Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: dravec
IP: uživatel8364
 čaite nevíte čím to je že kyž chcu rano roztlačit pionýra tak to trva třeba 10 minut než naskoči prvně nic a pak zacne chytat a cuka jak kdby tam nešel benzin ale karbec je vyčištěnej palivovej kohoutek taky a když je motor teplej taky chytne hned.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 13:55
 si kup novou svicku
Datum: 22. června 2010 13:55
 jaký je prosím vás rozdíl např mezi Jawa 500 OHV a Jawa 500 OHC ? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2010 10:56
Jméno: kicis
IP: uživatel7889
 asi tak 30 let vývoje..........Jawa 500 OHV byla první jawou vůbec a liší se taky rozvody, výkonem, vzhledově prostě úplně jiné motorky
Datum: 21. června 2010 10:56
 Jsou to úplně jiné motocykly.
Datum: 21. června 2010 8:18
 Mají jiný typ ventilového rozvodu
Datum: 20. června 2010 22:17
Jméno: Filip
IP: uživatel9726
 Zdar draci mam asi hodne blbej dotaz, ale nemohu najit nikde vypousteci sroub oleje u jawy 125 travel, ze spodu na motoru zadnej sroub neni, nevite kde je? neni to treba ta stribrna velka matka dole z boku na motoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 22:38
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
Datum: 20. června 2010 22:38
 co je to za moto max do 45km/h konstrukční rychlostí... ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 13:20
 mě napsali do techničáku na moji jawu 20 max. rychlost 45km/h  myslím že má mít 60 ale co. hlavně na to múžu se svým AM
Datum: 09. července 2010 13:20
 555 ma vyšší...
Datum: 21. června 2010 7:19
Jméno: Jerry100
IP: uživatel9676
 Jawa 555 a 550 to je taky
Datum: 21. června 2010 6:30
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 A taky to jsou mopedy babetta, jawetta, stadion a podobné.
Datum: 20. června 2010 23:38
Jméno: mike
IP: uživatel9727
 všechno co má napsany v TP max. povolená rychlost 45 km/h ...takže skorto každej skůtr co má 50ccm ,fichtl to už není.
Datum: 20. června 2010 21:51
 jaká je nejsilnější jawa?jawa 500 OHC? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2010 16:08
 jawa 650 dakar ma pouze 35kw, takze ten typ 673 je vykonnejsi
Datum: 21. června 2010 16:08
Jméno: hopejgang
IP: uživatel6812
 ne jawa 650 dakar,jawa 500 thc
Datum: 21. června 2010 8:29
 Jestli myslíš s největším výkonem, tak Jawa 350 typ 673. Tahle Jawa měla 80 koní a maximálku 260 km/h.
Datum: 20. června 2010 21:58
 Prosím Vás chci se zeptat kolik stojí papíry na fichtla..?a od kolika je můžu dělat?od 15? a jak je to s přihlášením?mám pojízdného mustanga v dobrém stavu..všecko funguje...je nepřihlášený.(zatím sem s ním jezdil jen tak bez).kdybych s ním chtěl na cestu tak co musím udělat?a kolik to stojí ? díky moc a nezlobte se nikde jsem to nenašel
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2010 14:27
 Určitě od 16, ale s tou registrací, je tu taky veteránský Tp ale o tom moc nevim, to chce bejt v klubu nebo co??
Datum: 30. června 2010 14:27
 No bylo to od 15 jenže jak ti dementi fůrt bourali tak to posunuli od 16.Mě vyšla autoškola ma 3800+750 za závěrečný testy.To je škoda že neámš od toho papíry no nejlepší by bylo jak tady píše koupit někde od nekoho papíry cena tak od 500-1500.
Datum: 21. června 2010 22:50
Jméno: Harmi
IP: uživatel9602
 asi tě moc nepotěšíma ale pakliže od toho nemáš papíry (ani v depozitu) tak to přihlásit nejde. Jediná možnost je od někoho koupit papíry se štítkem na rám a SPZ.
Datum: 21. června 2010 11:39
 s prihlasenim nevim,uz je to dlouho co sem to delal...nn je od 16,ma konstrukcni rychlost 65 km/h coz je brano jako 125 ccm
Datum: 20. června 2010 21:42
 od 16??? vždy bylo od 15..ne? a jak je to s tím přihlášením.. ?
Datum: 20. června 2010 21:40
 ridicak A1 stoji u nas 5500,muzes ho delat od 16,
Datum: 20. června 2010 21:37
Jméno: Absolut
IP: uživatel9724
 Mám takový problém xD mám motor asi jawa 21 kdyz ho nakopnu tak drží volnoběh ale kdyz pridám plyn tak to jenom hučí a nejde do otáček do otáček jde jenom když zmačknu tlačitko na plovakove komoře (kdyz dam plný zacne chcípat) nevíte čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 16:24
Jméno: jawa 20
IP: uživatel8251
 kompletne rozeber paliovou soustavu coz znamena kohout hadice profoknout vse poradne karbec poradne project a vyfoukat a sestelovat hladinu otacky atd a bude slapat vse jak ma a kup sitko na hadici jde ti asi z nadrze bordel tak zbohem.
Datum: 23. června 2010 16:24
 já si spíš myslím, podle toho, co píšeš, že Ti tam jde málo benzínu.. Zkus poštelovat hladinu v plovákovce, pročistit trysky a karbec celkově, taky pročisti kohout a sítko na nádrži.. Radek
Datum: 21. června 2010 9:16
Jméno: Petr
IP: uživatel9630
 Mněl jsem podobný problém,skus si pro začátek pohrát se vzduchovým filtrem.Oddělej vrchní kryt vzduch.f.,a jen ho polož a nezacvakávej.Za jízdy si reguluj dávku vzduchu a uvidíš jestli je to lepší.
Datum: 21. června 2010 8:56
 Mám takový problém. Nemohu nahodit takový malý dvoutáktek  Benzín tam teče, karbec jsem čistil. Jiskru to při silnějším protočením hází, koplo mě to i přes gumový kleště. Má to kopresi jak hovado na to jak je to malý, není to sranda protočit. Dekopresor je zavřenej, na benzín pod svíčku to prdí. Z vejfuku to hulí, ale nemá to ani snahu chytit. Zapalování jsem nenašel, nevím, kde je. Je tam nějaká ovládací klapka plynu, ale nevím, jak se ovládá. Našel jsem tam různě rozlámaný kousky svíčky, jestli to nemohlo něco nasát, nevím. Hlavu a válec jsem přitáhl natvrdo. Zboku je takové malé vyndavací okénko, zřejmě přepouštěcí kanál, to jsem taky přitáhl.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2010 16:56
 :O no na to som fakt nemislel ze to je na 12 klic
Datum: 21. června 2010 16:56
 Vojenská centrála.
Datum: 21. června 2010 12:18
 co to z malého lietadla?
Datum: 20. června 2010 21:34
 Tak sklepni elektrody Btw:Co je to za stroj ?
Datum: 20. června 2010 21:28
 Kdybych ji měl, tam je takovou mikro svíčka, musí se povolovat 12 klíčem...
Datum: 20. června 2010 21:14
 Zkus jinou svíci
Datum: 20. června 2010 21:13
Jméno: ABC
IP: uživatel6843
 Čus fichtlaři fichtl mi jede nádherně ale tak po 500 metrech se začne dusit, když vyměním svíčku tak to jede zase tak 500metru a pak se to začne dusit znovu. Svíčka je vždy úplně černá nevíte čím by to mohlo být?
http://cz.iq-test.eu/#574114
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2010 23:10
Jméno: ABC
IP: uživatel6843
 Už vím čím to bylo. Tahalo si to olej z převodovky, vyměnil sem gufero a je to v pohodě. As to by si se asi divil tady z fichtlkramku už mam 2 dealery za který mám prachy
Datum: 21. června 2010 23:10
Jméno: Mysuge
IP: uživatel9729
 Pokud mas cernou svicku, to znamena, ze ti dava jiskru ve spatnou dobu...sesteluj si zapalovani (odtrh na kladivkach)
Datum: 21. června 2010 14:16
Jméno: as
IP: uživatel7559
 stejně když na to někdo klikne tak ti to nic nepřičte-to musí udělat IQ test.
Datum: 21. června 2010 13:46
 muzes mi laskave vysvetlit,proc sem furt davas ten iq test?
Datum: 20. června 2010 20:59
 Nedobíjela mi jawa 175/356. Tak jsem sundal uhlíky, byly doat dlouhý. Sundal jsem dynamo, očistil jsem komutátor, furt nedobíjela. Tak jsem sundal regulátor a trochu jsem ohnul jednu kotvičku, předtím byla furt seplá. Pak to začlo makat. Při přidání otáček začal regulátor klapat a jiskřičky lítat, ampérmetr začal lítat. Vytlačil jsem to ven, nakopnul, odpojil baterku za běhu a ono to skoro chcíplo, tak jsem rychle hrábl po plynu, chytlo se to a vylítlo do maximálních otáček. Zprvu ten ampérmetr při malých otáčkách stál na nule a postupně šel do plusu, po chvíli začal při běhu lítat z jedné strany na druhou. Pak jsem udělal další test-jel jsem na 3jku dost rychle a rychle jsem přepnul do polohy "jízda na dynamo" a vesele jsem jel dál. Ale trochu se mi nezdá, že při jemném přidání plynu už je ampérmetr hned na +8A. Jestli to třeba nemůže dobíjet moc? Nebo při moc malých otáčkách? Přikládám video http://www.youtube.com/watch?v=BPHmEh4cMTQ
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 9:32
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 zkus proměřit ampérmetr ve spínačce
Datum: 09. srpna 2010 9:32
 Je to 175/356, relé na statoru. Takže myslíš, že je to OK? Mě na jawamanii řekli, že jsem jak ukrajinec, když to seřizuju ohýbáním. Jak to mám hlídat? Jinak-abych jel po vesnici na maximální otáčky bez papírů jak motorka tak já-nehrozí. Takže mám zapnout velký světla a normálně jet a mělo by to být za jízdy kolem jednoho ampéru v plusu?
Datum: 20. června 2010 21:19
Jméno: standa
IP: uživatel9725
 dulezity je,kam jde rucicka ampermetru se světly....ja to mam tak serizeny,ze to se se svetly dobiji na pridani plynu a bez světel mi taky chodi rucicka az k 8A,ale nepreleze je....pri beznem provozu bez svetel leze bezne k 3A bez svetel a k 1A se světly,coz je OK...neni to nej ale jde to....myslim ze u tebe je to OK,jen bych hlídal,aby rele rozepinalo proti odporu pri pretizeni okruhu....pokud to rozepínat nebude a nebo se to nebude vracet,muze se pak stat,ze se to pri max otackach rozepne proti zátěži na kostru a už se to nevrátí a baterka se ti vybije zhruba za 20 minut jízdy....me se to jednou stalo....neprijemne....ale jak motor zdechne,tak to rozepne a dá se zase roztlačit... je to rele dost citlivy,takze opatrne na prihybani kontaktů...o jakou masinu se jedna? ja mam 250 a jednocivkovy dvouoplovy rele....
Datum: 20. června 2010 21:14
 čau hoši mám v hlavě pár takových možná dementních dotazů o kterých dlouho přemýšlím. Jsou to možná blbé otázky ale prostě mě zajímá proč tomu tak je. 1) Jaktože každý pionýr jezdí nejlíp na jinačí hodnotu předstihu když ty motory jsou uplně stejný? Když jsou třeba dva nejeté motory po kompletní generálce se stejnýma dílama a každý z nich jede nejlíp na jinačí hodnotu. 2) Jaktože auta,který mají 4T motor který je více poruchový jak 2T ujedou i milion Km bez generálky jako třeba má najeto několik osobních aut Tatra a taková jawa najede něco kolem 30 000km a šlus. vyběhá se válec,zničí se ložiska a už se s tím nedá jezdit. 3) Jaktože některé novější dvoutaktní padesátky mají kompresi že to udrží na nakopávačce metrákového chlapa třeba i 5 sekund a pincek jde nakopnout rukou? Nějaký lepší materiál? 4)jakotže můj pincek,který má poctivě zajetý výbrus 2000Km jde vpohodě prošlápnout rukou a kámošův,který má najeto něco kolem 8 000 tak skoro nejde nakopnout ani nohou a na jedničku nejde rozltlačit když na něm sedí chlap který váží 95km? rozbehne se ,pustí spojku,skočí na to a kolo mu na asfaltu klouže? má to kompresi jako svině a fakt mu to tahá jako dábel. řekl bych že snížená hlava tu kompresi až tak extrémně nezvýší... sorry za ty blbé dotazy ale myslimže za optání se nic nestane tak prosím nenadávejte.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 21:48
 jo to vim ze originalu se nic nevyrovna... sem v te dobe nemel origo hlavu kdyz jsem si ten motor skladal a zrovna generalkoval tak jsem koupil novou...uz jich mam asi 8 originalnich tak najdu nejakou peknou a dam ji tam. Skusim si ji nechat nekde snizit
Datum: 20. června 2010 21:48
 no tyhle novy hlavy....nejlepsi je dat to co bylo na co staveno-original hlava s original valcem,nerikam ze takto to je spatny,ale lepsi to je origo
Datum: 20. června 2010 21:43
 Skusím to s tou brusnou pastou... Hlavu tam mám novou,neni to original je to ta nova vo se ted prodává i tady na fichtlkramku... nijak to nesyčí tak by podfukovat neměla
Datum: 20. června 2010 21:41
 zkus sundat hlavu,jestli bude nekde mastnota obalena prachem,zbrus ji pastou na ventili,delal sem to,a paráda,pak si to sedne,s tim valcem,a komprese se urcite zlepsi (pokud si mel teda nerovnou plochu hlavy)
Datum: 20. června 2010 21:36
 Prosimvas řekl by mi někdo co mám udělat pro to abych měl tu kompresi taky takovouže to rukou nenakopnu? Jsem si myslel ze jak ten vybrus zajedu tak to tu kompresi met bude jenze nema, vpohode to nakopnu rukou bez pouziti vetsi sily a to nejsu nejaky kulturista. na záběhu jsem si dal fakt záležet,po dobu než jsem najel 2000Km jsem motor ani jednou pořádně nevytočil a na trojku jsem jel maximálně 50Km/h... po tech 2000 jsem to uz hnal aby se to trochu probralo a pořád je to bída. je možné že mi ten výbrus udělali nějak blbě?
Datum: 20. června 2010 21:31
 standa : pravda,do otacek to jde mnohem lip,ale jak si mi psal,na ukor spodku,jde to hur,ale kdyz se to rozjede,tak to jede paradne
Datum: 20. června 2010 21:26
 ej chlapi  to vsetko je stym ze pionyr má dusu!!! a to sa ani s casem sa nezmeni,,,majlepsi mechanik nevie poskladat fichtla aby to slo poriadne ked delá to len tak ale ked chce a má stym plány a dá do toho srdce stoji co stoji fichtl pojede  fichtl má dusu to je tajomstvo  iné novo vyrábané motorky nestoja za to, ked sa starés o fichtla tak on to podakuje  to si piste
Datum: 20. června 2010 21:22
Jméno: standa
IP: uživatel9725
 1) každý motor je "jiný" a každý válec je svym způsobem "jiný" a každá hlava je "jiná"....když se potkaj dobrý díly,tak vznikne pionýr,kterej jede 70,má kompresi jak bejk,sílu jako prase,minimální spptřebu a maximální spolehlivost...v opacnym pripade je to mrdka prasivá,co se furt sere,poradne nejede a zere jako prase....2) auta jezdi provozní otáčky 1500-2500 a maj dobre reseny chlazeni a motor má defakto stále stejnou teplotu a válce jsou mazany furt stejne bez vlivu bohatosti smesi a mnozstvi oleje v benzinu. 3) To neni pravda,točivý 2T maj minimální kompresi a treba 2T krosku nakopneš rukou....4) seriový pincek s dobre zajetym vybrusem nejde nakopnout rukou,má kompresi jak bejk(viz kámošův fík)... pro Dachl21:Ano,CU s jedním kroužkem ma minimalni kompresi,ale o to víc točí.....poznáš...říkal jsem ti to...
Datum: 20. června 2010 21:22
 No právě kámoš tam má dvojkroužek a já taky... Já mám ten výbrus zajetý už 2000 km a ta komprese neni nějak velká.
Datum: 20. června 2010 21:20
 takovou kompresi sem mel u cestovky taky,vcera jsem dal jednokrouzkovej pist,s kompresi jaka byla je slus,predtim me to krasne drzelo celou vahou tak 3 sekundy,propadlo se to doprostred,drzelo to tri sekundy a propadlo se to dolu,tim chci rict ze na tom hodne zavisi kolika krouzkovy pist je v danem motoru.
Datum: 20. června 2010 21:03
 Tak taky Tatra asi nejezdí běžně na 6000otáček.
Datum: 20. června 2010 20:53
 2).Hlavně kvůli zacházení...
Datum: 20. června 2010 20:51
 čus draci co se stane když zvětším výfukový kanál?na babettě?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2010 17:51
Jméno: fichtlař
IP: uživatel6617
 bude ti to víc řvát a budeš mít větší spotřebu
Datum: 21. června 2010 17:51
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 aby to líp jelo..
Datum: 20. června 2010 20:48
 Proč ho chceš zvětšovat?
Datum: 20. června 2010 20:45
 SESO, budeš nabízet ten stahovák rotoru na Tatrana 125?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 20:34
Jméno: Honza
IP: uživatel6291
 CAw klucí potřebuju vedět je mi 16,a jestli mohu mít čz 180ccm-9.5Kw nebo čz 125ccm?Co můžu mít??Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2010 18:34
 voboje ale ta 180ccm musi ject max 45km/h
Datum: 21. června 2010 18:34
Jméno: zawy
IP: uživatel9346
 jenom do obsahu 125 jestli máš A1
Datum: 20. června 2010 20:49
 Ahoj nevíte někdo jak je dlouhá ojnice do pincka?a ještě kolik stupnů je předstih na pincka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2010 16:12
 adas: máš pravdu, už mi to taky došlo...
Datum: 21. června 2010 16:12
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 kolecko: takhle se to nepočítá určitě, cpou se tam nějáký sinusy, zohledňuje se délka ojnice atd. já si to z hlavy nepamatuju. Kreslim si to v cadu, je to rychlejší.
Datum: 21. června 2010 10:28
 vřelé díky
Datum: 21. června 2010 6:12
 adas: mě to vyšlo cca 6,5 stupně (ekvivalent pro hodnotu 1,6mm), snad by to i mohlo být dobře...počítal jsem jako 88mm=360 stupňů, tzn 1mm=4,09 stupně, tzn 1,6mm=cca 6,5 stupně
Datum: 20. června 2010 22:19
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 jestli dobře kreslím, tak je předstih 19,9-21,8 stupňů
Datum: 20. června 2010 21:52
 20 mm
Datum: 20. června 2010 20:49
 a kolik má prosím průměr ten větší čep?
Datum: 20. června 2010 20:46
 Od zacatku oka k zacatku oka to je 7,9 a od kraje ke kraji je 12,1 a od zacatku ke konci to je 12,7
Datum: 20. června 2010 20:44
 já šilhám.Denzil vzálenost os čepů
Datum: 20. června 2010 20:36
 mezi oky je asi 100 mm...
Datum: 20. června 2010 20:34
 Ojnici ti klidně změřím ale odkud kam se to měří?
Datum: 20. června 2010 20:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čím by jsi to jako chtěl měřit?? dej to od oka
Datum: 20. června 2010 20:30
 díky marku ale stroboskopem mm nezměřím
Datum: 20. června 2010 20:22
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Nevím kolik stupňů, ale 1,6-1,9mm před horní úvratí
Datum: 20. června 2010 20:20
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Taky vam teče benzin z karburatoru mě to teče jenom u plovakové komory jinak je to dobry je to u karbecu jikov.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 20:32
 Kup novou jehlu plováku a novej plíšek plováku, nic nenastavuj ani to neohýbej, jenom to tam namontuj a maz 100% po starostech. Tohle dělá křivá jehla a novým plíškem už budeš mít 100% nastavenou hladinu.
Datum: 20. června 2010 20:32
 ohni plisek dolu v plovakovce a askousej az to nebude tyct a pojedeto
Datum: 20. června 2010 20:17
 Po úklidu sklepa mi zbylo pár dílků na pincka. Přesněji: Rám (pěkný, nemá olámané závěsy, ale je bez misek a štítku), přední maska na světlo (natřena základní bílou barvou), válec (docela pěkný) a nekompletní karburátor (chybí v něm jehla a trysky). Pak tam mám i pěkné vidle, tuším že jsou z JAWA 90 cros. Kdyby o něco z toho měl někdo zájem, daruji to za odvoz. Nechce se mi to vyhazovat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2010 13:20
Jméno: Michal Bartík
IP: uživatel9728
 skama jsi ja z Rymic ale odvoz bych si zaříďil
Datum: 21. června 2010 13:20
 Věci už nemám, dneska si je jeden zájemce odvezl.
Datum: 21. června 2010 13:10
 2 block: píšu to dole. Jsem z Turnova a nic víc tam už nemám.
Datum: 20. června 2010 21:44
 a odkud jsi?máš tam ještě něco? dík
Datum: 20. června 2010 21:28
 Okey...
Datum: 20. června 2010 21:08
 2 denzileck: Je mi líto, ale neposílám. Pokud by jsi něco z toho chtěl chtěl musel by sis přijet. Ale pokud jsi z daleka, tak by se ti to nevyplatilo, za cenu benzínu by sis to mohl koupit. Tudíž je to spíš pro ty co jsou z okolí.
Datum: 20. června 2010 20:51
 Poštou neposíláš?
Datum: 20. června 2010 20:38
 Jsem z Turnova
Datum: 20. června 2010 20:13
Posl.aktualizace: 20. června 2010 21:07
 me se stava ze cast je cervena,cast bila,a cast svetle cihlova taky nechapu
Datum: 20. června 2010 21:07
Jméno: Honza
IP: uživatel6291
 Já jsem měl svíčku tak černou že mi přestala fakat a to jsem měl tu sportovní den předem jsem jel závod a vpoho druhý den nefakala.
Datum: 20. června 2010 20:41
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Svíčka má být cihlová. Mě ale se stává, že část je černá, část bílá. Občas taky část černá, část cihlová. Nechápu to.
Datum: 20. června 2010 20:23
 Myslim, že to máš v pořáddku.
Datum: 20. června 2010 20:20
 http://www.jawa-50.cz/clanek/zavady-co-znamena-barva-svicky-kdyz-promluvi-svicka-poruchy.html
Datum: 20. června 2010 20:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 spíš bych řekl že máš chudou směs
Datum: 20. června 2010 19:56
 Nehorzi,ale mas bohatou smes nebo moc oleje
Datum: 20. června 2010 19:55
 když tu svíčku vypálíš a vyčistíš tak ji budeš mít zase dobrou
Datum: 20. června 2010 19:45
 ahoj draci..nemůžete mi někdo poslat schéma elektriky na jawu 555 ...děkuju mockrát
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 19:26
 www.sesa-moto.cz ---> minulost schemata...najdeš to tam lemro
Datum: 20. června 2010 19:26
 Zdar draci,nepatří to sem ale byl bych štastný,kdybyste mi odpověděli.Znáte nějaký fórum nebo pokec o škodovkách?děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 20:04
 dík
Datum: 20. června 2010 20:04
Datum: 20. června 2010 19:20
|



|