňuje to co má. Prostě netěsní. Skuš ho vyměnit.
Datum: 26. července 2010 23:20
 vik : asi chtěl postul napsat že můžou být třeba někde naprasklé...a pak mu to nechce jet..nebo už můžou být dost zvrdlý..nevím.
Datum: 26. července 2010 22:34
 Cus, a co predstih ?? svicka musi palit tesne pred horni uvrati pistu..jestly ze ne tak nechytne ani nahodou..
Datum: 26. července 2010 22:32
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 cituji:simerinky na klice? .....................co to znamena?
Datum: 26. července 2010 12:21
 simerinky na klice?
Datum: 25. července 2010 22:14
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 tak jsem karburator profoukal kompresorem ale porad nic  trysky jsme vycistili......ale porad nestartuje  uz jsem z toho na prasky  prosim radu
Datum: 25. července 2010 21:00
 Hele....tak ten karbec vyčisti raději celej. Kup si aceton, a na den ho do něj ponoř...nebo to vyvař v octu..to máš jedno
Datum: 25. července 2010 18:04
 Tak jsme vycistili trysky a svicka je uz malicko mokra ale porad to ani neskytne.......ani kdyz ho chci roztlacit......benzin z karburatoru tece
Datum: 25. července 2010 17:56
 vyčisti celej karbec
Datum: 25. července 2010 11:13
 Když je svíćka suchá, nejspíš ti do válce neteče benzín. Hlavně se podívej jak ti teče z kohoutu benzín, jestli protíká ventilem víčka v plovákovce.a vyčisti aji trysky.
Datum: 25. července 2010 10:38
 Zdar draci,řeším jednu záhadu a ne a ne na ni přijít  nechal jsem si udělat výbrus,o týden později mi ho tata vyzvedl a chlap mu prodal ještě píst na druhej výbrus.Když jsem to začal skládat,nasadil kroužky,prostrčil čep a když jsem začal nandávat válec,tak kroužky a začátek pístu v pohodě na to šel nasadit ale dál jak 2mm za druhej kroužek to nejde,prostě se to sekne.Rvát to silou nechci.Nevíte co stím mám?mě napadá jediné,že my udělali špatnej výbrus...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2010 9:18
 už se se to vyřešilo chtělo to pořádně namazat,předtim sem to jenom střiknul takovym mazivem...
Datum: 27. července 2010 9:18
 Pokud si myslis ze ti dali spatny pist tak ho zkus dat do valce a mel by ti bez zabran propadnout na druhou stranu..a stema krouzkama davas ty konce od te drazky ze ?
Datum: 26. července 2010 12:18
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Vlož do válce i samotný kroužek.Když tam půjde kroužek i samotný válec, podívej se na zámky kroužků.Stalo se mi, že
byly mělké a ten výstupek v drážce pístu to nazvedával.
Datum: 25. července 2010 11:57
Jméno: Axo
IP: uživatel9995
 A píst bez krožků nasadit jde? Zkontroluj kroužky, můžou být větší.
Datum: 25. července 2010 11:02
 Ahoj draci.Uvažuji si koupit píst s jedním pístním kroužkem a nebo nebo se dvěma a nevím který je lepší.Poraďte prosím děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 21:51
Jméno: hersi
IP: uživatel10105
 1 kroužkovej píste je spíše pro závodní učely!nikoli na ježdění.. používá se většinou po 8.vybrusu atd ale nevydrží moc dlouho přibležne 300km pak jde do háje :// takže já bych radši volil 2 kroužkovej  ale záleží na jaky učely to máš  a píšu z vlastní zkušenosti
Datum: 03. srpna 2010 21:51
 Kup 2 kroužkovej píst .1 Kroužkovej stím to budeš muset fůrt točit a spodek to bude mít hroznej.
Datum: 25. července 2010 11:56
Jméno: zawy
IP: uživatel9346
 čau draci.fichtl mi jezdil dobře,ale když sem jel posledně nachcanej z hospody tak sem se prolítnul do kopřiv,ale k věci přitom mi upadnul vzduchovej filtr.včera sem to zjistil.motorka ne a né chytnout.je možný že to nechytá protože tam není ten filtr
???
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2010 21:16
 Namaž ho pudrem co kdyby ta kopřiva byla infikovaná a dávala neštovice...
Datum: 25. července 2010 21:16
 neřekl bych že ho bude mít popálenej, měl by na něm moc pupínků., a ten kabel by mu po čase upadl.
Datum: 25. července 2010 14:43
Jméno: zawy
IP: uživatel9346
 seš taky popálenej
Datum: 25. července 2010 13:37
 máš popálený svíčkový kabel od kopřivy
Datum: 25. července 2010 13:23
Jméno: zawy
IP: uživatel9346
 aha. alkohol je alkohol
Datum: 25. července 2010 12:38
 zawy : ježíš neber to vážně...čezeták je veliký srandista
Datum: 25. července 2010 12:35
Jméno: zawy
IP: uživatel9346
 nepochcáváš se náhodou ty?
Datum: 25. července 2010 12:34
 zawy: ty se ještě pochcáváš? kolik ti proboha je?
Datum: 25. července 2010 12:04
Jméno: zawy
IP: uživatel9346
  na svíčku sem koukal je ok
Datum: 25. července 2010 11:10
 jestli nemáš kus kopřivy mezi elektrodami svíčky
Datum: 25. července 2010 10:53
 Jo to je možný, jednoduśe ti tam jde víc vzduchu než má, a pak to nechce nastartovat.
Datum: 25. července 2010 10:40
Jméno: zawy
IP: uživatel9346
 nevšimnul  ale jinak sem vše kontroloval a bylo to v pohodě,ale newim jestli to je možný že to nejede bez filtru
Datum: 25. července 2010 10:10
 Možny to je...to sis ani nevšiml že jedeš bez filtru jak si byl nachcaven?
Datum: 25. července 2010 10:08
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Zdarec, hoši, jakej je rozdíl mezi indučkou 6V a 8V ? Provozní napětí je 6 nebo 8 V ? Nebo světla pojednou při maximu otáček na 8V ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2010 18:40
 asi tak - magneto na piu je "mekky zdroj" cili pokud tam das civku 6V, bude vyrabet stavu do inducky v ramci 6V a odpovidajici pocet amper a pokud tam das 8V inducku bude vyrabet 8V a mene amper nez v pripade 6V (aby byl zachovan vykon teto soustavy)...je to prakticky jedno jestli 6V nebo 8V protoze rozdil ztrat mezi 6V a 8V neni zas tak velky, ovsem u 12V uz to rozdil je - u 6V vice amper a tim vetsi zahrivani ve vodicich - vetsi prebytecne, nevyuzite teplo = ztraty...vysvetlil jsme to polopate, pracuji tam mnohem slozitejsi mechanismy ale takhlec to pro primitivni pochopeni ze 6V a 8V inducky jsou v praxi totezne...
Datum: 25. července 2010 18:40
 světla se zapalováním nijak nesouvisí... zapalovací okruh má svoji jednu cívku a světelný ikruh má své 2 cívky.... pro pionýra se používala indučka 8V protože magneto vyvine i větší napětí než je 6V
Datum: 25. července 2010 9:45
 Čus draci, mám takovej problém: nezabírá mi u fichtla spojka lanko je ok ale proste nezabira......jak to mam opravit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2010 23:11
 jestli to bude OK tak nezapomen ten šroub pořádně zakontrovat matkou nebo to budeš štelovat pořád dokola a dokola
Datum: 24. července 2010 23:11
 co k tomu dodat?základní seřízení?
Datum: 24. července 2010 23:09
 Tak buď máš sjeté lamely a nebo ji máš jenom moc utahlou. Skus ten ladící šroubek na krytu uplně povolit a pak přitáhnou tak,aby to spojkové ramínko do kterého navlíkáš lanko mělo tak milimetr vůli.
Datum: 24. července 2010 23:09
 Prosimvas mam takovy dotaz. Dneska jsem sežizoval předstih na mé panelce 250 a když jsem oddělal víko zapalování tak se z toho vypadly nějakou kousky bakelitu. Tak jsem zkoumal co to může být a zjistil jsem že se mi rozpadl takový bakelitový váleček kolem kterého je namotaný drát asi 10-15 závitama. Váleček se nachází vevnitř zapalování pod tou otočnou destičkou a je to na straně řetězového kolečka.Jak se ten váleček rozpadl a vypadl z toho tak ten drát tam jen tak plandá. Zatím to jede ale než za měsíc dojdu do školy a vysoustružím si ze silonu nový váleček tak se chci zeptat k čemu to tam vlastně je a na co to bude mít vliv když se ten drát nějak přeruší. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2010 16:58
Jméno: zenys19
IP: uživatel10001
 Prozatim to namotej na kousek tuzky. Je to provizorni ale aspon to bude drzet. Jesi drat praskne asi nepujde nastartovat.
Datum: 25. července 2010 16:58
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Je to součást regulátoru napětí, odpor prvního regulačního stupně. Když se přeruší drát, relé nebude fungovat jak má. Při výměně relé za krabicové nebo elektronické se tato cívka odstraní.
Datum: 25. července 2010 7:00
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Zdravím, mám na vás dotaz, rozhodl jsem se že si zde na fichtl pokecu založím profil, tak jsem se zaregistroval (v registraci byly kolonky Uživ. jméno, email, heslo, heslo 2), všechno jsem to vyplnil, souhlasil jsem s pravidly a úspěšně zaregistroval, ale nastal problém, že se nemůžu přihlásit a ani pod Tuning mistr žádný profil není, kde dělám chybu?  Poradí někdo? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2010 11:16
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 právě že mi žádný email nepřišel... A přitom jsem ho vyplňoval (správně)
Datum: 25. července 2010 11:16
 Hele koukni se do mailu  myslim ze tam budes mit mail z registrace abys ji aktivoval.
Datum: 25. července 2010 11:08
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 nemyslím si, že jsem tam dal špatný znak, protože registrace proběhla úspěšně... Někde je prostě něco špatně... Ještě se chci zeptat, do toho Aliaz: se píše uživatelské jméno (přezdívka) že? Jestli nakonec není chyba v tomto, ale v registraci žádná kolonka Aliaz na vyplnění nebyla, tak předpokládám, že do Aliaz se píše to uživ. jméno...
Datum: 25. července 2010 10:57
 asi jsi dal nejaky spatny znak do hesla nebo do aloaz,, jina kto funguje ok
Datum: 24. července 2010 23:14
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Ano, zaregistroval jsem se na fichtlpokecu a zkouším se přihlásit taky na fichtlpokecu, ale to mi prostě nejde, nevím kde je chyba...
Datum: 24. července 2010 22:57
Datum: 24. července 2010 22:41
Jméno: moped man
IP: uživatel9614
 zdary byly ste nekdo na zavodech mopedu ve stodě ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2010 21:42
 chtěl jsem ale stroj nebyl připraven.
Datum: 24. července 2010 21:42
 VIC nevim co dodat,, budou novinky za 14 dni,,, bude jich zas kopec  ,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2010 22:25
 lk: troubo  já se po novinkách nedovolávám....já mám jawa shop kousek od baráku.
Datum: 25. července 2010 22:25
Jméno: lk
IP: uživatel1217

ze by cezetak mluvil z vlastni zkusenosti?
Datum: 25. července 2010 18:54
Datum: 25. července 2010 12:49
Datum: 24. července 2010 22:59
 jen tak  ....každý velice huláká "MY CHCEME NOVINKY" a pak se na ně jen dívá na obrázku
Datum: 24. července 2010 22:55
 to já vim ale tuhle srandu sem nějak nepobral
Datum: 24. července 2010 22:48
 cezetal si dela rad srandu že
Datum: 24. července 2010 22:47
 proč myslíš, že si nekoupim?
Datum: 24. července 2010 22:46
 webster: stejnak si nic nekoupíš tak na co se tešíš?
Datum: 24. července 2010 22:04
 už se na ně těšim
Datum: 24. července 2010 21:53
 jdu cistit fotky,,nekdo to musi udelat  sesulka konecne usnul
Datum: 24. července 2010 21:02
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 13:29
Jméno: Dráža
IP: uživatel7862
 Já by sem měl námět mohly by ste sem dát náké díly na simsona když to je ve sví podstatě jawa mistral ale jinak nejlepší pokec a krámek na webu !!!  Prosím uvažte to myslím si že by se sem přitáhlo víc zákazníku !!
Datum: 30. srpna 2010 13:29
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Když už se bavíte o upravováni profilu,tak bych přivítal,abych si mohl upravit email
Datum: 25. července 2010 15:46
 Zdar Seso! Právě jsem se zaregistroval mezi draky na tve strance Sesa-moto. Našel jsem jeden nedostatek. Kdyz jsi jdu upravit profil v nastavení, pokaždý mi tam skočí napr. přilba-nechci vyplnit, pneu to stejne a oblecení a kraj taky. takze pokazdy kdyz upravuju profil nebo ulozim foto, musim znovu vyplnovat tyhle veci. Díky. Fichtlům zdar!!
Datum: 25. července 2010 12:22
Posl.aktualizace: 24. července 2010 20:46
Posl.aktualizace: 25. července 2010 15:53
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Libang: taky jsem to chtel sesovi navrhnout,ale pak jsem si uvědomil,že to neni jen pokej o 50kach jawach..takže by muselo byt dorum zvlášt pro 50ky,350ky250ky atd.. jinak bych uvítal posouváni tech prispevku..Ja napisu dotaz a za 3 hodiny je až na druhe strance kde se skoro nikdo nediva a těško mi pomuže..proste aby se posunulo na prvni místo pri napsáni odpovědi jako je to u klasickych for.
Datum: 25. července 2010 15:53
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Diskutovaní prispevok by sa mal vždy posunúť na prvé miesto v príspevkoch vo fichtlpokeci a tak by bolo vidno čo je najdiskutovanejšie ale osobne som tiež za phpbb
Datum: 25. července 2010 13:17
 myslim ze by se hodila moznost vkladat do prispevku obrazky.
Datum: 25. července 2010 13:10
 udelal bych klasicke forum postavene na phpbb
Datum: 25. července 2010 0:03
 termix : nevím no, třeba to mám já přimo nějak nastavený, a ani o tom nevím.
Datum: 24. července 2010 23:30
Jméno: termix
IP: uživatel9993
 ja bych to tu rozdelil na nove prispevky na zodpovezene priwspevky a na ty co nebyli nikdy zodpovezeny jako naky filtry misto toho co rikal lori vyresilo by to hodne problemu lidi by nemuseli svuj prispevek psat 2x dene protoze jim nikdo neodpovedel jinak ja mam operu na 2 pc anic se mi neposouvam viz dachl
Datum: 24. července 2010 23:28
 postul prijd na chat
Datum: 24. července 2010 23:23
 to je podle dětí?
Datum: 24. července 2010 23:23
 fogic je slengove otec
Datum: 24. července 2010 23:18
 na závody jsem musel jet když jsem se podílel na přípravě placky
Datum: 24. července 2010 23:00
 admin: co je to fogic???
Datum: 24. července 2010 22:58
 ale za to jsi fogic  jsi holt karierista
Datum: 24. července 2010 22:54
 seso mám 2 červené.musím tě upozornit že jsem na učnáku měl dvojku z chování.(za neomluvené hodiny.to musela být zrovna škola když se jelo ME ZAV ve šternberku).
Datum: 24. července 2010 22:32
 Ten vyhledávač udělej tak aby nevyhledávalo jen v přispěvku a v odpovědích ale i ve jménech tak jak to bylo vždycky. Vždycky jsem tam napsal caue20 a našlo to všechny moje dotazy.
Datum: 24. července 2010 22:28
 zelenbe urcujou mezi sebou prihlasene draci,,cervene dava admin,,, dle sveho usudku
Datum: 24. července 2010 22:12
 Lori : me se to posouva samo na horu..to asi proro ze mam operu a ty mas asi mozillu nebo explorer
Datum: 24. července 2010 22:07
 Kdo to určuje už vím  Stále zůstává druhá otázka.
Datum: 24. července 2010 22:05
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Pri nove odpovedi u prispevku automaticky posunuti nahoru(jako aktualni, nevim jak to popsat takto to bejva u PHPBB for)
Datum: 24. července 2010 22:04
 Kdo určuje počet a barevnost hvězdiček? Jaký to má význam?
Datum: 24. července 2010 21:53
 Dát nějaký časový limit mezi odesíláním příspěvků od stejné IP adresy, pokec by byl přehlednější, protože spousta lidí po odeslání příspěvku klikne v prohlížeči na tlačítko zpět a příspěvek odešle znovu a znovu.
Datum: 24. července 2010 21:43
|



|