slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1233  1234  1235  1236  1237  1238  1239  1240  1241  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel9275    
zdar, s vape na 555 potrebuju zarovku dopredu 15W nebo 25W? Nekdo tady pise o zarovce 25W dopredu tak nevim, koupil jsem 15W tak snad jsem neudelal spatne...dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 16:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9294    
dozadu diodu a dopredu 25W a budes v noci svitit jako král........pár majitelů uz to psalo....bez zadniho svetla sviti vepredu zarovka 25W nádherně,líp jak na origo zapalovanim......
 
 
Datum: 27. dubna 2010 16:20
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel9275    
no to vape ma výkon 20W
 
 
Datum: 26. dubna 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli má výkon 20W, tak 15W dopředu a 5W dozadu. ;-)
 
 
Datum: 26. dubna 2010 17:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
podle toho jaký má to vape výkon...ale já myslím že tam bude asi 25w
 
 
Datum: 26. dubna 2010 15:52
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
čus hoši prosím poradte čím mám zalepit dušu okolo ventilka?dal jsem tam normální lepku na kolo a udělal díru přes kterou jsem prostrčil ventilek.ale furt to utíká.prosím čím to mám zalepit??díky moc ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 18:10
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
ok..díky moc hoši paráda.. :-)
 
 
Datum: 28. dubna 2010 18:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9294    
o necem bych vedel,ale je to extra prasárna......vemes aspon desítky podlozky,jednu spolecne s ventilkem protahnes dovnitř duší,zamažeš to starší tužší barvou,ale fakt fest a musi se dostat i pod duši kolem ventilku,zamazat poradne kolem ventilku zvenku,prilozit druhou podlozku,a opet zamazat barvou a jen lehce dotahnout pres origo misku ventilku a nechat ztuhnout-zgumovatět. Zhruba za pul dne dotahnout. Praktikuju to uz 10 let a kdyz to neni natrhlý moc,tak to drží...nekdy dokonce i na sucho a nebo jen s lepidlem,ale s tou barvou vzdy jistota 100%......mam takle zalepenej ventilek na 250 Peraku a drzi uz druhym rokem.....
 
 
Datum: 27. dubna 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: michalj21      IP: uživatel9256    
nejlepsi je koupit si novou duši
 
 
Datum: 26. dubna 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
lepší jsou ty záplaty na auto když chceš přilepit ventilek...jsou pevnější a větší
 
 
Datum: 26. dubna 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem si udelal diru na tu lepku na kola a protah to ventilkem namatlal dole lepidlo nasadil dal dve drivka a utahl co nejvic to slo a rano sem k tomu prisel a nadhera to drží.
 
 
Datum: 26. dubna 2010 13:46
 
 
 
 
Jméno: sportak21      IP: uživatel8702    
Tak vyndej ten ventilek to diru zalep a udělej novou díru, do které pak ten ventilek opatrně vložíš.
 
 
Datum: 26. dubna 2010 13:15
 
 
 
 
Jméno: vasakr      IP: uživatel9279    
hele chlapy je mi 15 a chci se zeptat jestli si muzu tedka v patnacti udelat ridicak na krosku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 13:49
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na motorku urcenou ma motocross ridicak nepotrebujes, protozes ni ani na silnici nesmis
 
 
Datum: 26. dubna 2010 13:49
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5857    
Zalezi na jakou co ja vim tak jen na Derbi senda se da v 15
 
 
Datum: 26. dubna 2010 9:12
 
 
 
 
Jméno: pavelc      IP: uživatel9278    
ahoj mam dodat ohledne toho ze sem ted na intenretu nasel čz 125/488 do tedka jsem si myslel ze se vyrabeli jen 180/487 ono je to stejny a ja jí prave mam a nejsem si jistej kterou z nich,jestli nevíte ktera ma kolik zeber? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 16:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čz 175(180) má na válci 8 žeber, 125 má jenom 7
 
 
Datum: 26. dubna 2010 16:11
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Podívej se na karburátor. Pro typ 488 je 2924 SBDb a typ 487 má 2926 SBDb. Rozdíl v průměru difuzéru a hlavní trysky.
 
 
Datum: 26. dubna 2010 10:28
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
Já mam 125/488.ale rozdily ti nepovim to musi nekdo víc zkušenej.
 
 
Datum: 26. dubna 2010 8:44
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
zdarec kolik ml oleje dám do 1 litru benzínu, když je poměr 1:20 ?? :-):-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 16:49
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne kkt ale jen sem si chtěl být jist :-):-)
 
 
Datum: 26. dubna 2010 16:49
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to zlý no....s trojčlenkou si sice člověk vystačí až do smrti ale musí se ji naučit taky používat...nehledě na to že tady je úplně k ničemu...:-D Množství benzínu v ml děleno pořadovaným poměrem = množství oleje v ml :-) Jak složité....
 
 
Datum: 26. dubna 2010 9:25
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
marie terezie si to rozmyslela :-D
 
 
Datum: 26. dubna 2010 7:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
50ml, povinná školní docházka už je zrušená nebo co? :-)
 
 
Datum: 26. dubna 2010 7:15
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel5056    
Zdarec proč mě praská zadní žárovka mam tam tu malou cívku 6v 5w uš sem vyměnil 3 žárovky a žárovku mam 6v 5w dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vyřešíš to tím,že zadní světlo napojíš paralelně na přední....jako to bylo u 30w zapalování-přední žárovka přebere většinu proudu a zadní nebude praskat...tzn že z každého přivodu na přední světlo natáhneš kabel k zadnímu světlu,ale nezapoměn že potom musíš mít žárovku z obou stran izolovanou
 
 
Datum: 25. dubna 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: sancho180      IP: uživatel9277    
To dělá přepětí ve vyšších otáčkách. je to problém u většiny babet a vyřešíš to připojením stabilizátoru napětí. Zapojil jsem stabilizátor a od té doby mám pokoj.
 
 
Datum: 25. dubna 2010 22:39
 
 
 
 
Jméno: Majkl      IP: uživatel9276    
No jde o to ze ta motorka nema regulaci napeti takze vyabi takovy napeti podle otacek motoru, cim vyssi otacky tim vyssi napeti takze pri plnym plynu po rovince to tam cpe treba i 16V no a pak teda 6V zarovka shori, hlavne kdyz ma malo wattu, protoze pak je tam tenoucky vlakno s malym odberem takze nesrazi svou zatezi dostatecne napeti a navic tenky vlakynko se spali driv, zadni zarovku bych zkusil 12V 5W treba by mela vydrzet dyl, do stadionu se taky davaly 6V predni a 12V zadni aby nepraskala a stejne se palila ta zadni...
 
 
Datum: 25. dubna 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel9246    
Nazdar hoši potřebují vaše cenne rady mam babetu 210 a nějak zlobí když jí nastartuji chvilku počkam než se zahřeje poté ji vytočím do otaček a když chci jed tak nasednu pridam plyn a nechce jed proste nejde do otaček a zdechne nevíím kde je problém nastojanu točíí doblba a když se na to nasedne tak ani nepopojede okousek !! nevíte kde je chyba ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 13:49
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to sem mel taky udelal jsem to ze sem vycistil uplne celej karbec dal novou svicku a jede jako blazen
 
 
Datum: 26. dubna 2010 13:49
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9246    
odpoledne kouknu na krouzky ale spojkou to není tu jsem měl pred měsícem rozdělanou abyla ok !
 
 
Datum: 26. dubna 2010 8:53
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak bud to potrebuje vybrus nebo krouzky-ze pri zatezi to proste nema silu utahnout,a nebo to bude spojka-ale nevim ktera,sou tam dve a me se pletou ty nazvy :-D babu sem mel chvili,tak ti snad nekdo poradi poradne :-)
 
 
Datum: 25. dubna 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci mám dotaz na mz víte někdo kolikátky kola má mz250?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přední 18, zadní 16 :-)
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nazdar potreboval bych radu mam mustanga mam motor po GO jede super oto nic ale chtel bych na nem nejak vylepsit zvuk to znamena jak pojedu tak aby to řvalo tak jak bych rval asfalt za sebou a kdyz zastavim nebo to budu mit normalne na volnobehu tak aby to hezky bublalo asi nejak takhle http://www.youtube.com/watch?v=Qbl2zyFFzgg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hej ja uz videl hodne mustangu az od tych starych az po ty nove typy ale eleanor sem videl jenom jednou a to este mel oranzovou barvu ale mel ten cerny pruh a to jenom projizdel a este v 50satce on jel pomalu a to kurva melo zvuk no kamosi stoho nic nemeli bo jim to nic nerikalo (bylo to na autobusove zastavce)no ale ja myslel ze se poseru stoho aut a no an tu dobu rocnik 67 klanim se predSHELBYM bo toto vymyslet poklona no ale chtel bych stym jednou ujizdet jak vtych 60 sekund nebo aspon se vtom projet :-D:-D:-D to bych byl happy na cely zivot
 
 
Datum: 27. dubna 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: GORI      IP: uživatel9282    
toto auto (GT) som videl z blizka v sobou pred nasim domom :-)na vlastne oci. je to auto z filmu "60second". toto treba pocut nazivo a nie z videa . tam sa zvuk hodne zkresluje. ale je to paradne auticko!
 
 
Datum: 26. dubna 2010 16:03
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ä aby ti to tak pěkně cválolo bys nechtěl? http://www.youtube.com/watch?v=Liw_bHVjvC4
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neni Mustang jako Mustang :-D
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: cukucas      E-mail:      IP: uživatel6667    
cest lidi nevite nekdo jak mam na pincku v motoru vytahnut ty prevodo mysky ty zlate co tam jsou oni maji zavit nebo je mam vyklepnut kladivkem diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsou zlaté, ale jsou bronzové...nahřej karter a šroubem je vyklepni
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
Zdarec motor mám rozpulený a chtěl bych poradit až to budu dávat dohromady tak jak to mám udělat aby mi to dobře těsnilo mezi převodovkou a klikovou skříní víte aby mi to zase nesálo ten olej jak před tím poradte nějakej trik DIKY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 10:00
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Základ je rovný karter....:-)
 
 
Datum: 26. dubna 2010 10:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bohatě stačí samotnej silikon...nikdy jsem s tim neměl problém
 
 
Datum: 26. dubna 2010 7:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ted to dělal kámoš Lukoprenem a tím zeleným těsněním (klingeritem) a těsní to parádně takže já jsem pro tmel+těsnění
 
 
Datum: 25. dubna 2010 23:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9271    
hlavne vymen ty gufera. Pokud mas rovny dosedaci plochy karterů nepoškozený od otevirani sroubovakem a podobne tak staci tesnici papir a vazelina....pokud to mas uz slusne orvany tak doporucuju nejakej motorovej tmel odolnej proti benzinu a nebo idelani je Hermetik plus samozrejmne tesneni.....
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK      IP: uživatel8547    
táta mi domu přinesl takovou tekutou gimi od retechu je to v takovy plechovce jako wd a kdy ji das mezi kartery a sroubama je ksobe stahnes tak ti nekápne ani kapka je to perfektni já sam tim mam utesnenej motor a je to nadhera
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:11
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
těsnění+tmel a propustit to snad nemuže
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedávno jsem tu psal s vysokým volnoběhem u 555. Takže, když zacpu tu díru, kde je filtr, tak to chvíli běží a chcípne. Pak jsem pootočil s destičkou statoru, vůbec to nedrželo otáčky a nereagovalo na plyn, tak jsem to vrátil jak to bylo, vyměnil jsem i šoupátko, posunul jehlu, zase to nefungovalo. Tak jsem to nechal stát 2 hodiny na slunci a je po problému. Otáčky už jsou v pohodě, svíčka černohnědá, jezdí jak žihadlo, ještě musím vyměnit lanko, občas se kousne a pak to dělá bordel. A dotaz-kladívka se sepnou kdesi(když jsem to seřídil an 3mm, tak to zlobilo), v HÚ maj 0,4mm, ale po zbatek pohybu maj mezeru lehce přes 1mm- TO JE DIVNÝ, NE? PORAĎTE! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 23:07
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele ten odtrh 1mm ničemu nevadí..jestli to jezdí normálně tak to neřeš..a spi v klidu :-D
 
 
Datum: 25. dubna 2010 23:07
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To není nepravidelný, to je naopak moc pravidelný na 2T motor... Když ten předstih seřídím na 3mm(tak to myslím má být), tak to vynechává. Plovák funguje v pohodě. A trysky mám obě na hovno, pomačkané, teformované atd. Ale žere to málo.
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dalo by sa povedať že sa ti zmes nezapáli pri každej kompresii a to je tzv. nepravidelný chod motora, môže to spôsobiť aj ten veľký predstih 3mm, keď neviem či sa dá taký nastaviť :-D, možno na tých starých zapaľovaniach hej :-)
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmmm štvortaktovanie pri otáčkach voľnobehu môže spôsobiť napríklad prasknutý plavák alebo bohatá zmes, stále preplavený karburátor možno veľká hlavná tryska, skontroluj ;-)
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne že bych z toho měl těžký spaní, ale zajímá mě to. A ten volnoběh není takový typický klap klap klap, ale takovej souvislej, spíš jak nějaký auto....
 
 
Datum: 25. dubna 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: mira ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pred tydnem sem koupil mustanga zrezliho jako kdyby byl ve vode tak pul roku ale motor sem rozdehal vnom je vsechno v dobrym stavu je fest klika tet sem objednal dily skoro za 5000 bylomi ho lito toho mustanga fichtlum zdar...bude oranzovej a bili blatniky jako byl pred xxx leti. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: P1_P1_P1      IP: uživatel9316    
jo jo ja mam cerveneho a modreho mustanga :-) ten cervenej je 1980 a ten modrej je z 1969 - to byl asi dobry rok, ma starsi typ motoru s litinovou hlavou a daleko lip tahne :-) mam ho po pradedovi a jeste jsem na neho nemusel sahnout :-) akorat blatniky to ma trosku domrvene za ty roky .... jinak vpohode stroj :-)
 
 
Datum: 01. května 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dotaz dělali se Čz prasata i 125 ccm? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 23:32
 
 
 
 
Jméno: Plesha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dneska sem viděl jak někdo valil na praseti a vypadalo to dobře.. kámoš má v garáži taky prase a pěkně zachovalé :-D ikdyž lak asi není původní.. ale je to nádhera no..
 
 
Datum: 25. dubna 2010 23:32
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
čau, můžu říct, že ty 175 neakej velkej rozdíl v jezdeni mezi 125 není..., a to prase, na to, jak je to těžký, tak to má docela velkej výkon, a docela dobře jede, nejkrásnější skůtr na světě!!!
 
 
Datum: 25. dubna 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne...ukaž mi tehdejší motor 125 který bez problému uvleče tak težkou kastly a ještě jezdce
 
 
Datum: 25. dubna 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chci se zeptat zda se dá sehnat starej policejní znak na přilbu jako samolepka a kdyžtak kde?? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: ronie      IP: uživatel9239    
http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/403078-250-592.html mít ty prachy............ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK      IP: uživatel8547    
jo dost dobry ale nechce zato moc nato že to má tp
 
 
Datum: 25. dubna 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
zdarec draci.. tak už je to tady!!!! moje láska babetta 207 bude mít za chvíli po renovaci.. vypadá to, že každou chvíli bude motor komplet složený... už se nemožu dočkat ale je tu takový moje ne moc oblíbený téma... prosím... potřebuji poradit....:-(:-( mám na ní nový válec, novou hlavu, nový píst, pístní kroužky...a teď potřebuji poradit jak to správně zajet.. takže pár otázek..:-):-) je pravda že mám jezdit na max půl plynu?? co když budu jezdit rychlejc?? jak dlouho to mám zajíždět..??? a co benzín??? oleje do benzínu vím kolik... a co teda ten benzín?? speciál???prosím draky, co si čtou tento dotaz.. napište prosím, co nejvíce o zajíždění víte a vše kolem zajíždění.. ještě nejsem profík na toto téma :-):-):-(:-(:-( prosím fakt poradťe..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 23:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no vzhledem k tomu že už speciál pomalu začíná mizet tak bych jí možná začal zvykat na naturál když už máš ten nový válec...ale jestli máš po ruce speciál tal lej speciál s olejem tak 1:30 a jak jsi psal tak jezdi tak na půl plynu...zajížděj tak 500km,no a když za to budeš rvát hned tak se to budto nekvalitně zajede a výsledný výkon bude chabý a nebo se ti to kousne ...jo a když už máš teda ten new válec a hlavu tak bych rozhodně zvolil nějakej kvalitnější olej než ten který se do toho lil z výroby...no a tu první jízdu moc neprotahuj a dávej tomu přestávky třeba po 5km a postupně ten interval přestávek zmenšuj no..to bude asi všechno
 
 
Datum: 25. dubna 2010 23:13
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
víte nechci nic pokazit nebo to špatně zajet.. jinak prosím poradťe mi...
 
 
Datum: 25. dubna 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: rey ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci,mám dotaz a prosím o radu.Když chci něco svařovat na babetě ceočkem,musím něco odpojovat na elektrice? dík Rey odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A na ten hadr ceduli: POZOR nebezpečí výbuchu, jestli se potom nebudu mít do čeho utřít, tak mi bochnou nervy. POZOR :-D
 
 
Datum: 25. dubna 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na tu nádrž kdyžtak hoď mokrej hadr...
 
 
Datum: 25. dubna 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jj na nadž bach tu bys při nejhoršim svařil jen jednou :-D
 
 
Datum: 25. dubna 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj pozor na nadrz :-D
 
 
Datum: 25. dubna 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne nemusíš,akorád bacha na nádrž :-D
 
 
Datum: 25. dubna 2010 18:58
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel6664    
takže podle všechno jsem teda rozebral motor futra vůli nemají kolečka ani kolíčky nebo hřídele omleté nejsou krásně to zaskakuje jen se mi zdá že tyčinka je trošičku mimo a na automatu ta část se zuby je poohnutá dolů, takhle to vše funguje ale jakmile to dám dokupy beztak se to bude zase srát akorát jediné co na to ma u mě vliv je ten automat tak jak sem ho měl bylo to kolečko zaskočené asi jen do půlky tak ho dam co nejvic na kraj a tak je to krásně zaskočené tak mi držte palce aby to šlo popřípadě něco dodejte než to složím :-) díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 18:21
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel7238    
Čus draci nevíte jak vyměnit říditka na fichtlu. Sundal jsem plyn, brzdu, spojku, odšrouboval jsem šroub a teďnevi co dál. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 12:29
 
 
 
 
Jméno: javicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten šroub uplnbě vyšroubuj,pak ho zase našroubuju zpět jenom asi jednou otočkou ho tam našroubuj a prašti to něj kladivem. řiditka se uvolní a muzes je vyndát ale bacha at neurves zavit jak dotoho budes klepat
 
 
Datum: 26. dubna 2010 12:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak podle ondrashe to rozhodně nedělej ! dělej to jak ti radil boocheer...zašroubuj ten šroub na pár závitů a pak to něj řízni kladivem a pak už ty řidítka jen vytáhneš
 
 
Datum: 25. dubna 2010 23:15
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normalne vysroubuj sroub a ted musis s tema ridfitkama ruzne kivat a tahat je na horu.. aspon me tak slo :-D
 
 
Datum: 25. dubna 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten šroub uplnbě vyšroubuj,pak ho zase našroubuju zpět jenom asi jednou otočkou ho tam našroubuj a prašti to něj kladivem. řiditka se uvolní a vypadne z nich taková železná jakoby hruška,která tu trubku řiditek rozevírá aby držely :-D
 
 
Datum: 25. dubna 2010 17:45
 
<  1233  1234  1235  1236  1237  1238  1239  1240  1241  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.11.2025 20:22:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu