Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Díesell
IP: uživatel9238
 hoši dnes jsem konečně nastavil ted odtrh i ted predstih.ale nevim estli to jede bo sem to nezkousel.ted jsem to dolelal.ale zkusil jsem jestli to zase jiskří . vyšrouboval jsem i svíčku a mezo kladívkem a kontaktzem to jiskří,svíčka jiskru dává.a když jsme dal vypínač do polohy i na světla tak při nakopávání se svíčkou ven se světla rožínaly.to je v poho.ale zajímá mě jestli to má mezi tím kontaktem být jiskra nebo ne.ale při nakopávání je to fakkt ůplně mrtvé.Je teda fakt možné že to je ten kondík?šlo by to kdyby byl kondík v hajzlu,slo by to roztlacit?a ještě prosím Vás je normální že se mi dá startovací páka trochu povytáhnout a ,,sklopit dolů?díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 22:30
Jméno: Hrnek
IP: uživatel6749
 Ahoj chtěl bych se zeptat jak poznám že mi prasknul pístní kroužek? jaké jsou příčiny? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 16:45
 to muzou byt opotrebene krouzky ketere maji vuli v drazkach a pri primocarem vratnem pohybu cinkaji. Ale muze to byt spousta jinych veci jak rikal boocheer
Datum: 29. dubna 2010 16:45
 To cinkání je u těchto motorů normální zvlášt když to hodně najezdilo a od výroby to nemělo generálku. To může byt už vymleté ložisko jak ojniční tak pístní,klikovka může mít vůli v ložiskách. Pístní kroužky zase můžou mít vůli v drážkách atd... prostě vůle kam se podíváš. Jestli to jede obře tak bych tyto zvuky neřešil jestli se jedná o fichtla nebo neco takého. Jestli už to blbě jede tak udělat generálku.
Datum: 28. dubna 2010 22:48
Jméno: Hrnek
IP: uživatel6749
 No nejsem si jistej ale právě mi v motoru něco cinkalo tak jsem myslel jestli to není ono ale je to takovej fakt cinkavej zvuk...
Datum: 28. dubna 2010 22:34
 Nejlepší bude si to na 100% ověřit sundáním válce. Jinak já když jsem měl prasklý kroužek tak v tom motoru při chodu jakoby škrábalo a při jízdě to špatně tahlo v otáčkách. Dostalo se to do určitých otáček a víc nic jako by to mělo omezovač. Taky se ti může kousnout o kanálek a to už může být horší
Datum: 28. dubna 2010 22:22
 Zdravím. Mám takový možná dementní a neužitečný dotaz ale prostě mě to zajímá tak se chci zeptat. Dík  Když udělám na pionýra výbrus tak po výbrusu je to líné jako potvora a nemá to silu. Zajížděním to čím dál víc sílí,až se to uplně zajede a motor začne podávat uplně maximální výkon a je to na vrcholu kdy je jeho síla největší. Ale jak se jezdí tak píst kmitá a válec i kroužky se opotřebovávají a ten maximální výkon a síla se za nějakou dobu začíná strácet a motor slábne a slábne až zeslábne uplně a je potřeba zase výbrus. Já se chci práve zeptat kolik tak zhruba km ten motor podává maximální sílu než začne pomalu ale jistě slábnout... Moc ho neženu,jezdím pozvolna. asi 50Km/h Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 7:19
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 2takt potřebuje otacky
Datum: 29. dubna 2010 7:19
 Ale co mě zaujalo u babetty tak jak jsem dělal generálku motoru i s výbrusem tak první jízda po výbrusu. To mělo od volnoběhu až po maximálku neuvěřitelnou sílu a odpich jako prase. Opatrně jsem to zajížděl,mám tam najeto už 700Km takže to mám zajeté no a už to tak velkou silu hned od volnobehu nemá,tu silu to začne mít až ve velkých otáčkách a to už pak jede djako drak
Datum: 28. dubna 2010 22:43
 ahááá takto to je. já jsem si vždy myslel že po dobu zajíždění se ta křivka vyšplhá až na nějaký maximální vrchol na kterém to třeba 5000Km zůstane a pak to pomalu klesá až to klesne uplně a je to v háji... Díky moc,toto jsem potřeboval vedet
Datum: 28. dubna 2010 22:35
 no, výkon po záběhu je oproti syrovému stavu až o 25% vyšší, to že by měl po zajetí nejvyšší výkon není tak uplně pravda...když bys nakreslil křivku výkonu vzhledem k najetým km, tak nepřed během záběhu prudce stoupá, potom po dlouhou dobu provozu nepatrně stoupá, a pak začne poměrně rychle klesat, to už je motor po smrti...
Datum: 28. dubna 2010 22:23
Jméno: Fichtl
IP: uživatel8754
 nazdarek piuonýr me po nastartování jde do plnej otácek i kdyz sr. bohatosti zatocím uplne sroubek soupete co nejvic povolim tak proste jde naplno....hladinu v pl. komore mam dobre...co myslite ze to saje vzduch ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 23:13
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 to bude nejspis falesnym vzduchem jak pravis tak to skus pretesnit a uvidis
Datum: 28. dubna 2010 23:13
 opotřebené šoupátko to prakticky dělat nemůže...leda že by vázlo v komoře
Datum: 28. dubna 2010 21:54
Jméno: fichtl
IP: uživatel8754
 to asi nebu bohatosti ale volnobehu vid  jehlu maj taky dobre ..muze to delat soupatko...jako ze by bylo ,,vyklochtany,,
Datum: 28. dubna 2010 21:49
 když vyloučim zaseklý lanko nebo šoupě tak je to nejspíš falešnej vzduch...ty máš na fichtlovy šroubek bohatosti? asi tam máš naroubovanej jinej karbec, ne?
Datum: 28. dubna 2010 21:46
Jméno: Ondřej
IP: uživatel9305
 ahoj, hele je tady někde na fichtl krámku takovej ten stojan na bok motorky(taková ta jedna tyčka) řiká se mu policajt...doufám že jste mě pochopili  ...díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 22:05
 na revmaplechy?to je plech!to urves!  pridelej to nekam naram,kamos to mel na kyvce a drzelo to suprove..
Datum: 28. dubna 2010 22:05
Jméno: xXx
IP: uživatel8754
 si doma vyrob. stací svarik kus pásoviny s trubkou a upevnit na revma plechy
Datum: 28. dubna 2010 21:47
 zdar chlapi,potřeboval bych motor na stavbu motorky....stačil by i motor z pionýra(20,21,23)....jen aby byl funkční...žádný rozebraný nebo neúplný nechci...díkec...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 21:21
 Tady ti pošlu video jak sem jel po rovině na plnej s tím byl tam 12 zub sekundár sám uvidíš kolik to jelo.http://www.youtube.com/watch?v=JwwT-_m_R-8
Datum: 29. dubna 2010 21:21
 a nechtěl bys celýho fíka zrovna v kostře a tak ?Sice ty plechy a kostra za moc nestojí ale hlavně ten motor že tam bude takhle něco kolem mezi 1000 a 1400........Mě by pak zbyla jenom kostra z kolama a plechama a co bych s tím dělal.
Datum: 29. dubna 2010 20:40
 vypadá to docela slibně ale potřebuju alespon orientační cenu.
Datum: 28. dubna 2010 23:21
 bylo to z mírnýho kopce a byl tam 13 zub........
Datum: 28. dubna 2010 22:40
 funguje tak jak má na radaru sme dal 65 a to ukazuje o 5-10 km/h mín než má ...........cena neim on taky ten válec nco stál....
Datum: 28. dubna 2010 22:38
 co myslíš tím "kloudný"?...jinak zkus navrhnout alespon přibližnou cenu a domluvíme se.
Datum: 28. dubna 2010 22:32
 Kolik bys dal za kloudný pojízdný motor z JAWA 21 ?Je tam kupovanej nový válec a jsou tam 2 kroužky ,jinač ložiska jsou kloudná a klika taky ojnice nemá žádnouch velkou vůli .Porstě zachovalý a nedávno složený těsnil sem to tmelem a tím klingerytovím papírem.Napiš kdybys měl zájem mám i jiný zájemce je v kostře hozený na motorce a chtěl bych to spíš celý prodat ale kdyby ten motr byl za kloudnou cenu tak bych ho sundal a prodal..
Datum: 28. dubna 2010 22:12
 Zdarec, nevíte či se do litiny vrtá lehko či težko?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 23:19
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Není litina jako litina, záleží jak je tvrdá.
Datum: 28. dubna 2010 23:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jednou jsme vrtali půl cm litinovejch kamen a dělali jsme to snad 10 minut  ale kdo ví co to bylo za vrták..
Datum: 28. dubna 2010 22:08
Jméno: xXx
IP: uživatel8754
 do litiny se krásně vrtá delaji se sponky-takový supinky...já osobne jsem vrtal s tk destickou na sloupovce...v poho
Datum: 28. dubna 2010 21:36
 mělo by to jít dobře...já to vrtal kobaltovejma teda...
Datum: 28. dubna 2010 21:26
 ale pujde to i s klasickým nový vrtakom?
Datum: 28. dubna 2010 21:23
 zase tak hrozný to neni...stačí mít ostrej vrták, velkej přítlak na vrtačku a malý otáčky...
Datum: 28. dubna 2010 21:17
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 do litiny těžko jak sviňa
Datum: 28. dubna 2010 21:14
Jméno: Lotus
IP: uživatel9046
 čus. Kolik vám jede čz 175/477? A má to dobré zrychlení? Slyšel jsem že je to srovnatelné s pionýrem tak do 40km/h.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 22:16
Jméno: Lukas
IP: uživatel8931
 ja sem dal s mou 175/477 115 km/h s fichtlem je to nesrovnatelny hlavně zrychlení
Datum: 29. dubna 2010 22:16
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 No vypadá to, že jsi nikdy na ničem jiném než na pionýru nejel, no ale všichni jsme nějak začínali, časem také poznáš co je pořádné zrychlení na motorce.
Datum: 28. dubna 2010 23:51
Jméno: Lotus
IP: uživatel9046
 nemusíte hned nadávat. To neni z mojí hlavy. Mě to bylo právě taky docela divné.
Datum: 28. dubna 2010 21:37
Jméno: kinglet
IP: uživatel9305
 ale ČZ jede 110
Datum: 28. dubna 2010 21:36
 na cca 60 ti u 477 končí dvojka
Datum: 28. dubna 2010 21:32
 twl dyť aji pionýr jede tak 60 Km/H!!!!
Datum: 28. dubna 2010 21:26
Jméno: kinglet
IP: uživatel9305
Datum: 28. dubna 2010 21:19
 To si teda slyšel pěknou kravinu...
Datum: 28. dubna 2010 21:07
Jméno: honza
IP: uživatel5056
 zdarec borcin když nakopnu fichla a zapnu světla tak me neco huči nejspiš v indučni civce a praska zadni žarovka cim tyto přičiny mohou byt
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2010 19:58
Jméno: Fogi
IP: uživatel9217
 Ja bych to spis videl na podpalene ventily
Datum: 30. dubna 2010 19:58
 tak potom nemáš namazanú plsť na vačke, keď je suchá ten perdinax bzučí (píska)
Datum: 29. dubna 2010 20:34
 Možná máš někde špatně přidělaný vodič a on se třepe,jiskří a bzučí. Nebo taky kontakt na tem spínači/přepínači ti špatně dolíhá. Že by bzučela žárovka to se mi nějak nezdá. Na zapalovacím okruhu závadu nehledej to na světla nemá vliv
Datum: 28. dubna 2010 22:16
 kdy jsi měl naposledy sex?občes po dlouhé sexuální abstinenci tzv hučí v klacku.
Datum: 28. dubna 2010 21:45
Jméno: honza
IP: uživatel5056
Datum: 28. dubna 2010 21:12
 tohle nemá snad žádnej racionální důvod  nechápu co ti tam bzučí
Datum: 28. dubna 2010 21:08
Jméno: honza
IP: uživatel5056
 A nemuže to byt předstihem jak sem dělal tak jsem posunul zapaloko do leva??????
Datum: 28. dubna 2010 21:07
Jméno: honza
IP: uživatel5056
Datum: 28. dubna 2010 20:39
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
Datum: 28. dubna 2010 20:33
Jméno: honza
IP: uživatel5056
Datum: 28. dubna 2010 20:31
 rozeber přepínač dálkovejch/tlumenejch světel a podívej se jestli ti to tam nekostří...mam totiž pocit že ti bzučí bzučák
Datum: 28. dubna 2010 20:20
Jméno: honza
IP: uživatel5056
 To hučí jak prase,ale když je ten přepinač masky zaplej na světla a kyž je vyplí tak to huči uplně nejvic ale když je obyčejně bez světel tak to nehučí uš nwm čim to je.
Datum: 28. dubna 2010 20:11
 nevidim tam žádnou souvislost mezi cívkou a světlama...nezdá se ti to?
Datum: 28. dubna 2010 19:54
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši prosím o pomoc. Mám problém s nádrží u mustanga. Jak je místo, tam kde se dává sání, tak ty boky mám strašně nafouklé a nemůžu tam narvat sání jezdím bez něho a žere mi to jak tank. Prosím pomozte co s tím mám udělat, aby mi tam vlezlo sání v pohodě a bez námahy.Je to u mustanga. Diky za rady a pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 23:16
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 kup si tuning filtr a mas to bez problemu
Datum: 28. dubna 2010 23:16
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 bobacz: fakt mě to žere bez filtru jak tank s filtrem je to v pohodě bez filtru je to hrůza zachvíli to vychlastá hodně
Datum: 28. dubna 2010 20:42
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 péro: no právěže to sání tam dávám dobře ale jde o to jak se tam to sání dává do těch boků tak je mám nafouklé a ony mají být krásně rovné
Datum: 28. dubna 2010 20:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nebo tam dej nějakej klín a polejcej ho vodou..on se roztáhne...a nechápu jak můžeš mít nafouklou nádrž  necpeš tam to sání obráceně??
Datum: 28. dubna 2010 20:33
Jméno: Ryan
IP: uživatel8492
 Tak ty boky vybouchej.
Datum: 28. dubna 2010 20:33
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 vem nejakej drevenej klin... nacpi ho do ty skuliny.. a natluc ho tam.... aby se to vybouleny.. zamacklo zpatky.. setrnejsi zpusob neznam
Datum: 28. dubna 2010 20:32
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nemyslím držáky ale jak se dává do boků nádrže u mustanga sání jako ta krabice tak me to tam nejde dat protože jsou ty boky nafouklé
Datum: 28. dubna 2010 20:25
 tak to sylším poprvé že bez filtru to žere jak tank. Spíš naopak ne ? A mustanga nemám tak nevím jak je konstrován a jaké držáky myslíš.
Datum: 28. dubna 2010 19:54
Jméno: jouz4
IP: uživatel9302
 Nazdar draci.Mam jawu 20 a generalkoal sem motor-loziska gufera ojnive,pist valec 8vybrus,lamely ferodo atd. puskladal sem to a ujel sem asi 50km a prestal jet mnenil sem vsecko od zapalovani pres karbec.nekdy to chytne ale jede to jen na volnobeh kdys pridam plyn zacne se to dusit a vynechavat!nevite nekdo cim by to mohlo byt??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 21:37
Jméno: jouz4
IP: uživatel9302
 kondikem to neni daval sem cele zapalovani z pincka ktery normalne jede.
Datum: 28. dubna 2010 21:37
 zadna jehla kontenzator je v pici mi to tez robilo zezacatku vymenil za novy a faram doted
Datum: 28. dubna 2010 20:59
 třeba spadla jehla z plíšku
Datum: 28. dubna 2010 19:37
 Zdar chtel bych se zeptat jestly si muzu v 15 udelat ridicak na jawa 50 mustang dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2010 20:04
 Pernik: shrnul jsi to hezky, akorát pařez 550 měl v tp 45km/h, ale toho sehnat za rozumný peníze už je dnes problém.
Datum: 10. května 2010 20:04
 custe vseci, ja sem chtel udelat ridicak na pincka v 15 a rekli mi ze nemuzu protoze ma v technicaku vetsi konstrukcni rychlost nez 45km/h a musel jsem udelat ridicak v 16 na 125ccm a az pak jezdit na pincku. Tak na pincka(20,21,23,550,555) ridicak az od 16 na skupinu A1 do 125ccm a max. vykon 11Kw. A pri získání ridicáku na skupinu B(auta) ziskás ridicak na motorky o objemu 50ccm a max. rychlosti 45km/h, tak jen skutry, babety.... .Na pionyra jezdit nemuzes protoze ma vyssi rychlost nez 45km/h. Tak a tady jsem vam vsechno vysvetlil
Datum: 30. dubna 2010 19:53
 Jj vždy se píše míň, tim se jistěj, ale prostě pincek od 15ti NE
Datum: 29. dubna 2010 21:50
 falkons: fichtl (snad jawa 555 ma v TP napsano konstrukcni rychlost 50, nebo 55km/h) ma napsanejch 65km/h neni to napsany primo pod nazvem konstrukcni rychlost, ale pod nazvem maximalni rychlost (samozrejme jede vic) viz treba 350 - v TP napsano: maximalni rychlost 125km/h, ale hafo jich da maximalku i 140
Datum: 29. dubna 2010 17:40
 Pionýr (ne ty 550 a 555), Simson a kdovi co jeste se nesmí od 15-ti řídit vzhledem k rychlosti, řekli to přímo v autoškole a nejen tam.
Datum: 29. dubna 2010 14:52
 mimochodem máš už řidičák?jestli jo tak by mě zajímalo kdes ho dělal když neznáš rozdíl mezi konstrukční a maximální rychlostí....
Datum: 29. dubna 2010 14:11
Datum: 29. dubna 2010 14:06
 falkons: nemas pravdu, deska k B dostanes jenom skupinu AM, takze na babettu, ne na fichtla...jinak fichtly(novejsi typy) maji v TP napsano 65km/h, coz je konstrukcni rychlost...
Datum: 29. dubna 2010 13:45
 A pokud děláš řidičák na auto (b) tak můžeš normálně jezdit na pionýrovi,protože k b-čku máš povolení jezdit na "motokolu,pionýrovi..."prostě to co je do 50ccm....a netvrď mi že motorka 50 ccm která klidně jede těch 60-65 km/h má konstrukční rychlost větší než 45km/h.
Datum: 29. dubna 2010 13:35
 tak mi ukaž techničák od pionýra ve kterém máš napsanou rychlost větší než 45km/h.Žádnej z pionýrů nemá v papírech konstrukční rychlost větší než 45km/h.Navíc pokud má někdo takovej ten malej starej papírovej techničák,tak tam není nikde zapsána ani rychlost ani kubatura,pouze že se jedná o malý motocykl.
Datum: 29. dubna 2010 13:27
 falcons: ty seš nějakej chytrej - nemáš pravdu na 50ccm pokud má rychlost víc než 45km/h je třeba řo sk. A1!!!
Datum: 29. dubna 2010 12:41
 na "pionýra" můžeš mít řidičák už od 15-ti.Protože všechny pionýri spadají do 50-tek.Na 125 od 16-ti atd...
Datum: 29. dubna 2010 11:36
Jméno: Hlmut
IP: uživatel3093
 juuu, po 268. tenhle dotaz. K cemu jsou tady casto kladene otazky...
Datum: 29. dubna 2010 6:36
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9304
 Záleží podle toho jaký na něm máš papíry a je to podle rychlosti do 45 bys mohl ale nad 45km/h už ne to je 125ccm a ty jsou od 16
Datum: 28. dubna 2010 20:52
 Na mustanga můžeš od 16ti
Datum: 28. dubna 2010 19:11
 NE
Datum: 28. dubna 2010 18:41
Jméno: karel
IP: uživatel9178
 Čau draci chci lakovat fichtla chci si nechat namíchat barvu a chtěl bych se zeptat kde v praze nebo okolí byjste mi doporučily si to nechat namíchat dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 18:10
Jméno: rumun
IP: uživatel9046
 Chtěl bych se vás zeptat co by ste dělali jako první kdyby jste měli doma čz 175 která stála 8 roků a chtěli ji zprovoznit? Baterku jsem zkousel nabijet a nic a chtel bych vedet na jaké věci bych se měl dál zaměřit. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 15:01
 Zkus omrknout i uhliky, aby to dobijelo popř. vyčstit rotor.
Datum: 29. dubna 2010 15:01
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Mustangisto: ty me nikdy neprestanes prekvapovat  takovihle veci vis, .. ale jak vyrovnat... nadrz tam jak se dava filtr.. to neee  nemyslim to spatne.. jen je to malinko vtipny
Datum: 28. dubna 2010 21:41
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 tak jako první očistit všecky smeti prach atd. potom vytáhnout baterku očistit zaoxidované místa dát na nabíječku poživit,vypustit olej z převodovky a nelét nový,vypustit starý benzín uplně do poslední kapky nechat nádrž vysušit,pak nalét nový benzín vyčistit zapalování hlavně kladívka,vyčistit výfuky,sdělat hlavu odstranit karbon,vyčistit celý karbec,promazat řetěz,lanka,nafoukat kola,dát novou svíčku,zkontrolovat káblíky a zkusit nastartovat a musí jet
Datum: 28. dubna 2010 21:20
Jméno: karel
IP: uživatel9178
 vyčistit vejfuk a hlavu
Datum: 28. dubna 2010 18:06
 vyčistit kladívka, vyměnit svíčku, nalejt novej benzín, vyčistit karburátor...potom musí chytnout, pak samozřejmě nafoukat kola, namazat řetěz atd...
Datum: 28. dubna 2010 17:56
 Zdravím draci.Mám dotaz jakou hodnotu mají přibližně prsíčka na 555 de luxe?Zítra bych přidal foto když tak.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 20:02
 karel:ne pohoda....jen sem si rejpnul
Datum: 28. dubna 2010 20:02
Jméno: karel
IP: uživatel9178
 sory chtěl jsm pomoct jenom absis to moh přibližně odhadnout tak sory za odpověd
Datum: 28. dubna 2010 19:35
 hlada:takže asi jako prsa na pařeza 1000+...já až je uvidím tak podle barvy..buď je vyklepu,srovnam vykytuju stříknu základema když bude lak pěknej původním tak je naleštim a necham tak jak jsou
Datum: 28. dubna 2010 18:38
 litr a víc... ale najde se neznalec kterej ti je proda i za 200  a bude rád, že se toho zbaví
Datum: 28. dubna 2010 18:29
 Moc děkuju karle že si odpověděl k věci..:/
Datum: 28. dubna 2010 18:09
Jméno: karel
IP: uživatel9178
 ČAU JÁ JSEM KOUPIL JAWU 555 DE LUX NAPODZIM ZA 2500 ROZEBRANOU PRŠÍČKA NEVIM
Datum: 28. dubna 2010 18:04
 mabode ty asi nejsi z moravskoslezského kraje že ? Já bych za rozumnou cenu měl o ně zájem.
Datum: 28. dubna 2010 18:02
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 16:19
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 zdar prosím na čz 175 jde poslední lamela nebo plech?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 19:39
 no právě u přítlačnýho má bejt plech...když skládáš spojku tak poslední dáváš plech pod přítlačák...začínáš to skládat lamelou, končíš plechem, proto píšu že plech je na konci...
Datum: 28. dubna 2010 19:39
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 jo a u toho přítlačnýho talíře má bej plech taky?
Datum: 28. dubna 2010 19:18
 plech
Datum: 28. dubna 2010 16:02
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Zdarec jak mam nastavit,abych měl co nejmeši vulu plynového lanka na jawě21 dik moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 21:24
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 přesně tak jak piše kolecko
Datum: 28. dubna 2010 21:24
 no jak píše kubík, tak takhle fakt ne  šteluje se to stavěcim šroubem ve víčku šoupátkové komory...
Datum: 28. dubna 2010 19:40
Jméno: KuBbiQ
IP: uživatel6617
 Nastavuje se to jak mas trisky tak ten prostredni sroubek musis to met nastartovany a ladit volnobeh a jeto
Datum: 28. dubna 2010 15:50
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 cau draci tetka jsem cetl v jedny knize stary o jawách ze pistni krouzky u dvoutaktu vydrzi 4000-6000 km to je kravina ne?? i na M2T vydrzej snad vic?? ja jezdim na kvalitnejsi a po 5000 km skoro neubyli. A u ctyrtaktu pisou 10 000, 15 000 km myslej tim stary ctyrtakty jako jawa 500
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 15:40
 boocher: to je důvod proč jsem proti M2T...
Datum: 28. dubna 2010 15:40
 Mazal jsem M2Tčkem... Nedavno mi ten motor odešel uplně tak jsem udělal komplet generálku s vábrusem a už jí dávám kvalitní olej
Datum: 28. dubna 2010 15:28
Jméno: Gori
IP: uživatel9301
 u zavodnich valcov napr. 125 abo scootroch sa robi dokonca vybrus po kazdom zavode.. cize o niakich 5000km ani neuvazuju.... mne na zavodnom valci(jawa50) vydrzia kruzka len 2 zavody.
Datum: 28. dubna 2010 15:10
 boocher: tak to by mě zajímalo co to bylo za kroužky a za olej, když ti to po 5000km odešlo
Datum: 28. dubna 2010 14:57
 Záleží jak s tám jezdíš... Já jsem s babettou jezdil pořád co to dá a po 5 000Km jsem měl kroužky tenké asi jak párátko
Datum: 28. dubna 2010 14:43
Jméno: tesajiri
IP: uživatel9205
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 19:55
 respektivě rětězov kolečko
Datum: 28. dubna 2010 19:55
Jméno: mustangista
IP: uživatel8091
 sekundárko je ozubené kolečko co máš na hřídelce na motoru v pravem karteru
Datum: 28. dubna 2010 13:09
|



|