slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1583  1584  1585  1586  1587  1588  1589  1590  1591  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Marek      E-mail:      IP: uživatel6282    
Cau draci co lítají na fiku. Měl bych na Vás velkou prosbu, nebo spíše radu. Mám fichtla brácha má 05 já 20. Jsem s nima spokojen, ale problém je se spolehlivostí. Chci na tom fiku denně jezdit do školy. řekněte mi co mám ještě vyměnit, aby to bylo co možná nejvíc bezporuchový? Mám vyměněný: všechny lanka, žárovky, motor je po GO (ložiska gufera, spojka, řadící automat), olej v převodvce, bezín s olejem 1:40 oleje TSF. Předstih odtrh zkontrolován, šrouby všechny dotáhnuty,. Myslíte že si ještě něco může podělat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2009 20:15
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel7455    
... já bych tam dal za tři litry to bezkontaktní zapalování. Já ho mám a je to paráda. Naskočí vždy na první našlápnutí. Teď jsou už jenom občas nějaký mechanický drobnosti. Jo a asi tam dám časem lepší lamely do spojky - ferodo. Pro denní ježdění bych asi žádný úpravy na výkonu motoru nedělal.
 
 
Datum: 24. září 2009 20:15
 
 
 
 
Jméno: bublinad      IP: uživatel5503    
no já bych jetě zkontroloval pořádně přívod paliva tím myslím kohout vyčistit tak po každách 250 km a dát i new filrt a uš by jse na tom nic nemělo pokazit i když na fichtlovy se ti muže kdykoliv neco pomrvit..
 
 
Datum: 23. září 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
míchej dál 1:40.... je to pro kluzný ložisko ideální
 
 
Datum: 12. září 2009 17:22
 
 
 
 
Jméno: nukem      IP: uživatel7347    
olej tsf se nemicha jedna ku 40 ale jedna ku padesati
 
 
Datum: 12. září 2009 15:45
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
jak rika zeli jezdi a uvidis. ja jezdim na 555 do skoly uz rok, a jenom dvakrat jsem prisel pozde ;-)
 
 
Datum: 12. září 2009 8:22
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
vis co musis jezdit a vychytavat mouchy.. jen tak poznas co je spatne...treba ted si koupil novy veci ale podelat se muzou tak i tak... jezdi a uvidis
 
 
Datum: 11. září 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: TATRA      E-mail:      IP: uživatel6830    
nazdar draci mám takovej dotaz řeknete mi někdo něco k oleji M2T?někdo mi žika že to je na hovno a někdo zase že fichtlovi to je jedno ale ja ho mam po vybrusu a nechcu si ho skazit tak nevim poradtě mi pište skušenosti budu rad odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2009 14:23
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
M2T maze az moc:-D Ae nicemu to nevadi.Ale hold kdyz to nekomu toci prez 8,9 tisic tak M2T musi vymenit za neco "znackovyho" .Si myslim,ze vetsinou tyhlety znackace pridaj na seriovym fichtlu poradne placebo efektu,stejne jako jizda bez vejfucku apod.
 
 
Datum: 13. září 2009 14:23
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel1553    
přidávám se k Js...taky jezdím na M2t a nemam problemy... jednou za pul roku dekarbonizuju ale to snad každý kdo se trochu stará o svou motorku,,,a že m2t nemaže?? to je totalni kec
 
 
Datum: 12. září 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel6115    
M2t se neboj. Lidi toho nakecaj. Jezdím na M2t dlouho a tokovýhle problémy jako tu s oblibou popisuje standa a další nemám. V současnosti zajíždím na M2t Jawu 634. V životě jsem nezadřel. Kecy o tom, že Mět nemaže neber vážně. To, že M2t karbonuje je fakt. Pokud ti vadí čas od času dekarbonovat, kupuj modernější oleje. Na zajíždění maž 1:25. Na to kolik je potřeba oleje má daleko větší vliv konstrukce motoru, než kvalita oleje.
 
 
Datum: 12. září 2009 19:19
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
ja s Castrolem jsem zajizdel krouzky 1500 km pak to konecne poradne sedlo valec nebyl po vybrusu tak nevim jestli se nerozpustili usazeniny rek bych ze jo ale doporucuju jezdit na kvalitnejsi olej jak pise Steve ja pouzivam to co je levnejsi stech kvalitnich oleju tetka jezdim na castrol ale prejdu na olej co vyrabela husqarna tetka se to jmenuje jinak
 
 
Datum: 12. září 2009 19:16
 
 
 
 
Jméno: michalj21      IP: uživatel5575    
ja leju still 1:50 mam v klice jehlu a dvojkrouzek pist zajizdel jsem aj jezdim na neho a jeste jsem nemusel cistit vyfuk, pist ani hlavu
 
 
Datum: 12. září 2009 15:39
 
 
 
 
Jméno: amin      IP: uživatel7351    
AGLOCK: ty ses nejak chytrej
 
 
Datum: 12. září 2009 13:02
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
k tem rozpecenejm krouzkum - v zivote sem se s tim nesetkal, ono staci gdyz se ti v drazce zapecou nebo jakoby zatavi do ni (zvlaste prvni krouzek) ci zasprcnou ale ze by se uplne rozpekly tak s tim sem se jeste nesetkal, staci gdyz to zapeces nebo se ti tam sprcne jak uz sem rekl, to se stava gdyz je toho oleje malo nebo ten olej nemaze jako treba to M2T (vysledek je stejnej)...to oglock - ze M2T zakarbonizovava povrch pistu je pravda, nejen pist ale i spalovak hlavy, klikovy prostor, lauf atd. ale to dela vetsina mineralu, v tom bych problem nevidel, fakt je ze M2T je na mnozstvi karbonu prebornik jelikoz se nedokaze ucinne spalovat...ale nejsme z cukru a nejakyho karbonu se prec nebojime, dyt to k tomu patri...ale nepochopil sme narazku na standu ze se do toho nema plict, cos o nem napsal mi zni jako ironie, nechapu proc takhlec o nem mluvis gdyz ho neznas a pokud tady nigdo newi co je synteticky olej (asi si myslel plne synteticky a ne na bazi syntetickeho oleje) tak nam to tu vysvetli, rad se necemu novemu naucim a vcelku me to zajma co o nem vis:-)
 
 
Datum: 12. září 2009 12:41
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
M2T je brusna pasta na valce, na vybrus to vubec nedavat, zajedes to sice za 200km ale muzes to dat znova vyhonovat pac je ten valec na vyhozeni, neumaze ti zajety fichtla v otackach (tim myslim nad 6ooo ot. coz je pri trojce 60km/h a to je rychslost nad kterou se chce kazdej dostat) natoz abys ho pouzil na zajizdeni, nejenze sou tam naprosto jiny tlaky ale olej co nemaze nema v motoru co delat, v lepsim pripade i pri opravdu opatrnem zajizdeni ho pridres nebo es ti zasprcnou krouzky do drazky, v horsim to proste zadres...nemaze, nechaldi, netesni, milionta diskuze o M2T s tim samym zaverem - lej si ho tam ale pricitej si pak nasladky sam, hlavne sem pak nechod ze si pomaloucku zajizdel a i presto si zadrel...syntetiku taky ne, dyt mu tim skodite, rozvadet se tu nebudu navic by ses solidne prohnul gdybys ji tam daval a jeste k tomu zbytecne, ten olej ma uplne jinou charakteristiku a do chrchlovyho motoru je naprosto nevhodna...polosyntetika je dobra volba, proti ni nic nemam, co jeste uznavam a podporuju je jezdit na "obycejny" mineralni oleje, pravda ze chrchl zchroustne secko ale jeden z mala oleju co opravdu mu prokazatelne dost skodi je M2T, znam z kupy emdvetecek jen dve dobry, srovnatelny s TSF od Mogulu, sak tu o jednum uz nekolikrat byla rec, ze se na mineral zajizdi a dal jezdi je v poradku, gdybych zabruslil do historie tak se na mineral zajizdelo a pak se prechazelo na polosyntetiku, todlec dnes uz nedoporucuju protoze prave polosy. ma detergencni schopnosti a rozpousti karbon, kterej ze sebe udela kasi a ten pak valec znici, takze zase vybrus, da se tomu predejit uplnym dekarbonizovanim pistu, hlavy a klikovky...obecne plati ze na co zajizdis na to taky bys mel v budoucnu jezdit...takze ponauceni - polosyntetika (Motul 510 - vcelku drahej ale jinak vybornej oil) a mineral (z mineralu je dobrej uz zminovanej oil TSF, od Shellu, Castrol je dobrej ale taky spetku drazsi, Valvoline a jine...) a chovat se k tomu slusne, ten motor se ti pak odvdeci opravdovejma konma, gdo do toho lije sracky a nestara se o nej, nemuze taky od nej cekat zazraky, je to tve rozhodnuti, zde si muzes vzit ponauceni...
 
 
Datum: 12. září 2009 12:33
 
 
 
 
Jméno: oglock      IP: uživatel5854    
tak podla toho po akom case ...taketo maloobjemne motocykle su casto zneuzivane a vozime sa na nich jak na ostrych 4taktoch takze rozpiect sa ti mozu aj na castrole...ale hlavne to M2T zakarbonovava povrch piestu....
 
 
Datum: 12. září 2009 12:22
 
 
 
 
Jméno: TATRA      E-mail:      IP: uživatel6830    
ještě sem se doslechl že M2T časem rozpeče pístní kroužky,je to pravda?
 
 
Datum: 12. září 2009 11:44
 
 
 
 
Jméno: oglock      IP: uživatel5854    
Nikto z vas ani netusi co to ta syntetika vobec je!!!!
 
 
Datum: 12. září 2009 10:09
 
 
 
 
Jméno: amin      IP: uživatel7351    
tky bych nedával syntetiku,klidně stačí polosyntetika !
 
 
Datum: 12. září 2009 9:01
 
 
 
 
Jméno: oglock      IP: uživatel5854    
standa sa tomu rozumie ako nikto znas...sa mi zda preco by nemohol syntetiku ved ani nevies co je to syntetika sa stavim...tak radsej neplet...
 
 
Datum: 12. září 2009 6:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já nevím o čem přemýšlíte m2t musíte ředit tak 1:30 a něčím kvalitnějším 1:50 takže s cenou vyjdete úplně stejně...tudíš m2t nic neušetříte protože ho tam zase musíte dát víc a do 120kč seženeš už lepší oleje
 
 
Datum: 12. září 2009 1:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7350    
myslim si ze je skoda kazit uplne novej vybrus olejem jako je m2t......na zajizdeni doporucuju nejakej lepsi mineral,urcite ne syntetický oleje!!
 
 
Datum: 12. září 2009 0:50
 
 
 
 
Jméno: Pauli      E-mail:      IP: uživatel7349    
ja si myslim ze fichtl schrousta vsechno a M2T mu vadit nebude je to na tobe
 
 
Datum: 11. září 2009 23:34
 
 
 
 
Jméno: oGlock      IP: uživatel5854    
Presne tak jazdit nato mozes ale strasne zakarbonovava vyfukove koleno a komplet vykuk ak mam doporucit tak zabehavaj na niecom lepsom castrol syntetiku ale stihl 2T klasicky ten ma aj dekarbonizacne ucinky...a doporucil by som aj kvalitnejsi benzin 100carerru...:-D
 
 
Datum: 11. září 2009 22:15
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
reknu ti to takhle sou to sice sracky ale ty fichtli na to jezdili a jezdit budou je jen na tobe co do to das jestli muzu doporucit mogul tsf na zajizdeni dej 1:25 a bude to ok
 
 
Datum: 11. září 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: Milos.dh      E-mail:      IP: uživatel3839    
Zdravim. Na mojej novej Jawe 350/634 mi dnes z nicoho nic zacalo rozsvecovat pri nizkych otackach nabijanie, svetla zacali zhasinat a zacala kapat a strielat do vyfuku. Domov som dosiel tak ze som ju musel turovat. Ked som ju drzal vo vyssich otackach nabijanie zhaslo a vsetko islo dobre. Aka chyba tam moze byt? Zeby len nejaky kontakt, nabijanie alebo odisla bateria? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2009 7:29
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Podívej se také na upevnění vodičů od akumulátoru ,regulátoru a svorkovnice dynama. Akumulátor musíš dát nabít a potom se uvidí.
 
 
Datum: 12. září 2009 7:29
 
 
 
 
Jméno: kubacezet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukni na uhlíky a očisti komutátor na rotoru dynama
 
 
Datum: 11. září 2009 23:42
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci....potřebuju pomoct.....nutně....nejde mi nastartovat fichtl...jde sotva roztlačit....roztlačím ho a když přidám plyn na půlku tak to je jako na volnoběh....šroubek na volnoběh je uplně dotažený, šoupátko není vyhryzané.....když nechnám plyn na volnoběh, tak se to začne dusit a chcípat a když přidám rychle na plný, tak se to udusí....prostě to nedrží, dusí se to a na plný to má takový strašně tichý chod, ale nedostane se to do otáček.....předstih i odtrch seřízený pořádně a několikrát přeměřený....hlava i válec utěsněný.....já už fakt nevím.....POMOZTE PROSÍM !!! DÍKY MOC odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2009 19:52
 
 
 
 
Jméno: blahyn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muže to byt ucpanej vyfuk skus ho oddělat
 
 
Datum: 12. září 2009 19:52
 
 
 
 
Jméno: nukem      IP: uživatel7347    
karbec zkus nove trysky a serid si dobre hladinu plovaku
 
 
Datum: 12. září 2009 17:57
 
 
 
 
Jméno: Pauli      E-mail:      IP: uživatel7349    
cau mel sem podobny problem nemas to zapalovacim polem?? skousel si to??
 
 
Datum: 11. září 2009 23:22
 
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel5056    
zdarec čim to je když mě predni žarovka svity uplne slabo a je to dalkova odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2009 9:39
 
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel5056    
JO JE TAM NAPSANÍ 6V 25W
 
 
Datum: 12. září 2009 9:39
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Tak zkontroluj jestli je na 6v...me 12v halogenka sviti taky, ale slabe
 
 
Datum: 12. září 2009 9:34
 
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel5056    
ale ja tam mam novou mam dvojtou žarovku
 
 
Datum: 11. září 2009 20:55
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Kup si novou...Jinak ta mala ma svitit slabe
 
 
Datum: 11. září 2009 20:18
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
zdarec hoši jaka je přičina že kamošovi pořad odchazi svíčky asi po 50 km dik za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2009 10:16
 
 
 
 
Jméno: nukem ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mas spravnou tepelnou hodnotu?? jestli jo tak jak pisou dole brisk vyrabi svicky ktere jsou spise do ctyrtaktu a ne do dvoutaktu skus jinou firmu nebo jeste zas jak pisou dole vsechno si presne sestelovat
 
 
Datum: 13. září 2009 10:16
 
 
 
 
Jméno: dano      IP: uživatel6546    
ma zacpany karbec!
 
 
Datum: 11. září 2009 19:57
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
dik\r\n
 
 
Datum: 11. září 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vetsinou to ale dela moc bohata smes, svice se zanese a pak to nechce jet, sestelujte si bohatost na jehle a seridte si smes v karbecu, vycistete si svici a muzete v pohode dal jezdit...
 
 
Datum: 11. září 2009 19:07
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
i jde to, brisky (povetsinou novy) byly alergicky na muj motor, bud zacli hazet pod izolantem, nebo se roztekly nebo s nezjistneho duvodu proste odesly...at jiz byly cerny, bily nebo u secky odstiny rudy, spravna smes, spravna komprese, spravny predstih a odtrh, odtrh na svici, tepelna hodnota, secko sem zkousel ale ty brisky tam proste nevydrzely, jedna ale vydrzela az 2 tydny, obvykle ale odchazely po 100km, tak sem tam hodil zase PALky a je po problemu...
 
 
Datum: 11. září 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
co je to zablbost nejde mu tam moc benzinu?? jestli ma cernou svicku tak mu tam jde moc bnzinu
 
 
Datum: 11. září 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: roll      IP: uživatel7348    
cau mam probnlem. omylem sem do motoru nelil olej do spatne díry tam kde je elekrika (ne na pinckovi ale na motoru sachs) moze se to nejak rozbit?? skousel sem to roztlacit (nakopavacka neni) a nechce to chytnut (olej mogul 2t sae 40 motorový) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2009 16:19
 
 
 
 
Jméno: roll      IP: uživatel7348    
1) brýle mám.-) 2)kde ma fichtl diru na olej vim. je to motor sachs 50 myslim s olej se do teho mam let pres spojkove lanko ale ja ho tam nalil pres takovu diru uprosted motora. neslo by to např vymit benzinem? neche se mi rodelavat cely motor. a ps nevite kde na to sehnat nakopavacku?
 
 
Datum: 12. září 2009 16:19
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyby to byl fichtl, tak bych řekl že jsi debil bo to má úplně někde jinde díru na olej a na elektriku ale, bohužel to budeš muset vyčistit. nevím jak ten motor vypadá ale asi nic jinýho ti nezbývá. :-) HAHAHA
 
 
Datum: 11. září 2009 20:20
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D kup si brejle :-D
 
 
Datum: 11. září 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel5844    
zdarek draci tak přidávám jednu příhodu s cajty co se mi stala asi tak před půlhodinkou :-D\r\njedu si takhle polní cestou na pionýrovi a najednou předemnou chlápek a mává na mě jako at zastavim. Řikam si to je nějaký civil tak přibrzdim jako co chce a on vytáhne legitimaci a hned se ptá jestli mam řidičák\r\ntak já popravdě že ne a najednou další průser prej se tady nesmí jezdit a fakt za mnou čumí z křoví zákaz vjedzu. Mu řikám popravdě že sem to přehlíd naštěstí mě cajt nechal jít ale musel sem to domu dotlačit pěšky naštěstí to bylo asi pul kiláku jenom odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2009 9:59
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel5844    
to moony : to nebylo u polňačky někde ale u vojenskýho skanzenu na smečně a tam cajti choděj normálně navíc ho znam a vim že to fakt poliš je :-) zajic13 : jj sem
 
 
Datum: 13. září 2009 9:59
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
heeej nejsi rebik ze smecna? :-D
 
 
Datum: 12. září 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
to ti jako ukázal legitimaci do knihovny nebo do bowlingovýho klubu? Bych se divil, že by si cajt a ještě k tomu v civilu šel stoupnout na polní cestu a čekal na nějakýho fichtlaře až se tam náhodou objeví. Malinko se mi to nepozdává...asi si z tebe někdo šeredně vystřelil george...
 
 
Datum: 11. září 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy      IP: uživatel5852    
A kolik ti je?
 
 
Datum: 11. září 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau,jak dlouho vydrží než se opotřebuje jeden tuning pístní kroužek co se dává na jednokroužkovej píst???dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2009 15:57
 
 
 
 
Jméno: michalj21      IP: uživatel5575    
jak komu
 
 
Datum: 12. září 2009 15:57
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co rikate na 125ccm jawy??? mislim na Travel,Dakar,Dandy,Sport????? http://www.jawa.eu/motocykly/jawa-125.htm ktory bolo najlepsi? mi libi Travel ale je moc tazká ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2009 16:14
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha dakujem.:-)
 
 
Datum: 12. září 2009 16:14
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasny, tak pred pul rokem sem se znamym vybirali stopetadvacu, prave na Jawe nas upoutala nizka hmotnost, normal je kolem 120-125 tak nejak a na endurko je neco malo kolem stovky hodne dobry...za me ma palec nahoru...
 
 
Datum: 11. září 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no inak neviem ze kolko vázia iné 125ky.....tak rikás ze je to OK váha 125ky?
 
 
Datum: 11. září 2009 20:56
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak sorry neprecicital som to :-D
 
 
Datum: 11. září 2009 20:53
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sak jo, uz sem se opravoval...pardon...
 
 
Datum: 11. září 2009 19:03
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 11. září 2009 18:49
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oprava - kecam, nejtezsi je fakt travelka...ale 16 kg neni zase toli, sak s tim nelitas v terenu gde ty kila sou znat, na silnici to aspon bude "lip drzet stopu", viz pripady tezkych BMW:-D...myslim si ze 115 (podle provoznich naplni, nafoukanejch gumach, namazanym retezu a bordelu s kupou blata na nem se to muze trosku lisit:-D) kg na 125 je vcelku malo...
 
 
Datum: 11. září 2009 18:32
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to bacha, Travel je z nich vsech nejlehci...jinak ta Dandy je spolehliva, musis se ale o ni umet starat, to je zaklad, to v iprece kazdej ze mo s udrzbou jezdi pravidelne a bez potizi (az na nektere vyjimky)...
 
 
Datum: 11. září 2009 18:29
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám informace že dandy je si lůevná a celkem výkonná 125 ale spolehlivostí moc neoplývá.
 
 
Datum: 11. září 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmmm,ale z tych 125kah Travel je najtazsi,,,doteraz to je moj favorit
 
 
Datum: 11. září 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prave ze mezi 125ccm je vcelku lehka, pravda ze by ale mohla jeste nejaky to kilo zhodit...jinak co na to rict, jawa s cinskym motorem, daval se tam pred tim jakysi korejsky ale ted uz cista cina...ale co bysme nechteli, Dandy je dobra motorka, majitele si ji velmi vazi, Dakar a Sport je prakticky to samy, jsou to endurka ale na silnici, v terenu je to tak trochu problem, Travel je klasicka cestovni takze tradice...gdyz uz bych si mel vybrat z novejch tak 250 travel nebo 660 co ma vyjit na jare, na tu sem zhavej ale po obou muzu jen slintat...a prakticke zkusenosti s tema 125? na Dandyne sem jezdil, musim unat ze se mi to libilo ale asi sem cekal trochu vic, jinac je to vyborna volba pokavad volite levnou spolehlivou masinu na klasicke jizdy do prace (skoly, brigady, melouchy, devcaty atd) a navic je to stale jeste Jawa, ktera se vsak uz stavi na vlastni nohy...
 
 
Datum: 11. září 2009 18:17
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau hej neznáte někdo nějákej servis v okolí Přerovka a Hranicka kde by mě byly schopni udělat převodovku na ČZ 175/477 ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2009 12:06
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasně ale já sem nikdy motor nerozebíral a takové ty domácí Go to pak zato stojí když to dělá někdo kdo tomu pořádně nerozumí ... pak se mi to někde sekne a domlátím se
 
 
Datum: 12. září 2009 12:06
 
 
 
 
Jméno: kubacezet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechci ti rozmlouvat nějaký servis,ale není lepší ten motor rozbrat a udělat GO sám ? Sice kliku dát někam na GO ,kde je dělaj. Ale výměnu ložisek a opotřebených ozubených kol zvládneš i sám :-)
 
 
Datum: 11. září 2009 23:49
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6889    
cus draci..vcera sem si rekl ze vycistim trosku motor ze tk sem sundal plechy a co nevidim..tam jak vede v pulce motoru to razeni ... sou tam dva sroubky...a jeden tam neni..myslite ze to vadi ze ho tam mam dat nebo ze muzu jezdit bez neho?Dik za odpovedi(Btw:je to ten co je vice zapusteny.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2009 1:07
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to pulil 2x za mesic :-D jednou vymena tesneni a gufer...vsechno ok,lital jak drak pak sem to pucil kamosovi,ten se vysekal a odrovnal loziska na klice..takze zase rozebrat ...a od ty doby se to jenom sere...predstih nesel nastelovat,prokluzovalo primarni kolecko,ted je strhlej zavit na svicce....no des. :-(
 
 
Datum: 12. září 2009 1:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7350    
no nestalo,ale tam proste jde o to,ze jak tam neni ten sroubek,kterej funguje jako doraz,tak tu packu casek ukroutis......kdyz si ji neukroutil,tak na razeni to zadny vliv nema,to nema ani vliv na prevodovku,ale kdyz to urazis,tak musis vyndat automat z motoru a to znamena pulit......a to se nikomu zbytecne nechce......ono je kolikrat lepsi nevidet co v tom motoru uvnitr je:-D
 
 
Datum: 12. září 2009 0:55
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja si myslim ze ne-... no to sam poznas :-D
 
 
Datum: 11. září 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6889    
dik moc stando,kamos ve tride neco takoveho rikal nevim jak dlouho sem na to jezdil ale zatim dou hazet vsechny rychlosti tak sem tam dal z nepojizdneho motoru ten zapostny sroubek..dik moc za radu..myslite ze se tam neco stalo kdyz to jde jeste radit normalne?doufam ze ne
 
 
Datum: 11. září 2009 19:15
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej na standu..jednou sme jeli s kamosem,jelo to ok a najednou nam neslo zaradit nic nez jednicka,kdyz sme chteli dvojku tak tam sel jenom neutral...tak sme dojeli na 1 asi tak pul kilaku a pak sme se koukli na motor,ten sroubek byl jenom povolenej,dotahli sme ho a slo to..nevim jak je to mozny,asi se to nejak zkrizilo...ja bych ho tam radsi dal---
 
 
Datum: 11. září 2009 16:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7346    
vadí,dokonce hodně vadí a dokonce bez nej brzo urazis vrserk radiciho automatu...... verit mi nemusis,ale me uz se to stalo.......
 
 
Datum: 11. září 2009 16:31
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212      IP: uživatel368    
Zdar lidi jakej převodovej olej do pionýra mám doma PP90 můžu ho tam nalejt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2009 17:49
 
 
 
 
Jméno: picuss      IP: uživatel5388    
to teda nemuzes !!!!! ho*ado
 
 
Datum: 19. září 2009 17:49
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je fakt chytrej nápad s tím slunečnicovým olejem to bys dojel tak maximalne ke skurvenymu motoru!!!!!
 
 
Datum: 13. září 2009 7:24
 
 
 
 
Jméno: roll      IP: uživatel7348    
pincek ti bude jezdit i na slunečnicový olej :-)
 
 
Datum: 11. září 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten PP90 je trošec hustější ale to nevadí.
 
 
Datum: 11. září 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale je to jedno ne jestli PP80 nebo PP90
 
 
Datum: 11. září 2009 14:09
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj to je nejlepší olej do pekáča a nebo pp80
 
 
Datum: 11. září 2009 14:01
 
 
 
 
Jméno: herr-bode      IP: uživatel5908    
Zdravím!Chtel by ch se zeptat kolik stoji nechat si namalovat zlaty linky na moji 05 sport nebo proste na fichtla no...vim ze to bude asi vsude jiny ceny ale aspon nak priblizne predem dik! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2009 13:34
 
 
 
 
Jméno: uzenaveverka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci kde bych sehnal nádrž na 21 dachla předem dík za odpoveď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2009 23:19
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
já mám jenom z 05 ale ta by ti tam taky seděla ale musel by sis sehnat to šroubovací víčko jináč bydlím u chrudimi :-)
 
 
Datum: 11. září 2009 23:19
 
 
 
 
Jméno: uzenaveverka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj kovosrot co se jinim lidem nehodi .... taky jsem tam raboval :-D
 
 
Datum: 11. září 2009 13:23
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha,tak to asi nic..ja sem ze stredoceksyho kraje,kladno,slany.....kousek tam...no ja ji sehnal ve srotu,dal mi ji za cenu zeleza takze sem za plno dilu co bych koupil na burze za 500 dal asi 150 kč :-)
 
 
Datum: 11. září 2009 13:18
 
 
 
 
Jméno: uzenaveverka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z horšovského týna na západě čech
 
 
Datum: 11. září 2009 13:13
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja jednu doma mam...odkud jsi?nechce se mi to posilat....
 
 
Datum: 11. září 2009 13:07
 
 
 
 
Jméno: hora      IP: uživatel7343    
cau chtel bych si tu zalozit ucet s profilem jak to mam udelat diky . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2009 15:26
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jednoduše. V pravém horu úplně bahoře jak je logo je šedé okínko a tam klikneš na registraci. A profil vytvoříš tak že se rgistruješ a jak máš fichtl pokec tak tam jsou ty ikony " Převodovka apod ) no a pod ikonou Tuning mistr máš napsané červeně PROFIL
 
 
Datum: 11. září 2009 15:26
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draci od nynějška je volně otevřená víkendovka http://www.sesa-moto.cz/vikendovka/pridat.html ,, každý kdo ví a nebo bude pořádat nějakou akcičku (závod,sraz,projížďku , výstavu,burzu) ,,, tak nechť klikne na víkendovka a dál přidat událost.. Jen prosím dejte si záležet,,čím více info vyplníte o dané akci, tím více přesvědčí lidi, že akce bude stát za to,,,, jen se nebojte,,,,,dik sesa odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando to ja vim,, vikendovka byla super kdyz nebyl fichlkramek a ja mel cas ji plnit,,o bylo super ale ted na to fakt neni cas,,to radsi delam novinky,,,, hledal sem samgasta co to bude prihazovat,,vsichni dali ruce pryc,,, a ted kdyz je to super udelane,,tak to preci nezrusim,,tak kdo misto kaleni si veme u vikendovku pod keidla a udela neco co ma smysl :-)
 
 
Datum: 11. září 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7344    
seso ja ani nevim,jestli tu víkendovku někdo čte?? ......mozna starsí skalní návštěvníci........Ja kdyz zjistuju nejakej termin burzy,tak se kouknu slovakum a nebo montymu na stranky,terminy zavodů sou jak na jawa50zavody tak na webu fichtl klubu......jediny tak co se mi v tý vikendovce libi,sou muzea,info o nich a otviraci doba.......
 
 
Datum: 11. září 2009 12:33
 
 
 
 
Jméno: mirha      IP: uživatel2121    
Díky.Ale na úřadě by mohly dát takovou nahrádní zelenou papirovou značku když mám pojistku zaplacenou.Ptal jsem se jich a prý ne.tak nevím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2009 12:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7344    
formuluj tvuj dotaz trochu líp......ja ani nepochopil,o co jde........ze mas zaplaceny povinny ruceni a nechtej ti dat papirovou znacku.......co to jako ma znamenat??? to jako prevadis papiry z kraje do kraje a chces prevozni cisla a nebo mas fichtla bez papiru a najivne si myslis,ze kdyz zaplatis povinny ruceni,tak ti daj nejakou znacku? nebo o co vlastne jde??
 
 
Datum: 11. září 2009 12:36
 
 
 
 
Jméno: Pauli      E-mail:      IP: uživatel7341    
Čus dracííí mám problem s jawou 21 komplet vyčistěná kdyz uz konecne chytne beží bez probléů a když přidám plyn začne se dusit až skoro chcípne. Porad´te prosiim klidne icq 480-705-504 (benzínu tam de dost) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
presne jak rika standa vidim to na to gufero pod zapalkem musis sundat elektryku a magneto pak vydoubnout gufero a dej tam novy hlavne ho nezasun moc daleko nebo ti bude drhnout o lozisko a zmensi se vykon spis nebude drzet volnobech musi bejt zaroven s karterem
 
 
Datum: 11. září 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně ja říká standa bude to něco s karbecem.Nevvíce bych sázel na trysku
 
 
Datum: 11. září 2009 13:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7344    
jestli hodne dlouho stála,tak vycisti poradne karbec a trysky a pokud ani to nepomuze,tak budes mit asi uz vytvrdlý gufero pod zapalovanim a prisava si vzduch......casto se to stáva u takovech 20-ti letejch stodoláků.......
 
 
Datum: 11. září 2009 12:38
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci poradte proísm jaká se vám nejvíc libí barva na 21 .Mám starou 21 rok výroby 1972 a budu to renovovat ještě originál lak zelenej tak se ptám jaká se vám nejvíc libí chtěl bcyh dát tu jawáckou červenou nebo tmavě zelenou modrou ne tu má každej skoro.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2009 15:48
 
 
 
 
Jméno: michalj21      IP: uživatel5575    
ber to tak co se ti libi samotnemu ne ostatnim ja mam doma cerneho to jsem si natiral ve 14 letech pak tmavou zelenou modro bilou zlutobilou a slonovou kost cerveno bilou a jdneho komplet v chromu tata musi parkovat venku s autem aby mi na ne neprselo jezdim jen kdyz jsou suche cesty a je pekne je to sranda mit v penezence sedm technicaku:-D policajti celku nadavaj ze mi to trva:-D
 
 
Datum: 12. září 2009 15:48
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
stando, ta barevná kombice existuje ,kamarád míval kdysi 21 v těchto barvách a byl to originál kousek ;-) . Taky se mi v těchto barvách líbí
 
 
Datum: 11. září 2009 12:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7344    
tak me se treba ta puvodni zelená líbí......me se prestala libit origo cervena jawa,protoze to ma kazdej........Ja treba pujdu do barevne kombinace origo bíla/žlutá(meli ji na Jawách 350 příslušníci Veřejné Bezpečnosti) a možná byl ten odstín i origo na fichtlech protoze sem takový videl........urcite nejakej bastl cerveny barvy s bilejma pruhama bych nedelal......
 
 
Datum: 11. září 2009 12:29
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
do jaké chceš,hlavní je,aby se ti to líbilo ;-)
 
 
Datum: 11. září 2009 10:49
 
 
 
 
Jméno: Pauli      IP: uživatel7341    
Čus drakůů dej na nej červenou s bilejma pruhama ;-) ta je nej :-P
 
 
Datum: 10. září 2009 22:07
 
<  1583  1584  1585  1586  1587  1588  1589  1590  1591  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 22:36:26 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu