slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  635  636  637  638  639  640  641  642  643  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12941    
dobrý den, mnel bych dotaz ladím na pionýru zapalování protože nechce vubec chitat a chci se zeptat estli ko mužu nastartovat vrtačkou prez ten sroubek co drží magneto,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2011 11:49
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Akuu vrtačkou to nenastartuje teda aspoň ne studeny to mam vyzkouseny na koradu kdyz mi nezabirala spojka tak sem taky startoval vrtackou pres magneto akorat tam je matka takze 14 orech a to slo :-)
 
 
Datum: 24. prosince 2011 11:49
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a potom hele hoši kdo mě odtáhne dom? mě upadla vačka...
 
 
Datum: 24. prosince 2011 8:47
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Víte co on chce machrovat před kámošema. :-D Vezme s sebou na projížďku AKU a "hele hoši, mám startér" :-D
 
 
Datum: 23. prosince 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky bych to neriskoval můžeš ten šroubek zlomit už jsem jeden takovej případ viděl .. startoval bych to max . přes sekundárko .. jinak je to lepší asi roztlačit jak píší kolegové
 
 
Datum: 23. prosince 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych to nezkoušel, bál bych se že ten šroubek praskne. Radši to roztlač, jak píše Jubka.
 
 
Datum: 23. prosince 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to spíš roztlač ne ?
 
 
Datum: 23. prosince 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: pol252      IP: uživatel12940    
Čus draci, mám jeden problém, mám jawu 555, vše funguje až na to že nehází jiskru (teda hází když s kabelem od indučky s kostrou hejbu o kostru - kabel sem uz menil, tak to jiskru hází), chci se zeptat čim to je...jestli mam vyměnit indučku nebo něco... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. prosince 2011 14:25
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže jestli při prošlápnutí hází kábl o kostru jiskru, tak pak je to ve fajfce nebo ve svíčce. Pokud ne zkus kouknout na kábly popř. proměřit ...
 
 
Datum: 23. prosince 2011 14:25
 
 
 
 
Jméno: HerrBode      IP: uživatel10882    
Zdar. Mam dotaz.Jawa 05 po kompletní GO.Teď se dělala elektrika....Nakopnu to běží 5 vteřin a pak začne téct všude karburátorem benzín a chcípne.Nemam na tom ještě ani vejfuk tak jestli to má na to vliv to nevim....Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
provaz.. nie na 05 také karbeci nemontovali nikdy... podobné s mensim difuzorom mali plovák starsieho typu... HerrBode: mal som už podobný problem.. skús profuknuť víčko plov. komory kompresorem a skontroluj ihlu plováku,
 
 
Datum: 22. prosince 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jó tak to se omlouvám .. setkal jsem se s 05kama co měli vždy karbec Jikov 2917 psb z novějších jaw ... myslím že je tam teda hladina neměnitelná .. poznámka: doma mám 2 karby jikov 2914 HZ (z 555) a jeden má plovák přiletovaný k jehle a druhej měl plovák osazen jehlou se zarážkou bez přiletování , takže by se při tom prvním teoreticky dala změnit hladina plováku, při tom druhým vypilovat drážku pro zarážku...
 
 
Datum: 22. prosince 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar muzes tam mit i tenhle karbec na 05 treba, jstli mas ten novejsi a nebo mas jen s mensim difuzorem. zkus tohleto sestelovat http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
 
 
Datum: 22. prosince 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: HerrBode      IP: uživatel10882    
Mam tam původní karbec s 15mm difuzorem,tam bohužel nejde nastavit hladina....jak budu v garáži tak se mrknu na ten plovák....díky za tipy....
 
 
Datum: 22. prosince 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar určitě je to v karburátoru. Začni plovákovým ventilem možná ti netěsní tak kup nový .. a správně musíš seřídit hladinu přihnutím plíšku ... taky se podiv na plovák zda "plave a nadnáší se" nebo jestli není díravý , popř vyměň. Nebo se nějakým způsobem třeba zadrhává ... hodně štěstí s opravou!
 
 
Datum: 22. prosince 2011 17:30
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel10882    
Pokud se nepleti tak 05tkovej karbec nemá plíšek an seřízení hladiny ne?
 
 
Datum: 22. prosince 2011 17:16
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Čau draci. Mám Jawu 20 a nevím co s ní. Nejde nastartovat a když se mi to konečně povede tak vůbec netáhne a chcípne a pak už to vůbec nenastartuju. Co s tím? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2011 7:35
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Hrabat se v tom nebojím. Dělal jsem GO. Ale je to moje první motorka tak si zatím nevím rady s některými problémy
 
 
Datum: 24. prosince 2011 7:35
 
 
 
 
Jméno: Kubajs      E-mail:      IP: uživatel12771    
Odkud ses ?? jstli s tim neumíš, tak si nekomu řekni :-) ja taky dělám kamošům fichtly když se do toho bojej hrabat :-D :-)
 
 
Datum: 22. prosince 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12939    
Tak zkus svíčku, předstih, odtrh, karburátor, prostě základ
 
 
Datum: 22. prosince 2011 15:18
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar borci, ma nekdo zkušenosti s odstranením laku tak aby neposkodil puvodni lak? Mam mustnaga v krasnym stavu, alůe bohuzwl nekdo mu prestrikal nadrz a kastlik, ale pritom puvodni lak nebral vubec smirglem, takze je v pohode- aspon na mistech kde je ten nastrik odren. Bohuzel to neni barva ze spreje, ale neco kvalitnejsiho- aceton ani nitro redidlo na to nezabirá. Mam i odsrtranovac nateru, ale nechci to zkouset, dokud se vas nezeptam jestli neni jina moznost, pac se bojim ze bych znicil i origo lak. chci mit totiz mustnaga v origo stavu a rad bych tohohle zachranil. Neni nejaka setrna mechanicka moznost? ten lak tam bohuzel docela dobre drži. prosim poradte jestli vite. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2011 14:16
 
 
 
 
Jméno: IvoM      E-mail:      IP: uživatel12070    
Dělal jsem nějakej pátek v lakovně, tak bych ti doporučoval, aby si ten vrchní nátěr brousil pod vodou zrnitostí 400 dělej to rovnoměrně, jak ti začne prosvítat původní lak, tak přejdi na 800 a až bude vrchní lak pryč, tak to vezmi leštiškou a mělo by to být ok
 
 
Datum: 24. prosince 2011 14:16
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kámoš měl fichtla na zeleno a pod tím origo oranžovou a tu zelenou nějak sundal, sice je ta oranžová trošku horší a poškrábaná, ale aspoň něco .. ale jak to dělal nevim... jedině nějak opatrně brousit jemnými šmirgly nebo nasadit na vrtačku filcový nebo nějaký kotouč a pomalu jet .. jinak mě nic nenapadá..
 
 
Datum: 22. prosince 2011 22:10
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
ja bych zkusil WAPKU
 
 
Datum: 22. prosince 2011 20:48
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
njn to je skoda, chtel jsem origo lak a klidne i s chybama. zkusim odstranovac nateru a treba pujde jen ta jedna vrstva bez poskození- uvidím- kdyztak to prebrousim a striknu znova...
 
 
Datum: 22. prosince 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
To co chceš udělat, to nepujde.Jestli chceš pěknej lak tak to všechno přebruš a stříkni pistolí
 
 
Datum: 22. prosince 2011 17:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to nepůjde
 
 
Datum: 22. prosince 2011 16:38
 
 
 
 
Jméno: Solta.Richard      IP: uživatel10340    
Já nevím, ale jen mě tak prolítlo hlavou, co třeba vzít jemnej šmirgl a opatrně brousit třeba pod vodou a pak zbytek vzít tempem? Jen takovej nápad :-)
 
 
Datum: 22. prosince 2011 9:21
 
 
 
 
Jméno: Martas      IP: uživatel8411    
cabas draci mám dotaz dovezl jsem si jawu 175/478 v luxusním stavu s TP ale je zadřená na vršku rozhodil jsem to píst kroužky válec vše sem sehnal ale dělá mi problém ojniční ložisko to nemužu sehnat co de k pístu na čep prej se dělaly jen pouzdra? nevíte někdo jak to je? ale já tam měl ložisko keré se vysipalo jhličkové díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2011 8:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vem nějakej starej pístní čep, uřízni z něj tak 1,5cm dlouhej kus, ten dej do oka pro pístní čep a kolem něj do vazeíny poskládej jehličky, pak nasaď píst na ojnici a natlač novej pístní čep, kterym vytlačíš ten pomocnej čep.
 
 
Datum: 24. prosince 2011 8:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to seš takové tele? :-D to te nenapadne namáznout oko vazelinou a nalepit do ní ty válečky?
 
 
Datum: 22. prosince 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: Martas      IP: uživatel8411    
to znám ale skus to to prostě netrefíš aby si nakou nevytlačil nebo se ti nerosypaly....
 
 
Datum: 22. prosince 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: Martas      IP: uživatel8411    
no naskládat je tam? a jak ? to vubec netuším :-) ... porad? sem s toho tatar
 
 
Datum: 22. prosince 2011 19:26
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
ložisko v kleci je stejný jako pro 350
 
 
Datum: 22. prosince 2011 18:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kdybych prodával v obchodě a někdo by přišel že chce ložisko do jawy 175 tak bych mu taky cpal pouzdro chlape ty máš doma ČZ a né jawu:-D
 
 
Datum: 22. prosince 2011 16:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, tyhle mašiny měly nahoře jehličky, volně ložené, tak jako jsi to měl ty. Pokud si jehličky nepoztrácel, můžeš je tam dát klidně zpátky, má jich být tušim 28.
 
 
Datum: 22. prosince 2011 9:29
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel12113    
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2011 11:21
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Všechno kolem Havla už začíná být hrozná fraška. A nejvíc tomu nasadil korunu Sesa s nefunknčním fichtl krámkem na jeho počest... fuj, velebnosti. Doufám, že po uplynulých 5 dnech o VH neuslyším do konce života ani slovo.
 
 
Datum: 24. prosince 2011 11:21
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to je něco :-D :-) :-P
 
 
Datum: 22. prosince 2011 12:04
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a stavěl to Václav Havel v base...
 
 
Datum: 22. prosince 2011 11:56
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Dobrej úcjilák :-D Prdel by byla kdyby to nějakej hejk koupil:-D:-D
 
 
Datum: 22. prosince 2011 10:04
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Je to jednoho uživatele z jwm. Dal to tam jako recesi, motorka už je pryč.
 
 
Datum: 22. prosince 2011 9:47
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
tak to je tvrdý disident :-D
 
 
Datum: 22. prosince 2011 8:40
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blbec..
 
 
Datum: 22. prosince 2011 8:39
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
122 kw kolik to tak jede :-D
 
 
Datum: 22. prosince 2011 6:08
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau borci. Chtěl bych se zeptat, zda je stejný válec na 05 a 21? Mám 05, ale mám stržený závity na štefty na vejfuk, ale už jsou jednou přeřezaný myslim na M8. Takže už to víc nejde. Popřípadě, jak od sebe ty válce rozeznat. Všichni mi nabízej, ale jsou na 21 a nevim, jestli ho mohu použít? Mockrát děkuji za všechny odpovědi! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2011 14:20
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, napadlo mě stejnat šteft M10 (M9 asi neseženu) a druhej konec přesoustružit a vyřezat závit M6 očkem. Na soustruhu si to sjedu ve škole :-)
 
 
Datum: 24. prosince 2011 14:20
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Kamarád mi ho soustružil z nějakýho pevnýho šroubu popros nějakýho člověka co má soustruh :-D je to jednoduchý zabere to 10 ale nezapomeň ten svorník zalepit do válce a počkat než to zaschne než to budeš utahovat jestly jde o karburátor tak nemusíš čekat to se tolik neutahuje ale u výfuku bych raději počkal
 
 
Datum: 22. prosince 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za rady, na kombinovanej svorník jsem si nevzpoměl. Jenom se zeptám, kde je scháníte? Nebo se musej vyrobit? Díky!
 
 
Datum: 22. prosince 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel7868    
http://adas.chytrak.cz/rozdil.htm
 
 
Datum: 22. prosince 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
ja tam mam 12ku zavity a v pohode :-)
 
 
Datum: 22. prosince 2011 8:54
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Kombinovanej svorník já jsem na svym válci mnohokrát strhnul závit a ted už poslední možnost byla kombinovanej svorník do válce m6 witwort
 
 
Datum: 22. prosince 2011 8:03
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
věčí zavíty a pak si udělat vložky na závit jaký chceš
 
 
Datum: 22. prosince 2011 7:57
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
nechyt vyřezat helikon
 
 
Datum: 21. prosince 2011 23:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
péro: ale když osadíš válec z 05 hlavou 21 tak je to větší tahnoun ;-)
 
 
Datum: 21. prosince 2011 22:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo to vím taky to tak mám :-D a ještě tak mám karbec z 21
 
 
Datum: 21. prosince 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
můžeš použít válce z 21 na motory z 05,ale jsou trochu jiné co se týče výkonu,05 má menší přepouštěcí kanály a 3 koně při 6000ot/min a 21 má 3,5 při 6 500ot/min,stačí se kouknout dovnitř válce a hned poznáš rozdíl
 
 
Datum: 21. prosince 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
cauwes , mam doma karbec dell orto 19, a mam na nej připravený kolínka 21,3mm v ruznejch délkách,myslíte že by to mohlo jet ?? dík za info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
Jejich průměr je 21,3 mm
 
 
Datum: 21. prosince 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel7456    
zdar, znate nekoho, kdo opravdu rozumi motorum? Chci se zeptat na neco kolem privery. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel7456    
jeste aby jsi nevedel, procital jsem nekolik stranek zpet a pod kazdym druhym podobnym dotazem je tvoje nabidka na prepilovani valce
 
 
Datum: 25. prosince 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12946    
JJ,vim o čem mluvíš,výrobní "vada".....je to dost častý.....
 
 
Datum: 25. prosince 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel7456    
ten je kolikrat k nicemu, protoze vlozka vuci valci neni pred rozlisovanim symetricky natocena.
 
 
Datum: 25. prosince 2011 10:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12944    
Hlavne to chce kolíček ;-)
 
 
Datum: 25. prosince 2011 9:45
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel7456    
delat treba pomocne vyfukove kanaly jen pilnickama moc nejde, nebo sladit presne vlozku s valcem pri lisovani chce taky vic zrucnosti...
 
 
Datum: 24. prosince 2011 14:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11791    
No když to vemu kolem a kolem,tak základní úprava dvoukanálu na malinko vyšší výkon se dá bez problému udělat jehlovýma pilníkama a smirkovým papírem (řekněme hrubost 120). Dají se vytvořit zajímavé dvoukanály....dá se tak využít různými způsoby potenciál základního seriového válce....jen to chce mít cit a přesnost....vědět "jak na to"....no stress....
 
 
Datum: 24. prosince 2011 14:18
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel7456    
ja vim, stejskyho znalosti o motorech jsou obdivuhodne. tady na pokecu se ladici pousteji asi do jinych uprav. Pilnik a jede se...
 
 
Datum: 23. prosince 2011 19:55
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9389    
pepek: proto aby jsi udělal určitý rozsah výkonu, nepotřebuješ o přívěře nic vědět. Musíš znát vlil časování výf. kanálu na průběh výkonu a podle toho si určíš jaký rozsah má mít. Takže odpověd si dokážeš určit sám a pokud ne, tak na přívěru rovnou zapoměn
 
 
Datum: 22. prosince 2011 18:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12938    
to mě taky....to ti nepovim,..až tak daleko nejsem.....zeptej se stejskyho ;-)
 
 
Datum: 22. prosince 2011 14:48
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
... mně neklouže a spojka funguje jak má třeba i 5 hodin .)
 
 
Datum: 21. prosince 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel7456    
zajimal by me nutny rozsah privery pro podobny rozsah vykonu jako zde: http://www.ms50.cz/ms50/82.jpg
 
 
Datum: 21. prosince 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě to poradil Kajos,,, výhoda je že ten olej nemění vlastnosti při změně teploty... a má to prej menší odpor vůči točení převodovky díky řídkosti... je fakt že pp90 když byla studená tak klouzala a když se to ohřálo na závodě tak to taky nebylo ono...
 
 
Datum: 21. prosince 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7609    
mam tušení....vim že se to dělá....a pak to klouže.....jak komu......
 
 
Datum: 21. prosince 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7609    
nejhorší je,že tady občas něco plácnu v dobrym slovasmyslu a všichni se to ho hned chytnou,ale z úplně špatnýho/opačnýho konce..... dodnes se pokoušim vysvětlit všem,že jsou úpravy motoru výkonové a na druhé straně úpravy motoru,které zajistí funkci spolehlivost motoru při daném výkonu...nenapadá mi ted slovo který by to vystihovalo.....jenže se mi občas zdá,že to stejnak nemá smysl....příklad.....nebudu dávat.....radši.....
 
 
Datum: 21. prosince 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7609    
co by tě konkrétně zajímalo? odborník nejsem,ale obecný princip znám.....
 
 
Datum: 21. prosince 2011 18:50
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lidí slyší zvýšení výkonu a jdou po tom... jo ze začátku to vypadá jednoduše... ale potom už musíš začít řešit věci,které jsou neméně důležité a motor se bez nich neobejde... třeba já jezdím úplně jinej olej v motoru než pp90... sem to psát nebudu protože by to chtěli všichni vyzkoušet a potom brečeli že jim klouže spojka.... možná víš co bych tak tam mohl lít..pokud by jsi chtěl napíšu ti email ;-)
 
 
Datum: 21. prosince 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa něco řekl :-) dobrý bylo když taky psal o kroužkách na větší výbrus kvůli zvonění a hned se všichni ptaly.... je zajímavé to, že se vždy toho chytnou ti, kteří skoro ani nemají ponětí proč to ta osoba udělala... ale přiznám se že o přívěře vím minimum...
 
 
Datum: 21. prosince 2011 17:14
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Jasně ! Syp to na mě..
 
 
Datum: 21. prosince 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Italove jdou do resece,,, to znamena ze nemaji penize a tak u Italu je to obrazene,,nezlevnuji sve zbozi,,nybrz zdrazuji,,proto vsechny DELLL ORTO se uz zdrazila,, a jeste se v prubechu pristiho roku jednou budou zdrazovat,,,, jinak bude v pristim roce karbec 19 znacka AMAL,,budou levnejsi nez Dell orit,, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2011 11:23
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Nevíte někdo, jak je dělané štelování volnob. směsi u těch Amalů? Jestli se šteluje bohatost směsi jako u opravdových karburátorů nebo "množství" jako je to u DO?
 
 
Datum: 24. prosince 2011 11:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7609    
Tak přejdi na Amal,ten rozdíl by neměl bejt zas tak velkej....hlavně mít sady trysek atd.....
 
 
Datum: 21. prosince 2011 15:51
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Zdarec, je možné, že jsem při dávání klikovky do karteru, ložisek zarazil jeden čep asi o 1mm dovnitř do setrváku? Nebo je v setrváku i na čepu kužel? Jedná se o jawu 250/559... díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Ale můžu stím motor poskládat? Jen bude trochu v jiných místech rotor, ale uhlíky sedí na svá místa takže to asi bude ok, jestli to teda nebude nijak házet, či něco...?
 
 
Datum: 21. prosince 2011 19:38
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Natloukat jakýmkoliv způsobem kliku do ložisek je nejlepším způsobem, jak ji zničit. Až budeš mít kliku opravenou, tak karter s vloženými ložisky ohřej a kliku tam vlož, musí do ložisek lehce vklouznout. Když tam napoprvé nevleze celá, vylisuj ji, ohřej to víc a zkus to znova, v žádném případě ji ničím nedorážej. Případně lze použít i natahovák, ale ten má asi málokdo.
 
 
Datum: 21. prosince 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Jeden je o milimetr zalezlí vevnitř a druhý zas o milimetr povytažený, ale nelze bezpečně rozpoznat zda to tak již bylo! A dělal jsem to dřevěnou paličkou...
 
 
Datum: 21. prosince 2011 18:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli si po tom mlátil kladivem tak je to jasné.. čepy jsou zalisované a kladivem se mužou bez problemu zarazit dovnitř.. nemáš dělat pičoviny :-D
 
 
Datum: 21. prosince 2011 18:04
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
drevenou palickou docieliš len to že nerozmlátis striedacie otvory... inak centrovanie fuk a čap bez problému sa pohne...
 
 
Datum: 21. prosince 2011 17:17
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel12547    
Draci chci si pořídit čezetu 350typu472,4.Co na to řikáte?Je tato mootrka spolehlivá.Jsou na ně ND atd? děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2011 22:41
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
pokud vím tak je tam motor JAWA 634 a rám ČZ 471, sposta ostatních dílů je tam záměnných z hranaté řady ČZ 175, takže o ND bych se nebál..
 
 
Datum: 21. prosince 2011 22:41
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Mám za to, že motor je stejný jako u 634 Jawy...
 
 
Datum: 21. prosince 2011 22:05
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kámoš jí má, ale ještě nemá papíry, tak se občas projedem a jezdí pěkně, zatim s ní neměl žádnej problém. Akorát vynechával jeden válec ale to dělala blbá fajfka.
 
 
Datum: 21. prosince 2011 17:16
 
 
 
 
Jméno: Kubajs      E-mail:      IP: uživatel12935    
Ahoj :-) hele je hodně důlžitý mít pístní kroužky podle výbrusu ? :-D protože ten chlao v mototechně má jenom nevim jakou velikost :-P dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2011 19:03
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
jezdil jsem na o výbrus menších, nemělo to potřebný výkon, ale jako nouze to stačilo... jinak z motoru šly další divné zvuky (asi podfukování)
 
 
Datum: 21. prosince 2011 19:03
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sežen si ty co tam patřej, a když už tak dej o výbrus větší a spyluj je v zámcích
 
 
Datum: 21. prosince 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem asi dva týdny než mě přišly správný jezdil s kroužkem o dva výbrusy menší a jěště ktomu sem tam dal jen jeden.. a jezdilo to jak kráva..:-) řekl bych že líp jak s obouma.. ale asi to víc žralo..
 
 
Datum: 21. prosince 2011 13:02
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
jednou jsem jako nouzovku dal o výbrus menší kroužky, protože starý měli vůli v zámku 2,5mm a byly už dost tenký. Jiný jsem u sebe neměl. Jelo to líp než se starýma kroužkama :-D
 
 
Datum: 21. prosince 2011 11:33
 
 
 
 
Jméno: gfagad      IP: uživatel12547    
ano je to hodně duležítý :-D
 
 
Datum: 21. prosince 2011 9:45
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau drací .. prodava se nekde toto chlazeni ?? nebo dokazal by to nekdo udelat .. http://www.jawa50speed.wz.cz/j5s/87.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja se zeptam v lomaxu ten mame hned za barakem
 
 
Datum: 22. prosince 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9389    
a proč si ho nekoupíš? třeba tu http://www.alunet.cz/ Nebo čekáš že ti ho někdo daruje?
 
 
Datum: 22. prosince 2011 15:57
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
to zas nemůže být takový problém to sehnat ;-)
 
 
Datum: 21. prosince 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ja spiš nemam material :/
 
 
Datum: 21. prosince 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
pokud nejsi úplně levý, tak si to zrobíš doma na koleni...
 
 
Datum: 21. prosince 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel12079    
to je v poho jen mit material
 
 
Datum: 21. prosince 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: Kubajs      E-mail:      IP: uživatel12771    
čau bobani :-) hele jde dát na babču 207 válec z 210 ? je to stejné ve všem?? ( kromě dekompresoru samozřejmě ) dík :-) chtěl bych to totiž hodit na mojí :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2011 19:38
 
 
 
 
Jméno: Kubajs      E-mail:      IP: uživatel12771    
Ale o tohle mi nejde víš ?! :-D
 
 
Datum: 22. prosince 2011 19:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo.. protože máš vyběhaný válec, píst i kruhy.. montáží druhého válce nic nevyřešíš
 
 
Datum: 22. prosince 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: Kubajs      E-mail:      IP: uživatel12771    
a vadí ti to ?
 
 
Datum: 22. prosince 2011 14:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne nevíš, jinak bys nepsal že ti tama utíká komprese a tak ! :-D aspon po sobě čti co píšeš
 
 
Datum: 21. prosince 2011 22:59
 
 
 
 
Jméno: Kubajs      E-mail:      IP: uživatel12771    
a myslíš že tohle nevim ?? :-D
 
 
Datum: 21. prosince 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
joo seš debil :-) .. tím kanálkem ti vubec neutíká komprese trubko! :-D ... tím kanálkem foukají ven spaliny z výfuku!!! takže neřikež že nejsi debil, když debil seš ;-)
 
 
Datum: 21. prosince 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: Kubajs      E-mail:      IP: uživatel12771    
Nejsem debil... to asi vim ne :-D myslel jsem že jsou tu lidi, který to pochpěj že to myslim jako celek víš ? :-D
 
 
Datum: 21. prosince 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jasně že dekompresor je v hlavě, a pak z něj jde kanálek do výfukového tam to často utíká, jestli máš problém s dekompresorem tak bych dal nový o-kroužek do toho spoje a pak zabrousil ten ventilek(nevím jak jinak bych to nazval) v dekompresoru a nebo ho úplně vyndat, díru zaslepit a udělat elektrické chcípání
 
 
Datum: 21. prosince 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dekompresor neni ve válci ale v hlavě... výměnou válce nic nevyřešíš :-D
 
 
Datum: 21. prosince 2011 18:06
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Taky jde dát na 207 hlavu z 210, ale musel by jsi potom zaslepit kanálek od dekompresoru co je ve válci http://jawa50rm.wbs.cz/baba/nejnov/do2_v.jpg já to tak mám, ale aby se mi vešel karbec musel jsem z hlavy 210 odstranit horní žebro, není to žádný problém
 
 
Datum: 21. prosince 2011 17:46
 
 
 
 
Jméno: Kubajs      E-mail:      IP: uživatel12771    
o tu rychlost tak mi tak nejde... a nasadím tam origo karbec z 207 ? me totiž štve u toho válce 207 ten dekompresor... tam pořád ztrácí kompresy a tak :-) tak dík
 
 
Datum: 21. prosince 2011 5:24
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
Jo jde to bez uprav !! v pohodě a jezdí to pěkně když dáš dell orto karbec tak to jezdí peckově....
 
 
Datum: 20. prosince 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12838    
zdar,chci se zeptat jestli máte někdo skušenost s 8.výbrusem na starým původním válci na jawě 20? nejsou s tim problémy na TK ? neni to drašší? normální výbrus je za 600, tak za kolik by byl tenhle? a jak to jede? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2011 16:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7609    
Přesně tak. Je potřeba utočit hlavu na vrtání válce.
 
 
Datum: 21. prosince 2011 16:48
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12838    
a jak mam upravit hlavu.někdo říká ře píst naráží do hran hlavy nebo co ,no já nevim
 
 
Datum: 21. prosince 2011 16:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7609    
Výbrus bývá malinko dražší. Když nechávám brousit válec v rámci prvních 4 výbrusů,tak platim za samotnej výbrus 200,- ,když nechávám válce brousit na 41mm tak platím 300,- .....takže 8.výbrus počítej malou přirážku k základní ceně. Určitě bych tam nedával 3 kroužkovej píst! A nezapomeň vyřešit hlavu a kompresní poměr ;-)
 
 
Datum: 21. prosince 2011 15:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to 100x lepsi jak polák... a proc by s tim mely byt probelmy na TK? :-D ... stát to bude asi stejně.
 
 
Datum: 20. prosince 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel12547    
draku, dys udleas vybrus na 40.50 a dáš trikoružkáč ,tak ti garantuju že budeš maximalně spokojený jako ja.zadne upravy nedelej jen tenhle rozmer vybrusu a pojede ti to jako mne 80 a bude to mit tah a spotřena jako predtím :-) dej na me rrady!
 
 
Datum: 20. prosince 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj,měl bych dotaz,jestli pasuje víko zapalování z jawy 250/323 na 250/559 :-) dík! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Jo pasuje to na panelkovym motoru mam taky viko z kejvy ale drzi to jen na jednom sroubu jako kdyz to viko dobre sedi tak to bohate staci me se ten sroub za jizdy nikdy nepovolil a ten druhej srouby by tam sel taky pridelat
 
 
Datum: 22. prosince 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo, ale bude ti to drzet jen na jednom sroubu coz neni nic moc- neni problem sehnat na aukru i na panelu za stejnou cenu jako na kejvu
 
 
Datum: 22. prosince 2011 0:00
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja bych to prave potreboval vedet,jelikoz mi na motoru chybi a an aukru jich je par za hezkou cenu :-)
 
 
Datum: 21. prosince 2011 23:14
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jawáč: proč ne? mam za to že to jsou až na pár detailů stejný motory
 
 
Datum: 21. prosince 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: jawáč      IP: uživatel12547    
nn nepujde
 
 
Datum: 21. prosince 2011 14:42
 
 
 
 
Jméno: havis      IP: uživatel11963    
Cauves ja myslim ze by nemel byt problem :-)
 
 
Datum: 20. prosince 2011 23:29
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry 250/353 na 250/559
 
 
Datum: 20. prosince 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: honzik      IP: uživatel12782    
zdar draci co znamená přiškrcenej origo filtr a k čemu to je dobré ?? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12934    
To znamená že jsou ve filtru zaslepeny některé ořívodní otvory....dolaďuje se tak sání.....
 
 
Datum: 20. prosince 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau Draci, co si myslíte o týhle úpravě válce? Kámoš ho dostal grátis a chtěl by vědět jestli stojí za to ho někam dávat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12934    
tak o to hůř....
 
 
Datum: 20. prosince 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vložka je možná pootočená, ale sedí na válec, nikde neni "schod".
 
 
Datum: 20. prosince 2011 19:38
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
standa: důvod je jednoduchý, udělat ze symetrického rozvodu nesymetricky. Překvapilo mě, že to nevíš
 
 
Datum: 20. prosince 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12934    
kdyby ta vložka nebyla v tom válci pootočená tak bych řek že možná dobrý....ale takle ne....špatný......hlavně nechápu proč klapku na symetrák.....ale tak sou asi lidi co tomu určitě rozumí víc než já....
 
 
Datum: 20. prosince 2011 19:09
 
 
 
 
Jméno: wwer      IP: uživatel12613    
 
 
Datum: 20. prosince 2011 18:38
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kruci, zapoměl sem na odkaz.. http://jastinek.rajce.idnes.cz/nastenka
 
 
Datum: 20. prosince 2011 18:29
 
<  635  636  637  638  639  640  641  642  643  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 12:14:35 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu