 Ahoj Seso, mám Babču 210 po GO. V rozjezdu je líná, jakoby byla zatažena ruční brzda. Výkon má až ve vyšších otáčkách. Dvojku řadí neurčitě s prokluzem kolem 22 až 25 km/h. Pak se začne dusit. Jedu-li ze svahu nebo s větrem v zádech a dostanu-li se přes 30km/h, pak má motor výkon a už spojka neprokluzuje. Nemám-li takové podmínky, ztrácím rychlost a znovu se řadí jednička. Situace se opakuje. Ujel jsem s tím prvních 300km. Všechny tři spojky jsou nové včetně pružin. V průběhu těch 300 km jsem alespoň 5x spojky opakovaně odmašťoval technickým benzínem, i když nebyly mastné. Nic se nezměnilo. Všechna kola jdou lehce, nikde nic nedrhne. Řetěz je nový, namazaný, pneu správně nahuštěné, předstih cca. 1,5mm. Směs jsem zkoušel chudou i bohatou, ale nic se nezměnilo. Výfuk má nová střeva. Závada trvá stále. Nevím co s tím. Pro záběh motoru je to nemilá situace.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2009 18:09
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mas nastelovanou elektryku dobre???? a este by to mohlo bat tim ze to neke netesni treba pod valcem nebo i nekde jinde
Datum: 02. června 2009 18:09
 celisti spojky jsou ve smeru toceni dle katalogu,,to vypada ale vypada to ze motor se nedostane do tocek,,, koukam na karbec na civku atd,,sesa me do toho netahej uz trei roky mam v dilne jen same pavuciny
Datum: 01. června 2009 22:31
|



|