Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9686
 zdravím. Možná to tady už bylo zodpovězeno, ale nikde jsem to nenašel. Jaký typ pincka má konstrukční rychlost 45km/h ? myslím že 550-pařez ale nejsem si tím jistý. pokud by někdo věděl budu rád když mi na tuto otázku odpoví. předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2010 21:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a občas se ještě objevují první typy 05 které mají v techničáku 45
Datum: 18. června 2010 21:15
Jméno: Tomáš
IP: uživatel3033
 2tofek: díky za info.
Datum: 18. června 2010 17:00
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 Jawa 550 ma konstrukcni maximalku 45 km/h.
Datum: 18. června 2010 16:50
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 Chlapi, jak sundat řidítka u 20? Povolil(vyndal) jsem ten dlouhej šroub, povolil tu matku okolo krku. Tahám jak vůl a ne a ne dolů.. na internetu jsem našel pouze to co jsem už udělal.. Je to sundavání tak po 52 letech(od výroby na to nikdo nešáhnul). Možná je to vevnitř zarezlé(netuším). Nešlo by sundat přední kolo a pomocí nějaké kulatiny a kladiva vyklepnout? Abych nemlátil do nečeho zbytečně..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2010 19:03
 je to banalita no
Datum: 18. června 2010 19:03
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 Už jsem vyndal, mohu obsousit hlavu a kostru..  Zustal na tom.. Já jsem nad tim přemejšlel dva dny.. a dva dny jsem to utahoval(zakliňoval)  bál jsem se zeptat, myslel jsem že je to banalita, a ona taky byla..
Datum: 18. června 2010 18:44
 nastrčíš ho tam a zase hotím šroubem lehce nachytneš... ono i při tom vytahování řidítek ten válečem necheš na tom šroubku..vůbec ho nemusíš vyndávat.
Datum: 18. června 2010 18:07
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 děkuju, a až to budu dávat zpátky jak tam ten váleček dostanu?
Datum: 18. června 2010 17:50
 dej tam ten šroub zpět.. chytni ho jen na pár závitů a práskni po něm kladivem...vyskočí roztačný váleček a řidítka v pohodě vyndáš
Datum: 18. června 2010 17:23
Jméno: Jirka
IP: uživatel5573
 Čau draci potřeboavl bych poradit na svem mustangovi jsem zistil že mám špatně přední vidlce a přemýšlím o vidlicích ze simsona prosim o rady jestli se to musi nak upravovat atd diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 1:53
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 nekupuj si je nikdo ti je nedoporuci pri vetsich rychlostech okolo 70 do zatacek se nechovaji pekne jsou na nic i tuneri ti to nedoporuci
Datum: 20. června 2010 1:53
 klidně si kup ze simsona, ale musim vymenit misky lozisek+ udelat vlozky na ty simsonacke misky... neni to az tak narocne... podivej se na nejvetsi web o pionyrech ... tam je to i s vykresem pro soustriznika.
Datum: 20. června 2010 1:04
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 ne nemusim nic upravovat jen dole prdni kolo jesi tam buddes davat z pincka ale kup dobre vydle ja sem mel jakesi smejdy pripadal sem si na to jak senior ses rozjjel plny uberes a ty vydle sly skoro nadoraz byly tam asi v haji pruziny ale simson tlumice bych rozhodnenekupoval ae jak chces Zduř
Datum: 19. června 2010 10:22
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 povol ten dlouhej šroub asi 2 cm ho vytoč a dej kladivem tukny to toho šroubu a tak toč řidítkama ze strany na sranu
Datum: 18. června 2010 17:00
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 18. června 2010 22:16
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 dík moc.
Datum: 18. června 2010 22:16
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 30 ml na 1litr staci bohate myslim ze muzes dat i min tech 25 jestli uz to ma dobrou kompresi, tenhle olej nic moc
Datum: 18. června 2010 20:19
 no, tak dej 20ml oleje na půl litru benzínu a máš klid.
Datum: 18. června 2010 15:19
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 na obalu je napsaní 1:50 to je 1l a 20ml oleja,ale já tam mám vybrus
Datum: 18. června 2010 15:14
 Ach ta základní matematika.....
Datum: 18. června 2010 15:11
 Zdravím draci dneska se mě stala jedna věc asi nějaká magie .Jel sem ze školy na čž150 a najednou mě to vylítlo do otáček a tak sem zastavil a pak dobrý zase tak sem tomu chtěl dát pauzu tak sem oddělal fajfku a motor běžel klidně fůrt dál já na to čuměl .....D:  :nechápal sem .A domů sem nedojel poněvač se to ohřálo a přestalo to jet tak sem musel to nechat vychladnout poněvač cívka v zapalování zlobí.Dám to na ještě i na indučku a bude to dobrý kámoš má taky tak stadaka a chytá to fůrt.Čím myslíte že to bylo????
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2010 17:41
 JAWA_ceZetak:Jakou bys mě doporučil hodnotu svíčky prosímtě???????Já s tímhle jezdím teprv tak týden a neim co tam mám dát .Kámoš říkal že 15 nebo 17 je dobrá
Datum: 19. června 2010 17:41
 špatná hodnota svíčky....svíčka se přehřeje a motor dostane zamozápaly.
Datum: 19. června 2010 12:26
 Předstich mám ty 4mm možná 3,5 a odth0,4 jinač málo mažu mno takže budu dávat 1:33-35.A svíčku tam mám 15 a když dám krátkej předstich tak to nejede a v návodu je 3-4,5 takže je to dobrý.
Datum: 18. června 2010 22:24
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 presne tak prehratim, akorat nechapu jak nekdo muze takhle prehrat motor asi mas blbou hodnotu svicky a velkej prectih.
Datum: 18. června 2010 20:21
 Přehřátím
Datum: 18. června 2010 15:10
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 čus neznate nekdo stranku kde jsou VIDEA upravenych pincku hlavne motoru jak jezdi nikde nic nemuzu najit diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2010 0:45
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 tak nahod neco youtube mam prolezly ale nemuzu nic kvalitniho najit diky
Datum: 19. června 2010 0:45
 kdbys hleda,maz to behem 3 sekund,nesmis byt lenoch
Datum: 18. června 2010 22:55
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 zkus youtube tam něco najdeš
Datum: 18. června 2010 20:13
 NE JAWA DOTAZ!!
Chtěl bych vás požádat, jestli někdo nevlastníte, nebo nevíte o jakýchkoliv informacích ohledně el.centrály vzor SS-125 rv. 1955. Je to vojenská benzinová centrála, nikde jsem nenašel žádé informace ani fotky, nic.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2010 22:51
Jméno: trubka
IP: uživatel9715
 Máš tam motor BD-1 S 28-A a karburátor B 2811-21 ? Jinak motor má vrtání 28 mm zdvih 32 mm objem 19,70 ccm ,6000 ot.
Datum: 18. června 2010 22:51
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 Zdarec draci mám problém na fichtlovi víte jak vede od karburátoru to koleno do válce no tak tam jak jsou ty dva šroubky tak jeden je úplně vpohodě ale ten druhej tam má vetší kus závitu úplně v prde** nemyslím ten šroubek ale to jak to do toho šroubuji tak tam vůbec nic nedrží . Nevíte co stím skrz to to saje falešný vzduch a řve to to chce asi nový závit že ? Nepokazím tím ten válec nebo něco důležitého ? Nebo mi poradte jak aby to drželi . Díky moc za odpovědi!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 10:58
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 Nemamá to přisvařit ?
Datum: 20. června 2010 10:58
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 do valce si udelaj zavit M6 a z druhe strany , kdybys mnel znameho co ma soustruh , stocit na prumer 5 mm a udelas tam klasicky zavitr M5 a uz se s kolinkem karbece nemusis hrat
Datum: 19. června 2010 9:00
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 udelej tam M6 asi ti tam pak nepujde matky coz je horsi problem, musel bys ji spilovat na mensi nebo alspon hrany a mozna i spilovat sboku to kolinko. Ten stary steft tezko vyndas jestlis ho zalomil nak blbe jedine odulcikovat udelat proste dulcikem dirku do prostred a vrtakem to musis odvrtat ale to bys musel sundat valec a uvepnit do sveraku pod stojanovou vrtacku to by pak slo. Vrtakem 5-5,2 mm
Datum: 18. června 2010 20:26
 tou řezačkou asi myslel klasický závitníky...
Datum: 18. června 2010 17:17
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 Ten závit co je tam kousek stareho šroubku nejde vydelet on se ulomil nebo nevím jak ho vydělat nedá se to nějak jinak spevnit ? Jo a ta řezačka má motor nebo je to nejaka vec ?
Datum: 18. června 2010 14:56
 původně je tam šteft M5...takže vyndat a vyřezat závit M6...a válec neprořízneš, toho se neboj...jawass: když jsme u toho...nebylo by lepší vyřezat tam spíš M7 než M8?
Datum: 18. června 2010 14:52
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 A jak poznám jestli sem prořezel válec ?
Datum: 18. června 2010 14:19
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 Jestli máš řezačku tak tam je myslím že původně velikost 6 tak to vyřeš na 8 ale hlavně né moc hluboko abys neprořezal válec
Datum: 18. června 2010 14:17
Jméno: martinm
IP: uživatel1859
 zdar, máte nějaké návody, jak upravit origo karbec na J21? a jak mám nechat dlouhé koleno u hikone výfuku? ( použiji tělo hikone a koleno z pio) dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2010 7:47
 Podívej se tam dole:http://www.jawa50speed.wz.cz/technika.html a koleno udělej širší tak 3cm a kratší a když ten hikone chces odladit nezapomen na vyletovou trubicku
Datum: 19. června 2010 7:47
Jméno: Kárl"S
IP: uživatel7965
 čau mám volnej řetez jak ho natáhnu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2010 9:21
Jméno: Karl"S
IP: uživatel7965
 promiň už se budu ptát jen na důležitější věci
Datum: 18. června 2010 9:21
 vytahej ho za ušy....to jsou dotazy....si na to nemůžeš přijít sám?? já vím..nejjednodužší je to opravovat od pc.....voe máš tam ze dvou stran šponováky!!!
Datum: 18. června 2010 9:14
 ČUS HOŠI POTŘEBUJU PORADIT NEVÍTE PROČ MI DŘE MAGNETO O ZAPALOVÁNÍ ???? MNĚNIL JSEM NOSNÍK ZAPALOVÁNÍ VAČKU A MAGNETO A OD TÉ DOBY TO DĚLÁ MAM JAWU 23 A NEDÁ SE TO NĚČIM NAMAZAT TŘEBA?? DÍKY ZA RADU
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 10:55
 udělej to tak, jak Ti psal kozel. Jinak - neboj, že to bude mít ztrátu na jiskře. Když tam dáš ten kousek plastu od petky, bude to tak akorát. Já jsem kdysi s tímhle experimentoval - nešlo o jiskru, ale spíš o to, jak mustang svítil. Když jsem měl cívky co nejdál od magneta, svítil trochu míň. Když jsem je zase dal moc blízko, svítil taky nic moc. Ale s vůlí na ten plast to svítí řekl bych nejlíp..  Ale nastav to co nejdřív, aby sis zbytečně o cívky neodřel magneto.. R.
Datum: 20. června 2010 10:55
 ok.a nebude to mýt nákou strátu na jiskře ???
Datum: 18. června 2010 16:54
 tom: kolik máš IQ ?  .Povol cívky a malým šroubovákem je nadzvedni a utáhni to
Datum: 18. června 2010 13:01
 mezi co dát cigeretový papírek ????????????????? já nemam problem v odtrhu na kladivkach ale to že dře zapalovani o magneto a neda se to pořádně roztočit ten motor
Datum: 18. června 2010 11:28
 lepsi je mezi to dat cigaretovy papirek ..
Datum: 18. června 2010 11:24
 díky moc za radu
Datum: 18. června 2010 10:57
 povol ty cívky a odehni je od rotoru a pak dotáhni, někdy má celé zapalování vůli, tak ho našteluj do správné polohy, popř. můžeš použít nastříhané kousky z pet lahve a dát je mezi rotor a stator a dotáhnout, a pak je vyndat a bude tam mezera. ok
Datum: 18. června 2010 9:53
Jméno: Koza
IP: uživatel1194
Posl.aktualizace: 18. června 2010 1:35
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zdarec, vite o nekom kolem Prahy kdo by mi vyklepal revmaplech a vyvaril prsicka na 555 de luxe ? dik predem. pripradne kdyby je taky nalakoval.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2010 17:35
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 a pro ty revmace...?
Datum: 18. června 2010 17:35
 OK
Datum: 18. června 2010 17:18
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 no nebyl bych proti
Datum: 18. června 2010 15:45
 já!
Datum: 18. června 2010 15:09
 Kdo je pro BAN pro Debila?
Datum: 18. června 2010 14:24
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 sorry no neumim, doma na to nemam zadny vybaveni.
Datum: 18. června 2010 13:35
 Kolik myslíte, že mohou mít cenu kvňávky na motokrosovou ČZ, když budou v dobrém stavu. Mám možnost je koupit za 1500 Kč.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2010 5:42
Jméno: Hlmut
IP: uživatel3093
 Na motoinzerci nebo na foru o terennich zetkach se cena kloudnych pohybovala od 1500 do 2000. Jestli jsou v dobrem stavu, urcite bych je bral... Za 500 koncis mozna tak tekouci srace.
Datum: 18. června 2010 5:42
 viděl sem na motoinzerci 2 kompletní a 3 poloviční....cena za všchno byla asi 500...
Datum: 17. června 2010 23:48
 Prosimvas jak mám vytahnout z pařezaácké převodovky to bronzové pouzdro ve které je uložena hřídel? Je to to druhé pouzdro které neni i z druhé strany karteru jak to jedno.Je to vymleté tak to chci yměnit. Vždy se mi to podařilo tak že jsem to nahřál a vypáčil šroubovákem. Ale toto tam drží opravdu fest. Několikrát jsem to nahříval,a jak páčím tak pačím a nic nevypáčím. Nechci to páčit nijak moc protože nechci poškodit karter... Neni nejaky zpusob jak to jednoduše dostat ven? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2010 0:08
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 nechal bych to odsoustružit..
Datum: 19. června 2010 0:08
 No právě to je to pouzdro které nevyčnívá z druhé strany karteru abych ho mohl vybouchnout... Tam to neni jak vybouchnout
Datum: 18. června 2010 15:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nahřát a vybouchat kusem dřeva...dřevo je měkký , takže nepoškodíš nijak kartery
Datum: 17. června 2010 23:59
 Hoj.Prosím vás jak mám na mustangu utěsnit koleno do tlumica vyfuku ... ? prska mi to mezi kolenem a tlumičem.ale nechci to ještě svařovat.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 11:04
 Já to dělám červeným silikonem.. Prostě pokud možno odmastím koleno i vnitřní část výfuku tech. benzinem(prostě ty části, který na sebe dosedají..), pak koleno trochu pomažu silikonem a zandám do sebe. Výfuk ihned ustavím do pozice, jak má být, očistím koleno od přebytku silikonu (prstem..) a nechám tak hodinku až dvě zaschnout.. Když to pak chceš rozdělat, jde to v pohodě, neboj se toho. Dělám to tak již dlouho, ještě mě to nezklamalo.
Datum: 20. června 2010 11:04
 Teflonovou páskou je to nejjistější. Taky to jde alobalem ale jak to tama fouká tak on se časem prorazí tím tlakem
Datum: 17. června 2010 23:12
 cus sehnal sem karbec znacky tillotson nema to soupatko ma to klapku a nema to ani plovak jetam membrana misli te ze je lepsi nes bjeznej karbec se soupatken a plovakem je vtom nakej rozdyl dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2010 22:25
 zavěs někam foto....takto od stolu se težko odhaduje
Datum: 17. června 2010 22:25
 to nevim je od kamose ten taky nevi s ceho to je as fakt to bude s pily
Datum: 17. června 2010 22:23
 někoupil jsi náhodou karbec z pily?? viděl sem na netu expertyx co to prodávají za nechutné prachy a přitom s tím pionýr ani nejede....má to směšný difuzor pouhých 12mm.... takže koupil jsi uplný nesmysl.
Datum: 17. června 2010 22:20
 Zdarec, chystám se upravit si válec, nejspíše padne volba na 3K, nákresy už mám, ale chtěl jsem se optat čím brousíte či upravujete ten hliníkový válec, v té vložce bych až zase takový problém neviděl, ale s tím hliníkem si moc rady nevím. Předem díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 1:08
 rotační pilníky...odzkoušeno
Datum: 20. června 2010 1:08
 jo a ta sada nástavců je na nic...hliník to bude jen šudlit...to mám vyzkoušené...nejlepší jsou normální ostré frézky.
Datum: 17. června 2010 23:55
 koukal jsem na ten simson...no mělo by to jít použít... je tam ale pár detajlů... šířku výfukového kanálu dej max 24mm.... bacha taky s šířkou sacího kanálu...jak uvadí SM tak těch 30mm je skara moc..... no a přepážku mezi sacím kanálem a přefukem podle SM nech 1mm... lze to používat i n aorigo pístu, ale přefuk pístu bude docela malý.
Datum: 17. června 2010 23:53
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
Datum: 17. června 2010 23:45
 překreslil jsem si to a tak nějak jsem vycházel z toho 4K ze SM, pozměnil jsem ale rozměry sacího, výfukového i pomocných otvorů, s původními přefuky hýbat nechci, pouze jsem chtěl tedy přidat třetí + zvětšit sací, výfukový a udělat pomocné výfukové jinak ta přímá bruska by nějaká byla, ale nástavce na obrábění hliníku asi ne, dají se normálka sehnat někde v železářství ?
Datum: 17. června 2010 23:35
 na upravení kanálu v hliníku mám frézky co strčím třeba do stojanovky...pak jen doladím pilníkem...je to hliník tak to mizí samo.... a když se ti zasere pilník tak ho ocelákem vyčisti.
Datum: 17. června 2010 23:18
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Jestli se mužu zeptat,odkud máš ty výkresy? jawa-50.cz ?? jak je ten 3K na simsona?
Datum: 17. června 2010 23:09
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Jak to myslis zalepi? nejlepsi je to delat přimou bruskou s nástavci na obrabeni hliniku a nakonec to dopilovat tema pilnikama,nebo to dát nekomu na frézu..
Datum: 17. června 2010 23:05
 Plnění do kliky jsem nechtěl, měl jsem na mysli spíše ten přefuk pístem. Ten 3K mi nepřišel jako špatná volba, i když četl jsem o tom že dobře udělaný 2K jede lépe než 3k, 4K.... i kdybych tedy zvolil 2K čím rozšiřujete ty kanály v hliníku ? pilníky se mi zalepí přeci ne?
Datum: 17. června 2010 22:52
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Do toho hliniku nezasahuješ.Samozřejmě kdyz rozšiřis kanaly ve vložce tak musis i v tom hliniku..Jak píše čezeták,Nejjednodussi by byl udělat přefuk pístem..Dám ti malou radu..Před měsicem sem chtěl taky vícekanalový válec, ale co jsem pročetl diskuse,zkušenosti lidi a videa,tak bych zůstal u dvoukanálu..Dobře udělaný dvoukanál jede lepe než třeba 4 nebo 5ti kanál..Je to na tobě jestli chces 3K tak udělej 3K,ale nepočitej s tím,že čím vic kanálu,tím větší výkon
Datum: 17. června 2010 22:43
 chceš udělat 3K plněný od kliky, kanálkem pod karbecem za použití klapky??... kanálek do hliny uděláš frézou..... ale jednodužší je udělat přefuk pístem.
Datum: 17. června 2010 22:23
 Zdravím draci nemáte někdo z vás karbec na JAWAČŽ150 typ je to JIKOV 2918.Nabídnetě prosím scháním ho poněvač ten co tam mám tět stojí uplně za prt protože někdo tam ulomil celý závit jak je v tý komoře šoupátko prsotě všek toho karbece a blbne to hrozně a tak.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2010 22:04
 DOtaz do třetice  ,jaký z pístů akceleruje lépe?jednokroužek,nebo dvoukroužek,ted mám u cestovky dvouroužek a akcelerace je perfektní,jak to bude s jednokroužkovým pístem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2010 22:09
 tak když máš třeba dvoukroužkový tak ti lépe táhne.Ten jednokroužkový je spíš na ty otáčky no....
Datum: 17. června 2010 22:09
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 já bych volil 1 krouzek bude to ve vysich otackach a lip to pojede ve vysokych otackach
Datum: 17. června 2010 21:57
|



|