Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 hoj.strašně Vás lidi prosím poradte co mám dělat?mám mustanga:krásně vyčištěný karburátor a trysky i kanálky,nový vzduchový filtr,vyčištěnou nádrž,nový čistič benzínu(jako na hadičce),nové pístní kroužky,těsnění všude nove ale za BOHa to nemůžu nakopnout ani roztlačit.  jak to roztlačuju tak tosem tam střílne z výfuku jako že už by to chytlo ale nic.když to stratuju tak je to ůplně mrtvé.ale ještě nedávno jsem to aspon roztlačil ale pak se to začalo dusit kvůli karbu.a ted když zapnu benzín a chvilku to roztlačuju tak mi začne z karbu přes víko pomalinku téct palivo..  plíšek jsem zkoušel přinout a nic..  prosím vás poradte..
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 22:28
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 nemám pasový měrky to ne..a co ta matonni?jako ten plast ma 0,4 mm???díky
Datum: 26. dubna 2010 22:28
 mattoni
Datum: 26. dubna 2010 21:49
 máš doma pásový měrky? nebo jak se tomu nadává? sou to takový pásky,každej má svoje číslo...
Datum: 26. dubna 2010 21:38
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 a ještě prosím...jak má být 0,4 mm a pak 0,04 mm tak jak platí u 0.04 mm cig.papírek tak co platí u toho 0.4mm..čím to mám změřit?co tam mámnarvat co má 0,4 mm?
Datum: 26. dubna 2010 21:21
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 jo . paráda.děkiju ti mnoho bratře !  v pohodě-- díky
Datum: 26. dubna 2010 21:16
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 couvneš o 1,6 mm zpět a vzdálenost mezi kladívkem a pevným kontaktem by měla být 0,04 mm...
Datum: 26. dubna 2010 20:53
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 kůůrna to je chytré..  hej fakt díky to MOC ! a jako jak jsem s pístem v největším zdvihu tak mám cuvnout o 1,6 mm z pístem zpět a ......... ? eště raz díky moc
Datum: 26. dubna 2010 20:48
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 předstih to je tohle- uděláš to co jsem psal ( odtrh) potom se s pístem vrátíš o 1,6 mm zpět ( zpět odkud jsi přijel  ) a v tu chvíli by ta vzdálenost mezi kontakty měla být 0,04mm ( cigaretový papírek ) pokud ne musí se povolit šrouby, který držeji celý ten koš zapalování a otáčí se buďto dopředu nebo dozadu podle potřeby ( o kousíček )
Datum: 26. dubna 2010 20:45
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
Datum: 26. dubna 2010 20:38
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Přesně tak..píst uplně nejvíc vysunutý a v tu chvíli mezeru mezi kladívkem a pevným kontaktem 0,4 mm ( NE CM! )
Datum: 26. dubna 2010 20:35
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 jo jo díky moc..a jako ten píst v největším zdvihu je jako že je nejvíc vysunutý?a mezi kontakty jako kladívka a přerušovače? 0,4 cm? promin že se tak blbě ptám ale jsem celkem začátečník a tu jsou super lidi co poradí..díky moc
Datum: 26. dubna 2010 20:28
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 U pinoýra se to dělá blbě protože je svíčka šikmo k válci...lepší je sundat hlavu. Najed s pístem do největšího zvihu ( ať se ti nehýbe píst i s válcem  a potom mezeru mezi kontakty nastav 0,4. Ono je to chytnuté pouze šroubkem a navíc ty kontakty se časem opalují...jedno s druhým a máš tu mezeru hnedle moc velkou...zkus tohle pokud jsi nedělal nic se zapalováním, předstih by měl být v pořádku..
Datum: 26. dubna 2010 20:25
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 jak seřídit zapalování jak se to seřizuje nebo jak to mám udělat?nemáš prosím nějaký odkaz kde to je? díky moc...
Datum: 26. dubna 2010 20:18
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Doporučuju ti seřídit si zapalování...střílení do vejfuku je jasný příznak rozhozeného odtrhu..
Datum: 26. dubna 2010 20:07
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 když se mi povedlo ho asi před dvěma týdny roztlačit tak to může být ten odtrh?jako že se pohnul?a jak mám seřídit tu hladinu? jak to poznám kolik a jak když to nemůžu nahodit a poznat co to chce..  jinak díky
Datum: 26. dubna 2010 20:02
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Já bych zkusil nadstavit odtrh 0,4-0,35 aby to nabíjelo protože mě to taky jenom baflo a nic a když jsem zmenšil odtrh tak mi to jelo normálně, ale může to být x jinejch věcí.
Datum: 26. dubna 2010 19:40
 serid hladinu, kdyz si s ni hejbal a serid zapalovani a musi to jet
Datum: 26. dubna 2010 19:31
 Čau draci jak zjistím jestli mám v pořádku(funkční) cívky v zapalování z fichtla dá se to nějak odskoušet nebo změřit jestli je mám dobré? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 20:12
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Uplně nejjednodušší je hodit to na 6V žárovku jeden na karter druhej na vývod z kterékoliv cívky a šlápnout na startovačku...žárovka se rozsvítí tak je cívka ok
Datum: 26. dubna 2010 20:12
 To je vcelku k prdu, když to třeba nestartuje kvůli špatné cívce... Změř nám třeba odpor.
Datum: 26. dubna 2010 19:38
 Čau, když to nastartuješ a vezmeš si voltmetr tak tam musíš mít min. 6V
Datum: 26. dubna 2010 19:13
 Čus,nevíte někdo kde se dá sehnat koleno ke karburátoru dell orto,popřípadě plán jak ho vyrobit,nebo zda se nedá z něčeho použít jiného..dík za opovědí
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 23:19
Jméno: Fogi
IP: uživatel9217
 Vem jednicku nerez plech a s toho udelej tu spodni prirubu a na to navar kolinko požadovaneho prumeru. KDyž máš matros,tak za 20 minut nemas co delat
Datum: 26. dubna 2010 23:19
 Jak se měří, jestli je v pořádku kondenzátor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 22:02
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 speciálním měřákem, takže na multimetr zapomeň. Než něco takového shánět, tak si sežeň ještě jeden a metodou že dvě věci jsou stejně rozbité je nepravděpodobné tak vylučovací metodou vyzkoušej.
Datum: 26. dubna 2010 22:02
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Zmer multimetrem jeho odpor, mel by byt nekoncne velky, jinak je prosvihly a tim padem na nic.
Datum: 26. dubna 2010 20:09
Jméno: zrout
IP: uživatel9287
 čaute.. aké je číslo gufera co je pri sekundarnom koliesku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 18:47
Jméno: satan
IP: uživatel749
 Zdar, mám malý dotaz: Nechávám dělat motor na 05, a mám možnost zvolit píst s jedním nebo dvěma kroužky.Co radíte jeden nebo dva? Bude to stroj na cross.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 23:20
Jméno: Fogi
IP: uživatel9217
 Na cross urcite 2 kdyby to bylo na silnicu tak 1
Datum: 26. dubna 2010 23:20
 dej 2.1krouzkovej ma mensi treci plochu,takze ti to dovoli vic otacek ale zase to bude mit mensi kompresi protoze ty 2 krouzky toho preci jenom zachytej vic..na kros potrebujes hlavne silu tak sou idealni 2..ja bych dal mozna i 3 kdyby si moh
Datum: 26. dubna 2010 18:48
 Nemáte někdo odkaz na stránku, kde by bylo více takovýchto fotek stejného druhu http://www.jnewo.webz.cz/perak/perak_orig.jpg ? A nemáte nějaký fígl na sundání páky, která je na tisícihran? Drží jak přibitá, povolená je a bojím, že ho poničím. Jedná se zpravidla o velké průměry tisícihranu, ty malé se docela nechaj, ale taky nic moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 18:49
 Díky moc.
Datum: 26. dubna 2010 18:49
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
Datum: 26. dubna 2010 18:29
 Ahoj. Mám torchu blbší dotaz, ale budiž. Mám postavené tyristorové zapalování a chci ho umístit tak jak ho má jeho autor na mopedu umístěn - do toho bříška. Ale díky němu se mi bohužel nevleze nářadí ( už kvůli toho že mám větší transformátor ) a tak mě napadlo že bych tu taštičku na nářadí umístil na kryt toho bříška pomocí šroubků. Ale chci se zeptat jestli by proti tomu neměla něco policie ( buzeruje a škodí ) třeba že to tam nepatří nebo tak něco. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 19:01
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 urcite to nicemu nevadi
Datum: 26. dubna 2010 19:01
 Čau draci poradte mi prosim kde v praze nebo okolí mi kvalitně namíchaj barvu na fichtla? A jakou barvu bych měl použít dík za rady Karel.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 18:08
Jméno: Dáezell
IP: uživatel9238
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 19:09
Jméno: Dáezell
IP: uživatel9238
Datum: 26. dubna 2010 19:09
 S M2T mazat poměr 1:35 takže na 1 litr benzínu cca 28ml oleje, pokud dáš 30ml bude poměr kolem 1:33 což je originální poměr psanej v příručce
Datum: 26. dubna 2010 17:59
Jméno: honza
IP: uživatel9284
 Caw kluci prosim vás je dobrá Jawa 125 Dandy?Má nějaký problémy?Já nwm proto se vás ptam.Díkes za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 16:51
 je to dobrá mašina, zvlášť po výměně motoru za 250ccm
Datum: 26. dubna 2010 16:51
Posl.aktualizace: 01. května 2010 22:32
Jméno: P1_P1_P1
IP: uživatel9316
 no podle navodu 1:50, takze na 1litr benzinu 0,02 litru oleje, takze na 10 litrovy kanistr = 0.2 litru oleje, na 5 litrovy kanistr = 0.1 litru, ten olej je celkem vpohode, muzes michat i 1:45 nebo 1:40 pokud chces vic mazat
Datum: 01. května 2010 22:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 s tímhle olejem bych se nebál 1:45..já to dělám tak,že dám 1:50 a pak ještě trochu cvrknu aby se neřeklo
Datum: 26. dubna 2010 20:52
 Dávej 1:40 a bude to ok a dýl ti olej vydrží
Datum: 26. dubna 2010 18:03
Jméno: Pepa
IP: uživatel9261
 Normalne bych tam daval 1 : 33....
Datum: 26. dubna 2010 17:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ahoj seso mám v tom nepořádek...budeš stále prodávat ojnici CKR s jehlovým ložiskem?četl jsem něco o tom že už tu nebude ta ojnice nebo klika..tak se chci zeptat jestli máš ještě tu ojnici CKR a jstli se bude nadále prodávat dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 17:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 super
Datum: 26. dubna 2010 17:07
 jasne ojnice ckr budou jen cele kliky nebudou
Datum: 26. dubna 2010 16:59
 cus draci potrebuju poradit kdis chci kupovat pist A krouzky musim nako vomnerit valec a podle toho to koupit bo jak ?M?? a musim ete zajizdet motorku kdis kupuju jenom pist a krouzky ??? nebo zmnenit benzin nebo olej ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 16:09
 Udělej to tak jak píše Péro, jinak proč chceš měnit pouze píst a kroužky? btw tou vypatlanštinou píšeš schválně nebo fakt neumíš česky?
Datum: 26. dubna 2010 16:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vem si válec do mototechny a tam ti napasují píst i kroužky ..no a zajížděj je tak 100-200km jezdi opatrně a maž 1:30 nějakým lepším olejem
Datum: 26. dubna 2010 15:59
Jméno: jawa21
IP: uživatel9281
 Ahoj...Hele cím to muze byt ze kdyz nasturtuju fíka 21 tak do otacek se mu nechce v lete jeste jezdil ted se mu nechce...ale kdyz bezi a ja ho prechcavam tako de normalne ale po chvili se to dusí nevíte čím to bude....?díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 16:17
 tak co hladina zda-li pak je správně nastavena.
Datum: 26. dubna 2010 16:17
Jméno: jawa21
IP: uživatel9281
 kohout sem cistil ale necistil sem trysky zkusim díky
Datum: 26. dubna 2010 15:36
 Zkouošel si vyčistit trysky? Máš někde přicpaný přívod paliva, tak ty trysky zkus vyčistit a popř i kohoutek, jestli malo teče.
Datum: 26. dubna 2010 15:31
 čus draci chtěl jsem se zeptat,kdybych si koupil ČZ 125/476 bez tp je velkej problém to postavit na veteránský papíry?Neznáte nějakouá stranku na to??Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 16:53
 navíc to musíé být v naprosto původnim stavu, případně po renovaci, u takhle novejch motorek budou zvášť pozorní při kontrole
Datum: 26. dubna 2010 16:53
Jméno: filip
IP: uživatel9285
 čus musiš se zaregistrovat do nejakeho vetran klubu ..a jestli to chceš na veteránský čísla tak te to výjde tak na 3tis. jak u ktereho klubu ale bude to pořad okolo tý trojky
Datum: 26. dubna 2010 16:47
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 hoj.prosím vás je možné že mám na jawě 20 válec 3,75 cm?a prosím Vás co můžu použít jako čistič paliva.jako jak je na te hadičce ten filtr tak místo něj? díky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 19:10
 toto mi připomělu scénku felixe holzmanna  pane stratil jsem tady takovej malej klíček alumíniovej... ALE PANE TAKY ŽADNY HLINÍKOVÝ KLÍČEK NENI cože? jakej hlinikovej? NO VŽDYT HLINIK A ALUMINIUM TO JE UPLNĚ TO SAMÝ NE? no to sice je ale ten můj byl alumíniovej  Nebo tak nějak to říkali nevim to přesně na slovo
Datum: 26. dubna 2010 19:10
 heledte jenom takova technicka pro matikare..  neni 3,75 cm a 37,5 mm to samy?
Datum: 26. dubna 2010 18:14
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
Datum: 26. dubna 2010 17:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jen tak jsem to plácnul ale ted si říkám že by to bylo o celý výbrus mín
Datum: 26. dubna 2010 16:32
 péro: tak velká tolerance tam není
Datum: 26. dubna 2010 16:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kdyby jsi měl válec třeba 37,85 tak to možné je (jsou tam nějaké tolerance a podle nich se dával píst A,B nebo C) no a ten čistič paliva dej normálně na hadičku stojí cca 30kč
Datum: 26. dubna 2010 15:51
 ja taky ne ale neni to 37,5mm?
Datum: 26. dubna 2010 13:43
 co válec 3.75 jsem nepochopil
Datum: 26. dubna 2010 13:05
 Pomozte mi prosím. Nemužu vydolovat prasklou pruzinu ve vidlici ze simáče. Nevíte jak ji dostat ven?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 17:05
Jméno: smokiej21
IP: uživatel9256
 muzes zkusit udelat hacek na 5 kulatince...
Datum: 26. dubna 2010 17:05
Jméno: tofek
IP: uživatel9275
 zdar, s vape na 555 potrebuju zarovku dopredu 15W nebo 25W? Nekdo tady pise o zarovce 25W dopredu tak nevim, koupil jsem 15W tak snad jsem neudelal spatne...dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 16:20
Jméno: standa
IP: uživatel9294
 dozadu diodu a dopredu 25W a budes v noci svitit jako král........pár majitelů uz to psalo....bez zadniho svetla sviti vepredu zarovka 25W nádherně,líp jak na origo zapalovanim......
Datum: 27. dubna 2010 16:20
Jméno: tofek
IP: uživatel9275
 no to vape ma výkon 20W
Datum: 26. dubna 2010 21:03
 Jestli má výkon 20W, tak 15W dopředu a 5W dozadu.
Datum: 26. dubna 2010 17:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 podle toho jaký má to vape výkon...ale já myslím že tam bude asi 25w
Datum: 26. dubna 2010 15:52
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 čus hoši prosím poradte čím mám zalepit dušu okolo ventilka?dal jsem tam normální lepku na kolo a udělal díru přes kterou jsem prostrčil ventilek.ale furt to utíká.prosím čím to mám zalepit??díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 18:10
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 ok..díky moc hoši paráda..
Datum: 28. dubna 2010 18:10
Jméno: standa
IP: uživatel9294
 o necem bych vedel,ale je to extra prasárna......vemes aspon desítky podlozky,jednu spolecne s ventilkem protahnes dovnitř duší,zamažeš to starší tužší barvou,ale fakt fest a musi se dostat i pod duši kolem ventilku,zamazat poradne kolem ventilku zvenku,prilozit druhou podlozku,a opet zamazat barvou a jen lehce dotahnout pres origo misku ventilku a nechat ztuhnout-zgumovatět. Zhruba za pul dne dotahnout. Praktikuju to uz 10 let a kdyz to neni natrhlý moc,tak to drží...nekdy dokonce i na sucho a nebo jen s lepidlem,ale s tou barvou vzdy jistota 100%......mam takle zalepenej ventilek na 250 Peraku a drzi uz druhym rokem.....
Datum: 27. dubna 2010 16:26
Jméno: michalj21
IP: uživatel9256
 nejlepsi je koupit si novou duši
Datum: 26. dubna 2010 17:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 lepší jsou ty záplaty na auto když chceš přilepit ventilek...jsou pevnější a větší
Datum: 26. dubna 2010 15:54
 ja sem si udelal diru na tu lepku na kola a protah to ventilkem namatlal dole lepidlo nasadil dal dve drivka a utahl co nejvic to slo a rano sem k tomu prisel a nadhera to drží.
Datum: 26. dubna 2010 13:46
Jméno: sportak21
IP: uživatel8702
 Tak vyndej ten ventilek to diru zalep a udělej novou díru, do které pak ten ventilek opatrně vložíš.
Datum: 26. dubna 2010 13:15
|



|