|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 cau kluci chtěl bych se zeptat kolik asi stojí výbrus na pionýru ??a pravě jestli to ma smysl dělat?? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 13:33
Jméno: standa
IP: uživatel12337
 Pozor! To že pionýr po půl hodce začne vadnout nemusí vubec bejt vinou ojetýho válce!!! Rozepíšu ti tu elaborát na 2 stránky A4 proč se co děje,když budeš chtít......a nebo radši ne....jednoduše.....dělá to pár věcí: ....svíčka(N15 je celoročně dobrá,pro tyhle vedra je ideální n14) ....tryska musí být neprorvaná HT68(časté)!...volnoběžná VT38...špatně průchozí-zanesenej-starej vzduchovej filtr(časté)....špatný přísun vzduchu do airboxu(časté).....bere to teplej vzduch od motoru do sání(časté)......na válci a hlavě je hodně napečenýho bordelu(časté)......výfuk může být přicpaný(časté).......špatná ložiska v motoru(tohle například dělá,když se daj ložiska s vůli "A" místo "C3" a nebo když se daj na hlavní hřídel převodovky ložiska bez zmiňované vůle C3)....dále to může dělat špatný olej v motoru a přidírající se primár......další možností je špatné ložiska v zadní rozetě......špatný/suchý/vytahaný řetez.....další častá věc-!KARBON!-hodně karbonu ve válci,na pístu,v hlavě,ve výfukovém kanálu a kolenu,či karbonem podpečené netěsnící kroužky....špatně točící se kola-vydřená ložiska.....přibržduje zadní brzda......A když půjdem do podrobností tak toho může být daleko víc......prostě pokud vyloučíš všechny výše zmíněné možnosti + válec nemá kompresi ani s novým pístem a kroužkama a zvoní to jak vzteklý+má to ve válci schod jako kráva+občas je to někde vydřený(rejhy) tak potom udělej výbrus.....a kup pořádnej píst a kroužky(třeba u SESY) a ne žádný čínský/indický pístní sady za 99,- Zdar tvý práci Standa
Datum: 26. srpna 2011 13:33
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 Jo jasny ja chci snim jezdit na praxi ale je to trochu daleko a mam aji vcelku kopce a když na to pionyru jedu tak po pul hodině až nema takovej vykon jako hned když to nastaruju a jedu a ma to problem vyjet kopec i na 1, ale jinak jede suprově...
Datum: 26. srpna 2011 12:45
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 No pionýr pojede suprově, ale až po zajetí! Nemyslete si, že dotahnete matky na šteftech a hurá plnej...! Dávat to na výbrus je pro ty co jezdí po silnicích a v klidu, ne pro magory co to holuji...
Datum: 26. srpna 2011 12:24
Jméno: vena
IP: uživatel590
 David45623- to u vas sou drazi asi vybrus 700km tu 350kč + pist ktery stoji 100kč a pisni kroužek jeden 25kč  takže ja bych si nechal radši ten vybrus a svuj valec ne ty repliky valcu stoji za prd
Datum: 26. srpna 2011 7:05
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 jo jo tak diky moc doufam že když udělam ten vybrus tak mi ten pionyr nebude ztracet silu po pul hodině ježdění..
Datum: 25. srpna 2011 22:36
 výbrus stojí 400Kč a to i s pístem a kroužkama
Datum: 25. srpna 2011 22:16
 no výbrus stojí tak 500-700 kč + 200 stojí novej píst + krožek tak po 50 kč, takže když si koupíš novej válec aji s pístem a se všim ostatnim tak tě to vyjde možná i líp.
Datum: 25. srpna 2011 22:10
Jméno: jawa50
IP: uživatel9614
 koukni na kroužky ,kdyžtak je vimněn
Datum: 25. srpna 2011 21:42
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 protože pionyr jede suprově ale jak jezdim tak pul hodky jako že ale jezdim bez nějakych zastavek, tak to nema už takovou silu a nevim jestli to bude svičkou mam tam N15C
Datum: 25. srpna 2011 21:11
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Čau, Promiňte za blbý komentář ale nějak mi to vypadlo z hlavy. Nové svíčky by se prý měli trošíčku sklepnout. Ale já už právě nevím jaká má být mezera. Ptám se teda na tu mezeru. Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 10:51
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Jaký odtrh, tak to je taky na svíčce.
Datum: 26. srpna 2011 10:51
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Díky moc.
Datum: 26. srpna 2011 9:24
 Zdar ta mezera má být 0,4mm.
Datum: 25. srpna 2011 22:03
 Jak kterej stroj  ale mě mustang jezdí nejlíp na 0,2mm-03mm sice se mi to zdá jako dost málo ale starty sou bez problemový na starou origo palku
Datum: 25. srpna 2011 22:03
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus,nevíte někdo jesi ještě prodávaj ten tuk na řetěz co doporučovali v návodu k obsluze?Já jsem totiž koupil novej řetěz a ten jenom nastříkal olejem jenže ted při jízdě hrozně hlučí protože neni napuštěnej komplet tim tukem a štve to.Je to takovej kterej je za studena tuhej a mazlavej je jenom po rozehřátí na vařiči.A ještě jak poznám utopený gufero?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 17:01
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Stando díky taky jsem o tomto přemýšlel já právě doma mám Dry Lube ale od Motorexu ale to asi bude stejný je to do prašného prostředí.Uvidím jesi to pomůže.Díky
Datum: 26. srpna 2011 17:01
Jméno: standa
IP: uživatel12337
 Co ti mužu poradit na řetěz je: Dry Lube od Würth(Saebasto)....nosim si to z práce....je to vlastně takový suchý mazání na vysoce rychle točící se řetězy.....úplně to v tom utopíš,ono si to naleze dovnitř a máš řetěz namazanej na rok do předu a nic z toho nekape,neodlítává atd....ne jako když namažeš řetěz vazelínou atd tak že pak máš věčně mastnej ráfek jak to odlítává od rozety.....
Datum: 26. srpna 2011 15:28
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Aha,já jsem právě gufera měnil ale ze strany spojky jsem ho trošku bouchl dál od hrany ale jinak na motoru je už najeto od té doby asi 400km a právě jsem nevěděl jak se to pozná ale s toho co píšeš usuzuji že to asi nevadí,motor pracuje normálně,Díky
Datum: 26. srpna 2011 11:34
 jak utopeny gufero? jako myslíš tím že už je špatny ? to poznáš tak pokud by to bylo gufero u zápalka tak by to tahalo vzduch takže by ti to vubec nejelo a pokud b to bylo gufero u klikovky tak by to sálo převodovej olej takže by to taky moc nejelo  a z výfuku by se táhnul akorát bílej dým třeba jak na tomto videjku http://www.youtube.com/watch?v=OKRl2r8ZOWo
Datum: 26. srpna 2011 11:15
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
Datum: 25. srpna 2011 21:43
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Jo jo dík,já se někde podívám jesi toho nedělaj menší balení a s tím guferem nevíte?
Datum: 25. srpna 2011 21:40
 To balení sem našel jen 8Kg na necelýho litra.
Datum: 25. srpna 2011 21:25
Jméno: pavko
IP: uživatel6667
Datum: 25. srpna 2011 20:33
 vem to normálně vazelajnou  rozehřát, strčit do toho řetěz..potom ho vyndat a otřít s guferem neporadim
Datum: 25. srpna 2011 19:26
 Zdravím, mám válec z čezety po výbrusu a má ostrý hrany kanálů a přemýšlím čím to nejlépe odstranit, pokud vůbec. Jak to řešíte vy? Mám obdobně poopravit i kroužky? A dostal jsem k tomu výbrusu píst Almet s dvěma hlubokýma zářezama vedle díry pro čep, nikdy jsem to neviděl, to se teď dělá standartně? starý to nemaj.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 20:42
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 ty drážky jsou na vydloubnutí pojistky zcela jiste.některý verze drátovek nemají zobáčky.
Datum: 26. srpna 2011 20:42
 Chci to hlavně pro tišší chod a na druhou stranu, u jedný kejvačky mám hrany těch kanálů jakoby okousaný, nevím proč, ale skoro bych si vsadil, že kvůli tomuhle.
Datum: 26. srpna 2011 17:15
Jméno: standa
IP: uživatel12337
 V těchle traktorovitejch válcích má nulovej význam nějak srážet kanály,ale když chceš tak prosim.... jen že v těchhle válcích by to mělo nějakej význam po stránce bezpečnýho zajetí až v případě,že by kanály měli dvojnásobnou šířku....na origo válci s "hubenejma" kanálama když nic nezačistíš,nic se nestane.....
Datum: 26. srpna 2011 13:38
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Zabruš to jehlovými pilníky. Ale jde to i pilníčky na manikůru  Válec a hlavu můžeš zabrousit brusnou pastou určité hrubosti anebo tam dát těsnění.
Datum: 26. srpna 2011 11:12
 Jo, hrany a kroužky tak udělám. Nevím jestli mi dobře rozumíš s těma zářezama, vypadá to takhle http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/sesaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa/index.html?s=2 , druhej řádek úplně vpravo. On mi tvrdil že je to na vydloubnutí pojistky, to mi přijde jako blbost, ty starý to nemaj a taky se dá vyndat. Ložisko se snad maže jen dírkou v ojnici ne, nebo je to u těch jehel jinak? A máš těsnění pod hlavou, nebo je možná i lepší to zabrousit pastou na ventily?
Datum: 25. srpna 2011 21:27
 Hrany kanálů opatrně srazit jemnym pilníčkem, hrany kroužků srazit třeba brouskem na kosu...a ty díry jsou ok, je to na mazání ložiska pístního čepu...
Datum: 25. srpna 2011 19:14
 Ahoj Seso, můžou se teďka dělat obědnávky? a kdych si něco oběednal dneska kdy by to zhruba přišlo? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2011 19:20
 díky moc...
Datum: 25. srpna 2011 19:20
 objednat muzes ,,u tebe utery,streda az ctvrtek,ted presen nevim,,ale na tutuy do ptku
Datum: 25. srpna 2011 18:44
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 Zdarec mam problem, jakmile pripojim vzduch filt(jawa mustnag) tak se začne dusit.Vlozku mam novou karbec cisty atd..Bez filtru mi to lita nadherne ale snim vubec.Diyk za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2011 23:53
Jméno: stepan
IP: uživatel1200
 zdar ty si prcal vit
Datum: 27. srpna 2011 23:53
Jméno: xxx
IP: uživatel12338
 Mě to dělalo to samý a byl to kondenzátor.
Datum: 26. srpna 2011 22:41
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 no mam valec po vybrusu tak mamm mit jehlu na 3 zarezu nevadi kdyz ji dam jinak?Ale bude chyba nekde v karbecu protoze i kdyz tam dam jen tu "hadici" tak se to od pulky plynu dusi.
Datum: 26. srpna 2011 9:20
 A nebo moc "zašpuntovanej box",, oddělej špunty..a nebo navrtej pár dírek.
Datum: 25. srpna 2011 21:31
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 asi mas chudou směs
Datum: 25. srpna 2011 20:08
Jméno: vítek
IP: uživatel4303
 prosím o pomoc mám jawu 21 jezdila a tet už nejede udělal jsem předstih a vše okolo chytne na šlápnutí ale jakmile dám jedničku tak se motor začne dusit prosím o pomoc předem za odpovědi děkuji .
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2011 14:44
 oddělej celej plastovej ayrbox jak je v tom vzduch filtr a zkus to jestli to pojede popřípadě ten vzuchovej filtr profoukej kompresorem .pumpičkou nebo pusou a a zkontroluj trysky jestli jsou čisty dyštak je vyčisti ne ! drátem to by se zětšili bud vzduchem nebo chlupem ze smetáku tak hodně zdaru ad to jezdí
Datum: 25. srpna 2011 14:44
 ahoj draci mam dotaz udelal sem vybrus vse namontoval spravne ale motor mi jde jakoby ztezka kdyz ho vypinam tak se zastavy skoro hned a pri startech nelze natocit jakoby mel obrovsky tlak pouze pri roztlaceni mi chytne ale jede vazne jako blazen tak nevim jestli je to normalni predtim mi tohleto nedelal diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2011 18:06
 1:25 az 1:20 ale po 60 km je to lepsi uz celkove
Datum: 25. srpna 2011 18:06
 po výbrusu je normální že to jde ztuha... a v jakém poměru mažeš?
Datum: 25. srpna 2011 15:47
 Zduŕ, na pincoj mě nedávno napraskla přední vydle..už je to dobrá půlka..je to v mistě kde je maznička...bojim se, že to jednou praskne..a já si dobře rozmáznu hubu....poraďtě nějakou provizorní opravu, než seženu jinou vydli...díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2011 20:58
 no Davide ptal se na provizorium... popravdě na mě nelez stím že něco sku*vím a nedodělám.....
Datum: 25. srpna 2011 20:58
 Co meleš? je to můj jedinej dopravní prostředek..a já kvůli nějakýmu heslu nebudu chodit pěšky..rači to dám provizorně dokupy, a seženu si novou vydli..
Datum: 25. srpna 2011 20:58
 hoši vy se tu řídíte heslem "zkurvit posrat nedodělat, oškrabat a natřít, potvrdit a zapřít"
Datum: 25. srpna 2011 17:19
 hele když provizorijum tak jedině textilní páska ( stříbrná) a to když nebude držet tak to znamená že jsi ji tam dal málo  kámoš taky vyhrál závody v terénu když mu prdly řidítka v krčku tak jsme mu je oblepili páskou okolo paraboly a bylo
Datum: 25. srpna 2011 13:49
Jméno: kubajzs1
IP: uživatel8498
 přeplátuj to plechem a ovař
Datum: 25. srpna 2011 12:14
Jméno: Pionýr
IP: uživatel12302
 zdar,co mám dělat když se mi fichtl po nějaký době ohřeje motor... A potom mi to moc nechce jéc , čim to muže být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 13:39
Jméno: standa
IP: uživatel12337
 čti o pár příspěvků výše....popsal jsem tam proč tohle fichtly dělají.....
Datum: 26. srpna 2011 13:39
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 David45623 to je sice hezký menší tření, ale tady nejde o teplotu ale o otáčky motoru v případě dvou kroužků !
Datum: 26. srpna 2011 10:54
 až budeš někdy dělat výbrus, tak kup píst s dvěma kroužky, bude tam menší tření
Datum: 25. srpna 2011 17:20
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Hovadina!! Teplejší svíčku ani náhodou. Naopak studenější !!!
Datum: 25. srpna 2011 9:30
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no zaleži v jakom stave je valec ak je už vybehaný tak jedine už len vybrus
Datum: 25. srpna 2011 8:50
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel9806
 Zkus dát jinou svíčku nějakou teplejší, oni ti poraděj v obchodě...
Datum: 25. srpna 2011 1:39
Jméno: jawar
IP: uživatel11368
 bohužel.. tim fichtly trpěj - zvlášť když je takový vedro.. musíš jezdit rychle abys ho uchladil =D
Datum: 24. srpna 2011 22:45
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
Posl.aktualizace: 24. srpna 2011 20:47
Jméno: 223Jawa
IP: uživatel9676
 leštící pasta a filcoví kotouč a muzes se pred tym časat
Datum: 24. srpna 2011 20:47
Jméno: judak
IP: uživatel12331
 Ahoj chtel bych se zeptat prosim vas ... jak napnu remen na babete diky ?!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2011 18:24
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ten už nenapneš  vymeniť! len dufam že si to nemýliš z reťazou tá sa a
Datum: 24. srpna 2011 18:24
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Zdravím.. již nějaký čas řeším, že nejde nakopávačka (funguje velice, velice zřídkakdy), jedna z rad byla výměna oleje, že může být starý a zatuhlý, protože taky spojka prokluzuje chvíli po nastartování.. vyměnil jsem olej a je to úplně stejné, spojka seřízena je.. nějaké nápady? asi to už můžou způsobovat jen lamely že?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2011 17:40
 tak vymenit lamely,,
Datum: 24. srpna 2011 17:40
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Ještě doplním, že když vyšroubuju ten šroubek spojky v pravém krytu, tak to prokluzuje taky..
Datum: 24. srpna 2011 16:25
 čau lidi, chtěl bych si dát na mustoše baterku a chci se zeptat z jakých diod mam udělat usměrňovač?
nebo jakej usměrňovač mam sehnat? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2011 14:26
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Osobně bych doporučoval shottky usměrňovací diody SB5100, tj 5A na 100V. Těch 100V se může zdát hodně, ale naprázdno dá rotor i 80V, tak to je i s rezervou
Datum: 25. srpna 2011 14:26
 http://www.jawa-50.cz/clanek/clanky-z-casopisu-svet-motoru-smerova-a-brzdova-svetla-baterie.html
Datum: 24. srpna 2011 22:00
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Zdarec, vyměňuju olej na Jawě 05, mám doma koupený "Převodový olej Mogul TRANS 90, SAE 90, API GL-4, MIL-L-2105".. Patří tam / může se použít? Spěchá, díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2011 16:12
 v pohodě ho použij
Datum: 29. srpna 2011 16:12
 a pak po 1000 km zkontrolovat a dolít a po 5000km vyměnit
Datum: 24. srpna 2011 16:06
 jo dej ho tam
Datum: 24. srpna 2011 16:05
Jméno: drago
IP: uživatel12251
 cau chlapi, dosel mi novej valec, pist, krouzky, hlava. Vymenil jsem to komplet a motor ma po nastartování silně kovový zvuk (velke treni), je to normální? Ten motor se teprve bude zajizdet ale zajimalo by me to. Pist je 3 krouzkovej.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2011 11:14
Jméno: kubiq
IP: uživatel12271
 pokud nechceš nechat utočit hlavu, tak sundej válec a pod válec dej třeba 2 těsnění, aby ti píst vyjíždel k hraně válce a pak by narážet neměl.. musíš to skusit, a nebo pak nechat líznout hlavu.
Datum: 25. srpna 2011 11:14
Jméno: drago
IP: uživatel12251
 da se to nejak omezit napriklad podlozit pod hlavu ten vymezovaci krouzek?
Datum: 25. srpna 2011 8:37
 ááá tak je to jasné.... už při 4tém výbrusu písty klepou do hlavy... u osmičky tu bude mlátit jak hovado
Datum: 24. srpna 2011 22:51
Jméno: d
IP: uživatel12251
 je to ten 8mi vybrusovej, pist je urco dobre, sipka smeruje k vyfuku, jeste zkusim sundat hlavu ale neni to blbost ze by to narazelo do hlavy? Kazdopadne kartery jsou 05, valec a hlava nyni 21.
Datum: 24. srpna 2011 21:26
Jméno: trubka
IP: uživatel12332
 neklepe ti píst do hlavy ?
Datum: 24. srpna 2011 20:25
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Bud naopak pist a nebo to máš křivě nasazený/dotažený! Případně jestli je to ten polák co tomu říkaji 60jcm, vedle kterých to ani neleželo tak to je šroťák ... ten bude zvonit a cvakat furt...
Datum: 24. srpna 2011 19:47
 zbrousil si hrany na kanálech? .. a nedal jsi naopak píst?
Datum: 24. srpna 2011 18:44
 Dřív tady bylo že když nakoupím víc jak nwm za kolik tak mam postovny zdarma... platí to stále? nad kolik musím nakoupit? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2011 19:59
 Tak to je pro mně novinka taky mě to zajímalo, to si musim někam napsat abych na ní nezapomněl při objednávce
Datum: 24. srpna 2011 19:59
 ok dík až tady budu něco objednávat tak si o ní napíšu
Datum: 24. srpna 2011 18:36
 samolepku pridavam ke kezde zasilce gratis,, jen se musi o to napsat,,lebo ja jsem ji jednou daval automaticky ale pa ksem jich rozdal strasnee moc a nikde sem je nevidel a tak davam gratis jednu ke kezde zasilce,, ale kazdej to musi napsat do poznamky,,a pak hlavne nesmi zapomenout sesa ji tam pribalit
Datum: 24. srpna 2011 16:35
 jo já se chci zeptat hodně lidí má nálepku fichtlkrámek cz to každej dostane když nakoupí nad nákou cástku nebo jak to je ?
Datum: 24. srpna 2011 16:07
 vpohodě
Datum: 24. srpna 2011 13:58
 uz to neplati,,sorac
Datum: 24. srpna 2011 13:56
 cau nevite nekdo prosimvás jestli jde jawa 350-634 předelat na 640? dík za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2011 16:48
Jméno: tomáš
IP: uživatel12472
 ja mám 638 předělanou na 640, dělal to už předchozí majitel ale musel převařovat zadní část kostry, ty tyče pod sedačkou se musely zvedat
Datum: 20. září 2011 16:48
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 súhlasím vždy snívam o 634 a 640 už nije to pravé
Datum: 25. srpna 2011 11:06
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 No fuj , dělat z krásné 634 bastla . 4rka je ze všech 350sátek nejpeknější
Datum: 24. srpna 2011 18:58
Jméno: šulek
IP: uživatel12258
 Lidi čím to je že se mi čz 175/477 dusí na 3 a 4 rychlost, když mám nasazenou tu gumovou objímku mezi karburátorem a vzduchovím filtrem. Když ji sundám tak jede krásně až na ten zvuk. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2011 16:08
 napřed ho profoukni kompresorem nebo aspon pumpičkou nebo pusou
Datum: 24. srpna 2011 16:08
Jméno: šulek
IP: uživatel12258
 Ten sem kontroloval a ze a vypadá celkem čistý. ale možná zkusím koupit nový
Datum: 24. srpna 2011 13:27
 že by totálně zanesený vzducháč?
Datum: 24. srpna 2011 12:56
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj Draci,brzy půjdu na technickou kontrolu s mojí jawou 550.A nevím jestli mně projde vzorek měřil jsem ho a má 1,45mm.Myslíte že to projde??Pokud ne nevíte náhodou kdo prodává pneu na tento tip levně?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 9:58
Jméno: lubas59
IP: uživatel12357
 U mopedu stačí 1 mm, u všeho ostatního motorovýho 1,6 mm.
Datum: 31. srpna 2011 9:58
 1.6mm je na normální motorky, u mopedů stačí 1 mm.
Datum: 25. srpna 2011 21:31
 Trubka máš dobré meno, Jawa 550 má konstrukcnú rychlost 45km/h tak deda je vozidlo kategorie L1e ktoré má predpísanú hĺbku dezénu 1mm odstatné vozidlá 1,6mm,
Datum: 24. srpna 2011 20:49
Jméno: trubka
IP: uživatel12332
 Jawa05-píšeš blbosti.Minimální hloubka dezénu pneumatiky je 1,6 mm.
Datum: 24. srpna 2011 20:23
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Projde
Datum: 24. srpna 2011 10:20
|



|