Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Karel
IP: uživatel13013
 zdravím draci, opravuji, nebo spíše začínám, zachranovat jawu 555, dneska jsem čistil válec, který pujde na výbrus, a všiml si u přepouštěcích kanálku nečeho zvláštního, směrem ke klikovce mají nejaký ne moc povedený prolis, jakoby kanálek končil a nekdo ješte na jeho hrane vytvořil cca 2-3mm dlouhý náběh, proto otázky, je to normální? nebo válec je poškozen? či je z předešlého typu 550? a zda se to dá spolehlivě poznat, (u válcu řady 05 jsem se setkal právě s ostrýmy kanály,) díky za odpovědi, zde odkaz na ne moc kvalitní fotky - http://rkb.rajce.idnes.cz/_/
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2012 11:43
Datum: 14. ledna 2012 11:43
Jméno: Karel
IP: uživatel13013
 prosím, zdrž se už komentářu, u mě, podiv se na svoje písmo, jsi pod vlivem, běž se vyspat. tak mlč, když ti tehdy mlíko teklo po bradě, nebo si to pamatuješ? k věku asi těžko
Datum: 13. ledna 2012 23:26
 jake vysvetleni chces proboha? je to uplne norlani  .. myslis ze ve frabrice hrála přesnost nějakou roli? vubec ne... a taky to tak vypadá.. jeden pionýr frčí 70 a druhý se vlečke 50
Datum: 13. ledna 2012 23:18
Jméno: Karel
IP: uživatel13013
 mě to přijde právě podivné, proč by tento zmetek, jak čzporucha popisuje připustily vubec k zákazníkovy, kanálek jakož to osobě sedí, jen ten náběh, zatím nikdo neodpověděl na co jsem se ptal, a o výsměch nestojím, to si ušetři jediná osobo na tomto webu, stejne nic jiného neumíš
Datum: 13. ledna 2012 22:22
Jméno: jarda
IP: uživatel12380
 Jestli do toho můžu trochu mluvit, motorky dělám pár let a pokud si pamatuju, tak na sacím kanále, v jeho spodní části je malinké vybrání. Není to žádná výrobní nepřesnost, ale slouží ke zlepšení vyplachování motoru.
Datum: 13. ledna 2012 14:02
Jméno: Karel
IP: uživatel13013
 přesná reakce, dík, jak přes kopírák
Datum: 12. ledna 2012 20:57
 a co bys chtěl jako na to říct pane všeznalý? uplně normální výrobní nepřesnost.. co k tomu jako chceš víc vědět? kdo ten válec odlél a kdy přesně + čas?
Datum: 12. ledna 2012 20:47
Jméno: Karel
IP: uživatel13013
Datum: 12. ledna 2012 19:18
Jméno: Karel
IP: uživatel13013
 více názoru potřebuju, nestydte se odborníci, jawačezeták nic?
Datum: 12. ledna 2012 19:15
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Vypadá to, jako by se při výrobě něco nepovedlo
Datum: 12. ledna 2012 18:58
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 zeptal bych se nato v brusirne tem tam tech valcu projde vic a budou wedet
Datum: 12. ledna 2012 18:32
 Zdravím. Mám rychlou otázku,jesli by mi někdo nemohl pomoct se schématem na elektrické stahování oken se 4 relátkama? Nebo alespon se dvouma at mam alespon neco.Je to na predni okna a musí tam bejt 2 prepinace na spolujezdce a jeden na ridice.. Potrebuju to na zitra na praxi a jsem v koncich
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2012 9:08
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Popravdě jsem to nekontroloval zda je to funkční, měl jsem za to že je  . Inu zající "důvěřuj, ale prověřuj"
Datum: 13. ledna 2012 9:08
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Chong: jelikož jsem z úplně jinýho oboru a elektrický obvody jsme ještě ani neměli, tak sem si tipnul jak by to asi mohlo vypadat, nečekal jsem, že to odpovídá jejich postupům ani že to bude správně, jen že tím zajíce postrčim správnym směrem, jestli jsem se až tak trefil, tak se tedy hluboce omlouvám, ale sám to beru že sem se něco přiučil
Datum: 12. ledna 2012 21:39
 Ale zkusim to ted zu nejak vykoumat kdyz vim jak na to,diky!
Datum: 12. ledna 2012 21:12
 Tak to je milý  vždyt ja nechtel nakreslit komplet cely schema,jasne jsem rek ze pomoct,jelikoz jsem se do toho zamotal jak blazen..
Datum: 12. ledna 2012 21:11
Jméno: Chong
IP: uživatel13049
 Nic ve zlém zajíci, ale nebylo by lepší kdybys látku pochopil a byl schopen vlastního úsudku? Pro HH... nyní jsi zajícovi pomohl, ale příště se utopí v moři neznalostí... jak by řekla naše třídní soudružka učitelka ze základní školy  No u nás v práci běhá spousty študovanejch lidí co nemaj šajn, ale na druhou stranu je fajne, když člověk něco málo umí, tak je pak mezi nima za hvězdu, takže vlastně OK, zajíci, jen tak dál, aspoń se nebudu bát že až doštuduješ že mě připravíš o místo
Datum: 12. ledna 2012 21:06
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ale studuju energetiku což je od autoelektriky trošku dál, tak si to možná představuju jak Hurvínek válku
Datum: 12. ledna 2012 20:50
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ohledně toho spolujezdce stačí přidat paralelně po jednom spínači, a hned máš ovládání pro dvoje dveře a jedno okno, u řidiče by stačilo takhle, myslim že ovládání okna řidiče a spolujezdce jsou v autě dva samostatný okruhy... s těma relátkama, nevim jestli se bere relé s 2 spínacíma kontaktama za jedno relé
Datum: 12. ledna 2012 20:49
 Dekuju,kazdopadne jsi mi pomoh  ale melo by to bejt jako v aute... ridic ma u sebe ovladani okna na spolujezdce a sebe+spolujezdec ma svoje vlastni...takze dorhomady 2spinace na 1. motor a 1 spinac na 2. motor..a do toho vseho nejak zadelat 4 relatka,nevim jestli maj bejt na jednom spinaci 2 nebo jak...s tim jsem trochu v koncich  hrozne sem se do toho zamotal..
Datum: 12. ledna 2012 20:41
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 12. ledna 2012 20:29
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 cau chlapy hele co muze delat to ze kdyz dam prst do fajfky tak to brní tak trochu víc ale na jiskru to nema ? sem bezradnej menil sem inducky civky kabely fajfky svicky ... uz nevim .. dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2012 9:11
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Prosimtě, abychom to mohli nějak zanalyzovat závadu, mohl by jsi popsat to brnění? Je to jako když šaháš prsty do elektrické zásuvky, případně jako píchnutí komára, nebo jako když tě někdo nakopne bodlem do prdele? Protože není brnění jako brnění....
Datum: 13. ledna 2012 9:11
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 byl propalenej kabel ke kostre ... uz to jede jinak dik za rady
Datum: 12. ledna 2012 18:15
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 súhlasim s wepom kladivko nieje dobre odizolované
Datum: 12. ledna 2012 17:57
Jméno: wepo
IP: uživatel13045
 Pokud brní, ale nekope v impulzech tak to máš někde prožehlé na kostru. nejspíš nemáš odizolované kladívko od kostry...
Datum: 12. ledna 2012 17:38
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Zkus vyměnit kondenzátor ,třeba to pomůže.
Datum: 12. ledna 2012 16:28
 zkus jinačí ROTOR!
Datum: 12. ledna 2012 16:25
 Zdravím, netýká se to teda motorek, ale je to celkem problém. Co jsem přeinstaloval PC a stáhl novější verzi Frefoxu, tak mi nejdou číst celé příspěvky dvojitým poklikem na otázku; musím dát odpověděť a přečíst si to takhle. A navíc nemůžu reagovat na dotazy, tlačítko "reagovat" nic nedělá... Setkal jste se někdy někdo s tímhle? Odjinud to jde.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2012 14:30
 Asi to bude javascriptem .. já už ty firefoxy přestávám instalovat zlatá stará 2ka ... to bylo tenkrát dobře přehledný, nikde žádnej bordel a hlavně to nežralo paměť ... teď mi to žere paměť snad víc než CS 1.6 nebo Mafia ... přitom po něm nic nechcu jen zobrazit text  A myslím že se to i samo zaktualizovalo teď mám verzi 9.01 ... tak nevím jestli existuje i vyšší
Datum: 13. ledna 2012 14:30
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to že dvojklik nejde na mobilních zařízeních je celkem normální, mam vyzkoušenej android, iOS i symbian včetně opery mobile, nikde nefunguje, podobný problémy bejvaj i se zobrazením některých vyskakovacích menu, taky řešených pomocí javascriptu..
Datum: 13. ledna 2012 12:35
Jméno: standa
IP: uživatel13050
 Mě ten dvojklik na mobilu (android) taky nejde...jinak na počítači se vracím ke stále starším a starším verzím prohlížečů,protože ty nové jsou na nic a jen hrabou ramky na dokonalejší a dokonalejší reklamy v lepším a lepším rozlišení...
Datum: 12. ledna 2012 23:34
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nemáš zakázaný javascripty?
Datum: 12. ledna 2012 19:48
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 Ahoj draci nerad stim otravuju, ale potřebuju vědět od někoho kdo to má oskoušený jestli ty moderní oleje 2T karbonujou méně, když se ho dá zrovna tak hodně jak má, u mě 1:25 . Nechci tu žádný dohady o tom kolik ho mam dávat to nechte na mě!!!! Mam ten problem, že po 500 kilákách je motor moc zakarbonovanej. Diíkyyyyy za každou odpověd!!!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2012 9:20
 fermez: jak už napsal standa níže, pokud máš očouzenej píst pod kroužkama z jedný strany, tak není na vině olej, ale blbě vyúhlovanou ojnicí.
pavko: 1:3 musí bejt tak hustý, že to ani nemůže prolejzt tryskama, natož bej zapálitelný
Datum: 17. února 2012 9:20
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 To já se chystám vyzkoušet Hekra M2T super, SAE 40, API TC, což by mělo být oproti paramu M2T super o něco lepší. Až najedu párset km.. podělím se o zkušenosti..
Datum: 14. ledna 2012 12:40
 Škoda, že tie polo/plosyntetické oleje namajú na obale napísané SAE... iba výkonnostné špecifikácie API,JASO, atp. vačšinou iba oleje M2T to majú na obale. u nás na SR máme nejlepšie oleje M2T od Dynamaxu, a to M2T API TA, SAE 40/50W a M2T API TC,SAE 40W, obe sú dobré
Datum: 14. ledna 2012 12:31
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Nechci tu nic rozpoutávat, ale.. děda jezdil s pionýrem pořád na M6A 1:30, nikdy nezadřel, výbrus dělal cca po 15-20tis.km. Samozřejmě, že nejde srovnávat "dědkovskej styl jízdy" s jízdou mlaďáka, kterej točí každej kvalt, ale.. já jezdil několik let (jen silnice) na klasický paramo M2T-API TB a nikdy žádnej problém. když je vše dobře seřízný, tak ani toho karbonu není tolik(dekarbonizace cca každejch 6000km). Jen to chce dodržovat mísící poměr, nic víc. Po čase jsem přišel na to, že existuje i paramo M2t super API TC, jenže.. to má SAE 30 a motor při delším jetí někdy vadnul, kdežto Trysk M2T API-TB, SAE 50, nedá se to srovnávat. Ten motor si jen chrochtá, takže jsem se k němu vrátil. Mluvím jen z vlastní zkušenosti, nikomu nic nenutím.. navíc cena těchto dvou olejů je prakticky srovnatelná, tudíž to, že bych chtěl šetřit na oleji není ten důvod. Dle mého není ta specifiace TB/TC u seriovejch a klasicky ježděnejch starších motrů až tak podstatná, jak tu neustále někdo prosazuje.. hlavně si hlídat SAE, ať se to kloudně chladí..
Datum: 14. ledna 2012 10:53
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 To já mažu poctivě 1:25 MT2 - API TB a jezdím dobře přes 5000km olej za 64 korun a svíčku sem měl venku jen jednou před delší cestou mi vysvětlete vy co lijete ty oleje za 500stovek kde bych ještě mohl vidět rozdíl..?  připadá mi to skoro absurdní tam lít tolik peněz jinak jsem na ten olej bezproblému zajel výbrus i když to trvalo věčnost a v létě co 15km to 15 minut stání někde v hospodě.. nechci samozřejmě nějak narážet na kvalitní polosyntetiky a syntetiky a už vubec ne na ty co to používají jen je divné že v naší dědině nikdo nic lepšího než M2T do fichtla nelije a jezdíme všichni
Datum: 13. ledna 2012 23:57
Jméno: pavkocz
IP: uživatel12636
 Dobře pokud neveřite tak neveřte ale kamarad mi to potvrdí a celá dedina jak mi to dýmilo. A neucpe se to to je blbost sice to blbe chytá ale jede ale musí být pořád plný plyn nijak je pak výfuk plný oleje ted to robit ale nebudu robim Go
Datum: 13. ledna 2012 14:50
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
 Ja jezdim na motorex 2t racing , stoji 450 kč pul litru a nemam problem z karbonem ani zanesenym vyfukem ani prehrivanim ani s vočouzenym pistem  \r\n
Datum: 13. ledna 2012 12:59
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a ste si jistý že to bylo 1:3? moje zkušenost je že na něco mezi 1:10-1:5 to ani nechtělo chytnout, jen sem tam střílelo, musel sem přilejt benzín abych to vůbec nakopnul
Datum: 13. ledna 2012 9:56
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 bavim se o čz 250/455, asi jsem se špatně vyjádřil, po 500m je vrstva karbono na vršku pístu což je blbý, a z boku se usazuje po delší době třeba po 1000 km a to jen když tomu zlechka nakladam, těch 90km/h, to není zas tolik. Ojnice chodí snad dobře skoušel jsem to složit bez kroužků a koukal jsem jestli není natlačenej ke straně a není. Volnej ve válci asi moc není, protože jsem jednou omylem splacatil píst, když jsem nasazoval čep a hnedka drhnul o válec ze dvou stran proti sobě. Myslim že je problem v tom sání, mam tam airbox stim drátěným filtrem. Normálně tam byli nalítaný kamínky od zadního kola, prostě je to na h.... řešený všechen bordel skole jde do sání, který ke všemu moc dobře nečistí.
Datum: 13. ledna 2012 9:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já jezdil v poměru 1:3 na vyjetej olej asi hodinu a pak se tak ucpal vejfukový kanál že to nemělo kudy utíkat tak nás tady nekrm
Datum: 12. ledna 2012 22:25
 to chces rikat ze do 3l benzinu si nalial 1l oleja?.... a nekarbonovalo to?... zabiehal som motor s použitím polosyntetiky. 1500km pomer 1:25, karbonova vrstva cca 1,5mm... ked som začal dávať pomer 1:30 v lete /40-50°C/ motor sa začal prehrievať a stácal výkon... vysral som na polosyntetiku.. záleží viac na tom aby olej mal potrebnú hustotu.. SAE 40-50W, a nie 10W ako polosyntetika/syntetika... ted používam M2T API TC, SAE 40W v karbon? po 4000km super! v lete som jazdil v kuse 120km bez problemu, motor nestrácal výkon, Daj do toho M2T so špecifikáciou API TC, len kúriť to bude
Datum: 12. ledna 2012 21:35
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 Já přes léto lel do mé cz 477 výjetý olej z felicie a daval sem na pomer 1:3 ne 1:30 a motor byl bez karbonu a to sme tak nalital nejmin 3000 km.
Datum: 12. ledna 2012 20:55
Datum: 12. ledna 2012 16:42
Jméno: standa
IP: uživatel13044
 Ano pokud je okouřenej píst po 500km od GO tak je někde něco špatně. Za prvé to muže být křivě uložená klika a nebo ohlá ojnice od špatné montáže. Pokud je píst okouřenej rovnoměrně kolem dokola,tak je to vada nekvalitních kroužků a nebo moc volného/menšího pístu....tak s pravdou ven.....
Datum: 12. ledna 2012 12:40
 a do čeho do fichtla ? no tak ho zkus.Ty dnešní oleje už moc nekarbonuji a jezsi třeba 1:30 jak se má a že to máš očouzený na krajích pístu není dobře. Asi máš blbě vicentrovanou klikovku
Datum: 12. ledna 2012 12:27
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 zaběhlí to mam už to má najeto po GO 5000km, ale vůbec se mi nelíbí to, že je poškrábanej válec lehce, ten origo filtr je na hovno, tak jsem se rozhodl pro bavlnak, Je to napdr, když tomu trošku nakladam tak se očuzuje píst z boku až za kroužky, to by nemělo pak to bude drhnout o válec. Chci prostě tenhle problém vyřešit, když už tohle odstranim tak bych mohl snad mazat mín a asi by se vyplatilo lepším olejem pokud mín karbonuje???????????????!!!!!!!!!! třeba tenhle http://www.tomservice.cz/eshop/eshop/kapaliny/motorove-oleje/olej-motorovy-gardenmoto-2tc-cinol-1l.html (vůle mam všude OK)!!
Datum: 12. ledna 2012 12:00
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 chybí informace čim mažeš teď, ale v takovym zbytečně vysokym poměru ti bude dost karbonovat každej olej, ty moderní možná trošku míň, nicméně bude a ne málo... pokud k tomu nemáš nějaký speciální důvody, jako třeba záběh těsnýho výbrusu, tak je to zbytečná a drahá sranda (ucpávání motoru, peníze za olej, zvýšená spotřeba paliva, přehřejvání motoru), ale na to ses neptal...
Datum: 12. ledna 2012 11:38
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Čago draci,chcu se zeptat jestli jde z přerušovače blinkrů(12V tři konektory) napojit na ten třetí konektor kontrolku blinků. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2012 13:56
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 to co jsem napsal dole je hovadina...Zapojím to od každé větve blinkrů a nebudu vyméšlet hovadiny...Díky za rady
Datum: 14. ledna 2012 13:56
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Takže je lepší dát ten přerušovač až za přepínač blinkrů a bude to v pohodě....
Datum: 14. ledna 2012 13:50
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Vysvětlím,pokud dáš na + přívod ze spinací skříňky (15/54) na Z přívod k přepinaci bblinkrů a na P kontrolku (druhý vývod kontrolky ukostříš) bude kontrolka blinkrů ihned svítit a rozbliká se až se zapnutýma blinkrama.
Datum: 13. ledna 2012 21:12
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 hh:můžeš mi vysvětlit to zapojení na přerušovači ? Já myslím že na + jde proud ze spínačky a P jde na přepínač blinkrů a Z je kontrolka. Nechápu to tvoje zapojení v závorce.
Datum: 12. ledna 2012 21:58
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 mirda: můžeš mi prosim tě vysvětlit, proč by měla kontrolka zůstat svítit? se zapojením, který zmínil Marlboro, jezdí většina jaw a čezet s blinkrama, a kontrolka za jízdy rozhodně nesvítí, navíc je to i blbost, když jsou blinkry vypnutý, tak se tam ani žádnej proud nemůže dostat (+ je vypnutý a P a Z ukostřený přes žárovky).. jestli ti kontrolka furt svítila, měls to špatně zapojený
Datum: 12. ledna 2012 20:39
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Konrolka ti sice bude blikat s blinkrama a chyba nastane až ty blinkry vypneš kontrolka ti zůstane svítit.Takže pokud ti to nevadí může to tak být ,jinak každý okruh blinkrů spojit na kontolce.popř přerušovač s 4 vývodama. Bimetal ale měli jen se 4 vývodama soudruzi s NDR .
Datum: 12. ledna 2012 20:14
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Jo je to on s těma svorkama P,Z,+ takže to půjde . Dávám novou elektriku a nechcu do toho moc zasahovat . Kvůli těm blinkrům jsem to všechno vyškubal, protože mi troubil klakson blinkrem a
různý krpy v elektrice.Jinak díky za radu.
Datum: 11. ledna 2012 23:59
 Jesli je to hliníkovej váleček se svorkama P, Z, + tak je to bimetal a na P by měla přijít kontolka (druhej konec od kontrolky samozřejmě na kostru). Pokud to tak půjde, to uvidíš, pokud ne tak druhej popsanej způsob určitě funguje - stejně musí někde spoji vývod z přepínače z předním a zadním blikrem jedný a druhý větve, tak snad zas není takovej problém ke spoji přivést jeden drát navíc
Datum: 11. ledna 2012 23:36
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Je to ten obyčejné přerušovač 2x21W (stříbrné váleček) nevím jestli je bimetalovej nejsem elektrikář. To zapojení na oba blikry jsem měl , ale zrovna dodělávám elektriku(podle schématu zapojení,
jinak bych to nedal)a tak mě napadlo proč tahat zbytečný dráty z blinkrů, když by to šlo přímo z přerušovače.
Datum: 11. ledna 2012 23:17
 Pokud se jedná o bimetalovej, tak ano (kontrolka bliká na stídačku s blinkrama), pokud by to nešlo, tak není nic jednoduššího jak zapojit kontrolku tak, že z žárovky vyvedeš 2 dráty a jeden zapojíš na levou stranu blikající větve a druhý drát na pravou stranu blikající větve.
Datum: 11. ledna 2012 23:06
 Čau  ostal jsem motor jawa 638.Je prý přidřený na klice.Poradte prosím co to znamená, a co stím.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2012 20:08
 přidředný nebo zadřený ojniční ložiska, středový ložiska. Prostě klika na repas
Datum: 30. ledna 2012 20:08
 že by přidřená klika?  ... už v názvu to je.. prostě kliku na repas
Datum: 11. ledna 2012 23:19
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Zdarec ladiči,potrebuji poradit s zapalováním z motorovky.Jak he tam mám dostat popř jaké máte zkušenosti.Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2012 21:51
Jméno: Vaclav Zdenek
IP: uživatel8693
 ahoj já to měl v terénním pionýru a nemělo to cenu strašný na seštelování a když to jelo tak to šlo pěkně do otáček ale nemá to setrvačnost tak to udělalo v bahně uuuuuu... a byl konec kup si vape uděláš líp
Datum: 13. ledna 2012 21:51
 dobrý den draci chci se zeptat mám čezetu 175 ale nemam baterku nevite jaka do toho patri dekuji jarda
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2012 12:12
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 A není to fuk jak velkou kapacitu? Stejně po první zimě bez hlídání a stavu a dobíjení ztratí něco ze své kapacity a k tomu se ještě zvýší samovybíjecí proud sulfatačním kalem na dně komor
Datum: 12. ledna 2012 12:12
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Jasně 6Ah tam bude v klidu stačit. Můžeš tam dát i silnější jestli plánuješ dýl svítit světlama na baterku, ale jinak to neni potřeba.
Datum: 11. ledna 2012 23:04
 Stačí tam 6Ah uplně s přehledem...
Datum: 11. ledna 2012 22:52
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Já mám čz 175/450 a 470 , mám tam baterku 6V11Ah a v pohodě to stačí.
Datum: 11. ledna 2012 22:04
 je to jawa-čz175 typ 356
Datum: 11. ledna 2012 21:23
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Jesti máš starší typ čz 175/450 nebo 470 tak tam stačí 6V 11A.
Datum: 11. ledna 2012 21:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 asi záleří co máš přesně za typ jestli máš 477 nebo 487 tak tam patří 6v 14Ah
Datum: 11. ledna 2012 21:09
Jméno: standa
IP: uživatel13039
 Díky zmiňovanému odkazu na web "jawandr" a zde nalezené složky "Yezdi" jsem si zpoměl na moc zajímavou věc,co jsem se dnes dozvěděl a chci se s váma o ní podělit. Takže,tak jako skoro každý týden jsem byl v brusírně a dal jsem se do řeči s brusičem-starý pán- a vypadlo z něj info,co mi vyrazilo dech. Dostal se mu do rukou válec a hlava z indickýho fichtla Yezdi. Takže,válec je celkově mohutnější,má širší maso přefuků a sakra širší vložku a vrtání 50mm !! Sice jsem ho neviděl,ale dle brusiče ty kanály byly naprosto jiný,přefuky v mse byly širší a nižší(to kvůli široké vložce).Měl jsem z toho v ruce kliku,ale ta je shodná s klikou z J21,stejné setrváky,zdvih 44mm. Několik těchto válců má nějaký bývalý náměstek nějakého ministra a je z Rakovnicka. Jeden válec má uspěšně implantovaný na svym fichtlu někde na chatě. Budu se po tom pídít dál. Je to brutální kombinace. Vrtání 50,zdvih 44.....to muselo jet jako kráva......86ccm....to je brutalita....a přitom seriovej spodek motoru z J21....pro Kolečka: Řekl mi to Böhm z Nesuchyně....kdyby ses taky chtěl pídit
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2012 18:51
 Yezdi sorry
Datum: 12. ledna 2012 18:51
 Rád by som preskúmal motor z yezdy..  má to bloky ako 05 aspoň veko zapalovania, radenie na lanko a páku na lavej strane, aspoň asi posledná varianta to tak má a v roku 1985 este ich vyrávali, rozteč šteftu musí mať iný inak je to nemožný, podla informácii z internetu mali ale 60ccm, Ja som stretol Pána kto v Povežskej bystrici bol svedkom nábehu výroby Jawy 550 a testoval prvé modely, a zabiehal prvú motorku pre Indiu, ktorú zadrel pred termínom odovzdania pak celý večer zabiehal nový valec na skúšobných valcoch
Datum: 12. ledna 2012 18:50
Datum: 12. ledna 2012 17:30
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel12237
 dost podstatná věc.....při vrtání 50mm to musí mít výrazně větší rozteč šteftů, než fichtlích 38x44
Datum: 12. ledna 2012 11:33
Jméno: standa
IP: uživatel13043
 No už je zase dobrej,ale v prosinci měl zápal plic...docela dobrej borec..má to svý kouzlo...na konci světa se člověk dozví víc jak na celym internetu...paradoxem je,že opět unikátní věc má někdo,kdo nemá tušení...našel to v nějaký bedně bordelu v nějakym kamionu...souvislosti už mi vypadli... Mimojiné mi hlodá v hlavě fakt,že když to v Indii jezdí,tak to musí někdo prodávat...alespoň druhovýrobu...a nebo se nabízí varinta 2.- v Indii dělaj takle brutální kity...
Datum: 12. ledna 2012 1:54
 standa: Jak se Ruda vůbec má?  Já ho neviděl od léta od závodů...
Datum: 11. ledna 2012 22:48
 ja ted čumim a asi mne blbne notas nebo mne klame zrak a uplny kralostvi
Datum: 11. ledna 2012 21:16
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 86 ccm, tak to už musí jét solidně. Jinak taky jsem čuměl na ty fotky z továrny Yezdi. Těch motorů, závodní čezeta, jawa 350 uř a ta rikša, to je paráda. Přemejšlim že si udělám výlet do Indie
Datum: 11. ledna 2012 21:09
Datum: 11. ledna 2012 21:03
 to by aj osra** aj ty nabuseny fichtli  86 ccm to musi roskubnou retes .. a motor sam
Datum: 11. ledna 2012 20:50
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Zdar mel jsem v pinckovi 6V civku jezdil dobre vsechno bylo zestelovany jak melo byt ale vic jak 57 nedal je mozny ze to bylo tou civkou??protože vzateži mel motor rezervu oproti volnobehu
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2012 16:30
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 jedu co to dáá a kdyz vymačknu spojku tak to jde jeste vic do otaček
Datum: 12. ledna 2012 16:30
 jojo.. jinak nejde ti vytočit nebo co?
Datum: 11. ledna 2012 21:12
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Je to zahada.tet udelam GO celyho fichtla tak jsem zwedawej
Datum: 11. ledna 2012 20:35
 Nene kámo cívkou to určitě nebude, to by ti nejelo vůbec nebo třeba vynechávalo nebo tak..
Datum: 11. ledna 2012 20:26
Posl.aktualizace: 13. ledna 2012 19:21
Jméno: Adam
IP: uživatel12849
 však jasnee .... ale fakt pěkně nalakovane
Datum: 13. ledna 2012 19:21
 ty kypance nebudou vidět, pře je tam rám, pokud myslíš ty v té ,,prohlubni,,
Datum: 13. ledna 2012 16:09
Jméno: Adam
IP: uživatel12849
 no až na ty kypance na nádrži super práce
Datum: 13. ledna 2012 14:08
Jméno: fita
IP: uživatel3381
 daval jsem na pio RAL 5012 a mám barvu omnoho svetlejsi  nez ty  ale jinak dobrej lak
Datum: 12. ledna 2012 21:55
 mám ještě dotaz, poškodí něják lak, když chci do nádrže nalít vařící vodu+kys. citronovou??? díky
Datum: 12. ledna 2012 17:25
 nedělal jsem si krom pískování nic, sedlo je zevnitř jenom okraje, jinak potah je stejnak potrhaný a již mám koupený nový, vím mohl jsem ho tedy sundat ten stávající potah na lak. bohužel
Datum: 12. ledna 2012 8:30
Jméno: marcel
IP: uživatel13041
 Super lak ale dělal jsis to sám na fotce je totiž sedadlo ze spodku lakovaný i s potahen kterej je pocákanej ale dobrá práce
Datum: 11. ledna 2012 21:09
Jméno: jawa 05
IP: uživatel13040
 krásná práce !
Datum: 11. ledna 2012 20:37
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 krása
Datum: 11. ledna 2012 19:44
 i zevnitř, je to polyuretan s tužidlem myslím.
Datum: 11. ledna 2012 19:22
 dotaz: máš plechařinu lakovanou i zevnitř nebo jen venkem?
Datum: 11. ledna 2012 19:21
 modrá je RAL 5012 a na bílou si momentálně nevzpomenu, musím se podívat, ale přijde mi, že je až moc žlutá ta bílá, a ještě na blbou barvu nastříkali kryt pod parabolou. jinak PROFI CAR LAK Zlín dodal jsem komplet vše opískované a barvu, oni to zakytovali nastříkali cena: 5000Kč
Datum: 11. ledna 2012 19:16
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 kde sis to nechaval lakovat
Datum: 11. ledna 2012 19:03
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 nádhera  a tá slonová kosť je namiešaná alebo rovno tieň?
Datum: 11. ledna 2012 18:55
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 22:15
 Ten pérák... musí to lítat luxusně, ale já radši fakt originál, ale práce je to pěkná a originální no...
Datum: 11. ledna 2012 22:15
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Ten pérák je perfektní...ten motor a pav  A ty větráčky v tech revma plechách nanejvejš zavazí
Datum: 11. ledna 2012 18:55
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
Datum: 11. ledna 2012 18:44
 čao  draci chcu se zeptat jestli mam tmelit nebo ne , plechy na jawu 21????
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2012 18:37
 tak aby to vypadalo co nejlip a jake tmel si na to mam vzat ?
Datum: 12. ledna 2012 18:37
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 čo je to za otázka? pokiaľ chceš aby to vyzeralo ako bastl tak nie ale ak t chceš zrobiť tak aby sa na to dalo aj pozrieť tak ja by tmelil
Datum: 11. ledna 2012 19:13
 Dhoj nevíte nekdo cim mam uspat mezeru mezi kolenem a koncovkou výfukuje to cca 1,5mm?? nechci to svarovat. dik za otpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2012 21:14
 kup si objímku za pár kaček a utáhni jí tam
Datum: 25. ledna 2012 21:14
Jméno: libor1
IP: uživatel12925
 já to vždycky těsnil zrovna tim červenym silikonem a vždy to dlouho drželo
Datum: 12. ledna 2012 17:51
Jméno: michal
IP: uživatel11800
 nacpi tam azbestovou šnůru nebo skelný vlákno, pokud nemáš, dá se koupit v železářství za pár korun. Nebo si kup červenej silikon, ale to je podle mě zbytečně drahý, teda pokud to máš jen na toto. Nikdy to nesvařuj.
Datum: 11. ledna 2012 21:09
 jak jako drátama??? jakou hadičku?? jako něákej ten nehořlavej provázek? ja myslel jestly neni třeba něákej silikon nebo něákej jinej fígl.
Datum: 11. ledna 2012 20:34
 ja sem tam dal hadicu jak je na aute od chladiče  a utahl dratama
Datum: 11. ledna 2012 19:05
Jméno: Ryzzy
IP: uživatel10351
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 19:18
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 Jo a radši to ještě namaž olejem... půjde ti to lépe nasazovat.
Datum: 11. ledna 2012 19:18
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 No jasně! Mám na mustafovi úplně ty samí
Datum: 11. ledna 2012 19:14
 Zdarec frajeři, nák mi to nedá a chtěl bych odzimovat svýho mustanga  asi před 2 měsící jsem sundal karbec a nádrž to si vzal domu abych nádrž odrezoval karbec vyčistil a do válce jsem nalil cca. 250ml i za píst aby to nateklo do kliky a nezarezla a aby nezarezly kruhy mám hlavu válec a motorku naklonit dopředu aby vytekl nebo naskočí ??? díky snad to nebyla blbost stim olejem prosím žádný negativní komentáře nestojí to zato chlapi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 18:41
 Tak jo dám na vaše rady zejtra nadám nádrž a zbytek a skuisim ho roztlačit docela se těšim na ten kouřil bude maso  a příští zazimování bude podle Johnnyho díky  a mejte se chlapi
Datum: 11. ledna 2012 18:41
 A příště olej není vubec potřeba pokud ho zazimuješ s teplým motorem bude ve válci a všude jinde dobrý ochraný film který bude stačit. Hlavně pře zimu nestartuj ! a nenechávej třeba jen 1 minutu běžet to tomu škodí
Datum: 11. ledna 2012 18:34
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Hele stačí když tam dáš tak 10ml, nemusíš tam příště lejt celou flašku  Normálně to roztlač nebo šlapej a až to chytne tak tim můžeš někomu vykouřit barák
Datum: 11. ledna 2012 18:09
 Dík
Datum: 11. ledna 2012 18:03
 normálně to vyšlap ven... neboj se toho
Datum: 11. ledna 2012 18:02
 Jo myslel jsem olej měl sem v garáži starej 4t  možná to bylo mín než 250ml. jak jsem tomu mohlu uškodit krom toho še to bude všechno ve vefuku a až to nastratuju přijedou hasiči
Datum: 11. ledna 2012 17:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 spíš jsi tomu uškodil než pomohl.. jinak pochybuju že se tam vešlo 250ml ten olej všechen vylej co to půjde a když ti to chytne tak si vem plynovou masku
Datum: 11. ledna 2012 17:39
 čao  te zalezi co tam nalils ?
Datum: 11. ledna 2012 17:37
 čau draci, když je takové počasí, tak občas vytáhnu jeden takovej srot fichtla, a jedu to projet po polnačkách a loukách. Tedka jsem jel po louce- mokrá tráva- a zkoušel jsem hodit fichtla do driftu  . Rozlej jsem na plno jednicku a neradil jsem, abych mel co nejvic sily,vymáčkl jsem spojku, zahamoval zadni brzdu, krasně mě začal zadek predjíždet, naložil jsem plyn, pustil spojku a zaroven brzdu a stalo se to, co by jste čekali, samozřejmě to akorát koplo zpátky a jelo to rovně.  Prostě jak na kole, nebo jako kdyz na silnici chytnet sterk, ustrli vam prdel a pak se to zase chytne. Zkoušel jsem to několikrát a ne a ne to přes plyn urvat. Samozřejmě, když stošim řidítka na druhou stranu, tak se to pres ten plyn urve a krasně fíka otočím , ale já myslel plochodražní styl.Nejsem žádnej super jezdec, tak mě zajímá, jeslti tady někdo jezdi s fikem po louce, zatáčky smykem pod plynem, nebo jestli je to prostě fíkem
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 12:55
 No jak píšu, je to šrot, kterej už němá žadnou hodnotu jako veterán, domlácenej a mám to oholený, aby se snad jěště něčemu co tam bylo něco nepříhodilo  . Je to zachráněný od šrotu, tak se aspon pobavim, když jsem to odkoupil
Datum: 11. ledna 2012 12:55
 ...: a zase takovýho veterána z toho nedělej, je jich všude mraky a skoro zadarmo...samozřejmě je nebudeme ničit, ale tim, že se trochu sklouzneš ve smyku tomu fakt neuškodíš, to se neboj
Datum: 11. ledna 2012 11:52
Jméno: ...
IP: uživatel12547
 NA pionyrovi taki cypoviny nedělěj !!!to je veteran a ne mega silny stroj!!!
Datum: 11. ledna 2012 10:02
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Počkej až bude led/sníh a zkus to znova, uvidíš, jak budeš jezdit bokem .)
Datum: 11. ledna 2012 7:51
 Na číze takhle jezdim bez problémů, ta na to má krouťák aby se to urvalo, ale na fichtlovi se mi to nikdy moc hezky nedařilo no...
Datum: 10. ledna 2012 23:49
Jméno: milan
IP: uživatel12547
 omlouvam se ze to tady dávam ale chci se zeptat jaky existuje program na přehravaní bluray disku i se zvukem? Mam v palnu udělat asi nejake video z pionyrem atak.Děkuju za odpovět
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2012 22:30
Jméno: achmed
IP: uživatel6218
 zkus VLC media player mě to funguje na bluray
Datum: 10. ledna 2012 22:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau zkoušel jste někdo dát motor ze stadiona na tvrdo?bez silentbloků
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2012 22:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a jak je to s vibracemi?nejsou větší?nebo jsou stejné
Datum: 10. ledna 2012 22:53
Jméno: kajos
IP: uživatel12906
 Na závodním mopedu to mám asi roky, misto silembloku mám vysoustreženy zatky ze silonu .K čemu je to dobry ?Při prudkém přidaní plynu a brzdění motorem při podřazení na jedna se motor nehybe v nohach ..
Datum: 10. ledna 2012 21:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevím jen mě to tak napadlo
Datum: 10. ledna 2012 21:32
 K čemu je to dobrý?
Datum: 10. ledna 2012 20:46
|



|