Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: foxer
IP: uživatel1
 pic draci potřeboval bych poradit muj vehikl když je studenej tak nechytá na našlápnutí, pak roztlačim ale motor běží jen když je ve vysokých otáčkách jakmile se zahřeje tak je to lepší ale skoro vůbec nejde našlápnout prosim poraďte někdo dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2006 20:45
A co vzdálenost elektrod na svíčce?Mělo by to bejt 0,4.A nebo by to mohla bejt moc bohatá směs -> zkus dát jehlu o jeden zářez výš.
Datum: 01. listopadu 2006 20:45
Ak sa neda nakopnut,tak to by chcelo vycistit karburator a poriadne nastavit zapalko.Alebo ti to niekde netesni a taha falosny vzduch.
Datum: 01. listopadu 2006 16:32
Posl.aktualizace: 31. října 2006 19:29
domca >>> sorac ale nejakou dobu muj poskytovatel webhostingu,,, nefunguje jak ma,,, posli mi to na mail,,sesa
Datum: 31. října 2006 19:29
 Zdar draci, potreboval bych (zase) kapanek poradit: mam 05tku a chtel bych vymenit puvodni zapalovani za 30W z mustafa. Staci vymenit cely stator, nebo musim menit i rotor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2006 21:52
Když bys chtěl měnit zapalování tak musíš komplet (tedy i s rotorem), ale je tu problém 30W magneto se tam nejspíš nevejde a když jo tak ti asi budou dřít světelný cívky o rotor, vyzkoušej to a uvidíš....
Datum: 30. října 2006 21:52
 ZDAR SESO slysel sem ze mas pry nakej navod na vylesteni motoru, byl bys tak hodnej a poslal mi ho na mail??? předem moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2006 18:13
Návod je tady http://wiku.ic.cz/navody/lesteni.htm --- Sesa s tím nemá nic spolešného,ten návod prý má šlověk který má podobnou přezdívku jako Sesa (takhle mi to alespon vysvětlovali)
Datum: 04. listopadu 2006 18:13
tak to je nejaka kachna,, pac Ja to nejak neprozivam,,,kdyz uz jde do nejhorsiho,,tak beru mamce kuch. houbycku a pisek,,, a kdyz neni tak dratenku,,,, Ja se stim nejak fakt neparu,,,kurd kdyz jezdim kroscek
Datum: 31. října 2006 19:51
 Nemate nekdo zkusenosti se zapojenim baterky do pincka? Mam mustanga 30W a chcu na nej dat blinkry. Poradili mi ze bych tam mel dat baterku protoze na krizovatckach bych musel motor drzet v otackach aby to svitilo. Potrebuju poradit jaky a kde muzu sehnat spravny relatko a jak silnou baterku tam muzu dat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2006 18:43
Jméno: francek
IP: uživatel250
http://www.jawa-23.wz.cz/ podívej se tady, taky sem to podle toho dělal
Datum: 06. listopadu 2006 18:43
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel1
 Zdar draci, tak sem vcera rozpulil nahradni motor co sem mel, a zjistil sem ze je v lepsim stavu nez ten co mam na mustangovi tak ho tam asi dam, ale je sjety startovaci segment a jak je to dvou kolecko co do neho zabira tak ja mam to kolecko na dve casti, myslite ze by se dalo nahradit normalnim v celku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2006 18:00
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel6
Jo jasne, rekl sem uplnou blbost, sry. uz sem si to uvedomil
Datum: 01. listopadu 2006 18:00
Draku, tak segmen vymen a na dvou kolecko zapomen,,,to musi byt jako dvoukolecko,,v celku by se ti salpaka nevracela,,,a bud rad ze mam jeden rezervni
Datum: 31. října 2006 20:03
 Zdar draci. Mam problem mam novy vybrus a najeto neco pres 500 km a po zahrati mi to nechce tahnout a vynechava motor nevite cim byto mohlo byt mam jawu 20. Dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2007 14:07
Jméno: Maverick
IP: uživatel478
To je pravda, A mimochodem nevidel jsem nezajetej motor po 500km,,,, když jse po1000km meni kroužky
Datum: 07. února 2007 14:07
Jméno: Alias
IP: uživatel478
To co ti napsali ostatní jsou uplný píčoviny!!!!!!!! Stačí vyměnit pístní čep. Když jse totiž ohřeje,tak se roztahne a jde to ztuha.... Mimochodem olej STIHL se ředí 1:50 Když zajíždíš motor tak 1:42
Datum: 07. února 2007 14:05
Zadírá se. Vyhoď olej m2t,nebo co tam dáváš a nalej olej do motorových pil,třeba Stihl v poměru 1:25 a máš po problémec h
Datum: 23. listopadu 2006 13:06
Po 500ti Km to ještě nemůže být zajetý!
Datum: 04. listopadu 2006 18:15
hele a davas vic oleje,, pokud jo nedavas tomu poradnou pilu? poukud ne,,, je problem nikde jinde
Datum: 31. října 2006 20:17
moze to byt aj svieckov najlepsia je 17 ta je do vzsokych teplot
Datum: 31. října 2006 14:58
 Nazdar potřeboval bych přihlásit fechtla ale mám papíry od jinýho co mám dělat mám si koupit noví štítek nebo co a co když se neshodují motoru a papírů vadí to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2007 12:48
stitky , razeni cisel, nytovani .... vse levne speed007@seznam.cz
Datum: 15. března 2007 12:48
Ty čísla tam dáš samozřejmě raznicema a ten štítek tam drží takové drážkované nýty, ale klidně to tam dej trhacími nýty kleštěma.
Datum: 30. října 2006 19:04
Zdar prosim nevíte jak se tam priprevnuje ten stítek na kostru???a jak tam vyklepat ty čísla
Datum: 29. října 2006 16:43
Kup si cisty stitok vyraz na neho udaje z technicaku,motor teraz uz nikoho nezaujima a pojdes s tym na obhliatku tam kontroluju iba stitok a technicak ci su rovnake cisla,ja som to robil pred dvoma mesiamy.
Datum: 29. října 2006 12:52
 Ahoj na mojí Babettě 210 se pořád pálí žárovky a nevím čím to je dal by se udělat nějaký odpor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2006 14:59
na žárovku se vyser!!!!!!kup si radši baterku ta se ti nespálí MOŽNÁ!!!!!
Datum: 11. listopadu 2006 14:59
U babet to je naprosto normální.prodává se tlumivka asi za 130,-kč,ale já to řešil tím,že jsem tam dal 12v žárovku,která má stejnou patici.cena 40,- a svítí jak svińa
Datum: 30. října 2006 19:14
 Zdar draci nemate nekdo doma delane koleno i z vyfukem na kros?Dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2006 0:16
Jméno: Drakous
IP: uživatel370
Ne ale klasiku naohybej nahoru a dej tam fikackej vyfuk
Datum: 28. prosince 2006 0:16
Jméno: iša
IP: uživatel286
bohužel ne
Datum: 26. listopadu 2006 17:35
 Chcete opískovat Váš zrezivělý vehikl za flašku ferneta, dvě, nebo tři? 714139479 Aktuální do úterý 31/10
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2006 20:06
Jméno: andy.02
IP: uživatel1
 Potřeboval bych poradit můj pincek nejede jak má. Když přídám plyn tak se dusí a někdy střílí do čističe vzduchu mám pionýr 555. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2006 0:17
Jméno: Drakous
IP: uživatel370
Pico nasteluj novej predstich na teplo
Datum: 28. prosince 2006 0:17
Jméno: andy.02
IP: uživatel11
To mě nenapadlo zitra to vyzkouším .Dnes sem vyčistil karbec a nastavil zapalování ,ale pořád je to to samé  prostě to jede na nizkých otáčkách tak ,že čekám že to každů chvilků zdechne a když přidám plyn je to ještě horší!!!!! Taky to pořád střílí. Chytá napoprvé ,ale pak stejně zdechne. Pístní kroužky mám nové.
Datum: 04. listopadu 2006 17:39
Tak to bude asi fakt tou netesnostou.Pokial si vsetko skontroloval a nastavil.Ale pametam si,ze jednemu kamosovi to robilo tiez a ked dal dolu hlavu a piest,tak neviem ako,ale mal polamane piestne kruzky.Ale pravda,mu to nestrielalo do cistica vzduchu.Mne to strielalo pri netesnosti toho kolienka,ktore je prisrubovane ku valcu a je na nom karburator.Pritiahol som ho poriadne a bolo.
Datum: 31. října 2006 21:47
Jméno: andy.02
IP: uživatel11
A když sem se zkoušel rozjet tak to chcíplo a ne jednou
Datum: 30. října 2006 20:11
To,že se to dusí by mohlo palivem nebo karburací být, voda v trysce atd. Ale nestřílelo by to do výfuku,nebo sání.
Datum: 29. října 2006 11:45
Jméno: andy.02
IP: uživatel11
Uvidím nastavím předstich. Doufám že nebudu muset půlit motor kvůli netěsnosti . Mohlo by to být karburátorem nebo palivem ???
Datum: 28. října 2006 20:51
Alebo mozno vela karbonu vo vyfuku alebo bohata zmes.
Datum: 28. října 2006 20:19
seřídit předstih.pokud je dobrý tak je nějaká netěsnost,zřejmě mezi kartery.
Datum: 28. října 2006 19:49
Jméno: francek
IP: uživatel1
 http://aukro.cz/item136181751_cylinder_jawka_50_tuning_60_cm.html co si o tom myslíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2006 18:20
Wiku>Tak si přečti popis, píše tam že to má průměr 40mm což je 2mm více..., zbytku moc nerozumim ale timhle sem si jistej, já vim že to neni 60ccm jednu chvíly tam měl napsaný že to má 55 a teď tam zase píše 60 a když se podiváš na ten obrázek tak vidíš jak je už při 40mm vložka slabá, myslim si že si vzal origo válec podle kterýho udělal fomu a jenom zvětšil vrtámí.....
Datum: 28. října 2006 18:20
vyspu: Při 40mm je to nějakých 55,3ccm.Abys dostal 60ccm musel bys to převrtat na 42mm.Což je nějaký 13-14 výbrus.Takže jestli to je vyrobené tímhle způsobem tak z té vložky už moc nezbylo.A ještě pokud je to převrtaný na 60ccm a je tam seriová hlava tak ti komprese stupne z původních 1:9,2 na 11,9 což se nebude líbit klikovce a ojnici.
Datum: 28. října 2006 10:38
no je pravda že de o kvalitu ale jinak se me to celkem líbí, za tisícovku taková parádička, no já bych to bral
Datum: 27. října 2006 10:37
Já si myslím že když si necháš originální válec převrtat na 40mm tak dosáhneš stejnýho efektu ale jestli potřebuješ novej válec a hlavu tak si to kup, vyjde tě to levnějc ale nevim jak to je s kvalitou...
Datum: 26. října 2006 21:20
 Tak by me zajimalo da se nekde sehnat zamykaci kohoutek na palivo a vicko od nadrze na mustanga?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2006 13:23
Ja co sem teda videl babety tak to nikdy nemely zamykaci ani jedno. Ale vyznas se v tom asi vic nez ja tak ti budu verit. Neslo by to z te babety nebo naky jiny masiny predelat?
Datum: 29. října 2006 13:23
ne draku,,,babetta to ma ale na pincku to nejde,,,,takze neni
Datum: 25. října 2006 17:18
 Zdar draci!Chystam sa na zimu pulit motor na mojom Mustangu hlavne kvoli loziskam na kluke,pretoze uz su totalne vybehane.Doma sa mi vala jeden motor na nahradne diely a tak som si povedal,ze si to vyzkusam na nom.Sruby som povoli skoro vsetky okrem dvoch,ktorym som vyvrtal hlavicku.Tak som nasadil vytlacovak klukovky.Pritahujem a pritahujem a ono sa ten vytlacovak ohyba a ohyba.Nijak raz to nechce vyliezt.Skusil som po tom aj klepat drevom.Vysledok ziadny.Stahovak som otocil opacne a zase sa len ohol.Pasovina,z ktorej je vyrobeny je hruba 5mm.Je to malo?Nepozna niekto nejaku fintu ako by ta klukovka povolila?Fakt som z toho zufaly.Zadna cast motora sa od seba uz odlepila.Len ta klukovka tam drzi.Aby som nezabudol...vyklepal som aj tie valceky co su v uchytoch motora.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2006 13:38
Kladivom cez drevo som do toho uz buchal a nepomohlo to.
Datum: 28. října 2006 13:38
Opravdu jsi odšrouboval i ty šrouby u řadícího mechanismu? Jestli je to opravdu tak zrezlý jak říkáš tak bych se nestyděl do tý kliky pratit dřevěnou paličkou a nebo kladívkem přez kus dřeva.
Datum: 28. října 2006 10:49
Aj tu.Nie je tam proste nic,co by to drzalo po hromade.Kontroloval som to milion krat.Akurat ma napadlo...ta klukovka je dost zhrdzavena.Predchozi majitel to nechal stat bez valca a hlavy len tak.Rukou sa s nou neda ani hnut.
Datum: 27. října 2006 13:08
Zdar ne že bych s tebe dělal nějakyho vola ale mě se to stalo taky,povolil jsi tu matku na tom vozubenym kolečku ??
Datum: 26. října 2006 22:48
 ma byt mezi valcem a hlavou(kde je svicka)tesneni moc dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2006 16:39
prene,, to je profi,,, ale pokud pujde do nejhorsiho, tak silikon na motory,,to tam taky odola
Datum: 24. října 2006 16:39
Wiku doporucuje tam dat brusnu pastu na ventili
Datum: 24. října 2006 16:17
draku,,,550 a 555 ma tesneni ale ostatni fichtlone ne,,,svicka nahoru,,to da rozum
Datum: 24. října 2006 16:03
 neprodáva tu někdo origoš plechové břicho. předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2006 22:00
Ja mam jednu na 21.
Datum: 31. října 2006 22:00
ze by mel tampa? ja ne,,,
Datum: 23. října 2006 23:00
Posl.aktualizace: 23. října 2006 23:04
Datum: 23. října 2006 23:04
Jméno: andy.02
IP: uživatel1
 Máte nějaké zkušenosti s neonama v pinckovi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2007 15:49
Jméno: Froggyc
IP: uživatel330
jeste by se tam museli dat odpory pac ve fichtlu mas moc moc voltu .. a bys to spalil
Datum: 27. srpna 2007 15:49
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel6
Ja tam mam neony, udelane z modrych vysoce svitivych led diod. mam je normalne napichane v lexanu vzdycky dve proti sobe a je to perfektni. Mam je na mustangovi pod nadrzi, v tachometru mam jednu diodu a krasne to jde v noci videt. a este planuju pod sedlo. No a mam je zapojene na 6V 4 aH baterii, mam celou elektriku predelanou s usmernovacem a regulatorem, ale stacilo by to zapojit na 9V baterku.. Nebo mozna by stacilo udelat usmernovac a pak to zapojit primo treba ke svetlum, protoze jedna ta dioda zere asi 20maH coz je nic.
Datum: 27. října 2006 23:50
draku jeste pockej,,urcite je tu mraky fichtlaru co maj neon tuning,, ja ne
Datum: 23. října 2006 23:14
 já s kamarádem,když děláme generálku motoru na pionýru, tak za práci bez materiálu si říkáme 600kč
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2006 18:55
to ste teda dřeváci to to děláte měsíce né??já to mam hotoví za hodinu a zadarmo (BLBOUNI)
Datum: 06. prosince 2006 18:55
No 600 to je docela dost, ale když to vydělím dvouma tak to už je přiměřený. Jinak si myslím že nad generálkou jednoho motoru se stráví tak 3-4 čisté hodiny práce, takže vono 80-100kč je docela solidní. Teďka jsem měl rozebranej motor z čz 175 a to je jiný srání se skládáním než u pincka. nevěřily byste ale nejvíc práce mi zabralo dát klikovku do kartenu, tak abych jí nerozházel. To není jako u pincka jen ložisko a gufero, tady u čízy to je ložisko, labyrint a zase ložisko a vono jak jsou ty karteny starý tak to bylo docela těžký tam dát, tak za to bych si teprve účtoval 600kč.
Datum: 23. října 2006 20:46
to máš pravdu,živit se tím tak mě rodina chcípne hlady.Jde o to,že nás to baví, vypadnem na chvílku od rodin,pokecáme a uděláme někomu radost.Ale určitě nám nepočítej hodinový výdělek,nebo budem všem pro srandu.
Datum: 22. října 2006 18:46
Jméno: TRKY
IP: uživatel21
To je právě to, že na pionýrech se nedá vydělat. To je srdeční záležitost!!! Jste dva, když sečteš hodiny příprav a práce, vyjde ti hodinově směšná částka!!!
Datum: 21. října 2006 22:11
Tento odkaz platí pro předchozí inzerát
Datum: 21. října 2006 12:35
|



|