Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: roman
IP: uživatel8280
 cus tak co uz se nekde koupete a co fichtli ??litate i v tomhle teplu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 7:07
 Čau dráčci,jezdim na tom skoro každý den do práce,asi 10km.Je to super,lepší než auto a hlavně něco ušetřím i na benzínu.A taky přidávám o trochu více oleje.To horko neni dobrý...
Datum: 12. června 2010 7:07
Jméno: mates20
IP: uživatel9066
 no jasne i s fichtlem v kaluži
Datum: 11. června 2010 15:19
 aj mne jazdi to bez chyb  len musim aj ja dat tam inú svicku lebo za tepla tazko startuje na 4-5 ale inak v poho
Datum: 11. června 2010 13:41
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 uz ma zasebou po GO prez 5000 km tak uz se neunavuje lita porad stejne akorat prevodovka se vic hreje. Koupu se ve 25 stupnovy vode nadhera.
Datum: 11. června 2010 13:37
 no jasné  aj keď motoru toto teplo neprospieva, no upravil som trochu zmes, a dal som studenšiu sviečku a dal viac oleja do benzínu, a idee aj za tochto tepla
Datum: 11. června 2010 13:29
 Čus draci.Čím to může být že kámošovi se 21 fůrt přidírá?????Máže polysentikou 1:30-40 a jehlu má na 2 zářezu odzhora.Co s tím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 15:17
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 At zkusi mataz 1:25 a jehlu na 4tym zářezu a jet pomaleji..Možná má těsnější výbrus,ktery chce déle zajíždět..
Datum: 14. června 2010 15:17
 hele když není problém tam, bude jinde- když není problém v pístu a pístních kroužcích, bude ve válci...mrkni na něj, udělej výbrus.. jedinný co mě napadá..
Datum: 12. června 2010 21:09
 kroužky sem zkoušel nový.........a koukam na něj vedne v noci.......  .
Datum: 11. června 2010 22:10
 zdarec.. hele mrkni se, jestli nemáš třeba poškrábaný píst, nebo třeba už hodně ochozený válec.. může to bejt cokolikv.. zkus vymněnit pístní kroužky, třeba to chce výbrus.. koukni se na ten válec..
Datum: 11. června 2010 10:27
 Chci se zeptat jestli má vyliv nafta v benzínu na jízdu pionýra.\r\nKdyž mi nalili benzím s naftou do pionýra tak mi přestal jezdit jen chytne chvíli drží a pak zdechne. \r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 11:11
 tak to jsme na tom stejně akorát mě to tam nali táta. Takže je musím vyčistit trysky a vypustit nádrž a dát nový benzín jen s olejem 2T.
Děkuji že jste mi pomohli vyřešit můj problém.
Datum: 11. června 2010 11:11
 dobry nafta ma moc velky vliv na pionyra mě to tam nalil bratr a musel jsem vypustit nadrž a vyčistit trysky asy 5 hod mi ješte blbl než se vyjel zbytek z karbece a až už to byl čisty benzin jela jako nová
Datum: 11. června 2010 9:23
 po zahřátí by měl normálně jet i na mix benzínu a nafty
Datum: 11. června 2010 8:04
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 zdarec kolik ml oleja mam dat do 1 l benzínu a mam vybrus 300km uš mam zajetych je to u jawy 21.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 19:45
Jméno: momomimi
IP: uživatel7480
 ja davam castrol 1.25 a mam to taky upraveny
Datum: 13. června 2010 19:45
 Ahoj draku,je to tak,pokud je to vzáběhu.tak lejt poměr 1:25 až 1:33 a to alespoň do prvních 500km.Pak už stačí lejt 1:40.Někdo říká 1:50,ale bylo mi vždycky doporučováno 1:40.čus
Datum: 12. června 2010 7:12
 20ml nelej do jedného litra lebo to je len pomer 1:50 a za 300km je to smrt,,,daj tam 40ml to je pomar na zábech a to je pomer 1:25
Datum: 11. června 2010 13:45
Jméno: Honza
IP: uživatel6291
 ja mažu 33ml a ted tan leju za 300kč
Datum: 11. června 2010 12:33
Jméno: jawa 21
IP: uživatel5056
Datum: 11. června 2010 12:28
 nemám sériovku.....mážu lepším oilem 1:25... přece jen to točí 10 000
Datum: 11. června 2010 12:13
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 ok dík kolik davaš ty?
Datum: 11. června 2010 11:58
 asi 20-30 ml
Datum: 11. června 2010 11:44
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
Datum: 11. června 2010 8:29
 Jakým olejem mažeš ?
Datum: 11. června 2010 7:43
Jméno: dzovany
IP: uživatel6617
Posl.aktualizace: 11. června 2010 16:09
 no, takhle- mam čz a s Briskou mi to chytá na druhý našlápnutí když je studená... s Boschkou roztlačování 100 m začne blafat a pak až můžeš přidat plyn- pozor! hrozí zadření ale jinak to jelo dobře... byla to jakási Bosch Wr8bc nebo něco takovýho už nevim přesně..
Datum: 11. června 2010 16:09
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 zapomnel sem v 250/592 mam boschku ale nevim jaku a jede jak dabel.
Datum: 11. června 2010 15:07
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 nevim ale s w6bc mi to nejelo
Datum: 11. června 2010 15:06
 hoj.jaký je prosím nejlepší motorový olej do mustanga na záběh? můžu dát Shell Advance SX2 ? nebo raději Mogul TSF ? poradte prosím ... ?nebo nějaký jiný za přijatelnou cenu.. ( okolo 100 kč za litr) díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 12:07
 Přesně tak
Datum: 11. června 2010 12:07
 ok.1:33 ? na záběh ? a pak po záběhu stačí 1:40 ?
Datum: 11. června 2010 10:08
 Dobrej je Shell Advance SX2.Mažu sním i já  A maž 1:33
Datum: 11. června 2010 7:45
 Jak se pozna ze podfukuje hlava?Oddelal sem ji,a dole sem mel nanos oleje.deda rikal ze je to normalni ze to stika vse dolu,ale ono to bylo malinko mastny i po bocích
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 20:49
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 tvuj deda je chytrej jako vetsina duchodcu! poznas to tak ze ta prisedaci polocha je nekde mokra vetsinou to spatne chyta a vynechava za jizdy
Datum: 11. června 2010 20:49
 nikdy nieje normálne keď ti tečie na zem z motora niečo....to že ti podfukuje je aj počuť keď to prekopneš, alebo cítiš to že má malú kompresiu... zvyčajne býva začadený válec čiernym povlakom,a na tom mieste to prefukuje
Datum: 11. června 2010 13:38
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 Zdravim, mam cz 150c, je nutny tam mit tu klapku na zavirani sani vzduchu??? ja ji u toho nemam a prej to normalne startovala bez toho, ale docetl jsem se ze pri startovani se ma zavirat privod vzduchu, takze potrebuji poradit jestli je to dulezite nebo ne. predem diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 13:38
Jméno: FichtlMen
IP: uživatel1723
 Čau no hele dneska sem taky krosili s kámošem se 150/352 je to podobný akorát kývačka no a měli jsem uplně oddělaný ten kryt ale moc to chytat nechtělo mno a za tepla vůbec tak neim ale rači bych to tam dal.
Datum: 13. června 2010 13:38
 jestli ti to startuje za studena dobře, tak to tam bejt nemusí
Datum: 11. června 2010 7:17
Jméno: Karlos
IP: uživatel1200
 Zdar,
Stadion s11 dostal novou cívku / černá zalitá v plastu/.
PRoblém je že mi to nehází jiskru.Když šáhnu na kabel tak dostanu prdu jak hovado. Jakmile nasadím fajfku a svíčku tak ani tuk. Vyzkoušeno na 3 fajfkách,na který krásně nastartuju zbývající stroje / babeta,pio 21 i cz 180/. Už mě to fakt mrdá. Odizolovával jsem kladívko plastem.
Na konci kabelu to dá šlupku že bych chcípl ale jiskru ne. Co může být ko. Už jsem si říkal že se na to vykašlu a vyměním s 11 za pávika.
dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 17:02
Jméno: Noname
IP: uživatel9662
 Zajímavé ... Původně bych řekl, že je proražený kabel, pokud tě to křáplo přes něj, pokud jsi se chytl až na konci, tak je to pochopitelné. Cívka by mohla být dobrá, ale znovu bych se asi vrátil k tomu přerušovači a zkusil opět nastavit předstih. Napětí na cívce se ti naindukuje, ale nestřelí to včas, nebo vůbec jiskru na svíčce - zkontroluj elektrodovou vzdálenost u svíčky 0,4-0,5 mm (měř spárovými měrkami) a totéž předstih - vzdálenost 1,2-1,5 mm když je píst v mrtvé poloze. Ramínko přerušovače se musí pohybovat volně, plochá pružina musí mít kontakt s přívodním šroubem. Vačka nesmí být uložená excentricky, aby nezpůsobovala 2 odtrhy. Kondenzátor - vadný způsobí, že zapalování nepracuje vůbec, proražený nebo s povrchovým krátkým spojením způsobuje za jízdy zastevení motoru - svíčka nedává jiskru.
Datum: 12. června 2010 17:02
Jméno: Honza477
IP: uživatel8931
 co svička ? vyzkoušej jiny
Datum: 11. června 2010 19:30
 Hoj.Prosím vás mám mustanga a jezdil krásně ale dnes jsem se chtěl rozjet a vůbec to nemělo sílu.mám nové pístní krooužky a jezdím tak max okolo 55... a zajíždím to aasi dva dny a paráda.ale dnes mě to ani nerozjelo.prostě to netáhne.ale dělá to jen někdy.svíčku jsem dal jinou a chvilku to jezdilo krásně ale pak to zase začalo dělat.válec je už asi po 2 km horký,aji kartery mám přibližně po 2 km horké...čím to může být? a jaktože tak najednou ? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 22:11
 Maž 1:20-25 tak sme mazal já neim u každý ho válce to je jiný někde musíš zajíždět přes 300 než to pojede normálně a někde to jede hned dobře už od začátku.Dobrý znamení je když to chytne napoprvý.
Datum: 11. června 2010 22:11
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 málo mažeš asi
Datum: 10. června 2010 22:20
 zdarec víte někdo jaky přesně jsou ložiska na klikovku na babetu 207?přesny označení?,a je složitý vyměnit ložisko mezi klikou a ojnicí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 12:08
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
 pokud máš lis a pak uchylkoměr na vycentrování tak si to uděláš doma
Datum: 11. června 2010 12:08
Datum: 10. června 2010 22:17
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to ložisko mezi klikou a ojnicí doma nevyměníš..dává se na repasi celá klikovka a u pionýra to stojí tak 700-800kč tak u babety to bude podobný
Datum: 10. června 2010 22:15
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,nevíte kde najdu na internetu nějakou stránku, kde by byla popsaná ÚDRŽBA MOTORKY?dělám si papíry a nechci tam kecat nesmysly
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 22:14
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 dík
Datum: 10. června 2010 22:14
Jméno: anthonny
IP: uživatel9648
 http://www.autoskola-prchal.ji.cz/......tady to snad najdes
Datum: 10. června 2010 21:56
Jméno: Kárls
IP: uživatel7965
 čau jak se jmeuje to pod kladívkem vedle vačky nad kondenzátorem ? vypadlo mi to v mustangovi a ted ted nejde asi proto že nemuže hazet jiskru jak to tam mám znova přidělaat ? díky moochttp://www.jawa-50.cz/lib/Thumb.php?f=/filesystem/clanky/05/popis/jawa-05-sport-nove-feritove-zapalovani.jpg&w=199
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 17:13
Jméno: Noname
IP: uživatel9662
 Podle popisu jde asi o plastový díl typu texgumoid, novotex, pertinax, který jezdí po vačce a je ze spodní strany palce. Plst musí být namazaná, aby neodírala tento plastový díl, který naléhá na vačku. Pokud se Ti urval, nemá ti co jezdit po vačce a dělat odtrh, proto ti to asi nejede. Kup nový palec. Pokud by ti to nějaké dvousložkové lepidlo udrželo, nemůžeš se na to spolehnout, že ti to při jízdě neupadne a nezůstaneš s motorkou viset někde mezi polema, kde se pomoci nedočkáš a nezbyde ti než tlačit motorku až domů.
Datum: 12. června 2010 17:13
 musí a musí to být nasáklé olejem, aby to mazalo vačku, která se provozem obrušuje....rovněž se ubrušuje i petrinax na kladívku, a proto je potřeba mazat
Datum: 11. června 2010 8:25
Jméno: Kárls
IP: uživatel7965
 takže to tam být nemusí ?
Datum: 10. června 2010 22:20
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 asi myslis ten filc. To vliv na jiskru nema to je od toho aby to mazalo vacku
Datum: 10. června 2010 21:59
Jméno: MaTys
IP: uživatel9646
 Cauwes draci vcera sem koupil pincka a dneska sem ho rozebiral vse cistil ,zalepil dusi a chtel sem naladit zapalko a zapojit kdyz sem to udelal vse jak ma byt tak mi to hazelo krasnou jisrku jenze po hodine prijdu a chci to zkusit znovu a nic .. i kdyz sem vse ladil znovu a znovu tak to tu jiskru proste nehodi ..  nevim si rady , diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 16:37
Jméno: MaTys
IP: uživatel9654
 Tak uz dava , vse sem odpoil a znovu novymi draty pospojoval a dava zkousel sem to tak ze sem si vzal svicku del sem ji do fajfky a na hlave sem tocil z nakopavackou ..ale jiskrilo to jen ovcas a slabonce je to dobre ?
Datum: 11. června 2010 16:37
 Přeizolovat kovadlinku, měl jsem to samý. Raději to obmotej páskou, tymtěm podložkám nevěřím, praskaj.
Datum: 10. června 2010 21:10
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 a hazí to jiskru když odělaš faju a dej prst na ten červenej drat a nakopavej.
Datum: 10. června 2010 21:09
Jméno: MaTys
IP: uživatel9646
 Prave ze nevypadlo nic , kontroloval sem to
Datum: 10. června 2010 20:56
Jméno: tomas
IP: uživatel9644
 nevipadl ti nejaki dratek z cifky atd.
Datum: 10. června 2010 20:53
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 zdar draci,nevíte někdo proč se mi na mustangovi nevrací zadní brzda?když jí sešlápnu tak se vubec nevráti a pořád to brzdí.děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 7:39
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Vyndej z kola brzdový štít a podívej se na pružiny a na brzdový klíč. Ten je potřeba odšroubovat ,očistit hřídel a nepatrně
máznout vazelinou, ale opravdu nepatrně,aby se zbylý tuk nedostal do bubnu .
Datum: 11. června 2010 7:39
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jsme snad jasnovědci? lepší než sem psát takový dotazy a dělat tu ze sebe troubu by bylo sednout si k tomu a přijít na to sám.... každopádně nejspíš to bude lankem, který se bude někde lámat, nebo bude roztřepený...dobrý by bylo podivat se i na štít brzdy a možná vyměnit pružiny na paknách
Datum: 10. června 2010 20:57
 zdar draci,tak jsem přešel z jawi 20 na čz 175 ale když jsem si to dotlačil dom a chtěl se jit projet na polnačku tak mi doma řekli že to nesmim ani tlačit protože to ma větši obsah než 50ccm.ale nikde na internetu jsem o tom nic nenašel tak nevim jestli ta vyhlaška ještě plati nebo ne. tak bych potřeboval vědět co mi udělaj policajti když mě uvidí jak to tlačím.dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 23:57
 Pro tlačení motocyklu nad 50 ccm není potřeba ŘP příslušné skupiny, či podskupiny. Zákon č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů. Hlava 1 - Vymezení základních pojmů. §2, písmeno d), j). To že jsi při tlačení motocyklu o objemu válců do 50 ccm považován za chodce znamená jen to, že jako chodec můžeš motocykl do 50 ccm tlačit i po chodníku. Kdežto vyšší kubaturu jen po silnici (přesněji při pravém okraji vozovky), přičemž nejsi považován za řidiče, i když se na tebe jako na přímého účastníka silničního provozu vztahují všechna práva a povinnosti.  Je to sice hodně zamotané, ale je to tak.
Datum: 10. června 2010 23:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Datum: 10. června 2010 22:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vy*ral bych se na nějaký policajty....jsou trapný..řekl bych jím at si jdou buzerovat někoho jinýho
Datum: 10. června 2010 22:19
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je to tak...když tlačíš motorku do 50ccm, jseš považován za chodce, když silnější, jseš považován za řidiče a musíš mít příslušný ř.p.
Datum: 10. června 2010 20:24
 Zdarec jak to že mě v jawě 21 z vodnatil benzín v nadrži bylo 4 l naturalu 95 to nehce fubec jet.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 16:36
 Jestli ti zvodnatěl benzín, úplně vypusť plovákovku a do nádrže přilej trochu lihu. Tomas píše blbosti.
Datum: 11. června 2010 16:36
 tomas: nikdy v životě sem nekoupil speciál.....vždy jen natural 95..... tak kde je chyba?
Datum: 11. června 2010 1:44
 tomas:A jakto ze sem na NT 95 najel 3500 km aniz bych zadrel?
Datum: 10. června 2010 22:20
 tomas: to jsou blbosti jede s klidem i na natural a nezadres. jawa: kouknul bych na zapalko, jiskru atd. ve zvodnatelim benalu to nebude ja nasel v garazi 60litru benzinu, kterej tam byl minimalne 2 roky a jezdilo to v pohode.
Datum: 10. června 2010 20:59
 ,ale mě jezdyla v pohodě na natural 95 aš dneska přestala jed
Datum: 10. června 2010 20:36
Jméno: tomas
IP: uživatel9644
 jawa 50 jede jenom na special 91 s olejem když tam butete lit natural tak se to zadře mam stim skušenosti už se mi to stalo
Datum: 10. června 2010 20:27
 Zdravím vás.takopět se zde vracím se svým problémem že mi jawa 21-30w zapalko neustále pálí zadní žárovku. Pár lidí mi poradilo dat tam žárovku 12V 10W že jim tam vydržela 2 roky a že mám vyskoušet žárovky různých značek. Udělal jsem vše co mi bylo řečeno a prdlajs 2 roky,vydržela mi 2 dny což je asi 150km a šlus... Už fakt nevim. Nemáte nějakou radu kromě stabilizátoru napětí,která zaručeně pomůže? ale ZARUČENĚ ten stabilizátor je až to poslední řešení.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 14:44
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 kdyz mas velmi zdravý magneto,tak to pálí zarovky pri tohle zapojeni....ja mel slaby magneto a nic to nepálilo...
Datum: 11. června 2010 14:44
 díky...nějak jsem si to uvědomil až ted že to mám takto zapojené. To když jsem to dělal jako malý páprda tak jsem to dělal z hlavy aby to svítilo ale aby ty žárovky vydržely na to jsem nemyslel
Datum: 10. června 2010 21:55
Jméno: standa
IP: uživatel9432
Datum: 10. června 2010 21:42
 http://boocheer.rajce.idnes.cz/lol/#schema.jpg
Datum: 10. června 2010 21:09
 namaloval jsem tak narychlo schéma jak to mám zapojené já... ted se tak dvám že to zadní světlo má byt zapojené jinak. Jeden konec zadní žárovky má byt připojený na šroub předního světla a druhý konec na druhý šroub... na ten šroub na který se přišroubuje vodič
Datum: 10. června 2010 21:09
 Mám zapako 15w+15w ty dvě cívky jsou do sebe sérivě zapojeny a vede z nich jeden vodič který napájí světla... Ted se tak dívám že ta zadní žárovka na schématech je napojena na ty dva šrouby na předním světle. Já to mám normálně z cívky přímo na žárovku zadní a druhý pol je ukostřený a přední je to to samé. přimo z cívky. Tu elektriku jsem delal kdyz me bylo 10 let tak ted jsem si na to vzpomel. může to být i tím?
Datum: 10. června 2010 20:52
Jméno: Macek
IP: uživatel9645
 resil jsem to same na J20, 20W -zadni mi odchazela sice jen 2x do sezony, ale pak jsem odebral 2W kabelem na podsviceni tachometru, zbyly mi tedy 3W. ale sviti to pomerne stejne a bez zavad 2 roky
Datum: 10. června 2010 20:42
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Pokud ti napájí zadní žárovku samostatný pól, jedná se o 20W verzi zapalka. Je potom důležité aby napájecí pól byl velikostně poloviční než klasický, anpř. zapalovací. Pokud tam máš pól standardní velikosti, tak se nediv že se ti pálí i 10W žárovka. Potom by tam musela být 15W!
Datum: 10. června 2010 20:41
 Hoj.Prosím vás mám mustanga a jezdil krásně ale dnes jsem se chtěl rozjet a vůbec to nemělo sílu.mám nové pístní krooužky a jezdím tak max okolo 55... a zajíždím to aasi dva dny a paráda.ale dnes mě to ani nerozjelo.prostě to netáhne.ale dělá to jen někdy.svíčku jsem dal jinou a chvilku to jezdilo krásně ale pak to zase začalo dělat.válec je už asi po 2 km horký,aji kartery mám přibližně po 2 km horké...čím to může být? a jaktože tak najednou ? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 22:12
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 marku jenom 40%?? asi mas hodne spatnej odhad. po 8km se suprovym motorem a trochu vice plynu ma muj motor alspon 50% a kdyz mu davam kotel do kopcu tak sotva udrzim ruku ale motor se neunavuje. Pokud netesnej krouzky tak prepalis olej a tu ruku na karterech neudrzis
Datum: 10. června 2010 22:12
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 chyba je vtom ze mas novy krouzky, bud si je spatne zacal zajizdet moc to honiz a nebo si proste nesedly to nektery valce delaj. Me se to stalo jednou zmi chyby porad jsem to hnal zacla se hrat prevodovka a prehrejvaly se gufera takze to zaclo chcipat. Tvym resenim je bud vybrus nebo jinej valec, skus schvalne polozit nohu na nakopavacku jak rychle se propadne jestli je to skoro bez komprese tak to nezajedes. A jestli to budes zkouset dal natom jezdit znicis loziska na klice a budes moc pulit motor jako ja.
Datum: 10. června 2010 22:09
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Kártery mám taky horký  . Dnes jsem jel 8 km téměr po rovince a pořád kolem 40 téměř bez řazení a stejně mohli mít takových 40 stupňů. S tím že ti to nejede bych řekl špatná tepelná hodnota svíčky nebo odtrh na svíčce.
Datum: 10. června 2010 19:56
 Máme tu modelovou situaci- motorka 175/356 nedobíjí. Jab byste postupovali, abyste tento problém zažehnali.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 6:54
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Jestli je něco v hajzlu zjistíš tak, že zvedneš prekénko a podíváš se... ale podle tvého projevu tuším že o elektrice a ani tak jednoduché jako je dynamo a regulační relé nemáš šajn, takže se raději obrať s celou motorkou na někoho kdo tomu hoví. Ztrácíš čas svůj i ostatních...
Datum: 11. června 2010 6:54
 Takže můžou být klidně jen špatné uhlíky. Motorku má plně funkční, všechny spotřebiče, jen to dobíjení. Ten regulátor je snad původní, na statoru. Jak poznám, jestli je něco v hajzlu?
Datum: 10. června 2010 21:13
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Problém s dobíjením má vícero rovin... Jednak musíš mít v pořádku dynamo, tam se kontroluje stav komutátoru a uhlíků, plus jestli není spálené vintí rotoru, pak zda je OK regulátor a jestli je o stejném nominálním výkonu jako dynamo (ne že dynamo je 55W a rego 75W!). Pak je také třeba spočítat příkon všech spotřebičů. Nejčastější závada je v tom, že je dneska v módě navěsit na motorku kdejaké spotřebiče a pak jejich odběr převyšuje maximální výkon které je dynamo schopné dodat. Logicky když dynamo má 55W a celkový odběr spotřebičů (včetně zapalování!) je 70W, tak se nemůže logicky baterka dobít, protože není už z čeho. Bezkontakt je také samozřejmě určité řešení, rozhodně ne však levné...
Datum: 10. června 2010 20:48
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 pokud máš víc peněz koupil bych si bezkontakt a máš po problémech
Datum: 10. června 2010 19:58
 kup tam elektronické relátko AEV...dal jsem si to na čízu a dobíjení už neřešim
Datum: 10. června 2010 19:29
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 rele stoji kolem 370 kč, mněl sem ten samy problem
Datum: 10. června 2010 19:23
 Počkej-co prozi čemu? Nerozumím tomu vůbec.
Datum: 10. června 2010 18:15
 vyskoušel změřit jaké je napětí na výstupu dynama.... svorka 51 myslim, a nebo B+
Datum: 10. června 2010 17:56
 A kolik stojí nějaké rozumné relé, třebas to jsou jen uhlíky, netuším.
Datum: 10. června 2010 17:51
|



|