 Zdar draci!Práve sa mi stala hrozná vec.Prestala mi fungova? prevodovka.Mal som tam jednotku a pri preraďovaní na dvojku zrazu radička povolila a ostala tam jednotka.Radička sa mi voľne pohybuje hore a dole a zostala tam visie? jednotka.Predpokladam,že asi praskla pružinka na radiacom automate,keď sa to tak voľne pohybuje.Viac zistím,keď sa to rozoberie.A chcel som sa spýta?,či nepoznáte nejakú fintu pri povoľovaní šrúb.Môj kamoš chcel meni? ložiska na kľuke a nevedel povoli? šruby,čo držia motor pohromade, tak sa na to vysral.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2006 22:34
Jméno: OVERdriver
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel43
1) skusim šroub normálně vyšroubovat - velkym dloukym šroubovákem nekdy i za pomoci kleští. 2) když selže 1), tak do toho několikrát přes šroubovák říznu kladivem a ono to většinou povolí. 2- alternativní) snažim se otáčet šroubovákem a z boku do šroubováku bouchnu kladivem. 3) když selže 1) i 2), tak šroubovák vyosim tak, aby zabíral do drážky šroubu po směru otáčení a říznu ho kladivem - pustí se VŠECHNY šrouby i vyžvejkaný.
Datum: 17. října 2006 22:34
Když máš pořádnej šroubovák tag to jde, ale když je ten šroub tak vojebanej že ho ničím nepovolíš, tak si sežeň někoho, kdo umí svářet, ten at ti heftne na ten vojebanej šroub normální šroub s šestihranou hlavou a pak to stačí povolit klíčem nebo golou. TEN člověk musí umět SVÁŘET! jinak skončí špatně
Datum: 11. října 2006 12:31
pařez: to je přeci normálka a u nás doma se to dělá běžně.
Datum: 08. října 2006 16:56
Jméno: TRKY
IP: uživatel21
Máte pravdu, chlapci. Já na to používám krátkej, robustní šroubovák, kterej má ocel až na konec držedla, ale na rozdíl od vás nezkouším nejdříve povolovat, ale rovnou přes ten šroubovák to toho pořádně praštím!!! A vždy to de povolit. Samo musí být pěkně nabroušenej a né žádný pižlátko!! Je to jako, když se mění olelj u auta. Nejdřív na zátku pořádně praštit kladivem!!!
Datum: 07. října 2006 23:13
Jméno: TRKY
IP: uživatel21
Máte pravdu, chlapci. Já na to používám krátkej, robustní šroubovák, kterej má ocel až na konec držedla, ale na rozdíl od vás nezkouším nejdříve povolovat, ale rovnou přes ten šroubovák to toho pořádně praštím!!! A vždy to de povolit. Samo musí být pěkně nabroušenej a né žádný pižlátko!! Je to jako, když se mění olelj u auta. Nejdřív na zátku pořádně praštit kladivem!!!
Datum: 07. října 2006 23:11
WIKU, kdes mě to viděl dělat???? Já myslel,že tenhle postup používám sám. Funguje bezvadně,jen chci doporučit,aby ti někdo pomohl s tím klíčkem. Lépe když ten šroubovák budeš držet oběma rukama aby nestrhl drážku.
Datum: 07. října 2006 13:04
Tu převodovku budeš muset asi rozebrat. Šrouby povolíš takto: vem si šroubovák který přesně pasuje do drážky ve šroubu,případně hrot šroubováku naostři.Ten šroubovák by měl být šestihranný.Dáš šroubovák do drážky,nasadíš na něj stranový klíč ( nejspíš desítku) a zabereš.Na šroubovák musíš hodně tlačit aby se šroub neožvýkal.Když to nechce povolit tak na ten šroub uhod kladivem a zkus to znova.
Datum: 06. října 2006 21:56
|



|