Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
Posl.aktualizace: 07. února 2010 10:28
Jméno: martin
IP: uživatel1411
 jo jo presne paulin je na hovno tece to lukopren das sesroubujes a hned muzes nalit olej a drzi je ok
Datum: 07. února 2010 10:28
Jméno: a.dd
IP: uživatel8610
 ja používám červený silikon a je to ok, ale nejsem si jisty s cenou
Datum: 06. února 2010 19:32
 hele být tebou tak si vyberu dostupnější, levnější a to co se vyplatí, protože to výjde nastejno.. to je úpo jedno jestli tamto nebo paulin...
Datum: 06. února 2010 18:49
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 OK dám na vás
Datum: 06. února 2010 18:38
 taky se priklanim k lukoprenu faktycky doporucuju
Datum: 06. února 2010 18:32
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 za mě taky lukopren mam ho pod valcem už dva roky a těsní pořád
Datum: 06. února 2010 18:27
 jednoznačně lukopren,paulin strašně teče,ikdyž to uděláš podle návodu teče to.lukopren mi zatím nikdy netekl,a to už jsem tím zalepil asi 4 motory
Datum: 06. února 2010 18:01
Jméno: fida
IP: uživatel3755
 zdar draci jakej olej mam nalejt do motoru jawy 250 kyvacky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 16:32
 ale on se pta do motoru tam bych M2T nelil ja bych tam nalil neakej co tece ani moc rychle ani pomalu!
Datum: 09. února 2010 16:32
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Moc jedno to neni. Osobně bych doporučil něco lepšího než M2T. Např castrol 2t, shell advance sx a podobné "lepší" minerály...
Datum: 06. února 2010 18:31
Jméno: bris-K
IP: uživatel5566
 jaky koli to žere všechno,to je jedno co tam naliješ
Datum: 06. února 2010 18:00
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hoši, dneska začala (ne)jezdit Babetta. Když mám ji na stojánku, dám plyn, motor se dostává do otáček a dosáhne i maximálních otáček. Když ji shodím ze stojánku, tak motor vynechává, nechce to jet. Jakoby se to dusilo v nízkých otáčkách. A když už se to dostane do vysokých, tak jakoby tam šlo málo bnzínu. Prostě to začne i při vysokých vynechávat, ale jenom, když na ní jedu. Když je to na stojánku, tak se to neděje. Zajímavé je, že tam mám výbrus, tak mám bohatou směs. A je právě divné, že to vynechává, když se směs bohatá. Jako by tam bylo málo benzínu. Trysky jsou čisté, plovák je nalazen. Prosím poraďte mi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2010 9:26
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Nevyřazuj tlumič sání , jehlu dej na 2. zářez a ladˇjenom přídavný vzduch. Začni od 1/4 otáčky a potom povoluj.
Datum: 07. února 2010 9:26
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No já jsem to zatím zkoušel úplně bez filtru. Pořád totiž ten karbec vyndávám a šteluji. Svíčka je černo cihlová. Výbrus zajetý není. Ale ten hlavní problém je, že se to při přidání plynu v nízkých otáčkách jakoby dusí a ve vyšších to zase vynechává, jako by tam beňálu bylo málo. Jsem z toho celkem zmaten! Jehla je na 3. zářezu, ale směs je tak polobohatá.
Datum: 06. února 2010 19:12
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Já bych trošku ubrala filtrační pletivo. Po jízdě se podívej na barvu svíčky. Šroub přídavného vzduchu víc jak o jednu otáčku nepovoluj ,protože máš výbrus.
Datum: 06. února 2010 18:56
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 posteluj si sroub vzduchu me to delalo to same a bylo to tim
Datum: 06. února 2010 17:46
 a ten výbrus máš zajetej?asi eště ne když máš bohatou směs....jestli to není zajeté tak to bude tím
Datum: 06. února 2010 17:36
 Zahajuji anketu NEJLEPŠÍ,NEJVÝKONĚJŠÍ Svíčka pro jawa 20,21,23 pro sportovnější jízdu
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 20:36
 Sagy - jedno to neni, je rozdil mezi svici ktera jeste haze jiskru a tou ktera uz doslouzila  ale dost fórků, kdyz zustanou parametry typu tepelna hodnota, velikost a typ pouzdra (...) jez musi byt stejne shodne tak rozdil mezi svickami je dost markantni, jak z hlediska technologie tak hlavne z hlediska zivotnosti...popisovat rozdil v elektrodach, poctu elektrod, tvaru, materialu stredni a vnejsi elektrody, (ne)odruseni (odruseni ma nepatrny vliv na zapal ale pri sledovani telky na chrchlovi je pak kvalitnejsi prijem) a jine vlasnosti tolik vzdalene fichtlari (gdo by si kupoval svici za nekolik stovek jen proto ze ma platinovou elektrodu) tu popisovat nebudu, ono staci vyzkouset Brisku, NGKcko a PALku a hned je vidno, ktera do 2T motoru pio je nejlepsi (v ramci moznosti)...kazda svice ma svoje pro a proti a je na neco jineho stavena, pro jiny typ neceho nebo pro jinou kategorii (i cenovou), jinou technologii delana a navrhovana, jinak se opotrebovava atd...proto muzu rict ze tato diskuze je prakticky o nicem protoze nigdo nezkusil secky typy svicek pri stejnych zatizenich, stejnych podminek (at uz bohatost smesi ci narocnost svicky v jinych podminkach na napeti a proudu zapalovaci soustavy a jine zatezove moznosti) a stejna svicka jede v jinem motoru fika jinak a kazdemu jinak...nelze objektivne hodnotit ktera ja NEJLEPSI a NEJVYKONEJSI, vystiznejsi by mozna bylo ktera svice se komu uz dlouhodobeji osvedcuje...tuto uvahu sem sepsal z pokusu o odvraceni hadek ohledne svicek, kterych tu bylo uz mraky (asi stejne jako diskuzi o M2T) a jen sem chtel vyjadrit vlastni nazor ze sam davam prednost PALce  tot vse
Datum: 06. února 2010 20:36
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
 Chapci moji zlatí, napadlo Vás někdy, že je to úplně jedno?
Datum: 06. února 2010 20:09
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 PAL 14-8R trhá hlavu od valca!
Datum: 06. února 2010 19:56
 ...hrbitovni...
Datum: 06. února 2010 19:48
Jméno: matys127
IP: uživatel8125
 N15C nejlepší....
Datum: 06. února 2010 19:40
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 NGK b7hvx
Datum: 06. února 2010 18:30
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 N15C
Datum: 06. února 2010 17:56
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 jak pise pero
Datum: 06. února 2010 17:49
 jak píše péro
Datum: 06. února 2010 17:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Pal 14-8
Datum: 06. února 2010 17:34
Jméno: a.dd
IP: uživatel8610
 parafin,parafin!!!
Datum: 06. února 2010 17:17
 Vosková..!
Datum: 06. února 2010 17:08
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 BRISK N14C, nebo NGK b7hs
Datum: 06. února 2010 16:43
 zdravím, akutně sháním papíry na mustoše, nabídněte, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2010 16:18
 Mam tu jedny je to jen odhlaseny ze stitkem a znackou a konstukcni rychlos 45kmh asi kazdej vi co to znameno cos to zvysuje hodnotu tak 5000kc niz nendu
Datum: 08. února 2010 16:18
 já je taky sháním  , na pionýra 20,21
Datum: 06. února 2010 21:13
 já je taky sháním  , na pionýra 20,21
Datum: 06. února 2010 21:13
 ja ej taky schanim aspon nejsi sam
Datum: 06. února 2010 19:09
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 zdarec hoši pošlete mě nekdo fotku na mejl sebik.strnad@seznam.cz nebo na icq 447012861 jak máte natočený stator v jaké poloze diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 17:27
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Stando tys me dobre poradil 5mm od prepazky
Datum: 06. února 2010 17:27
 stando psal nám tu že mu je 16,ale já tipuju tak 12
Datum: 06. února 2010 16:55
 stando psal nám tu že mu je 16,ale já tipuju tak 12
Datum: 06. února 2010 16:55
Jméno: standa
IP: uživatel8687
Datum: 06. února 2010 16:44
 mas na netu navod na serizeni predstihu tak to podle neho nasteluj
Datum: 06. února 2010 16:26
 no von se eště zeptá
Datum: 06. února 2010 16:13
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 proc jako? ja su upne normalni?
Datum: 06. února 2010 16:12
 hej ty mi nepřipadáš normální mustangisto
Datum: 06. února 2010 16:11
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 to vím ale abych vedel tak zhruba jak ho mam natočit a potom bych si to doladil za chodu jenom me posli fotku jak to mas natocene
Datum: 06. února 2010 16:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to má každej jinák víš??? tím se šteluje předstih tím jak ho natočíš....
Datum: 06. února 2010 16:09
 čau mám další problém který jsem objevyl dneska dojdu k pionýrovy a napoprvé nakopnu a jede jedu s něm tak těch 300 m a pak jsem ho zdechl a po chvilce jsem ho chtěl nakopnout a vždycky mě to vyletí do otáček a zdechne jako když je ucpaná triska když to roztlačuju tak to semnou jen cuká chvilku chytne a pak zdechne a tak pořád dál furt jede zdechne jede zdechne.... nevim čim to je karbec mám naštelovaný jak má být to mám ověřeno předstih taky. prostě začne to tak dělat když jedu a nechám to zdechnout a pak chci jet tak to začne dělat. skusím to prostě nenechat zdechnout a pořád jezdit až ten motor zahřeju
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 20:47
 jak rekl Standa, jinak este muze prisavat fales mezi tesnenimi...nejvic bych to videl v ucpanym kohoutku nebo ventilku v plovakovce...
Datum: 06. února 2010 20:47
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 nalej tam benzín
Datum: 06. února 2010 20:02
Jméno: Standa
IP: uživatel8687
 bud bordel v karbecu,nebo tam netece benzin a nebo ti prasklo gufero pod zapalovanim
Datum: 06. února 2010 16:46
 to bude vyfuk me to taky delalo jak je to studeny tak v poho ale jak se zahreje a pak trochu zchladne tak lamely ve vyfuku zacnou teplotou pracovat a je to v riti zkus vycistit vefuk
Datum: 06. února 2010 16:05
 Zdravíčko pánové, mohly by jste mi svým odborným okem zkoknout náktes odvrtání kliky?? - http://files.uloziste.com/96811170311409a6/. jen abych věděl jestli to má cenu, snažil jsem se odebrat více hmoty u ojnice aby klika měla schopnost se odvalovat. JE TO KLIKA Z ČZ 175 / 477
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 15:38
 Zdravim pani neviete prosim vas ako sa dava dole cela spojka na babete 207? dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 19:10
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Odšroubuješ setrvačník a místo něj přišroubuješ stahovák. Stáhneš celé vodící těleso i s rozběhovými čelistmi. Za ním jsou startovací čelisti. Ty jsou zajištěny
drátěnou pojistkou.
Datum: 06. února 2010 19:10
 Zdar, potřebuju poradit, když mám velkej plech světle modrej, tak co všechno mám nalakovat na bílo? nebo to je ta slonová kost?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 16:50
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Mám taky světle modrýho pionýra ze 72 roku a zadní a přední plech je modrý, maska, přední vidlice, plech na řidítkách, bříško a kryt řetězu je slonová kost. Zadní tlumiče jsou rozděleny na 2 barvy, spodek tlumiče (ty trubky) je slonová kost a vrch je světle modrá barva, rám je normální šedej
Datum: 06. února 2010 16:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ten kryt na řidítkách byl taky světlej a myslím že na něm byli nějaký linky...a tlumiče měli ten spodní kousek co je vidět světlej a zbytek stejnej odstín jako kostra....
Datum: 06. února 2010 16:07
 jo tk tohle už ti hochu nepovim
Datum: 06. února 2010 15:11
 Mám z 72, eště by mě zajmalo jak to je se zadníma tlumičema a s tím krycím plechem řidítek
Datum: 06. února 2010 15:09
 nwm jakej máš r.v každej rok to bylo jinak  ,jiank většina má plechy modré bo čevvené nebo tak,a bílé sou vidle,maska,kryt řetězu,spodní bříško,
Datum: 06. února 2010 15:06
Jméno: slavek
IP: uživatel8686
 potřeboval bych poradit z babetou207
nechce mi hazet jiskru a civka byla dobra na jaře muže smrznout?
a upinak na napinani řetezu mi vyskakava pořad poradte mi prosim
dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 14:38
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Zdar hoši kdo tu je ze zlinskeho kraja a prodal by nejak rozumno knizecku na mustanga?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 20:44
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Dobře Dachl
Datum: 06. února 2010 20:44
 tak prodej trysky ze zlata,a budeš mít hned na barvy
Datum: 06. února 2010 15:18
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 jawamane ja mam tiskarnu ale nemam barvy su sílene neskutecne drahe
Datum: 06. února 2010 15:17
 přesně jak píše jawaman,já si ji budu taky tiskat,až si kupim barvy,do epsonky sou strašně drahé
Datum: 06. února 2010 15:07
 si ju stahni a vytiskni, nebo nemas tiskarnu??
Datum: 06. února 2010 15:00
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ty by sis pak dal vse na tvuj okopirovany web
Datum: 06. února 2010 14:51
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 proc neprodas?
Datum: 06. února 2010 14:40
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 mám , ae neprodám , kup si novou nebo si stáhni z netu
Datum: 06. února 2010 14:38
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 zdarec jak mam narovnat Výfukové koleno u jawi 21 ja je z ohnul ja jem jel z kopca a z ohnul sem je dik moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2010 10:43
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 butto se ucpe jeden konec a na druhy nasroubujes pripravek s ventilkem naperes tam kompresorem vzduch a promackle misto ohrivivas nevo 2 moznost svareckou si nabodujes kousek dratu a tu promacklinu vytahnes no a 3 moznost trochu pracnejsi a le da se to sni hodne dobre udelat vyklepavat kladivkama ...
Datum: 07. února 2010 10:43
 jawy s měkkým I xD
Datum: 06. února 2010 21:32
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Zdar to vymen radsi to koleno dej nove
Datum: 06. února 2010 14:28
Jméno: stepkaM
IP: uživatel1859
 zdar, dnes jsem koupil Mustoše, trvá mu dlouho něž se roztočí na dvojku, nevíte jak to udělat aby byla silná 2 i 3 ?? možná seřídit předstih??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 19:46
 mě třeba dlouho trvalo než se mi to vytočí na trojku. Seřídil jsem předstih podle oka a hned to bylo dobré.
Datum: 06. února 2010 19:46
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 taky to na to může mít vliv,pokud je ten motor ok,ale jsetli ne tak vliv na to nebude mít nic a sončíš u go,vždyť je to tak na 2 až 3 hoďky
Datum: 06. února 2010 16:08
Jméno: stepkaM
IP: uživatel1859
 ted jsem na to koukal a utíká mi kouř( hodně ) z mezery mezi kolenem a tlumičem,, takže zadělat,,, myslíte, že to má vliv
Datum: 06. února 2010 14:22
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 nejlepsi by bylo udelat go celyho motoru pak to pojede , jestli se chces vyhnout go coz nedoporucuju dej si mensi retezovy kolecko
Datum: 06. února 2010 14:14
 Ahoj draci chci se zeptat dko zvas umi spravit čz 175 nebo kdo dela generalku motoru nevim si stim už rady jednou to chitne a jede ale střili spiš s karburatoru poradte diki moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 18:50
 přeně tak nastav elektriku ( odtrh, předstih..) to sammý mi dělal fík, pak sem to našteloval a je to OK..
Datum: 06. února 2010 18:50
 nebo 477 ?
Datum: 06. února 2010 15:01
 Taky bych to viděl draku na rozštelovaný předstih nebo odtrh,dá se to seštelovat dle příručky,případně i karburátor je špatně nastaven.
Jakou ČZ 175 máš?S kulatým nebo hranatým motorem,tedy 450 nebo 487?Na motoru je když tak vyražené číslo tak ho napiš,nebo na štítku rámu je typ
Datum: 06. února 2010 14:34
 máš rozštelované zapalování. seřid předstih. bohužel nevím jaký typ motoru máš, tek težko říct jaká hodnota předstihu má být.
Datum: 06. února 2010 14:01
Jméno: Johny
IP: uživatel8685
 Cau,zkus se optat u pana Jakuby,urcite ti poradi,mel jsem u neho na go motor a naprosta spokojenost.
Datum: 06. února 2010 13:55
 Čauvec chtěl jsem se zeptat jestli jsou z pouzdra předních vidlic z pařeza stejná jako z J 555 nebo z J 21. Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 14:10
 Děkuji.Jdu se do toho pustit.
Datum: 06. února 2010 14:10
 ano jsou
Datum: 06. února 2010 13:02
 cau lidi poradte prosím jakou nejlepší svíčku na letný parné měsíce chci spíše cestovat .... prosím co nejlepší svíčku a také nejakou ůpravu svíčky ohledně chlazení lepší jiskry atd dík ....................
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 17:45
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 v léťě jsem vždycky jezdil N14C, Y-vysunutý jistřiště s kombinací s chudou směsí hrozí propálení pístu, ale to že líp chytá můžu subjektivně potvrdit taky.
Datum: 06. února 2010 17:45
 Brisk Yrritium N15YC s vysazeným jiskřištěm lépe chytá,jízda čistá bez vynechávání už za studena , motor si brumlal jak čmelák v tulipánu doporučuji!
Datum: 06. února 2010 13:06
 brisk n15 jezdila mi vždy,nikdy sem ji nemusel čistit.Upravy no tak sklepej na ní odtrh na 0.4.když ji koupíš má 0.7,po sklepání by mohla mít větší iskru
Datum: 06. února 2010 13:01
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau prodavam karbec na pařeza je v suprovym stavu jakou ma cenu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 13:07
 500kc bych ho střelil na aukru
Datum: 06. února 2010 13:07
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
Datum: 06. února 2010 12:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 stepan95:bereš my myšlenky já chtěl taky napsat tak 300
Datum: 06. února 2010 12:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 záleží jestli to je ten levostranej z 550 a nebo ten klasickej...za ten klasickej moc míc nebudeš..to si ho radši nech
Datum: 06. února 2010 12:36
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Jestli je komplet tak bych dal tak 300,-
Datum: 06. února 2010 12:35
 zdar mám dotaz dneska sem odkarbonovával hlavu a píst a válec je asi cca 1000km po vybrudu a chci se zeptat proč ma tom pístu sou takoví malý ďubky to je jako by dotoho někdo pichla řebíkem a proč je ta tom pistu připečenej olej,liju tak takovej ten mt2 nebo co
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 13:12
 motulem plnou syntetikou mažte kucí
Datum: 06. února 2010 13:12
 mogul 2t
Datum: 06. února 2010 12:35
 Jekej normalni?Ja najezdil z m2t 5000km stal 18kc na 5 l benzinu no proste kentus,pak sem se podival na pist a malem sem se poblul takova stracka jaka se na tym udela nema obdobi!
Datum: 06. února 2010 12:31
 ale to sem tam lil jenom chvilu pak už normalni olej
Datum: 06. února 2010 12:22
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 No odpovedel sis sam..mazes M2T...
Datum: 06. února 2010 11:56
 čus, chtěl bych se zeptat, na mustangu vepředu u stupaček je takovej držák na výfuka le to asi trojka plech,
potřeboval bych vědět jaký má rozměry, díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 13:14
Jméno: Vybrouš
IP: uživatel7097
 jestli myslíme to samý tak je to normálně taková slabší pásovina, nahoře je díra aby si to mohl zašroubovat pod stupačku a dole vyvrtaný na 6ku šroub, pak je to trochu přihnutý aby to pasovalo, musíš si s tím pohrát. Víc ti teď nenapíšu ptž nejdu do dílny.
Datum: 06. února 2010 13:14
|



|