Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Danny
IP: uživatel1276
 Zdravim, mam docela problém s fíkem.
Chytne mi, trochu ho ohřeju na neutrál a pak vyrazim. Nedjřív se mi stávalo že při jedničce se při vysokých otáčkách najednou motor začne dusit a chcípá, musim zmáčknout spojku, zaturovat a zase se rozjet. Takhle asi třikrát a potom už to je v pohodě...
Ale při další jízdě mi tohle dělá zase při plný dvojce. Jen když dám plnej plyn tak to začne vynechávat a dusit se, tak zpomalim, podřadim na jedna a zase to rozjedu ale nemůžu jet na plno.
Nevíte co je s tim? Docela mě to štve, nemůžu to pořádně rozjet. Díky za help
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2007 22:23
Jméno: Danny
IP: uživatel1276
Díky zkusim, já jí mam prasklou přímo na konci takže když to stahuju rozjíždí se.
Dneska sem jel zase a ta dvojka chvilku cukala a potom skočila a jela jak drak, máte ještě někdo nějakej názor pls?
Datum: 22. prosince 2007 22:23
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
ja sem ji lepil normal ne papirovou lepenkou a drzi manzeta
Datum: 22. prosince 2007 12:41
Jméno: Danny
IP: uživatel1276
Tak ten filtr vrátim zpátky, jen čekám až seženu manžetu k sání, ted jí mam roztrhlou :-/
Datum: 22. prosince 2007 12:24
Jméno: pavko
IP: uživatel430
moc ne jenom se ti fik hltí vzduchem a muze zdechat filtr vzduchový ma odpor za to silon ne
Datum: 21. prosince 2007 19:33
Jméno: Danny
IP: uživatel1276
Místo filtru tam mam napnutej kus silonu, myslíte že to vadí?
Datum: 21. prosince 2007 19:02
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
filtr sry
Datum: 21. prosince 2007 13:24
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
jeste by to mohl by filt
Datum: 21. prosince 2007 13:24
Jméno: Danny
IP: uživatel1276
díky hoši všechno vyzkoušim, ta motorka od předchozího majitele dostávala pěkně zabrat.
Píst snad bude v pohodě, ale mám v plánu sundat válec a kouknout na to.
tak díky všem, kdyby vás něco ještě napadlo pište
Datum: 21. prosince 2007 11:04
Jméno: pavko
IP: uživatel430
mislim ze muzes mit kousli pist
Datum: 21. prosince 2007 7:24
Precisti karbec,skontroluj hladinu banzinu v plavakovej komore,skontroluj ten ventilcek vo vicku plavakovky,ci funguje spravne(musi chodit uplne lahucko,nesmie sa zasekavat a musi sa otvarat vlastnou vahou) a precisti kohut na nadrzi
Datum: 20. prosince 2007 22:34
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
zdar, tohle mi taky dělalo, a tak sem si nalil do hrnca vocet, a dal tam karbec, voddělal jehlu na plovák, plovák, trysky, a pak sem to nechal vyvařit..bylo to krásně čistý, bylo to asi zasraný vevnitř...jel sem to rozjet, chvíli to ešte blblo, tak 1km, a pak to uš neudalalo vod tý doby nikdy...
Datum: 20. prosince 2007 22:12
Jméno: Danny
IP: uživatel1276
Nedávno sem ho vypaloval, měl krásnej zvuk a ted najednou to zase řve :-/
Mam sundat komplet nebo můžu nechat kolínko?
Karbec vyzkoušim vyčistit a seřídit
Datum: 20. prosince 2007 21:42
Jméno: Danny
IP: uživatel1276
Nedávno sem ho vypaloval, měl krásnej zvuk a ted najednou to zase řve :-/
Mam sundat komplet nebo můžu nechat kolínko?
Karbec vyzkoušim vyčistit a seřídit
Datum: 20. prosince 2007 21:34
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
karbec nebo vyfuk stim vyfukem to poznas tak když ho sundas a vyskousis
Datum: 20. prosince 2007 21:18
 Zdar, kolik by stála kompletní GO motoru na fichtla ??? Díky za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2007 21:55
Jméno: methaw
IP: uživatel1513
ste blázni dávat za to takový prachy...použijte díly z rozebranejch fichtlů jen ty gufera a pouzdra bych koupil nový
Datum: 29. prosince 2007 21:55
Ja osobne si pod pojmom GO predstavujem to,co urobil pavko.Polovicna GO je pre mna klika,vybrus,loziska gufera.Bez opravy kliky a vybrusu sa mi to nerata.
Datum: 20. prosince 2007 20:31
Jméno: borec115
IP: uživatel1788
ked cches robit Go tak zaklad je vymenit loziska a gufera to sa da povidat jak zaklad a ked tak ze prevodovka je dobra tak ju enchat tak vymenit ty puuzdra lamely primar sekundar ale podla teho co chces kupovat a robit kebyze uplne vsetko ale uplne komplet tak do 5000 by si sa vysel
Datum: 20. prosince 2007 19:35
Jméno: milis
IP: uživatel1760
no uvidím já mám vše OK ale potřebuji vyměnit píst, převodovku a samozdřejmě když už tak nějaký ložiska a těsnění jinak mám vše OK !
Datum: 20. prosince 2007 16:19
Jméno: pavko
IP: uživatel430
nesmís kupovat v mototechne v mototechne je o 100% az draz co sem videl sesa ma nejlepší ceny
Datum: 20. prosince 2007 7:55
Jméno: monax
IP: uživatel53
1.Zalezi co vse chces kupovat!
2.Zalezi kde too koupis a za jakou cenu!!
3.me to vyslo se vsim 3500kč automat zustal v puvodu a neco malinkko v prevodovce!
Datum: 19. prosince 2007 21:31
Jméno: zipoman
IP: uživatel218
Nechal sem si dělat go motoru a vyšlo ta na 3000 i s klikou a všim
Datum: 19. prosince 2007 20:25
Jméno: zeli
IP: uživatel175
jak pro koho  ja bych na GO celyho motoru ( vse nowe) stradal asi dlouho 
Datum: 19. prosince 2007 19:50
Jméno: milis
IP: uživatel1760
no tak to není tak hrozný !
Datum: 19. prosince 2007 19:40
Jméno: pavko
IP: uživatel430
1000jestli chces ale extra go jako ja new spajsaka nove veci do karbecu a pod tak 2000 hlavne jak budes delatgo musíš pořádně vyčistit palivoku nebo se ti bordel dostane do vlace a bude delat pořádnou neplechu stačí jak rozeberes palivovku a dás ji do octa a uvařís a mas to ok
Datum: 19. prosince 2007 19:28
No skus si tu v kramku nahadzat do kolecka vsetky diely do prevodovky,plus spojka,primarny retaz,pripocitaj cenu vybrusu a repas kliky.A budes vediet na com si.Ale jak pise zeli,zalezi,aku rozsihlu GO by si robil.Je rozdiel,ked vymenis loziska,gufera,das urobit kliku,vybrus a GO je na svete.A je rozdiel,ked kupis vsetko ca sa da zahnat.
Datum: 19. prosince 2007 18:36
Jméno: zeli
IP: uživatel175
podle toho co bys vsealecchno kupoval, kdybys kupoval uplne vse nowe tak si ceny najdi na kramku kolecka, spojka, klika,valec akorad bys musel nechat radici automat nebo nekde sehnat jinej protoze se uz nevyrabi a tak se skoro nikde neprodava, mozna v rakovniku koupis
Datum: 19. prosince 2007 17:58
Jméno: jawař
IP: uživatel1780
 nazdar hoši.nevíte někdo jestli je stejná převodovka z 350/634 na 250/623 dvouval?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2007 21:00
Jméno: jawař
IP: uživatel1780
Díky ABC
Datum: 19. prosince 2007 21:00
Jméno: jawař
IP: uživatel1780
Díky ABC
Datum: 19. prosince 2007 20:59
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Tu se podívej
Datum: 19. prosince 2007 18:20
Jméno: ¨speedondra
IP: uživatel1654
 hojjj já mám jawu 20 a chci vyměnit lamely ale nefim jaké koupit prosím pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2007 17:58
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
a kde ho kupim?
Datum: 18. prosince 2007 17:58
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Jojo, dela se to z feroda, ja mam na masine oblozeni z feroda.
Datum: 17. prosince 2007 21:53
Jméno: cestmir24
IP: uživatel80
mno tak o tom jsem sice ještě neslyšel ale pochybuji
Datum: 17. prosince 2007 20:27
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
nerobi sa aj brzdove oblozenie ferodo?
Datum: 17. prosince 2007 19:11
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Pojud to nehoří počakl bych na ty Ferodo jsou opravdu o doast lepší, než ty kotkové (nekloužou a hlavně tolik nelepí).
Datum: 17. prosince 2007 18:21
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
njn, ale sesa ich nema teraz
Datum: 17. prosince 2007 17:45
Jméno: cestmir24
IP: uživatel80
kup si lamely s FERODEM jsou leší než ty normální
Datum: 17. prosince 2007 17:00
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
Datum: 17. prosince 2007 16:34
Jméno: mara
IP: uživatel426
 draci kdo ma skusenosti s vidlema ze simsona dneska jsem je daval na mustafa brejle jsem nechal z fika a mam takovej blbej problem kdyz podrzim kolo mezi nohama tak nemi problem zatocit s riditkama - nehejbe se to v brejlich ale ve vidlich zkousel jsem je jakoby pootocit aby pruziny byly prepjaty i naopak ale porad to ma vuli tak nevim co stim pritom jsem to mel rozdelany a nic tam snad nechyby pls HELP
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2007 17:28
zdar, u simsona ty tlumiče drží u sebe blatník, proto se nehejbou. musíš udělat takovej úchyt tlumičů, jde o dva úchyty propojený pásovinou, mě to dělali taky a ted se ani nehnou.
Datum: 15. prosince 2007 17:28
zdar, u simsona ty tlumiče drží u sebe blatník, proto se nehejbou. musíš udělat takovej úchyt tlumičů, jde o dva úchyty propojený pásovinou, mě to dělali taky a ted se ani nehnou.
Datum: 15. prosince 2007 17:28
zdar, u simsona ty tlumiče drží u sebe blatník, proto se nehejbou. musíš udělat takovej úchyt tlumičů, jde o dva úchyty propojený pásovinou, mě to dělali taky a ted se ani nehnou.
Datum: 15. prosince 2007 17:27
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 čest kde sezenu tu velkou pruzinu na poloautomat na fika
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2007 10:46
u mně doma, ale musel by sis toho vzít víc
Datum: 15. prosince 2007 10:46
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
v mototechne v rakovniku
Datum: 14. prosince 2007 22:25
 čau. hele nenašla by se dobrá duše která by mi poslala foto řadícího poloautomatu? nejlíp jak se má složit bo tak dííííííík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2007 21:24
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
http://www.motozelvy.ic.cz/technika/automat.htm
Datum: 13. prosince 2007 21:24
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
http://www.motozelvy.ic.cz/technika/automat.htm
Datum: 13. prosince 2007 21:23
 zdravim nemáte někdo zkušenosti jak dát 4q převodovku ze simsona do pionýra a jestli to vůbec de a co všechno se musí upravit
.... díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2007 23:17
je taky otázka jak dlouho bude takhle sprasená převodovka sloužit
Datum: 14. prosince 2007 23:17
já ty jeho fotky mám, heč....ale je to docela složité ta uprava karetrů, už se sehnal 175kové karetery tak ještě převodovku a můžu taky začít
Datum: 13. prosince 2007 19:42
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
uzivatel Kosma na wiku-ovych strankach ma takyto zamer, casom udajne posle fotky...a ze na jar by boli nove odliatky karterov
Datum: 13. prosince 2007 14:21
Jméno: Frikulín-VI TEAM
IP: uživatel791
Jen dodám žě to je cca 40 000 a to počítám že už má člověk základ co se týče strojů nástrojů zkusešeností....atd...! Taky sem do vzdal...  Lepší je upravit 3 kvalt...
Datum: 12. prosince 2007 23:56
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Ještě dodám, jestli chceš 4 rychlostní, najdi si návod na uprávu (přestavbu) pio motoru, kam se potom dá převodovka z Čz 125/175. Ale i tak, jestli to ještě vůbec půjde udělat, bude hoodně drahé...
Datum: 12. prosince 2007 19:42
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Tak to určitě nepude... Jiný systém řazení (žádná přesuvná kola) a mechanizmus, jiné rozměry, jiné uchycení spojko. koše, atd...
Datum: 12. prosince 2007 19:31
Jméno: vojta
IP: uživatel1687
 cau seso od kdy budes mit to 14 kolecko???
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2007 18:04
Jméno: sesa
IP: uživatel176
no uz to tak vypada az po novym roce,,,ja za to nemuzu,,sesa
Datum: 11. prosince 2007 18:04
Jméno: gappa
IP: uživatel1690
 když musím vyměnit zadní rozetu a řetěz, je nutné vyměnit i řetězové kolo 14zubů? to vše na BABETTU 210?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2007 17:58
meni sa cely sekundarny prevod.To znamena ano.
Datum: 11. prosince 2007 17:58
Jméno: PAvko
IP: uživatel1737
 čest píšu zas mam small problém koupil sem new špajsku na fika a nevím jestli mam sehnat new poloautomat a ma sesa vsecky ozubena kola to nevím objednal sem vsecky tka by mely byt ok .dik za radu best Oil is fritovací
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2007 21:58
Jméno: lazák
IP: uživatel664
nema ta mototechna v tom rakoníku intenetovej obchod ???
Datum: 11. prosince 2007 21:58
to budu stare zasoby.Co som si vsimol,tak v rakovniku maju viac veci,ktore sa bud nedaju zohnat alebo sa zhanaju velmi tazko.
Datum: 11. prosince 2007 21:54
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
automat novy sezenes!aspon u nas v mototechne je asi za 750kc,je to mototechna v rakovniku
Datum: 11. prosince 2007 20:21
Kolecka ma zda sa mi vsecky.A automat fungl novy uz nezozenies.Ak s tymto neboli problemy,nechaj ho tam kde je.
Datum: 11. prosince 2007 18:00
Jméno: David
IP: uživatel1644
 Zdar lidi. Může mi prosím někdo napsat, jaký průměr má mít sedadlová tyč na Stadion S11 a Jawettu?? Moc dík-...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2007 15:01
 zdravim rozdělal jsem motor a jak tam jsou dvě ty tyčky a na každé tyčce kolečko převodový jedno má 18 zubů a druhý 20 to jak má 20 tak to přídek blíž ke klice?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2007 13:01
díkas moc........
Datum: 10. prosince 2007 13:01
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Představ si to jako sněhuláka.......klika -> větší kolečko -> menší kolečko....  To už si pamatovat budeš...!
Datum: 10. prosince 2007 12:08
Na delší hřídel větší kolečko, na kratší menší...
Datum: 10. prosince 2007 10:47
 Jóóó a ješte k té mojí spojce, někdy se mi UPLNĚ urve ten šroubek kterým se spojka šteluje. Nevíte čím to můzě být??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2007 20:45
Dal si medzi tycky gulicku?
Datum: 09. prosince 2007 20:45
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
daj tam kontra matku
Datum: 09. prosince 2007 19:18
 Zdarec všichni. Potřeboval bych poradit,:motor mám po kompletní GO(píst+kroužky, spojka...), ale za studena mi spojka klouže a když se zahřeje cca 5 minut tak mi pořád bere (nevypíná), CO MÁM DĚLAT??? Díky všem co mi pomůžou.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2007 18:54
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
další věc je zda se ti nepovoluje spojkový koš, jinak pokud máš seřízený spojkový mechanismus podle manuálu, tak spojka musí fungovat parádně, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 09. prosince 2007 18:54
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
no to bude asi prevodovym olejom, PP80 tam daj
Datum: 09. prosince 2007 18:51
Jméno: lukawe555
IP: uživatel1720
 zdarec draci tak ty ložiska do pionýra mám nechát zapouzdrene alebo odpuzdrit lebo sem dneska zložil motor a dela mi to starost či nezhora semeringy alebo či to temu vubec nevadí prosim odpište sem v koncích dela mi to starost predem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2007 22:00
Jméno: snake
IP: uživatel1721
Neviem ti povedat lepsi je odpuzdrit ale kamos ich mal zapuzdrene uz dlho este ked jeho otec robil Go motora pred 5 rokmi a teraz sme pulili motor a loziskam nic nie je zatocili sme a tocili sa ako sporste ale uz sme och odpouzdrili radsej aj ty to sprav
Datum: 08. prosince 2007 22:00
A preco si tam daval zapudzrene loziska,ked tam pred tym boli obycajne?Inac ak zapuzdrenie nedas pre stane sa co pise mihal.
Datum: 08. prosince 2007 22:00
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
Ten tuk sa pri vyssej teplote rozpusti a vytecie z nich, oleja tam bude vzdy malo, alebo ziadny a zadrie sa to....kdo nemaze, nejede
Datum: 08. prosince 2007 21:46
Jméno: lukawe555
IP: uživatel1720
to mam zase rozlepit kartre a co sa stane ket to tak nechám??
Datum: 08. prosince 2007 21:39
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
odpouzdřit
Datum: 08. prosince 2007 21:36
Jméno: martin
IP: uživatel1521
 cau chcu se zeptat jestli nejak vadijou zapouzrena loziska na fichtla?? a jestli jo tak jestli muzu sundat to pouzro?? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2007 21:30
Jméno: monax
IP: uživatel53
JJ souhlasim s predchozima ale nedavat na kliku,ptotoze by se dostatecne nemazali a zadreli by se
Datum: 08. prosince 2007 21:30
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
přesně tak, zapouzdřená ložiska jsou už naplněná mazacím tukem a proto se používají tam, kde nejsou mazaná olejem, ložisko v pravém víku je ale také mazáno olejem z převodovky, takovým kanálkem. Sundat krytky je snadné, stačí malý šroubovák, použil bych je například do kol, ale není to nutné, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 08. prosince 2007 20:48
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
podla toho kde, jedine zapuzdrene v motore sa dava na tu stranu kde sa pritlaca spojka, vicko zapalovania (?  ) pretoze do zapuzdrenych sa nedostane olej...aspon nie tolko kolko treba aj ja som mal tento problem, tak som si zobral klinec, zabil ho jemne do puzdra a vybral, slo to lahko
Datum: 08. prosince 2007 20:41
 Zdravim....Chtěl jsem se zeptat....tady na shopu se prodávají sekundární kolečka na ČZ já si taky chci koupit s mín zubama akorát nevím jestli mám malej střed na ČZ 175/476 tak bych akorát potřeboval vědět jaký sou rozměry velkýho a mylýho středu Díky!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2007 11:00
Jméno: Bubák
IP: uživatel1713
dyt to u nich je napsany ne? malej 2cm , velkej 2,5 cm
Datum: 08. prosince 2007 11:00
Jméno: lukawe555
IP: uživatel1705
 nevíte čim to je ket mi na jednohrbovi prekluzuje spojka aj ket šteluju z červíkem kolko len možu a dával sem novú lamelu (prokluzuje iba na štartovaču ale spojka fachčí)???
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2007 20:43
Zkus jiný olej do převodovky
Datum: 06. prosince 2007 20:43
hejtohle mi přesně dělalo u mustanga a bylo to tím že byl povolený spojkový koš ale nevím jak je to u 555
Datum: 06. prosince 2007 16:48
Jednou šlápneš a pak to prokluzuje,to je zřejmě u 555 normální mě to taky dělá,ale roztlačit jde a jede bez závad.
Datum: 05. prosince 2007 22:17
Jméno: lazák
IP: uživatel664
jestli mas 555 tak to mi taky dela proste se to neda sestelovat a kdyz to sestelujes tak pri zahratym motoru zas nevipina
Datum: 05. prosince 2007 20:36
Jméno: pepa
IP: uživatel1412
maš očesany segment
Datum: 05. prosince 2007 20:33
Jméno: Zubák
IP: uživatel1637
 Neporadil by mi nekdo, jak sundat primární kolečko na fichtlovi (20)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2007 18:03
Jméno: Mrcin.m
IP: uživatel111
jo byla v pohodě , ale dal sem tam novou
Datum: 05. prosince 2007 18:03
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel1701
A zkontroloval sis pak kliku....?
Datum: 05. prosince 2007 13:13
Jméno: Mrcin.m
IP: uživatel111
Měl sem kdysi ten samej problem , všichni radili že stahovákem tak sem si zkusil vyrobi t ale moc dobře to nedopadlo tak sem tam vrazil majzlík na něho druhej 5x sem mlaštil kladivem a vyletěl až do stropu a nic sem neponičil ani kartry ani nic jinýho.....je to jen na tobě
Datum: 04. prosince 2007 21:50
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
Datum: 04. prosince 2007 21:14
|



|