Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím.prosimvas chtel bych se zeptat na jednu vec. Delam ted řidičák na motorku a mám knížku AUTOŠKOLA a je to ročník 2008... Nepřibyly za ty 2 roky nejake nove otazky a pravidla atd... ktere budou na závěrečkách? Neni problem koupit novou knížku,ja jenom abych ji nekupoval zbytečně. díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2010 22:13
 ok... Tak ony tam asi nejake zmeny budou. Dneska jsem si přečetl všechny testy v knížce 2008 bez jediné chyby. ted jsem si delal testy na netu z té stránky etesty.mdcr a jsou tam otazky ktere jsem nikdy nevidel a čuměl jsem na ně jak péro z gauče... Tak asi budu muset koupit knížku 2010 Jsem se divil jedne otazce... Kdyz dojde ke skode nižší než 100 000Kč musíme to ohlasit policii a) když ke škodě dojde na vozidle hromadne přepravy osob b) když dojde k poškození životního prostředí. Správně bylo B ale neměly by být spíše správně obě možnosti? co si o tom myslite? Díky
Datum: 01. března 2010 22:13
 jj jedna technická otázka tam bude,např jakej je rozdíl mezi 2T a 4T motorem
Datum: 01. března 2010 19:05
 jo tam jsem to taky delal kdyz jsem delal papíry na pincka a byly tam ty stejné... Ještě jedna otazka: kdyz delam papiry na A1 nebo A,budou po me chtit i tu technickou otazku? Treba popsat jak vymenit kolo,co je to spojka atd. nikde o tom neni nic psané-jenom kamos riíkal ze tu technickou otazku mel kdyz delal A1 Jinak díky moc...
Datum: 01. března 2010 15:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to zbytečný...dělej si testy na internetu a na závěrečkách budeš mít stejný otázky...myslím že to bylo http://www.mdcr.cz nebo tak nějak...tam jsou úplně stejný otázky jako na závěrečkách
Datum: 01. března 2010 15:24
 Nějaké drobné změny v zák. 361/2000sb. od té doby byli ovšem testové otázky se zatím nezmněnili.
Datum: 01. března 2010 15:15
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel8793
 Cau draci do jaky doby musim zaplatit povinny ruceni kdyz mi prijde? prej jsou za to nejaky penale kdyz se opozdim diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2010 17:06
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 no mas to napsany na ty slozence kdyz ti prijde do kdy to mas zaplatit - a penale asi nejaky jsou no alenvm jaky
Datum: 01. března 2010 17:06
 Zdar lidi, pokud si koupím doklady na pionýra, za jak dlouho ho musím na sebe přihlásit, pokud bych je koupil teď a přihlásit bych se chystal až o prázdninách jde to? Také jak je to s pojištěním, po koupi bych sjednal pojištění ještě na starou spz a po přihlášení a vydání nové spz bych to u pojišťovny změnil nebo jak? Díky za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2010 12:57
 JAk píše provaz pode mnou: nech to v polopřevodu a plať pojistku. Bývalý majitel uvede při odhlašování na inspektorátě nového majitele tebe (buď tam půjdeš s ním, nebo na základě kupní smlouvy s plnou mocí. Chcou rodné číslo a občanku.) Hned pak skoč do ČPP a uzavři povinné ručení. Jinak budeš za každý nepojištěný den platit penále tuším 20 Kč/den. A v polopřevodu to můžeš mít jak dlouho chceš. Já takhle měl motorku 6 let. Až to budeš za 3 měsíce přihlašovat, musíš udělat na STK evidenčku a na inspektorátě zaplatit poplatek 300 Kč za převod.
Datum: 02. března 2010 12:57
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 ja mam normalne na sebe uz rok prepsanou jawu 350/634 - jen na me v poloprevodu a platim pojistku na mi jmeno- a pak mi pred rokem rikali ze az to prepisu tak mam jen prehlasit tu spz-zmenu. ale ze to je jen v poloprevodu - to neva nicemu kdyz platis pojistku - me se totiz nechce platit za prepis kdyz jeste nvm jestli si tu jawku necham nebo ne -takze normalne pujdes na urad kde je ten fik hlasenej - bud s plnou moci nebo s majitelem - a nechas to na sebe prepsat -do poloprevodu - to nic nestojí - a pak pujdes na pojištovnu a pojistis ho - a uz muzes jezdit - bez toho abys platil prepis.
Datum: 01. března 2010 17:14
 ať ty dokaldy dá do depozitu stojí to tuším kolem 150 Kč a nemusíš platit pojistku at a potom si můžeš je vyzvednout nevím ejstli za poplatek a normálně přepsat. Samozřejmě do musí dát majitel do depozitu. Anebo ať si je nechá ty doklady a musí počkat 3 měsíce.
Datum: 01. března 2010 14:44
 Aha tak jak to tdy udělat abych mohl přihlásit cca za tři měsíce, jakse dostat do polopřepisu.
Datum: 01. března 2010 14:05
 HEJ TO MOTO NEMŮŽE ODHLÁSIT ! Jak to jednou odhlásí už to nepřihlásí. Na tuto motorku ti papíru už neudělají. Ledajen že je dá do depozitu nebo že si to nechá a přepíše později.
Datum: 01. března 2010 13:52
 Do prázdnin jezdit nehodlám, ale mam teď možnost koupit doklady, původní majitel je odhlásí, ale já je ještě na sebe nepřihlásim, může to v tomto stavu vydržet třeba 3 měsíce? Pojištění teda můžu platit na moto které není na mě napsané a ppo přihlášení na mě jenom na pojišťovně nahlásím změnu registrační značky?
Datum: 01. března 2010 13:00
 no pjištění musíš platit i když to není na tvoje jméno. ALE spíš bych to co v nejblížší době přepsal. Zastaví tě policajti a uvidí cizí podpis a nevím jestli můžeš s tím jezdit když to nen na tvoje jméno ale já bych problem neviděl když je tam SPZ a číslo rámu....
Datum: 01. března 2010 12:46
 S STK je mi to jasné že nejdřív tam musím a pak až přihlásit, ale co s pojištěním pokud bych ho na sebe ještě nepřihlásil musel bych ale stejně platit pojištění je to tak ne?
Datum: 01. března 2010 12:40
 můžeš je na sebe přepsat klidně za 20 let. Podmínkou je že majitel dokladů musí žít. Pokud je budeš přepisovat musíš mít STk na fichtlovi apod. Já než jsem přepisoval, tak jsem nejdřív musel jít na STk do toho papíru mi napsali potom přepis a potom jsem šel na úřad na přepis na moje jméno a ještě potom přepsat pojistku.
Datum: 01. března 2010 12:34
Jméno: Kajbr
IP: uživatel768
 ahoj draci, mam problém se svoji babetou 210, protože často se vyhazuje rychlost, a musim to hodne rozslapat aby to zas tu rychlost hodilo, a treba za chvili to zase tu rychlost vyhodí. nevite čím to je? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2010 15:06
 Hej mám ten samí problem a koupil jsem si řadicí čelist a už to jede tak skus to
Datum: 01. března 2010 15:06
 Hele draci mám takovej bezvýznamnej dotaz ale zajmá mě to  Co sem viděl fotky štítků na jawu 20,21,23 tak byl černej a měl tam ají vyražený číslo motoru, já mám štítek šedej a kolonku pro vyražení čísla motoru tam nemám. Co mi o tom povíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2010 13:05
 Jo a štítek jsem koupil tu v krámku a je psán československy. Místo číslo motora (jak to bylo na origo) je na replikách napsáno číslo motoru
Datum: 02. března 2010 13:05
 Štítek na 20 jsem razil 4 mm raznicemi, jako byly použity na origo štítku.
Datum: 02. března 2010 13:00
 ha mam stitek na fikach - cesky, nemecky, anglicky
Datum: 01. března 2010 17:16
 Hele je možný že tam je jinej, ale ten majitel předemnou byl takovej "inženýr" že nvm jesli by ho to napadlo  Jakou raznicí tam mají bejt vyražený čísla? A eště máte štítek česky nebo slovensky?
Datum: 01. března 2010 15:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 asi jo protože v 72 roku byly klasický štítky
Datum: 01. března 2010 15:25
 a nedal tam bývalý majitel nový šítek. Bo teď už číslo motoru nemusíš mít ale musíš mít číslo rámu. Motor už je jako náhradní díl.
Datum: 01. března 2010 12:13
 1972
Datum: 01. března 2010 6:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jakej to máš rok výroby?
Datum: 28. února 2010 22:30
 Jako že je dokupovanej pozdějš?
Datum: 28. února 2010 22:22
 Máš hybrid
Datum: 28. února 2010 22:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau hoši jakou má cenu motor z jawetty?chybí mu karbec...já se nemůžu rozhodnout jestli ho mám prodat nebo si ho nechat
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2010 15:09
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
 jj nech si ho za par desitek let to bude mit cenu jak .....
Datum: 01. března 2010 15:09
 nech si ho
Datum: 01. března 2010 7:41
 700-1000kč
Datum: 28. února 2010 22:19
 Nedávno jsem koupil čz 150, která rok a půl stála. Předchozí majitel stříkl benzín pod svíčku aby ukázal, že běží. Doma jsem vyměnil karbec za čistý, motorka chytla hned. Ale má hrozně těžkopádný chod, střílí do karbecu a do vejfuku. Směs jsem zkoušel různě nastavit, nepomáhá. Podle mě je buď vyflákaný magneto(je tam cívka pod nádrží), nebo podfukuje pod hlavou či válcem. Nutno dodat, že když se nechá nastartovat, udržím ji v běhu jen na plný plyn a stejně je to jak zvýšený volnoběh jiskra je dost malá a někdy oranžová. Poraďte prosím, jestli mám předělávat zapalování na originál cívku a nechat zesilovat magneto.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2010 6:15
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 nesaje ti to olej ? me jo a z vejfuku tece a striak takovej hnus cernej mazavej a jeste to kouri...
Datum: 01. března 2010 6:15
Jméno: standa
IP: uživatel8857
 tak se podivej jestli zavira plovak........
Datum: 28. února 2010 23:58
 Uchlastava jak prase a všude z vejfuku rozstřikuje takovej hnuj.
Datum: 28. února 2010 21:45
 Taky bych potřeboval pár těch klínů do zásoby. Tak zkusím kondenzátor a uvidím.
Datum: 28. února 2010 21:44
 a neuchlastava se ti to náhodou??
Datum: 28. února 2010 21:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 No podle mě to magnetem nebude...jestli je jiskra oranžová tak to bude nejspíš špatný kondík...no jináč to zápalko nech na indukčku páč to originální je neštěstí...někomu to slouží celej život a někomu se pálí jedna cívka za druhou (já to mám u stadiona taky na indukčku a nemohu si stěžovat)...tak bý tebou bych ho sundal rotor a vyčistil kladívka a vyměnil kondík a pak seřídil předstih a zkusil bych jak to šlape...a to zápalko nech jak je jestli nedbáš na originalitu..jo a pozor na ten malej klínek co je na klice...blbě se schání
Datum: 28. února 2010 21:36
Jméno: Cooke
IP: uživatel6644
Posl.aktualizace: 02. března 2010 9:38
 Když je to pod tím napsané že je to na jawu 175/356 tak to bude pasovat
Datum: 02. března 2010 9:38
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel8836
 Kdo jste montovali vape na pionýra, připojili jste ho na stávající instalaci? Jak u 20w a jak u 30w zapalování?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2010 21:21
 co jsem z popisu pochopil tak se to zapojuje stejně jako původní zápalko a je možné použít jak zapojení 20W, tak 30W...btw jak si daleko s renovací? stav se někdy na icq nebo se stav osobně...
Datum: 28. února 2010 21:21
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel8836
 Ahoj, z přesně jakého důvodu musí vést u 30W zapalování k zadnímu světlu dva vodiče?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2010 22:13
Jméno: standa
IP: uživatel8857
 doslova tak.....zapojis to jen na jeden kabel,prepnes svetla pri vyssich otackach a zpravidla zadni zarovka praskne.......pokud mas slabej rotor,tak zadni zarovka nepraska,ale standartne zachovalej rotor se silnym buzenim to dela........
Datum: 28. února 2010 22:13
 no ty dva vodiče jdou ze svorkovnice předního světla pokud se nepletu...tohle řešení je snad kvůli tomu, aby ti nepraskaly žárovky v zadním světle při přepínání dálkové/ tlumené a naopak...
Datum: 28. února 2010 21:09
 Zdar měl bych možná možnost sehnat doklady na 476 a určitě na 477 a myslíte že by se našel někdo kdo by to vyměnil za doklady na 453? klidně bych i něco připlatil.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2010 20:56
 ne, na 453 jsou o hodne cenejsi nez na ty 476 a 477 tech je mraky ale na 453 jsou ale malo,
Datum: 28. února 2010 20:56
Jméno: pavel simek
IP: uživatel8478
 zdary chlapaci schanim kompletni papiry na cz 125-476 icq351-057-160 e-mail SmalDave@seznam.cz tel.cislo 733-365-599 diky za nabidky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2010 20:23
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Tak co sázkaři, na koho sázíte v hokeji? KanadaxUSA? Já Kanada.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2010 15:42
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja fandil Kanadě protože to natřeli tem ruskejm svinim co nas dali
Datum: 01. března 2010 15:42
 ma to tu sice hvno co delat ale pokud se bavime o zemich kam sme vyvazely chery tak klidne!XD
Datum: 01. března 2010 14:20
 škoda že mě sport nebaví. Atletiku tzv. baléťáctví ještě vydržím se koukat ale fotbal hokey jde mimo mně.
Datum: 01. března 2010 12:08
 jasně že CANADA !!!
Datum: 01. března 2010 7:43
 Ja si myslim, že Kanada. Škoda, že není čas se dívat.
Datum: 28. února 2010 20:28
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 cawec draci nejde nekdo za dva roky (ten kdo je ted v osmy)  do holic na autotronika ??? už se tešim nemužu se dočkat
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2010 15:38
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
Datum: 01. března 2010 15:38
Jméno: standa
IP: uživatel8857
 gympl je k hovnu......taky ho mam......pokud bys pak chtel jit z gymplu na nejakou technickou vysokou skolu tak budes strasne pozadu oproti prumyslovakum........jdi na prumku radsi......stavarna,strojarna,elektrotechnika .......to ted jede......autotronik a podobny veci je taky parada......komplet skoly kolem auto/moto elektrotechniky a elektroniky.........to ma nejakou budoucnost.......ja chodil na gympl......nikdy mi uceni neslo.....pak sem sel na vysokou,tam sem byl 3 roky,uceni mi neslo uz vubec,pak mi vyrazili a ted sem nedostudovanej CVUTák s gymplem kteryho nikde nechtej......
Datum: 01. března 2010 0:04
 jsem na gymlu  a souhlasim s tim, ze je uplne nahovno
Datum: 28. února 2010 22:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Datum: 28. února 2010 22:31
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 di jako ja na gympl  ale fichtlari si s tebe budou delat prdel
Datum: 28. února 2010 22:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Já tam chtěl jít ale připrav se na to že z čeho budeš mít v 8 a 9 třídě 3 tak na týhle škole budeš mít 5   je to krutý ale bohužel je to tak
Datum: 28. února 2010 21:39
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 caw draku ted sem to taky zvažoval ale prej je to škola nahovno nebo co. tak ještě nevim je to z maturitou?s přímačkama?
Datum: 28. února 2010 20:36
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,nevíte kolik otáček má být u karburátoru JIKOV 2924 SBD17 otáček u štelovacího šroubu na jízdu?a když to špatně nastavím může to mít menší výkon a bude to více žrát???(nemyslím na volnoběh) díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2010 12:40
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Šroubek přídavného vzduchu ( pod tryskou běhu naprázdno ) 1/4 - 1/2 ot. Jehla 2.-3. zářez.
Datum: 01. března 2010 12:40
 takze tam mas jeden vodorovnej s perkem a jeden sikmo dolu s perkem, ze? tak ten vodorovnej bych dal o jednu az jednu a pul otacky zpet ze zavrene polohy a ten dorazovej sroub podle otacek motoru, ja nastavuju co nejnizsi aby to bezelo pravidelne a nechcipalo
Datum: 28. února 2010 19:35
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 a na ten doraz šoupátka je to také jedno v jaké je to poloze?a jak šroub mám seštelovat
Datum: 28. února 2010 19:30
 tam máš šroub na doraz šoupátka a pak šroub bohatosti směsi na volnoběh, že?
Datum: 28. února 2010 19:26
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 NEMATE NEKDO FOTO MAGNETA S ELEKTRIKOU PLS BABETA 207
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 12:50
 jo já mám babetu207 já ti to vyfotím ale dej mi imejl nebo ick nebo skajp
Datum: 05. dubna 2010 12:50
 caw u 638 mi preskakoval retez. sundal sem sekundarni prevod a tam byl v pohode, taks em dneska sundal spojku. retez je na odpis ten je vytahanej jak vemeno, ale nejsem si jistej velikosti zubu na spojkovym kosi a primarnim retezovym kolecku. jak maj bejt velky ? stejne jako u spojky s malym kosem a jedoradym retezem, nebo jsou mensi ? zuby co jsou na tom kosi co sem vyndal jsou si tak polovicni, ale ze by se zadly nahore nejak zahnuty, nebo mely misto spicky plosku tak to taky ne. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2010 19:20
 zdar.. ked necham na normalnom dvojkruzkovom pieste iba jeden kruzok bude mat presne take iste vlastnosti ako jednokruzkovy??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2010 21:01
Jméno: jawa
IP: uživatel8627
 mne to na 11 zubovom kolcku jelo aj na trojke po rovne
Datum: 01. března 2010 21:01
 u seriovyho pistu kdyz je jen jeden krozek tak to jede.. ale asi tak ze kopec ktrej fichtl jezdi na 3 tak pojedes sotva na 1.. tak jezdil muj malej bracha a divil se ze to je tak liny..
Datum: 01. března 2010 18:13
Jméno: standa
IP: uživatel8859
 asi neumis cist.......oba
Datum: 01. března 2010 9:28
Jméno: matoosh
IP: uživatel8855
 ale ja nemam seriovy motor... a fakt by ma to zaujimalo ako to pojde..  asi to zajtra vyskusam.. a dam vediet potom..  a mam tam nechat racej horny alebo dolny kruzok??
Datum: 28. února 2010 23:19
Jméno: standa
IP: uživatel8857
 neprekvapuje mi to od tebe,ale proste si mi zase musel chytit za slovo........jo kdyz s tim chvilku pobezis tak to pak zacne prdlat a nakonec to chti ale ma to tak třetinovou silu......proste na nic......klasickej jednokruh se tak nechová,ale bez otáček je to furt jen stracená komprese.......
Datum: 28. února 2010 23:02
Jméno: standa
IP: uživatel8857
 z vlastni skusenosti vim,ze na jeden krouzek seriovka ani nechytí........
Datum: 28. února 2010 22:16
Jméno: matoosh
IP: uživatel8855
 jj.. necham tam dva.. to ma len tak napadlo.. lebo dnes mi jeden praskol..
Datum: 28. února 2010 21:57
 takova blbost nech tam 2 krpousky.
Datum: 28. února 2010 21:14
 Pokud chceš jednokroužkáč, tak nic nevymýšlej a kup si ho.
Datum: 28. února 2010 19:29
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 menší tah, větší rychlost
Datum: 28. února 2010 19:28
 a nebude ti směs utíkat přez prázdnou drážku z přefuků do výfuku?
Datum: 28. února 2010 18:51
 zdarec draci. prosim poradte jak maj bejt nastavená šroubky na karburátoru na motoru z peráka?? nedrží mi volnoběh a hltí se, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2010 18:45
Jméno: pinckař
IP: uživatel987
 Zdarec mohl bi mi někdo kdo má pařeza a má tam zapojenej bzučák na baterku , nějak nafotit jak tam má tu baterku přidělanou atd.. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2010 23:14
Datum: 28. února 2010 23:14
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Posílám odkaz na jawacké stránky , kdyby to nešlo otevřít , k tady napiš svou meilovou adresu a pošlu Ti to přímo do schránky .
http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/elektricka-schemata/el_j550.gif
Datum: 28. února 2010 22:14
|



|