Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Mirek
IP: uživatel17422
 Dobrý den scháním karburátor na tatrana 125 , nebo alespoň šoupě. Nevíte kde ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2014 19:27
 Zdar draci! Je tu někdo z Prahy nebo okolí, kdo opravuje tyhle čupr stroje? Mám Jawa 20 a potřeboval bych ho nechat opravit - seřídit. Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2014 15:59
 Pomohl bych ti, ale sám nestíhám ani svoje stroje. První co bych v tvém případě udělal je, že bych dal nový gufera a možná i nový těsnění pod válec. Tím nic nezkazíš a je to záležitost několika korun a budeš mít aspoň částečnou jistotu, že tady zakopanej pes není. Pak udělat hladinu, jestly byly černý svíčky tak možná hladinu dát trošku míň než je teď. Já osobně bych dal teda novou trysku, protože jestli je tahle původní tak většinou už je tak proškrábaná že dávno nemá rozměr 68. Odtrh a předstih tak jak má být a musí to jezdit. Jo a vyčistit výfuk, to je občas taky zrada proč to nejede.
Datum: 18. července 2014 15:59
 Díky, žes zareagoval. No, zatím se neozval nikdo a nevím, kam ho odvést. Jezdil relativně v pohodě. Jenom nedržel na volnoběhu a trochu ničil svíčky (černé). No. A pak jsem ladil odtrh, v pohodě, hezky - když byl studenej - na první našlápnutí, druhý. Naskočil. Ale pak ho měl kolega na dvoudenním výletě. A od té doby nic moc. Tak jsem čistil trysky, nastavil plovák, nastavil odtrh znova.. A zkoušel i na rady předstih, ale to mi nějak nešlo a od té doby nevím, co s tím. Na roztlačení chvilku chytne, ale musím dávat hodně plynu a pak umře. Tak už se v tom nechci vrtat. Chci se poučit a k někomu ho dát a nechat ho seřídit.
Věděl bys o někom? Bylo by to super! Už jsem z toho dost mrtvej a nešťastnej. Je krásně a já nic
Datum: 18. července 2014 15:44
 Ok, myslím, že z těhlech končin se někdo ozve. Můžeš ještě prozradit, co to dělá, jak to zlobí nebo nějaký popis závad??
Datum: 18. července 2014 15:33
 Centrum, Holešovice.. Nebo kamkoliv. Nějak bychom tam motorku s kolegou snad dostali. Díky za info.
Datum: 18. července 2014 14:23
 z Prahy to je od kud??
Datum: 17. července 2014 12:29
Jméno: Rambič
IP: uživatel16321
Posl.aktualizace: 18. července 2014 19:08
 zapoj hlavu, fantazii a něco vymyslíš
Datum: 18. července 2014 19:08
 Cau kolik ma kolo od jawy 21 paprsku diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2014 15:01
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17420
 36
Datum: 16. července 2014 15:01
Jméno: lolek
IP: uživatel17419
 zdravim draci,davam dohromady Babettu 210 a zbyva mi uz par veci ohledne legalizace na silnici....proto mam dotaz staci na babettu jedno zrcatko na leve strane riditek nebo musi byt dve? A jeste ohledne pojisteni na babbetu mam karticku a velky technicak. Chci si zajit na pojistovnu zaridit pojistku nebude potreba jeste neco jineho? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2014 19:39
 Zdar. Zrcátko stačí levé. Ty máš tu Babettu na značkách?
Datum: 18. července 2014 19:39
 zdar draci ma fichla na fichtl cup měl bych dotaz jaký mám dát primár 9z nebo 11z mám tam sekundár 10zubů a rozetu 75 zubů potřebuju větší rychlost díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2014 13:32
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 na 10 sekundár to jede, ale je to pomalý, na 14 sekundar už to moc nejede.... co třeba takhle zkusit neco mezi tim?
Datum: 17. července 2014 13:32
 14/75 a nejelo to?? tak to ale není tím sekundárem, ale nečím jiným, možná by se měl mechanik zamyslet nad ostatními věcmi a neřešit problém změnou převodů
Datum: 17. července 2014 8:34
Jméno: fichtlcup
IP: uživatel17416
 dal jsem sekundár 14zubů a vůbec to nejelo
Datum: 17. července 2014 8:11
Jméno: fichtlcup
IP: uživatel17416
 na trojku ne ale na jedničku i na dvjoku v pohodě největší rychlost je 60km/h ale potřebuju víc
Datum: 17. července 2014 8:10
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 10 na 75 zubů to ti snad aji na trojku musí jít na zadní
Datum: 16. července 2014 19:17
 S těmahle primárama to rozhodně rychleji nepojede, právě naopak. Jestli chceš rychlost dej větší sekundáro. Když dáš 9z primár a necháš sekundár tak jak to máš, tak ti to na seriovim motoru pojede 25km/h budeš rád když tě nepředběhne bába s roštím co potáhne z lesa
Datum: 16. července 2014 6:58
Jméno: bedy97
IP: uživatel12628
 zdar , ferodo lamely majo zakulacene zuby , origo lamely maji spicate zuby , docela to kladlo odpor s retezem ? váš nazor
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2014 21:46
Jméno: Nesqvik
IP: uživatel17415
 Ahoj draci.. Nevím zda-li tu tento dotaz už byl, ale já bych řekl že jo akorát isem ho nenašel.. Koupil jsem si do Jawy 350/354 nové spojkové ferodo lamely. Četl jsem že je lepší nějaký olej na mokré spojky. A tak se ptám jaký olej doporučejete vy majitelé strojů s ferodo lamelamy? Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2014 20:12
 Tak to je dobře.. díky moc
Datum: 16. července 2014 20:12
 Zdar. Stačí uplně obyčejný převodový olej typu PP80/PP90. Nemá cenu nic vymýšlet.
Datum: 15. července 2014 21:45
Jméno: crazyy111
IP: uživatel17063
 čau draci mam takovej problémek po dlouhé době sem nakopl fechtla a tak že to pujdu project no jenže když tam hodím rychlost 1čku a rozjedu se tak fechtl se jakoby dusí a já musím se roztlačovat poté to cyhtne otáčky a jede to.díky za všechny rady a tipy
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2014 20:39
 Čus draci.. mám motorové vozidlo v polopřevodu. a zatím jen pojištěné na sebe.evidenčka a dohlášení mě ještě čeká. Mohu v tomhle stádiu legálně vyjet na silice ? Nebo mohu jen na evidenčku a zpět ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2014 12:05
 Noo, pokud se nepletu, tak při odhlášení ti vycvaknou nějaký datum, do kterýho platí OTP, ne? Pokud nemáš platný OTP, tak myslím, že nemůžeš, ani na tu evidenčku..
Datum: 16. července 2014 12:05
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17418
 péro - proč by nemohl? to jako že je vozidlo v převodu nezpůsobilé k provozu?
Datum: 16. července 2014 9:06
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 nikam
Datum: 15. července 2014 21:46
Jméno: jjuda
IP: uživatel15847
 zdarec.mám dost primitivní problém ale nemůžu ho vyřešit mám jawu 20 bez revmaplechu a když dám řídítka vlevo tak to chcípne a když dám v pravo tak pionýr jde do velkých otáček čili řídíka mí tahají za lanko zkoušel sem štelovat rukojeť plynu,šroubek na víčku karburátoru , různě natáhnout lanko, lanko je nové už nevím co s tým. díky za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2014 19:57
Jméno: jjuda
IP: uživatel15847
 problém je více méně vyřešen na tento typ řízení musí být plynové lanko to delší.měl sem ho půjčené a jede to normálně jenomže nemůžu to lanko nikde koupit u nás v mototechně ho nemají
Datum: 17. července 2014 19:57
 A jak jsi šteloval ten šroubek na víčku karbce? Tím se šteluje vůle.. někteří střelci to dotáhnout nadoraz, aby to mělo rádoby okamžitej zátah a pak to dělá tenhle bordel.. Zkus to lanko trochu povolit, aby byla vůle v rukojeti..
Datum: 16. července 2014 11:36
Jméno: jjuda
IP: uživatel15847
Datum: 15. července 2014 14:41
Jméno: Hiperik
IP: uživatel16886
 Nemáš třeba řídítka moc vysoko?
Datum: 15. července 2014 14:24
Jméno: jjuda
IP: uživatel15847
 zkusil sem ho aj vyndat z karburátoru narovnal sem lanko (mimo plechy) a točit s řídítkama a šoupě chodilo nahoru a dolu nechápu to
Datum: 15. července 2014 14:10
 Plynové lanko máš moc pokrútené, skus mu nájsť inú cestu aby nebolo pozohíňané.
Datum: 15. července 2014 13:59
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 Zdravím, potřebuji převést po asfaltové cestě náklad. Jako tažné vozidlo bych měl použil zetora 5211. Jednalo by se o trasu o délce asi 60km. Náklad by měl hmotnost asi 4t. Tak se chci zeptat jaká je asi spotřeba nafty když se jede po běžné asfaltové cestě na 100km. děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2014 21:51
 Dle zatížení motory Zetoru 55xx a mth. 1/2 zatížení = 8l a v plným zatížení 12,5 na 1 mth. Tohle říkaj tabulky
Datum: 16. července 2014 21:51
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 viděl bych to tak na +- 20l na sto... sedmdesátka si se shruba stejnym nákladem brala kolem 25l, dvaapadesátka je tříválec, tak to bude meň, ale zase záleží na kopcovitosti..
Datum: 15. července 2014 17:57
Jméno: lukin97
IP: uživatel17211
 Zdar draci, teď sem dodělal mototr a když točím magnetem tak se hýbe i startovací páka... co stím poradte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2014 22:52
Posl.aktualizace: 19. července 2014 14:49
Jméno: jirí-cz
IP: uživatel15512
 Čus, podívej se do výfuku jestli se Ti neucpává.
Datum: 19. července 2014 14:49
Jméno: lukas1997
IP: uživatel17211
 zdar draci skladam prvně motor a mám dotaz je neco blbě když klykovka po naražení druhého karteru de otáčet velmi z těžka, v některým bodě se téměř zasekne, je úplně nová... dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2014 18:35
Jméno: lukin1997
IP: uživatel17211
 povolil jsem šrouby a klika už de bez problémů, ale asi to stejně musím rozpůlit protože to neřadí a když točím pístem ozývá se v motoru cvakání a hýbe se i startovací páka
Datum: 15. července 2014 18:35
 Koukneš, jestli nedrhne setrvačník o karter.
Datum: 15. července 2014 14:33
Jméno: lukin1997
IP: uživatel17211
 jak to poznám, že se posunula na ložisku, stejně to asi budu muset rozdělat ne?
Datum: 15. července 2014 13:12
 Prvně se koukni, jestli se neposunula v ložisku a jestli nedrhne setrvačníkem o karter. Občas se to tak stane. Jinak já při skládání ten levý karter nahřeju a pak to přiklopim, někdy tomu pomůžu lehkym klepnutim gumovou paličkou.
Datum: 15. července 2014 9:29
Jméno: lukin1997
IP: uživatel17211
 aha, takže to musím asi znova rozpůlit a klikovku nechat spravit? Ale jak ty kartery mám sklepat? V tom návodu píšou dřevěným kladivem, nebo kladivem přes nějaký dřevo
Datum: 15. července 2014 9:27
 KLYKOVKA??? člověče ty ještě neumíš psát a už se hrneš na skládání motorů. Pro příště, jít s kladivem na skládání motoru je ta největší prasečina, nedivím se že se netočí.
Datum: 15. července 2014 6:05
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html
Datum: 15. července 2014 3:04
Jméno: lukas1997
IP: uživatel17211
 takže asi znova rozpůlit?
Datum: 14. července 2014 22:15
Jméno: standa
IP: uživatel17412
 Tím to bude. Klika buď jen není vystředěná a nebo jsi ji rovnou rozhodil (zmáčklá k sobě na ojnici) ... takle není dobré skládat motor ...
Datum: 14. července 2014 21:50
Jméno: lukas1997
IP: uživatel17211
 no, ten levý karter sem tam zaklepal co možná nejrovnoměrněji kladívkem přes dřevo
Datum: 14. července 2014 21:19
Jméno: standa
IP: uživatel17412
 A jak je tam "naražená" ?? Popiš blíže ...
Datum: 14. července 2014 20:52
 zdar draci mam babetu 207 a mam dotaz jak nastavit na karburatoru ty 2 sroubky jeden je na volnobeh a ty 2 dalsi....... a jak nastavit jehlu v karbecu v jake ma bejt drasce dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2014 11:37
 Přečti si návod k obsluze.. Toď vše..
Datum: 16. července 2014 11:37
 expedice 3 mustangu je uz mimo cr,,, a musim rict,, super kadr, dobra priprava,, po ujeti prvnich expedicnich 130km meli pauzu, pri niz se prislo, ze jeden mustaf o petku s vodou a po chvilce prisel ten samej ze mu odlitl i spacak za dva litry,, i tak byla prca,, za tu dobu kratkeho odpocinku,, se stacilo: vymenit tycky spojky za tvrdci, nasroubovat sroubky vycka zapalovani, pac na to nejak se nemyslelo, vychutnat kvalitni kavu pripravenou na specialnim nadobycku, doplnit palivo a kdyz uz se melo startovat, tak se prislo ze se dva mustafove museji naladit retezy a pritom se prislo ze jeden cep rozety ma v haji zavit,, coz se bude resit pri dalsi hromadne opravy, pac stacilo podlozit zavit a dat novou matku,, pak jeste do ruky rozdelit nove pal svicky co vydrzi opravdu vse, stojanek do rezervy, pac jeden mel pred smrti a sup do nemecka http://www.facebook.com/expedicemaroko/photos_stream
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2014 21:22
 jirka_z ® mate webowku,, udelame reklamu tu sbanerem,, jaky pneu jedete? ty savi co jedou do maroka jsou prej superrr
Datum: 14. července 2014 21:22
 v srpnu odjíždím s kamarády na pionýrech a pařezech do Norska tak možná o nás taky uslyšíte  už je nás 5 strojů
Datum: 14. července 2014 21:09
Jméno: standa
IP: uživatel17412
 Odvaha. Respekt. K problémům bych dodal asi to,co kolega předemnou,proč tolik problémů,když měli přípravu ... ale kecat do toho nemužu,protože já bych do toho nešel,,,,respekt borci a přeju ať se vrátí po ose ... ale u fichtla je výhoda,že by snad mohl jet i vlakem
Datum: 14. července 2014 20:44
Jméno: mirek
IP: uživatel17393
 hnedka bych jel taki mit vic casu ja byl akorad v rakousku slovinsku italie a chorvatsku a napohodu a to jsem jel sam a nemel jsem defakto skoro zadnou pripravu a moje jawa 21nemela vubec problemy nechapu proto ze maj tolik problemu kdyz meli tak velkou pripravu a preju jim hodne stesti
Datum: 14. července 2014 16:32
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 cau , supr vylet, mi byli vcera na Ještědu 150km tam a 150 zpět a na mustanga sem ani nesahnul
Datum: 14. července 2014 10:46
 draci co je nej.. pro odesialni zipu 1GB letecka posta nestaci
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2014 21:05
 Co disk google, asi nejspolehlivější, nastavíš dobře i možnosti sdílení ...
Datum: 14. července 2014 21:05
Jméno: standa
IP: uživatel17412
 známej z práglu mi dřív dával takle velký věci přes "edisk"
Datum: 14. července 2014 20:44
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Já jsem spokojenej s https://webshare.cz/#/
Datum: 14. července 2014 5:57
Jméno: Marek
IP: uživatel15397
 poradite jak na babette 207 zkrátit koleno aby to jelo lépe?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2014 1:21
 přibližně asi o 6 - 8 cm
Datum: 14. července 2014 1:21
Jméno: Staník
IP: uživatel15397
 Potřebuju poradit, mam CZ 125 a nastartuju bez plynu a bez plynu na volnoběh drží ale když přidám plyn tak okamžitě zdechne. čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2014 9:22
Jméno: Staníl
IP: uživatel15397
 Karbec kompletně vyčištěný a pořád to samé..
Datum: 16. července 2014 9:22
 problém s karburátorem. přicpaná tryska a podobně.
Datum: 14. července 2014 22:02
|



|