Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 15. května 2010 14:01
 Seriovej neni roozhodne nejlepsi...mas si ten hikon odladit...
Datum: 15. května 2010 14:01
 jj jasný no,já si taky myslel že origo čistý výfuk bude lepší,....měl jsem jednou hicone,a bylo to horší...takže origo je asi nejlepší
Datum: 15. května 2010 12:15
 venca: lepší než origo??? tak si ten origo důkladně odkarbonuj a uvidíš co je lepší
Datum: 15. května 2010 0:58
Jméno: standa
IP: uživatel9415
 Ja ho zkousel...na stejskyho sadu....placebo zvukem...mozna trochu horsi nez origo
Datum: 14. května 2010 22:49
Jméno: venca
IP: uživatel8693
 pic dneska jsem ho koupil a nasadil hned po první porojíždce jsem byl spokoen sice mám trisku 72 a valec bez uprav předstih 1,6 a jede to o neco líp nez s origo odspoda uz začne pěkně tahnout a v otačka jede o trošku líp než s origo jde to poznat
Datum: 14. května 2010 22:29
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 zdarec, vrtá mi hlavou, proč se dá zatáčet u dětskejch tříkolek, které mají záběr na obě zadní kola a nedávno sem se vás tady ptal ohledně motokár z jawy, a dozvěděl sem se že s náhonem obou zadních kol bez diferencialu by mi to ani nezatočilo.....tak se vás chci zeptat na váš názor....dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2010 11:20
 Hele resil jsem to samy... Aby jsi nemusel mit moror podel , tak by sel by pouzit direfencial z Riksi 505 , zrovna kdyz jsem se o to zajmal byl na aukru ale byl asi za 800 a celej rezavej tak se mi to nechtelo riskovat. Jinak me dlouho vrtalo hlavou jak to maji udelany mensi (~250ccm) ctyrkolky, protoze tam to nevypada , ze by uprostred kyvky v tom uchyceni neco jako diferencial bylo. Bude to asi jak pise vacin , bohuzel se to asi neda udelat jen tak na podomackou motokaru..
Datum: 15. května 2010 11:20
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Psal jsem ti to už minule. Motokáry maj u čepů řízení záklon, tuším kolem 5°, a váhu víc na předek. Když pak zatočíš, tak se rám jakoby zkroutí, vnitřní zadní kolo se nadzvedne-odlehčí a proklouzne. Chápeš to?
Datum: 15. května 2010 8:48
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 a nedá se pořídit nějakej diferencial přímo na čtyřkolku nebo tak? ře by se přichitil na hřídel mezi zadní nápravu...... kdybych na motokáru z jawy přidělal dif. z auta, tak bych motor kusel mít podělně
Datum: 14. května 2010 23:00
 Je to už hodně let, co jsem takový jezdíl a tam se při zatáčení prostě jedno kolo proklouzlo.
Datum: 14. května 2010 22:35
 ahoj draci.chci se zeptat kolik m kazdeho kabelu mislim drat co drat.. ste potrebovaly na jawa 21 kdyz ste delali novou elektriku....? je to slozity?jak dlouho vam to zabralo casu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2010 9:16
 hele,nejjednodusi je kdyz vytahnes starej drat a hned tam das novej..delali sme to takhle na triapuli perakovi,protoze kdyby sme meli vsechno vytahat a pak napojovat znovu,tak se z toho zblaznime..
Datum: 15. května 2010 9:16
Jméno: balon 007
IP: uživatel9419
 ZDAR DRCI.KDE SE DA SEHNAT TESNENI POD HLAVU NA CZ 175 SKUTR??????CHTEL JSEM KOUPIT NORMALNE NA JAWU A PRY TO NEPASUJE.DIKY ZA ODPOVEDI.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2010 22:04
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já si myslím, že je těsnění pod hlavu zbytečné, měl sem hlavu kterou sem koupil přes aukro a když sem si jí vyzvedl tak sev si všiml že je amatersky snížená a netěsní, tak sem mezi to dal těsnění a vůbec to nepomohlo a navíc to snižuje kompresy.......radši sem si koupil tmel přimo pod hlavy určený a je flexi a těsní lépe a není snížená tolik komprese, protože je to snad jen 0,40mm vrstva, která se ještě zmáčke, jak se hlava utáhne
Datum: 14. května 2010 22:04
 Ahoj, mám tatrana a koupil jsem si novou baterii. Problém je v tom, že jsem zapoměl který drát je plus a který mínus. Jak se to dá zjistit aniž bych to musel celý rozebírat?Dík  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2010 14:18
 Díky za odpovědi.Kouknu do toho návodu.
Datum: 15. května 2010 14:18
 jj u 350 peraka to mam taky tak,+ je kostra, - de dal
Datum: 15. května 2010 9:20
 hele tady na tatranu je to jinak, + más sveden na kostru a - na relátko, podívej se sem :http://www.sesa-moto.cz/minulost/manet_125_typ_03/navod/ mas tam planek elektriky
Datum: 14. května 2010 23:12
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 to budeš mít možná značku na dobíjení (alternátor)
Datum: 14. května 2010 22:00
 + by mělo jit do spínačky a - někde na kostru... aspon já to tak mám na 250ce a funguje to jak má
Datum: 14. května 2010 21:56
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Ahoj myslím si že drátek který máš upevněný někde na nějakém krytu nebo rámu tak to bude plus a druhý bude mínus ten povede myslím do spínačky nejsem si jistý počkej ještě co napíšou ostatní
Datum: 14. května 2010 21:51
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 čau mám dotaz,daj se místo 6V 2W žárovek na ČZ 175/487 dát jiný nebo tam musej bejt přesně tyhle?Je to na kontrolky,díky....
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2010 20:44
Posl.aktualizace: 15. května 2010 9:38
 nejdriv si uprav poradne predstih,pro jistotu vsechno komplet vycisti a pak zajizdej..
Datum: 15. května 2010 9:38
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Malý předstih zapalování způsobuje pokles výkonu při vyšších otáčkách motoru. Motor se při akceleraci těžko dostává do vyšších otáček. Mě od přišlapávání do kopce na mojí 207 pomohlo zvětšení předstihu zapalování z 1mm na 1,5mm. Ale třeba ještě nemáš zajetý válec.
Datum: 15. května 2010 1:33
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 tak ono to z kopce jede dobře, na rovince hůř a do menšího kopce už musím šlapat... kámoš to z 207 vyjede na půl plynu....na rozjezdy je to líný....
Datum: 14. května 2010 22:41
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Línou myslíš- pomalou, nebo špatně zrychlující? Pokud pomalou, prodluž převod. Pokud línou (špatně zrychlující) tak neporadím. Možná zase zkrátit převod. Ono 207 je oproti 210 línější. Má je jen kvalt. to je jako kdyby jsi měl na pionýru jedničku do 40 se stejným výkonem. Jezdilo by ti to taky blbě
Datum: 14. května 2010 22:28
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 zdar, chystate sa nekdo do Březolup na burzu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2010 20:07
 Taky se tam chystám
Datum: 14. května 2010 20:07
 já
Datum: 14. května 2010 20:05
Posl.aktualizace: 14. května 2010 21:04
 je tam snad napsané že je cena za 2 kusy? NE neni!!!
Datum: 14. května 2010 21:04
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 1
Datum: 14. května 2010 20:28
 zdravim poradte jak vymenit spojku u babety 207..nějakej odkaz jak na to at jsem v obraze...dikes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2010 11:05
 tak ja to skusim teda shodit a popřipadě odmastit,ale betka je z 82 a nepamatuji že by se někdy měnilo obloženi.takže asi tak..mno uvidime
Datum: 15. května 2010 11:05
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Prokluzování spojek mohou způsobovat mastné nečistoty na čelistech a bubnech. Sundáš setrvačník ( to železný co se točí ) a uvidíš hned je-li obložení opotřebované nebo mastné.
Datum: 15. května 2010 2:02
 aha tak to jo... hele tak když chceš vyměnit jen rozběhový čelisti, tak nepotřebuješ stahovák... prostě oddělej kryt spojky ( to železný co se točí) a hned pod tím máš rozběhový čelisti....vyndej je, dej nový a hlavně dej správně pružiny a správně čelisti.. sem je jednou obrátil a jelo mi to dozadu  s tema pružinama je to trochu rýpačka, ale zvládneš to napohodu... toť vše...
Datum: 14. května 2010 22:39
 mno netahne mi vubec do kopce motor běží,ale babeta se zastavi a spojka jen prokluzuje...tudiž chci asi vymeni rozběhove čelisti
Datum: 14. května 2010 20:34
 myslím že nne....hele co chceš přesně udělat????
Datum: 14. května 2010 20:32
 ono je to tak jednoduchy jo?mam si dat na něco pozor vyloženě?
Datum: 14. května 2010 20:18
 zdarec... nejdřív musíš oddělat kryt spojky ( TO JE TO KOLO NALEVO MOTORU, KTERÉ SE TOČÍ )a pak narazíš na rozběhové čelisti, které jsou usazeny v unašeču spojk.. budeš muset použít STAHOVÁK JEDNORYCHLOSTNÍHO BUBNU...až to odděláš, narazíš na čelisti rozběhové v bubnu spojky... tak to je celá spojka babetty 207.. kdybys potřeboval něco vědět, tak napiš...
Datum: 14. května 2010 20:10
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Zdar draci,nevíte o nějaký společnosti přes kterou bych si mohl nechat poslat mopeda(stadion s22)protože mám jednoho vyhlídlého na aukru a já nemám jistou dopravu.Předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2010 20:03
 http://www.toptrans.cz rychle,levně,kvalitně
Datum: 14. května 2010 20:03
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 jaká koliv radiálka by tě to měla poslat
Datum: 14. května 2010 19:26
 cus draci kdyz pojedu na technickou co vsechno budou kontrolovat zarovky atd . a kdyz me pak chytnou policajti co budou kontrolovat lekarnicku? napiste co vsechno budou na technicky chtit videt
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2010 19:55
 jo vidis to jsem zapomel, este kontroloval vuli v krku rizeni, jinak me pneumatiky ani serizeni svetla nekontroloval
Datum: 14. května 2010 19:55
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 stav pneumatik, vůli přední vidlice, seřízení světla,
Datum: 14. května 2010 19:41
 kdyz jsem byl ja s 638 tak chtel videt lekarnicku, svetla, blinkry, klakson, brzdovka, koukal na cislo ramu a chtel videt jak to brzdi. dostal sem nalepku, zapis do TP a bylo to
Datum: 14. května 2010 19:26
Jméno: Fik
IP: uživatel9046
 For Jawa_CezeTak : to je čz 125? Jak na ni sedíš na té fotce? Jestli jo tak bych rád věděl jak to jede. jaká je tam cestovní rychlost atd. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2010 19:10
 nevím jak jede v verzi 125....vnitřnosti motoru jsou 477....takže je to 175 v původních kartrech... cestovní rychlost..no je nějakých 100km/h.. když je motor dobře seřízený tak jede perfektně, v kopcích nebyl problém jet na 3..... převod mám 14z.
Datum: 14. května 2010 19:10
Jméno: peachcz
IP: uživatel9186
 zduř typci chtěl bych se zeptat jestli by pasoval ten valec co tu prodavate i na 555ku a ještě jestli by na něho pasovala hlava z 555?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2010 22:00
 pásne tam, ale bude ti to prd platný... přefuky v karterech jsou jiný
Datum: 14. května 2010 22:00
 valec bypasoval, jenze čep pístu na typu 05,20,21,23 ma prumer 14 mm a ten na 550 a 555 a tušim i ty první 05 měly čep 10, a hlava na něj nepujde nasadit, ma mensí prumer, vím to kvuly tomu že sem daval na 555 motor hlavu 20 a měla tam jakousy vuli a to mit nema, posli válec na výbrus,
Datum: 14. května 2010 19:17
Jméno: Fik
IP: uživatel9046
 čus. chtěl bych vědět co všechno vozíte pod sebou na čz 175/477? Myslím tím nářadí k opravám nejčastějších poruch na cestě atd. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2010 18:41
Jméno: milanje
IP: uživatel9417
 Prosím vás, olej M2T do motorek nelejte, tan je dobrej jak do kanálu! Od tý doby co není v benzínu olovo, tak je nejlepší dávat tam TSF + kapalinu nahrazující olovo. Současný benzín je "suchý" a je potřeba jej pořádně mazat! Věřte mám s tím zkušenosti a viděl sem desítky zadřenejch motorů s M2T !!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 0:53
Jméno: Roman634
IP: uživatel9489
 \\r\\nSouhlasím, že M2T je dávno překonaný olej, ale většina starších strojů na ničem jiném nejezdila! Trochu mi není jasné proč řešíš olovo u dvoudobého motoru??? Obsah či absence olova v palivu nemá na dvoudobé motory absolutně žádný vliv.
Datum: 29. června 2010 0:53
 hele frajere tak mi řekni proč když sem do pincka dával 4 roky m2t s naturalem 95 tak to jelo teď sem udělal vybrus a leju tam m2t 1:20 se specialem91 a jezdí to luxusně jo a to m2t se menuje paramo trysk m2t jestli ti to nějak pomůže
Datum: 18. května 2010 16:15
Jméno: Toňas
IP: uživatel8170
 mam ČZ 175/470 od od roku co sjela z výrobního pásu, toť v roce 1965 jezdí stále jen na M2T. Děda ji nikdy nezadřel a motoru nic neni, stále šlape jak hodinky. Koukal jsem na hlavu jak to vypadá a uplně v pohodě. TAkže když si to neumíte naředit a pak zadřete, tak to asi neni olejem, ale rukama.
Datum: 16. května 2010 7:45
 Js:Tohle je marný jim vysvětlovat...
Datum: 15. května 2010 8:07
 Olovo se do benzína nedává snad už 10 let. O jaké "suchosti" píšeš? Na co do dvoutaktu náhrdu olova? Ta je pro starý čtyřtakty proti vytloukání ventylových sedel.
Datum: 14. května 2010 22:02
 ondragam  řesně.sám na m2t nejezdím z duvodu finančních.jestli stojí jako shell tak radši to lepší.ale nebál bych se ho tam nalít.
Datum: 14. května 2010 20:06
 Konec dohadů o M2T. Když tam dáš 1:20, určitě nezadřeš. Dodržuj sakra ty příručky a né že to stačí, prostě příručka uvádí třeba dvě odměrky na litr, tak je tam dej.
Datum: 14. května 2010 19:24
 Pozor na to.TSF už neni minerál jako tomu bejvalo.Dneska je to polosintetika.
Datum: 14. května 2010 19:04
 tak to je mazanice
Datum: 14. května 2010 18:53
 postul: on viděl desítky zadřených motorů, ale u všech se mazalo v nesprávném poměru  .....to vidím pořád... do pionýra lejou 1:50... a ptám se proč 1:50?? prej protože j eto padesátka.
Datum: 14. května 2010 18:51
 a víš kolik já už jsem se naspravoval motorů?všechny jezdily na natural,naftu atd...další antiM2Tista
Datum: 14. května 2010 18:36
 no tys oběvil ameriku
Datum: 14. května 2010 18:32
 Je u karbecu 2918HC(čezeta 150) nějak popsaná tryska, abych věděl, kterou dát do 150ccm? Logicky ta s větším číslem
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2010 17:47
Posl.aktualizace: 14. května 2010 17:45
 Ahoj. Po dlouhých 6-ti týdnech jsem nastartoval svého miláčka ( Pionýr 21 ) a hned mi vrátil tu daň že jsem ho tak dlouho nenastartoval a dvě věci se na něm porouchalo. Jakmile jsem ho nastartoval a chtěl vyzkoušet jestli svítí a bzučí, tak když jsem rozsvítil světla a zmáčkl tlačítko klaksonu a udělal pouze bz bzzz bzz a pak přestal při přidání plynu s rozsvícenými světly začal bzučet více ale nedostatečně. Poté co jsem světla vypnul a znovu stiskl tlačítko tak bzučil, ale přerušovaně. Avšak zaráží mě proč to nebzučí když mám rozsvícené světla protože mám to rozdělené na klasické 3 cívky a že by to neutáhlo se zapnutými světly mi nejde nějak do hlavy. Usměrňovací dioda je tam nová. Ještě mě napadlo jestli není nějaký binec na cívce v místě magnetu a jestli kontakt není nějak přerušovaný. Světla svítí bezproblemově takže magnet je nabuzený. Dráty jsou všechny v pořádku žádny se nedotýká ani není narušený - dělaná nová elektrika přes zimu a klakson normálně bzučel. A další věc co se mi provedl že jak jsem zkoušel klakson tak jsem přidal plyn a lanko se šoupátkem zůstalo viset, takže jsem musel rozebrát karburátor a spravit. To už jsem ale vyřešil, ale ještě to budu muset doupravit  . Ještě podotýkám že klakson je nový. Pomůžete mi prosím ? Děkuji za všechny odpovědi. Posílám video na kterém je nejen ten klakson ale i ten plyn jak se ke konci trochu zasekl  Omlouvám se že je to na edisku ale můj mobil není natolik vyspělý aby plynule přehrál video na youtube. http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/29314/MOV00013.3gp_1.35MB.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2010 17:38
 Zdravim hoši na jedné stránce jsem se dočetl že na jawě kývačce 250 se dá řadit bez spojky protože má poloautomatizovanou spojku,jezdíte takhle někdo?A ještě jsem se tam dočetl tuhletu věc což je pro jezdce co používají olej M2T=D-->"Velký omyl vidláků je používání otřesného oleje M2T, který čmoudí, zakarbonovává motor a hlavně vede k jeho nadměrnému opotřebení (prý nad 3000 ot. nemaže)."
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2010 22:06
 Mám 350/634 s poloautomatem a většinou řadím bez ručního vymakáavání spojky. k M2t: Je to již zastaralý olej, ale obecně, že by byl špatnej se říct nedá. Vyrábí ho několik výrobců a tomu odpovídá i rozdílná kvalita. Starý Jawy a Čz umaže v pohodě. Nesmíš věřit kdejakýmu grafomanovi.
Datum: 14. května 2010 22:06
Jméno: standa
IP: uživatel9415
 Poloautomat pouzivam,kdyz v levy ruci drzim cigaro a nemam se jak rozjet....ze m2t umaže jen nízkootáčkový potvory je pravda a to za predpokladu ze se na nich jezdi s rozumem
Datum: 14. května 2010 17:39
|



|