Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Hoj.Prosím vás mám mustanga a jezdil krásně ale dnes jsem se chtěl rozjet a vůbec to nemělo sílu.mám nové pístní krooužky a jezdím tak max okolo 55... a zajíždím to aasi dva dny a paráda.ale dnes mě to ani nerozjelo.prostě to netáhne.ale dělá to jen někdy.svíčku jsem dal jinou a chvilku to jezdilo krásně ale pak to zase začalo dělat.válec je už asi po 2 km horký,aji kartery mám přibližně po 2 km horké...čím to může být? a jaktože tak najednou ? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 22:12
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 marku jenom 40%?? asi mas hodne spatnej odhad. po 8km se suprovym motorem a trochu vice plynu ma muj motor alspon 50% a kdyz mu davam kotel do kopcu tak sotva udrzim ruku ale motor se neunavuje. Pokud netesnej krouzky tak prepalis olej a tu ruku na karterech neudrzis
Datum: 10. června 2010 22:12
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 chyba je vtom ze mas novy krouzky, bud si je spatne zacal zajizdet moc to honiz a nebo si proste nesedly to nektery valce delaj. Me se to stalo jednou zmi chyby porad jsem to hnal zacla se hrat prevodovka a prehrejvaly se gufera takze to zaclo chcipat. Tvym resenim je bud vybrus nebo jinej valec, skus schvalne polozit nohu na nakopavacku jak rychle se propadne jestli je to skoro bez komprese tak to nezajedes. A jestli to budes zkouset dal natom jezdit znicis loziska na klice a budes moc pulit motor jako ja.
Datum: 10. června 2010 22:09
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Kártery mám taky horký  . Dnes jsem jel 8 km téměr po rovince a pořád kolem 40 téměř bez řazení a stejně mohli mít takových 40 stupňů. S tím že ti to nejede bych řekl špatná tepelná hodnota svíčky nebo odtrh na svíčce.
Datum: 10. června 2010 19:56
 Máme tu modelovou situaci- motorka 175/356 nedobíjí. Jab byste postupovali, abyste tento problém zažehnali.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 6:54
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Jestli je něco v hajzlu zjistíš tak, že zvedneš prekénko a podíváš se... ale podle tvého projevu tuším že o elektrice a ani tak jednoduché jako je dynamo a regulační relé nemáš šajn, takže se raději obrať s celou motorkou na někoho kdo tomu hoví. Ztrácíš čas svůj i ostatních...
Datum: 11. června 2010 6:54
 Takže můžou být klidně jen špatné uhlíky. Motorku má plně funkční, všechny spotřebiče, jen to dobíjení. Ten regulátor je snad původní, na statoru. Jak poznám, jestli je něco v hajzlu?
Datum: 10. června 2010 21:13
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Problém s dobíjením má vícero rovin... Jednak musíš mít v pořádku dynamo, tam se kontroluje stav komutátoru a uhlíků, plus jestli není spálené vintí rotoru, pak zda je OK regulátor a jestli je o stejném nominálním výkonu jako dynamo (ne že dynamo je 55W a rego 75W!). Pak je také třeba spočítat příkon všech spotřebičů. Nejčastější závada je v tom, že je dneska v módě navěsit na motorku kdejaké spotřebiče a pak jejich odběr převyšuje maximální výkon které je dynamo schopné dodat. Logicky když dynamo má 55W a celkový odběr spotřebičů (včetně zapalování!) je 70W, tak se nemůže logicky baterka dobít, protože není už z čeho. Bezkontakt je také samozřejmě určité řešení, rozhodně ne však levné...
Datum: 10. června 2010 20:48
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 pokud máš víc peněz koupil bych si bezkontakt a máš po problémech
Datum: 10. června 2010 19:58
 kup tam elektronické relátko AEV...dal jsem si to na čízu a dobíjení už neřešim
Datum: 10. června 2010 19:29
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 rele stoji kolem 370 kč, mněl sem ten samy problem
Datum: 10. června 2010 19:23
 Počkej-co prozi čemu? Nerozumím tomu vůbec.
Datum: 10. června 2010 18:15
 vyskoušel změřit jaké je napětí na výstupu dynama.... svorka 51 myslim, a nebo B+
Datum: 10. června 2010 17:56
 A kolik stojí nějaké rozumné relé, třebas to jsou jen uhlíky, netuším.
Datum: 10. června 2010 17:51
Jméno: Fox
IP: uživatel7111
 Zdar draci, chci se zeptat nemate nekdo na prodej za nakou rozumnou cenu prsicka na pareza?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 17:48
 *krásný
Datum: 10. června 2010 17:48
 Musíš hledat, já koupil krádný na burze v Choutuskách za 800Kč. Ale počkal jsem si rok a půl.
Datum: 10. června 2010 17:47
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 čuste chci se zeptat jezdim na mustangu a celkem dost ho drzim v otackach a furt se kazi je to dobre sestelovany ale chvilu jezdim a krouzky sou jak ziletky kamos ma pinka furt plny a jede to brutalne nevite cim to muze byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 9:34
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 jo určitě zajíždím newm co stym
Datum: 12. června 2010 9:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a zajíždíš je když je dáš nový ?
Datum: 10. června 2010 22:29
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 mám ji dolů nemějte strach ale proste to nic nevydrzi chvilu jedu hned prehraty a pak to nechce jet hrozne to ztraci kompres fakt nevim co stim mam delat
Datum: 10. června 2010 21:46
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 šipka na pistu musi směřovat dolu, jestli je nahoru, tak se ti budo rychle sjiždet kruhy, hoši maji pravdu
Datum: 10. června 2010 19:32
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 čezetak má pravdu  kde směřuje šipka na pistu?(jestli i tam mas)
Datum: 10. června 2010 18:37
 víš kolikrát jsem takové řeči slyšel
Datum: 10. června 2010 18:05
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
  hej toš takový idiot abych obracene nasadil píst zase nejsu
Datum: 10. června 2010 17:58
 žere kroužky? máš obráceně nasazený píst
Datum: 10. června 2010 17:57
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 30ml na 1 benalu to se hned sjede a az se zahreje mustang to nema snahu jet a pritom valec je skoro nejety fakt newm všem tu spravuju pincky a me to jede nahovno
Datum: 10. června 2010 17:52
 v jakym poměru mažeš?  to neni možný aby ti to takhle rychle odcházelo
Datum: 10. června 2010 17:51
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 obyč z obchodu mažu shel advance sx za 100kč litr a furt se hrozne sjizdi a porad se vymlacuji loziska dal sem novy a uz se klika zase hrozne hybe newm co stym
Datum: 10. června 2010 17:47
 rychle ti ubejvaji kroužky? čim a jak mažeš? Co je to za kroužky?
Datum: 10. června 2010 17:42
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Zdravim. Seso mam velmi speciální dotaz. Bylo by možný na zakázku vyrobit i trysky volnoběžný?? rekneme 40,42,45, ..A jestli je možný někde splašit trysky na Jawa 05 rok 65/66?? Jednalo by se o VT 35 a HT 65? Nebo případně měl jsi v nabídce trysky na stadiona od 60 do 65 ??? Případně tu VT 35 nechat vyrobit? Pokud by to šlo,kolik bude cena za kus? Dík za info.....standa....at vam to jede....
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 21:47
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Hm.....tak ja mam HT 68,VT 38....volnobeh bohatej,jehlu dole,hladinu dole,airbox na půl ucpanej a furt je to lehce bohatý!!! Jak odecpu díru na airboxu,strácí to sílu! Svíčka neustále hnědá trochu do černa....potreboval bych HT 65 a VT tak 32  a nebo aspon 35
Datum: 10. června 2010 21:47
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já mám trysku 66 na 05. S tím naladěním mám ohromný problém u stejskýho kitu. Musím tam mít HT 72 a perfektně utěsněný filtr vzduchu aby se to nedusilo. Ale občas se to přidusí a při ohřátí to ztrácí pomalu volnoběh...... A VT tam mám 40.
Datum: 10. června 2010 20:02
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Mam ted dost problem s naladenim nejenom volnobezny smesi na svoji Jawa 21 GT...kdyz jezdim seriovej karbec,tak to neni špatný,ale vim,že je to svym způsobem omezovač a zároven se furt peru s bohatou smesi na volnobeh....hladina nízká co nejvíc to jde,VT 38,jehla druhej zářez a jak se to ohřeje,tak to má bohatej volnoběh a strácí to spodek. Když použiju upravenej propilovanej karbec,tak VT38 je kur*a chudá a VT+/-50 zase ku*va bohatá a nic mezi vyrobit neumíme.... chci hlavně vědět,jestli by to vubec šlo?? Volnobezny trysky na zakazku?
Datum: 10. června 2010 17:34
Jméno: petr
IP: uživatel1318
 zdarec draci tak sem dal do mé jawy 250 zapalování z pincka hazí jiskru prostě vše jak má být ale nejede zatím ani jednou neblafla prosím poradtě díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 17:22
 jak dobrej? jaký jsi nastavil?
Datum: 10. června 2010 17:22
Jméno: petr
IP: uživatel1318
 no ten je dobrej fakt už nvm co stým
Datum: 10. června 2010 17:11
 že by předstih?
Datum: 10. června 2010 16:57
 Čau mafiáni, taká menšia otázka, myslíte že by bol dobrý 3kruh piest v stejskyho úprave? mám ho nepoužitý z origo výroby
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 21:19
 a nemá malú spodnú kompresiu pri 1kruzkovom pieste? ide mi hlavne o co najlepsi spodok pri nizkych otackach
Datum: 10. června 2010 21:19
 sorry píst
Datum: 10. června 2010 18:26
 mám dvoukroužkový úśt u stejskyho CÚ,a z mírného kopce sem se zatím na víc jak 74 nedostal....
Datum: 10. června 2010 18:26
 dik, to som potreboval vedieť
Datum: 10. června 2010 17:04
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 urcite ne. Pres velký odpor bez se to ani neprehouplo do otáček ve kterých to jede....me ani dvoukruh nejel....jednokrouzkovej pist mi jede parádně
Datum: 10. června 2010 16:05
Jméno: monste
IP: uživatel7480
 cus chtel bych se zeptat ja byh si rad na fikovy zajezdil i v zime na ledu a chci tam ty hrebiky do kol a nevim jak se to tam dava kolik stoji a kde je muzu sehnat txanks..
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 18:20
Jméno: monste
IP: uživatel7480
 no vsiml   ale ja to planuju na zimmu pac ja nez neco sezenu je na dlouho  ..
Datum: 11. června 2010 18:20
Jméno: paiman
IP: uživatel4946
 my jsme to delali normalne šroubkama  vyvrtáš, dáš velký podložky  , ale je to rasovina na duši
Datum: 10. června 2010 17:51
Datum: 10. června 2010 15:52
Jméno: Los
IP: uživatel9046
Posl.aktualizace: 10. června 2010 20:33
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ano, motorový olej maže klikovku tak jako na tom videu, čili směs motorového oleje s benzínem...
Datum: 10. června 2010 20:33
 já a stydět se?
Datum: 10. června 2010 16:37
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 10. června 2010 16:33
 no proto
Datum: 10. června 2010 16:05
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jo dobry napsal  berz z5 pardon
Datum: 10. června 2010 15:44
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 autor dotazu nenapsal uvedeny stroj zpusty kluku se tu nekdy dotazuje i na jine motorky nech fichtl  nici odpovedi nezpochbnnuji pouze pisu tak jak to je
Datum: 10. června 2010 15:43
 daves: autor dotazu se také ptá pouze na pionýra  ...tak sem nepleť 175 a 250, a nezpochybňuj něcí odpovědi.... už si rozumíme?!
Datum: 10. června 2010 15:41
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 JAWA_ceZetak : rozumej kdys se nekdo pta na to jestly je klika mazana prevodakem u 2t kdys jasne vidi na videu ZE NENI A JE MAZANA SMESI!!! tak pocitam stim ze si bude chtit koupit jednou LEPSI motorku
vzpomene si na prispevek standy a do novyho itala japonce ci neceho nalije olej nejakou sr*cku? uz si rozumime?!
Datum: 10. června 2010 15:37
 daves: a my sme se bavily i nečem jiném než o pionýru?
Datum: 10. června 2010 15:30
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 standa ma pravdu az na vetu: ,,.....o syntetice se bavit nebudeme,ta nemá v seriovce co delat....'' ktera plati jen u pionyru, 175,250 cizach jawach a podobnych satrsich stroju u novych seriovych 2t stroju je to uplne o necem jinem kde proste plnou syntetiku potrebujes
Datum: 10. června 2010 15:28
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 ano,kudy jde smes,tudy jde olej. Klika se potrebuje táke mazat. Jak ojniční futra,tak čepy,tak loziska v kterých je klika uložena a samozrejmne i břity gufer se musí trochu omáznout...Olej se odděluje na nejvíce horkých místech a to je dno pístu či ojnice a klika ....jak kterej olej a v jakkterym motoru.....treba polosyntetika se v seriovym motoru nikdy zcela neoddeli,protoze tam nejsou ty správný teploty na spravnech místech,naopak minerálu staci nizsi provozní teploty a pri vyssich teplotach je přepalován.....o syntetice se bavit nebudeme,ta nemá v seriovce co delat....tak nejak jsem si tenhle fakt potvrdil na upravenym motoru....pri pomeru 1:25-1:30 polosyntetiky motor teplej ani trosku nekouří a absolutně není cítit. Na seriovém motoru precejenom vsechen olej pod pístem nezustával a tak byl spalován a trochu to kouřilo....seriovku jsem mazal polosytetikou i mineralem v rozmezí (cca) 1:35-1:40 ....
Datum: 10. června 2010 15:16
 omg  ....vždyt v tom videu je taky vidět že klika je mazána směsí z karburátoru....los kolik ti je že to z toho videa nepochopil?
Datum: 10. června 2010 15:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 u pionýra je klikovka mazána palivovou směsí (benzín + olej)
Datum: 10. června 2010 15:11
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 caute draci pls da sa z vypustacieho ventilu na nadrzi tat dole ta tycka co je pod sitkom . diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 15:14
 jde vyndat..stačí chytnou to kombinaček a vytáhnout ji.
Datum: 10. června 2010 15:14
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 dole myslim dat nejde, kdyztak ju enom zarizni. Nech trcat treba 2cm, zalezi na tobe.
Datum: 10. června 2010 14:51
 mohu si na sebe přepsat jawu 350 když ještě nemam 18?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 13:22
Jméno: Zdeněk Březovský
IP: uživatel9641
 Jo můžeš.
Datum: 10. června 2010 13:22
 vlastníkem psaným v tp můžeš být i hodinu po narození...ale musí s tebou k přepisu jít jeden rodič
Datum: 10. června 2010 13:05
 Čau draci tak sem dneska sundal hlavu a zjistil sem že me podcházelo dost hlava.Byl tam olej všude jakoby.Co myslítě když tu hlavu vyleštím a pak ještě dám tmel a dotáhnu bude to těsnit?Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 12:41
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-oprava-netesnici-hlavy-pretesneni-zbrouseni.html
Datum: 10. června 2010 12:41
 s podfukující hlavou určitě jezdíš 55 na dvojku a 80 z kopce  .....haha...... no nic..když už sem píšu tak poradím...kup si brusnou pastu, vyndej válec, upni do svěráku, dosedací plochu hlavy potři pastou, přilož k válci a tlač ji na válec a otáčej to stran..tím se bude zabružovat nerovnost....
Datum: 10. června 2010 12:33
Jméno: Jirka
IP: uživatel5573
 Čauves potřeboval bych poradit jesi seženu segrovky do spojky na pincka v normálním železářství,a jestli někdo nevíte jejich označení diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 12:00
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 V katalogu je : pojistný kroužek průměr 4 mm. Můžeš se přesvědčit kliknutím na horní liště . Katalog náhradních dílů,vybereš
typ motocyklu a katalog.
Datum: 10. června 2010 12:00
Jméno: kicis
IP: uživatel7889
 zdravim draci,,,chtel bych poradit s mou čezetou 175/470 nedobíjí a už nevím čím to je, mám nové elektronické relé, vyměněný stator, rotor,,,,,,,,nevíte čím by to mohlo být? předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 18:56
Jméno: kicis
IP: uživatel7721
 díky za rady protkousim to a prekontroluji......ČZ 180: blinkry tam byly před renovaci a baterka je nová a drží napětí, ještě se podívám na ty výkony
Datum: 10. června 2010 18:56
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 to tězko poradit to muze byt neco v haji nebo jen blbe zapojeny zkontroluj to poradne co ja se stim uz nas..al ale mel sem jen upadly drat ve statoru
Datum: 10. června 2010 17:42
 Kámošovi to dělali uhlíky.
Datum: 10. června 2010 12:08
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Akumulátor drží napětí ? Jaký vychází součet W na spotřebičích ? Kolik W má dynamo ? Máš na motocyklu směrovky ?
Datum: 10. června 2010 11:40
Jméno: mustangita
IP: uživatel8091
 podiv se na uhlíky a na všechny káblíky
Datum: 10. června 2010 11:25
Jméno: krystof
IP: uživatel9638
 zdar, vedel by nekdo jak upravit kolinko na jawe 555, na prumer aspon 15mm? je zevnitr naletovanej takovej plech, a vubec nevim jak to z toho dostat. doma mam karbec dell'orto 15 SHA tak jsem si myslel ze bych ho mohl pouzit...poradil bhy nekdo? diky predem
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 15:20
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 pokud nemáš koleno nejak zdeformované,tak vnitrni prumer kolena z 555 se pohybuje v rozmezí od 15.3mm do 15.6mm-stejne je na tom horni plocha saciho kanalu v miste kde dosedá sací koleno ....není to uplne kulatý,nekdy je to trochu oválný,nekdy je to uzsi,nekdy je to sirsi....nenasel jsem doma dve stejny kolena na 555,ale ani jedno pod 15mm prumeru nemelo!
Datum: 10. června 2010 15:20
 cus draci chtel bych sa zeptat vubec semi nevraci spojka mam uplne nvou spojkove lanko a furt sa to neraci co bych mel udelat???dekuji predem za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 10:37
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 dej pruzinu na vypinacim mechanizmus ve viku zapalovani
Datum: 10. června 2010 10:37
 moc dekuji za odpoved skusim to jak pises a kdyz to nebu tim tak cim by to mohlo jeste byt???
Datum: 10. června 2010 9:59
Jméno: Yurine
IP: uživatel9188
 nemás veľmi priahnutý šrub ktorý je na obimke páčky čo drži na riaditkách alebo ma ešte napadá že máš slabé pružiny na spojke ale tomu neverím skôr skontroluj páčku či ju nemaš príliš doitahnut1515ú
Datum: 09. června 2010 23:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Čau kluci,rozebral jsem motor ze 150 a nevšiml jsem si jestli tam je nějaká kulička u toho vypínání na spojku tak se chci zeptat zdali tam je nebo ne??ložiska moc nedrží v karterech , ale s tím si poradím..horší je, že na tý klice drží jako přibitý jak je mám co nejšetrněji sundat??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 20:03
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 já to páčím majzlem, ale šetrně, tak aby sem nepokřivil kliku, vždycky mi to dobře dopadlo, jak na pionyru, tak na 175
Datum: 10. června 2010 20:03
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 je tam kulička
Datum: 10. června 2010 16:08
 jj,já jsem taky lepil a žádnej problém
Datum: 10. června 2010 15:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo...ty nový nedržej v karterech..ale ty tam nalepím jako jsem to dělal u 21
Datum: 10. června 2010 15:14
 Teď to čtu ještě jednou a asi sem to špatně pochopil.Tobě ty ložiska (ty nový) nedrží v kartrech? A stím ložiskem na klice to dělam tak že to ložisko nahřeju a pak to stahuju šroubovákem
Datum: 10. června 2010 9:56
 Ty ložiska stačí zalepit
Datum: 10. června 2010 7:44
 s tím ložiskem to řeším tak že z boků na něj přivařím dvě železné pásoviny a za ně pak zachytnu packy stahováku a stahnu ho. při tom vaření tu hřídel nečím zakryj,nějakým plechem třeba ad ti ji to nepoprská. To ložisko už pak bude logicky nepoužitelné ale když to budeš páčit majzlem nebo něčím tak by to nemuselo dopadnout dobře...
Datum: 09. června 2010 22:55
 cawte som zo slovenska a mam taky problem...mam pioniera a on ide ale strasne vynechava co to moze bit?vopred dakujem...ň
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 22:59
 to může být víc věcí. ale nejčastěji to dělá ucpanýkarburátor,vadná svíčka nebo kondík a špatně seřízený odtrh. Pak to může být špatný kntakt na nějakém vodiči a nebo se ti nějaký dotýká kostry a skratuje
Datum: 09. června 2010 22:59
 zdarec draci...Chtel bys se zeptat jestly nevite kdyz mne na 177/477 čezete nedobija baterku jestli to je relatkem nebo dynamem???dekuji predem za odpovet
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 8:57
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Naprosto úpřímně a bez vtuipkování... může to být jak dynamem tak relátkem, tak zní skutečná pravda.
Datum: 10. června 2010 8:57
 susimse na to podivat ale dik za odpovet...
Datum: 09. června 2010 22:52
Jméno: FichtlMen
IP: uživatel1723
 No já bych se kouk na to relátko to se většinou pos***.
Datum: 09. června 2010 22:31
Jméno: Venouš
IP: uživatel5626
 Zdaravím chtěl bych poprosit o radu. V jakém zákoně, vyhlášce je napsán jaký musí být stav fichtla u technické (co je potřeba - brzdy zrcátko ...). Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 14:32
Jméno: Venouš
IP: uživatel5626
 OK dík
Datum: 11. června 2010 14:32
 bude to něco jako silniční zákon, technická způsobilost vozidla...
Datum: 09. června 2010 21:56
|



|