|
|
|
| |
 Zdar, měl bych dotaz. Mam fika 05 a chci se zeptat, že jednička je normálně dlouhá jako na 20 dvojka strašně krátká a díky tomu trojka spadne do hrozně nízkých otáček. Je to normální? Měli to takhle všechny 05 nebo to mam jen já? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 15:12
Jméno: Maverick
IP: uživatel5457
 Mozna mas v prevodovce kolecka 19z a 19z proto to tak jede, novy pionir mel 18z a 20z proto mel dvojku rychlou a navazoval dobre na trojku... a kdyz tyhle dva kolecka prohodis budes mit silnou dvojku
Datum: 13. srpna 2009 15:12
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 Maš v prevodovke prehodene kolieska prečitaj si na nete JAWA 50 silná dvojka pokiaľ to chceš vyriešiť musíš rozobrať motor
Datum: 09. srpna 2009 21:08
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 Maš v prevodovke prehodene kolieska prečitaj si na nete JAWA 50 silná dvojka pokiaľ to chceš vyriešiť musíš rozobrať motor
Datum: 09. srpna 2009 21:07
Jméno: fightlař
IP: uživatel4805
 ja mam 555 a děla mě to taky
Datum: 09. srpna 2009 13:18
 Totiž já mam ještě doma fika 20 a je spřevodovaný od výroby úplně perfektně. jedička i dvojka normální a krásně navazují na 3. Právě ta 05 ta má jedna krátká dvojka taky ale tři spadne do nízkých otáček a pomalu to zrychluje a já když potřebuju pořádně zrychlovat (jezdím po městě a potřebuji zrychlení i na trojku) tak prostě to nezabírá.
Datum: 09. srpna 2009 12:35
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau co vim tak je standartne jednicka kratsi a dvojka delsi a navazuje pekne na trojku , ale da se upravit prevodovka tak aby byla jednicka a dvojka rychle za s sebou a trojka trochu dal. ja osobne tohle udelal u obou dvou pionyru a je to supr akorat sem dal na oba 7 vybrus aby to tu trojku roztacelo i v nizkych otackach. ta upravy spociva v prohozeni kolecek v prevodovce.
Datum: 09. srpna 2009 12:03
|



|