|
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Čau nevíte někdo,jestli se má u jawy 21,když podřazují,tak jestli mám podřazovat s meziplynem nebo bez meziplynu,každý tvrdí něco jinačího dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2012 23:17
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel13344
 Ano ano, podřazuju s meziplynem  U všeho  Do prudkýho kopečka když potřebuju rychle podřadit tak ani plyn při řazení nepouším a jak krásně tam ten kvalt spadne  A když řadíš na vyšší (zejména z hodně vytočený 1 na 2) tak je dobrý zmáčknout spojku, počkat až trochu spadnou otáčky a až potom přeřadit. Kort pokud už to něco pamatuje, tak Ti tam místo dvojky bude padat neutral mezi 2-3 když nenecháš spadnout otáčky. Za jízdy z neutralu na kvalt taky s meziplynem a za studena při řazení na 1 se ideálně nejdřív odstrčit a když se to trochu hejbe do předu tak teprve dát 1, bejvaj slepený lamely, ať nepočítáš zuby. Z kopečka při vyřazování na neutral je taky dobrý trochu tůrovat ať nejsou kolečka moc v záběru, půjde Ti líp vyřadit a nedáš tak místo neutralu nižší kvalt.. Tož o řazení u Pionýra
Datum: 26. března 2012 23:17
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 na fichtlu jazdím z medzi plynom ked radím bez neho ide mi to cez zuby
Datum: 26. března 2012 11:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 u všech strojů který nemají synchrony je to 100% lepší s meziplynem,já podřazuji s meziplynem i u auta (favorita)
Datum: 25. března 2012 22:32
 Cauwes ja osobne jenom s meziplynem  ale zalezi na tobe co je pro tebe lepsi
Datum: 25. března 2012 21:57
|



|