|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj draci chtěl jsem se zeptat kde by se v oblasti Přerov daly chromovat tyto části :1) Madlo na konci zadniho plechu 2) Hliníkové lišty na zadním plechu. Jestli mi chcete nabídnout MeOptu přerov tak s toho nic nebude neco jineho PLS. Diki draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2011 15:34
 Já jsem z vesnice Lhota okres Přerov
Datum: 25. března 2011 15:34
Jméno: ondrabortnik
IP: uživatel3541
 Zdarec okolo přerova dá se říct že nic není ale chromovali v kovonaxu v bystřici ale myslím že ten už asi nefunguje jinak nevím. odkud jsi?
Datum: 24. března 2011 21:37
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Ty listy ti asi nenachromujou, lepsi je to nejak rozlestit
Datum: 24. března 2011 19:49
 Ahoj Draci. Potřeboval bych poradit, jak sundat řidítka z pionýra. Mam 20 s řidítky z 21. Zkoušel jsem vyšroubovat šroub řidítek, ale pak s tím nemůžu ani hnout. A nahoře mám ty řidítka přivařený k objímce. Potřebuju sundat masku a bez toho to neudělám. Díky za rady Mammut
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2011 21:24
 Super, hned zítra to zkusím
Datum: 21. března 2011 21:24
 Jak maš ten šrub dlouhy zašrubuj ho tam zpatky tak na 2-3 zavity a buchni po tym šroubu kladivkem jemně  a vypadne ti ořech co je ze spoda a pak už kroutivym pohybem je vytahneš ven
Datum: 21. března 2011 21:21
 čau draci nevíte jaky se dávají šroubky a matičky co drží ty hlinikovy lišty měl sem je rezavy tak sem to musel vzít flexou a skoro nic poních nezustalo
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2011 19:57
 dík kolečko dnes sem je koupil a pasujou takže to jsou M3x10
Datum: 22. března 2011 19:57
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Máme stejnej problém, taky sem řezal flexou  , ty se ani nehly, co ??
Datum: 21. března 2011 21:32
 jo, v poho...já jsem si namátkou vybral dva katalogy a v obou to našel, 3x10 s příslušnejma matkama a podložkama...
Datum: 21. března 2011 20:38
 já jsme se díval a nic sem nenašel no tak dík koupím pár na zkoušku a uvidím
Datum: 21. března 2011 20:36
 Koukám do katalogu dílů a vidim tam M3x10, snad to bude správně...
Datum: 21. března 2011 20:26
 tam sem se práve že díval ale nikde jsem to tam nevičet
Datum: 21. března 2011 20:22
 Mrkni do katalogu dílů
Datum: 21. března 2011 20:17
Jméno: Milan
IP: uživatel9456
 Rozpulil jsem motor na mej jawa 250 panelka, protože mi padala trojka. A nevidím tam žadnej problém kolečka jsou dobrý, vidličky ohnutý nejsou tak už jsi nevím rady. Poradte mi prosím. Děkuji všem za rady...a at vám to jezdí chlapy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2011 23:06
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Omleté bývají současně i konce drážek na kolečku a potom kolečko špatně drží na hřídeli, smeká se a vidlička to časem neudrží a rychlost vypadává. V případě, že vypadává trojka, je nutno vyměnit předlohový hřídel a trojkové kolo na něm. Předlohu je nutno vymezit tak, aby měla axiální vůli 0,2-0,3 mm. Podložka se dává na levou stranu. Jeli již vůle v bronzových pouzdrech, je též vhodné je vyměnit.
Datum: 19. března 2011 23:06
 jsou zaoblené zuby na hřídelkách? pokud ano tak jsou špatné...
Datum: 19. března 2011 20:01
Jméno: wwjil
IP: uživatel10027
 Hoj, mám ten sám problém na kejvě 353, jenom sou trochu oleštěny vidličky a jinak to vypadá ok!
Datum: 19. března 2011 18:39
Jméno: pomoc
IP: uživatel6546
 Zdar draci...mam problem...teče mi benzín z plovaku..respektive s té komory..z dírky.....napadlo mne jestli nemuže být křivý plovak..protože plovák není z plechu ale z plysterenu.a ten není nijak poškozený..takový dvojity..."jak na babetě"....jo ja jedna se o karburator bing difuzir 17"jawa dandy 50 sachs".....prosím poradte....dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2011 10:56
Posl.aktualizace: 19. března 2011 18:26
 neze 05ka ale ani 20ky a 21ky so starym zadnym blatnikem nemali zásterku
Datum: 19. března 2011 18:26
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 to je krásné video z toho by si měl někdo vzít poučení jak se k těmto motorkám chovat
Datum: 18. března 2011 20:12
 Ahoj draci to jsem zase já,neznáte někdo nějaký pohodlný způsob jak obrousit plechy na jawu 21 ? Opískování mi nedoporučujou,já myslel že existuje nějaké silné rozpouštědlo co by tu barvu rozleptalo a pak ji jen pohodlně setřít hadrem. pls odpovezte
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 22:01
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 a bacha na oči! je to hrozná sra*čka!
Datum: 17. března 2011 22:01
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Jo a koupíš to i v drogerii s barvama nejenom na netu.
Datum: 17. března 2011 19:01
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 http://www.ibarvy.com/?p=productsMore&iProduct=592
Datum: 17. března 2011 18:59
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Normalne ruco smirkem, nemusis az na plech staci aby tam nebyla centimetrova vrstva staryho laku a aby podklad byl trochu drsnejsi a striknout. Vyhnes se tomu ze ti napr nebude drzet barva na holym kovu
Datum: 17. března 2011 17:34
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Opískování je nejlepší řešení  jak říkáš ty, jsou i odstraňovače starých nátěrů, ale není to tak ze to naneses a setres hadrem  stejnak to budes muset jeste dočistit ručně smirklem
Datum: 17. března 2011 17:28
Jméno: Milan
IP: uživatel9456
 Prosím o radu. Chystam se půlit motor u jawa 250 panelka, na co jsi mam dát všechno pozor? pada mi totiž trojka a čtyřka cuká. Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 21:40
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 vim že vas pořad otravuju ale k čemu slouži přesně odtrh prote jsem slyšel že u předtihu stači bnastavit pist 1,6 před H.U. a jenom přitlačit konika aby se vtu chvili oterřel a neni třeba řešit odtrh
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 8:26
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 aha takže aspon přibližně ktěm 40 co ?? dik za radu
Datum: 16. března 2011 8:26
 správný seřízení odtrhu je důležitý k tomu, aby se kladívka včas (v okamžiku předstihu) a hlavně rychle rozepla na správnou vzdálenost, kdyby se rozepla pomalu nebo málo (malý odtrh) tak snižují energii jiskry a kdyby moc, nestačila by se vracet ve vyšších otáčkách..
Datum: 15. března 2011 23:44
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Jenda: tak tedka jsem z toho zmatenej TEDA aji já
Datum: 15. března 2011 23:39
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Odtrh je vzdálenost mezi kontakty ,kladívka (koník) ti určujou kdy svíčka hodí jiskru a také pro jemné doladění předstihu.
Datum: 15. března 2011 22:37
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 aha tak i zatohle dík
Datum: 15. března 2011 21:42
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Kvuli jiskře! Predstih u dava kdy jiskra reskoči a odtrh udavá sílu jiskry... jestli to teda rikam dobre  pockej si na dalsi odpovedi
Datum: 15. března 2011 21:38
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 potřebuju fakt poradit kladivko doseda celou plochou kontakty mam dotažene vačka mi zvedne kladivko ale prostě dam tam 40 podle měrky a jiskra jenom sem tam přeskoči ale upně maličko dam tam odtrh na MAX a je pěkně modra velka jiskra tak newim dik za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 0:07
Jméno: Lukš
IP: uživatel4620
Datum: 16. března 2011 0:07
Jméno: Milan
IP: uživatel9456
 Prosím poradte mi mám doma kola jsou orezlé ale kompletní. Rozměr je 4 krát 19 což me udivilo. Nevíte sčeho jsou ale vypadají jak z peraka. A jakou maj hodnotu
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 17:47
Jméno: Milan
IP: uživatel9456
 Jaka zetka? a cenu maj jakou díky
Datum: 16. března 2011 17:47
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 To vypadá spíš na zetku původní
Datum: 15. března 2011 22:41
Jméno: Milan
IP: uživatel9456
 jojo
Datum: 15. března 2011 18:43
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
Datum: 15. března 2011 18:40
Datum: 15. března 2011 18:29
Jméno: fichtel
IP: uživatel10178
 čau te fakt už newim co mam dělat fichtl prostě nechce nasat směs z karburatoru myslel jsem že mam špatně utěsněnou skřin tak sem to rozpulil a dal tam papirove poskladal a zase nic nic mě nenapada  prosím o pomoc protože už fakt newim
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 19:08
Jméno: Mustafak
IP: uživatel3522
 A když nic z toho nepomůže tak mrkni na válec..........může bejt vyběhanej......a je tam malý podtlak
Datum: 14. března 2011 19:08
Jméno: maspe
IP: uživatel11336
 pořádně vyčistit karbec, trysky vzdušníky, utěsnit karb ke kolínku, kolínko k válci. Zkontrolovat jestli není v kolínku díra.
Datum: 14. března 2011 16:12
Jméno: R0LL
IP: uživatel7348
 cau mám motorku, motor fichtel and sachs 50ccm. a nejde nastartovat. karburátor vyčištěný, jiskru háže. zkoušel jsem to se sytičem, i bez. když stříknu benzín do váce, tak to jednou "chytne" a pak zase nic. teče tam málo benzínu nebo co? zkoušel jsem zvedat jehlu ale nic se nestalo. díky za odpovědi (svíčku jsem měnil)
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2011 10:25
 Zdar, mně to dělalo taky a chyba byla ve ventilu pod nádrží. Prostě byl poškozenej ten bovden co to ovládá a já točil s ovladačem a točil a ventil zůstával jen málo pootevřený a neteklo tam skoro nic a taky to nešlo nastartovat. To je moje zkušenost
Datum: 12. května 2011 10:25
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Nejaky dokumenty budou na http://www.dandy.tym.cz/Dokumenty ktery sou funkcni nevim, postahuj vsechny a projdi si to, kdyz povida standa ze to je karbcem tak musi...
Datum: 10. března 2011 21:11
Jméno: R0LL
IP: uživatel7348
 Píšu to podruhé, protože na první téma nikdo neodpověděl.(to je teť na desáté straně, kde si to asi těžko bude někdo číst) Karburátor jsem čistil asi pětkrát. Opravdu nemyslím že to za mě někdo udělá. Jen sem myslel že by jste mi mohli pomoct s určením problému. (to bys mohl zvládnout i tady z webu.) Návod ke karburátoru má 3 strany a o seřizování je tam článek, který když sestručním tak je to asi tak: "nastartujeme motor, šroub 22 přitáhneme skoro nadoraz a uvolňujeme až má motor správné otáčky." manuál k motoru jsem nesehnal (a stejně by asi byl v němčině) a pochybuju že to je motorem. Díky
Datum: 10. března 2011 20:54
Jméno: standa
IP: uživatel11301
 píšeš to a samé už asi podruhé....dokonce bych řek že je to úplná kopie minulé otázky....říkal jsem ti at vyčistíš a seřídíš karburátor....myslíš že to uděláme za tebe?? tady odtud z webu? Nečekej že ti tu někdo řekne-ten a ten šroubek tolik a tolik povol a utahni-to tady nikdo neví...od toho slouží příručky....a nevěřím že by se na netu nic nenašlo.....
Datum: 09. března 2011 15:15
Jméno: R0LL
IP: uživatel7348
 tak jsem to zkusil ale nechytlo to. nějaké další nápady?
Datum: 09. března 2011 14:23
Jméno: R0LL
IP: uživatel7348
 ten karbec jsem vyvařoval, foukal vysokotlakem takže je čistý.(jinak je to Bing 17) to s tím benzínem zkusím. díky
Datum: 09. března 2011 13:25
Jméno: zizi
IP: uživatel10220
 je toho moc čím by to mohlo být ale typuju to na karbec  .Třebas ho vyčistil ale né pořádně skus ho třeba vyvařit propálochnout profoukat a uvidíš.
Datum: 09. března 2011 12:40
Jméno: Dalibor Bílek
IP: uživatel10730
 no tyhle problemy jsou zradné.Ja vim že si zkoušel střiknout benzin do valce,ale skus sundat karbec a přimo do hrdla dej asi 5ml benzínu,pak tam zase nasať ten karbec a skus,pak dej vědět
Datum: 08. března 2011 20:32
Posl.aktualizace: 07. března 2011 16:32
Jméno: standa
IP: uživatel11287
 je to fake a je to hriech takto na kyvacku.....toto video by asi mělo mít demonstrativně výchovný charakter,ale je hlavně k smíchu......ovšem znám případ,kdy půjčili ferovi pincka a ten neuměl pořádně na žádné motorce,zadní brzdu neznal,znal jen plyn,spojku si pletl s přední brzdou....půjčili mu motorku,fero těžce zatáh jedna,vletěl z polní cesty na silnici,neuměl pustit plyn,místo brzdy mačkal spojku a docela zuřivě vletěl pod naloženou tatru,která ač se snažila mu vyhnout vylomila 3 stromy ze škarpy,tak ho prostě smetla i s pinckem....i tak se divim,že ten řidič tatrovky měl sakra bleskový reakce....kupodivu to fero přežil,po nějaké době v komatu se dostal zpět mezi živé a dokonce je zdravý bez žádných následků....díky bohu jsem u toho nebyl a znám to jen z hrůzného vyprávění,stalo se to ve vedlejším městečku a toho pionýra tam prodal mů kamarád....a z toho má člověk strach....takovejhle s prominutim kokot ti vletí pod kola ani nebudeš vědět jak a když to nepřežije,tak to odsereš ty.....taky je hodně letců co přesedávaj ze simsona na šestku Horneta a kolikrát ty příběhy nekončí dobře.......dnešní vyhláška má tak nesmyslné rozdělení skupin,že se tyto případy velmi často stávají.......mělo by to být logicky AM na padesátky jako je pionýr,simson,pak A1 na větší jawu 125-175,MZ 150 a podobně a až pak po tvrdém tréninku na AM a A1 někomu dovolit A v 18 letech a to ještě jen nějakou 350 protože ty samy o sobě dost jedou a je to těžší motorka,která už člověka naučí .....a až někdy v 21 letech povolovat obsahy nad 400ccm.....a brutál peklostroje klidně v 25 letech! Dneska je to tak debilně postavený,že se ani nedivim,že je tolik smrtaku.....a hlavně v autoškole....jezdit velký A na nějaký líný dvouválcový 250 hondě rebel a nebo na rozvrklaný 634 je úplnej nesmysl......stejně každej druhej jde a koupí si papírově zavřený šestikilo.......a kolikrát na něm ani neumí.....
Datum: 07. března 2011 16:32
 tu nejde o to či je to fake alebo nie ale takto na kyvačku???? to je hriech
Datum: 06. března 2011 20:22
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
Datum: 06. března 2011 19:58
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 Kdyby jste se podívali na ten odkaz na konci tak by jste zjistili že je to jenom reklamní spot http://nebud-jouda.cz/
Datum: 06. března 2011 19:51
 kde se stala chyba? v autoškole?? základ je mít krutopřísnou vestičku...
Datum: 06. března 2011 19:46
Datum: 06. března 2011 19:45
Jméno: anoea
IP: uživatel6546
 Zdar draci...co rikate na honda varadero125?jaky to je?...je to silne..nebo slabe....a jetli to je hlavně spolehlive...díkes za rady všem!
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2011 22:39
Jméno: Wuzi
IP: uživatel9464
 Varadero mete dost sušně  Akorát je na 125 poměrně těžký. MZ 150 ho předjede do kopců a na zrychlení, na max. je lepší Varadero. A spolehlivost? Jen se leje benzín, jinak vůbec nic  Ale když už se něco stane, tak ceny těch dílů jsou astronomický...
Datum: 07. března 2011 22:39
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Ty co pisou ze je to šit to videli maximalne na obrazku, ano spolehlivy je. jak pise kolecko neni to moc zivy, ale nad kilo to jede, co vic si od cestaka prat
Datum: 06. března 2011 21:07
Jméno: anoea
IP: uživatel6546
 takze podle vas honda varadero je spolehlivy stroj?Ptam se bo tady nekteří píši že jeto šit..proto..
Datum: 06. března 2011 21:05
Jméno: Čutor
IP: uživatel11284
 Jelikož odsuzuji Hondu jako značku tak Honda 125 Varadero je spolehlivá volba , bezúdržbové , stačí jen tankovat , měnit olej a nějaké to poštelování ventilů atd. je samozřejmostí . A Bengoro meleš tu akorát hovna , každý má své pro a proti , ale až takhle to neni .
Datum: 06. března 2011 14:21
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 oni chtej od cestaka aby mel 20kilo a umel litat nebo nevim, kup ho, nic tim nezkazis, kamarad ho ma uz 2roky, jezdi srazy, dalky jako prase bez problemu a bengora si nevsimej to je doslova magor
Datum: 06. března 2011 10:55
Jméno: bengoro
IP: uživatel7151
 nechapem pridrbanich ludi co si kupia 125 4takt,sak to je hnus neni nad dobru 125ku 2T,sak to neni motorka 125 4takt ale toje horsi nez pionir.
Datum: 06. března 2011 10:07
 Osobně mi přišlo varadero těžké a líné, na druhou stranu je docela pohodlné, ale jak jsem řekl, od motoru jsem čekal trochu víc...
Datum: 06. března 2011 8:24
 zdrawím Varadero je mršina líná osobně bych to nechtěl kup si radši MZ 150 to zpráší hondu jak nic !
Datum: 06. března 2011 7:43
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Osobne bych si to nekoupil, je to tezka potvora a tech sotva 15k s tim ma co delat...
Datum: 06. března 2011 0:01
Jméno: jawa 21
IP: uživatel4805
 čau ja sem si koupil varadero 125 a neni s tim žadny problem za dva roky se dotoho vrážel jen motorovej olej je to paradni stroj sice jede jen 130 ale silu ma ja stim litam na pětku všechny kopce
Datum: 05. března 2011 23:11
Jméno: snarkon
IP: uživatel3912
 čuste chtěl sem se zeptat jak vyndat zalomená šroubz rotoru?dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 11:12
Jméno: snarkon
IP: uživatel3912
 tkze do toho sroubku navrtam diru zsroubuju to tam a to i s sroubkem vyleze. Ok dík
Datum: 06. března 2011 11:12
 Navrtas, nafest tam zasroubujes tohle. Tim jak to budes sroubovat se tohle vytoci
Datum: 06. března 2011 11:11
Jméno: snarkon
IP: uživatel3912
 jo ty vytahovaky šroubu mam doma doma a řeknes mi jeste jak se to stim dělá?dík
Datum: 06. března 2011 11:05
Datum: 05. března 2011 21:54
Jméno: váca
IP: uživatel9474
 čau draci hele protřebuji pomoc jedu na fichtlu za jedna na plný plyn a fichtl se dusí a nadvojku nemá výkon díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 20:18
 tak pak elektrika a teče ti tam benzín?
Datum: 04. března 2011 20:18
Jméno: váca
IP: uživatel9474
 Karbec jsem vyčistil,filtr mam noví
Datum: 04. března 2011 19:11
 vyčistit karbec a seřidit předstih a ješťe filtr a musi ti to jet..
Datum: 04. března 2011 18:38
 Cau SESO - chci se zeptat- nenašel jsem tady nový futra do předních tlumičů na kejvacku-jestli je nemáč- budou jeste nekdy????? Plus- z jakého materiálu byli vyrobeny a byli ty futra jako opravárenský- abych je mohl prispusobit kluzákům??? který jsou taky vydřeny trochu
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 13:21
 díky SESo- v sobotu je objednám
Datum: 04. března 2011 13:21
Datum: 04. března 2011 6:39
Posl.aktualizace: 03. března 2011 19:22
 jo dík
Datum: 03. března 2011 19:22
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 neměl by, já ho mam taky křivě a ani kapka, jiný mam zase šikmo , taky neteče, u řetězovýho kolečka bych to neřešil ikdyž poteče tak ne moc, alespon že ti to bude mazat řetěz, to je spíš lepší než nic
Datum: 03. března 2011 19:10
Jméno: honza
IP: uživatel11233
 ahoj mam maly dotaz povedlo se mi zlomit srouby pri utahnovani zapalovani s tim ze konec zustal v magnetu jde mi o to jeslti ten zbytek muze drzet magneto spojeny s motorem nebo jeslti je to sroub jen aby udrzel vacku s magnetem, jeslti ho muzu stahnout nebo jestli to tam ten zbytek co tam zustal muze drzet pohromade. Diky za informaci
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 18:59
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 HAHA  patří ti to, kdyby si tam šrouboval pevnostní, tak se ti to nestane....
Datum: 03. března 2011 18:59
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Kolikatku si tam srouboval? tu M8?
Datum: 03. března 2011 18:07
Jméno: honza
IP: uživatel11233

prave nevim kam az ten sroub vede ja ho vidim tak v pulce magneta tak nevim kam az dosahne a s cim je spojeny, abych nechtel magneto stahnout a ono to jeste nekde za tim nedrzelo v zavitu
Datum: 03. března 2011 17:44
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 v magnetu??? to spíš v klice, bud ho musíš čikovně odvrtat, nebo vyměnit kliku, možná to pojede ale bude ti padat magneto
Datum: 03. března 2011 16:17
|



|