slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  622  623  624  625  626  627  628  629  630  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel13013    
zdravím draci, opravuji, nebo spíše začínám, zachranovat jawu 555, dneska jsem čistil válec, který pujde na výbrus, a všiml si u přepouštěcích kanálku nečeho zvláštního, směrem ke klikovce mají nejaký ne moc povedený prolis, jakoby kanálek končil a nekdo ješte na jeho hrane vytvořil cca 2-3mm dlouhý náběh, proto otázky, je to normální? nebo válec je poškozen? či je z předešlého typu 550? a zda se to dá spolehlivě poznat, (u válcu řady 05 jsem se setkal právě s ostrýmy kanály,) díky za odpovědi, zde odkaz na ne moc kvalitní fotky - http://rkb.rajce.idnes.cz/_/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2012 11:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lol :-D tvoje věta vubec nedává smysl a ani nemá souvislost :-D ... a pak kdo je tu pod vlivem :-D :-D :-D
 
 
Datum: 14. ledna 2012 11:43
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel13013    
prosím, zdrž se už komentářu, u mě, podiv se na svoje písmo, jsi pod vlivem, běž se vyspat. tak mlč, když ti tehdy mlíko teklo po bradě, nebo si to pamatuješ? k věku asi těžko
 
 
Datum: 13. ledna 2012 23:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jake vysvetleni chces proboha? je to uplne norlani :-D .. myslis ze ve frabrice hrála přesnost nějakou roli? vubec ne... a taky to tak vypadá.. jeden pionýr frčí 70 a druhý se vlečke 50
 
 
Datum: 13. ledna 2012 23:18
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel13013    
mě to přijde právě podivné, proč by tento zmetek, jak čzporucha popisuje připustily vubec k zákazníkovy, kanálek jakož to osobě sedí, jen ten náběh, zatím nikdo neodpověděl na co jsem se ptal, a o výsměch nestojím, to si ušetři jediná osobo na tomto webu, stejne nic jiného neumíš
 
 
Datum: 13. ledna 2012 22:22
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel12380    
Jestli do toho můžu trochu mluvit, motorky dělám pár let a pokud si pamatuju, tak na sacím kanále, v jeho spodní části je malinké vybrání. Není to žádná výrobní nepřesnost, ale slouží ke zlepšení vyplachování motoru.
 
 
Datum: 13. ledna 2012 14:02
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel13013    
přesná reakce, dík, jak přes kopírák
 
 
Datum: 12. ledna 2012 20:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co bys chtěl jako na to říct pane všeznalý? uplně normální výrobní nepřesnost.. co k tomu jako chceš víc vědět? kdo ten válec odlél a kdy přesně + čas? :-D
 
 
Datum: 12. ledna 2012 20:47
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel13013    
 
 
Datum: 12. ledna 2012 19:18
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel13013    
více názoru potřebuju, nestydte se odborníci, jawačezeták nic?
 
 
Datum: 12. ledna 2012 19:15
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Vypadá to, jako by se při výrobě něco nepovedlo
 
 
Datum: 12. ledna 2012 18:58
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
zeptal bych se nato v brusirne tem tam tech valcu projde vic a budou wedet
 
 
Datum: 12. ledna 2012 18:32
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Mám rychlou otázku,jesli by mi někdo nemohl pomoct se schématem na elektrické stahování oken se 4 relátkama? Nebo alespon se dvouma at mam alespon neco.Je to na predni okna a musí tam bejt 2 prepinace na spolujezdce a jeden na ridice.. Potrebuju to na zitra na praxi a jsem v koncich :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2012 9:08
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel12861    
Popravdě jsem to nekontroloval zda je to funkční, měl jsem za to že je :-). Inu zající "důvěřuj, ale prověřuj" :-)
 
 
Datum: 13. ledna 2012 9:08
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
Chong: jelikož jsem z úplně jinýho oboru a elektrický obvody jsme ještě ani neměli, tak sem si tipnul jak by to asi mohlo vypadat, nečekal jsem, že to odpovídá jejich postupům ani že to bude správně, jen že tím zajíce postrčim správnym směrem, jestli jsem se až tak trefil, tak se tedy hluboce omlouvám, ale sám to beru že sem se něco přiučil :-D
 
 
Datum: 12. ledna 2012 21:39
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale zkusim to ted zu nejak vykoumat kdyz vim jak na to,diky! :-)
 
 
Datum: 12. ledna 2012 21:12
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to je milý :-D vždyt ja nechtel nakreslit komplet cely schema,jasne jsem rek ze pomoct,jelikoz jsem se do toho zamotal jak blazen..
 
 
Datum: 12. ledna 2012 21:11
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13049    
Nic ve zlém zajíci, ale nebylo by lepší kdybys látku pochopil a byl schopen vlastního úsudku? Pro HH... nyní jsi zajícovi pomohl, ale příště se utopí v moři neznalostí... jak by řekla naše třídní soudružka učitelka ze základní školy :-) No u nás v práci běhá spousty študovanejch lidí co nemaj šajn, ale na druhou stranu je fajne, když člověk něco málo umí, tak je pak mezi nima za hvězdu, takže vlastně OK, zajíci, jen tak dál, aspoń se nebudu bát že až doštuduješ že mě připravíš o místo :-D
 
 
Datum: 12. ledna 2012 21:06
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
ale studuju energetiku což je od autoelektriky trošku dál, tak si to možná představuju jak Hurvínek válku :-)
 
 
Datum: 12. ledna 2012 20:50
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
ohledně toho spolujezdce stačí přidat paralelně po jednom spínači, a hned máš ovládání pro dvoje dveře a jedno okno, u řidiče by stačilo takhle, myslim že ovládání okna řidiče a spolujezdce jsou v autě dva samostatný okruhy... s těma relátkama, nevim jestli se bere relé s 2 spínacíma kontaktama za jedno relé :-D
 
 
Datum: 12. ledna 2012 20:49
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dekuju,kazdopadne jsi mi pomoh :-) ale melo by to bejt jako v aute... ridic ma u sebe ovladani okna na spolujezdce a sebe+spolujezdec ma svoje vlastni...takze dorhomady 2spinace na 1. motor a 1 spinac na 2. motor..a do toho vseho nejak zadelat 4 relatka,nevim jestli maj bejt na jednom spinaci 2 nebo jak...s tim jsem trochu v koncich :-( hrozne sem se do toho zamotal..
 
 
Datum: 12. ledna 2012 20:41
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
 
 
Datum: 12. ledna 2012 20:29
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
cau chlapy hele co muze delat to ze kdyz dam prst do fajfky tak to brní tak trochu víc ale na jiskru to nema ? sem bezradnej menil sem inducky civky kabely fajfky svicky ... uz nevim .. dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2012 9:11
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel12861    
Prosimtě, abychom to mohli nějak zanalyzovat závadu, mohl by jsi popsat to brnění? Je to jako když šaháš prsty do elektrické zásuvky, případně jako píchnutí komára, nebo jako když tě někdo nakopne bodlem do prdele? Protože není brnění jako brnění....
 
 
Datum: 13. ledna 2012 9:11
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
byl propalenej kabel ke kostre ... uz to jede jinak dik za rady ;-)
 
 
Datum: 12. ledna 2012 18:15
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
súhlasim s wepom kladivko nieje dobre odizolované
 
 
Datum: 12. ledna 2012 17:57
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel13045    
Pokud brní, ale nekope v impulzech tak to máš někde prožehlé na kostru. nejspíš nemáš odizolované kladívko od kostry...
 
 
Datum: 12. ledna 2012 17:38
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Zkus vyměnit kondenzátor ,třeba to pomůže.
 
 
Datum: 12. ledna 2012 16:28
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus jinačí ROTOR!
 
 
Datum: 12. ledna 2012 16:25
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, netýká se to teda motorek, ale je to celkem problém. Co jsem přeinstaloval PC a stáhl novější verzi Frefoxu, tak mi nejdou číst celé příspěvky dvojitým poklikem na otázku; musím dát odpověděť a přečíst si to takhle. A navíc nemůžu reagovat na dotazy, tlačítko "reagovat" nic nedělá... Setkal jste se někdy někdo s tímhle? Odjinud to jde. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2012 14:30
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi to bude javascriptem .. já už ty firefoxy přestávám instalovat zlatá stará 2ka ... to bylo tenkrát dobře přehledný, nikde žádnej bordel a hlavně to nežralo paměť ... teď mi to žere paměť snad víc než CS 1.6 nebo Mafia ... přitom po něm nic nechcu jen zobrazit text :-D A myslím že se to i samo zaktualizovalo teď mám verzi 9.01 ... tak nevím jestli existuje i vyšší :-D
 
 
Datum: 13. ledna 2012 14:30
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
to že dvojklik nejde na mobilních zařízeních je celkem normální, mam vyzkoušenej android, iOS i symbian včetně opery mobile, nikde nefunguje, podobný problémy bejvaj i se zobrazením některých vyskakovacích menu, taky řešených pomocí javascriptu..
 
 
Datum: 13. ledna 2012 12:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13050    
Mě ten dvojklik na mobilu (android) taky nejde...jinak na počítači se vracím ke stále starším a starším verzím prohlížečů,protože ty nové jsou na nic a jen hrabou ramky na dokonalejší a dokonalejší reklamy v lepším a lepším rozlišení...
 
 
Datum: 12. ledna 2012 23:34
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nemáš zakázaný javascripty?
 
 
Datum: 12. ledna 2012 19:48
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
Ahoj draci nerad stim otravuju, ale potřebuju vědět od někoho kdo to má oskoušený jestli ty moderní oleje 2T karbonujou méně, když se ho dá zrovna tak hodně jak má, u mě 1:25 . Nechci tu žádný dohady o tom kolik ho mam dávat to nechte na mě!!!! Mam ten problem, že po 500 kilákách je motor moc zakarbonovanej. Diíkyyyyy za každou odpověd!!!!!!!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2012 9:20
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fermez: jak už napsal standa níže, pokud máš očouzenej píst pod kroužkama z jedný strany, tak není na vině olej, ale blbě vyúhlovanou ojnicí. pavko: 1:3 musí bejt tak hustý, že to ani nemůže prolejzt tryskama, natož bej zapálitelný :-D
 
 
Datum: 17. února 2012 9:20
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
To já se chystám vyzkoušet Hekra M2T super, SAE 40, API TC, což by mělo být oproti paramu M2T super o něco lepší. Až najedu párset km.. podělím se o zkušenosti..
 
 
Datum: 14. ledna 2012 12:40
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Škoda, že tie polo/plosyntetické oleje namajú na obale napísané SAE... iba výkonnostné špecifikácie API,JASO, atp. vačšinou iba oleje M2T to majú na obale. u nás na SR máme nejlepšie oleje M2T od Dynamaxu, a to M2T API TA, SAE 40/50W a M2T API TC,SAE 40W, obe sú dobré
 
 
Datum: 14. ledna 2012 12:31
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Nechci tu nic rozpoutávat, ale.. děda jezdil s pionýrem pořád na M6A 1:30, nikdy nezadřel, výbrus dělal cca po 15-20tis.km. Samozřejmě, že nejde srovnávat "dědkovskej styl jízdy" s jízdou mlaďáka, kterej točí každej kvalt, ale.. já jezdil několik let (jen silnice) na klasický paramo M2T-API TB a nikdy žádnej problém. když je vše dobře seřízný, tak ani toho karbonu není tolik(dekarbonizace cca každejch 6000km). Jen to chce dodržovat mísící poměr, nic víc. Po čase jsem přišel na to, že existuje i paramo M2t super API TC, jenže.. to má SAE 30 a motor při delším jetí někdy vadnul, kdežto Trysk M2T API-TB, SAE 50, nedá se to srovnávat. Ten motor si jen chrochtá, takže jsem se k němu vrátil. Mluvím jen z vlastní zkušenosti, nikomu nic nenutím.. navíc cena těchto dvou olejů je prakticky srovnatelná, tudíž to, že bych chtěl šetřit na oleji není ten důvod. Dle mého není ta specifiace TB/TC u seriovejch a klasicky ježděnejch starších motrů až tak podstatná, jak tu neustále někdo prosazuje.. hlavně si hlídat SAE, ať se to kloudně chladí..
 
 
Datum: 14. ledna 2012 10:53
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
To já mažu poctivě 1:25 MT2 - API TB a jezdím dobře přes 5000km olej za 64 korun a svíčku sem měl venku jen jednou před delší cestou mi vysvětlete vy co lijete ty oleje za 500stovek kde bych ještě mohl vidět rozdíl..? :-D připadá mi to skoro absurdní tam lít tolik peněz jinak jsem na ten olej bezproblému zajel výbrus i když to trvalo věčnost a v létě co 15km to 15 minut stání někde v hospodě.. nechci samozřejmě nějak narážet na kvalitní polosyntetiky a syntetiky a už vubec ne na ty co to používají jen je divné že v naší dědině nikdo nic lepšího než M2T do fichtla nelije a jezdíme všichni :-)
 
 
Datum: 13. ledna 2012 23:57
 
 
 
 
Jméno: pavkocz      IP: uživatel12636    
Dobře pokud neveřite tak neveřte ale kamarad mi to potvrdí a celá dedina jak mi to dýmilo. A neucpe se to to je blbost sice to blbe chytá ale jede ale musí být pořád plný plyn nijak je pak výfuk plný oleje ted to robit ale nebudu robim Go
 
 
Datum: 13. ledna 2012 14:50
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel9410    
Ja jezdim na motorex 2t racing , stoji 450 kč pul litru a nemam problem z karbonem ani zanesenym vyfukem ani prehrivanim ani s vočouzenym pistem :-D\r\n
 
 
Datum: 13. ledna 2012 12:59
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
a ste si jistý že to bylo 1:3? moje zkušenost je že na něco mezi 1:10-1:5 to ani nechtělo chytnout, jen sem tam střílelo, musel sem přilejt benzín abych to vůbec nakopnul
 
 
Datum: 13. ledna 2012 9:56
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
bavim se o čz 250/455, asi jsem se špatně vyjádřil, po 500m je vrstva karbono na vršku pístu což je blbý, a z boku se usazuje po delší době třeba po 1000 km a to jen když tomu zlechka nakladam, těch 90km/h, to není zas tolik. Ojnice chodí snad dobře skoušel jsem to složit bez kroužků a koukal jsem jestli není natlačenej ke straně a není. Volnej ve válci asi moc není, protože jsem jednou omylem splacatil píst, když jsem nasazoval čep a hnedka drhnul o válec ze dvou stran proti sobě. Myslim že je problem v tom sání, mam tam airbox stim drátěným filtrem. Normálně tam byli nalítaný kamínky od zadního kola, prostě je to na h.... řešený všechen bordel skole jde do sání, který ke všemu moc dobře nečistí.
 
 
Datum: 13. ledna 2012 9:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já jezdil v poměru 1:3 na vyjetej olej asi hodinu a pak se tak ucpal vejfukový kanál že to nemělo kudy utíkat tak nás tady nekrm
 
 
Datum: 12. ledna 2012 22:25
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to chces rikat ze do 3l benzinu si nalial 1l oleja?.... a nekarbonovalo to?... zabiehal som motor s použitím polosyntetiky. 1500km pomer 1:25, karbonova vrstva cca 1,5mm... ked som začal dávať pomer 1:30 v lete /40-50°C/ motor sa začal prehrievať a stácal výkon... vysral som na polosyntetiku.. záleží viac na tom aby olej mal potrebnú hustotu.. SAE 40-50W, a nie 10W ako polosyntetika/syntetika... ted používam M2T API TC, SAE 40W v karbon? po 4000km super! v lete som jazdil v kuse 120km bez problemu, motor nestrácal výkon, Daj do toho M2T so špecifikáciou API TC, len kúriť to bude :-)
 
 
Datum: 12. ledna 2012 21:35
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel12636    
Já přes léto lel do mé cz 477 výjetý olej z felicie a daval sem na pomer 1:3 ne 1:30 a motor byl bez karbonu a to sme tak nalital nejmin 3000 km.
 
 
Datum: 12. ledna 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mažu timhle a nemam problém http://sekackynatravu.com/OLEO-MAC/Olej%20dvoutakt%20Prosint%202T leju to do všech 2T co mam doma
 
 
Datum: 12. ledna 2012 16:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13044    
Ano pokud je okouřenej píst po 500km od GO tak je někde něco špatně. Za prvé to muže být křivě uložená klika a nebo ohlá ojnice od špatné montáže. Pokud je píst okouřenej rovnoměrně kolem dokola,tak je to vada nekvalitních kroužků a nebo moc volného/menšího pístu....tak s pravdou ven.....
 
 
Datum: 12. ledna 2012 12:40
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a do čeho do fichtla ? no tak ho zkus.Ty dnešní oleje už moc nekarbonuji a jezsi třeba 1:30 jak se má a že to máš očouzený na krajích pístu není dobře. Asi máš blbě vicentrovanou klikovku :-)
 
 
Datum: 12. ledna 2012 12:27
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
zaběhlí to mam už to má najeto po GO 5000km, ale vůbec se mi nelíbí to, že je poškrábanej válec lehce, ten origo filtr je na hovno, tak jsem se rozhodl pro bavlnak, Je to napdr, když tomu trošku nakladam tak se očuzuje píst z boku až za kroužky, to by nemělo pak to bude drhnout o válec. Chci prostě tenhle problém vyřešit, když už tohle odstranim tak bych mohl snad mazat mín a asi by se vyplatilo lepším olejem pokud mín karbonuje???????????????!!!!!!!!!! třeba tenhle http://www.tomservice.cz/eshop/eshop/kapaliny/motorove-oleje/olej-motorovy-gardenmoto-2tc-cinol-1l.html (vůle mam všude OK)!!
 
 
Datum: 12. ledna 2012 12:00
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
chybí informace čim mažeš teď, ale v takovym zbytečně vysokym poměru ti bude dost karbonovat každej olej, ty moderní možná trošku míň, nicméně bude a ne málo... pokud k tomu nemáš nějaký speciální důvody, jako třeba záběh těsnýho výbrusu, tak je to zbytečná a drahá sranda (ucpávání motoru, peníze za olej, zvýšená spotřeba paliva, přehřejvání motoru), ale na to ses neptal...
 
 
Datum: 12. ledna 2012 11:38
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Čago draci,chcu se zeptat jestli jde z přerušovače blinkrů(12V tři konektory) napojit na ten třetí konektor kontrolku blinků. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2012 13:56
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
to co jsem napsal dole je hovadina...Zapojím to od každé větve blinkrů a nebudu vyméšlet hovadiny...Díky za rady
 
 
Datum: 14. ledna 2012 13:56
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Takže je lepší dát ten přerušovač až za přepínač blinkrů a bude to v pohodě....
 
 
Datum: 14. ledna 2012 13:50
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Vysvětlím,pokud dáš na + přívod ze spinací skříňky (15/54) na Z přívod k přepinaci bblinkrů a na P kontrolku (druhý vývod kontrolky ukostříš) bude kontrolka blinkrů ihned svítit a rozbliká se až se zapnutýma blinkrama.
 
 
Datum: 13. ledna 2012 21:12
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
hh:můžeš mi vysvětlit to zapojení na přerušovači ? Já myslím že na + jde proud ze spínačky a P jde na přepínač blinkrů a Z je kontrolka. Nechápu to tvoje zapojení v závorce.
 
 
Datum: 12. ledna 2012 21:58
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
mirda: můžeš mi prosim tě vysvětlit, proč by měla kontrolka zůstat svítit? se zapojením, který zmínil Marlboro, jezdí většina jaw a čezet s blinkrama, a kontrolka za jízdy rozhodně nesvítí, navíc je to i blbost, když jsou blinkry vypnutý, tak se tam ani žádnej proud nemůže dostat (+ je vypnutý a P a Z ukostřený přes žárovky).. jestli ti kontrolka furt svítila, měls to špatně zapojený
 
 
Datum: 12. ledna 2012 20:39
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Konrolka ti sice bude blikat s blinkrama a chyba nastane až ty blinkry vypneš kontrolka ti zůstane svítit.Takže pokud ti to nevadí může to tak být ,jinak každý okruh blinkrů spojit na kontolce.popř přerušovač s 4 vývodama. Bimetal ale měli jen se 4 vývodama soudruzi s NDR .
 
 
Datum: 12. ledna 2012 20:14
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Jo je to on s těma svorkama P,Z,+ takže to půjde . Dávám novou elektriku a nechcu do toho moc zasahovat . Kvůli těm blinkrům jsem to všechno vyškubal, protože mi troubil klakson blinkrem a různý krpy v elektrice.Jinak díky za radu.
 
 
Datum: 11. ledna 2012 23:59
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jesli je to hliníkovej váleček se svorkama P, Z, + tak je to bimetal a na P by měla přijít kontolka (druhej konec od kontrolky samozřejmě na kostru). Pokud to tak půjde, to uvidíš, pokud ne tak druhej popsanej způsob určitě funguje - stejně musí někde spoji vývod z přepínače z předním a zadním blikrem jedný a druhý větve, tak snad zas není takovej problém ke spoji přivést jeden drát navíc :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2012 23:36
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Je to ten obyčejné přerušovač 2x21W (stříbrné váleček) nevím jestli je bimetalovej nejsem elektrikář. To zapojení na oba blikry jsem měl , ale zrovna dodělávám elektriku(podle schématu zapojení, jinak bych to nedal)a tak mě napadlo proč tahat zbytečný dráty z blinkrů, když by to šlo přímo z přerušovače.
 
 
Datum: 11. ledna 2012 23:17
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud se jedná o bimetalovej, tak ano (kontrolka bliká na stídačku s blinkrama), pokud by to nešlo, tak není nic jednoduššího jak zapojit kontrolku tak, že z žárovky vyvedeš 2 dráty a jeden zapojíš na levou stranu blikající větve a druhý drát na pravou stranu blikající větve.
 
 
Datum: 11. ledna 2012 23:06
 
 
 
 
Jméno: jofrey      E-mail:      IP: uživatel13042    
Čau:-Dostal jsem motor jawa 638.Je prý přidřený na klice.Poradte prosím co to znamená, a co stím.Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2012 20:08
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přidředný nebo zadřený ojniční ložiska, středový ložiska. Prostě klika na repas
 
 
Datum: 30. ledna 2012 20:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že by přidřená klika? :-D ... už v názvu to je.. prostě kliku na repas
 
 
Datum: 11. ledna 2012 23:19
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Zdarec ladiči,potrebuji poradit s zapalováním z motorovky.Jak he tam mám dostat popř jaké máte zkušenosti.Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2012 21:51
 
 
 
 
Jméno: Vaclav Zdenek      IP: uživatel8693    
ahoj já to měl v terénním pionýru a nemělo to cenu strašný na seštelování a když to jelo tak to šlo pěkně do otáček ale nemá to setrvačnost tak to udělalo v bahně uuuuuu... a byl konec kup si vape uděláš líp
 
 
Datum: 13. ledna 2012 21:51
 
 
 
 
Jméno: jarda      E-mail:      IP: uživatel12801    
dobrý den draci chci se zeptat mám čezetu 175 ale nemam baterku nevite jaka do toho patri dekuji jarda odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2012 12:12
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel12861    
A není to fuk jak velkou kapacitu? Stejně po první zimě bez hlídání a stavu a dobíjení ztratí něco ze své kapacity a k tomu se ještě zvýší samovybíjecí proud sulfatačním kalem na dně komor :-)
 
 
Datum: 12. ledna 2012 12:12
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Jasně 6Ah tam bude v klidu stačit. Můžeš tam dát i silnější jestli plánuješ dýl svítit světlama na baterku, ale jinak to neni potřeba.
 
 
Datum: 11. ledna 2012 23:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stačí tam 6Ah uplně s přehledem...
 
 
Datum: 11. ledna 2012 22:52
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Já mám čz 175/450 a 470 , mám tam baterku 6V11Ah a v pohodě to stačí.
 
 
Datum: 11. ledna 2012 22:04
 
 
 
 
Jméno: jarda      E-mail:      IP: uživatel12801    
je to jawa-čz175 typ 356
 
 
Datum: 11. ledna 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Jesti máš starší typ čz 175/450 nebo 470 tak tam stačí 6V 11A.
 
 
Datum: 11. ledna 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
asi záleří co máš přesně za typ jestli máš 477 nebo 487 tak tam patří 6v 14Ah
 
 
Datum: 11. ledna 2012 21:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13039    
Díky zmiňovanému odkazu na web "jawandr" a zde nalezené složky "Yezdi" jsem si zpoměl na moc zajímavou věc,co jsem se dnes dozvěděl a chci se s váma o ní podělit. Takže,tak jako skoro každý týden jsem byl v brusírně a dal jsem se do řeči s brusičem-starý pán- a vypadlo z něj info,co mi vyrazilo dech. Dostal se mu do rukou válec a hlava z indickýho fichtla Yezdi. Takže,válec je celkově mohutnější,má širší maso přefuků a sakra širší vložku a vrtání 50mm !! Sice jsem ho neviděl,ale dle brusiče ty kanály byly naprosto jiný,přefuky v mse byly širší a nižší(to kvůli široké vložce).Měl jsem z toho v ruce kliku,ale ta je shodná s klikou z J21,stejné setrváky,zdvih 44mm. Několik těchto válců má nějaký bývalý náměstek nějakého ministra a je z Rakovnicka. Jeden válec má uspěšně implantovaný na svym fichtlu někde na chatě. Budu se po tom pídít dál. Je to brutální kombinace. Vrtání 50,zdvih 44.....to muselo jet jako kráva......86ccm....to je brutalita....a přitom seriovej spodek motoru z J21....pro Kolečka: Řekl mi to Böhm z Nesuchyně....kdyby ses taky chtěl pídit ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2012 18:51
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Yezdi sorry
 
 
Datum: 12. ledna 2012 18:51
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rád by som preskúmal motor z yezdy.. :-) má to bloky ako 05 aspoň veko zapalovania, radenie na lanko a páku na lavej strane, aspoň asi posledná varianta to tak má a v roku 1985 este ich vyrávali, rozteč šteftu musí mať iný inak je to nemožný, podla informácii z internetu mali ale 60ccm, Ja som stretol Pána kto v Povežskej bystrici bol svedkom nábehu výroby Jawy 550 a testoval prvé modely, a zabiehal prvú motorku pre Indiu, ktorú zadrel pred termínom odovzdania pak celý večer zabiehal nový valec na skúšobných valcoch :-D
 
 
Datum: 12. ledna 2012 18:50
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čo sa človek o tých fichtloch ešte nedozvie... :-) Ktovie aku ma životnost ta origo klukovka pri takych tlakoch. A hlavu mali zrejme o dost väčšiu. Ako tu kolega píše, v blokoch to museli mať tiež nejak vyriešené, tie štefty by fakt nesedeli. Musí to poriadne fachať ;-) :-D
 
 
Datum: 12. ledna 2012 17:30
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel12237    
dost podstatná věc.....při vrtání 50mm to musí mít výrazně větší rozteč šteftů, než fichtlích 38x44
 
 
Datum: 12. ledna 2012 11:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13043    
No už je zase dobrej,ale v prosinci měl zápal plic...docela dobrej borec..má to svý kouzlo...na konci světa se člověk dozví víc jak na celym internetu...paradoxem je,že opět unikátní věc má někdo,kdo nemá tušení...našel to v nějaký bedně bordelu v nějakym kamionu...souvislosti už mi vypadli... Mimojiné mi hlodá v hlavě fakt,že když to v Indii jezdí,tak to musí někdo prodávat...alespoň druhovýrobu...a nebo se nabízí varinta 2.- v Indii dělaj takle brutální kity...
 
 
Datum: 12. ledna 2012 1:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: Jak se Ruda vůbec má? :-) Já ho neviděl od léta od závodů...
 
 
Datum: 11. ledna 2012 22:48
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja ted čumim a asi mne blbne notas nebo mne klame zrak a uplny kralostvi
 
 
Datum: 11. ledna 2012 21:16
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
86 ccm, tak to už musí jét solidně. Jinak taky jsem čuměl na ty fotky z továrny Yezdi. Těch motorů, závodní čezeta, jawa 350 uř a ta rikša, to je paráda. Přemejšlim že si udělám výlet do Indie :-D
 
 
Datum: 11. ledna 2012 21:09
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
+ 4 kvalt a poďme :-D :-D
 
 
Datum: 11. ledna 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to by aj osra** aj ty nabuseny fichtli :-D 86 ccm to musi roskubnou retes .. a motor sam
 
 
Datum: 11. ledna 2012 20:50
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Zdar mel jsem v pinckovi 6V civku jezdil dobre vsechno bylo zestelovany jak melo byt ale vic jak 57 nedal je mozny ze to bylo tou civkou??protože vzateži mel motor rezervu oproti volnobehu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2012 16:30
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
jedu co to dáá a kdyz vymačknu spojku tak to jde jeste vic do otaček
 
 
Datum: 12. ledna 2012 16:30
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo.. jinak nejde ti vytočit nebo co?
 
 
Datum: 11. ledna 2012 21:12
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Je to zahada.tet udelam GO celyho fichtla tak jsem zwedawej
 
 
Datum: 11. ledna 2012 20:35
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nene kámo cívkou to určitě nebude, to by ti nejelo vůbec nebo třeba vynechávalo nebo tak..
 
 
Datum: 11. ledna 2012 20:26
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, co na to říkáte, nelakoval jsem to já, nechával jsem si to lakovat, posuďte prosím výsledek. děkuji :-) http://sdhmladcova.rajce.idnes.cz/jawa_21_novy_lak odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2012 19:21
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel12849    
však jasnee .... ale fakt pěkně nalakovane :-)
 
 
Datum: 13. ledna 2012 19:21
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty kypance nebudou vidět, pře je tam rám, pokud myslíš ty v té ,,prohlubni,,
 
 
Datum: 13. ledna 2012 16:09
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel12849    
no až na ty kypance na nádrži super práce :-D
 
 
Datum: 13. ledna 2012 14:08
 
 
 
 
Jméno: fita      IP: uživatel3381    
daval jsem na pio RAL 5012 a mám barvu omnoho svetlejsi ;-) nez ty ;-) ale jinak dobrej lak
 
 
Datum: 12. ledna 2012 21:55
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám ještě dotaz, poškodí něják lak, když chci do nádrže nalít vařící vodu+kys. citronovou??? díky
 
 
Datum: 12. ledna 2012 17:25
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nedělal jsem si krom pískování nic, sedlo je zevnitř jenom okraje, jinak potah je stejnak potrhaný a již mám koupený nový, vím mohl jsem ho tedy sundat ten stávající potah na lak. bohužel :-(
 
 
Datum: 12. ledna 2012 8:30
 
 
 
 
Jméno: marcel      IP: uživatel13041    
Super lak ale dělal jsis to sám na fotce je totiž sedadlo ze spodku lakovaný i s potahen kterej je pocákanej ale dobrá práce
 
 
Datum: 11. ledna 2012 21:09
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel13040    
krásná práce !
 
 
Datum: 11. ledna 2012 20:37
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12983    
krása
 
 
Datum: 11. ledna 2012 19:44
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
i zevnitř, je to polyuretan s tužidlem myslím.
 
 
Datum: 11. ledna 2012 19:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dotaz: máš plechařinu lakovanou i zevnitř nebo jen venkem?
 
 
Datum: 11. ledna 2012 19:21
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
modrá je RAL 5012 a na bílou si momentálně nevzpomenu, musím se podívat, ale přijde mi, že je až moc žlutá ta bílá, a ještě na blbou barvu nastříkali kryt pod parabolou. jinak PROFI CAR LAK Zlín dodal jsem komplet vše opískované a barvu, oni to zakytovali nastříkali cena: 5000Kč
 
 
Datum: 11. ledna 2012 19:16
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
kde sis to nechaval lakovat
 
 
Datum: 11. ledna 2012 19:03
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
nádhera :-) a tá slonová kosť je namiešaná alebo rovno tieň?
 
 
Datum: 11. ledna 2012 18:55
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Inspirace pro ty co furt chtěj chladit větráčkem z kompu http://www.jawandr.wz.cz/image/zajimavosti/zajimavosti6.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 22:15
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13020    
Ten pérák... musí to lítat luxusně, ale já radši fakt originál, ale práce je to pěkná a originální no... :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2012 22:15
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Ten pérák je perfektní...ten motor a pav :-D A ty větráčky v tech revma plechách nanejvejš zavazí :-D
 
 
Datum: 11. ledna 2012 18:55
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
 
 
Datum: 11. ledna 2012 18:44
 
 
 
 
Jméno: chytil      E-mail:      IP: uživatel12443    
čao :-) draci chcu se zeptat jestli mam tmelit nebo ne , plechy na jawu 21???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2012 18:37
 
 
 
 
Jméno: chytil      E-mail:      IP: uživatel12443    
tak aby to vypadalo co nejlip a jake tmel si na to mam vzat ?
 
 
Datum: 12. ledna 2012 18:37
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
čo je to za otázka? pokiaľ chceš aby to vyzeralo ako bastl tak nie ale ak t chceš zrobiť tak aby sa na to dalo aj pozrieť tak ja by tmelil
 
 
Datum: 11. ledna 2012 19:13
 
 
 
 
Jméno: kike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dhoj nevíte nekdo cim mam uspat mezeru mezi kolenem a koncovkou výfukuje to cca 1,5mm?? nechci to svarovat. dik za otpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2012 21:14
 
 
 
 
Jméno: mira      E-mail:      IP: uživatel13110    
kup si objímku za pár kaček a utáhni jí tam
 
 
Datum: 25. ledna 2012 21:14
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12925    
já to vždycky těsnil zrovna tim červenym silikonem a vždy to dlouho drželo
 
 
Datum: 12. ledna 2012 17:51
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel11800    
nacpi tam azbestovou šnůru nebo skelný vlákno, pokud nemáš, dá se koupit v železářství za pár korun. Nebo si kup červenej silikon, ale to je podle mě zbytečně drahý, teda pokud to máš jen na toto. Nikdy to nesvařuj.
 
 
Datum: 11. ledna 2012 21:09
 
 
 
 
Jméno: kike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak jako drátama??? jakou hadičku?? jako něákej ten nehořlavej provázek? ja myslel jestly neni třeba něákej silikon nebo něákej jinej fígl.
 
 
Datum: 11. ledna 2012 20:34
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem tam dal hadicu jak je na aute od chladiče :-) a utahl dratama
 
 
Datum: 11. ledna 2012 19:05
 
 
 
 
Jméno: Ryzzy      IP: uživatel10351    
Pude mi tohleto na mustanga, normálně nasunot na ten čep: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/navlek_pred_stupacky_tvrde2.html ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 19:18
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel12518    
Jo a radši to ještě namaž olejem... půjde ti to lépe nasazovat. :-D
 
 
Datum: 11. ledna 2012 19:18
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel12518    
No jasně! Mám na mustafovi úplně ty samí :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2012 19:14
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Zdarec frajeři, nák mi to nedá a chtěl bych odzimovat svýho mustanga :-) asi před 2 měsící jsem sundal karbec a nádrž to si vzal domu abych nádrž odrezoval karbec vyčistil a do válce jsem nalil cca. 250ml i za píst aby to nateklo do kliky a nezarezla a aby nezarezly kruhy mám hlavu válec a motorku naklonit dopředu aby vytekl nebo naskočí ??? díky snad to nebyla blbost stim olejem prosím žádný negativní komentáře nestojí to zato chlapi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 18:41
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Tak jo dám na vaše rady zejtra nadám nádrž a zbytek a skuisim ho roztlačit docela se těšim na ten kouřil bude maso :-D :-D a příští zazimování bude podle Johnnyho díky :-) a mejte se chlapi
 
 
Datum: 11. ledna 2012 18:41
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A příště olej není vubec potřeba pokud ho zazimuješ s teplým motorem bude ve válci a všude jinde dobrý ochraný film který bude stačit. Hlavně pře zimu nestartuj ! a nenechávej třeba jen 1 minutu běžet to tomu škodí
 
 
Datum: 11. ledna 2012 18:34
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Hele stačí když tam dáš tak 10ml, nemusíš tam příště lejt celou flašku:-D Normálně to roztlač nebo šlapej a až to chytne tak tim můžeš někomu vykouřit barák:-D
 
 
Datum: 11. ledna 2012 18:09
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Dík :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2012 18:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normálně to vyšlap ven... neboj se toho
 
 
Datum: 11. ledna 2012 18:02
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Jo myslel jsem olej měl sem v garáži starej 4t :-D možná to bylo mín než 250ml. jak jsem tomu mohlu uškodit krom toho še to bude všechno ve vefuku a až to nastratuju přijedou hasiči :-D
 
 
Datum: 11. ledna 2012 17:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
spíš jsi tomu uškodil než pomohl.. jinak pochybuju že se tam vešlo 250ml ten olej všechen vylej co to půjde a když ti to chytne tak si vem plynovou masku
 
 
Datum: 11. ledna 2012 17:39
 
 
 
 
Jméno: chytil      E-mail:      IP: uživatel12443    
čao :-) te zalezi co tam nalils ?
 
 
Datum: 11. ledna 2012 17:37
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, když je takové počasí, tak občas vytáhnu jeden takovej srot fichtla, a jedu to projet po polnačkách a loukách. Tedka jsem jel po louce- mokrá tráva- a zkoušel jsem hodit fichtla do driftu :-D. Rozlej jsem na plno jednicku a neradil jsem, abych mel co nejvic sily,vymáčkl jsem spojku, zahamoval zadni brzdu, krasně mě začal zadek predjíždet, naložil jsem plyn, pustil spojku a zaroven brzdu a stalo se to, co by jste čekali, samozřejmě to akorát koplo zpátky a jelo to rovně. :-D :-D Prostě jak na kole, nebo jako kdyz na silnici chytnet sterk, ustrli vam prdel a pak se to zase chytne. Zkoušel jsem to několikrát a ne a ne to přes plyn urvat. Samozřejmě, když stošim řidítka na druhou stranu, tak se to pres ten plyn urve a krasně fíka otočím , ale já myslel plochodražní styl.Nejsem žádnej super jezdec, tak mě zajímá, jeslti tady někdo jezdi s fikem po louce, zatáčky smykem pod plynem, nebo jestli je to prostě fíkem :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 12:55
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jak píšu, je to šrot, kterej už němá žadnou hodnotu jako veterán, domlácenej a mám to oholený, aby se snad jěště něčemu co tam bylo něco nepříhodilo :-). Je to zachráněný od šrotu, tak se aspon pobavim, když jsem to odkoupil :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2012 12:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
...: a zase takovýho veterána z toho nedělej, je jich všude mraky a skoro zadarmo...samozřejmě je nebudeme ničit, ale tim, že se trochu sklouzneš ve smyku tomu fakt neuškodíš, to se neboj :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2012 11:52
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel12547    
NA pionyrovi taki cypoviny nedělěj !!!to je veteran a ne mega silny stroj!!!
 
 
Datum: 11. ledna 2012 10:02
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Počkej až bude led/sníh a zkus to znova, uvidíš, jak budeš jezdit bokem .)
 
 
Datum: 11. ledna 2012 7:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na číze takhle jezdim bez problémů, ta na to má krouťák aby se to urvalo, ale na fichtlovi se mi to nikdy moc hezky nedařilo no...
 
 
Datum: 10. ledna 2012 23:49
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel12547    
omlouvam se ze to tady dávam ale chci se zeptat jaky existuje program na přehravaní bluray disku i se zvukem? Mam v palnu udělat asi nejake video z pionyrem atak.Děkuju za odpovět odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2012 22:30
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel6218    
zkus VLC media player mě to funguje na bluray
 
 
Datum: 10. ledna 2012 22:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau zkoušel jste někdo dát motor ze stadiona na tvrdo?bez silentbloků odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2012 22:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a jak je to s vibracemi?nejsou větší?nebo jsou stejné
 
 
Datum: 10. ledna 2012 22:53
 
 
 
 
Jméno: kajos      IP: uživatel12906    
Na závodním mopedu to mám asi roky, misto silembloku mám vysoustreženy zatky ze silonu .K čemu je to dobry ?Při prudkém přidaní plynu a brzdění motorem při podřazení na jedna se motor nehybe v nohach ..
 
 
Datum: 10. ledna 2012 21:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nevím jen mě to tak napadlo
 
 
Datum: 10. ledna 2012 21:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
K čemu je to dobrý?
 
 
Datum: 10. ledna 2012 20:46
 
<  622  623  624  625  626  627  628  629  630  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 6:46:25 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu