slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Draci a je to tady,, každoroční kolabování balíku o vánočním obdobý,, a tak prosím objednávejte s předstichem a trpělivosti, moc o to prosím,, Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1165  1166  1167  1168  1169  1170  1171  1172  1173  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoj.Prosím vás mám mustanga a jezdil krásně ale dnes jsem se chtěl rozjet a vůbec to nemělo sílu.mám nové pístní krooužky a jezdím tak max okolo 55... a zajíždím to aasi dva dny a paráda.ale dnes mě to ani nerozjelo.prostě to netáhne.ale dělá to jen někdy.svíčku jsem dal jinou a chvilku to jezdilo krásně ale pak to zase začalo dělat.válec je už asi po 2 km horký,aji kartery mám přibližně po 2 km horké...čím to může být? a jaktože tak najednou ? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2010 22:12
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
marku jenom 40%?? asi mas hodne spatnej odhad. po 8km se suprovym motorem a trochu vice plynu ma muj motor alspon 50% a kdyz mu davam kotel do kopcu tak sotva udrzim ruku ale motor se neunavuje. Pokud netesnej krouzky tak prepalis olej a tu ruku na karterech neudrzis
 
 
Datum: 10. června 2010 22:12
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
chyba je vtom ze mas novy krouzky, bud si je spatne zacal zajizdet moc to honiz a nebo si proste nesedly to nektery valce delaj. Me se to stalo jednou zmi chyby porad jsem to hnal zacla se hrat prevodovka a prehrejvaly se gufera takze to zaclo chcipat. Tvym resenim je bud vybrus nebo jinej valec, skus schvalne polozit nohu na nakopavacku jak rychle se propadne jestli je to skoro bez komprese tak to nezajedes. A jestli to budes zkouset dal natom jezdit znicis loziska na klice a budes moc pulit motor jako ja.
 
 
Datum: 10. června 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Kártery mám taky horký ;-). Dnes jsem jel 8 km téměr po rovince a pořád kolem 40 téměř bez řazení a stejně mohli mít takových 40 stupňů. S tím že ti to nejede bych řekl špatná tepelná hodnota svíčky nebo odtrh na svíčce.
 
 
Datum: 10. června 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máme tu modelovou situaci- motorka 175/356 nedobíjí. Jab byste postupovali, abyste tento problém zažehnali. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2010 6:54
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Jestli je něco v hajzlu zjistíš tak, že zvedneš prekénko a podíváš se... ale podle tvého projevu tuším že o elektrice a ani tak jednoduché jako je dynamo a regulační relé nemáš šajn, takže se raději obrať s celou motorkou na někoho kdo tomu hoví. Ztrácíš čas svůj i ostatních...
 
 
Datum: 11. června 2010 6:54
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže můžou být klidně jen špatné uhlíky. Motorku má plně funkční, všechny spotřebiče, jen to dobíjení. Ten regulátor je snad původní, na statoru. Jak poznám, jestli je něco v hajzlu?
 
 
Datum: 10. června 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel8809    
Problém s dobíjením má vícero rovin... Jednak musíš mít v pořádku dynamo, tam se kontroluje stav komutátoru a uhlíků, plus jestli není spálené vintí rotoru, pak zda je OK regulátor a jestli je o stejném nominálním výkonu jako dynamo (ne že dynamo je 55W a rego 75W!). Pak je také třeba spočítat příkon všech spotřebičů. Nejčastější závada je v tom, že je dneska v módě navěsit na motorku kdejaké spotřebiče a pak jejich odběr převyšuje maximální výkon které je dynamo schopné dodat. Logicky když dynamo má 55W a celkový odběr spotřebičů (včetně zapalování!) je 70W, tak se nemůže logicky baterka dobít, protože není už z čeho. Bezkontakt je také samozřejmě určité řešení, rozhodně ne však levné...
 
 
Datum: 10. června 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
pokud máš víc peněz koupil bych si bezkontakt a máš po problémech ;-)
 
 
Datum: 10. června 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup tam elektronické relátko AEV...dal jsem si to na čízu a dobíjení už neřešim
 
 
Datum: 10. června 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel9375    
rele stoji kolem 370 kč, mněl sem ten samy problem
 
 
Datum: 10. června 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Počkej-co prozi čemu? Nerozumím tomu vůbec.
 
 
Datum: 10. června 2010 18:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyskoušel změřit jaké je napětí na výstupu dynama.... svorka 51 myslim, a nebo B+
 
 
Datum: 10. června 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A kolik stojí nějaké rozumné relé, třebas to jsou jen uhlíky, netuším.
 
 
Datum: 10. června 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: Fox      IP: uživatel7111    
Zdar draci, chci se zeptat nemate nekdo na prodej za nakou rozumnou cenu prsicka na pareza?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2010 17:48
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*krásný
 
 
Datum: 10. června 2010 17:48
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš hledat, já koupil krádný na burze v Choutuskách za 800Kč. Ale počkal jsem si rok a půl.
 
 
Datum: 10. června 2010 17:47
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
čuste chci se zeptat jezdim na mustangu a celkem dost ho drzim v otackach a furt se kazi je to dobre sestelovany ale chvilu jezdim a krouzky sou jak ziletky kamos ma pinka furt plny a jede to brutalne nevite cim to muze byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2010 9:34
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
jo určitě zajíždím newm co stym
 
 
Datum: 12. června 2010 9:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a zajíždíš je když je dáš nový ?
 
 
Datum: 10. června 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
mám ji dolů nemějte strach ale proste to nic nevydrzi chvilu jedu hned prehraty a pak to nechce jet hrozne to ztraci kompres fakt nevim co stim mam delat
 
 
Datum: 10. června 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel9375    
šipka na pistu musi směřovat dolu, jestli je nahoru, tak se ti budo rychle sjiždet kruhy, hoši maji pravdu
 
 
Datum: 10. června 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
čezetak má pravdu :-D kde směřuje šipka na pistu?(jestli i tam mas)
 
 
Datum: 10. června 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
víš kolikrát jsem takové řeči slyšel :-D
 
 
Datum: 10. června 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
:-D hej toš takový idiot abych obracene nasadil píst zase nejsu
 
 
Datum: 10. června 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
žere kroužky? máš obráceně nasazený píst
 
 
Datum: 10. června 2010 17:57
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
30ml na 1 benalu to se hned sjede a az se zahreje mustang to nema snahu jet a pritom valec je skoro nejety fakt newm všem tu spravuju pincky a me to jede nahovno
 
 
Datum: 10. června 2010 17:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v jakym poměru mažeš? :-D to neni možný aby ti to takhle rychle odcházelo
 
 
Datum: 10. června 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
obyč z obchodu mažu shel advance sx za 100kč litr a furt se hrozne sjizdi a porad se vymlacuji loziska dal sem novy a uz se klika zase hrozne hybe newm co stym
 
 
Datum: 10. června 2010 17:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rychle ti ubejvaji kroužky? čim a jak mažeš? Co je to za kroužky? :-D
 
 
Datum: 10. června 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
Zdravim. Seso mam velmi speciální dotaz. Bylo by možný na zakázku vyrobit i trysky volnoběžný?? rekneme 40,42,45, ..A jestli je možný někde splašit trysky na Jawa 05 rok 65/66?? Jednalo by se o VT 35 a HT 65? Nebo případně měl jsi v nabídce trysky na stadiona od 60 do 65 ??? Případně tu VT 35 nechat vyrobit? Pokud by to šlo,kolik bude cena za kus? Dík za info.....standa....at vam to jede.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
Hm.....tak ja mam HT 68,VT 38....volnobeh bohatej,jehlu dole,hladinu dole,airbox na půl ucpanej a furt je to lehce bohatý!!! Jak odecpu díru na airboxu,strácí to sílu! Svíčka neustále hnědá trochu do černa....potreboval bych HT 65 a VT tak 32:-D a nebo aspon 35:-D
 
 
Datum: 10. června 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Já mám trysku 66 na 05. S tím naladěním mám ohromný problém u stejskýho kitu. Musím tam mít HT 72 a perfektně utěsněný filtr vzduchu aby se to nedusilo. Ale občas se to přidusí a při ohřátí to ztrácí pomalu volnoběh...... A VT tam mám 40.
 
 
Datum: 10. června 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
Mam ted dost problem s naladenim nejenom volnobezny smesi na svoji Jawa 21 GT...kdyz jezdim seriovej karbec,tak to neni špatný,ale vim,že je to svym způsobem omezovač a zároven se furt peru s bohatou smesi na volnobeh....hladina nízká co nejvíc to jde,VT 38,jehla druhej zářez a jak se to ohřeje,tak to má bohatej volnoběh a strácí to spodek. Když použiju upravenej propilovanej karbec,tak VT38 je kur*a chudá a VT+/-50 zase ku*va bohatá a nic mezi vyrobit neumíme.... chci hlavně vědět,jestli by to vubec šlo?? Volnobezny trysky na zakazku?
 
 
Datum: 10. června 2010 17:34
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1318    
zdarec draci tak sem dal do mé jawy 250 zapalování z pincka hazí jiskru prostě vše jak má být ale nejede zatím ani jednou neblafla prosím poradtě díkec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2010 17:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak dobrej? jaký jsi nastavil?
 
 
Datum: 10. června 2010 17:22
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1318    
no ten je dobrej fakt už nvm co stým
 
 
Datum: 10. června 2010 17:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že by předstih?
 
 
Datum: 10. června 2010 16:57
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau mafiáni, taká menšia otázka, myslíte že by bol dobrý 3kruh piest v stejskyho úprave? mám ho nepoužitý z origo výroby odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nemá malú spodnú kompresiu pri 1kruzkovom pieste? ide mi hlavne o co najlepsi spodok pri nizkych otackach
 
 
Datum: 10. června 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry píst
 
 
Datum: 10. června 2010 18:26
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám dvoukroužkový úśt u stejskyho CÚ,a z mírného kopce sem se zatím na víc jak 74 nedostal....
 
 
Datum: 10. června 2010 18:26
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik, to som potreboval vedieť ;-)
 
 
Datum: 10. června 2010 17:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
urcite ne. Pres velký odpor bez se to ani neprehouplo do otáček ve kterých to jede....me ani dvoukruh nejel....jednokrouzkovej pist mi jede parádně
 
 
Datum: 10. června 2010 16:05
 
 
 
 
Jméno: monste      IP: uživatel7480    
cus chtel bych se zeptat ja byh si rad na fikovy zajezdil i v zime na ledu a chci tam ty hrebiky do kol a nevim jak se to tam dava kolik stoji a kde je muzu sehnat txanks.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: monste      IP: uživatel7480    
no vsiml :-D:-D ale ja to planuju na zimmu pac ja nez neco sezenu je na dlouho:-D..
 
 
Datum: 11. června 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: paiman      IP: uživatel4946    
my jsme to delali normalne šroubkama :-D vyvrtáš, dáš velký podložky :-), ale je to rasovina na duši :-)
 
 
Datum: 10. června 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi sis nevšiml,ale venku je 30C :-D :-D :-D
 
 
Datum: 10. června 2010 15:52
 
 
 
 
Jméno: Los      IP: uživatel9046    
maže motorový olej i klikovku u pionýra, tak jak je to na tomto videu? http://www.youtube.com/watch?v=e9-kRh1s18Y&feature=related odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ano, motorový olej maže klikovku tak jako na tom videu, čili směs motorového oleje s benzínem...
 
 
Datum: 10. června 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já a stydět se? :-D
 
 
Datum: 10. června 2010 16:37
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
JAWA_ceZetak: takle me vychovavat!!! fuj ze se nestydis:-D:-D
 
 
Datum: 10. června 2010 16:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no proto :-D
 
 
Datum: 10. června 2010 16:05
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
jo dobry napsal :-) berz z5 pardon:-D
 
 
Datum: 10. června 2010 15:44
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
autor dotazu nenapsal uvedeny stroj zpusty kluku se tu nekdy dotazuje i na jine motorky nech fichtl:-) nici odpovedi nezpochbnnuji pouze pisu tak jak to je
 
 
Datum: 10. června 2010 15:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
daves: autor dotazu se také ptá pouze na pionýra :-D...tak sem nepleť 175 a 250, a nezpochybňuj něcí odpovědi.... už si rozumíme?! :-)
 
 
Datum: 10. června 2010 15:41
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
JAWA_ceZetak : rozumej kdys se nekdo pta na to jestly je klika mazana prevodakem u 2t kdys jasne vidi na videu ZE NENI A JE MAZANA SMESI!!! tak pocitam stim ze si bude chtit koupit jednou LEPSI motorku vzpomene si na prispevek standy a do novyho itala japonce ci neceho nalije olej nejakou sr*cku? uz si rozumime?! :-)
 
 
Datum: 10. června 2010 15:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
daves: a my sme se bavily i nečem jiném než o pionýru? :-D
 
 
Datum: 10. června 2010 15:30
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
standa ma pravdu az na vetu: ,,.....o syntetice se bavit nebudeme,ta nemá v seriovce co delat....'' ktera plati jen u pionyru, 175,250 cizach jawach a podobnych satrsich stroju u novych seriovych 2t stroju je to uplne o necem jinem kde proste plnou syntetiku potrebujes
 
 
Datum: 10. června 2010 15:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
ano,kudy jde smes,tudy jde olej. Klika se potrebuje táke mazat. Jak ojniční futra,tak čepy,tak loziska v kterých je klika uložena a samozrejmne i břity gufer se musí trochu omáznout...Olej se odděluje na nejvíce horkých místech a to je dno pístu či ojnice a klika ....jak kterej olej a v jakkterym motoru.....treba polosyntetika se v seriovym motoru nikdy zcela neoddeli,protoze tam nejsou ty správný teploty na spravnech místech,naopak minerálu staci nizsi provozní teploty a pri vyssich teplotach je přepalován.....o syntetice se bavit nebudeme,ta nemá v seriovce co delat....tak nejak jsem si tenhle fakt potvrdil na upravenym motoru....pri pomeru 1:25-1:30 polosyntetiky motor teplej ani trosku nekouří a absolutně není cítit. Na seriovém motoru precejenom vsechen olej pod pístem nezustával a tak byl spalován a trochu to kouřilo....seriovku jsem mazal polosytetikou i mineralem v rozmezí (cca) 1:35-1:40 ....
 
 
Datum: 10. června 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omg :-D....vždyt v tom videu je taky vidět že klika je mazána směsí z karburátoru....los kolik ti je že to z toho videa nepochopil? :-D
 
 
Datum: 10. června 2010 15:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
u pionýra je klikovka mazána palivovou směsí (benzín + olej)
 
 
Datum: 10. června 2010 15:11
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
caute draci pls da sa z vypustacieho ventilu na nadrzi tat dole ta tycka co je pod sitkom . diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2010 15:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jde vyndat..stačí chytnou to kombinaček a vytáhnout ji.
 
 
Datum: 10. června 2010 15:14
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
dole myslim dat nejde, kdyztak ju enom zarizni. Nech trcat treba 2cm, zalezi na tobe.
 
 
Datum: 10. června 2010 14:51
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mohu si na sebe přepsat jawu 350 když ještě nemam 18? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2010 13:22
 
 
 
 
Jméno: Zdeněk Březovský      IP: uživatel9641    
Jo můžeš.
 
 
Datum: 10. června 2010 13:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vlastníkem psaným v tp můžeš být i hodinu po narození...ale musí s tebou k přepisu jít jeden rodič
 
 
Datum: 10. června 2010 13:05
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci tak sem dneska sundal hlavu a zjistil sem že me podcházelo dost hlava.Byl tam olej všude jakoby.Co myslítě když tu hlavu vyleštím a pak ještě dám tmel a dotáhnu bude to těsnit?Dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2010 12:41
 
 
 
 
Jméno: jawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-oprava-netesnici-hlavy-pretesneni-zbrouseni.html
 
 
Datum: 10. června 2010 12:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s podfukující hlavou určitě jezdíš 55 na dvojku a 80 z kopce :-D.....haha...... no nic..když už sem píšu tak poradím...kup si brusnou pastu, vyndej válec, upni do svěráku, dosedací plochu hlavy potři pastou, přilož k válci a tlač ji na válec a otáčej to stran..tím se bude zabružovat nerovnost....
 
 
Datum: 10. června 2010 12:33
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel5573    
Čauves potřeboval bych poradit jesi seženu segrovky do spojky na pincka v normálním železářství,a jestli někdo nevíte jejich označení diky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2010 12:00
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
V katalogu je : pojistný kroužek průměr 4 mm. Můžeš se přesvědčit kliknutím na horní liště . Katalog náhradních dílů,vybereš typ motocyklu a katalog.
 
 
Datum: 10. června 2010 12:00
 
 
 
 
Jméno: kicis      IP: uživatel7889    
zdravim draci,,,chtel bych poradit s mou čezetou 175/470 nedobíjí a už nevím čím to je, mám nové elektronické relé, vyměněný stator, rotor,,,,,,,,nevíte čím by to mohlo být? předem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2010 18:56
 
 
 
 
Jméno: kicis      IP: uživatel7721    
díky za rady protkousim to a prekontroluji......ČZ 180: blinkry tam byly před renovaci a baterka je nová a drží napětí, ještě se podívám na ty výkony
 
 
Datum: 10. června 2010 18:56
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
to tězko poradit to muze byt neco v haji nebo jen blbe zapojeny zkontroluj to poradne co ja se stim uz nas..al ale mel sem jen upadly drat ve statoru
 
 
Datum: 10. června 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kámošovi to dělali uhlíky.
 
 
Datum: 10. června 2010 12:08
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Akumulátor drží napětí ? Jaký vychází součet W na spotřebičích ? Kolik W má dynamo ? Máš na motocyklu směrovky ?
 
 
Datum: 10. června 2010 11:40
 
 
 
 
Jméno: mustangita      IP: uživatel8091    
podiv se na uhlíky a na všechny káblíky
 
 
Datum: 10. června 2010 11:25
 
 
 
 
Jméno: krystof      IP: uživatel9638    
zdar, vedel by nekdo jak upravit kolinko na jawe 555, na prumer aspon 15mm? je zevnitr naletovanej takovej plech, a vubec nevim jak to z toho dostat. doma mam karbec dell'orto 15 SHA tak jsem si myslel ze bych ho mohl pouzit...poradil bhy nekdo? diky predem :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2010 15:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
pokud nemáš koleno nejak zdeformované,tak vnitrni prumer kolena z 555 se pohybuje v rozmezí od 15.3mm do 15.6mm-stejne je na tom horni plocha saciho kanalu v miste kde dosedá sací koleno ....není to uplne kulatý,nekdy je to trochu oválný,nekdy je to uzsi,nekdy je to sirsi....nenasel jsem doma dve stejny kolena na 555,ale ani jedno pod 15mm prumeru nemelo!
 
 
Datum: 10. června 2010 15:20
 
 
 
 
Jméno: chundel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci chtel bych sa zeptat vubec semi nevraci spojka mam uplne nvou spojkove lanko a furt sa to neraci co bych mel udelat???dekuji predem za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2010 10:37
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
dej pruzinu na vypinacim mechanizmus ve viku zapalovani
 
 
Datum: 10. června 2010 10:37
 
 
 
 
Jméno: chundel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moc dekuji za odpoved skusim to jak pises a kdyz to nebu tim tak cim by to mohlo jeste byt???
 
 
Datum: 10. června 2010 9:59
 
 
 
 
Jméno: Yurine      IP: uživatel9188    
nemás veľmi priahnutý šrub ktorý je na obimke páčky čo drži na riaditkách alebo ma ešte napadá že máš slabé pružiny na spojke ale tomu neverím skôr skontroluj páčku či ju nemaš príliš doitahnut1515ú
 
 
Datum: 09. června 2010 23:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Čau kluci,rozebral jsem motor ze 150 a nevšiml jsem si jestli tam je nějaká kulička u toho vypínání na spojku tak se chci zeptat zdali tam je nebo ne??ložiska moc nedrží v karterech , ale s tím si poradím..horší je, že na tý klice drží jako přibitý jak je mám co nejšetrněji sundat?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel9375    
já to páčím majzlem, ale šetrně, tak aby sem nepokřivil kliku, vždycky mi to dobře dopadlo, jak na pionyru, tak na 175
 
 
Datum: 10. června 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
je tam kulička
 
 
Datum: 10. června 2010 16:08
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj,já jsem taky lepil a žádnej problém :-)
 
 
Datum: 10. června 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo...ty nový nedržej v karterech..ale ty tam nalepím jako jsem to dělal u 21
 
 
Datum: 10. června 2010 15:14
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teď to čtu ještě jednou a asi sem to špatně pochopil.Tobě ty ložiska (ty nový) nedrží v kartrech? A stím ložiskem na klice to dělam tak že to ložisko nahřeju a pak to stahuju šroubovákem ;-)
 
 
Datum: 10. června 2010 9:56
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty ložiska stačí zalepit :-)
 
 
Datum: 10. června 2010 7:44
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s tím ložiskem to řeším tak že z boků na něj přivařím dvě železné pásoviny a za ně pak zachytnu packy stahováku a stahnu ho. při tom vaření tu hřídel nečím zakryj,nějakým plechem třeba ad ti ji to nepoprská. To ložisko už pak bude logicky nepoužitelné ale když to budeš páčit majzlem nebo něčím tak by to nemuselo dopadnout dobře...
 
 
Datum: 09. června 2010 22:55
 
 
 
 
Jméno: peter      E-mail:      IP: uživatel9634    
cawte som zo slovenska a mam taky problem...mam pioniera a on ide ale strasne vynechava co to moze bit?vopred dakujem...ň odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to může být víc věcí. ale nejčastěji to dělá ucpanýkarburátor,vadná svíčka nebo kondík a špatně seřízený odtrh. Pak to může být špatný kntakt na nějakém vodiči a nebo se ti nějaký dotýká kostry a skratuje
 
 
Datum: 09. června 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: chundel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci...Chtel bys se zeptat jestly nevite kdyz mne na 177/477 čezete nedobija baterku jestli to je relatkem nebo dynamem???dekuji predem za odpovet odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2010 8:57
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Naprosto úpřímně a bez vtuipkování... může to být jak dynamem tak relátkem, tak zní skutečná pravda.
 
 
Datum: 10. června 2010 8:57
 
 
 
 
Jméno: chundel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
susimse na to podivat ale dik za odpovet...
 
 
Datum: 09. června 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen      IP: uživatel1723    
No já bych se kouk na to relátko to se většinou pos***.
 
 
Datum: 09. června 2010 22:31
 
 
 
 
Jméno: Venouš      IP: uživatel5626    
Zdaravím chtěl bych poprosit o radu. V jakém zákoně, vyhlášce je napsán jaký musí být stav fichtla u technické (co je potřeba - brzdy zrcátko ...). Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2010 14:32
 
 
 
 
Jméno: Venouš      IP: uživatel5626    
OK dík
 
 
Datum: 11. června 2010 14:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude to něco jako silniční zákon, technická způsobilost vozidla...
 
 
Datum: 09. června 2010 21:56
 
<  1165  1166  1167  1168  1169  1170  1171  1172  1173  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 08.12.2025 22:19:32 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu