slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1343  1344  1345  1346  1347  1348  1349  1350  1351  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: dejvis      IP: uživatel455    
ahoj, co je lepší na utěsnění karterů tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1649.html a nebo tmel paulin. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2010 10:28
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1411    
jo jo presne paulin je na hovno tece to lukopren das sesroubujes a hned muzes nalit olej a drzi je ok
 
 
Datum: 07. února 2010 10:28
 
 
 
 
Jméno: a.dd      IP: uživatel8610    
ja používám červený silikon a je to ok, ale nejsem si jisty s cenou
 
 
Datum: 06. února 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8069    
hele být tebou tak si vyberu dostupnější, levnější a to co se vyplatí, protože to výjde nastejno.. to je úpo jedno jestli tamto nebo paulin...
 
 
Datum: 06. února 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: dejvis      IP: uživatel455    
OK dám na vás :-)
 
 
Datum: 06. února 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky se priklanim k lukoprenu faktycky doporucuju
 
 
Datum: 06. února 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
za mě taky lukopren mam ho pod valcem už dva roky a těsní pořád
 
 
Datum: 06. února 2010 18:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednoznačně lukopren,paulin strašně teče,ikdyž to uděláš podle návodu teče to.lukopren mi zatím nikdy netekl,a to už jsem tím zalepil asi 4 motory
 
 
Datum: 06. února 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: fida      IP: uživatel3755    
zdar draci jakej olej mam nalejt do motoru jawy 250 kyvacky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2010 16:32
 
 
 
 
Jméno: King2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale on se pta do motoru tam bych M2T nelil ja bych tam nalil neakej co tece ani moc rychle ani pomalu!
 
 
Datum: 09. února 2010 16:32
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Moc jedno to neni. Osobně bych doporučil něco lepšího než M2T. Např castrol 2t, shell advance sx a podobné "lepší" minerály...
 
 
Datum: 06. února 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: bris-K      IP: uživatel5566    
jaky koli to žere všechno,to je jedno co tam naliješ
 
 
Datum: 06. února 2010 18:00
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Hoši, dneska začala (ne)jezdit Babetta. Když mám ji na stojánku, dám plyn, motor se dostává do otáček a dosáhne i maximálních otáček. Když ji shodím ze stojánku, tak motor vynechává, nechce to jet. Jakoby se to dusilo v nízkých otáčkách. A když už se to dostane do vysokých, tak jakoby tam šlo málo bnzínu. Prostě to začne i při vysokých vynechávat, ale jenom, když na ní jedu. Když je to na stojánku, tak se to neděje. Zajímavé je, že tam mám výbrus, tak mám bohatou směs. A je právě divné, že to vynechává, když se směs bohatá. Jako by tam bylo málo benzínu. Trysky jsou čisté, plovák je nalazen. Prosím poraďte mi! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2010 9:26
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Nevyřazuj tlumič sání , jehlu dej na 2. zářez a ladˇjenom přídavný vzduch. Začni od 1/4 otáčky a potom povoluj.
 
 
Datum: 07. února 2010 9:26
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No já jsem to zatím zkoušel úplně bez filtru. Pořád totiž ten karbec vyndávám a šteluji. Svíčka je černo cihlová. Výbrus zajetý není. Ale ten hlavní problém je, že se to při přidání plynu v nízkých otáčkách jakoby dusí a ve vyšších to zase vynechává, jako by tam beňálu bylo málo. Jsem z toho celkem zmaten! Jehla je na 3. zářezu, ale směs je tak polobohatá.
 
 
Datum: 06. února 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Já bych trošku ubrala filtrační pletivo. Po jízdě se podívej na barvu svíčky. Šroub přídavného vzduchu víc jak o jednu otáčku nepovoluj ,protože máš výbrus.
 
 
Datum: 06. února 2010 18:56
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
posteluj si sroub vzduchu me to delalo to same a bylo to tim
 
 
Datum: 06. února 2010 17:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ten výbrus máš zajetej?asi eště ne když máš bohatou směs....jestli to není zajeté tak to bude tím
 
 
Datum: 06. února 2010 17:36
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel8684    
Zahajuji anketu NEJLEPŠÍ,NEJVÝKONĚJŠÍ Svíčka pro jawa 20,21,23 pro sportovnější jízdu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sagy - jedno to neni, je rozdil mezi svici ktera jeste haze jiskru a tou ktera uz doslouzila:-D ale dost fórků, kdyz zustanou parametry typu tepelna hodnota, velikost a typ pouzdra (...) jez musi byt stejne shodne tak rozdil mezi svickami je dost markantni, jak z hlediska technologie tak hlavne z hlediska zivotnosti...popisovat rozdil v elektrodach, poctu elektrod, tvaru, materialu stredni a vnejsi elektrody, (ne)odruseni (odruseni ma nepatrny vliv na zapal ale pri sledovani telky na chrchlovi je pak kvalitnejsi prijem) a jine vlasnosti tolik vzdalene fichtlari (gdo by si kupoval svici za nekolik stovek jen proto ze ma platinovou elektrodu) tu popisovat nebudu, ono staci vyzkouset Brisku, NGKcko a PALku a hned je vidno, ktera do 2T motoru pio je nejlepsi (v ramci moznosti)...kazda svice ma svoje pro a proti a je na neco jineho stavena, pro jiny typ neceho nebo pro jinou kategorii (i cenovou), jinou technologii delana a navrhovana, jinak se opotrebovava atd...proto muzu rict ze tato diskuze je prakticky o nicem protoze nigdo nezkusil secky typy svicek pri stejnych zatizenich, stejnych podminek (at uz bohatost smesi ci narocnost svicky v jinych podminkach na napeti a proudu zapalovaci soustavy a jine zatezove moznosti) a stejna svicka jede v jinem motoru fika jinak a kazdemu jinak...nelze objektivne hodnotit ktera ja NEJLEPSI a NEJVYKONEJSI, vystiznejsi by mozna bylo ktera svice se komu uz dlouhodobeji osvedcuje...tuto uvahu sem sepsal z pokusu o odvraceni hadek ohledne svicek, kterych tu bylo uz mraky (asi stejne jako diskuzi o M2T) a jen sem chtel vyjadrit vlastni nazor ze sam davam prednost PALce :-) tot vse :-)
 
 
Datum: 06. února 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: SaGy      IP: uživatel5570    
Chapci moji zlatí, napadlo Vás někdy, že je to úplně jedno? :-D
 
 
Datum: 06. února 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel7332    
PAL 14-8R trhá hlavu od valca!
 
 
Datum: 06. února 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
...hrbitovni...
 
 
Datum: 06. února 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: matys127      IP: uživatel8125    
N15C nejlepší....
 
 
Datum: 06. února 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
NGK b7hvx
 
 
Datum: 06. února 2010 18:30
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
N15C
 
 
Datum: 06. února 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
jak pise pero
 
 
Datum: 06. února 2010 17:49
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak píše péro
 
 
Datum: 06. února 2010 17:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Pal 14-8
 
 
Datum: 06. února 2010 17:34
 
 
 
 
Jméno: a.dd      IP: uživatel8610    
parafin,parafin!!!
 
 
Datum: 06. února 2010 17:17
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vosková..!
 
 
Datum: 06. února 2010 17:08
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
BRISK N14C, nebo NGK b7hs
 
 
Datum: 06. února 2010 16:43
 
 
 
 
Jméno: stepkam      E-mail:      IP: uživatel1859    
zdravím, akutně sháním papíry na mustoše, nabídněte, díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: King2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mam tu jedny je to jen odhlaseny ze stitkem a znackou a konstukcni rychlos 45kmh asi kazdej vi co to znameno cos to zvysuje hodnotu tak 5000kc niz nendu
 
 
Datum: 08. února 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel1553    
já je taky sháním:-), na pionýra 20,21:-)
 
 
Datum: 06. února 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel1553    
já je taky sháním:-), na pionýra 20,21:-)
 
 
Datum: 06. února 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja ej taky schanim aspon nejsi sam
 
 
Datum: 06. února 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
zdarec hoši pošlete mě nekdo fotku na mejl sebik.strnad@seznam.cz nebo na icq 447012861 jak máte natočený stator v jaké poloze diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
Stando tys me dobre poradil 5mm od prepazky
 
 
Datum: 06. února 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando psal nám tu že mu je 16,ale já tipuju tak 12
 
 
Datum: 06. února 2010 16:55
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando psal nám tu že mu je 16,ale já tipuju tak 12
 
 
Datum: 06. února 2010 16:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8687    
to nemuzes takle brát.......na predstih a natoceni statoru ma vliv hodne veci.......ja ho treba mel driv otocenej uplne doleva a mel sem predstih skoro 2mm,predtim tam byla jiná klika a rotor a kdyz sem mel zapalko nadoraz doleva,tak tam byl predstih 1.7 .....ted mam predstih 1.6 a mam ho nekde uprostred.....ono ma vliv umisteni kolicku v klice,omletá drazka v rotoru,vačka atd.....nemuzes serizovat predstih podle fotky....ale ja mam osvedcenej zpusob otocit to napred uplne doleva a pak vrátit aby mezi horni civkou a prepazkou bylo 5mm(sirka myho sroubovaku:-D)....pak si zmerim co tam je a skousim co to dela.....hlavne ze mas na webu návod:-D:-D Kolik ti je prosimte?:-D
 
 
Datum: 06. února 2010 16:44
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mas na netu navod na serizeni predstihu tak to podle neho nasteluj :-D
 
 
Datum: 06. února 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no von se eště zeptá
 
 
Datum: 06. února 2010 16:13
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
proc jako? ja su upne normalni?
 
 
Datum: 06. února 2010 16:12
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hej ty mi nepřipadáš normální mustangisto
 
 
Datum: 06. února 2010 16:11
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
to vím ale abych vedel tak zhruba jak ho mam natočit a potom bych si to doladil za chodu jenom me posli fotku jak to mas natocene
 
 
Datum: 06. února 2010 16:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to má každej jinák víš??? tím se šteluje předstih tím jak ho natočíš....
 
 
Datum: 06. února 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
čau mám další problém který jsem objevyl dneska dojdu k pionýrovy a napoprvé nakopnu a jede jedu s něm tak těch 300 m a pak jsem ho zdechl a po chvilce jsem ho chtěl nakopnout a vždycky mě to vyletí do otáček a zdechne jako když je ucpaná triska když to roztlačuju tak to semnou jen cuká chvilku chytne a pak zdechne a tak pořád dál furt jede zdechne jede zdechne.... nevim čim to je karbec mám naštelovaný jak má být to mám ověřeno předstih taky. prostě začne to tak dělat když jedu a nechám to zdechnout a pak chci jet tak to začne dělat. skusím to prostě nenechat zdechnout a pořád jezdit až ten motor zahřeju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak rekl Standa, jinak este muze prisavat fales mezi tesnenimi...nejvic bych to videl v ucpanym kohoutku nebo ventilku v plovakovce...
 
 
Datum: 06. února 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: pisky      IP: uživatel7152    
nalej tam benzín :-D
 
 
Datum: 06. února 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8687    
bud bordel v karbecu,nebo tam netece benzin a nebo ti prasklo gufero pod zapalovanim
 
 
Datum: 06. února 2010 16:46
 
 
 
 
Jméno: King2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bude vyfuk me to taky delalo jak je to studeny tak v poho ale jak se zahreje a pak trochu zchladne tak lamely ve vyfuku zacnou teplotou pracovat a je to v riti zkus vycistit vefuk
 
 
Datum: 06. února 2010 16:05
 
 
 
 
Jméno: Neumětel      E-mail:      IP: uživatel5084    
Zdravíčko pánové, mohly by jste mi svým odborným okem zkoknout náktes odvrtání kliky?? - http://files.uloziste.com/96811170311409a6/. jen abych věděl jestli to má cenu, snažil jsem se odebrat více hmoty u ojnice aby klika měla schopnost se odvalovat. JE TO KLIKA Z ČZ 175 / 477 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: jochen18      E-mail:      IP: uživatel8688    
Zdravim pani neviete prosim vas ako sa dava dole cela spojka na babete 207? dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Odšroubuješ setrvačník a místo něj přišroubuješ stahovák. Stáhneš celé vodící těleso i s rozběhovými čelistmi. Za ním jsou startovací čelisti. Ty jsou zajištěny drátěnou pojistkou.
 
 
Datum: 06. února 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, potřebuju poradit, když mám velkej plech světle modrej, tak co všechno mám nalakovat na bílo? nebo to je ta slonová kost? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 16:50
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Mám taky světle modrýho pionýra ze 72 roku a zadní a přední plech je modrý, maska, přední vidlice, plech na řidítkách, bříško a kryt řetězu je slonová kost. Zadní tlumiče jsou rozděleny na 2 barvy, spodek tlumiče (ty trubky) je slonová kost a vrch je světle modrá barva, rám je normální šedej ;-)
 
 
Datum: 06. února 2010 16:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ten kryt na řidítkách byl taky světlej a myslím že na něm byli nějaký linky...a tlumiče měli ten spodní kousek co je vidět světlej a zbytek stejnej odstín jako kostra....
 
 
Datum: 06. února 2010 16:07
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo tk tohle už ti hochu nepovim
 
 
Datum: 06. února 2010 15:11
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám z 72, eště by mě zajmalo jak to je se zadníma tlumičema a s tím krycím plechem řidítek
 
 
Datum: 06. února 2010 15:09
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nwm jakej máš r.v každej rok to bylo jinak :-D,jiank většina má plechy modré bo čevvené nebo tak,a bílé sou vidle,maska,kryt řetězu,spodní bříško,
 
 
Datum: 06. února 2010 15:06
 
 
 
 
Jméno: slavek      IP: uživatel8686    
potřeboval bych poradit z babetou207 nechce mi hazet jiskru a civka byla dobra na jaře muže smrznout? a upinak na napinani řetezu mi vyskakava pořad poradte mi prosim dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 14:38
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
Zdar hoši kdo tu je ze zlinskeho kraja a prodal by nejak rozumno knizecku na mustanga? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Dobře Dachl :-D
 
 
Datum: 06. února 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak prodej trysky ze zlata,a budeš mít hned na barvy :-)
 
 
Datum: 06. února 2010 15:18
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
jawamane ja mam tiskarnu ale nemam barvy su sílene neskutecne drahe
 
 
Datum: 06. února 2010 15:17
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně jak píše jawaman,já si ji budu taky tiskat,až si kupim barvy,do epsonky sou strašně drahé
 
 
Datum: 06. února 2010 15:07
 
 
 
 
Jméno: jawaman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
si ju stahni a vytiskni, nebo nemas tiskarnu??
 
 
Datum: 06. února 2010 15:00
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
ty by sis pak dal vse na tvuj okopirovany web
 
 
Datum: 06. února 2010 14:51
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
proc neprodas?
 
 
Datum: 06. února 2010 14:40
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
mám , ae neprodám , kup si novou nebo si stáhni z netu
 
 
Datum: 06. února 2010 14:38
 
 
 
 
Jméno: Mara32      IP: uživatel5056    
zdarec jak mam narovnat Výfukové koleno u jawi 21 ja je z ohnul ja jem jel z kopca a z ohnul sem je dik moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2010 10:43
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
butto se ucpe jeden konec a na druhy nasroubujes pripravek s ventilkem naperes tam kompresorem vzduch a promackle misto ohrivivas nevo 2 moznost svareckou si nabodujes kousek dratu a tu promacklinu vytahnes no a 3 moznost trochu pracnejsi a le da se to sni hodne dobre udelat vyklepavat kladivkama ...;-)
 
 
Datum: 07. února 2010 10:43
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawy s měkkým I xD
 
 
Datum: 06. února 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
Zdar to vymen radsi to koleno dej nove
 
 
Datum: 06. února 2010 14:28
 
 
 
 
Jméno: stepkaM      IP: uživatel1859    
zdar, dnes jsem koupil Mustoše, trvá mu dlouho něž se roztočí na dvojku, nevíte jak to udělat aby byla silná 2 i 3 ?? možná seřídit předstih?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě třeba dlouho trvalo než se mi to vytočí na trojku. Seřídil jsem předstih podle oka a hned to bylo dobré.
 
 
Datum: 06. února 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: Jiřik      IP: uživatel8166    
taky to na to může mít vliv,pokud je ten motor ok,ale jsetli ne tak vliv na to nebude mít nic a sončíš u go,vždyť je to tak na 2 až 3 hoďky
 
 
Datum: 06. února 2010 16:08
 
 
 
 
Jméno: stepkaM      IP: uživatel1859    
ted jsem na to koukal a utíká mi kouř( hodně ) z mezery mezi kolenem a tlumičem,, takže zadělat,,, myslíte, že to má vliv
 
 
Datum: 06. února 2010 14:22
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
nejlepsi by bylo udelat go celyho motoru pak to pojede , jestli se chces vyhnout go coz nedoporucuju dej si mensi retezovy kolecko
 
 
Datum: 06. února 2010 14:14
 
 
 
 
Jméno: vojcek      E-mail:      IP: uživatel2604    
Ahoj draci chci se zeptat dko zvas umi spravit čz 175 nebo kdo dela generalku motoru nevim si stim už rady jednou to chitne a jede ale střili spiš s karburatoru poradte diki moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8069    
přeně tak nastav elektriku ( odtrh, předstih..) to sammý mi dělal fík, pak sem to našteloval a je to OK..:-)
 
 
Datum: 06. února 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: jawaman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo 477 ?
 
 
Datum: 06. února 2010 15:01
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky bych to viděl draku na rozštelovaný předstih nebo odtrh,dá se to seštelovat dle příručky,případně i karburátor je špatně nastaven. Jakou ČZ 175 máš?S kulatým nebo hranatým motorem,tedy 450 nebo 487?Na motoru je když tak vyražené číslo tak ho napiš,nebo na štítku rámu je typ
 
 
Datum: 06. února 2010 14:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš rozštelované zapalování. seřid předstih. bohužel nevím jaký typ motoru máš, tek težko říct jaká hodnota předstihu má být.
 
 
Datum: 06. února 2010 14:01
 
 
 
 
Jméno: Johny      IP: uživatel8685    
Cau,zkus se optat u pana Jakuby,urcite ti poradi,mel jsem u neho na go motor a naprosta spokojenost.
 
 
Datum: 06. února 2010 13:55
 
 
 
 
Jméno: lukendal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čauvec chtěl jsem se zeptat jestli jsou z pouzdra předních vidlic z pařeza stejná jako z J 555 nebo z J 21. Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 14:10
 
 
 
 
Jméno: lukendal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuji.Jdu se do toho pustit.
 
 
Datum: 06. února 2010 14:10
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano jsou
 
 
Datum: 06. února 2010 13:02
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel8684    
cau lidi poradte prosím jakou nejlepší svíčku na letný parné měsíce chci spíše cestovat .... prosím co nejlepší svíčku a také nejakou ůpravu svíčky ohledně chlazení lepší jiskry atd dík ....................:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel7868    
v léťě jsem vždycky jezdil N14C, Y-vysunutý jistřiště s kombinací s chudou směsí hrozí propálení pístu, ale to že líp chytá můžu subjektivně potvrdit taky.
 
 
Datum: 06. února 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Brisk Yrritium N15YC s vysazeným jiskřištěm lépe chytá,jízda čistá bez vynechávání už za studena , motor si brumlal jak čmelák v tulipánu doporučuji!
 
 
Datum: 06. února 2010 13:06
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
brisk n15 jezdila mi vždy,nikdy sem ji nemusel čistit.Upravy no tak sklepej na ní odtrh na 0.4.když ji koupíš má 0.7,po sklepání by mohla mít větší iskru
 
 
Datum: 06. února 2010 13:01
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau prodavam karbec na pařeza je v suprovym stavu jakou ma cenu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 13:07
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
500kc bych ho střelil na aukru
 
 
Datum: 06. února 2010 13:07
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
:-D
 
 
Datum: 06. února 2010 12:43
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
stepan95:bereš my myšlenky já chtěl taky napsat tak 300:-D
 
 
Datum: 06. února 2010 12:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
záleží jestli to je ten levostranej z 550 a nebo ten klasickej...za ten klasickej moc míc nebudeš..to si ho radši nech
 
 
Datum: 06. února 2010 12:36
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Jestli je komplet tak bych dal tak 300,-
 
 
Datum: 06. února 2010 12:35
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar mám dotaz dneska sem odkarbonovával hlavu a píst a válec je asi cca 1000km po vybrudu a chci se zeptat proč ma tom pístu sou takoví malý ďubky to je jako by dotoho někdo pichla řebíkem a proč je ta tom pistu připečenej olej,liju tak takovej ten mt2 nebo co odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 13:12
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motulem plnou syntetikou mažte kucí :-)
 
 
Datum: 06. února 2010 13:12
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mogul 2t
 
 
Datum: 06. února 2010 12:35
 
 
 
 
Jméno: King2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jekej normalni?Ja najezdil z m2t 5000km stal 18kc na 5 l benzinu no proste kentus,pak sem se podival na pist a malem sem se poblul takova stracka jaka se na tym udela nema obdobi!
 
 
Datum: 06. února 2010 12:31
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ale to sem tam lil jenom chvilu pak už normalni olej
 
 
Datum: 06. února 2010 12:22
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
No odpovedel sis sam..mazes M2T...
 
 
Datum: 06. února 2010 11:56
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
čus, chtěl bych se zeptat, na mustangu vepředu u stupaček je takovej držák na výfuka le to asi trojka plech, potřeboval bych vědět jaký má rozměry, díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 13:14
 
 
 
 
Jméno: Vybrouš      IP: uživatel7097    
jestli myslíme to samý tak je to normálně taková slabší pásovina, nahoře je díra aby si to mohl zašroubovat pod stupačku a dole vyvrtaný na 6ku šroub, pak je to trochu přihnutý aby to pasovalo, musíš si s tím pohrát. Víc ti teď nenapíšu ptž nejdu do dílny.
 
 
Datum: 06. února 2010 13:14
 
<  1343  1344  1345  1346  1347  1348  1349  1350  1351  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 18:56:37 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu