Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau, mám na 350/639 v hlavě na motoru strhlý závit pro svíčku. Svíčka nejde vůbec dotáhnout a po nastartování to pod ní podfukuje. Jak se to dá spravit? Slyšel jsem že se tam dá vložka a do té se vyřeže nový závit. Jde mě o to, že zítra mám jet na evidenčku a nevím co to může udělat. Myslíte že ta svíčka se může začít povolovat až nakonec vystřelí ven? Vůbec nevím jestli s tímhle můžu jet nebo to nechat první spravit? Dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 0:10
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Toto futro je asi nejlepší řešení, sám jsem takto hodně hlav opravil, protože na starší motorky se nová hlava nesežene, jedině starší, ale ta také není někdy honem po ruce. Dělal jsem to z bronzu. Do hlavy se vyvrtá díra 16,5 mm, udělá se zahloubení a vyřízne závit M 18x1,5 mm. Vložku jsem potom ještě zalepil speciálním lepidlem a zakolíkoval. Na takto opravené hlavy jsem neměl jedinou reklamaci.
Datum: 21. dubna 2010 0:10
Datum: 20. dubna 2010 21:42
Jméno: mustik
IP: uživatel4675
 Normalne tam jet,kdyz se ti ta svicka vyrve tak ti 639 pude sice na jeden valec,ale bude porad nastartovana. Toho bych se nebal a nebo dej pod svicku podlozku treba to chvilu vydrzi.
Datum: 20. dubna 2010 20:10
 Takže asi bych s tím jet neměl co?
Datum: 20. dubna 2010 19:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já měl tu vložku u motoru z jawetty a držela tam jak svině...šikovnej soustružník ti ten závit udělá o nějakou tu desetinu mm větší aby jsi to tam napral napevno...jestli ti nejde totáhnout svíčka tak s tím ujedeš tak 200 metrů
Datum: 20. dubna 2010 19:48
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 No nwm no.nekdo rika ze se ta vlozka casem uvolni tak možna by bylo lepší sehnat new hlavu.
Datum: 20. dubna 2010 19:39
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 S tím radši nejezdi.Nechej udělat vložku nebo si ji udělej sám ale radši ji nechej udělat s se závitem a dat ji tam zrovna do halvy a jenom našroubuješ ty hlavunapřed ale utěsníš a pak můžeš jet ale nedoporučuju jet se strhlým závitem může ti svíčka vyletět a trefit tě někde
Datum: 20. dubna 2010 18:57
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Zdar draci,prosim vas, zítra budu měnit píst ale nevím přesně kam ma směřovat ta šipka myslim že k výfuku ale nejsem si jist.
Předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 18:51
 Ano směrem dolu k výfuku.
Datum: 20. dubna 2010 18:51
 Cus mam stadiona S11 a nemuzu ho kopnout, karbec sem cistil, svicka haze, tryska cista, kdyz se ho snazim roztlacit tak dym z vyfuku ide ale nechce chytnout. pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 18:59
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 záleží jak háže ta svíčka může házet venku ale nemusí pod tlakem dej prst do fajky a zkus jestli tě to kpe nebo jenom lehtá musí tě to festovně kopnout jak to nebide kopat tak zkoušej odtrh na kladívku a zvětši odtrh na svíčce můžeš ji mět moc sklepnutou a může to hulit kolik chce a nechytne ani za boha
Datum: 20. dubna 2010 18:59
 Cau draci  mam problem s fikem (21) kdyz ho uz teda nakopnu, tak vynechava motor ve vyssich otackach, i po zahrati. Odtrh OK, nový kondezátor i indukčka a všecky cívky, svíčka je černá (ale ne zaolejovaná). Hladina v plovakovce je take OK. Nevedel by nekdo co s tim? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 15:04
 Jiskra je nadherne modra (svetla), takova jaka ma byt. Zkusil jsem benziny ruzne redene, i na chvili jenom benal bez oleje, a nejspise to bude tim ze to nasava prevodak  (huli to jako blazen) to se holt bude muset pulit... ale nechapu to, ptz jsem najel za letosek uz 150 km a bez jedine poruchy, po zime naskocil jakoby nic... kdyby nekdo mel nahodou volny motor (klidne bez valce, hlavy, zapalovani ci karburace, hlavni jsou pro me prevodovka a klika a spojka) na 21, tak beru
Datum: 21. dubna 2010 15:04
 jakou má barvu jiskra?
Datum: 20. dubna 2010 21:38
 Může ti tam jít špatně palivo (málo benzínu)
Datum: 20. dubna 2010 19:20
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 3patná tepelná hodnota svíčky nebo moc oleje v benálu nebo moc velká nebo malá jiskra nebo ti to pije olej z převodovky
Datum: 20. dubna 2010 19:01
 Čau potrboval bych pomc mam jawa 05 a kdyz jedu tak mi to zacne vynechavat ...2 a 3 stupen straci vykon a ja nevim co stim ....predem dik za jakoukoli radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 22:15
 co lamely?JAky jsou?
Datum: 20. dubna 2010 22:15
 Nazdar koľko váži kľukový hriadeľ na 21 (kg?)
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 17:49
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Čau chci se zeptat..Zpravil jsem fichtla.. nahodil novou elektriku a když jsem to startnul tak byly hodně vysoké otáčky...jehla je myslim na druhem zařezu od vrchu,a volnoběžný šroubek na to nereaguje.. a plynove lanko neni seknute nikde takze tim to neni..ale hrči to ve vyssich otackach no...co mam skusit jeste?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 20:13
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 to jsem prave taky zkousel a v pohode zdechlo..tam bude nejaka prkotina ale jen na to prijit...
Datum: 20. dubna 2010 20:13
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Já možná vím co s tím máš.Zkus takový pokus zacpi sací otvor na karbecu rukou jestli to zdechne je to v pořádku jestli ne tak máš v prdeli těsnění buď dole nebo navrchu.Jestli to nezdechne udělej nové těsnění z vyklepávacího těsnícího papíru
Datum: 20. dubna 2010 19:04
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 šoupatko je v pohode...
Datum: 20. dubna 2010 18:12
 skus pozrieť či ti neostava vysieť šupatko
Datum: 20. dubna 2010 18:00
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Kde bych našel nějakou teorii na upravy válců? Mám na mysli úpravy kanálů pro silnici.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 18:17
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Díky chlapi vrhnu se do čtení.
Datum: 21. dubna 2010 18:17
Jméno: standa
IP: uživatel9242
 Ta uprava Dvoukanalu 05 je dost dobra a pro zacatek ladeni to doporucuju....
Datum: 21. dubna 2010 17:31
 Hele, na tom odkazu co jsem poslal najdeš nějakou teorii, ale je to spíš jen tak letem světem..
Datum: 20. dubna 2010 22:08
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Já taky po nikom nechtěl okotovaný výkresy na úpravu
Datum: 20. dubna 2010 22:04
 jenda: jak neco extra?? jen sem ti normálně odpověděl.....jako tohle ti nikdo jen tak do ruky nedá...jestli chceš udělat válec tak musíš říct někomu kdo to umý
Datum: 20. dubna 2010 21:02
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 No jo CeZetek musí být zase něco extra  Jinak díky Nepstre žes ho zase jednou trochu usměrnil
Datum: 20. dubna 2010 20:20
 Prostě by chtěl nějaké materiály pro úpravu a ladění 2T motoru...
Datum: 20. dubna 2010 18:01
 tak takovou teorii neznám....znám teorii funkce 2T motoru, ale toto teda fakt ne
Datum: 20. dubna 2010 17:59
 Nechtěl nic konkrétního, ptal se po teorii.
Datum: 20. dubna 2010 17:57
 jedno ty si taky dobrá najivka.... nic dobrého a použitelného nikde nenajdeš..najdeš leda staré vykopávky ze SM které stejně za moc nestojí
Datum: 20. dubna 2010 17:53
Datum: 20. dubna 2010 17:52
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 na pionýra
Datum: 20. dubna 2010 17:48
 Nemáte někdo nějakou slušnou pneumatiku na Tatrana za rozumnou cenu? Nechci hrbatou a sjetou, těch mám sám dost. Případně i s obložením brzd?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 17:32
Jméno: standa
IP: uživatel9242
 kup novou,ne...
Datum: 21. dubna 2010 17:32
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 zdarec simson je od 15 nebo az 16 diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 10:21
 mileyracing simsona mužeš řídit klidně aji v 10 ale papiry si mužeš dělat až v 16 protže na konstrukční rychlost větši než 45km/h
Datum: 27. dubna 2010 10:21
 Franc: kW tam nehrají roli,prostě to jede víc jak 45 tak tím to končí ad to má třeba miliwatt tak to můžeš řídit od 16ti  Mustangista: nezáleží na tem kolik jede,to policajta nezajímá protože on ti to projíždět nebude,jeho zajímá jaká konstrukční rychlost je napsaná v papírech,když tam budeš mít napsané 65 a budeš mu tvrdit že to jede jenom 45 tak on ti to může ale taky nemusí věřit ale ve většině případech je to vůbec nezajímá a jdou po tobě natvrdo
Datum: 20. dubna 2010 19:34
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 záleží kolik má kylowat
Datum: 20. dubna 2010 19:26
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 od 16 ale jestli bys chtel od 15 tak by ten simson musel jet maximálně 45 víc ani boha jesli jede víc tak az to 16
Datum: 20. dubna 2010 19:05
 n3rv ma pravdu od 16
Datum: 20. dubna 2010 18:42
 16
Datum: 20. dubna 2010 17:08
 Caw lidi tak nasel jsem nazev gufer ktera hledam do tech prednich vidlic na jawu dandy 125 jmenuji se takto "gufera s posunutým břitem" a vás prosim o radu kde bych takova gufera mohl seshant ptal jsem se jednoho typka co prodava dily na jawu a ten nic nevi takze pisi jsem abych neco zjistli diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 16:58
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 zdarec. Taky u vás začalo pršet? Akorát sem si měnil plynové lanko a přetěsňoval karbec a nakonec že to projedu. Dojel sem za roh a začalo lét jako z konve  tak sem to musel otočit
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 19:08
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 tak to máš špatné že ti to nejede mě dneska svítilo slunko až až a vyměnil sem spojkový koš a přítlačný talíř a pod segrovky sem tal podložky silné a chytl hned a jede jak šlak
Datum: 20. dubna 2010 19:08
 Já to mam naopak-krasne sviti ale fichtl nejede
Datum: 20. dubna 2010 16:55
 Jo jsem taky nasraný ted začalo pršet... Ale rozveselilo mě to že jsem si donesl zachovalou masku i s tachacem a spinackou a kryt retezu na kyvacku a jeste k temu brašnu nářadí zdarma ze sběrnýho dvoru  Jsem spokojený tak už si může pršet jak chce
Datum: 20. dubna 2010 16:34
 Ahoj seso chtěl bych se zeptat kdy budeš mít na krámku tachomertr do 80km/h díky za odpověď\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 20:21
 já bych ho celkem potřeboval nemohl bych o jeden poprosit???
Datum: 20. dubna 2010 20:21
 bude o prazdninach,, mam jen 3 ks
Datum: 20. dubna 2010 20:15
 sos chci vymenit kohoutek od nadrze jak ho vysrubovat me to nejde a nejde sos specha
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 21:21
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 mabode jak víš že sem se posral když sem se neposral
Datum: 23. dubna 2010 21:21
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Hlavně až se budeš \'\'nasranej\'\' tak bacha aby si se jak mustangista neposral..
Datum: 20. dubna 2010 19:23
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 naser se vem hasák a oběma rukama ho stiskni a tlač tlač tak dlouho dokud nepovolí. A máš ten kohoutek na vnější závit s matkou nebo na vnitřní závit?
Datum: 20. dubna 2010 19:10
 Když tě všechno zradilo, pomůže ti kladivo.
Datum: 20. dubna 2010 18:48
 Co nejde silou, jde ještě věrší silou.
Datum: 20. dubna 2010 18:47
 Někdy je to skutečně o život, já ho z jedné nádrže prostě nedostal....
Datum: 20. dubna 2010 17:36
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 to je snad logicky ne?? a když ti to nejde tak hold budeš muset víc zabrat no
Datum: 20. dubna 2010 15:17
 Čau draci chci se zeptat je dobrý olej Castrol 2T a v jakým poměru to mám míchat s benzínem v té prodejně mi jakejsi chlap řekl 1:33 ale moc tomu nevěřím a chci slyšet i vaši odpověd.Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 17:37
Jméno: standa
IP: uživatel9242
 trojclenka kamo  1:40 znamená jeden díl oleje na 40 dílů benzinu....abych ti to ulehčil tak vypisu hodnoty ktery te budou zajimat.....tzn decka oleje(100ml) na 4 litry benzinu ....půl deci(50ml) na 2 litry benzinu....čtvrt deci(25ml)oleje na 1 litr benzinu .......pomer 1:50 nedoporucuju......v nekterych pripadech zpusoboval nadmerny opotrebeni pistnich krouzků. Pomer 1:40 je idealni.
Datum: 21. dubna 2010 17:37
 a ještě bych se chtěl zetat jak se ten poměr počítá prosím vás?
Datum: 20. dubna 2010 21:02
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 na castrol 2T do motocyklu v pomeru 1:50 jsem na jednom pionyru najel 5000 km a nakrouzkach neni nic znat akorat tam mam jehly na ojnici nahore takze si to muzu dovolit pak mam druhyho pio. tam jsem najel prez 500 km mazu taky 1:50 a bez problemu. Hodne lidi dava 1:40 to je 25 ml na 1L benalu, a hodne lidi dava 1:50 i do silnejsich stroju a bez problemu. Takze doporucuju davat 1:40-1:50 je to natobe ale radeji davej vic nez min hlavne to musis michat v nakym kanystru nebo flašce, v nadrži to nerozmichas. Jinak olej stihl je ve stejny kvalite, bejvava predrazenej
Datum: 20. dubna 2010 19:27
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 dávej červená STIHL 1:33 a uvidíš můžeš i 1:40
Datum: 20. dubna 2010 19:12
 Výkonostní specifikace(JASO, API) nemá zas tak nic společnýho se základovým olejem, ale spíš s aditivama. Míchej to 1:30.
Datum: 20. dubna 2010 18:24
 mám ze zadu na tom napsany JASO FB tak to je jakej olej minerální? a vabral sem dobrej olej?
Datum: 20. dubna 2010 17:39
 osobně bych s minerálem nesel nad 1:40.... mě pak mizí kroužky
Datum: 20. dubna 2010 17:21
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Je to API TC- pro vysoce žatěžované motory, JASO FB- (nevím co přesně určuje) ale vždy je napsáno na minerálních olejech JASO FB/C. Čím vyšší písmenko, tím lépe maže  . Takže tohle je průměrný minerální olej. Já bych radši mazal 1:40 kvůli pouzru na klice.
Datum: 20. dubna 2010 15:10
 a je to polosyntetycký nebo syntetycký olej?
Datum: 20. dubna 2010 14:57
Jméno: Vybrouš
IP: uživatel7685
 Já s nim míchám 1:50 a svíčka je cihlová, někdo zase říká že je to málo.
Datum: 20. dubna 2010 14:39
 Zdravím máte nekdo zkušenosti s gelovým akumulátorem 6 V / 7.0 Ah ??? Jestli je odlišny od normalních baterii s elektrolitem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 18:58
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Gelovy akumulatory se nici vetsim napetim pri dobijeni. To co vydrzi oloveny akumulator, nevydrzi gelovka. Davat ji do jawy je nesmysl, kor kdyz ma clovek rozstelovany dobijeni.
Datum: 20. dubna 2010 18:58
 Mám ho sice jenom krátkou dobu ale zdá se mi mnohem lepší než obyčejný olověný. Ale musí se nabíjet nabíječkou přímo určenou k nabíjení gelových akumulátorů
Datum: 20. dubna 2010 18:58
 ahoj draci platí se i u starsich motorek za ten prepis 10000kč nebo to platí jenom u aut?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 15:11
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Naštěstí jen u aut.
Datum: 20. dubna 2010 15:11
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 čau hale prosím vás nevíte z čeho je tadle karburace ?
http://uloz.to/4598719/dsc01267.jpg.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 14:34
Datum: 20. dubna 2010 14:34
 Čest všem,chtěl bych se chlapi zeptat mám mustanga a mám tam hlavní trysku 68 a chtěl bych tam dát 78 .Co by to dělalo s tou věčí tryskou za divy ..prosím odepište Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 21:22
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Bude to kouřit,chlastat, a to je tak asi všechno.
Datum: 21. dubna 2010 21:22
 To můžu potvrdit. Mustang po GO měl na brzdě 3,8 koně...  V pohodě....
Datum: 20. dubna 2010 10:20
 Pořádně seštelovaný, utěsněný fichtl nejlépe po GO dosáhne výkonu okolo 4 koní.
Datum: 19. dubna 2010 22:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli myslíš že největší výkon dosáhneš výbrusem nebo triskou nebo nalitím 100oktanovýho benzínu tak jsi vedle jak to péro
Datum: 19. dubna 2010 22:38
 jo hochu v karbecu výkon schovaný neni...to hledáš na špatném místě....koně jsou schované ve válci
Datum: 19. dubna 2010 21:49
 tak 70 by mohlo byt prostě potřebuju s toho vytáhnout ten nejvetší vykon a rychlost tak mi prosím poraďte
Datum: 19. dubna 2010 21:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 bez úprav to pojede ještě hůř...a 72 je taky moc...nech tam tu 68 v 78 trisce koně schovaný nejsou..
Datum: 19. dubna 2010 21:29
 S cim ste delaly jizdy na AMko ja na tom skutrovym simalo co vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 19:54
 já sem dělal Am na Yuki 125, jela celkem dobře, ale ta kvalita zpracování nic moc
Datum: 20. dubna 2010 19:54
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Honda 125 Varadero- líný těžký hnus a Honda CBF 250- krásná motorka, krásně ovladatelná, akorát výkon. Super stroj.
Datum: 20. dubna 2010 15:13
 Yamaha YBR 125, Kawasaki ER-5 (vsechny stopetadvácy jezdily tak na me zbylo petikilo  )
Datum: 20. dubna 2010 13:40
Jméno: mm
IP: uživatel1411
 yamaha dragstar 125 chpper
Datum: 20. dubna 2010 13:06
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 suzuki GSX-R 1300 hayabusha
Datum: 20. dubna 2010 8:14
 Na Yamaha TDR 125 jsem dělal AM i A1
Datum: 19. dubna 2010 22:20
|



|