slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  23  24  25  26  27  28  29  30  31  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau, nevi nekdo jakej tachák má mít pařez 555??? ma to bejt s tim plechem chromovym - ale ony existujou 2 do 60 nebo do 80 km- kterej tam je origo???, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2010 14:21
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 14:21
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten do 60ti je z jawetty, ten origo je do 80km/h a je placatej, nemá ramtl jako ten z dvacítky.
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 14:09
 
 
 
 
Jméno: sd      IP: uživatel10446    
Dobrej, mam dotaz, mam jawu 21 mam nove soupatko, protoze stare uz bylo vymackane...ale proste nedrzi mi volnobeh, kdyz je fichtl studenej drzi krasne a jakmile se zahreje tak chvili bezi na volnobeh a pak chcipne..steloval jsem tim sroubkem co zveda soupatko ale kdyz otacky zvysim tak to drzi volnobeh ale pri jizde to ma hodne vyskoko volnobeh nevite co s tim? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2010 8:55
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
možná špatná bohatost, nebo to někde přisává falešnej vzduch. karbec vyčistit, přetěsnit a mrknout na filtr.
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 8:55
 
 
 
 
Jméno: sehny      E-mail:      IP: uživatel4603    
Zdravim mel bych dotaz na fichtloj ne rozmer kol 2,75 - 16 a schanim na měj drapaky a potrebival bych vedet jestli nekdo nevite nové označeni pneumatik prosím o odpovědi na email jirkasehnal@seznam.cz diky fichtlum zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2010 11:38
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
na email ti nikdo odpovídat nebude, vod toho to tu je ten pokec, aby se to dalo popřípadě vyřešit. jinak nevim co jako novýho by se mělo značit, když je to 2,75 x 16 tak to bude zase 2,75 x 16. akorát to bude drapák, či slike. jestli se teda nepletu no...
 
 
Datum: 22. prosince 2010 11:38
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel6819    
dobrý den dělam go motoru protože mi stoho tekl hrozně moc olej a objednal jsem si tesnění na aukru v uteri konkretně tohle http://aukro.cz/item1299790533.html#gallery a uš je sobota dcla díne nemislíte tak se chci zeptat jesli neko stimhle konkretnim tesnenim nema skusenosti protoze je to docela dlouha doba a za druhé bude stačit kdišdam mezi karteri jen tesneni bez silikonu karteri mam hrozne dobri a driv se tam taki davalo jen teseni dík za odpoved sry za pravopisne chybki blbne mi klavesnice odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 9:27
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel6819    
a nemohl bich tam dat lukopren co se snim utsnuji okna a tak ten bili protoze zadnou mototechnu v okoli nemam takze to nekoupim tak snadno
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 9:27
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dávalo se těsnění + vazelína , ale stejně to trošku občas ukáplo a motor byl mastnej ....nevidím důvod proč by sis neměl koupil tubu lukoprenu za 45kč a udělat si to dokonalý když už děláš GO , nehledě na to že se ten motor lépe skládá , když tam máš to těsnění přilepené
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 23:49
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Jako sorry ale takovydle chyby klavesnici neudelas. Jinac co je natom divnyho? Pokud v utery objednas, ve stredu posle...ctvrtek,patek, na poste, pres vikendy to nechodi tak v pondeli to musi bejt doma...
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: df      IP: uživatel10446    
zdar, vim ze to sem nepatri, ale mam simsona, nevim jak ma byt nastavene bezkontaktni zapalovani, tam jsou takovy zobacky, nevite jak maj byt? a taky nehce mi to startovat, kdyz startuju, tak me to i kopne castokrat a nebo se magneto pri nakopavani najednou v okamziku zastavi..nevite co stim? diky za rady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2010 23:13
 
 
 
 
Jméno: dusan      IP: uživatel10636    
prevdepodobne mas velky predzápal ked to kope.Pravdepodobne mas tie zobacky zle nastavene. Daj si do googla yapalovanie na simson a vzber si clanok ako sa to nastavuje. Je to tam
 
 
Datum: 04. listopadu 2010 23:13
 
 
 
 
Jméno: houbis      E-mail:      IP: uživatel9855    
cau nevite nekdo o nejakejch strankach kde maj naky laďaky na prodej,? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
podobné dotazy mi neustále přesvědčují,že bych měl začít na zakázku upravovat Hikone pro seriové motory....to bude jednou byznys jako prase.....tjůnink vejfuk,tjůnink filtr,tjůnink větší trysku,tjůnink podsvícení a jsi tjůnink maxi king na fichtlu.....ale baby na tebe nepoletí:-D
 
 
Datum: 31. října 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
a kdyz ne hikone tak bud tu v shopu si najdi a nebo TKmoto
 
 
Datum: 31. října 2010 16:44
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel9594    
a na co na fichtli,simsony,mopedy? jestli jo tak si najdi nakej obchod s vyfuky hikone
 
 
Datum: 31. října 2010 15:57
 
 
 
 
Jméno: ww      IP: uživatel10446    
zdar mám dotaz, mám jawu 21 studenej chyta na poprvé, ale teplej prostě třeba až na po sedmý ho nakopnu co s tím? svíčku mam brisk n15c a za tepla prostě špatně chytá..nevíte co s tím mám udělat aby to chytalo dobře i za tepla? díky za rady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2010 13:20
 
 
 
 
Jméno: Šefča      IP: uživatel9313    
No nechci se s nikim hádat to ne ale zkusil bych studenou svíčku, nic proti!!!!! :-)
 
 
Datum: 04. listopadu 2010 13:20
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel9594    
a teče ti tam dost benalu a mas serizenej predstih a odtrh? ale u tedlech fichtlu je to normalni ze blbe chytaj za tepla nebo jeste skus jinaci svici jinak nevim
 
 
Datum: 01. listopadu 2010 13:55
 
 
 
 
Jméno: ww      IP: uživatel10446    
měl jsem i svíčky jak jsi psal a furt se to chova stejne..co s tim?
 
 
Datum: 31. října 2010 22:46
 
 
 
 
Jméno: barny 1      IP: uživatel10471    
a me zase nechyta na studeno co stim??
 
 
Datum: 31. října 2010 17:47
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel9594    
dej jinou svicku nejlip brisk N 17,N 19
 
 
Datum: 31. října 2010 16:00
 
 
 
 
Jméno: we      IP: uživatel10446    
Zdar mam jawu 21 a světla u fichtlů jsou celkem k ničemu, protoze kdyz jedu vecer tak toho moc nevidim...myslite ze by pomohla silnejsi civka? nebo jak to vyresit aby to vic svitilo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 15:36
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě svítí v poho i 15W, ale blbě to troubí, asi málo proudu, a klakson taky nebude nejlepší, taky to trobilo jen někdy :-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 15:36
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10612    
bušek: pokud máš u 30W magneta zapojenou zadní žárovku jednim koncem na kostru, tedy nikoli podle schématu k 30W magnetu, tak se nediv ža vzadu praská i silná žárovka, při přepnutí tlumené/dálkové je v jednom okamžiku celou energií magneta napájena jen zadní žárovka, která tuto napěťovou špičku těžko snáší..
 
 
Datum: 31. října 2010 1:02
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já si nechal nabudit rotor a při plném plynu mi praskla vzadu 24V 10W a vepředu 12V 25W taky hned odešla taks em ladil ladil skoušel různé typy žárovek,furt to praskalo toš sem se naštval a vrazilt am staré magneto cos e mi válelo ve skříni :-D :-D Ta parabola dělá hodně to je fakt,a hodně dělá správně zvolená žárovka která tam patří... i to 20W je postačující,je to jeom pincek takže nejde očekávat že stím oslníš 4 kilometry silnice jak nákladák
 
 
Datum: 31. října 2010 0:12
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s mojí zkušenosti vím,že taky hodně záleží na nabuzení rotoru..
 
 
Datum: 30. října 2010 22:08
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postul: to máš pravdu, takhle jim to nikdy svítit nebude, nejlepší je prostě udělat 30w zápalko, natahat novou elektriku (u staré už budou určitě nějaký přechodový odpory) a mít v co nejlepším stavu odrazovou plochu paraboly
 
 
Datum: 30. října 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jde o to že lidi tam mají 35w z velkých jaw a vzadu 12v z auta a 20w magneto a pak pláčou že to nesvítí
 
 
Datum: 30. října 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to jak napsal klikar, strašně moc udělá parabola, takže pokud už je špatná, tak sehnat jinou (lepší) nebo nechat parabolu znovu pokovit (já ji mám čerstvě pokovenou, ještě jsem s ní v noci nejel, ale když se přes den podívám do světla, tak mám normálně před očima mžitky jak to svítí) a ještě by to chtělo předělat zapalování na 30W (v případě, že máš 20W zápalko), to taky udělá hodně těch 10W navíc ;-)
 
 
Datum: 30. října 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jaké máš žárovky a zapalování
 
 
Datum: 30. října 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řešení je nová parabola
 
 
Datum: 30. října 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky reším stejnou otázku ,a proto přemejšlím že si udělám 12V zavalování
 
 
Datum: 30. října 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: Hoonza      IP: uživatel10107    
Zdar draci, potřebuju helpnout, nevíte někdo nějakej odkaz nn sdělání zadní kyvky, nebo nevíte někdo jak se dá oddělat? mam zlomenej ram a mam druhej ale se špatnou kyvkou tak to potřebuju vyměnit, díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: Hoonza      IP: uživatel10107    
asi to bude trochu problém no
 
 
Datum: 29. října 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
někdo říká že k tomu potřebuješ 4t lis a Jenco to vylisoval ve svěráku :-)
 
 
Datum: 29. října 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: Hoonza      IP: uživatel10107    
"draku" já se taky hrabu ve fichtlel celkem dýl, ale tohle je oříšek, prý to de, obešel jsem asi 5 kovošrotů a nikde nic takže už si vážne nevím rady
 
 
Datum: 29. října 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sežeň si nějakej schopnej rám...pokaždá když přijdu do kovošrotu tak tam nějakej maji zrovna...
 
 
Datum: 29. října 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
:-D no kamaráde.. musím se priznat ze s tím sem sám v koncích a jako ze uz se nejakej ten patek hrabu ve fichtlech..
 
 
Datum: 29. října 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: man      E-mail:      IP: uživatel6819    
dobrý den potřebuju poradit chci dělat go motoru u jawi 20 ale nec se mi objednavt z netu tesneni na karteri neda se z něčeho viroby po prípadně z čeho a jak a druhá otázka vše jsem složil převodové kolečka klikovou hrídel zassadil do jednoho karteru ale do toho druheho nejde zasadit pri se musí ten kartr rozehřát ale nemam žadní prístup k něčemu čím bich to rozehřál čím se to dá rozehřat díík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no tak jestli dneska někdo sežene klingerit , tak je borec..já byl asi v 5 mototechnách a všude se mi vysmáli že se to už léta nedělá...akorát v jednou autoservice měli nějaký zbytky co si šetřili pro sebe...jinak já jsem potom koupil těsnící papír asi 0,25 nebo 0,3mm a vystříhal jsem z toho papíru těsnění a ještě jsem k němu dal Lukopren a motor není zespoda ani mastnej..vše je suchý
 
 
Datum: 28. října 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ten klingerit je blbost - to je tesenni pod vejfuk - to nehorlavy - mezi kartery je dobrej jen tmel a nebo to vystrihat z tesnícího papíru, nebo pri nejhorsim seto dela z desek starejch sesitu. na to nahrati ti radej dobre- pro nejhorsim zkus jeste fén -a pak to malinko doklepnout gumovou palickou
 
 
Datum: 28. října 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tesneni bud tmel (podle me je lepsi, jestlize mas horsi dosedaci plochy karteru), nebo vyrobit z Klingeritu (koupis v mototechne). Kartery se daj nahrat budto v troube (ale pak chvili trva, nez ten smrad vyvetras), nebo na varici (pokud pouzijes plynovej tak na nej musis dat plech a az na plech polozit karter aby jsi zabranil primimu styku karteru s plamenem a umoznil rovnomernejsi rozlozeni tepla), nebo horkovzdusna pistole (pouzivam ja a jde to skvele)
 
 
Datum: 28. října 2010 16:28
 
 
 
 
Jméno: samton      E-mail:      IP: uživatel5349    
místo těsnění dej tmel na motory a nahrej celej blok třeba na vařiči
 
 
Datum: 28. října 2010 15:19
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel10598    
s tim těsněnim bych ti poradil kamoš dělal těsněni s chmelu a je vše ok tak to mužeš zkusit.
 
 
Datum: 28. října 2010 15:08
 
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel10446    
zdar tak uz sem nasadil nove kladivko a kontakt na zapalku, nastavil odtrh ale jiskří to mezi kontaktem a kladivkem,kdyz je to nastartovane je to spravne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2010 11:37
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel4114    
tak jako nemnelo bi to moc jiskrit nato je tam kondik,ale pokad to jede tak bich to neriesil
 
 
Datum: 27. října 2010 11:37
 
 
 
 
Jméno: Hofmi      IP: uživatel4180    
Pls. ví někdo koli by mě stálo chromování na obě kola a řidítka s brzdy?stačí přibližná cena odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2010 10:40
 
 
 
 
Jméno: ert      IP: uživatel10446    
zdar jak se na jawe 21 vymenuje kontakt a kladivko, nemusim sundat zapalko zejo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2010 14:04
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Tak, tak..
 
 
Datum: 27. října 2010 14:04
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Při výměně kontaktů, povolíš šroubek pevného dorazu a uvolníš pružinu pohyblivého kontaktu.
 
 
Datum: 27. října 2010 9:13
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Ne . Při odtrhu povolíš šroubek pevného kontaktu a při předstihu povolíš dva šrouby přidržující stator magneta.
 
 
Datum: 27. října 2010 9:10
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci chci se zeptat mám na vydle sundany kluzáky a budu dávat novej lak na vidlu ale chci se zeptat když už sem sundal ty kluzáky mám to vyndat i z rámu a dat rovnou novy silikony? je to Jawa 05 z Roku 1965 ale vidla je zatím v poho při prždění se nehýbe do předu ani do zadu atd díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nevim čemu řikáš chvíle, ale dalších 2000km by vydržet měly.. záleží na tom jestli sou dobře promazaný a jestli tam máš manžety, aby se tam nemoh dostat prach, kterej ty silony nejvíc vydírá..
 
 
Datum: 25. října 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: Johnny15      IP: uživatel5695    
ne nemá ale jestli tam ou od roku 1965 tak už mužou každou chvíli být v prdel. nebo záleži na povrchu a styl jízdy?
 
 
Datum: 25. října 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jestli při smontovanym stavu nemá přední kolo vůle do stran, neni důvod silony měnit
 
 
Datum: 25. října 2010 17:24
 
 
 
 
Jméno: David vrba      E-mail:      IP: uživatel455    
cus lidi nevite nekdo jak sa meni na fechtlovi predni vidla nejak me to nejde dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2010 17:25
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
máš to hezky popsaný v příručce, neni důvod to sem opisovat, pokud narazíš na konkrétní problém, pak se ptej..
 
 
Datum: 25. října 2010 17:25
 
 
 
 
Jméno: er      IP: uživatel10446    
Zdar mam jawu 21, jel jsem, fichtl se zahral jel furt v pohode, pak zacal skytat a vynechávat, pak se ozval zvuk, jako kdyby to vystřelilo z karbecu, a pak přestal jet, melo to zvuk jako kdyby tam nesel benzin, vejfuk mam vycistenej, svicka v pohode, předstih a odtrh nastavenej, palivova soustava čistá..nevíte co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9023    
Takže vlastně máš vše ok ale motor nejede což? :-D To že to střelilo do karburátoru bude nejspíš špatný zapalování-překontroluj si ho
 
 
Datum: 24. října 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci chci odmontovat horní brýle jsou tam 2 matky 1 na každé straně golou se tam nedostanu tak jsem vzal rurkovej klíč 10 a povolil jsem ho chci povolit i druhej tak ho tam taky trochu naklepu jak ten 1 a povoluji něco jako by zabýral ale když ho po chvilce vyndam tak sem zjistil že jen obrušoval ty stěny a kousek šroubu myslíte že je ten šroub věčí? mě připadají stejny myslíte žě to 11 tka? nevím si rady a tu vydlu musím vyndat prosím pomoc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na tom sroubu je ze spoda jeste takovej jako by zavit na pruzinu (pruzina z teleskopu se zasroubuje do toho zavitu a ten na sobe ma sroubek kterym se to cely pripevni k brylim) tak je mozny ze se ti protaci sroubek i s tim zavitem..u prvni ti to nejspis drzelo ale u tohodle asi ne..
 
 
Datum: 22. října 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel6819    
čus lidi potřebuju poradit mám jawu 20 s revma plechy a za 1 vubec mi nedrží volnoběch a to mám šroubek na plno dotáhlí šoupě jsem mněnil není prodřene od šroubku uš jsem přemíšlel i onovém karburátoru uš fakt nevím a za 2 nesvítí my to vše je ok elektřina a žárovky ale problém je v polech světelních mněnil jsem je 5x jednou to svítilo a to kdiž byl jeden pol spojenej drátkem s druhim ale pak jsem to přehodil aby bil jeden pol na klakson a jeden na světla proč to tak nesvítí dík za rady a sory za pravopisné chybky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
napadlo tě profouknout volnoběžnou trysku?
 
 
Datum: 16. října 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no moje ma 4500 a taky mam vse puvodni dokonce i soupatko :-D hele volnobeh by mohli byt gufera.. ty mam ja puvodni ale uz mi ukapava olej od zapalka takze asi brzo budu menit... dale zapalko... kdyz do nej stouras tak se nediv... zapoj ho jak to je v schematu. ja mam dokonce i predstih jeste zatrennej barvou cervenou a jezdim na origo puvodni svici znacky PAL :-D joo a kdyz mam zaply svetla taky mi to netroubi :-D
 
 
Datum: 16. října 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel6819    
jo a eště něco tá jawa má jen najeto 3500km jezdila jen o svátcích vše puvodní uplně vše i lanka xD
 
 
Datum: 16. října 2010 17:44
 
 
 
 
Jméno: jawaaaaa      IP: uživatel9456    
Dobrý den, mam kouslou ojnici u čz 250 myslíte že by to šlo nějak zpravit? A jak? Děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2010 14:07
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli se to kouslo za provozu, tak jedině repas
 
 
Datum: 16. října 2010 14:07
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
zalezi jak kouslou, podle me se repasi nevyhnes ale zkusil bych noc v oleji, hlavne do toho nemlat kladivem
 
 
Datum: 16. října 2010 13:29
 
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel10446    
Zdar, tak jak jsem tu psal dotazy ze mi fichtl netahne, tak jsem vypalil vejfuk, nepomohlo, skusil jsem tam dat jinej a uz to jezdí jak drak..jak je to možné když jsem ho vypálil že to je zřejmě ještě ucpané..? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2010 14:33
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
denzilicek a co používáš za olej ? :-D
 
 
Datum: 13. října 2010 14:33
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já do něj napojím propan butan a nechám to 10 minut hořet jen tak ze zvyku,stejně se mi tam nikdy nic kvůli kvalitnímu oleji neusadí :-D
 
 
Datum: 13. října 2010 8:32
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
nedácno sem výfuk vypaloval :-D dělal sem to jednoduše.. potřebuješ na to pouze 10ku klíč a asi kleště.. vyšroubuješ šroubek a odděláš první přepážku ( vedou z ní ven 2 dírky) :-) a hned za ní je hlavní tlumič.. vezmi kleště, chyť to za bok nebo je strč do tý díry a tahej.. dokud nevytáhneš.. hlavně to netahej za hlavní šroub to by si asi dotahal za hcvíli :-D no a až to vytáhneš máš lauf rozebranej.. pěkně ho vydrb nějakých kolkem nebo velkým šroubovákem od karbonu.. hlavní tlumič ho´d na chvíli do ředidla.. když si pořádně a pečlivě vyškrábal všecek karbon z laufu takto zapal.. nalej tam třeba ředidlo a škrtni .. :-D nech to pořádně vypálit.. vyklepej ten karbon co se vypálil.. pak vypal aji hlavní tlumič, popřípadě to pořádně vyčisti šroubováčkem ai ty všecky dírky co v ním jsou.. pak to slož a máš asi hotov.. tak to dělám já :-D
 
 
Datum: 13. října 2010 7:33
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v doutníčku to je tlumič a u seříznutého je taková mřížka v které drží hlavní šroub...
 
 
Datum: 13. října 2010 7:04
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tlumič ne mřížka :-D
 
 
Datum: 12. října 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*mřížka
 
 
Datum: 12. října 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mužeš ho vypálit ale křížka bude pořád zacpaná karbonem
 
 
Datum: 12. října 2010 22:17
 
<  23  24  25  26  27  28  29  30  31  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 06.06.2025 13:27:25 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu