Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdr - moc mi nestartuje babetta 207 - pustim benal, zavru vzduch a jdu rozslapavat( nemam stojan tak musim rozslapavat)- kdyz rozslapuju z mirnyho kopce je proste mrtva ale az tak za 150-200 metru zacne chytat - parkrat zas zdechne a pak se chytne - a kdyz je benal v systemu tak pak chyta paradne -dvakrat slapnu a jedu???? -myslite ze to je nizkou hladinou v plovakovce??? - ja myslim ze jo - a tedy nvm jak ji mam zvednout. dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2010 18:13
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Jak říká boocher, nech to ohřát.
Datum: 26. března 2010 18:13
 nj - ale me zacne naskakovat motor az po tech 200 metrech - ne ze by me naskocila a chcipala - on je ten motor tech 200 metru uplne zheblej a az pak pomalu naskakuje
Datum: 26. března 2010 15:37
 myslim ze je to normalni... Me uz proslo rukama 7 babet a vsechny to tak delaly... To chce proste dat na stojanek,nechat to chvilku plkat se syticem,pak vypnout sytic a trochu protůrovat motor... Ja kdyz neudelam tuto akci a hned jedu tak to taky tech 300 metrů chcípá a pak se to rozchrchlá a jede to
Datum: 26. března 2010 13:46
Jméno: Karel
IP: uživatel9032
 ahoj, můžete mi prosím někdo poradit, jak vyndám šnek z náhonu tachometru? Mělo by stačit rvát za ten závit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2010 18:46
 no tou pojistkou myslim ten kolik. no esi by to slo tou casti ze zavitem nevim amozes to skusit, ja to delal tak jak sem napsal a je to OK.
Datum: 26. března 2010 18:46
 no tou pojistkou myslim ten kolik. no esi by to slo tou casti ze zavitem nevim amozes to skusit, ja to delal tak jak sem napsal a je to OK.
Datum: 26. března 2010 18:27
Jméno: Karel
IP: uživatel9035
 O ktere pojistce to prosimte mluvis? Neni mi jasne, jakou bych mel vyklepnout..
A tahani ciste za tu zavitovou cast, kam byl nasroubovat bowden by tedy nefungovalo?
Datum: 26. března 2010 18:21
 Zdar , vyklepni tu pojistku pak to to ho čtyřhranu pro lanko strč tam nakou zeleznou tycinku a pak do ni bouchni a vyleze ti vyleze šnek i s tiim válečkem kerej zajištoval ten kolik. Jo a nahřej ten nahon až budes vyklepavat teho šneka
Datum: 26. března 2010 17:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli myslíš ten šnek ve kterým je zašroubovaný náhon tak to jen vytáhneš
Datum: 26. března 2010 13:26
Jméno: Karel
IP: uživatel9035
 me jde prave o to, jak vyndat ten maly snek.. Tusite nekdo?
Datum: 26. března 2010 10:28
 no ja vim jak vyndat ten velkej snek - tedy to kolo - musis vyndat plechovou prachovku ktera je kolemtoho velkyho sneka a pak to jde - a ten druhej nvm teda - tam musis nejak vyrazit ten zajistovaci kolicek co to jisti a pak nvm - jednou jsem to zkousel po vyndani toho kolicku a neslo to - asi to tam je nejak zalisovany jeste.
Datum: 26. března 2010 8:04
 zdar draci, chci si vyrobit tyrystorové zapalování na jawu 350 nemáte někdo schéma, návod, radu? pište klidně na mail dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2010 21:29
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 To Standa - jojo, mám minůrka, za poslední leta jsem stihnul ale akorát tak rám, mechaniku a z většiny výdřevu a karosařinu, ale asi to znáš sám... kde brát čas a nekrást  Takže díky babrání kolem rekonstruke domu už tři roky odpočívá v přístřešku na zahradě. No, snad letos...
Datum: 26. března 2010 21:29
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 To vacin - to jsi mě pobavil  opravdu mám tak čas dotahovat teoretické nápady druhých  . Nebuď línej a vyvíjej za svůj čas a peníze  . Nic ve zlým...
Datum: 26. března 2010 21:27
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 hele Chongu, něco takovýho jsem taky vyvíjej. ale mam tam takovej zlepšováček. ten kondik by se nenabíjel přes trafo z baterky , ale z cívky(viz Tvoje low-cost CDI ala babetta) a toho PICka by živila jen malá baterčička lithiová, jedna na sezonu. on by ve sleep modu tolik nebral. Co ty na to? nechceš to za mě dodělat?
Datum: 26. března 2010 18:38
Jméno: standa
IP: uživatel9037
 Chongu ty máš Minora??? Zejrám na to jako trubka....nikdy sem si nemyslel ze jsi az tak zapálenej veteránista!! Hlavně at se daří....moc peknej model!! A hlavně 2T
Datum: 26. března 2010 13:41
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Tohle zapalko se dá upravit i pro dvouválec. Použil by se jden hall a clonka rozdělená na dvě půlky. Procesor by podle hrany 0 -> 1 nebo 1-: 0 poznal do kterého válce pálit. Pro dvě kladívka to nejni, bo procesor má v poslední verzi volnej pouze jeden vstup. Konec by obsahoval dva kondenzátory a dva tyristory. Myslíš-li to vajgle vážně, najdi si mě a napiš mailem. Chci to vyvíjet pro moje aero minor, ale protože se k elektroinstalaci neschyluje byl bych ochotnej to ve spolupráci (!) vyvinout. Jednodušší verze je použít clonku s dvěma výřezy a pálit v HU a DU, pak zapojení CDI nevyžaduje žádnou úpravu.
Datum: 26. března 2010 12:41
Jméno: standa
IP: uživatel9037
http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-tyristorove-cdi-zapalovani-v20.html místo kladívka je možný použít třeba hallovo čidlo,ale není to nutné..... ale jak se popereš s dvouválcem,to nevim.....tohle je delany na jednoválec..... dalo by se to spíchnout tak,že budou obě svíčky pálit naráz....tj jeden píst v HU druhej píst v DU....takle treba pálí VAPE..... možná by to chtelo sehnat indukční civku VAPE(monolit s dvěma výstupy) a podle toho upravit výstupní napětí z tyristoru.....
Datum: 26. března 2010 12:26
 zdarec draci,poradte mi v čem mám vyčistit karbec...mám na výběr budto z octu v poměru 1:1,ale na to si každej stěžuje...tak co kdybych to na chvíli ponořil do acetonu,máchal s karbcem,?vyčistilo by se to od binčusu?dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2010 16:02
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 udělej to octem s vodou 1:1,ale octu maličko míň
Datum: 26. března 2010 16:02
 Já mám na profouknutí velikou stříkačku, vždycky ji narvu ke kanálku a profouknu buď vzduchem nebo benzínem
Datum: 26. března 2010 12:58
 stačí benzín a nakej štětec
Datum: 26. března 2010 12:33
Jméno: standa
IP: uživatel9037
 Já to vždycky jen vylouhoval v benzínu a vyfoukal kompresorem,ale ten ocet je 100% zaruka čistoty.....presvedcil mi o tom jeden závodník z okresu beroun....
Datum: 26. března 2010 12:28
 vždycky to dělám benzinem a štětečkem tomu ještě pomáhám
Datum: 26. března 2010 12:11
 nic trvrdýho jako drát bych nepoužíval, vzdušníky jsou z měkýho materiálu a drátem ho lehce zničíš
Datum: 26. března 2010 11:15
 já to dycky ten karbec vymáchám v technyckým benzínu a štětkou to trocha očistím a pak drátkem protáhnu díry
Datum: 26. března 2010 7:48
 čistim se štetcem v ruce a s talířem benzínu kde mi leží karbec a nikdy jsem neměl potřebu čistit jinak, můžeš požít ještě kompresor na profouknutí kanálků ale chlup ze smetáků je taky dobrej, ocet někdy vytvoří hnusnej povlak a aceton je sice silný osmašťovadlo ale špínu moc nebere rychle se odpaří
Datum: 25. března 2010 22:23
 Čau Draci potřeboval bych poradit s něčím.Až budu uplně mít komplet složený motor na fíka mám 21 a dělám GO .Mno tak sem dával nový ložiska,gufera něco i do převodovky a lameli atd a hlavně sem dával kliku na repas a mám jí i s novou ojnici CKR jeh..lož. nahoře i dole.Tak kolik km byste mazali a šetřilo to km ????tak 300 km a mazat 1:40 .Jezdím na polysyntetiku (červená barva ).??????????poradte zkušený Dík moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2010 19:06
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 na prvni jizdu to namaz poradne treba 1:25 staci 1L benzinu a pak davej klidne 1:40 tech 1000 km zhruba az to potahne a nebude se propadat nakopavacka tak to mazej klidne 1:50 lepsim olejem delam to taky mam najeto 5000 Km bez problemu. Hlavne to nevytacej!!!!! nebo znicis vybrus!! mam 0. vybrus a dokopce klidne 60 sezajetym. Musis to poctive zajet
Datum: 26. března 2010 19:06
Jméno: standa
IP: uživatel9037
 přesně sem nepochopil co resis??? Delal si GO...chapu.....a resis kolik máš mazat novej výbrus??(1:25-1:30) aspon 500km a nebo rešiš,kolik máš mazat na jehlovou ojnici po zajetí (1:40)??
Datum: 26. března 2010 12:30
 máš tam steejný věci jako já, jezdil jsem 300km v klidu a mazal jsem kolem 1:34-40 motulem 510 a válec je v super stavu a táhne jako bejk
Datum: 26. března 2010 11:18
 Caf draci mám dotaz,moje jawa 23 má to malou sílu,prostě to málo táhne.Když sem tohoto mustanga kupoval tak mi ten chlápek říkal že tem nejsou simeringy na klikovce myslítě že to může bejt tím ??? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2010 22:25
 ono ti to aj jede bez gufer? Vzdyt to nemuze mit zadny podtlak pro nasati směsy
Datum: 25. března 2010 22:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ucpaný výfuk,rozhozený předstih,špatné pístní kroužky,špatný válec-vyběhaný....jedno z toho to bude....doporučoval bych vylučovací metodu a začal bych u výfuku a předstihu
Datum: 25. března 2010 21:42
 Jak říká ONDRJAWA kdybys tam neměl simerinky tak to ani nenastartuješ já měl jeden u 05 jen trošku ruplou pružinku!!A nechytlo to kvůli tomu ani
Datum: 25. března 2010 21:37
Jméno: Vašek
IP: uživatel9031
 Ahoj, měl sem stejný problém u mého pionýra.Měl jsem bordel ve výfuku a tak to málo táhlo.Skuz se do něj kouknout.Měj se
Datum: 25. března 2010 19:31
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 kdyby nebyly simerinky na klice tak to ani nenastartuješ,možná že sou špatný
Datum: 25. března 2010 19:13
Jméno: .
IP: uživatel3343
 ano, je to tím.
Datum: 25. března 2010 19:05
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 čus bejci mam dotaz doma mam karbec stejnej jako ma stadion S22 , ale ma to difuzor o pruměru 15mm nemuže to byt z S23 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2010 21:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak jestli jsou z výroby tak je to S23 ...ale podle mě ho někdo dával na s22 a ty závity si vyrobil...páč je to docela zvláštní že by se ti doma oběvil karbec z s23
Datum: 25. března 2010 21:08
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 jo ma to zavity na ten kryt
Datum: 25. března 2010 19:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli to má závity tam,jak byly u s 23 kryty na karbec tak je to z s23 a jestli to má v těch výčnělkýách jen dírky tak je to z 05
Datum: 25. března 2010 18:49
Jméno: .
IP: uživatel3343
 Jawa 05 ?
Datum: 25. března 2010 18:41
 caw pls existuje neco, co stabilizuje elektriku na stroji, nebo nakej prerusovac blinkru, kterej neblika podle napeti, ale proste ve stanovany frekvenci at je tam tolik nebo tolik voltu ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2010 21:30
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Taky jsem ti poslal mail...
Datum: 26. března 2010 21:30
 Poslal sem ti mail. dik
Datum: 26. března 2010 17:02
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Mám zapojení toho co chceš. Pokud zi za pár peněz jsi schopnej to vyrobit, napiš mi na mail a pošlu ti schéma. Primárně je ale určenej pro 12V rozvod, kolísání by mu vadit extra nemělo.
Datum: 26. března 2010 12:44
 elektronickej mi cpal za 300 ja bych radsi nejakou levnejsi variantu
Datum: 25. března 2010 19:26
 A co elektronickej prerusovac blinkrů? ten blika furt stejne, at uz do nej poustis 6 nebo 12...pokud se nepletu
Datum: 25. března 2010 17:49
 Bohužel to jenom snižuje, na těch 12 V by ti to z těch 14 V omezilo ale z 9V nepřidalo
Datum: 25. března 2010 17:49
 ale napeti nezvysi co ? kdybych do blinkru chtel poustet 12V a na volnobeh bych mel k dispozici treba 9V a na plnej plyn 14V.
Datum: 25. března 2010 17:43
 Stabilizátor napětí, když se mění různě napětí, tak tahle součástka stále stabilizuje jedno určené napětí. např. 5V stabilizátor stabilizuje stále 5V. Max. napětí je myslím nějak 30V, takže z 30V můžeš stabilizovat třeba na 3V, 5V, 6V, 12V atd.
Datum: 25. března 2010 17:39
 Zdarec draci, mám na výfuku takový malý rezavý flíčky, nevíte jak bych se jich mohl co nejšetrnějš k chromu zbavit? Nemám prachy na novej vejfuk
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2010 21:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 u nás ho mají v drogérii takže asi jo...
Datum: 25. března 2010 21:09
 Vim že už to nový nebude  ale když dělám novej lak, motor nalešetím tak chci aby byl trochu hezčí ají vejfuk  zejtra pro silichrom skočím. Budou ho mít v "Barvy laky"?
Datum: 25. března 2010 19:31
 silichrom a je to v klidu
Datum: 25. března 2010 17:27
 já mám teda na vejfuku takový malý flíčky chromu...  Každopádně pokud se jedná o malé kazy ve chromu, tak silichrom by měl zabrat, malinko to i zakonzervuje...
Datum: 25. března 2010 16:13
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Silichromem to drobet zpraví, ale je zbytečný si dělat takovýhle starosti jako nový už to nebude i kdybys ses na hlavu stavěl.
Datum: 25. března 2010 16:09
 Jasný, a to ten rez jakoby "zabarví" ?
Datum: 25. března 2010 15:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kup si silichrom cca 50kč
Datum: 25. března 2010 15:47
Jméno: pavelc
IP: uživatel8173
 ahoj,mam čz 175 a kdyz jedu treba i stalou rychlostí tak my to azcne vynechavat jako by dochazel benzín nebo nesla elektrika nevíte cím by to konkretne mohlo byt? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2010 8:53
Jméno: pavelc
IP: uživatel6287
 jo díky zkisím to,a tím pocasim to nebude je garazovana a vyjel sem ted a to bylo ¨15 stupnu
Datum: 26. března 2010 8:53
Jméno: Ondra
IP: uživatel1553
 myslim, ze to moze byt aj volny dratek nekde.
Datum: 25. března 2010 18:31
Jméno: standa
IP: uživatel9029
 ucpanej kohoutek
Datum: 25. března 2010 17:35
 a není to náhodou taky tím že je zima já sem nekde cetl že když je zima tak tym neco zamrzá a pak to vynechávý a že se toho zbavis tima že se ten motor prostě musí zahřát:_)
Datum: 25. března 2010 17:30
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 no bud ucpate trisky alebo spatna zmes alebo tak viskusaj
Datum: 25. března 2010 16:17
 čus draci, tak sem dneska byl nakupovat  ...chtěl sem v motoobchodě Brisku N15C a borec mi dal N15YC...jake jje v tom rozdíl? pak jsem se rozhodl že do ČZ 175/487 začnu lej motul motomix 100(minerál)...pak jsem chtěl olej do převodovky a nevěděl jsem jestli PP80 nebo PP90 a ten prodavač řikal že je to celkem rozdíl ale nedokázal říct v čem XD...nic méně sem řekl že teda PP90 tak mi dal Paramo Gyrol 90 (nějaké označení SAE 90)....myslíte že je vše OK? dík za všechny odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2010 9:13
Jméno: XXL
IP: uživatel9034
 Souhlas s L .Tady se pořád řeší nejlepší svíčky,karburátory,hvězdicové hlavy,mazací poměry a bůhvíco ještě,ALE NIKDO S TĚCHTO DRAKÚ SI NEPŘEČTE NÁVOD K POUŽITÍ A ÚDRŽBĚ JAKÉKOLI MOTORCE ČI MOTORU.Pak jsou tady dotazy=ono to nejede,onoto kouří,pořád šteluji předstih,zas.aný karbec a pod.Používejte trochu hlavu,né tu v motru.Čágo
Datum: 26. března 2010 9:13
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Je možné, že ti to s touto svíčkou bude dělat při větším zatížení pecku na elektrodách. Mnohokrát jsem tento problém u spousty různých Jaw a ČZ řešil. Po výměně za svíčku NC předepsané tepelné hodnoty bylo vše v pořádku. Propálení pístu od svíčky v žádném případě nehrozí.
Datum: 26. března 2010 7:48
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 tu svicku nesmis dat pouze so pionyra do silnejsich masin to nevadi tam je pist daleko od svicky
Datum: 25. března 2010 19:28
 ok dik moc...
Datum: 25. března 2010 17:29
 přesně, mě teda YC nikdy píst nepropálila. A chudá směs ti zmrví motor i bez YC svíčky.
Datum: 25. března 2010 16:08
 k tomu ta svicka ma na propaleni pistu malej vliv viz jak rika johny a to ze ti smes spatne shori neni na svicce a hlavne pist nepropali svicka ale horeni - tim zmekne vrstva pistu, ktera se naslednym vyplachem valce vyplavi a zbytek uz udela tlak pri kompresi
Datum: 25. března 2010 16:08
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 svíčku nevyhazuj, aby ti propalila pist tak by jsi musel mít rozštelovanej předstih a hodně chudou směs
Datum: 25. března 2010 15:39
 jo olej je dobrej já to taky liju do převodovek
Datum: 25. března 2010 15:32
 ok takže tu svíčku můžu leda tak vyhodit...a co ten oil? ten je dobrej ne?
Datum: 25. března 2010 15:30
 N15YC ti v kombinaci s dalšímy faktory může prpálit píst. Gyrol 90 = PP90
Datum: 25. března 2010 15:21
 N15YC ma vysunuty jiskřiště
Datum: 25. března 2010 15:20
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel9025
 čau hoši nevite čim to muže bejt když jedu na fichtlovi a dam upně plnej plyn jede to rychlosti jak kdybych jel na pul plynu že v ty rychlosti ani nepřeřadim na dvojku.............předem dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2010 21:26
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 tak to bylo vzduchovym filtrem
Datum: 25. března 2010 21:26
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 Palivovej filtr tam nemam tak jedině hladina
Datum: 25. března 2010 16:48
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 No hadička kohoutek a palivovej system to by nic z toho bejt nemělo to všechno sem nedavno čistil ale ten palivovej filtr na to kouknu
Datum: 25. března 2010 16:46
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nebo mala tryska
Datum: 25. března 2010 16:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ucpanej vzduchovej filtr??
Datum: 25. března 2010 15:52
 no podel mě by to mohla být ucpaná nějaká hadička, kohoutek nebo palivovej filt.... nebo špatná plováková hladina a přestih odtrh máš správnej?...že ti to nejde do otáček,...ale nevim kdyžtak mě opravte
Datum: 25. března 2010 15:23
Jméno: ladin
IP: uživatel9027
 seso prosímtě na krámku máš víko motoru jawa 634-632 ale ty nejsou shodné 632 má jiný výřez kvůli altíku já potřebuju na dynamo 634 mohl bys upřesnit který krat to vlastně máš???
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2010 16:23
 draku mas recht 632,,zacina to cislkemm dilu
Datum: 25. března 2010 16:23
Jméno: honza
IP: uživatel9026
 zdravim,mám ČZ 175/477 a mám udělanej výbrus tak se chci zeptat jak to je s poměrem oleje a benzínu pro záběh a kolik kilaku se s tim má najet opatrnějc bez nějakýho honění motoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2010 18:37
Jméno: Standa
IP: uživatel9029
 Já se zase držim pravidla radší víc,než potom nadávat....
Datum: 25. března 2010 18:37
 Já mam v návodu mazat 1:33 v záběhu...(mam čz 180, ale to je uplne to same)...dneska uz se delaji pisty z jineho materialu, ma mensi tepelnou roztaznost nez puvodni pisty, takze bych se nebal mazat 1:33...
Datum: 25. března 2010 17:53
Jméno: Standa
IP: uživatel9029
 Nejsem si jistý,ale tyhle velký motorky se mazaly pro záběh 1:20-1:25 a zajíždí se alespon 1000km....je dulezite dost mazat a zvednout jehlu pro bohatší směs.....až se výbrus trochu uvolní(po cca 200km) neboj se jí občas trochu víc vytočit,ale nedrž jí zbytečně dlouho ve vysokých otáčkách a zbytečně ji nepodtáčej.....snaž se jezdit ve středních otáčkách na vyšší kvalty.....je to litinovej válec,tak se nesnaž zajíždění urychlovat nekvalitním olejem a vytáčením do plných hned od začátku.....litina a 3 kroužky se rádi koušou.... kdo kdy zajižděl například pařeza s 3 kruhama tak ví o čem mluvim.......
Datum: 25. března 2010 15:33
 zdr- resili jste nekdo zalomenej klicek v zamecku na prsickach na jawu 05 ??? - jestli to jde nejak zachranit- skoro nic z toho klice necouha ven - tak jestli jde treba rozdelat ten zamek a pak ten zamek znova slozit
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2010 18:39
Jméno: standa
IP: uživatel9029
 jj,je to ranec.......jednou sme to nechávali delat na výstavnim exponátu Jawa 05 rok 63/64
Datum: 25. března 2010 18:39
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 standa: no jo podle vlozky ti sice klic udelaj ale ta cena je fakt strasna.... jinak sem do tohoto tematu vice prispivat nebudu je zpoustu spusobu ale ja
se pak nechci bat kde jakej znudenej ,,parchant'' si precte tento dotaz a pak me nekde obere o fichtla..
Datum: 25. března 2010 15:51
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Jednou jsem mi povedlo ho ukopnout když jsem ho nechával v zámku ale naštěstí nebyl pootočenej tak jsem ho decetně vytáhnul špendlíkem ale to je fakt dávno.Potom jsem nechal u klíčníka udělat nový dle rezervního aby byly zase dva, ale dnes už je nepotřebuju protože mi ze zamku vylítly články s prožinama tak dnes už tam nemám žádnej.
Datum: 25. března 2010 15:38
Jméno: standa
IP: uživatel9014
 neres to,dej to skusenymu zamečnikovi.....ja osobne znam lidi,ktery tohle vyresi a dokonce sou schopny udelat podle vložky novej klíč.....
Datum: 24. března 2010 22:36
 Cau, hele davali se origo v tovarne na pozdejsi kejvacky zadni svetla takovy ty plastovy a ne plechový???- co se pak davali na panelky???? - myslim roky tak 1959-61 - ja resim s kamosem takovy dilema a nemuzem to nikde zjistit - a hlavne nvm jaky mam sehnat na svou kejvu - kdyz ji renovuju. nekdo rika to a jinej zas tohle - takze potrebuju info co je pravdivi. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2010 13:58
 Já to mam na dvou kejvách, r.v. 1957a 1958 obě to maji origo.
Datum: 25. března 2010 13:58
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
Posl.aktualizace: 25. března 2010 15:30
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 To chce čas..časem na to přijdeš
Datum: 25. března 2010 15:30
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 motor se mi prehriva solidne... prave nedlelalo to za zimnich podminek..ted jak je teplo tak po 20 metrech.. ..tak doliju
Datum: 24. března 2010 20:58
 V lepším případě to poznáš tak že se ti přehřívá motor... V případě horším to poznáš podle rozbité motorky a boule na čumáku
Datum: 24. března 2010 20:56
 zadřeš?!
Datum: 24. března 2010 20:55
 podle barvy svíčky...
Datum: 24. března 2010 20:55
 zdarec draci,tak ted sem z toho fíka totálně vedle  ,kdžy ho nastartuju,na volnoběh nevydrží ani 5 sekund a chcípně.když to turuju nechcípne...jak jedu vubec se nedusí jede plynule....ale na volnoběh bez turování chcípně...už sem měnil,vzducháč.trysky čistil,dával sem novej vn cabel,fajfku,svíčku,vše přeměřil..hladina ok,benzín do karbece teče jak má.ale má to ten háček no  nevíte někdo prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2010 8:27
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tak co uz to jede?
Datum: 27. března 2010 8:27
 s tou tryskou to skusím,jinak hladina OK spojka OK
Datum: 25. března 2010 6:05
Jméno: standa
IP: uživatel9014
 vysoká hladina
Datum: 24. března 2010 22:38
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 skus este postelovat spojku
Datum: 24. března 2010 22:28
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tak to zkus mensi nebo vetsi trysku treba se to udusi ze je moc/malo smesi
Datum: 24. března 2010 22:08
 ten volnoiběh drží krásně a najednou z ničeho nic to chcípne..nastartuju znova,zas to drží parádně,a z ničeho nic to chcípne
Datum: 24. března 2010 21:51
 takovej dement abych neuměl seřidít volnoběh nejsem...tohle není volnoběhem!!! to se dusí jinak než jak si myslíte...šouptáko je nový,ale dírku už má...ale volnoběh tohle není..ten sem doahoval povoloval,a je to stejný
Datum: 24. března 2010 21:50
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A nemas osoupany soupatko ?
Datum: 24. března 2010 21:32
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 a jeslti ho mas nadoraz ten sroubek a nic se nedeje tak uz mas na souptaku z boku tu dirku kde se ten sroubek opira uplne zhulenej  a tim se to nezveda
Datum: 24. března 2010 20:54
 Prosim tebe jdi k tomu fichtlu,vem do ruky plochej šroubovák a dotáhni si ten šroubek co je pod nim to pérko(co je mezi tryskama)-o pár otáček -šteluj to za běhu motoru,dál...dej si o jeden zářez výš jehlu a bude to ok.
Datum: 24. března 2010 20:53
 co zašroubovat šoubeček s pružinkou a zvednout volnoběh
Datum: 24. března 2010 20:51
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
Posl.aktualizace: 25. března 2010 8:32
 Já jezdim na klasickej tyristor s trafem (maličko zjednodušenej), je na tom lepší že kdyby se to podělalo tak stačí zapojit místo tyristoru zkratovací propojku a jedeš na klasiku. S kontaktama neni problém, na svíčce sem je dal asi 1-1,5mm a jede a startuje výborně. Tedka, snad o víkendu, plánuju vyzkoušet optickej snímac místo přerušovače, tak sem dyštak pak napíšu jak sem dopad
Datum: 25. března 2010 8:32
 stando nemohl by jsi mi napsat na mail, rád bych se dozvěděl více infa. Díky
Datum: 24. března 2010 23:18
Jméno: standa
IP: uživatel9014
Datum: 24. března 2010 22:43
 Čau draci,co všechno musím koupit,abych mohl dát vidlu ze simála na fichtla?Vidlicu jsem koupil ale je bez misek a ty nevím kde sehnat?mohly byste mi prosím napsat kde to koupit a co?nebo existuje ještě nějaký způsob jak to tam přidělat aby to nelítalo v krčku?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2010 20:09
 jo a redukce by mi udělal děda
Datum: 24. března 2010 20:09
|



|