Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravim, prosimvas mohl by mi nekdo vysvetlit jak je zajistena rychlopalna rukojet na riditkach CZ175/477? Ten majitel prede mnou to zprasil tak ze obrousil zatku z fika a normalne ji tam narval, nebyla ani prisroubovana,nic... Slo by tam dat toto: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2828.html ? Vidim sice, ze je to leva, nicmene na ten sroub je v pravo dira taky... Jinak jeste dotaz na sesu - Budou v dohledne dobe (horizont cca 14dni) jednokrouzkove pisty 39,25? Byl oto pro me nemile zjisteni, ze nejsou
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2010 8:20
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
 zdarec proč ně nejde u jawě 21 dělat zadní kolo dik moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2010 9:48
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 ja už mam to kolo venku
Datum: 27. února 2010 9:48
 Široký pojem... Máš tam vůbec nějaký?  Co ti na tom nejde? povolit matku osky? Napis co ti konkretne nejde
Datum: 27. února 2010 9:24
Jméno: jawa
IP: uživatel8627
Posl.aktualizace: 27. února 2010 17:46
 take hovno male 
ale inac dobre
Datum: 27. února 2010 17:46
 hej tak to jo.Hej tk to jo to je fakt dobrý to bych bral hned nádhera
Datum: 27. února 2010 17:18
 Mam doma taky auticko na kterym jsem v detstvi jezdil vypada jako kabriolet, ma to proste vsechno akorat tomu chybi sklo, svetla atd..ale motor z 50 je na to auticko celkem slaby chtelo by to tam aspon 250 dvouválec
Datum: 27. února 2010 16:12
 omg tak to je hustýýýýýý
Datum: 27. února 2010 13:39
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Taky bych ho bral
Datum: 27. února 2010 13:29
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 takový autíčko bych si klidně koupil i ted
Datum: 27. února 2010 11:00
 jůů  Takové autíčko byl v dětství můj sen,přemlouval jsem pořád otca ad mi taky udela autičko na motor z pionyra co jsme meli v garazi... Jeste ze to neudělal protože ten pionýr mě později naučil všechno
Datum: 27. února 2010 9:26
 zdarec borci je tu někdo z Vás i ze Žarošic????
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2010 21:56
 Zdarec chtel bych se zeptat prosimvas. Mam na jednom pinckovi vyběhaný válec že už to skoro nejede. Má to osmý výbrus... Je možné udělat ještě další výbrus? Nebo musim sehnat jinačí válec? Ja osobne si myslim ze nad 8 výbrus už se to neděla... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2010 11:03
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 kamarád má na pincku 12tej výbrus a pořád to jezdí
Datum: 27. února 2010 11:03
 woby: ty rači pomlč  všichni vímě že děláš 12 koňvé válce, neboj
Datum: 27. února 2010 8:35
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Franky, ale nepraskne  Jezdil sem i 10. vybrus, nez to na vetsine zavodu zakazali... Jinak by se vetsi pisty nedelaly.
Datum: 27. února 2010 2:50
 Začne se kroutit  možná tobě hlava na polštáři když se ti zdá nějakej vtipnej sen ty šašku ty víš všecko vid cezetáku,mustangista má tak trochu pravdu muže dojít při zátěži motoru za studena k mikroskopickýmu prasknutí,který neni okem vidět až na rentgenu je to znatelně vidět, mám s tím zkušenosti takový že jen při vylisování vložky,upravení kanálů popř. přifrézování další pomocných přefuků a následnýmu nalisování za tepla samozřejmě dojde k deformaci vložky ale to jen mikroskopicky a dá se zase bez problémů zaběhnout,po 500km už není žádnej náznak deformací na sklovitym povrchu vložky!!!- jen taková menší odbočka z tématu co se týká deformací litinových vložek válce a iluzí čezeťáka...
Datum: 27. února 2010 0:33
 mustangisto ty si zas chytrý jak rádio co  která bába ti to nakukala??  žádné prasknutí nehrozí, maximálně se začne kroutit.
Datum: 26. února 2010 22:14
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 8. výbrus je maximum nad 8. hrozí prasknutí vložky ve válci pozor na to
Datum: 26. února 2010 22:02
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 tak do patnáctýho no
Datum: 26. února 2010 21:24
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 jo na origo válcu to de udělat myslím do 10 nebo možná 13 výbrus ale to je pak už fakt docela takový o hubu,ale myslím že nad osmej výbrus ti někde musíš sehnat píst
Datum: 26. února 2010 21:18
 je odskoušený 15tý výbrus a pořád to jede
Datum: 26. února 2010 21:17
 zdarec, udělám anketu kolik približně trávíte volného času seděním u PC
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2010 18:16
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 no já abych tak opravdu řekl tak sedím poměrně často u pc ale ne pořád vždycky tam jsou nějaké pauzy
Datum: 28. února 2010 18:16
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Ja to mam tak nak jak Zajda13  ted pres zimu sem tu castejc ale v lete bude PIO,rybareni atd..
Datum: 27. února 2010 13:49
 pres zimu kdyz zrovna nejdu ven tak asi tak 4 hodiny (ne v kuse,chvili rano,odpoledne,vecer..) a v lete ani moc ne..to spis sem venku a nebo jezdim.. (a taky opravuju  ) hru si zahraju tak 1,2x tejdne..maximalne pul hodiny
Datum: 27. února 2010 13:31
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 nj asi tam trávíš dosti času
Datum: 27. února 2010 11:08
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Kdyz fichtl najede tak 8-15 hodin
Datum: 26. února 2010 22:53
 já jsem u toho denně od osmy do 6 l večeru (ale střídáme se s bratrem po hodině) hodinu já hodinu on,pak až nastane 20:00 jdu vyjet s fíkem na 10kilometrovou trasu.A takto každý den dokolečka,ale v létě budu jezdit furt,a nebudu u compu
Datum: 26. února 2010 21:57
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 Jelikož studuju IT tak jsem na PC dost často, ale když je počasí tak jezdím na motorce celý dny.
Datum: 26. února 2010 21:53
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 no há tedka v zime ve všedních dnech když přijdu ze školy a pak večer takže denne tak 2,5 hodky.jinak o prázkách to sem celej den v gáráži
když se podaří tak klidně i to té pul jedné ráno.ale třeb adneska sem byl do devíty večer v garáži,zak kdy no
Datum: 26. února 2010 21:33
 tak se pridam kdyz sem to zalozil  ja pc mam pusteny od rana  na noc ho vypinam ale jsem u nej tak pravidlně kazdej vecer 4 hodiny a neco prez den , no v prumeru denne 4,5 hodiny
Datum: 26. února 2010 21:10
 Přes zimu skoro všechen volny čas... Neda se nic delat venku  Jaro,leto (kdyz je venku hezky) tak ani ne hodinu denne
Datum: 26. února 2010 21:05
 tak 2 hodiny denně podle počasí
Datum: 26. února 2010 21:03
 2 hodiny a to většinou si dělám web nebo prezentace do školy. Jednou za měsíc nějak hru. Když rodiče nejsou doma jako teď tak si pustím večer TV i notebook a odpovídám např. na tuhle anketu
Datum: 26. února 2010 20:59
 O všedních dnech všechen svůj čas, o víkendech se hrabu a jezdím na motorce.
Datum: 26. února 2010 20:58
Jméno: stepkoun
IP: uživatel1859
 zdar nemáte někdo plánek s rozměry na podkovu ke klice? kdyžtak pošlete na stepkaM@seznam.cz díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2010 18:31
 seš dilina cezeťáku
Datum: 28. února 2010 18:31
 honza: a co má být? sem jaký sem.
Datum: 27. února 2010 19:36
 Jawa cezeták má 0 chvání a a někerý rady od něho stojej za nic
Datum: 27. února 2010 19:03
 woby: na hlavu si ty....at se ta zdegenerovaná generace taky naučí něco najít na netu a né furt jen otravovat s tak blbýma otázkama.
Datum: 27. února 2010 15:35
 sereš si na halvu čezeťáku takhle tu moc lidí neukvapíš timhle chovánim...
Datum: 27. února 2010 0:37
 seru ti na posílání na mail...na netu to máš.... třeba na jawa-50.cz
Datum: 26. února 2010 21:18
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ahoj, měl bych dotaz. Z karbece Báby 207 občas takhle tekl benzín difuzorem. Tekl vždy jen, když motor neběžel a tak jsem se rozhodl vyměnit jehlový ventil. Po výměně jsem ještě zkontroloval plvákovou hladinku. Plovák krásně v rovině s emulzní trubicí. Vše jsem zadělal a nastartoval. Přidávám plyn a dusí se to. A i když velmi pomaličku přidám, tak to stejně chcípne. Nevíte co udělat, aby to zase jezdilo jako před tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2010 13:27
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No jasně, že to startuju se sytičem. Tak dneska jsem to ještě rozdělal, zvýšil plovákovou hladinku, pohrál si s bohatostí směsi a jezdí to. Šroub bohatosti je skoro na maximum utáhnutý (aby to vůbec jelo) a jehla na 2. zářezu od spoda a svíčka je černá  .
Datum: 27. února 2010 13:27
 Startuješ se zapnutým sytičem? Me toto same co popisujes delá babetta když ji startuju bez sytiče ikdyž je venku třeba 30°C Když ten stroj pul hodiny stojí tak musím znovu startovat sytičem... Dřív jsem sytič nepotřeboval,pak me začal tect benzin,vymenil jsem tedy plovak a od te doby bez sytice ani rana...
Datum: 26. února 2010 21:43
 Zdar draci,mám prosbu mohli byste mi prosím napsat podrobný postup jak vyrobit podsvícení pod motor na Jawu 50/20?A co a kde si to mám koupit?Já se totiž nevyznám v označení tech odporů LED doid a podobně.Děkuji za nápady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2010 13:03
 pochybuju že v zeležárství. SPíše třeba tipa.eu , gme.cz, ges.cz apod.
Datum: 28. února 2010 13:03
 mají ty diody třeba v železářství?nebo je to nějakej spešl obchod s elektronikou?
Datum: 27. února 2010 17:34
 já bych si to přidělal na baterku a vždy bych si to zapnul a vypnul. Ale bude ti to blikat jak říká bugs bo mám led diodu na fichtlovi jako kontrolku a bliká. Když přidáš plyn tk jasný to blikat bude torchu nebo třeba vůbec.
Datum: 27. února 2010 17:23
Jméno: péro
IP: uživatel8848
 Já jsem si dal 9 v baterku do kastlíku a v obchodě už ti poradí jaký máš dát odpory
Datum: 26. února 2010 22:41
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 a když k těm diodám připojíš vhodný kondenzátor aby to v půl periodě která neprojde přes diodu neblikalo tak to budeš mít dokonalý.
Datum: 26. února 2010 21:58
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 Hele pokud vím, tak usměrňovače jsou právě ty diody
Datum: 26. února 2010 21:56
 prosím napíšete mi co si na ten falešnej neon mám koupit,tak abych to mohl zapojit normálně na obyč zapalování?dík
Datum: 26. února 2010 21:27
 ahaha tak sorry
Datum: 26. února 2010 21:14
 mě se sekl počítač proto je to tady dvakrát
Datum: 26. února 2010 21:13
 však pravým. To je na akumulátor - baterka  . Aj to nevadí že je to na baterku podle mě stačí dát usměrňovač a šlo by to taky. Třeba kdybys dělal kontrolky z LED tk ony jsou na stejnosměrný proud a tam bys musel dát usměrňovač střídavého na stejnosměrný. A je jedno jestli je to na 12V mě diody svítí dost i když tam mám 6V
Datum: 26. února 2010 21:09
 to je taky pěkný ale na mě už moc složitý.akorát nechápu proč v obouch případech je tam napsáno 12V?to mají baterku?pokud ano tak na to se můžu vykašlat...
Datum: 26. února 2010 21:01
 ale kdybych tam dal ledky na 6V a odpory taky tak bych nemusel mít aku ?tolik proudu to nežere aby to málo svítilo ne?
Datum: 26. února 2010 21:00
Datum: 26. února 2010 20:58
 jj to už je na akumulátor
Datum: 26. února 2010 20:56
 to je taky pěkný ale na mě už moc složitý.akorát nechápu proč v obouch případech je tam napsáno 12V?to mají baterku?pokud ano tak na to se můžu vykašlat...
Datum: 26. února 2010 20:54
Datum: 26. února 2010 20:43
 no právě že je tam toho málo napsanýho,tak třeba mi to tady někdo vysvětlí
Datum: 26. února 2010 20:27
 ou,to je pěkný no,ale mohl tam toho napsat víc jako
Datum: 26. února 2010 20:19
Datum: 26. února 2010 20:16
 já jsem si urobil obyčejný držák který sem připevnil ke šroubu co drží kartery u sebe zespoda,a na ten držák připnul světýlko co se dává na kolo to jak muže blikat a vše možý,výsledek je uspokojující
Datum: 26. února 2010 20:07
 Zdarec, mam jawu 175 vymenil jsem gufero, piest, kružky, kompresia je dobra, bateriove zapalovanie, jenže nejde nastartovat, kdyz cez vyfuk dam do valce benzin tak jede jenže z karbecu nejde nasát benzín. Karburator byl komplet rozebrán a prefouknut kompresorem, benzin do karbecu dotéka, ale do valce se už nedostane. Nevím si s tím dát rady, poradte prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2010 22:01
 Ne ne, plovakovka je okruhla, mnel jsem ten karbec kedysi na jine 175-ce a jel normálne, zitra skusim ješte udelat nove tesnení pod karbec. Už fakt nevim čim to muže bejt
Datum: 26. února 2010 22:01
 A že máš ten debilní karbec s hranatou plovákovkou?
Datum: 26. února 2010 20:13
Jméno: kondom
IP: uživatel6617
 Chci se zeptat..odtrh 0.45 predsth 1.6 krasne slape chyta na slapnuti...nehcam prohrat motor a pak otocim plnej plyn..motor vylet do vysokych otacek a najednou se zacne hrozen kourit z vejfuku a otacky se snizi a kolisaji...silenej kour ale..Cim to muze byt ? muze to byt benzinem ? oleje je tam starsne moc fakt nalito vic nez ma byt a jeste od oka..ale muez to byt tim z eto takhel ztrati otacky treba ze to nestaci palit ¨ten humus ? nebo neco jinyho ? dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2010 13:08
 zkus vyměnit kondík
Datum: 02. března 2010 13:08
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 a to je divny  protoze olej vubec neubyva z motoru
Datum: 26. února 2010 20:14
Jméno: kondom
IP: uživatel6617
 nemuze to byt tim benzinem hnusnym jo ...
Datum: 26. února 2010 20:13
 saje ti to olej z prevodovky, jak se ohreje, olej se dostane do kapalnejsi podoby a pres polovice skrini se ti dostane do klikovky kde se nasaje do valce...nezbyva nez pulit
Datum: 26. února 2010 19:46
 něco podobného mi dělá starý černý pincek,motor je studený,řve to jak prase,jen jak se to ohřeje,chce to chcípnout,a i to chcípne
Datum: 26. února 2010 19:05
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Jestli se ti nepodělalo gufero. Asi ti to začlo sát olej.
Datum: 26. února 2010 18:57
Jméno: jawa 250
IP: uživatel1506
 cau draci tak jsem sehnal origo rele a nechtela se ta potvora pritahnout k tomu magnetu tak jsem tomu pomoh a uz kontrolka zhasla a dobyjeloto jenze po pridani plynu se zarovka predni rosvitila az moc a praskla Tak to staci nastelovat ne??bojim se nato sahnout nechci neco skazit
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2010 17:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau hoši potřebuju radu...koupili jsme favorita 135 LX z 93 roku,je to ještě karburátor a já nevím jestli tam mám lít speciál nebo naturál  dík za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2010 19:15
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 27. února 2010 19:15
 karlos:v podstatě jen klika a ojnice
Datum: 27. února 2010 18:11
 Jiříku proc ti to prijde divny dyt mely v podstate motory jak 130
Datum: 27. února 2010 13:27
 je to sráč ale každý s ní poznal jak fungují fyzikální zakony v relativně malé rychlosti.a taky se naučil používat ruce a nohy při stubeném startu a jízdě.
Datum: 27. února 2010 10:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele 120 není sráč!!  na krosení je lepší něž nový auta co mají náhon na předek
Datum: 27. února 2010 9:40
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 do facka natural special se daval do skodovek 120 a podobnych sr*cu co mely litinovou hlavu tak se lil special kvuly sedlum ventylu
Datum: 27. února 2010 9:34
 mužeš na special i natural nic se neděje.jen auta s katem jen na natural
Datum: 27. února 2010 8:31
Jméno: standa
IP: uživatel8850
 Hele moje mladá ma taky fáčko karbec se syticem rok 92 a leje tam naturál95........jen natural,zadny aditiva nic.......
Datum: 27. února 2010 8:05
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 hoši special do favoritu?Jste si trochu ujeli ne?
Datum: 26. února 2010 23:55
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 rok 93 naturál a rok 92 speciál
Datum: 26. února 2010 21:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dík
Datum: 26. února 2010 19:42
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel8836
 Vždy je potřeba splnit minimální požadované oktanové číslo. Což u 135 je 90 či 91.
Když naleješ benzin s vyššim o.č. tak nezkazíš vůbec nic
Datum: 26. února 2010 18:36
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel8836
 Do 135 můžeš i special, požaduje o.č. 90, takže stačí speciál...
ale natural můžeš zrovnatak, vždyť je to jedno, special ani často už nemaj...
Datum: 26. února 2010 18:34
 to musis mit napsany u hrdla nadrze  ale myslim, ze 135 special a 136 natural ale tim si nejsem jistej koukni na nej zespoda jestli ma katalizator tak lej natural specialem by si ho oddelal
Datum: 26. února 2010 18:16
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 rozhodně natural nic jiného
Datum: 26. února 2010 18:09
Jméno: Tom_R
IP: uživatel2997
 Natural ale když tam dáš special tak nic nekazíš ale pro lepší starty hlavně za horkého motoru je dobré tam lít jedno palivo protože je na to předstih nastaven.
Datum: 26. února 2010 16:17
Jméno: .
IP: uživatel3343
 natural, ale nejsu si 100% jist
Datum: 26. února 2010 16:16
 Zdarec hoši potřeboval bych poradit jak mám zvýšit moji jawi pionýra myslím jako podvozek..díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2010 11:16
 jj díky
Datum: 28. února 2010 11:16
 napis do vyhledavace google slovo: Jawa cross a mas milion inspiraci.
Datum: 26. února 2010 21:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dej tam větší kola nebo tamty nafoukni
Datum: 26. února 2010 19:49
Jméno: matoosh
IP: uživatel8847
 najlepsie je tam dat dlhsie tlmice z inej moto.. ale da sa to aj nadvarenim tlmicov...je to jednoduche a lacne..
Datum: 26. února 2010 18:02
Jméno: kuba
IP: uživatel5395
 zdarec chci se zeptat kdyz se dela nova osa pro kyvku musi byt cep z nejake kalene oceli nebo staci normal ocel
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2010 10:31
 musi byt třída oceli 16
Datum: 14. března 2010 10:31
Jméno: mustangista
IP: uživatel8091
 musí to být hliníkové aby to bylo lehké
Datum: 04. března 2010 8:33
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 .. hej nevim ale určitě nejsou dva druhy oceli možná se budeš divit ale je jich fakt hodne... chtělo by to poradit se s nějákým odborníkem
Datum: 26. února 2010 16:03
 Draci,byly by ste tak hodní,podívali ste se mi na profil? mám tam jednu fotku válce zevnitř,a potřeboval bych,aby jste mi řekli či je origoš válec bo se jedná o repliku od souseda z polska? Dík moc.Možná že to poznáte podle výfukovýho kanálu....
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2010 21:42
 já sem to při zajíždění nehonil,to asi ten chlápek předemnou,a asi máte pravdu nesrovná se to,ale já prostě budu věřit že ano
Datum: 27. února 2010 21:42
 proste si to honil pri zajizdeni, krouzek to nevyrzel, ulitlo ti kus od zamku a podrelo ti to valec...spravi se to, to jo, ale az po dalsim vybrusu...
Datum: 27. února 2010 20:32
Jméno: standa
IP: uživatel8851
 tak to by mi zajimalo jak se to srovná.......tohle je valec na vybrus bez diskuse
Datum: 27. února 2010 17:35
 vono to jako jede dobře,ale netahne to moc,a ted sem se byl ptát dědy,a povídal že možná se to srovná,ale že to bude trvat,
Datum: 27. února 2010 16:44
Jméno: standa
IP: uživatel8850
 to se nesrovná......tam proste ty tlaky uz nebudou.......mozna to pojede,ale jak!?
Datum: 27. února 2010 14:35
 díky moc,já budu ted jezdit 100 kilaku pomaleji s více oilem,a budu doufat že se to srovná
Datum: 27. února 2010 10:15
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 kdyby... ale lip by to jelo
Datum: 26. února 2010 23:01
 myslíš že kdyby se to srovnalo,mohlo by to jet i lépe?
Datum: 26. února 2010 22:27
 jakoby ne uplně prasklej ale úlomek
Datum: 26. února 2010 22:24
 jj uznávám,to bude nejspíš tím,že jak jsem vyndával válec,vypadl z něj prasklej kroužek.(to je můj názor)
Datum: 26. února 2010 22:23
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 poškrábanej je............
Datum: 26. února 2010 22:20
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 možná se to srovná jak říkáš
Datum: 26. února 2010 22:20
 já dám nový kroužky,budu prvních 100 km dávat více oleje,a vono se to ještě zaběhne,a už tam ty škrábance nebudou
Datum: 26. února 2010 21:45
 hoši,já když se koukni na fotky,taky škrábance vydím,ale jinak tam skoro nejsou vidět,ten válec je uplně nový 0 výbrus,eště nezajetej,nemá eště ani 38.00,a polskej to nebude,
Datum: 26. února 2010 21:38
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 to jo no ten válec je zralej na výbrus,prostě už má svoje odježděný
Datum: 26. února 2010 21:29
 kdyz se kouknu k vyfukovymu kanalu, jak je to tam zality, tak nezbyva nez konstatovat, ze je to polak...jinak poskrabany uz to mas, nepridrels to???
Datum: 26. února 2010 21:05
 na výbrus to určitě není,je to nezajetej nultej výbrus,dnes jsem to měřil šuplerou a nemělo to ani 38.00,Poškrábanej moc není,to se ti jen zdá z fotek.Jo a je tam druhá foka z dola jak je vejfuk,
Datum: 26. února 2010 17:29
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nikde nevidim fotku jinou nez to zevnitr a na ty to vypada jako polskej valec protoze ty bocni kanali maj doliky je to smejt a dolu ten kanal moc nelicuje a navic tam jsou naky vicnelky priklanim se ktomu polskymu. Je pekne poskrabanej to bych si na pionyra nedal to uz nikdy nesedne jak by melo je to na vybrus, asi to jezdilo bez filtru.
Datum: 26. února 2010 17:19
 Já mám také nultý výbrus a nemám to tam napsané. Zajimavé že když jsem rozebral motor který byl na fichtlu původně tk na válci byli inforamce s na pístu nic nebylo přitom na tom motoru co tam mám já teď tk na pístu jsou.
Datum: 26. února 2010 17:14
Datum: 26. února 2010 17:06
Datum: 26. února 2010 16:57
 ale nechápu jednu věc,válec je tedy origo,má nultej výbrus,ale nikde není vyraženný číslo výbrusu.Všude jsem hledal,ale nikde to není
Datum: 26. února 2010 16:36
  no nwm jestli je to pořádně zajet když je na to maximállně najetých 900 kilaku,
Datum: 26. února 2010 15:52
 zkuz to pořádně zajed a pk tomu dej kosu
Datum: 26. února 2010 15:51
 jj to nebude vadit no,no jestli jede dobře,ale jo celkem,jo ale moc to zatím netahne
Datum: 26. února 2010 15:48
 jj,na fotce se mi to tam roška zdá,ae to neřeš,jestly to jede good tk je vše OK. Já mám právě že tky ten Polák válec,ae to dám na fichtla kteryho budu celýho renovovat,tk tam to vadit nebude když sním jezdit nebudu
Datum: 26. února 2010 15:46
 jo tak tohle ti nepovim,já jsem toho pincka koupil na sbazaru,a ten chlápek říkal jen že ej nový válec,ale o úpravách nic neříkal
Datum: 26. února 2010 15:44
 jj,ae ještě otázečka,na fotce se mi zdá jk kdyby to tam bylo upravovany...?
Datum: 26. února 2010 15:42
 ufff,ani nevíš jaký mi ted spadl kámen ze srdce  .Díky moc
Datum: 26. února 2010 15:39
 to je orig
Datum: 26. února 2010 15:39
 je to tam
Datum: 26. února 2010 15:31
 ok čekaj,hned to vyfotím,nahraju
Datum: 26. února 2010 15:25
 takhle to těžko zjistíme,vyfoť to ze spodku,jk je vejfuck
Datum: 26. února 2010 15:24
 zdarec draci potřeboval bych vědět jak mám nastavit rotační šoupátko na jawě 90.Podle diagramu mi to nende.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2010 14:58
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 nevíte prosim vás co mám dělat když mi teče olej z převodovky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2010 17:35
 jj jasný no,to bude chcet vypálit výfuk,já ho budu taky vypalovat,ale len ty tlumiče,samotný výfuk protánu kulatinou
Datum: 26. února 2010 17:35
 Dahcl: No ono to je vlastně změřené bo taťka tak to míchal i když byl malí a vždy tam přidávám tk akorát. A jak jsem říkal že mi kape z toho výfuku tk jsem to dělal i podle poměru bo to mohlo to způsobovat, ale houby platné.
Datum: 26. února 2010 17:19
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 já to pulim podle návodu,takže je to v pohodě
Datum: 26. února 2010 16:16
 boba : to si docela odvážný,tohle já bych svému fichtlu asi nedělal,měl bych bud furt černé svíčky,nebo by sem to zadřel  ,jednou sem to nalil přímo z krabice od parama pač sem spěchal,a měl sem furt černé svíčky,a kuřilo to jak das
Datum: 26. února 2010 16:12
 Já mísím benzin od oka. Koupím benzin vezmu zajiš´tovací amtku od ředidla a podle množství benzinu to nějak odhadnu.
Datum: 26. února 2010 16:09
Jméno: .
IP: uživatel3343
 tak pak napiš jak to dopadlo
Datum: 26. února 2010 15:43
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 ok,zkusím to,díky za rady
Datum: 26. února 2010 15:36
Jméno: .
IP: uživatel3343
 tak opatrně ten koš chytni za ty kolíky hasákem, ale opatrně!!! a povol
Datum: 26. února 2010 15:33
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 já mám spojku sundanou,i to ozubene,ale nevím jak ten koš mám zajistit,abych tu matku mohl v klidu povolit
Datum: 26. února 2010 15:29
Jméno: .
IP: uživatel3343
Datum: 26. února 2010 15:27
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 já vím že tam mám narovnat ten plišek,ale když ho narovnám tak nevím jak ho zajistit abych mohl sundat tu matku
Datum: 26. února 2010 15:23
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 a nevíš jak sundám spojkovej koš?vadí když budu pulit motor a nebude odšroubovanej?
Datum: 26. února 2010 15:20
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 já mám M2T
Datum: 26. února 2010 15:18
 třeba u m2t musíš dávat nejmím si myslim 1:40 a u castrolu se dává 1:50
Datum: 26. února 2010 15:17
 twl,jak se jako má? to je u každého oleje jinak,
Datum: 26. února 2010 15:17
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 tak jak se má
Datum: 26. února 2010 15:15
Jméno: .
IP: uživatel3343
 a v jakém poměru mícháš teď?
Datum: 26. února 2010 15:12
 kolik mísíš?
Datum: 26. února 2010 15:12
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 a nejde to udělat nějak jinak?třeba že bych s benzínem míchal mín oleje?
Datum: 26. února 2010 15:10
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 gufero pod primárem nebo ti to netěsní mezi karterama
Datum: 26. února 2010 15:08
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 jawa 50/typ 21 gufero nevim,muže to být tím
Datum: 26. února 2010 15:06
Jméno: .
IP: uživatel3343
 špatné gufero u spojky? ( jaka je to moto?)
Datum: 26. února 2010 15:05
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 a čem to muže byt?že mám pořád svíčku od oleja?
Datum: 26. února 2010 15:01
Jméno: .
IP: uživatel3343
 špatné kroužky si myslím, že nemají na to vliv.
Datum: 26. února 2010 14:56
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 ale já kvuli tomu mám pořád mokrou svíčku,muže to být tím že mám špatný kroužky na pístu?
Datum: 26. února 2010 14:55
Jméno: doubi
IP: uživatel8605
 To asi nám všem!
Datum: 26. února 2010 14:53
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 čaute sháním přední vidlice ze simsona tak pokudbyněkdo měl tak se prosái ozvite na icq 406 943 879 nebo email golden6@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2010 15:02
Datum: 26. února 2010 15:02
Jméno: jawatuning
IP: uživatel5107
Posl.aktualizace: 27. února 2010 6:42
Jméno: jawatuning
IP: uživatel5107
 nesmysl,frikulín to dělá stejně a o DOST dráž.ale nebudu se s váma kvůli tomu hádat
Datum: 27. února 2010 6:42
 Ja souhlasim s tomem dle myho jsou ty kiky spatne vyvazeny koukni se treba jak vypadaj kliky co dela frikulin od toho si nech udelat kliku budes mit jistotu profesionalni prace a kvality
Datum: 26. února 2010 15:42
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Tomas, co se ti na tom nezda? Timhle zpusobem vyvazuje kliku spousta lidi...
Datum: 26. února 2010 13:12
 no tak s touhle klikou budeš trhat asfalt myslim
tahle odlechcenou kliku jsem jeste nikdy newidel
Datum: 26. února 2010 13:01
|



|