 zdar draci, jak se dá nějak zadělat přepážka mezi sekundárkem a zapalováním bez nutnosti měnit kartery? pře v budoucnosti tam plánuju dát VAPE, napadlo mě svařit to. Jak jste to vyřešili vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2012 15:47
 no myslím to zatím nechám tak, pře mám v plánu GO a jeden motor mám navíc a tam je ta přepážka bez škrábánce. Takže vyřešeno, ale mockrát děkuji za nápad s tím plíškem. Díky
Datum: 08. ledna 2012 15:47
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Cus draku. Mel jsem podobny problem. Nechal jsem si to varit od znamiho a stalo se mi presne to co pise Ladin, proto bych uz nikdy do vareni pokud neni nutno nesel. Podle me ten plisek co tam mas je udelanej dobre. Ale jestli chces mit jistotu, aby ti do zapalka nelital olej z primaru prez spoj, tak bych si udelal podobny plisek, ale vyssi (aby precnival ten karter, shruba o 0,5cm a tim by se prekril ten spoj), ten bych tam nalepil silikonem a prinytoval a musi to byt ok
Datum: 08. ledna 2012 14:54
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 svařovani me nebylo doporučovano že se ti muže ten kartr švihnout a pak bys musel přebrušovat kartry a dělat sylnejši tešneni samej problem zlatej plišek dotesněnej silikonem
Datum: 08. ledna 2012 13:57
 oba musi byt zparovany
Datum: 08. ledna 2012 12:49
 a kdybych rozebíral motor tak stačí vyměnit pouze tu 1 půlku motoru? nebo musím oba kartery?
Datum: 08. ledna 2012 12:14
Datum: 08. ledna 2012 11:57
Jméno: horst
IP: uživatel8771
 nanejtovat plech a silikonem to objet a máš pokoj..
Datum: 08. ledna 2012 11:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zavařit to jde
Datum: 08. ledna 2012 10:58
 Pokud máš ten druhý kus "v pořádku" tak by to svařit šlo, nebo jak se píše podemnou udělat přesnou kopii z plechu a něčím to zatěsnit.
Datum: 08. ledna 2012 10:23
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 ja tam dal tlustej alobal a je to ok
Datum: 08. ledna 2012 10:15
 nanejtovat tam plech
Datum: 08. ledna 2012 10:11
|



|