Jméno: Přema
IP: uživatel12210
 Ahoj draci. Měl bych dotaz na 4 stupňovou převodovku do Mustanga 1978. Má s tím někdo zkušenosti? Zajímalo by mě, jestli má smysl do toho jít. Jezdívám docela ve dvou lidech, tak jestli to nebude na úkor snížení výkonu. Chtěl bych pomocí 4. stupně snížit otáčky a hlavně spotřebu a možná, že se tím zvýší ještě cestovní rychlost. Děkuji moc za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2011 19:47
Jméno: standa
IP: uživatel12236
 To chci! O jedné verzi jsem taky věděl,ale byla šíleně složitá......a bez nakopávání.....
Datum: 11. srpna 2011 19:47
 No, je to asi dva roky, kdy jsem se tak jednou v noci vzbudil s nápadem. Pak jsem chvilku oměřoval a kreslil. Vymyslel jsem si úpravu původní převodovky s tím, že by tam byl místo startování čtvrtý kvalt. Chtělo to ale upravit jak hlavní, tak předlohový hřídel + 2 kolečka a celý řadící mechanismus vyrobit znova. Vyprdl jsem se na to.
Tahlře převodovka je téměř stejná, jak je v kývačce, ale je zmenšená, přepočítaná a zkonstruovaná kompletně pro pionýra. Jen by se vyměnila "střeva" a motor by byl hotový a vhodný i pro běžný provoz.
Datum: 09. srpna 2011 21:11
 taky jsme takového člověka našli co to kdysi dělal do motokár.žádné ůpravy kartrů,pouze kolečka vidličky a úprava automatu.
Datum: 09. srpna 2011 21:06
 Mám výkresy převodovky, která padne do neupravených bloků. Řadící mechanismus je ve stejném místě, řadící páka zůstává stejná, startovací hřídel zůstane taky na svém místě. Má to 4 rychlosti, neutrál mezi 1 a 2, 2 vidličky, rotační kulisu jako mají Jawy a ČZ. Převodovka konstruovaná jen a přímo pro pionýra. Tedy žádné převody pro nízkootáčkovou kývačku.
Datum: 09. srpna 2011 20:19
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Pajka: vím o jednom člověku, co má takhle upravený kartery pro 4-kvalt, z venku člověk nic nepozná. Ale nechce to dát... Jinak kšeft by to určitě byl, dyť jen kolik se prodá "rychlých" převodovek.
Datum: 09. srpna 2011 17:44
 Možná se mi podaří zařídit výrobu převodovky, co bez úprav pasuje do původního bloku. Taky by to mohl být slušný kšeft...
Datum: 09. srpna 2011 17:15
Jméno: standa
IP: uživatel12215
 stejskal má doma bloky 4Q pařeza......tuším,že do roka je odlejvá,protože to bude dobrej kšeft......
Datum: 09. srpna 2011 14:59
 Patrik: Jo, nebo známosti. Uvidím, co se bude dat dělat
Datum: 09. srpna 2011 1:09
 Pajka: no joo.. ale to chce hlavně peníze
Datum: 09. srpna 2011 1:06
 Nebo vyrobit 4q převodovku do originálních bloků bez úpravy...
Datum: 09. srpna 2011 0:14
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Ty 2 pařezy, co jezdí Venkovský šampionát to mají (jméno si teď nevzpomenu), jsou to kopie dobové úpravy (nevím, jestli Kreibich nebo Walter). Cena je kolem 20 000kč.
Datum: 08. srpna 2011 22:46
Datum: 08. srpna 2011 21:53
 zlepší se průměrná rychlost,,, cena do pokud to bude 100% udělaný z původního motoru tak se 20 000 nevlezeš,,,ano znám borce kteří mají 6q a vyšlo je to na max 5 tisíc korun ale tím že tam přivařím polovinu z motoru Hondy... samozřejmě je to práce udělat to tak aby to všechno sedělo dohormady....
Datum: 08. srpna 2011 21:52
Jméno: Přema
IP: uživatel12210
 A co je tam potřeba všechno udělat a na kolik to tak výjde. No já jsem o tom jen něco málo zaslechl, tak proto se na to ptám...
Datum: 08. srpna 2011 21:34
 4ka bude mít stále prěvodový poměr 1:1 .. takže rychlost bude stejná jako předtím... jediné čeho dosáhneš je lepší odstupňování rychlostí... ale předem je jasné že až zjistíš náročnost úpravy tak se na to vykašleš
Datum: 08. srpna 2011 21:11
|



|