 jak se mění vidlička řezení? nemám vůbec zkušenosti s půlením motoru  ale jednou se začít musí. četl jsem jak se půlí motor ale co stou vydličkou?
kdyby byl někdo ochotný pomoci přes email,skype, byl bych vděčný...
neřadí mi motorka je to 100% kvůli vidličce? nebo kvůli nejakým pružinám?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 20:13
 jo je to pionýrl, mustang jenom to nářadí mi neni jasný četl sem už pár návodů ale stejně nechápu co všechno budu potřebovat...
klíče atd. + musim udělat do plátu železa 2díry? a timvytlačim co?
jo a co hele stim olejem?  co stoho vyteče? + to celý vytřu hardama do sucha a to pak vyyhodim?
+co mam už udělat aby my se radicí páka nešoupala po víku? pěkně mě to se.e víko mam celý odřený sa řadí se taky hůř napadlo mě "čep řadičky vyměnit..? s vůlí a páce asi nic nezmůžu co?
Datum: 23. srpna 2011 20:13
Jméno: jarda
IP: uživatel12329
 Ještě je důležité jaký to je motor.
Pokud je tro Pionýr, tak to bude patrně upadlý kolíček na řadicí vidličce, jestli to neřadí a řadička krokuje jak má.
U větších motorů by to mahly být vyskočené západky řazení, nebo popraskané pružinky v západkách, popřípadě podobná závada.
Každopádně je nezbytné půlení motoru.
Při rozebírání je důležité nespěchat, síla není všecho a při montáži nezapomenout natočit pružinu nakopávačky, aby startovací půlměsíc sedl za aretařní kolíček.
Datum: 23. srpna 2011 20:00
Datum: 23. srpna 2011 10:59
 co všechno budu potřebovat?
díky
Datum: 23. srpna 2011 9:33
|



|