Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čus draci na fechtlovi mě potkala hoodně zajímavá věc.. jednou se mi stalo, že sem to trochu přehnal s poměrem oleje a šel jezdit..dal sem new svíčku.. pincek to v poho snášel...( trošku kouřil) ale asi po 10 kilometrech přestal jet, blbnul..vynechával... někdy vůbec nejel.. rejpal sem se s ním asi 3 hodiny, nakonec jsme zjistili, že stačí pouze vyměnit svíčku..byla tam brisk n17c.. na druhej den sem šel znovu jezdit s new svíčkou, brisk n15c... bohužel se stalo to co před tím.. ujel sem sotva 10 kilometrů a svíčka opět klekla.. úplně nová... nakonec sem se naštval a rubnul tam svíčku brisk n14c ( všechny byly nové), ale neúspěšně, dopadla jako ostatní brisky... to už sem byl opravdu vytočenej, vysral sem se na nějaký brisky, doma sem vyhrabal starou svíčku Pal Super 14-8-R, dal to do fechtla a....... jezdím prostě až do teď.. co je nějakých 150 kilometrů..  máte k tomuto nějaký vysvětlení? ps: celou dobu sem jezdil na ten samý poměr benzínu s olejem, a vlastně jedinnný co se furt měnilo byly svíčky..mě napadá jen jedna věc.. starý československý palky je nejlepší kvalita co seženeš.. a to je ta svíčka opravdu stará..
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 18:11
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 měl sem podobný problém a od te dobi brisk nemohu ani vidět bud NGK nebo mam takovou hrozně starou už na ni neni ani napis je cela hnusna,nevypada to hezky ale jede to na ni za každe situace na drc,neni na starou kvalitu
Datum: 30. srpna 2010 18:11
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Nejlepší jsou Boshky....kdepak PAL, ty mě furt odcházely...
Datum: 30. srpna 2010 12:47
 Já sem měl v 555 PAL Super 14-K-7, pincek nejel, tak sem vyměnil svíčku. Nakonec nebyl problém ve svíčce, ale v karbecu. Dal jsem tam novou Brisk N15C, a ta tam zůstala taky asi těch 10-11 km. Pak už to nejelo, ani blaf. Hodil jsem tam tu starou Palku, a jezdím s ní doteď.
Datum: 29. srpna 2010 23:20
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 čau pulil sem motor 350/354 a při pulení se mi stalo že se mi stáhli setrváky u kliky k sobě takže mi skřípli ojnici a ta se nehejbala je to sice prasečina ale nakonec mi nezbylo nic jinýho než nahřát kliku vzít sekáž dát ho mezi setrváky a roztáhnout je abych vůbec kliku dostal z karterů teď je docela rozhozená zkoušel sem šuplerou měřit rozteč a místama se vzdálenost mezi setrvákama liší až o 2 mm a na jedný ojnici je malinko přidřený futro a ojnice má vůl nejlepší by bylo dát to na repas nebo sehnat novou kliku ale repas je moc drahej a nechce se mi do toho tolik vrážet jelikož je to motorka na pole a jinou kliku sem nenašel neměl by ste někdo radu jak to vycentrovat po domácku? myslel sem že bych vyměnil to futro pokusil se to vycentrovat a víc bych s tim nedělal děkuju za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 14:01
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 zašrouboval jsem je do bloku místo víka spojky a ta klika tam držela jak přibitá všechny šrouby jsem vyndal na ničem to nedrželo z druhý půlky karteru jsem to musel taky dostat timhle způsobem tam jsem šrouby zašrouboval místo zapalka a stalo se mi to samý
Datum: 30. srpna 2010 14:01
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Kam jsi ty šrouby zašrouboval, doufám, že ne do závitů v levém bloku nebo nezapomněl jsi vyndat některý šroub, kterými jsou sešroubované kartery? Když zašroubuješ upínací šrouby stahováku do pravého bloku a šroub stahováku tlačí na čep kliky, tak se přitahuje pravý karter a v žádném případě nemůžeš tlačit kliku směrem dovnitř, síla působí směrem ven. Nesmíš ovšem zapomenout vyndat všechny šrouby a bloky by se měly otvírat rovnoměrně, nesmí zůstat někde vzadu stažené. A ještě to chce před půlením vylisovat středící kolíky, stačí z jedné poloviny motoru.
Datum: 30. srpna 2010 12:14
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 pulil sem to tak že sem vzal pásovinu vyvrtal jsem do ní 2 díry protah sem tudy šrouby zašrouboval jsem je do karteru dal jsem to aby pásovina tlačila na hřídel kliky a utahoval jsem a tohle se mi stalo
Datum: 30. srpna 2010 0:12
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jak jsi to půlil, že se ti hnula klika? Budeš to muset poslat na repas, doma kliku nesrovnáš a z třipade už vůbec ne, je to velice náročné, i když seš na to vybaven, vyžaduje to velké zkušenosti a praxi. Případně se pokus sehnat jinou kliku nebo celý funkční motor.
Datum: 29. srpna 2010 23:32
 čau mám jawa 21 a když se rozjedu všecko je ok ale sotva dám plnej plyn tak přibližně za 10 vteřin začne vynechávat tak uberu plyn a zase jede dobře ale sotva dám zase plnej plyn tak začne zase vynechávat už fakt newim nevý někdo co stim muže být?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 11:15
Jméno: Sharker
IP: uživatel3429
 pokud to vypadá jako omezovač, co tě od určitejch otáček nepustí vejš (závislost na otáčkách motoru), bude to velkej odtrh, pokud to roztočíš ale pak začne vynechávat (závislost na otočení plynové rukojeti), nedotejká ti benzín, takže zvednout hladinu, když problém přetrvá tak pročistit palivovou soustavu od kohoutku nádrže až po ventil v plovákovce
Datum: 30. srpna 2010 11:15
 čus hele musíš to popsat víc podrobněji.. jestli to dělá jen ve velkejch otáčkách a při plném plynu nebo aj v malých čím víc to podrobněji popíšeš, tím to třeba ulehčíš lidem, co ti radí ... může bejt pravda, to co říkaj ostatní.. takže komplet vyčistit benzínovou sestavu.. když to nebude tím, tak je hodně velká pravděpodobnost, že je to velkým odtrhem.. todle mě dělal taky fechtl a byl to ten odtrh.. ( když nejedeš v moc vysokejch otáčkách tak se stačí kladívko vracet, ale jakmile se to dostane do otáček, kladívko se nestačí zavírat a motor vynechává..) nebo zkus mět za jízdy nohu na páčce sytiče na karbecu, aby tam tekl benzín.. když to pojede dobře, tak je 100% ve vině plovák..
Datum: 29. srpna 2010 22:55
 Mne to delalo taky a bylo to ze sem mnel bordel+vodu v nadrzi a kdyz sem to vycistil i striskama tak to zacalo delat znova a nepomohlo to tak sme skusili kouknout na zapalko a jiskrilo vymnenily kondik furt pak sme vymnenily kladivko a od y doby to je ok  asi bych zacal tim karbecem procistit a pak bych sjkusil to kladivko
Datum: 29. srpna 2010 22:43
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Neteče Ti málo benzínu do karburátoru? Nebo nemáš ucpaný trysky? Možná by bylo dobrý pročistit to od kohoutu až po karburátor.
Datum: 29. srpna 2010 22:37
Jméno: matuch
IP: uživatel10305
 zdar draci, mám 175-356 a rád bych věděl jaká má být síla korku na lamele? mám tam tak 2mm na některých ani ne. mám už měnit? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 22:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevím kolik tam má být , ale doud spojka neklouže tak není potřeba je měnit
Datum: 29. srpna 2010 22:50
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 nazdar hoši jakej mate nazor jak někdo jezdí na etanol a rycínový olej pičovina že????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 22:23
Jméno: bub
IP: uživatel10306
 píčovona největší je to co píšete .Zkus to a pak uvidíš . Každý kdo je trochu znalý problematiky Mopeda ví že jeden z největších problémů je uchladit ho . No a etanol tomu dost pomůže .Sice se zvedne spotřeba skoro na dvojnásobek
ale zvedne se výkon z důvodu lépe chlazeného motoru .Jestli si ale představuješ že jen místo benzínu naleješ do nádrže etanol a je to tam tak na to zapomeň . Nevím co máš za úpravy na mopedu ,ale minimálně musíš změnit trysku
u některých je až 120 tryska ,ale vše záleží na aspechtech dalších úprav na motoru .
Datum: 29. srpna 2010 22:23
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 letecky beno  pak to chvili lita
Datum: 29. srpna 2010 22:16
Jméno: argo
IP: uživatel8742
Datum: 29. srpna 2010 22:00
 píčovina největší
Datum: 29. srpna 2010 21:58
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec mám dotaz ohledně mojí čz 250 mám problémy se svíčkou není mokrá ale černá suchá a jsou na ní hodně ty černý úsady musím ji tak po 15 km vyškrabat aby fakčila ale řeknu vám tohle.Když jsem to měl rozdělaný tak jsem vyleštil píst a hlavu pak jak jsem to složil tak mě svíčka vydržela podstatně déle než ted jakoby ten motor špatně vyplachoval jak se píst začerní a hlava taky tak musím častěji čistit svíčku než když to je vyleštěný. No poradte co mám udělat???
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 23:02
Datum: 29. srpna 2010 23:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 co to takhle znovu vyčistit a používat lepší olej?
Datum: 29. srpna 2010 22:54
Jméno: fichtl
IP: uživatel5767
 zdarvim,mam problem udelal jsem GO motoru a nejak tam jde spatne razeni .strasne to blbne nechce tam skocit rachlost a pak ani neutral.sedne si to nebo us po4. musim jit mezi kartery diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 12:15
Jméno: fichtl
IP: uživatel5767
 diky
Datum: 30. srpna 2010 12:15
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Ano,podívej sem na automat a na ty dva srouby
Datum: 30. srpna 2010 11:35
Jméno: standa
IP: uživatel10304
 Staci jen vetsi hlava sroubu a nedorazuje to....chce to origo sroub s tou specialne vybranou hlavou.....
Datum: 29. srpna 2010 21:36
 často to dělá jedna malá kravina... Jak je na motoru řadící mechanismus do kterého vede háček (táhlo) které je druhým koncem zaháknuté za řadičku... Tak ten řadící mechanismus drží na motoru 2šrouby a právě často se stává že tam někdo dá jinačí šroubky... a když tam dáš o malinko delší šroubek tak to zavazí vevnitř motoru a neřadí... mám s tím skušenosti a už se to mým kámošům stalo nespočitatelněkrát že zgenerálkovali motor,přestal řadit,koupili nový... já jsem došel,povolil šroubek a motor frčel  skus ty šroubky povolovat a řadit jestli to pujde...
Datum: 29. srpna 2010 21:28
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 kolik maj hodnotu rybyny nový repliky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 21:04
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 CAU DRACI. chystam se na svoji prvni GO. a timhle vas chci pozadat o vase zkusenosti s go. ceho se mam vyvarovat? na co si dat pozor a na co nemam zapomenout. diky moc za rady  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 21:46
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 Dej si bacha v jaky vysce mas stul, mne se stalo, ze sem louskal motor od sebe a jak se uvolnila nakopavacka, tak me klepla pres kulky .)
Datum: 29. srpna 2010 21:46
 na klice zálečí taky hodně... jestli klikovka klepala při běhu nebo motor nadměrně vybroval a ojnice měla velkou vůli do stran tak neni co řešit a dat jí na repas. kolik má motor najeto a o jaký motor se jedná?
Datum: 29. srpna 2010 21:42
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 dik moc. a jak moc je dulezity udelat repas kliky? zalezi na tom taky hodne?
Datum: 29. srpna 2010 21:31
 pří výměně ložisek je neni dobré narážet silou,kartery musíš nahřát na nějakých 100°C a ložisko pak schladit...to chlazení už neni nutné ale je to lepší. pak do karteru zapadne samo a steujným způsobem dáš i klikovku do ložiska... POKUD BUDE NUTNÉ NĚCO POŤUKAT ŽELEZNÝM KLADÍVKEM,NIKDY NĚBOUCHEJ NA MOTOR PŘÍMO ALE PŘES NĚJAKÝ KOUSEK DŘEVA. Jinak hrozí rozcentrování klikovky a taky to že rozklepneš konec hřídele a potom na ni nenasadíš co potřebuješ. Pokud budeš těsnit tmelem nebo nějakým silikonem tak plochy na které nanášíš tu hmotu musí být očištěné a odmaštěné. Při stahování karterů šrouby utahovat postupně do kříže,pevně ale s citem. Potom dej velký pozor na zajištění všech pojistných podložek které zajistí šroub tím že se ohnou. Gufera před nasazením taky potřít olejem na břitech.při nasazování válce musí šipka na pístu směřovat k výfuku a kroužky po jednom dávat do válce a ještě předtím usadit každý do svého zámku... Před prvním startem motor pořádně prolej benzínem ad to z něj teče a párkrát ho prošlápni. to je snad vše... možná mě ještě někdo doplní. Ještě Franky psal něco o počítání axiálních vůli na klikovce při skládání motoru ale to jsem nepochopil jak se to dělá
Datum: 29. srpna 2010 21:11
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 FICHTLAR05 hod sem icq at pokecame díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 11:16
Jméno: Patrik
IP: uživatel10307
 moje icq 366 879 786 mam 3 fichtli,1 mustang,1 babeta 207 tak mužem pokecat
Datum: 30. srpna 2010 11:16
Jméno: milan
IP: uživatel9236
 cau jak poznam ze mam dobre nastavenej karburator nebo spravny pomer benzinu a vzduchu???
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 20:43
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 to už může být zase aji předstih
Datum: 29. srpna 2010 20:43
Jméno: milan
IP: uživatel9236
 ok dik moc..a kdyz se tomu moc nechce jet hlavne do kopce...a ani do otacek tak co stim
Datum: 29. srpna 2010 20:37
 čezeťák: pravda, nicméně to může snadno zamaskovat půlminutovej běh motoru na volnoběh, kdy se prakticky vždycky vytvoří černá vrstvička karbonu, nebo větší poměr oleje v benzínu, např. při záběhu..
Datum: 29. srpna 2010 20:25
 poznáč to tak že elektrody na svíčce jsou cihlově zabarveny.
Datum: 29. srpna 2010 20:20
 že jde motorka pěkně do otáček, táhne hezky odspoda, když jedeš z kopce a brzdíš motorem a pak přidáš plyn, že se chytne hned, že dobře startuje za tepla i studena... zkrátka že jede jak má .)
Datum: 29. srpna 2010 20:09
 dobrý večer. Měl bych takovou prosbu jestli by někdo neměl chvíli času. Potřebuji vyměnit v jawě 638 čep kyvné vidlice a všechno co se toho týká: čep,pouzdra čepu a prostě celou tu sestavu všeho co tam patří... Chtěl bych to koupit tady z FK ale jsem z toho zmatený,tady jsou díly jinak pojmenované než v tom katalogu ND a ty díly které potřebuju vyměnit jsem vživotě neviděl takže nevim jsem z toho jelen a nechci nic objednávat bez 100%ní jistoty. Tím prosím někoho jestli by mi tady z FK neposlal odkazy všech dílů které přesně musím koupit a k tomu počet kolik toho koupit. PODOTÝKÁM ŽE JESTLI TO ZAS NĚKOMU BUDE PŘIPADAT JAKO BLBÝ DOTAZ TAK AD SI TO MYSLÍ A NENARÁŽÍ TÍM NA MĚ Předem děkuji mnohokrát
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 20:54
 díky moc...už to mám u vás objednaný  a k tomu ještě pár věciček
Datum: 29. srpna 2010 20:54
 DRAKU JA VIM,,potrebujes 2x teflon vlozku,2xpouzdro, 1 cep,, 2xojkrouzek,,, a pokud to ma byt hezke tak poklicky oj krouzku a matice,,,neboj dostanes to co potrebujes,,,napis to do vzkazu ,,, ja t osefnu,,a sorac za pojmenovani,,,
Datum: 29. srpna 2010 20:25
 dobrý den chci se zeptat přes noc jsem u jawy 21 omylem zapomněl zavřít palivový kohoutek a mezi kolenem a výfukem kde je azbestová šňůra (kterou nemám) byla loužička benzinu
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 10:23
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Já tam kohoutek nemám, mám z kohoutku udělanou takovou trubičku a ani jednou se mi nestalo že by benál vytekl...
Musíš nastavit hladinu v plovákovce...
Datum: 30. srpna 2010 10:23
 jen nechápu na co se ptáš..
Datum: 29. srpna 2010 20:07
 taky jsem několikrát nevypl benzin pres noc a byla pod tím louže ale vždy pod trubičkou odkapové misky... máš tamodkapovku? jestli ne mohlo ti to stéct přes válec po výfukové kolenu a vypadalo to že to teče z výfuku
Datum: 29. srpna 2010 19:51
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 to nemuze bejt od toho, jedine ze by to skarburatoru steklo venkem povalci
Datum: 29. srpna 2010 19:25
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 čaui draci potřebuji znát vaše názory mám ráfky ve špatném stavu chrom opadal a reznou kámoš říkal že chrom je no ho..o protože tak za 3 popraská a opadá tak bym ě zají mali vaše skušenosti a také jsem narazil na netu na sprej z chrom efektem více zde http://shop.salix.cz/weicon/index.phtml?dzid=121&zid=3&ak=bd1b07bd61d0f5d4ab8a6cb760b29fc5 a tydy jak to tím někdo nastříkalhttp://www.jawa05-pepan.ic.cz/fotogalerie/1_4/foto884.html myslím si žeto nevipadá moc špatně ale na druhou stranu my přijde že jeto jak stříbřenka omlouvám se za odkazi a díky za vaše názory draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 10:13
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Tento sprej se hodí spíš jen na nějaké okrasné předměty, ale ne na takové, které často používáš... Taky jsem o tomto uvažoval, ale rozmluvili mi to v obchodě s barvama-lakama. Na výfuk vůbec ne, není to na to stavěné... Prý by to po pár km slezlo. Na řídítkách to za chvíli ošoupeš a na těch rávcích - no nevím... To už je lepší si to nechat pochromovat...
Datum: 30. srpna 2010 10:13
 Já mám takový akorát od Motipu a mam tím nastříkaný výfuk a jak mi tam na to spadne bláto, tak tam je pak flek, který nejde dolů nebo jen stěží.
Datum: 29. srpna 2010 22:58
Datum: 29. srpna 2010 19:45
 Já ti ukážu fotky, jak to vypadá, ale hodně brzo se to opotřebí, poškrábe a zaprasí.
Datum: 29. srpna 2010 19:32
 Zdravím, tak tak mě napadlo, jestli se dá svařit lanko? Mám totiž na kývačce 150 atyp, nikdo to nevyrábí, takže bych si koupil normální lanko se závitem, hák bych uštípl a místo toho tam nechal navařit váleček. Je to možné? A jak se stane, že se rozúhluje ojnice, to je stářím, opotřebením, nebo prostě někdo montoval píst kladivem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 13:15
 Dík za radu s tím lankem, jinak adres mám dost. Pobývám doma, na chatě, u příbuzných, ve škole......
Datum: 30. srpna 2010 13:15
 ondragame kolik tech ip adres mas ? to uz je ze 4ty jiny ip co pises, pak se divis ze se za tebe nekdo vydava z jinou ip
Datum: 30. srpna 2010 13:02
 svařit přímo ne, ale pokud je lanko dlouhý (případně má jinou koncovku a ty potřebuješ váleček), dá se uštípnout, protáhnout válečkem, konec strčit do nyplu z kola, zaletovat a zmáčknout kleštěma. Ojnice se "neúhluje", ta se maximálně ohne nebo se vysypou ložiska v okách, to první hrubym zacházenim nebo zadřením pístu, to druhý opotřebením, ke kterýmu dost přispívá podtáčení motoru
Datum: 29. srpna 2010 20:19
Jméno: dachlař
IP: uživatel9614
 zdary,mnel bych jeden dotaz co se stane když do fichtla naleju olej z fritáku namíchanej s benzínem  ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 23:10
 Já to tam lil, holt sem s fichtlem začínal a zkoušel jsem jestli to jde...Jo, jde, na 3 litry sem toho nalil tak půl litru...Za studena možná horší starty, ale jinak to jelo tak něják normálně...Mne se na tom líbilo, že na to každej čuměl když za tim cejtil hranolky a ten obrovskej hulan...Válec sem pak časem přidřel no, ale to bylo taky tím, že jsem mazal podle toho, jak mi radil kamarád, trochu kápnout a už to prej bylo moc, ještě k tomu jsem většinou mazal Castrol Garden 4T  Nevím jestli bych zadřel i kdybych mazal jak se mazat má, ale každopádně už to tam neleju, jen to pak hulý a fichtlovi to asi moc nechutná, není to diesel...Max sem si pak vzal tak 10ml do stříkačky a do 5l benzínu to nalil, jen pro to lehké aroma, ale už ani to ne, mám svýho fekála rád, zrasoval sem ho na polích a pak sem půl roku jen vysedával v garážil a opravoval, sháněl nebo šetřil na díly, dokonce jsem kvůly tomu skončil i na chyrurgii abych s tím mohl na silnici. Dej fekálovi co chce a nezrasuj ho jak kdysi já, udělat z vraku něco relativně spolehlivího neni prdel.
Datum: 29. srpna 2010 23:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nestane se nic ... akorát to bude smrdět jak spálený lívance
Datum: 29. srpna 2010 23:00
 a co se stane když do fritáku naleješ benzin... prostě nelej někam něco co tam nepatří a jestli nemáš na benzin tak nejezdi
Datum: 29. srpna 2010 19:31
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 ty kokot to neni starej naftak
Datum: 29. srpna 2010 18:45
Jméno: David
IP: uživatel2156
Datum: 29. srpna 2010 18:44
 zkus to a uvidíš... určitě tim získáš aspoň 5 koní... mg co vás vede k takovym pitomostem...
Datum: 29. srpna 2010 18:36
Jméno: filip
IP: uživatel7233
 Ahoj chtel bych se zeptat nevite jestli sedlo ze stadiona ma nakej molitan?Nebo je jen kostra sedla a pres to je pretazeny potah?Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 18:44
 Jak kterej.
Datum: 29. srpna 2010 18:44
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Zdarte. Dnes jsem si koupil olej, jmenuje se Castrol 2T - minerální. Stál 129kč. Díval jsem se na benzínce ještě na jiný olej od stejného výrobce, jen jiný obal za 1L 219kč - asi to byla polo nebo syntetika. Kdož jste si ho koupili, jak ho hodnotíte ? Chci zajíždět fichtla a dám na něj nový válec, píst, kroužky. 0. výbrus - dvoukroužkový píst. Zajíždět budu na silnici. Koupil jsem dobře ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 20:21
 pokud olej splňje normu API-TC, tak moc nezáleží na značce, bohatě dostačuje jakýkoli s touto specifikací..
Datum: 29. srpna 2010 20:21
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Hodně dobrý olej, jezdím na něj a doporučuji.
Datum: 29. srpna 2010 17:26
 Zdravim všechny mechaniky a draky.  Chci se vás zeptat Jestli je vubec normálni že moje JAWA 250/353 Kývačka 1960 žere cca 3,2 litru benzinu ve dvouch osobách na 32 km?A ani jsem motor nějak oxtra netočil jel jsem zhruba 85 km/h a ještě podotýkýám že ve dvouch!Pokud to takhle bude takhle žrat tak si tak říkám že to ani nemá cenu asi na tom jezdit.Kolik žere zhruba vám?Já jsem to zjistil tak že jsem si tam dal tachometr ze škodovky.
Díky za odpovědi a za jakékoliv rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 10:30
 Bouhžel neni na prodej sorráč a stejně je jen v depositu takže TP ani zatím nemá.....No takže jsem dal jehlu v karburátoru ještě níž aby měla menší bohatost směsi takže je na předposledním zářezu,ale asi se mi ucpal karburátor a i když jsem ji zaparkoval a vypnul benzin a nechal ji stát tak jsem měl malou kaluž pod mašinou je to možný že je to tím že je ten karbec ucpanej?A to už jsem měl ani seřizenej ten šroubek v karbecu na bohatost směsi zhruba na jeden a pul otočky zpět od uplnyho dotažení.
Datum: 30. srpna 2010 10:30
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 klidne ji odtebe koupim s TP
Datum: 29. srpna 2010 19:28
 plovák je "napíchnutý" na jehle, její vrchol musí mít tvar kužele (nikoli Ještědu), a musí dobře zavírat... pročisti ten jehlový ventil... to zabroušení špičky jehly bylo samozřejmě taky v plovákové komoře...
Datum: 29. srpna 2010 17:29
 Moment stando,bohatost směsi na jehle?Nebo seřizovací šroubek v karbecu?
Datum: 29. srpna 2010 17:01
Jméno: standa
IP: uživatel10304
 ulejvání karburátoru pres hrdlo sání značí jedině,že nezavira plovák,hladina je trvale vysoka,karbec se ulejva,smes zbytecne bohata,vykon nizkej a tudiz se to musi honit a moc to nejede....tomu pak rozumim....neserizenej karburator na 250 mi zpusoboval spotřebu 8 na 100 ....po seřízení jezdím do 4 litrů....serid karburátor,kup nový vzduchový filtr a bude to OK
Datum: 29. srpna 2010 16:54
 Zabrousit špičku jehli v šoupátku?A o kolik?...No moc mi toho ale nevyteklo hlidal jsem si to.....Nebo myslíte že mi to teklo za jízdy?Protože já hlídal jestli je to pod karburátoem suchy nebo ne.
Datum: 29. srpna 2010 15:09
 No, tak to nemá velkou spotřebu jako motor, ale teče ti to na zem. Zabrousit jehlu a vypínat benzín při stání....
Datum: 29. srpna 2010 14:58
 Bohatost směsi na karburátoru mám jen o pul otočky zpět takže zkoro tu největši.Se vzduchovim filtrem co?Stava se mi ze kdyz nevypnu benzin tak mi potom kape benzin tama kama nasava vzduch pod karburátor a přechlastá se!A když odeberu bohatost směsi tak to bude slabší?
Datum: 29. srpna 2010 14:22
 koukni na bohatost smesi, bzduchovej filtr, napnuti retezu, promaz retez, dofoukej kola a spotreba musi jit dolu. Puvodne mi moje 638 jezdila za 12l/100km a ted kdyz jedu hospodarne tak se mi povedlo zajet 100km za 3,5 litru
Datum: 29. srpna 2010 13:57
 Draci potrebuju konzultaci drive jsem tu psal ze jsem mel problem s predstihem ze mi nelezelo kladivko na vacce vyreseno posoupnutim vacky smerem do prava ale predstih serizenej odtrh taky na svicce jiskra jak blazen ale svicka je mokra takze mi to nepali nechapu svicka je uplne nova ? naky napady ? proste nechce chytit ani neblafne
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 23:39
 Kondik novej
Datum: 29. srpna 2010 23:39
 Hele tenhle problém sem měl taky svíčka mokrá jiskra dobrá a ani to neblaflo a bylo to fajfkou dal sem novou a dobrý. Nevim jak je možný že když byla vyndaná svíčka tak to jiskru házelo
Datum: 29. srpna 2010 20:24
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 chytni se svicky a protoc jestli te to kopne hodne je ok kdyz jen malicko je KO  co kond je dobrej ?
Datum: 29. srpna 2010 16:43
 ok naky dalsi napady ?
Datum: 29. srpna 2010 16:09
 Zdar draku zkus si pohrat s odtrhem na svicce dej nejdriv mensi a pak zkus vetsi a u kladivka taky.Treba muj pionyr chtel odtrh na kladivku velkej jinak nechtel chytit....Proste zkus prvni to kladivko tu svicku az pak kdyztak. =)
Datum: 29. srpna 2010 13:50
|



|