Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci, jaký převodový olej mám dát do babetty 210? A jaký poměr oleje mám míchat do benzínu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2014 9:45
Jméno: martin
IP: uživatel17450
 raději 1 ku 40
Datum: 28. července 2014 9:45
Jméno: pepa
IP: uživatel17445
 Do prevodovky patri motorak m6 a a pomer do. Bena je 1 ku 4
Datum: 27. července 2014 6:34
Jméno: LUGA
IP: uživatel17141
 Ahoj. Od minulého STK jsem na své jawě 21 vyměnil motor(převodovku), musím někde hlásit na příští STK výměnu motoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2014 22:56
Jméno: jájínek
IP: uživatel16953
 Za kolik se prodávaj papíry na stopětasedmu Jawa-Čz 356 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2014 6:38
Jméno: pepa
IP: uživatel17445
 Prodal sem je za 5000 s placenou pojistkou
Datum: 27. července 2014 6:38
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Mam prihlasenou jawu21 zaplacenou pojistku na 2014 ale prosel mi technicak a nemuzu ho najit nevite nekdo kolik by me stal udealt novej ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2014 19:47
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 tak ti moc děkuju zatím cau
Datum: 26. července 2014 19:47
 Pravděpodobně nic, protože by to pravděpodobně nepřihlásili. Leda že by to bylo odhlášeno v letech 2001 až 2004 nebo tak nějak. To by pak přihlásit šlo...
Datum: 26. července 2014 19:46
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 a kolik by to stalo kdyby to bylo odhlaseny ?
Datum: 26. července 2014 19:45
 Myslíš, že si po večerech honim ego tim, že uvádim lživé informace na internetových fórech?
Datum: 26. července 2014 19:43
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 jetly je to co rikas pravda ta to bude v klidu
Datum: 26. července 2014 19:42
 Čoveče já nenesl nic. Dal jsem jim občanku, a dostal jsem na počkání papíry...Zavolej si na úřad u vás. Jinak podle mě tam bude muset otec osobně.
Datum: 26. července 2014 19:36
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Dobre a a co jsi od toho mam vzit sebou aby jsi to mohly overit?
Datum: 26. července 2014 19:35
 Uplně nevím, co bys s tím chtěl dělat na technické. Já bych zašel třeba na dopravní inspektorát...
Datum: 26. července 2014 19:34
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 ano na tatu a kam stim mam zajet normalne an technickou ?
Datum: 26. července 2014 19:32
 A je psána na tebe, přihlášená, prostě vše v pořádku až na ztracené papíry?
Datum: 26. července 2014 19:26
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 si delas srandu jenom ? ja od te motorky nemam ani jeden papir
Datum: 26. července 2014 19:21
 Zdar. U nás za malý TP 50kč, za velký 100kč.
Datum: 26. července 2014 19:20
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 Cest mam jeste dotaz ohledne lekarnicky. Vozíte ji sebou a kde mate uloženou nemate nejamkou vychytavku? Jedna se o fichtla. Me se tam sotva vejde naradi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2014 19:44
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Jezdím s malým batohem a mám tam i pití, nahrad. díly i lepení. Asi tak nějak.
Datum: 27. července 2014 19:44
 Nevím co řešíš, protože u pionýra je v prsíčkách místa habaděj. Sám tam mám lékárničku, nářadí a vestu a vše se tam vešlo úplně v pohodě  . Samozřejmě tam mám i věci co tam patří, jako filtrbox apod., jo a žárovky mám v krabičce v masce za světlem
Datum: 27. července 2014 14:12
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Když se seřizuje odtrh tak musí být píst v horní uvratí nebo v nejvišším bodě vačky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2014 0:48
Jméno: David
IP: uživatel11766
 v horní úvrati
Datum: 25. července 2014 0:48
 Zdravím, potřebuji poradit s pionýrem 21. Problém spočívá v tom že když ho chci nastartovat za tepla tak musím držet plný plyn a jak to chytne tak se to tak postupně rozbíhá až vyletí otáčky a pak už to normálně běží. Nevíte čím to je? Jinak vše zeštelované a vyčištěné. Docela mě to štve. díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2014 10:49
Jméno: pepa
IP: uživatel17445
 Ano v te knizerce to je definovane jako vlastnost je to nejaky nedodelek z petiletky proste nez by to dodeli radej to napsali do navodu
Datum: 25. července 2014 10:49
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 naklop na pravou stranu je tama problém s bohatostí směsi atd tohle už bylo snad i v tovární příručce
Datum: 24. července 2014 23:48
Jméno: pepa
IP: uživatel17445
 Todle je vlastnost ne vada pomaha naklopeni jakoby k sobe
Datum: 24. července 2014 23:38
Jméno: mustang23
IP: uživatel15205
 čau , máte někdo zkušenosti s odlaďováním sériového filtrboxu? a ještě by mě zajímalo jak řešíte vyvadání motoru po delší jízdě v max. otáčkách, mám stim celkem problém protože fichtl jede jak z praku , ale po minutě v plným otáčách , zhruba 9 tis. klesne výkon a trvá zhruba dalsi minutu než schladne zase jede jak má. Nejvíce se to projevuje na zvuku kteremu pri prehrati chybi rezonance do karburatoru.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2014 19:20
Jméno: standa
IP: uživatel17451
 Muže bejt chudej a nebo tvrdá hlava,velkej předstih,nebo se zkrátka nestíhá chladit ...
Datum: 28. července 2014 19:20
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Čau, odlaďuje se vyvrtáváním nebo zacpáváním dírek v plášti airboxu. Podiv se na svíčku po jízdě jakou bude mít barvu a z toho vycházej. Černá - moc bohaté, tmavě hnědá - ještě o něco bohatší než normál, světle hnědá - ideální směs, bílá - chudá směs. Vadnutí za tepla může mít na svědomí také špatně zvolená tepelná hodnota svíčky (moc teplá, např. Brisk N17, bude úplně bílá nebo šedivá jako při chudé směsi a na povrchu bude mít malé póry) a/nebo moc bohatá směs, takže bych se podíval na svíčku, ta ti prozradí co motoru chybí. Hladinu v plovákovce nastav aby to lícovalo nebo o trochu méně. Určitě to neodladíš na první pokus. Hodně štěstí
Datum: 26. července 2014 8:28
Jméno: fermež
IP: uživatel16764
 Ahoj, co s karbecem u fichtla, když potřebuju zřejmě menší volnoběžnou trysku? Vše směřuje na ni, při prudkým přidání plynu se to zadusí a teplí nechce snadno chytit. Fichtl je po celkovým seřízení, vytištění...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2014 19:23
Jméno: standa
IP: uživatel17451
 VT nelze doladit odporem filtrboxu. Buď vysoká hladina a nebo velká tryska. Jestli je to seriovka tak je to hladinou...
Datum: 28. července 2014 19:23
 Nebo doladit filtrboxem ...
Datum: 24. července 2014 21:08
 kousíček níž hladinu  musí chytat teplej .... max na 2 šlápnutí, trysky jsou zde na fichltkramku ...
Datum: 24. července 2014 17:46
Jméno: fermež
IP: uživatel16764
 nechá se sehnat jiná velikost trysky?
Datum: 24. července 2014 14:48
Jméno: munzarec
IP: uživatel16842
 zdravím všechny příznivce... mam pincka 21, mám tam originální karbec, chci tam dát větší...poraďte mi někdo jaký tam mám dát a z čeho a jestli ty karburátory se dají koupit tady v krámku... a kdybych nic nesehnal, tak jestli by pomohl sportovní filtr na originál... předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2014 21:57
Jméno: Pablos
IP: uživatel16977
 Přesně jak píše standa, pokud nemáš nijak upravený válec tak je tam zbytečné cpát nějaký větší karburátor. Ten válec ti to nepobere. Pohraj si s dírkami ve filtrboxu a zjistíš kdy to jede nejlíp. Zbytečně za nový karbec vyhodíš peníze a na výkonu nic nepoznáš.
Datum: 25. července 2014 21:57
Jméno: munzarec
IP: uživatel16842
Datum: 25. července 2014 21:34
Jméno: standa
IP: uživatel17444
 Ahoj. Na serii bez jakékoliv úpravy jde karbec max 18mm (NE 19mm!) - mám to již proměřené,spočítané z plochy SK - tzn. karbec třeba z ČZ 125 C (měli Jikov 18mm)a pak samozřejmně přetryskovat,udělat nový koleno o vnitřím průměru alespoň 18mm a filtr nějaký co tam půjde .... ale nejlepší rada - odladit seriovej Jikov 17mm na světle cihlovou/cihlovou svíci + odladit filtrbox a budeš na tom možná líp ....
Datum: 24. července 2014 15:10
 dobrý den. měl bych dotaz.. mam mopeda značky puch maxi N, za studena to nastartuju bez problemu jedu cca 15-20min a najednou to začene zdechat, chvilku to necham tak asi minutku a zase to nastartuju a jede to par metru pak to zase začne zdechat..koupil jsem novou svíčku,fajku kohoutek od nadrže.. všechno vyčištěné bez chyby.může mi někdo poradit kde by mohla být chyba? děkuju za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2014 23:42
 Vadna indukcni civka jak se ohreje stoupnou i elektricke odpory a tva civka uz ma taky odpor ze po ohrati nefungujeu
Datum: 24. července 2014 23:42
Jméno: pařez
IP: uživatel12689
 Zdravím, nevíte někdo jakej závit je na přezovi v nádrži, jak se tam připevnujou prsíčka ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2014 12:16
 Čtvrtý díl DRŽKOPÁDŮ na závodech pionýrů: https://www.youtube.com/watch?v=yYk89BpC_es
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2014 11:46
Jméno: Pepa
IP: uživatel17441
 Ahoj fichtláci! Potřebuju pomoct. Na Jawe 20 jsem sundal pravý kryt motoru, abych vyčistil ozubené kolečko a elektriku. Od spojky mi vypadla delší vypínací tyčinka lamel (tu jsem našel). Ještě mi z toho musela vypadnout ložisková kulička(průměr 5mm) a kratší vypínací tyčinka (tu nemohu najít). Prosím, jestli někdo nevíte jaký rozměr má kratší vypínací tyčinka. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2014 22:34
Jméno: jawass
IP: uživatel16252
 Ta krátká tyčinka si myslím že ti nevypadla ale zůstala v motoře. No a tu dlouho tyčinku to přece musíš najít neni možné aby jsi takovou tyčku neviděl. Jinak na délkách moc nezáleží důležité je aby to dobře vycházelo na štelovací šrub.
Datum: 24. července 2014 22:34
Jméno: Pavlik
IP: uživatel17439
 Zdar draci, mam babetu 207 a nechce mi naskočit. Jiskru hazi, benzin v plovakovce je taky, karburator je dvakrat celej vycistene i s tryskama. Tak uz nevim co dal. Svicka je sucha ale kdyz pod ni striknu benzin tak na dve tri sekundy naskoci. Uz si nevim rady nemate s tim nekdo skusenost? Diky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2014 23:52
Jméno: pepa
IP: uživatel17445
 Mas spatne nastavenou hladinu podivej po netu co a jak blby jeze karbec musi dolu
Datum: 24. července 2014 23:52
Jméno: Pavlik
IP: uživatel17442
 Malicko jsem to nepochopil nemohl byjste mi to nekdo jeste trochu popsat co tim bylo mysleno ? Diky
Datum: 24. července 2014 12:07
Jméno: pepa
IP: uživatel17435
 Neserizena hladina karbec dolu a seridit pripravjem z petky a napohene hadicky karbec v huru nohama benzin nesmi protekat karbec v pracovni. Poloze benzin jde
Datum: 24. července 2014 10:13
Jméno: Patrik
IP: uživatel17438
 Čau,chci se zeptat na jakou hodnotu seřídit předstih když zapalování ,válec s karburátorem jsou z 05 ale motor je 21?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2014 12:29
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 že nemá tvar polokoule jako u 05
Datum: 28. července 2014 12:29
Jméno: Patrik
IP: uživatel17440
 A jak poznam tu ledvinkovou hlavu ?
Datum: 24. července 2014 13:26
Jméno: Patrik
IP: uživatel17440
 Hlavu tam mam stejnou jako u 21 takže by to mohlo byt těch 1,5?
Datum: 24. července 2014 11:46
Jméno: Patrik
IP: uživatel17440
 Takže podle hlavy,která je taky 05.Dík
Datum: 24. července 2014 11:27
Jméno: pepa
IP: uživatel17435
 Rek si kde jakou vec ktera to neovlivni ovlivnuje to hlava poxle ni dej bub 1,5. Pro ledvinku anebo okolo 3 pro kulovou anebo priste. Podle toho jak to jede
Datum: 24. července 2014 10:08
Jméno: jawa_cross
IP: uživatel16838
 Zdravím, čím to je že mně babetta při startování prokluzuje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2014 22:34
 Pročisti spojku popřípadě kup nove čelisti
Datum: 23. července 2014 22:34
Jméno: jawa_cross
IP: uživatel16838
 Jedná se o babettu 210
Datum: 23. července 2014 22:31
Jméno: mustang1971
IP: uživatel17277
 Čau,mám menší problém s Babettkou 210.Občas se stane že se protočí volnoběžka naprázdno a motor jede jen na volnoběh.Chvilku počkám pak se chytne a jedu.Dělá to vesměs jen zastudena.Vyměnil jsem olej a použil jsem pp90-hustější.Nebylo by lepší tam dát pp80-řidší?Protože když je ten olej studený-hustý tak to zlobí a když se ohřeje tak zřídne a funguje to v pohodě.Díky za nápady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2014 9:37
Jméno: mustang1971
IP: uživatel17277
 Pockej,myslis jako do převodovky?  Motorovej olej?
No podívám se do dilenský příručky ale to se mi nějak nezdá..mám tady tu pp80 která je viskozitou podobná motorovému.
Datum: 24. července 2014 9:37
Jméno: pepa
IP: uživatel17435
 Davas tam moc hustej do babety patri motorak ja leju. Castrol garden 4 t
Datum: 23. července 2014 23:51
Jméno: Jirka
IP: uživatel17437
 Zdravim všechny a prsim vás o pomoc potřebuji pomoct jak nastavit plovákovou hladinu, když ji nastavim a pustim benzín tak mi přetejká už si nevim rady proim pomoste díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2014 16:10
 originál tam nikdy žádný těsnění nikdy nebylo, stačí se podívat do katalogu
Datum: 05. srpna 2014 16:10
Jméno: fichtlcup
IP: uživatel17416
 ale mám tam být těsnění papíroví !
Datum: 05. srpna 2014 13:00
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 žádný těsnění pod víčkem bejt nemá
Datum: 28. července 2014 12:30
 Díky za pomoc možná jsem na to přišel já pod víčkem nemám těsnění tudiž se nedovíral ten ventyl, ano je to jawa 21
Datum: 24. července 2014 12:56
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 no a ventil ve víčku plovákovky zavírá? nezasekává se? neni ohnutej nebo ulomenej plíšek ovládající ten ventil? tolik možností zas neni.. (předpokládám že jde o fichtla)
Datum: 23. července 2014 22:22
Jméno: Honza
IP: uživatel17437
 Zdravim potřebuju poradit jak seřídit plovákovou komoru u jawy 21, když zapnu benzín tak mi plováková komora přtýka a dusí se motor poradte jak na to prosim jak to vyštelovat děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2014 22:25
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 základní nastavení hladiny se provádí tak, že se nechá napustit plovákovka dokud ji ventil nezavře, pak se zavře benzín, sundá víčko a plovák se zamáčkne na dno, v tomto stavu by hladina měla lícovat s límcem plováku, podle toho se pak přihne plíšek ve víčku.. ovšem je nutné aby ventil chodil volně a nezasekával se, případně aby nebyl plíšek ovládající ventil moc ohnutej dovnitř..
Datum: 23. července 2014 22:25
|



|