Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Tomas
IP: uživatel7934
 draci co rikate na simsona je to dobrej stroj ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 20:09
 a naconalisti,pokud mate stroj v pořádku tak se to kazit nemuže a mam možnost posoudit pionžr a simson a prostě pincek na to nemá
Datum: 23. dubna 2010 20:09
 a naconalisti,pokud mate stroj v pořádku tak se to kazit nemuže a mam možnost posoudit pionžr a simson a prostě pincek na to nemá
Datum: 23. dubna 2010 20:09
 Když to vezmu obecně tak je simson lepší snad ve všem až na to že je o dost složitější a víc se sere ale mé veteránské jawařské srdce říká že je simson sračka a zgarb.
Datum: 23. dubna 2010 16:46
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ja ko slušný fichtl da simsona na rovině v pohodě ale do kopcu ne!
Datum: 23. dubna 2010 15:22
 Presne tak
Datum: 23. dubna 2010 14:59
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ač mám 2 fichtly musím říci, že Simák je lepší. Měl jsem tu možnost jet na výletě 10 km na fichtlovi a dalších 10 km na kámošově simsonu. Jednoznačně musím říci- motor má super tah jak v nízkých tak ve vysokých. Má to 4 kvalty- což je super. Dosti dobrý podvozek- ve předu vidle s útlumem, to samé vzadu+ jsou štelovatelné. Díky 4 kvaltům jsem z toho na rovince vymáčkl 80! A to nemá žádné úpravy. Jen obyč Simson enduro. Elektrika- bezkontakt, má to baterii. Krásně vyvážený stroj, krásně se ovládá. Prostě simson vs. fík 5:0 Ne že by byl fík špatný, ale simson je lepší!
Datum: 23. dubna 2010 14:59
Jméno: davis
IP: uživatel455
 fanatici do fechtla  simson: modernější, silnější, pohodlnější, lépe ovladatelný, tichý, že simson je nespolehlivý? kámoš na tom dělal takové kousky, které jsem si s fechtlem nemohl ani dovolit a simson pořád držel, simson je už někde jinde, nemůžete pionýra a simsona srovnávat ten věkový rozdíl je docela velký  , jinak jak se dívám na ty ceny raději bych šel do fechtla, jo a na simsonu se prej dost kazí elektrika, ale to je jen z doslechu.
Datum: 23. dubna 2010 14:39
 presne tak ja mam taky pionyra a kamoš simsona kterej se mu furt kazí a mě fichtl jezdí bez problemu a v pohodě mu to vždycky natřu pionyr je i levnejsi a vic vydrží
Datum: 22. dubna 2010 23:12
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 pioner je ceska srdcovka tak proc se poohlizet po nemcich  a dobrej pioner jede lip i kdyz ma 3 stupne
Datum: 22. dubna 2010 21:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 asi takhle..s každým slušným fíkem předjedeš simsona
Datum: 22. dubna 2010 21:50
 no modernejsi ale modernejsi nieje vzdy lepsi,lebo ked nieco je jednoduchá ako facka to vzdycky jede jako fichtl (okrem zapalovania to casto blbne)
Datum: 22. dubna 2010 21:44
 podle mě je simson srajda na entou,Jsem jednoznačně zastánce pionýrů,už díky tomu že bratr síma má,a vím co to dá za práci "aby mu to vubec nějak jelo"
Datum: 22. dubna 2010 21:27
 hlavní je že je to modernější konstrukce stroje jak motorově tak rám atd
Datum: 22. dubna 2010 20:40
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ale drahe dily na němca =)=)
Datum: 22. dubna 2010 20:39
 Je dobrej ale jsou lepsi...
Datum: 22. dubna 2010 20:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dobrá a spolehlivá padesátka za dobrý peníze s dobrou dostupností a cenou dílů...
Datum: 22. dubna 2010 20:00
 podle mě ne, já jsem zastáncem poctivejch pionýrů
Datum: 22. dubna 2010 19:55
 Zdar draci,prosím o pomoc,dneska při jízdě sem ztratil levé víko pod sedlem,kdyby jste ho někdo měl,nejlépe v oranžové barvě,napište.Je to na ČZ 175/487
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 19:06
 Zdar je nějaká svíčka která se neulije já mám furt ten stejný problém pincek mi lítá jak drak ale ulívají se mi dost často svíčky jakou by jste mi doporučili svíčku a chci se zeptat ještě na jednu věc víte jak je na pinckovy jak máte spoj karbec a sací koleno tak na karbecu je zespodu tokvej váleček s dirkou když to přechlastáte tak od tam kape benzin já když přidám plyn tak mě od tam vždycky vyfoukne trošku benzinu toková jak pára je to ok nebo je to závada hladinu mám ok jehlu ok
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 23:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele pro mě najet na fíku 1 000km je otázka jednoho měsice prázdnin..a jestli je někdo jarda a nemá to seřízený a jezdí jak pošuk tak je to možný...
Datum: 22. dubna 2010 23:39
 *píst*
Datum: 22. dubna 2010 22:08
 Ano propálený íst od této svíčky,jsem viděl na vlastní oči.
Datum: 22. dubna 2010 22:07
Jméno: trubka
IP: uživatel9252
 I pro péro,písmena i číslice na svíčce zná ,doufám každý,ale tady byla otázka jestli někdo viděl propálený píst od této svíčky na fichtlu.Přeci při špatně seřízeném motoru chudák fichtl ani nejede.Natož propálit píst.To musíš tajet tak 1000 km.Ale to pak jseš borec.
Datum: 22. dubna 2010 22:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Y zanemná vystrčenej jiskřič...a při špatně seřízeným motoru ( předstih,karbec) může propálit píst
Datum: 22. dubna 2010 21:52
Jméno: trubka
IP: uživatel9252
 dachle to jsi slyšel nebo i viděl a ještě na pionýru ?
Datum: 22. dubna 2010 21:40
 trubko : hele v tomhletom se ho musím zastat,tato svíčka umí propalovat písty,ale je to díky tomu,že je nastavená moc chudá směs,a málo oleje....
Datum: 22. dubna 2010 21:29
Jméno: trubka
IP: uživatel9252
 mustangisto jak může svíčka N15YC propálit píst ? Můžeš vysvětlit takovou blbost co tu radíš ?
Datum: 22. dubna 2010 21:25
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 na svicce zas tak nezalezi ja mam NGK B7HS a ta chaty dobre za studena tepli radsi roztlacim i kdyz to chytne hnedka na naslapnuti to nekdy zdechne a pak to de spatne roztlacit ale to je spis zalezitost fichtla a sestelovani. Tvuj problem bude vtom ze se ti uchlastava de ti tam moc benzinu nastav hladinu a popripade dej niz jehlu
Datum: 22. dubna 2010 19:36
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Svíčku dej N17C nebo N15YCn co tam máš teďka za svíčku? ale pozor ta N15YC může propálit píst
Datum: 22. dubna 2010 19:19
 Zdar draci.Mám fíka 20ku,a nejde mi nahodit přez nakopávačku ani roztlačit.
Benzín mám správný oktany,karbec taky ok,zapalko na chlup seřízený a jiskru hází jak blázen.
Prostě mi to nejede.
Proto mám dotaz týkající se komprese,jak zjistím zda,a jaká je,a kolika způsoby poznám,zda mi to táhne přez klikovku z převodů olej(teda krom toho,že je svíčka od oleje zas...á).
Díky moc všem,kdo odpoví.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 19:22
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 tak to máš hodně divného stroja a to že ti to párkrát plclo do karbecu je taky záhada a po 100 metrech konec tak to je hodně špatné. Zkus si pohrát s odtrhem a předstihem.nebo dej jiné zápalko. Kolik dáváš oleja do benzína?
Datum: 23. dubna 2010 19:22
 Díky draci,je asi 20km po výbrusu,a zapoměl sem,že dnes když sem ho po zimě nastartoval nakopávačkou,tak v pohodě chytnul.Po asi 100 metrech konec.Když sem se to pokoušel asi po 20té nastartovat rostlačením,tak krátce chytl s menšími rankami do karburátoru,a od té doby trucuje.
Datum: 22. dubna 2010 21:02
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 tak to je problém když ti nechytne ani tak ani tak hm to je hodně špatné můžeš mít kroužky odešlé že to nemá kompres.Jak se ti šlape na páku? jde to zlehka uplně nebo trochu ztěžka? A zkoušel jsi odtrh na svíčce nebo kondenzátor, indučku?
Datum: 22. dubna 2010 19:22
 nastartuj fíka,stoupni si za výfuk,pokud bude ten kouř strašně dýmavej a štiplavej,nejspíš ti to žere převodák,pak tou černou mokrou svíčkou to poznáš,a že to nejede,nebo jede ale špatně....
Datum: 22. dubna 2010 18:45
 ahoj draci,je mozny ze mam doma fika 21 rok vyroby 1980??
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 18:28
 jasný že jsem,ale za pár minut jdu jezdit
Datum: 22. dubna 2010 18:28
 jo dík ses na icku?
Datum: 22. dubna 2010 18:25
 jo je klidně,znám kámoše kterej má i 81..to už byl myslím poslední rok výroby 21
Datum: 22. dubna 2010 18:25
Jméno: petr
IP: uživatel1318
 zdarec draci mám jawu 250 a newím jak udelat předstich... neporadíteme nekdo? kamoš mě ho wždycky nastawil jak má být ale po naká době se rozeštelowal newíte jak proti tomui aby se to nerozeštelowáwalo? dííky moc za odpowědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 7:06
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Může se i nadměrně opotřebovávat pertinax na kladívku, což u některých dovážených kladívek není zase tak neobvyklé. Jak se postupně zmenšuje odtrh, tak se zmenšuje i předstih. Je nutné občas namazat filc, který potom maže vačku a pertinax kladívka nejde tak nasucho.
Datum: 23. dubna 2010 7:06
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 To že se ti to rozeštelovává tak se ti může vždycky pohnout destička tím že se ti povolí šroubky co ji drží a už je celý předstih špatný.Nemáš náhodou strhlé šroubky co drží tu destičku?
Datum: 22. dubna 2010 19:25
 přesně tak, první problém je v prohozených písmenkách v a w...normalne je vydloubni a prohod mezi sebou, posledni dobou je tenhle problem az podezrele castej...jinak na nastaveni predstihu je na netu mraky navodu, podle kterejch to pochopi uplne kazdej, takze staci hledat
Datum: 22. dubna 2010 18:16
Jméno: ...
IP: uživatel7673
 asi máš přehozený w s v na klávesnici asi sis toho nevšiml....
Datum: 22. dubna 2010 17:58
 cus draci, potrebuju poradit koupil jsem si babettu ale ma oloupany lak. potrebuju poradit s nejakym kvalitnim lakem. nejlepe: barva ve spreji - modra predem dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 14:07
Datum: 23. dubna 2010 14:07
 slovo Kvalitní a slovo Sprej nejdou dohromady...jestli to chceš kvalitně tak ne sprejem
Datum: 22. dubna 2010 18:18
Jméno: Johny
IP: uživatel9046
 Zdarec. nevíte někdo jak mám zatěsnit výfuk na babettě 210 azbestovou šňůrou? Mezi kolenem a výfukem je tak malá skulinka že nemám šanci tam tu šňůru nějak dostat. Nevíte někdo o nějakých tipech, jak ji tam dát? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 19:59
 Zdar, nejlíp tam jde ta od SESY, povoliš tu matku nasadíš na koleno a obmotáš kolem toho kolena, pak jí tam truchu vmáčkni šroubovákem a utáhni mátky a je to perfektně utěsněný
Datum: 22. dubna 2010 19:59
Jméno: karel
IP: uživatel9178
 Čau draci chci lakovat jawau 21 sport do červený a nevim jakej lak mám použít aby to bylo kvalitní a ještě něco mám babetu 207 a nestartuje novej benzín hlava těsní svíčka nová hází jiskru a už opravdu nevim ani neškytne dík moc za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 16:41
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 a máš vyčištěný karburátor? Jestli babetta nějakou dobu stála tak je to celkem možné že je ucpaný.
Datum: 22. dubna 2010 16:41
 zadar draci snažim se zprovoznit ČZ 125/453 Ale nedává mi jiskru Kdyby prosím někdo věděl tak mi prosím poradteSvíčkou to není kontakty kladívka jsem čistil A menil jsem i indukčku Moc prosím o radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 7:17
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Zkontroluj ještě, jestli je kladívko pořádně odizolované od kostry a zkontroluj veškeré kontakty související se zapalováním. Kontakty přerušovače na sebe pořádně dosedají?
Datum: 23. dubna 2010 7:17
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 zkus vyměnit kondenzátor
Datum: 22. dubna 2010 15:30
Jméno: petr
IP: uživatel9107
 čau hoši jak mám snížit hlavu, zvládnu to síám nb někam do opravny???? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 23:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mixér
Datum: 22. dubna 2010 23:40
Jméno: trubka
IP: uživatel9252
 Co takhle vrtačku s praporkem
Datum: 22. dubna 2010 21:37
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Jde to na soustruhu
Datum: 22. dubna 2010 19:28
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 spíš frézku ne ??
Datum: 22. dubna 2010 15:21
 Potrebujes na to soustruh
Datum: 22. dubna 2010 15:00
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,na kolik stupŇů celsia se zahře hlava a válec při delší jízdě cca 1 hodina.budu si kupovat tmel na opravu závitů, protože mám strhanej závit ve hlavě a ten tmel má také nějakou hranici teploty
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 18:22
 na povrchu je cca jak pise steve, jinak teplota ve spalovacim prostoru v okamziku zazehu je cca 1800 stupnu...ale je tam jen velice krátký okamžik
Datum: 22. dubna 2010 18:22
 pocitej hodne pres sto, v lete i tech 130, prece jen je to 2T vzduchem chlazeny tak ma velky vykyvy...navic on ma na povrchu 130C, teploty ve spalovacim prostoru jsou obrovske a maji velke vykovy, viz jak musi byt odolna teplote svicka...takze misto tmelu radsi treba tekuty kov nebo udelat novej vetsi zavit a do neho vmontovat redukci - vlozku se zavitem na svicku...ale nejjednodusi je si zajit na nejakej vrakac...
Datum: 22. dubna 2010 17:01
Jméno: Fogi
IP: uživatel9217
 Ty nas strhly zavit na svičku?? To bych ti doporučil koupit novou hlavu.Jinak počitam že kolem tech 100°C Tam bude
Datum: 22. dubna 2010 15:55
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 Ahoj draci, dotaz - pionýr mi při jízdě na plný plyn po čase (asi 20s s plynem, záleží na zahřátí motoru) vadne, prostě naprosto ztratí, jak kdyby přestala házet svíce, pokud plyn uberu a za 5s zas přídám, opět jede v pořádku do doby, než přidám plnej. 5ešil jsem plovákovku, bohatost, můžu vyloučit zapalování (kromě svíčky, tu nemám jak otestovat za jízdy). Ale přes VN kabel hází, otáčkoměr registruje. Víceméně to závisí na teplotě, pokud je motor studenej, nedělá to, jak se ohřeje, začne toto dělat, čím míň beru za plyn, tím déle jezdím pak s plným. Opakuji, plovákovkou a přítokem paliva to není. Flitr už jsem taky měnil, výfuk čistil, válec kontroloval. Čím to tedy může být? Děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 17:04
 neco podobneho jsem resil hodnekrat, kdyz uz to nebyl pricpany kohoutek, ventil ci nizka plovakovka tak prisednute vicko na nadrzi...jinak toto je typicky znak chude smesi, pokud to dela na plny plyn tak zkontroluj ten privod a v krajnim pripade (ale opravdu jen krajnim) to pak resi vetsi tryska (obohaceni smesi aby nebyla tak chuda zeano)...
Datum: 22. dubna 2010 17:04
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 Do teď mi to dělalo taky. Když jsem motor měl hodně vytočený nebo když jsem jel delší dobu na plný plyn tak to začlo zdechávat a musel sem pustit celý plyn a znovu přidat pomalu, aby to jelo. Ale dal jsem nový kohoutek a ted jezdím trojku plný a můžu točit i do vyskokých otáček. PS: kupovat nový kohoutek jako já nemusíš stačí pročistit ten co máš, nebo je možná jen zanesené sítko. Pak napiš jak jsi dopadl. jsem docela zvědaví, jestli se ti to vyřeší tak jako mě.
Datum: 22. dubna 2010 16:48
 Zkusit studenou svíčku N14, N15 jestli to nebude lepší
Datum: 22. dubna 2010 15:07
 Čau draci co to je za olej Prosint 2 to je syntetyka nebo polosyntetyka nebo minerální olej? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 16:26
 je to polosintetika,něco jako esso 2t special
Datum: 22. dubna 2010 16:26
 zdravim nevite kde sezenu kliku a pistni čep do mosquia?? loziska bych mel sehnat všude kdyz tak napište mi nejake stranky kde se to da obednat diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 11:26
 nevíte někdo kolik stojí řidičsky prukaz ve vítkově na A s omezením?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 22:03
 ...
Datum: 24. dubna 2010 22:03
 jake mate zkušenosti a zažitky s jawo 350/639?jak by jste ji popsali?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 15:38
 Stando souhlasim s tebou ty motory jsou lepsi jenom co je pravda, ale zas tragedie ty 639 nejsou jenom poradne zatahne na 3500 otackach jinak Steve to shrnul perfektne
Datum: 23. dubna 2010 15:38
Jméno: standa
IP: uživatel9242
 Muj osobní nazor je,ze 632-4 jede líp. 638-9 jen jede víc a za víc.....jezdil sem na vsem od 354 po 639 a ty hlinikovy 4K mi nejak neohromili,naopak docela sklamali po jezdeni na litinovym 2K v 632.....
Datum: 23. dubna 2010 15:10
 diki STEVE přesne takove informace jsem chtel vedet mam rad stare stroje ale zatim jsem měl jen ty slabší ale 350 se mi libí už hodně dlouho nevim proč asi kvuli toho co jsi psal moc se těším na to až si v lete udelam ridičak a koupim si ji
Datum: 22. dubna 2010 23:15
 Michal netusi, asi nani ani nejel a mele jen veci vsemi nezasvecenymi rikane...prozil jsme na ni cely svy mladi, delal jsme na ni i zaverecky v autoskole, je to poctivy cesky stroj...ze to zere? dyt je to dvoutakt, je to tripade, spotreba hodne zavisi na serizeni masiny a stylu jizdy...ze je to nespolehlivy? kdeze, pokud jsi trochu sikovny tak ti bude delat sluzbu mraky let, obcas tu a tam vymenis abys zustal ve forme a jinak je to nezmar a velmi spolehlivy stroj, vzdy dojedes...ze neni vykonny? nerekl bych, tech 19kW neni zas tak malo a ten stroj nebyl navrhovan na zavodni okruhy, je to pro cestovani, jizdu do zamestnani, vylety a kochacky ale dokaze to natrit kdejakymu japonci slabsi kubatury, nejde ani tak o vykon jako o prubeh, odpich, to si musis zaizt...a neni pravda ze to tahne az od konce zeleneho "economic" pole, to je jen takovej neduh 640 s dvoukomorovymi laufy, ty klasicky a neuskrceny 638 a 639 tim netrpi a da se jezdit s tim ve stulu chopper, pro krajinkare nadrhera...ze smrdi? co cekat od stroje s tak dlouhou tradici o takove kubature a s takovym velkym sanim a nedokonalym vyplachovanim, spis bych toto bral jako plus nez jako mouchu na teto vic nez dobre masine, tak jako zvuk a jizda i ten smrad ji charakterizuje (a pro ty co mazou sajrajtama tak i modry dym nad mestem po projeti tripade)...ta spojka je opravdu neduh, lepsi je si tam dat tu spojku ze 634 jak uz karlos. rekl, pruzna mezilamela se stejne casem vymacka ale ta ctverkova spojka tam je pak v pohode, ten motor pak je bozskej v cele sve celistvosti...jinak Vape schvaluju, je to krok kupredu a resi to 50% poruchovosti na masine, dalsi vyhodou je Oilmaster, bezvadna vecicka, nejenze setri kapsu ale motor si pak vrni, byla na 639 choppru a pak hlavne na 640 kalifech...co k ni jinak rict? muzu jen doporucit, levny vozitko, nenarocny na udrzbu, hodne mi dala, je to ceskej stroj kterej je charismatickej a ma toho hodne co do sebe...coz se o japoncich (byt se svymi vykony jezdi jinou tridu) rict neda...casem pochopis ze maisna neni o vykonu ale dusi te masiny, vztahu k ni a srdicku...asi proto byla tripade pro me skvelou postarsi damou ktera me vozila i vychovavala...hodne jsem toho vycnechal ale jako navod a doporuceni jinak velmi vsestranneho stroje to doufam staci...
Datum: 22. dubna 2010 20:32
 Já jsem teď zrovna nedávno koupil 639 a nemůžu si na ni stěžovat
Datum: 22. dubna 2010 20:24
 Michal21 evidentne si 350 nemel zas tak tragicky tezsi to neni. spotreba neni az tak extremni a vykon ? co by si cekal od stroje staryho 24 let ? Hlavne tohle neni o tom trhat asfalt, ale o potitku z jizdy BTW kdyz to umis sestelovat a udrzujes sestelovana vydrzi dlouho, ale bezkontakt je jistota a ano tahnou az od 3500 otacek, ale pak jedou a kdyz chces jet sportovnejsi jizdu nikdo nerika, ze musis tocit pod 3 a pul
Datum: 22. dubna 2010 19:40
 tak do 350bych určitě nešel je to těžky jak hovado žere to ja tank a vykon není nějak ohromující a navíc když tam máš klasicky zápalko a ne bezkontakt tak to musíš pravidelně seřizovat a když ne tak se to bude hádat a tím pádem to pojede míň a ty 638,639 a 640 táhnou až od vrchu
Datum: 22. dubna 2010 19:32
 jo este sem zapomel. Spojka je nekdy dost otravna da se to eliminovat pruznou mezilamelou, nebo vymenou spojky za spojku z 634
Datum: 22. dubna 2010 14:02
 vykon ma az od vyssich otacek (asi od tech 3500ot/min) - v tomhle je lepsi motor 350/634. Kotoucova brzda je dobra vec, kdyz se udrzuje. Posaz za riditkama je super i mista je tam celkem dost. SPolehlivost je podle toho jak se o ni staras ja tam mam VAPE a nidy se mi nestalo, ze bych musel neco opravovat abych dojel. Spotreba je trochu vetsi kdyz ji zenes (moje si veme asi 5 - 6 litru/100km), ale to je dost podle stylu jizdy..
Datum: 22. dubna 2010 13:59
Jméno: jousif
IP: uživatel7459
 zdar drací  mam takej malej problém  mam doma rozebranou jawu dandy 50 sport  s porouchanou převodovkou  respektive se mi ohoblovali vnitřní zuby na kolečkách  newim si rady  schaněl sem nikdo nema poradte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2010 9:40
Jméno: jouisif
IP: uživatel7459
Datum: 30. dubna 2010 9:40
Jméno: Lori.
IP: uživatel8590
 Toto malej problem neni  to je dost velkej problem... Do Jawy si zkousel volat? pak jedine servisy... btw novej motor sem videl na motoinzerci za 3k... jinak bejt tebou bych to prodal
Datum: 22. dubna 2010 16:28
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 dá se sehnat uplne novej motor cena cca 10 000
Datum: 22. dubna 2010 13:35
 Zdarec,už si nevím rady,udělal jsem go komplet motoru,pouzdra v prevodovce a některá kolečka,nová klika,válec s pístem,ložiska NSK,prostě vše s absolutni přesnosti-změření kliky v hrotech-vůle pistu ve valci a kroužku-zabroušení kanalků (přesah vložky ve valci) a fichtl ne a ne jet.Nechce táhnout ,cíti každé mírne stoupání a když otevřu plyn do plného tak se jakoby zadusí (celkově to hodně rezonuje do vzduch filtru) dusi se ale i v nižších otačkach,jde pomalu do otáček.Zkoušel jsem přívírat a otevírat vzduch menít trysky menší a větší a pořad to není ono.Jedine co jsem neměnil je kolinko karburátoru,samotný karburátor asi 3x,vyfuk jsem zkoušel taky jiny.Předstih mám 1.6 odtrh 0,4 pochopitene,že jsem zkousel jine varianty a pořad nic.Upozornuji,že mám najeto pouze 350km,tak jestli se to musi rozjedit?A sednout?Nevím ale známy říkal,jak nejde od začátku nepujde nikdy.Díky za info a různé náměty,uvítám vše.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 9:44
 Ahoj,tak zbroušení a vyleštění kolínka karburátoru pomohlo,teď už směs hladce frčí do válce.Vzduch filtr mám otevřený jak má být od fabriky akorád v karbeci mám větší volnoběžnou trysku 45 původně byla 38.Fichtl se nedusí a hezky táhne a má takový správný zvuk,nic přidušenýho.Jinak mám najeto 450km a koukal jsem se sacím otvorem na pist a teprve se začína sjíždět honování s pistu,kamarád říkal ,že pořádně začne jezdit až na 2tis km,až se motor pořádně uvolni,zajede.
Datum: 25. dubna 2010 9:44
 Pouzdra jsou v pohodě,převodovku jsem zkoušel na sucho ještě bez kliky.Podařilo se mi sehnat ještě ty staré kvalitní (světlé pouzdra,ty nové co se prodávají teď jsou pěkné smejdy,brzy se vydřou navíc co je hlavní špatně vymezí převodovku) upravily se v soustruhu a pak vystružníkem,převodovka jde z lehka.Problém vidím ve špatně načasovaném motoru,chce to sladit vzduch a benzin dohromady,uvidím až namontuju to již zmiňované opravené kolínko:
Datum: 23. dubna 2010 8:48
Jméno: paja
IP: uživatel6484
 nejde ten motor ztuha? mě to dělal taky a byly to špatný puozdra převodoky, motor měl co delat tahnou sám sebe
Datum: 23. dubna 2010 8:28
 Ahoj,jehlu mám na 3 zářezu,mažu 1:33 plnou syntetikou (leju ji i do jawy 350,mám za dobrou cenu) a mam jehly na čepu.Nakládat mu nakládám skoro hned od začátku,u nás to je samej kopec,tak než abych drbal první kvalt delší dobu,tak radší podržím 2 na plnej třeba i 5 min a jen co vyjedu kopec tak mažu chcípákem,právě ho musím pořád dost držet protože se dusí(jako kdyz mu dáš ruku před filtr)nechce táhnout.Dnes mě to nedalo a odmontoval jsem to kolínko karburátoru a přišel jsem na to,že díra kolínka na hoře u karburátoru je špatně vyfrézovaná,spodní hrana je křívá a zasahuje do prostoru nasávání směsi,tuďíš si myslim,že směs narážela o spodní hranu kolínka a měla tendenci se zabržďovat a nebo se vracet zpět.V práci jsem nechal přefrézovat a pro jistotu o 1,5mm ještě zvetšit (jen směrem dolu,kde byl přesah) a zbrousit hranu kde se kolinko láme.Teď už jen o víkendu přeleštím aby se směs nezadrhavala (musí být jak zrcadlo) a po víkendu se uvídi.Jinak deky moc za pomoc všem  \\r\\n
Datum: 22. dubna 2010 23:25
 chce to počkat po záběhu a dobře mazat. Jakou máš svíčku? Po 350 km bych mu ale začal trochu pomalu nakládat, ale bacha. Já osobně dělám záběh prvních 100 km velice mírně a benzín 1:30 (Castrol Garden)od 100km , jehla na 3 zářezu -jezdím tak, že třeba 5s plnej, pak uberu a minutu jedu na půl plynu a zase plnej, volnoběh má zvýšenej, z kopce vypnu zapalování a dám plnejpěkně se promaže, do kopce půl plynu max. Nebrzdím motorem. po 500 km se stím nemažu a jezdím co to dá. Od 500 km dávám 1:33 (Castrol Garden a mám to na bronzovejch futrech) . jehla na druhým a vše znovu seřídím, vyměním svíčku. 500 km musí stačit.
Datum: 22. dubna 2010 23:08
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zkontroluj jehlu aby byl plíšek na třetím zářezu shora a zkus odtrh na svíčce jiný.Koliks dal oleju do benálu? Hlavně to něžeň do plného když to zabíháš jak to špatně zaběhneš tak ti to uplně špatně pojede
Datum: 22. dubna 2010 19:45
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cus no hele tohle me delalo taky a pomohlo mi ze sem do valce vstříknil trochu oleje a asi po 200 metrech uz to jelo jak má.nebo jeste skus predstih
Datum: 22. dubna 2010 15:02
 Filtr mám nový a výfuky jsem zkoušel 2,teď momentálně tam mám tu Maďarskou repliku co se prodává kolem 600kč.
Datum: 22. dubna 2010 8:46
Jméno: Hlmut
IP: uživatel3093
 Nemas zajeto, casem se to zlepsi, cistil si vyfuk? Mas cisty vzduch. filtr?
Datum: 22. dubna 2010 4:42
Jméno: jabí
IP: uživatel5654
 Zdravim vsechny.. Mam dotaz.. Vlastnim Jawu 05 a pri cisteni hlavy a valce jsem zlomil pistni krouzek, takze kupuju novej.. Problem je v tom, ze nevim, kolikaty vybrus motorka ma, zdedil jsem ji. Chci se zeptat, jestli se da nejak kpoznat, kolikatej vybrus mam, pripadne jestli vadi, kdyz se pri nakupu krouzku seknu treba o jeden vybrus? Btw, nevim jestli je to k necemu, ale radsi to reknu, mam na pistu 3 krouzky, ne 2 jak to byva normalne.. Neznamena to, ze uz mel hodne vybrusu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 20:07
 Na píst je číslo výbrusu vyražený. Aby to bylo vyražený na válci je blbost. Proč by se s tím někdo při každým výbrusu vybrušoval a vzrážel znova. Tří kroužkový písty se dělaly do roku 1980.
Datum: 22. dubna 2010 20:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele 3kroužkový písty bývají většinou jen u nultého výbrusu,ale není to pravidlo...kdyby jsi náhodou koupil kroužek na první a válec měl nultej tak se nic neděje,kroužek připiluješ a jedeš..
Datum: 21. dubna 2010 23:02
 No,máš to na válci vyražený,ale nejlepší je si válec vzít do mototechny sebou,at ti na to dají přesný kroužky,nebo změřit šuplerou,,nultý výbrus má 38.00.Při každým výbrusu se přivává 00.25.Příklad: první výbrus : 38:25
Datum: 21. dubna 2010 22:45
|



|