Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12941
 dobrý den, mnel bych dotaz ladím na pionýru zapalování protože nechce vubec chitat a chci se zeptat estli ko mužu nastartovat vrtačkou prez ten sroubek co drží magneto,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2011 11:49
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Akuu vrtačkou to nenastartuje teda aspoň ne studeny to mam vyzkouseny na koradu kdyz mi nezabirala spojka tak sem taky startoval vrtackou pres magneto akorat tam je matka takze 14 orech a to slo
Datum: 24. prosince 2011 11:49
 a potom hele hoši kdo mě odtáhne dom? mě upadla vačka...
Datum: 24. prosince 2011 8:47
 Víte co on chce machrovat před kámošema.  Vezme s sebou na projížďku AKU a "hele hoši, mám startér"
Datum: 23. prosince 2011 21:28
 Taky bych to neriskoval můžeš ten šroubek zlomit už jsem jeden takovej případ viděl .. startoval bych to max . přes sekundárko .. jinak je to lepší asi roztlačit jak píší kolegové
Datum: 23. prosince 2011 20:38
 Já bych to nezkoušel, bál bych se že ten šroubek praskne. Radši to roztlač, jak píše Jubka.
Datum: 23. prosince 2011 20:21
 to spíš roztlač ne ?
Datum: 23. prosince 2011 20:14
Jméno: pol252
IP: uživatel12940
 Čus draci, mám jeden problém, mám jawu 555, vše funguje až na to že nehází jiskru (teda hází když s kabelem od indučky s kostrou hejbu o kostru - kabel sem uz menil, tak to jiskru hází), chci se zeptat čim to je...jestli mam vyměnit indučku nebo něco...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2011 14:25
 Takže jestli při prošlápnutí hází kábl o kostru jiskru, tak pak je to ve fajfce nebo ve svíčce. Pokud ne zkus kouknout na kábly popř. proměřit ...
Datum: 23. prosince 2011 14:25
Jméno: HerrBode
IP: uživatel10882
 Zdar. Mam dotaz.Jawa 05 po kompletní GO.Teď se dělala elektrika....Nakopnu to běží 5 vteřin a pak začne téct všude karburátorem benzín a chcípne.Nemam na tom ještě ani vejfuk tak jestli to má na to vliv to nevim....Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2011 21:04
 provaz.. nie na 05 také karbeci nemontovali nikdy... podobné s mensim difuzorom mali plovák starsieho typu... HerrBode: mal som už podobný problem.. skús profuknuť víčko plov. komory kompresorem a skontroluj ihlu plováku,
Datum: 22. prosince 2011 21:04
 Jó tak to se omlouvám .. setkal jsem se s 05kama co měli vždy karbec Jikov 2917 psb z novějších jaw ... myslím že je tam teda hladina neměnitelná .. poznámka: doma mám 2 karby jikov 2914 HZ (z 555) a jeden má plovák přiletovaný k jehle a druhej měl plovák osazen jehlou se zarážkou bez přiletování , takže by se při tom prvním teoreticky dala změnit hladina plováku, při tom druhým vypilovat drážku pro zarážku...
Datum: 22. prosince 2011 19:20
Datum: 22. prosince 2011 18:49
Jméno: HerrBode
IP: uživatel10882
 Mam tam původní karbec s 15mm difuzorem,tam bohužel nejde nastavit hladina....jak budu v garáži tak se mrknu na ten plovák....díky za tipy....
Datum: 22. prosince 2011 18:30
 Zdar určitě je to v karburátoru. Začni plovákovým ventilem možná ti netěsní tak kup nový .. a správně musíš seřídit hladinu přihnutím plíšku ... taky se podiv na plovák zda "plave a nadnáší se" nebo jestli není díravý , popř vyměň. Nebo se nějakým způsobem třeba zadrhává ... hodně štěstí s opravou!
Datum: 22. prosince 2011 17:30
Jméno: .
IP: uživatel10882
 Pokud se nepleti tak 05tkovej karbec nemá plíšek an seřízení hladiny ne?
Datum: 22. prosince 2011 17:16
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Čau draci. Mám Jawu 20 a nevím co s ní. Nejde nastartovat a když se mi to konečně povede tak vůbec netáhne a chcípne a pak už to vůbec nenastartuju. Co s tím? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2011 7:35
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Hrabat se v tom nebojím. Dělal jsem GO. Ale je to moje první motorka tak si zatím nevím rady s některými problémy
Datum: 24. prosince 2011 7:35
Datum: 22. prosince 2011 21:43
Jméno: libor1
IP: uživatel12939
 Tak zkus svíčku, předstih, odtrh, karburátor, prostě základ
Datum: 22. prosince 2011 15:18
 zdar borci, ma nekdo zkušenosti s odstranením laku tak aby neposkodil puvodni lak? Mam mustnaga v krasnym stavu, alůe bohuzwl nekdo mu prestrikal nadrz a kastlik, ale pritom puvodni lak nebral vubec smirglem, takze je v pohode- aspon na mistech kde je ten nastrik odren. Bohuzel to neni barva ze spreje, ale neco kvalitnejsiho- aceton ani nitro redidlo na to nezabirá. Mam i odsrtranovac nateru, ale nechci to zkouset, dokud se vas nezeptam jestli neni jina moznost, pac se bojim ze bych znicil i origo lak. chci mit totiz mustnaga v origo stavu a rad bych tohohle zachranil. Neni nejaka setrna mechanicka moznost? ten lak tam bohuzel docela dobre drži. prosim poradte jestli vite. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2011 14:16
 Dělal jsem nějakej pátek v lakovně, tak bych ti doporučoval, aby si ten vrchní nátěr brousil pod vodou zrnitostí 400 dělej to rovnoměrně, jak ti začne prosvítat původní lak, tak přejdi na 800 a až bude vrchní lak pryč, tak to vezmi leštiškou a mělo by to být ok
Datum: 24. prosince 2011 14:16
 Kámoš měl fichtla na zeleno a pod tím origo oranžovou a tu zelenou nějak sundal, sice je ta oranžová trošku horší a poškrábaná, ale aspoň něco .. ale jak to dělal nevim... jedině nějak opatrně brousit jemnými šmirgly nebo nasadit na vrtačku filcový nebo nějaký kotouč a pomalu jet .. jinak mě nic nenapadá..
Datum: 22. prosince 2011 22:10
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 ja bych zkusil WAPKU
Datum: 22. prosince 2011 20:48
 njn to je skoda, chtel jsem origo lak a klidne i s chybama. zkusim odstranovac nateru a treba pujde jen ta jedna vrstva bez poskození- uvidím- kdyztak to prebrousim a striknu znova...
Datum: 22. prosince 2011 18:45
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 To co chceš udělat, to nepujde.Jestli chceš pěknej lak tak to všechno přebruš a stříkni pistolí
Datum: 22. prosince 2011 17:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to nepůjde
Datum: 22. prosince 2011 16:38
Jméno: Solta.Richard
IP: uživatel10340
 Já nevím, ale jen mě tak prolítlo hlavou, co třeba vzít jemnej šmirgl a opatrně brousit třeba pod vodou a pak zbytek vzít tempem? Jen takovej nápad
Datum: 22. prosince 2011 9:21
Jméno: Martas
IP: uživatel8411
 cabas draci mám dotaz dovezl jsem si jawu 175/478 v luxusním stavu s TP ale je zadřená na vršku rozhodil jsem to píst kroužky válec vše sem sehnal ale dělá mi problém ojniční ložisko to nemužu sehnat co de k pístu na čep prej se dělaly jen pouzdra? nevíte někdo jak to je? ale já tam měl ložisko keré se vysipalo jhličkové díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2011 8:44
 Vem nějakej starej pístní čep, uřízni z něj tak 1,5cm dlouhej kus, ten dej do oka pro pístní čep a kolem něj do vazeíny poskládej jehličky, pak nasaď píst na ojnici a natlač novej pístní čep, kterym vytlačíš ten pomocnej čep.
Datum: 24. prosince 2011 8:44
 to seš takové tele?  to te nenapadne namáznout oko vazelinou a nalepit do ní ty válečky?
Datum: 22. prosince 2011 21:01
Jméno: Martas
IP: uživatel8411
 to znám ale skus to to prostě netrefíš aby si nakou nevytlačil nebo se ti nerosypaly....
Datum: 22. prosince 2011 20:13
Jméno: Martas
IP: uživatel8411
 no naskládat je tam? a jak ? to vubec netuším  ... porad? sem s toho tatar
Datum: 22. prosince 2011 19:26
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 ložisko v kleci je stejný jako pro 350
Datum: 22. prosince 2011 18:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kdybych prodával v obchodě a někdo by přišel že chce ložisko do jawy 175 tak bych mu taky cpal pouzdro chlape ty máš doma ČZ a né jawu
Datum: 22. prosince 2011 16:40
 Čau, tyhle mašiny měly nahoře jehličky, volně ložené, tak jako jsi to měl ty. Pokud si jehličky nepoztrácel, můžeš je tam dát klidně zpátky, má jich být tušim 28.
Datum: 22. prosince 2011 9:29
Jméno: dan
IP: uživatel12113
Posl.aktualizace: 24. prosince 2011 11:21
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Všechno kolem Havla už začíná být hrozná fraška. A nejvíc tomu nasadil korunu Sesa s nefunknčním fichtl krámkem na jeho počest... fuj, velebnosti. Doufám, že po uplynulých 5 dnech o VH neuslyším do konce života ani slovo.
Datum: 24. prosince 2011 11:21
Datum: 22. prosince 2011 12:04
 a stavěl to Václav Havel v base...
Datum: 22. prosince 2011 11:56
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
Datum: 22. prosince 2011 10:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Je to jednoho uživatele z jwm. Dal to tam jako recesi, motorka už je pryč.
Datum: 22. prosince 2011 9:47
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 tak to je tvrdý disident
Datum: 22. prosince 2011 8:40
 blbec..
Datum: 22. prosince 2011 8:39
 122 kw kolik to tak jede
Datum: 22. prosince 2011 6:08
 Čau borci. Chtěl bych se zeptat, zda je stejný válec na 05 a 21? Mám 05, ale mám stržený závity na štefty na vejfuk, ale už jsou jednou přeřezaný myslim na M8. Takže už to víc nejde. Popřípadě, jak od sebe ty válce rozeznat. Všichni mi nabízej, ale jsou na 21 a nevim, jestli ho mohu použít? Mockrát děkuji za všechny odpovědi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2011 14:20
 Díky, napadlo mě stejnat šteft M10 (M9 asi neseženu) a druhej konec přesoustružit a vyřezat závit M6 očkem. Na soustruhu si to sjedu ve škole
Datum: 24. prosince 2011 14:20
 Kamarád mi ho soustružil z nějakýho pevnýho šroubu popros nějakýho člověka co má soustruh  je to jednoduchý zabere to 10 ale nezapomeň ten svorník zalepit do válce a počkat než to zaschne než to budeš utahovat jestly jde o karburátor tak nemusíš čekat to se tolik neutahuje ale u výfuku bych raději počkal
Datum: 22. prosince 2011 22:14
 Díky za rady, na kombinovanej svorník jsem si nevzpoměl. Jenom se zeptám, kde je scháníte? Nebo se musej vyrobit? Díky!
Datum: 22. prosince 2011 21:20
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 http://adas.chytrak.cz/rozdil.htm
Datum: 22. prosince 2011 20:23
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 ja tam mam 12ku zavity a v pohode
Datum: 22. prosince 2011 8:54
 Kombinovanej svorník já jsem na svym válci mnohokrát strhnul závit a ted už poslední možnost byla kombinovanej svorník do válce m6 witwort
Datum: 22. prosince 2011 8:03
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 věčí zavíty a pak si udělat vložky na závit jaký chceš
Datum: 22. prosince 2011 7:57
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 nechyt vyřezat helikon
Datum: 21. prosince 2011 23:29
 péro: ale když osadíš válec z 05 hlavou 21 tak je to větší tahnoun
Datum: 21. prosince 2011 22:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo to vím taky to tak mám  a ještě tak mám karbec z 21
Datum: 21. prosince 2011 22:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 můžeš použít válce z 21 na motory z 05,ale jsou trochu jiné co se týče výkonu,05 má menší přepouštěcí kanály a 3 koně při 6000ot/min a 21 má 3,5 při 6 500ot/min,stačí se kouknout dovnitř válce a hned poznáš rozdíl
Datum: 21. prosince 2011 21:29
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 cauwes , mam doma karbec dell orto 19, a mam na nej připravený kolínka 21,3mm v ruznejch délkách,myslíte že by to mohlo jet ?? dík za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2011 20:30
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 Jejich průměr je 21,3 mm
Datum: 21. prosince 2011 20:30
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 zdar, znate nekoho, kdo opravdu rozumi motorum? Chci se zeptat na neco kolem privery.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2011 20:47
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 jeste aby jsi nevedel, procital jsem nekolik stranek zpet a pod kazdym druhym podobnym dotazem je tvoje nabidka na prepilovani valce
Datum: 25. prosince 2011 20:47
Jméno: standa
IP: uživatel12946
 JJ,vim o čem mluvíš,výrobní "vada".....je to dost častý.....
Datum: 25. prosince 2011 19:20
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 ten je kolikrat k nicemu, protoze vlozka vuci valci neni pred rozlisovanim symetricky natocena.
Datum: 25. prosince 2011 10:38
Jméno: standa
IP: uživatel12944
 Hlavne to chce kolíček
Datum: 25. prosince 2011 9:45
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 delat treba pomocne vyfukove kanaly jen pilnickama moc nejde, nebo sladit presne vlozku s valcem pri lisovani chce taky vic zrucnosti...
Datum: 24. prosince 2011 14:42
Jméno: standa
IP: uživatel11791
 No když to vemu kolem a kolem,tak základní úprava dvoukanálu na malinko vyšší výkon se dá bez problému udělat jehlovýma pilníkama a smirkovým papírem (řekněme hrubost 120). Dají se vytvořit zajímavé dvoukanály....dá se tak využít různými způsoby potenciál základního seriového válce....jen to chce mít cit a přesnost....vědět "jak na to"....no stress....
Datum: 24. prosince 2011 14:18
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 ja vim, stejskyho znalosti o motorech jsou obdivuhodne. tady na pokecu se ladici pousteji asi do jinych uprav. Pilnik a jede se...
Datum: 23. prosince 2011 19:55
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9389
 pepek: proto aby jsi udělal určitý rozsah výkonu, nepotřebuješ o přívěře nic vědět. Musíš znát vlil časování výf. kanálu na průběh výkonu a podle toho si určíš jaký rozsah má mít. Takže odpověd si dokážeš určit sám a pokud ne, tak na přívěru rovnou zapoměn
Datum: 22. prosince 2011 18:58
Jméno: standa
IP: uživatel12938
 to mě taky....to ti nepovim,..až tak daleko nejsem.....zeptej se stejskyho
Datum: 22. prosince 2011 14:48
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 ... mně neklouže a spojka funguje jak má třeba i 5 hodin .)
Datum: 21. prosince 2011 22:03
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
Datum: 21. prosince 2011 21:59
 mě to poradil Kajos,,, výhoda je že ten olej nemění vlastnosti při změně teploty... a má to prej menší odpor vůči točení převodovky díky řídkosti... je fakt že pp90 když byla studená tak klouzala a když se to ohřálo na závodě tak to taky nebylo ono...
Datum: 21. prosince 2011 19:44
Jméno: standa
IP: uživatel7609
 mam tušení....vim že se to dělá....a pak to klouže.....jak komu......
Datum: 21. prosince 2011 19:43
Jméno: standa
IP: uživatel7609
 nejhorší je,že tady občas něco plácnu v dobrym slovasmyslu a všichni se to ho hned chytnou,ale z úplně špatnýho/opačnýho konce..... dodnes se pokoušim vysvětlit všem,že jsou úpravy motoru výkonové a na druhé straně úpravy motoru,které zajistí funkci spolehlivost motoru při daném výkonu...nenapadá mi ted slovo který by to vystihovalo.....jenže se mi občas zdá,že to stejnak nemá smysl....příklad.....nebudu dávat.....radši.....
Datum: 21. prosince 2011 18:59
Jméno: standa
IP: uživatel7609
 co by tě konkrétně zajímalo? odborník nejsem,ale obecný princip znám.....
Datum: 21. prosince 2011 18:50
 lidí slyší zvýšení výkonu a jdou po tom... jo ze začátku to vypadá jednoduše... ale potom už musíš začít řešit věci,které jsou neméně důležité a motor se bez nich neobejde... třeba já jezdím úplně jinej olej v motoru než pp90... sem to psát nebudu protože by to chtěli všichni vyzkoušet a potom brečeli že jim klouže spojka.... možná víš co bych tak tam mohl lít..pokud by jsi chtěl napíšu ti email
Datum: 21. prosince 2011 18:30
 standa něco řekl  dobrý bylo když taky psal o kroužkách na větší výbrus kvůli zvonění a hned se všichni ptaly.... je zajímavé to, že se vždy toho chytnou ti, kteří skoro ani nemají ponětí proč to ta osoba udělala... ale přiznám se že o přívěře vím minimum...
Datum: 21. prosince 2011 17:14
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Jasně ! Syp to na mě..
Datum: 21. prosince 2011 17:09
 Italove jdou do resece,,, to znamena ze nemaji penize a tak u Italu je to obrazene,,nezlevnuji sve zbozi,,nybrz zdrazuji,,proto vsechny DELLL ORTO se uz zdrazila,, a jeste se v prubechu pristiho roku jednou budou zdrazovat,,,, jinak bude v pristim roce karbec 19 znacka AMAL,,budou levnejsi nez Dell orit,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2011 11:23
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Nevíte někdo, jak je dělané štelování volnob. směsi u těch Amalů? Jestli se šteluje bohatost směsi jako u opravdových karburátorů nebo "množství" jako je to u DO?
Datum: 24. prosince 2011 11:23
Jméno: standa
IP: uživatel7609
 Tak přejdi na Amal,ten rozdíl by neměl bejt zas tak velkej....hlavně mít sady trysek atd.....
Datum: 21. prosince 2011 15:51
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Zdarec, je možné, že jsem při dávání klikovky do karteru, ložisek zarazil jeden čep asi o 1mm dovnitř do setrváku? Nebo je v setrváku i na čepu kužel? Jedná se o jawu 250/559... díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2011 18:46
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Ale můžu stím motor poskládat? Jen bude trochu v jiných místech rotor, ale uhlíky sedí na svá místa takže to asi bude ok, jestli to teda nebude nijak házet, či něco...?
Datum: 21. prosince 2011 19:38
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Natloukat jakýmkoliv způsobem kliku do ložisek je nejlepším způsobem, jak ji zničit. Až budeš mít kliku opravenou, tak karter s vloženými ložisky ohřej a kliku tam vlož, musí do ložisek lehce vklouznout. Když tam napoprvé nevleze celá, vylisuj ji, ohřej to víc a zkus to znova, v žádném případě ji ničím nedorážej. Případně lze použít i natahovák, ale ten má asi málokdo.
Datum: 21. prosince 2011 18:46
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Jeden je o milimetr zalezlí vevnitř a druhý zas o milimetr povytažený, ale nelze bezpečně rozpoznat zda to tak již bylo! A dělal jsem to dřevěnou paličkou...
Datum: 21. prosince 2011 18:08
 jestli si po tom mlátil kladivem tak je to jasné.. čepy jsou zalisované a kladivem se mužou bez problemu zarazit dovnitř.. nemáš dělat pičoviny
Datum: 21. prosince 2011 18:04
 drevenou palickou docieliš len to že nerozmlátis striedacie otvory... inak centrovanie fuk a čap bez problému sa pohne...
Datum: 21. prosince 2011 17:17
Jméno: čz
IP: uživatel12547
 Draci chci si pořídit čezetu 350typu472,4.Co na to řikáte?Je tato mootrka spolehlivá.Jsou na ně ND atd? děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2011 22:41
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pokud vím tak je tam motor JAWA 634 a rám ČZ 471, sposta ostatních dílů je tam záměnných z hranaté řady ČZ 175, takže o ND bych se nebál..
Datum: 21. prosince 2011 22:41
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mám za to, že motor je stejný jako u 634 Jawy...
Datum: 21. prosince 2011 22:05
 Kámoš jí má, ale ještě nemá papíry, tak se občas projedem a jezdí pěkně, zatim s ní neměl žádnej problém. Akorát vynechával jeden válec ale to dělala blbá fajfka.
Datum: 21. prosince 2011 17:16
 Ahoj  hele je hodně důlžitý mít pístní kroužky podle výbrusu ?  protože ten chlao v mototechně má jenom nevim jakou velikost  dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2011 19:03
 jezdil jsem na o výbrus menších, nemělo to potřebný výkon, ale jako nouze to stačilo... jinak z motoru šly další divné zvuky (asi podfukování)
Datum: 21. prosince 2011 19:03
 Sežen si ty co tam patřej, a když už tak dej o výbrus větší a spyluj je v zámcích
Datum: 21. prosince 2011 16:27
 já jsem asi dva týdny než mě přišly správný jezdil s kroužkem o dva výbrusy menší a jěště ktomu sem tam dal jen jeden.. a jezdilo to jak kráva..  řekl bych že líp jak s obouma.. ale asi to víc žralo..
Datum: 21. prosince 2011 13:02
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 jednou jsem jako nouzovku dal o výbrus menší kroužky, protože starý měli vůli v zámku 2,5mm a byly už dost tenký. Jiný jsem u sebe neměl. Jelo to líp než se starýma kroužkama
Datum: 21. prosince 2011 11:33
Jméno: gfagad
IP: uživatel12547
 ano je to hodně duležítý
Datum: 21. prosince 2011 9:45
Posl.aktualizace: 22. prosince 2011 18:57
 ja se zeptam v lomaxu ten mame hned za barakem
Datum: 22. prosince 2011 18:57
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9389
Datum: 22. prosince 2011 15:57
 to zas nemůže být takový problém to sehnat
Datum: 21. prosince 2011 20:46
 no ja spiš nemam material :/
Datum: 21. prosince 2011 20:40
 pokud nejsi úplně levý, tak si to zrobíš doma na koleni...
Datum: 21. prosince 2011 19:04
Jméno: rade
IP: uživatel12079
 to je v poho jen mit material
Datum: 21. prosince 2011 17:27
 čau bobani  hele jde dát na babču 207 válec z 210 ? je to stejné ve všem?? ( kromě dekompresoru samozřejmě ) dík  chtěl bych to totiž hodit na mojí
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2011 19:38
 Ale o tohle mi nejde víš ?!
Datum: 22. prosince 2011 19:38
 jo.. protože máš vyběhaný válec, píst i kruhy.. montáží druhého válce nic nevyřešíš
Datum: 22. prosince 2011 19:08
 a vadí ti to ?
Datum: 22. prosince 2011 14:10
 ne nevíš, jinak bys nepsal že ti tama utíká komprese a tak !  aspon po sobě čti co píšeš
Datum: 21. prosince 2011 22:59
 a myslíš že tohle nevim ??
Datum: 21. prosince 2011 22:08
 joo seš debil  .. tím kanálkem ti vubec neutíká komprese trubko!  ... tím kanálkem foukají ven spaliny z výfuku!!! takže neřikež že nejsi debil, když debil seš
Datum: 21. prosince 2011 20:39
 Nejsem debil... to asi vim ne  myslel jsem že jsou tu lidi, který to pochpěj že to myslim jako celek víš ?
Datum: 21. prosince 2011 18:46
 jasně že dekompresor je v hlavě, a pak z něj jde kanálek do výfukového tam to často utíká, jestli máš problém s dekompresorem tak bych dal nový o-kroužek do toho spoje a pak zabrousil ten ventilek(nevím jak jinak bych to nazval) v dekompresoru a nebo ho úplně vyndat, díru zaslepit a udělat elektrické chcípání
Datum: 21. prosince 2011 18:29
 dekompresor neni ve válci ale v hlavě... výměnou válce nic nevyřešíš
Datum: 21. prosince 2011 18:06
 Taky jde dát na 207 hlavu z 210, ale musel by jsi potom zaslepit kanálek od dekompresoru co je ve válci http://jawa50rm.wbs.cz/baba/nejnov/do2_v.jpg já to tak mám, ale aby se mi vešel karbec musel jsem z hlavy 210 odstranit horní žebro, není to žádný problém
Datum: 21. prosince 2011 17:46
 o tu rychlost tak mi tak nejde... a nasadím tam origo karbec z 207 ? me totiž štve u toho válce 207 ten dekompresor... tam pořád ztrácí kompresy a tak  tak dík
Datum: 21. prosince 2011 5:24
 Jo jde to bez uprav !! v pohodě a jezdí to pěkně když dáš dell orto karbec tak to jezdí peckově....
Datum: 20. prosince 2011 21:33
Jméno: jw5
IP: uživatel12838
 zdar,chci se zeptat jestli máte někdo skušenost s 8.výbrusem na starým původním válci na jawě 20? nejsou s tim problémy na TK ? neni to drašší? normální výbrus je za 600, tak za kolik by byl tenhle? a jak to jede? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2011 16:48
Jméno: standa
IP: uživatel7609
 Přesně tak. Je potřeba utočit hlavu na vrtání válce.
Datum: 21. prosince 2011 16:48
Jméno: jw5
IP: uživatel12838
 a jak mam upravit hlavu.někdo říká ře píst naráží do hran hlavy nebo co ,no já nevim
Datum: 21. prosince 2011 16:29
Jméno: standa
IP: uživatel7609
 Výbrus bývá malinko dražší. Když nechávám brousit válec v rámci prvních 4 výbrusů,tak platim za samotnej výbrus 200,- ,když nechávám válce brousit na 41mm tak platím 300,- .....takže 8.výbrus počítej malou přirážku k základní ceně. Určitě bych tam nedával 3 kroužkovej píst! A nezapomeň vyřešit hlavu a kompresní poměr
Datum: 21. prosince 2011 15:05
 je to 100x lepsi jak polák... a proc by s tim mely byt probelmy na TK?  ... stát to bude asi stejně.
Datum: 20. prosince 2011 21:07
Jméno: nic
IP: uživatel12547
 draku, dys udleas vybrus na 40.50 a dáš trikoružkáč ,tak ti garantuju že budeš maximalně spokojený jako ja.zadne upravy nedelej jen tenhle rozmer vybrusu a pojede ti to jako mne 80 a bude to mit tah a spotřena jako predtím  dej na me rrady!
Datum: 20. prosince 2011 21:02
 ahoj,měl bych dotaz,jestli pasuje víko zapalování z jawy 250/323 na 250/559  dík!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2011 21:40
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Jo pasuje to na panelkovym motoru mam taky viko z kejvy ale drzi to jen na jednom sroubu jako kdyz to viko dobre sedi tak to bohate staci me se ten sroub za jizdy nikdy nepovolil a ten druhej srouby by tam sel taky pridelat
Datum: 22. prosince 2011 21:40
 jo, ale bude ti to drzet jen na jednom sroubu coz neni nic moc- neni problem sehnat na aukru i na panelu za stejnou cenu jako na kejvu
Datum: 22. prosince 2011 0:00
 ja bych to prave potreboval vedet,jelikoz mi na motoru chybi a an aukru jich je par za hezkou cenu
Datum: 21. prosince 2011 23:14
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jawáč: proč ne? mam za to že to jsou až na pár detailů stejný motory
Datum: 21. prosince 2011 22:42
Jméno: jawáč
IP: uživatel12547
 nn nepujde
Datum: 21. prosince 2011 14:42
Jméno: havis
IP: uživatel11963
 Cauves ja myslim ze by nemel byt problem
Datum: 20. prosince 2011 23:29
 sorry 250/353 na 250/559
Datum: 20. prosince 2011 20:51
Jméno: honzik
IP: uživatel12782
 zdar draci co znamená přiškrcenej origo filtr a k čemu to je dobré ?? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2011 19:50
Jméno: standa
IP: uživatel12934
 To znamená že jsou ve filtru zaslepeny některé ořívodní otvory....dolaďuje se tak sání.....
Datum: 20. prosince 2011 19:50
 Čau Draci, co si myslíte o týhle úpravě válce? Kámoš ho dostal grátis a chtěl by vědět jestli stojí za to ho někam dávat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2011 19:20
Jméno: standa
IP: uživatel12934
 tak o to hůř....
Datum: 20. prosince 2011 19:48
 Vložka je možná pootočená, ale sedí na válec, nikde neni "schod".
Datum: 20. prosince 2011 19:38
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 standa: důvod je jednoduchý, udělat ze symetrického rozvodu nesymetricky. Překvapilo mě, že to nevíš
Datum: 20. prosince 2011 19:20
Jméno: standa
IP: uživatel12934
 kdyby ta vložka nebyla v tom válci pootočená tak bych řek že možná dobrý....ale takle ne....špatný......hlavně nechápu proč klapku na symetrák.....ale tak sou asi lidi co tomu určitě rozumí víc než já....
Datum: 20. prosince 2011 19:09
Jméno: wwer
IP: uživatel12613
Datum: 20. prosince 2011 18:38
Datum: 20. prosince 2011 18:29
|



|