Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 zdarec jak mam nastavit odtrh na jawě 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2010 20:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 odtrh nastav podle kousku plastu z Mattoni ale pozor !!! musí to být Mattoni a né třeba Poděbradka a už vůbec ne Hanácká kyselka !!!!
Datum: 23. března 2010 20:48
 proboha lidi...to je tak těžké zadat do vyhledávače pár slov??? Buď s tim vyhledávačem neumíte, nebo je to jenom lenost!
Datum: 23. března 2010 20:27
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Dej píst do horní úvrati. Sjeď dolů cca 1,5-2mm a pak rozdělej pravý kryt tam máš kladívka. Povol ten šroub co je drží. Vraž něco mezi ně, co má cca 0,4mm. Pak to dotáhni a zkus natočit. Uvidíš jestli ti to pojede
Datum: 23. března 2010 19:41
 řek bych podle nějakýho manuálu
Datum: 23. března 2010 19:35
 Zdarec draci, Mám odtaz... když už sem si myslel,že mě žádná závada nepřekvapí.. tak se mi stalo tohle ....mám tyristorový zapalko a to se napojujě na 2 cívky... jenže mě to kvuji tomu prd svítilo... tak sem to zkusim napojit na jednu.. a nastartovat to ško jen to nějak začalo z ničeho nic blbnout.. chcipalo to... a nechtělo do otáček.. vynechával... tak se si myslel,že sem tentyristor asi podělal... tak sem ho odpojil a nechal normálně orig zapojení...no a ono to blbne pořáád..  už nevím co s tím...svíšku..kladívka..kondík sem měnil....myslíte ,že by to mohlo být indučkou?? díky za rady....
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2010 7:08
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Kouknul jsem na zapojení toho tyristorového zapalka co máš a pokud ti to blbě svítilo, tak to rozhodnbě nemohlo mít na svědomí tyristorové zapalko. Odběr tvarovací a napájecí části kladívka (to co jsi připojoval na světelný okruh) musí být naprosto zanedbatelný. pokud ti to blbě svítí, hledej chybu jinde. Chybu v indučce bych nepředpokládal. Co se týká zapalka, tak pro správnej chod, krom nabíjení kondenzátoru C1 je kritické aby jsi na svorkách zenerovy diody DZ1 měl i při nízkých otáčkách cca 6,2V (tolerance cca 10%), to otestuješ při volnoběhu. Pokud tě napadla taková blbost jako na 20W verzi použít 25W žárovku, tak se nediv že při nízkých otáčkách je světelnej okruh zatlumenej, tedy nevyrobí dost energie (nízké napětí!) a pak máš pochopitelně nedostatečné napětí i na zenerově diodě a tudíž i malé skokové napětí kterým se budí tyristor a pak se pochopitelně tu a tam nesepne. TIC106M je tyristor který je ochotný se sepnout i na dobrý pohled (tj. je dost citlivej). Takže bych nevylučoval že jeho necitlivost na správné napětí může pramenit z jeho částečného poškození... bohužel polovodiče tuto nectnost mívají že jsou Ko, ale přesto ještě jakžtakž chodí. Pokud něco budeš měřit, tak doporučuju ručkovej multimetr, digitální mají nectnost že jim vadí rušení od zapalování a pak měří kraviny...
Datum: 24. března 2010 7:08
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 To kabys - nezlob se ale ne. Vede mě k tomu hromada důvodů a dřívějších zkušeností proč ne.
Datum: 24. března 2010 6:55
 Hele Chongu.. a ty by si mi deuděla za poplatkek to CDI?? já s tím žádný zkušenosti nemám.. taky sem viděl na nějakým webu nějaký s řídící jednotkou za 800kč ,to se mji zdá dobré,ale drahé... díky za odpověď
Datum: 23. března 2010 20:40
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Standa má na mysli elektronické CDI, ne to co mám na webu pod názvem LightCDI. Popravdě osobně bych vždycky dal přednost elektronickému  . Nemusí se zrovna kvůli tomu zrovna předělávat celá elektronika. Nemám to sice ozkoušené, ale stačilo by usměrnit energii ze zapalovacího pólu, pak stabilizovat pomocí 7812 a za to dát elektronické CDI. Takhle by to mohlo být schopné pracovat i bez baterky... ale jak píšu, nemám to ozkoušené. K tomu se může ale nemusí zapojit bezkontaktní snímání. Ale na kladívko to chodí také. V takovém případě tipuju náklady tak na 200kč (tedy bez baterky), ale znamená to že světelný okruh zůstane jak je bez úprav.
Datum: 23. března 2010 20:29
Jméno: standa
IP: uživatel9014
 hele ja si toho nechal dost udelat od kamarada,takze leccos bylo zadarmo,naopak tistaky se priplacely.....rekneme do 500,- + malá baterie kdyz si to udelas sam tak myslim ze do 500,- se vejdes i s baterkou.......je to paradni vec.....to light cdi se mi nelibi....je to takova napul prasarna....znamej to delal a moc to nechodilo..... to klasicky CDI je paráda,fakt doporucuju!!!
Datum: 23. března 2010 20:18
 A čistil si třeba trysky? Může to být jen, že je špatný přívod paliva.
Datum: 23. března 2010 20:11
 já bych chtěl konečně něco s tím zapalkem udělat...... origo není špatný.. ale chtěl bych nějakou inovaci..
Datum: 23. března 2010 20:01
Datum: 23. března 2010 19:53
 no jo jenže já nejsem nějaký elektrotechnik..  vůbec netuším...jak na to.....což o to návody by se našly...,ale udělat to?? nezvládám ana koliik tě to Chongovo CDI vyšlo?? a i s tím zadním LED.. taky u tom LEd přemýšlím...
Datum: 23. března 2010 19:47
Jméno: standa
IP: uživatel9014
 kašlete na tyristorový zapalování,postavte si Chongovo CDI,to je masáž!!! Bezchybnej chod motoru a starty,s pouzitim LED na zadni svetlo vepredu svitis 35W! Dosavadní skušenost-nový kladiva bez problemu dávaj cestovní úpravu do max otáček
Datum: 23. března 2010 19:39
 no možná ta indučka, já taky stavím zrovna teď taky tyristorové zapalko
Datum: 23. března 2010 19:30
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši čím by to mohlo být že mě jde málo eletrika na jawe 250? dal sem tam jiný stator cistil sem kladivka ale ono to tak jenom lechtá a nekope včem by mohla tak být zrada? prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2010 17:27
 a jestli mas dobitou baterku tak muzes mit spatnej odtrh..
Datum: 24. března 2010 17:27
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 asi ti to malo dobiji nebo vubec
Datum: 23. března 2010 20:36
Jméno: standa
IP: uživatel9014
 treba protoze mas vybitou baterku
Datum: 23. března 2010 18:59
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Zdravím draci..Mám dotaz..můžu velmi levně nechat přes známého udělat kvalitní vypalovanou barvu.Ale nevím jaké dát barvy a odstíny  Dal bych jawáckou v kombinaci s klasicku šedou,ale příde mi a barva už taková ohraná,ale zase si myslím,že na 05sport by měla bejt prostě původní..nevímnevím poraď te mám s tohp v hlavě bordel:/
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2010 17:31
 urcite to udelej original...to je pak hovno renovace kdyz tomu das jinou barvu...ja bych nad tim nepremejslel...  a mit 05 sport,tak si ji vymazlim,nedelam na ni zadny pokusy a necham ji vystavenou na cestnym miste a vyjizdim jenom obcas na krasny projizdky
Datum: 24. března 2010 17:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hoši neodrazujte mě od KOMAXITU já si tím nechával taky stříkat pár věcí ale drží to OK a disky na autě taky drží tím komaxitem...zase mi neříkejte že by v docela slušným kovozávodu stříkali nějakou sračkou
Datum: 23. března 2010 20:53
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 vojta:jdi na rajce.net a dej si tam do vyhledavani mabode vyjedou ti moje galerky a uplne dole to mas..je to rozlozeny..skladam..ted mi znamej nabid ten lak tak nevíím..:/
Datum: 23. března 2010 19:41
 Pravá 05 sport, pošli nějakou fotku, dík
Datum: 23. března 2010 19:34
 komaxit... za 1000 sem to delal... a reknu ti, priste si priplatim protoze tohleto byla nejvetsi pi.ovina na svete... zaprvy: musíš mít spešl tmel, aby odolal potom při vypalování té teplotě, za druhe: kdyz mas spatnej tmel, tak to vybuble a casem se to zacne loupat (divný, já měl tmel do xxx stupnu a taky se to loupe), za třetí: poškrabeš to a mužes to vyhodit.. Nevylestis ani za ho.no a za čtvrté: udělej ten lak nějak jinak, bo se pak budeš mlatit hlavou do stolu.... ono je to asi takhle, když bych s tim nejezdil a stalo to v muzeu, tak by to bylo možná ok, ale jelikož na tom nalítám hafo KM, tak to prostě nevydrží... déšť, kamínky, mráz  ... všechno tomu vadí
Datum: 23. března 2010 19:21
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Řikal že prášková barva by to byla..barvám neozumím..nikdy jsem se o to nestaral
Datum: 23. března 2010 19:01
Jméno: standa
IP: uživatel9014
 pokud myslíš komaxit,tak nedoporučuju. Zeptej se Hladi jak ted lamentuje......taky si rikal komaxit je levnej a odolnej,to tam bude do konce zivota.....houby.....akorát nadává....pockej az ti to vyvsetli on
Datum: 23. března 2010 18:57
 Tak pánové poslední jak zbrojíte na novou sezonu??Poslední dobou se to tu hemží samym 9z primárem,půlspojkama na jedenáctku,klikama na RS,předníma vidlema ze simsona....tak co,jak ste na tom? Ja dal bratrovi do skoly Jikov 17 na úpravu,chtel jsem prumer 18mm kruh a byl jsem mile prekvapen,kdyz se při měření šupléra zastavila na čísle 18.6mm
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2010 21:58
Jméno: george
IP: uživatel8027
 hey standa lalande co klika na peraka ?
Datum: 23. března 2010 21:58
 tak já se chystám na Medlov(můj první závod na pincku) a výzbroj bude následující Hikone a možná vidle ze síma
Datum: 23. března 2010 20:32
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 standa- tak pak napiš jak to jezdí
Datum: 23. března 2010 20:10
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Jeden fichtl jezdí. Je to 05 r.v. 65. Hlava z 20 a karbec taky. Jezdí slušně. Právě zajíždím tak nechci to moc trápit. Babetta 207- jezdí ale pomalu. Tah je slušný. Ale rozjezd od nuly nic moc. Je to zlo. Furt s ní něco je. Včera jezdila. Dneska ne. Po hodině zkoumání jsem zjistil, že ufukuje hlava  prostě furt s tím něco je. A ještě fichtl r.v. 75. Čeká ještě na smontění. Jediné čeho se obávám- zlomil jsem šteft v kárteru. Vratidlem jsem se mi ho nepodařilo vyndat. Tak jsem ho odvrtal a udělal znovu závity. Ale stejně to nění tak jako to bylo. Když se to neudrží, tak ještě si na něm ještě dlouho nezajezdím.
Datum: 23. března 2010 19:51
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Upravy?Tech mam uz celkem dost ale casu na jejich instalaci mam malo
Datum: 23. března 2010 18:31
Jméno: standa
IP: uživatel9014
 Paja: Já vim o čem mluvíš...ani nepočítam s nízkym volnoběhem. Ja teda mam uz doma jeden hotovej o prumeru 18.2mm a ten je tak udelanej,ze to chodilo na volnobeh i na plno,ale ten volnobeh musel bejt krapátko vyšší....tenhle je takovej pokusnej zmetek....už po vložení skrácenýho šoupátka mi bylo jasný,že bude problem s volnobehem  bud bude chudej a nebo vysokej
Datum: 23. března 2010 18:27
 paja: myslím že on ví co má dělat
Datum: 23. března 2010 18:21
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 no s tim 18,6 to bude dobrý ale nepočítej s chodem motoru jako s originalem 17, myslim si že tak aby to mělo volnoběh a zaroven jel v plnejch nenaladíš, ale je pravda že na výkonu přidá celkem slušně
Datum: 23. března 2010 18:17
 ale dej mě pokoj s úpravama, jsem rád že to jede a vcelku rychle, velice dobře táhne a je velice spolehlivý (tato věta slouží pro mojeho fichtla, nic proti úpravam ). Dnes jsem ho chtěl připravit na sezónu ( dát nářadí a lekarničku, zkontrolovat jestli je vše dotáhle bo přes zimu jsem se hrabal v kolech atd. a jestli všude drží kabely a konektory a já nevím co ještě bo jsem ještě dělal novou elektriku ) ale pustím se do toho přes sobotu a neděli bo jsem dnes dostal za úkol umýt a vyčistit auto, no aspoň jsem si zajezdil i s autem.
Datum: 23. března 2010 18:14
 Čaute draci,prosím Váš jaký odstín barvy na pionýru s eoužíval na revmaplechy,maska atd..?takou tu šedivou-Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2010 19:01
 na masku, revmaplechy, kryt retaze atd sa pouzivala od vyroby slonová kost. odtien tejto farby najdes na nete. alebo ked nie slonovu kost tak tam daj normalnu bielu lesklu ale nie matnu pretoze by to vyzeralo blbo.
Datum: 23. března 2010 19:01
Jméno: jua
IP: uživatel7996
 jak mam nastavit ty šroubky na karbecu u babety207
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2010 19:57
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ten v levo tak, aby držely volnoběžné otáčky při teplým motoru, ale zase aby se už zadní kolo neotáčelo. Prostě takové akorát. To je libovolné. Ten pravý (více dole) píše se, že 1-1,5 otáčky od maximálního utáhnutí. Já říkám 2 a více. Mě to jede nějak lépe. S tím si musíš vyhrát. Chce to jen trpělivost. Nesmí ti to při rozjezdu cukat.
Datum: 23. března 2010 19:57
 Zdravím. Chtěl jsem se zeptat na nejake podrobnejsi informace jestli je to pravda atd... Dneska jsem si byl pro vybroušený válec na pincka a ten borec co mi ho v obchodě předával mi říkal: Tak tady to je,ale zajížděj ho na speciál. Když ho zajedeš speciálem tak to zajetý pojede 2x líp než kdybys to zajížděl naturalem nebo necim jinym... Pak jeste kdysi dávno u valce na ČZ mi borec říkal že po zajetí válce tam mám koupit nové písní kroužky že jak je ten válec po výbrusu trochu drsný tak ty kroužky se zajížděním zbrousí a budou tenší-když koupim nove tak to bude mit lepsi kompresi a lip to pojede... Me to vsechno pripada jako jeden velký nesmysl. Co je na tom pravdy a co si o tom myslite prosimvas? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2010 22:00
 Mě všechny mašiny jely vždycky líp na special...neni to jenom muj názor
Datum: 23. března 2010 22:00
 už se to balí... Já jsem dneska jel na babetě do školy a všímal jsem si že na všech pěti benzinkách kolem kterých jsem jel už byl speciál zrušený
Datum: 23. března 2010 20:22
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Já jezdím jen na speciál. Musím si ho ještě užít, protože letos končí ! Moje 05 jezdí rozhodně líp na special.
Datum: 23. března 2010 18:47
Jméno: standa
IP: uživatel9014
 nechci vám do toho kecat,ale ono to na speciál opravdu jede líp....ja osobně jezdil vzdy jen na speciál...na ten natural mi jezdil dobre jenom mustang...nevim proc....asi kvuli tomu blbymu husimu krku....to s tema krouzkama je kravina...to se dela kdyz si dobytek a po 1000km ti tam z krouzku zbydou proužky......
Datum: 23. března 2010 18:35
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 2x vetsi vykon se specialem je uplna blbost
Datum: 23. března 2010 17:14
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Tak to s tema kropužkama slyším poprve..čtu to tady často..a ze by se menily krouzky po vybrusu,to nikdo nepsal..aspon ja to slysim poprve no..ale svym zpusobem to je asi dobre no vymenit ty krouzky...
Datum: 23. března 2010 16:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Ber to tak že jen motor jezdil na speciál odjakživa..takže na tom asi něco pravdy bude
Datum: 23. března 2010 16:08
 když zajedeš výbrus tak se kroužky mění..to je fakt.
Datum: 23. března 2010 15:52
 Čau draci, potřebuju poradit. Došel mi 2t olej a mam jen 4takt olej, muzu to s benzinem namixovat a nalejt do fíka??? Za dobré odpověďi díky. Spěchá!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2010 12:16
 Ja bych to na 4T neskoušel, jednou sem to udelal, po 100km valec vybehanej jako po 20 000 km...skoda toho valce byl to 8 vybrus jednokrouzek, jelo to krasne...je skoda ze jen dokopy okolo 300 km
Datum: 25. března 2010 12:16
 Zdarec kámoš když mu došel benzín a potřeboval někam zajet tak dal ředidlo s převodovým olejem sice to blbě chytalo ale jelo.
Datum: 24. března 2010 19:18
 denzilecku, ty jseš blbost. Radší 4t olej, než málo oleje.
Datum: 23. března 2010 21:13
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Blbost,M2T se nijak vyjizdet nemusi a stejne skodi...
Datum: 23. března 2010 18:51
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 jakýmkoliv olejem krome vyjeteho neuskodis motoru
Datum: 23. března 2010 18:34
Jméno: standa
IP: uživatel9014
 hele ty si stejne budes delat co chces,tak se neptej......
Datum: 23. března 2010 17:59
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 je to uplně v pohodě já jezdil i na vijetej volej 4T a šel s toho krásnej modrej dým kterej se hned rozpustila tahlo to taky pěkně
Datum: 23. března 2010 17:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to je jenom tvoje lenost???nic tím neušetříš páč si akorát zakarbonuješ hlavu a píst a přiděláš si práci....radši sedni na kolo a zajed si koupit olej
Datum: 23. března 2010 16:10
 Pokud to je jenom na dojetí tak bych se toho nebál.taky jsem tak dřív jezdil a dokonce i s převodákem a nic se tomu nestalo... Ale určitě s tím tak nejezdi už pořád a dej tam toho oleje trochu víc radši
Datum: 23. března 2010 15:43
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Zdravím, chci se zeptat čím mám utěsnit konec výfuku na pionýrovi, aby šel kouř jen z těch 2 dírek? Mám použít např. silikon (normální sanitární nebo ten červený na utěsnění motoru) a nebo mám použít např. azbestovou šňůru popř. bude to znát na jízdních vlastnostech, když ten konec výfuku utěsním tak, aby šel ten kouř jen z těch dírek? To že ten výfuk má být vyčištěný beru jako samozřejmost...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2010 22:36
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 OK, tak na to házím bobek, on ten pincek i tak jede nádherně
Datum: 23. března 2010 22:36
Datum: 23. března 2010 22:21
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Dík za odpověď, ale myslel jsem úplnej konec výfuku. Koleno to mám utěsněný s výfukem pořádně (svařeno), ale jde mi o tu koncovku, protože když prstama zadělám ty dvě dírky, tak jde ten kouř bokem a já bych chtěl, aby ten kouř šel jen těma dírkama, protože jsem někde četl, že když je výfuk pořádně utěsněný a kouř jde jen těma 2 dírkama na konci výfuku, tak se prý zlepší i průběh výkonu motoru... Ale pokud je to blbost, tak to nebudu řešit a nechám ten výfuk tak jak je
Datum: 23. března 2010 21:48
 tk záleží kde to chceš utěsnit. Jestli mezi kolenem a tlumičem tak dobré azbestovou šňůrou omotat a keramickou pastu na výfuky a celý výfuk stáhnout buď speciální objímkou co je na FK anebo ja tam mám escapásku ale ta se ti může povolit.
Datum: 23. března 2010 17:57
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 čau hoši prosimvas jak je tov ty spojce ta kulička kratka tyčka a dlozha jak to de zasebou? předem dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2010 15:37
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Jo má pravdu..a myslim že krátká tyčka má 2,5cm kulička 5mm a dlouhá myslím 13cm?
Datum: 23. března 2010 15:37
 jo dachl ma pravdu na 100procent
Datum: 23. března 2010 15:05
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 Díky ti
Datum: 23. března 2010 14:58
 z tvého pohledu když vyděláš kryt zapalování tak je to takto: dlouhá tyčka,kulička,krátká tyčka
Datum: 23. března 2010 14:50
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 sorry ma tam bejt kulička kratka tyčka a dlouhá
Datum: 23. března 2010 14:43
Jméno: king2
IP: uživatel9011
 slysel sem ze aby se neucpavaly trysky tak se pres ne da silonka a zasrubujo se co si o tym myslite?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2010 21:10
 frankyho už bolí za krkem jak kroutí hlavou
Datum: 23. března 2010 21:10
Jméno: king2
IP: uživatel9011
 Ne nespletl sem to na silonku misto filtru sem jezdil taky ale nevim no!
Datum: 23. března 2010 19:59
 tk ta silonka by mohla ten benzin nasávat, zmenší průtok a když se ti tam usadí binec, tak ti to celé ucpe, kdežto kdybys to nechala tak jak je, tak je šance že se může sám otvor trysky, vyplavit.
Datum: 23. března 2010 18:03
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 Podle mě ti to řikaly špatně silonka se občas dává jako jetě pod filtr aby se tam nic nedostalo!
Datum: 23. března 2010 17:41
 nevim nějak se mi to nezdá... 1) myslim že snížíš průtok benzinu a blbě to pojede 2) spíš ti tu silonku závit přefikne jak ji tam budeš šroubovat a zůstane ti v karbeci. 3) kdoví jestli ji benzin nerozpustí... Na nic vymýšlet také kraviny. Když se ti ucpe tryska tak to máš vyčištěné do minuty..
Datum: 23. března 2010 16:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 podle mě to je blbost...
Datum: 23. března 2010 16:11
Jméno: Ringo
IP: uživatel8771
 akorát si přiděláš práci a karbec stejně budeš muset vyčistit!!!!!!!
Datum: 23. března 2010 14:51
 Vyykoušet to můžeš. Ale já rači jednou za 2 měsíce vyšroubuju u fíka 2 trysky profouknu zašroubuju...otázka 3minut?
Datum: 23. března 2010 14:41
 Moc bych tomu neveril
Datum: 23. března 2010 14:25
Jméno: king2
IP: uživatel9011
 nevim kam sem to mel dat ale hodil sem to sem moja spoluzacka mi dala babetu at ju spravim ze je neco s karbecem tak sem ho vicistil a pred barakem sem zacal startovat s neodrusenou fajou a vyletela na me babka co delam ze ji rusim signal na televizi tak sem tu babu postavil pred okno do obyvaku a fakt jak sem zacal slapat tak skakal a zrnil obraz.XD tak sem dal odrusenou a uz to aji chytlo a obraz to nesvinilo cim to moze byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2010 21:19
 Zapalování dělá docela velký napěťový špice. Ty napěŤový špice se skládaj z různých kmitočtů zasahujících až do kmitočtů, na kterých se vysílá televize. I takovej slabej zdroj rušení, jako je zapalování na motorce, vyruší vysílání, protože vysílač je daleko a ty jsi blízko.
Datum: 23. března 2010 21:19
 boocheer ® : Hele nevim jak je to zpusobeny, ale vim že když podpaluju plynovej sporák elektrickým podpalovaček, kterej taky háže jisktu tak mi to taky ruší televizi
Datum: 23. března 2010 16:15
 Chtel bych se prosimvas zeptat čím je způsobeno to rušení. Vím že to nějak ruší ty vlny signálu ale jak to může rušit majá jiskra na svíčce? Dík
Datum: 23. března 2010 15:25
 no to že to ruší televizi to je jasné,,ale to že to na ní nestartovalo to bylo tím že byla špatná fajfka..
Datum: 23. března 2010 14:15
 Čau draci chci se zeptat co mám udělat s výfukem hikone aby mi přidal výkon a otáčky? slyšel jsem že se tam má navařit výletová trubička a ta má být dlouhá 25cm jestli znáte nějaké jiné vylepšení toho to výfuku napište
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2010 21:03
 počkej tim mas namysli že aby to lipe jelo ta že se am udelat i jiny svod od valce čily nestači ten origo ? a pak udelat tu vyletovou trubičku a na jeji konec dat ten tlumič aby to neřvalo
Datum: 23. března 2010 21:03
Jméno: standa
IP: uživatel9014
 na vyrobu kolena pouzij koleno z čz 125/150....vhodná délka je nekde mezi 25 a 30cm(nutno skouset),na konec výfuku navař výletovou trubičku o délce 25cm(podle chování motoru skrátit,či prodloužit),vsechny prechody at jsou co nejvíc hladké bez schodů a housenek
Datum: 23. března 2010 18:41
 king 2 fakt to pomuže ja sem stoho neštasnej že to jede s hikone huř než s origem
Datum: 23. března 2010 16:57
 a jak dlouhy to mám udělat když 10cm je málo
Datum: 23. března 2010 16:47
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 10 cm je malo...
Datum: 23. března 2010 15:14
Jméno: king2
IP: uživatel9011
 ja to taky ted resil normalne mezi to telo a tlumic navar 10cm dlouhou tubicku o prumero 1,5cm a jedes jak drak.
Datum: 23. března 2010 13:56
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 nevite nekdo proc dys dam na babete 207 plny plyn tak proc chcypne
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2010 20:21
 nebo taky špatně nastavenej plovák
Datum: 23. března 2010 20:21
 Protože se udusí, to může být ucpaná tryska, špatná hladina v karbci, blbě nastavena jehla (jiný zářez) nebo to může být i ucpaný kohout a nebo si to někdě přisává vzduch.
Datum: 23. března 2010 14:06
Posl.aktualizace: 23. března 2010 15:57
Jméno: george
IP: uživatel8027
 s modernim klobouckem na silnici nesmis ! a se starou kokoskou muzes ! a co se tyce me tak jebu na to a jezdim s klobouckem
Datum: 23. března 2010 15:57
Jméno: king2
IP: uživatel9011
 tady v tom lita dedek na stadaku co si ho ja pamatuju takovech 10let urcite.
Datum: 23. března 2010 14:12
Datum: 23. března 2010 14:09
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 jezdit s ní mužeš ale jak ze zastaví policajti tak maš problem, protože ta helma není homologovana viz odkaz ,,Tato přilba neodpovídá ECE normě''
Datum: 23. března 2010 13:01
 Podle mě ti nic neudělají, když budeš mít i brýle,
Datum: 22. března 2010 22:43
 Prosím vás neměl by jste někdo na prodej papíry na Jawu 21 ??? Popřípadě odkaz kde bych ju našel ??? Děkuji\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 22:01
Datum: 22. března 2010 22:01
Jméno: kozloň
IP: uživatel1859
 můžu jet na venkovským šampionátu ve třídě Rs s klikou 85 mm ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 22:15
Jméno: standa
IP: uživatel9010
 NE,klika musí být originální o prumeru 100mm. Je povolena podkova! Utočená klika NE! Sám sem s tím bojoval. Během lonske sezony jsem dal do kupy věci na motor do kategorie "Bez viditelných úprav" a v říjnu se pravidla zmenila a tato kategorie byla změněna na kategorii RS....blizsi pravidla na oficialnich strankach http://www.fichtl-klub.cz a nebo na strankach http://www.jawa50vixteam.wbs.cz ...myslim ze frikulin tam ma poveseny pravidla 2010 v novinkách...
Datum: 22. března 2010 22:15
 zeptej se na místní pravidla, ne? to je všude jinak..
Datum: 22. března 2010 22:01
Posl.aktualizace: 23. března 2010 16:58
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Je normalni  hodit šimšoňa pod jawu
Datum: 23. března 2010 16:58
 Ringo >> jawa made in YUKI xD
Datum: 23. března 2010 15:36
 Šišmoň
Datum: 23. března 2010 15:29
Jméno: Ringo
IP: uživatel8771
 Sismon to je překlep,má být Simson a modrý je JAWA....
Datum: 23. března 2010 15:08
Jméno: king2
IP: uživatel9011
 Je to blb ale za tu cenu bych to urcite koupil.
Datum: 23. března 2010 14:15
 Neni třeba to druhý JAWA?
Datum: 22. března 2010 22:47
 jawa sismon....to snad ani neni možné  ani to simson neumý napsat a napíše sismon a navíc že jawa  napište mu někdo na icq
Datum: 22. března 2010 22:03
Jméno: Fox
IP: uživatel7111
 Zdar draci, vim ze uz to tu bylo hodnekrat ale kdyz si to tu hledam tak je pokazdy neco jineho tak proto se ptam jaky ma byt predstih a odtrh na jawe 555 pls.diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 22:15
 predstih 2,8-3,2mm před horní úvratí, odtrh klasika 0,4 mm.. nastav si to zhruba nejak takhle a pak doladuj podle toho, jak to jede..
Datum: 22. března 2010 22:15
|



|