
Startér se demontuje tak, že vyšroubuješ tři šrouby M8 a jednoduše ho sundáš. Dále vyšroubuj matku M18, která by měla být zajištěna ohnutím podložky a sundej startovací buben, jde celkem dobře i bez stahováku, není na kuželu, pozor na klínek, abys ho neztratil. Sundáš ty sejtka a dostaneš se k větráku, ale tam ses už asi dostal, jak píšeš. Ty tři matky a šrouby řešit nemusíš, těma je sešroubován ventilátor s rotorem magdynama a tvoří jeden montážní celek. Vyšroubuješ další matku M18, ale nyní budeš potřebovat speciální stahovák na stažení rotoru, v náboji ventilátoru je závit M40-1,5 do kterého se stahovák našroubuje. Jinak to sundat nejde, je to na kuželu a někdy to tam drží velmi pevně. Je tam také klínek, přesněji Woodruf pero, takže také bacha na něj, lehce se ztratí. Potom už se k zapalování dostaneš. Včera jsem ti posílal na mě kontakt, mail, nevím, zda ti to došlo.