
ja sem teda moc lidi nevidel (v terennich zavodech) co by uškvařili spojku na pp9Oce - aspon teda kdyz jezdime na zavody my tak se to snad jeste nikomu nestalo
většinou se jim to uškvaří jen proto že jim to klouže a oni s tim dojedou zavod ale to uz sou pak lamely zniceny
jako myslim si ze je urcite lepsi rozdelit motor na dve naplne ale nani to nutny ta pp90 ka to v pohodě umaže a když to někomu neumaže tak je to většinou tim že jim ty motory hodně točí
třeba 12-14 tisíc a to už by pp9O nemusela zvládnout - my máme velkej krouťák takze nepotrebujeme vysoky otacky - pak odchazi veci na motoru (hlavne pisty a krouzky)-plno lidi s tim ma problemy
-nám to točí max kolem tech 1Oti tisic vic ne ....
a jen tak pro informaci PP9O je převoďák určenej hlavne do auta

(ktery teda jede na mineralni olej)
a v dnesni době už to není takovej šmejd co to bejval dřív a uz sou i lepsi verze je pp9OH kterej jedeme my a ten toho vydrzi dost hodne
jen tak pro info o oleji PP90H: Převodový olej určený k mazání extrémně zatížených převodových ústrojí. je vhodný pro vybrané typy převodů zejména hypoidní, šnekové apod. a pro mimořádně těžké provozní podmínky; je použitelný celoročně, výhodná je jeho aplikace za zvýšených teplot, kdy je zárukou spolehlivé funkce převodovek; používá se i v průmyslových aplikacích (např. extrémně namáhané průmyslové převodovky pracující za normálních, event. zvýšených teplot)