Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 cauwes.... Chtěl jsem se zeptat ohledně úpravy hlavy na fíka ( snížení ), mam to na seriového fíka, ve válci mam lehce upraveny kanály. Řeším ale jednu otázku, jaký kompresní poměr bych měl zvolit, jaký byste zvolili vy ??? díky za odpoveď
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 14:54
Jméno: standa
IP: uživatel12929
 Shrek: Jo a ne.....jak se to veme.....záleží taky na vrtání.....a vejšce výfukovýho kanálu....když vemu válec z 21 s vejfukovym kanálem 29,5,(někdy i 29,9!) vrtání 38,25 tak 5,6ml je cca cajk....ale třeba Jawa 05,vejfuk 31 a si jinde i bez výbrusu.....o 555 nemluvě.....pro Procházka: Ideální je origo hlava z Jawa 21 s ledvinkou,ta má kompresní objem 6,1-6,2ccm....vychází to bez mála 10:1....
Datum: 19. prosince 2011 14:54
 oprava: 5,6 ml
Datum: 18. prosince 2011 20:10
 5,6 ccm objem spalovák je adekvátní na sériovku ne?
Datum: 18. prosince 2011 20:10
Jméno: Procházka
IP: uživatel12485
 Ahoj Stando, potřeboval bych poradit ohledně té samé věci. Mám vrtání 39,00 a vejšku 31 mm. Děkuju za radu.
Datum: 18. prosince 2011 19:22
Jméno: standa
IP: uživatel12923
 řekni mi vejšku výfukovýho kanálů+vrtání válce a já ti to napíšu.....nejde to říct obecně....na seriovku nepřekračuj teoretickej kompresní poměr 10,5:1
Datum: 18. prosince 2011 19:22
|



|