slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1343  1344  1345  1346  1347  1348  1349  1350  1351  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mycatwatchesme      IP: uživatel6311    
hosi poradte mi ... :-) na jakej princip vytváří eletriku do svíčky bezkontaktní zapalováni z minibike ... díky za radu protože nemůžu spát ... :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
"eletriku" vytvari naprosto stejne jako treba tvuj fik, tzn civka v magnetickem poli...
 
 
Datum: 06. února 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: lukendal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mohl by mě někdo prosím poradit jak daleko maji byt pouzdra přední vidlice na pařezovi. Jedno na kraj a to druhe nevím. Dekuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2010 15:21
 
 
 
 
Jméno: lukendal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuji.
 
 
Datum: 07. února 2010 15:21
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty co jsou dál jsou cca 16cm od spodniiho okraje
 
 
Datum: 06. února 2010 19:43
 
 
 
 
Jméno: martan      IP: uživatel1859    
Zdar draci,, jak je to s tyristorovým zapalkem, dá se použít jako bezkontaktní, pro vysoké otáčky?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 18:28
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
Zdar draci,chci se zeptat neměl by někdo z vás doma spínačku na mustanga?Klasickou,origo,díky za nabídku.A kolik byste za ní chtěli... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: dejvis      IP: uživatel455    
ahoj, co je lepší na utěsnění karterů tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1649.html a nebo tmel paulin. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2010 10:28
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1411    
jo jo presne paulin je na hovno tece to lukopren das sesroubujes a hned muzes nalit olej a drzi je ok
 
 
Datum: 07. února 2010 10:28
 
 
 
 
Jméno: a.dd      IP: uživatel8610    
ja používám červený silikon a je to ok, ale nejsem si jisty s cenou
 
 
Datum: 06. února 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8069    
hele být tebou tak si vyberu dostupnější, levnější a to co se vyplatí, protože to výjde nastejno.. to je úpo jedno jestli tamto nebo paulin...
 
 
Datum: 06. února 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: dejvis      IP: uživatel455    
OK dám na vás :-)
 
 
Datum: 06. února 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky se priklanim k lukoprenu faktycky doporucuju
 
 
Datum: 06. února 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
za mě taky lukopren mam ho pod valcem už dva roky a těsní pořád
 
 
Datum: 06. února 2010 18:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednoznačně lukopren,paulin strašně teče,ikdyž to uděláš podle návodu teče to.lukopren mi zatím nikdy netekl,a to už jsem tím zalepil asi 4 motory
 
 
Datum: 06. února 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: fida      IP: uživatel3755    
zdar draci jakej olej mam nalejt do motoru jawy 250 kyvacky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2010 16:32
 
 
 
 
Jméno: King2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale on se pta do motoru tam bych M2T nelil ja bych tam nalil neakej co tece ani moc rychle ani pomalu!
 
 
Datum: 09. února 2010 16:32
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Moc jedno to neni. Osobně bych doporučil něco lepšího než M2T. Např castrol 2t, shell advance sx a podobné "lepší" minerály...
 
 
Datum: 06. února 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: bris-K      IP: uživatel5566    
jaky koli to žere všechno,to je jedno co tam naliješ
 
 
Datum: 06. února 2010 18:00
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Hoši, dneska začala (ne)jezdit Babetta. Když mám ji na stojánku, dám plyn, motor se dostává do otáček a dosáhne i maximálních otáček. Když ji shodím ze stojánku, tak motor vynechává, nechce to jet. Jakoby se to dusilo v nízkých otáčkách. A když už se to dostane do vysokých, tak jakoby tam šlo málo bnzínu. Prostě to začne i při vysokých vynechávat, ale jenom, když na ní jedu. Když je to na stojánku, tak se to neděje. Zajímavé je, že tam mám výbrus, tak mám bohatou směs. A je právě divné, že to vynechává, když se směs bohatá. Jako by tam bylo málo benzínu. Trysky jsou čisté, plovák je nalazen. Prosím poraďte mi! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2010 9:26
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Nevyřazuj tlumič sání , jehlu dej na 2. zářez a ladˇjenom přídavný vzduch. Začni od 1/4 otáčky a potom povoluj.
 
 
Datum: 07. února 2010 9:26
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No já jsem to zatím zkoušel úplně bez filtru. Pořád totiž ten karbec vyndávám a šteluji. Svíčka je černo cihlová. Výbrus zajetý není. Ale ten hlavní problém je, že se to při přidání plynu v nízkých otáčkách jakoby dusí a ve vyšších to zase vynechává, jako by tam beňálu bylo málo. Jsem z toho celkem zmaten! Jehla je na 3. zářezu, ale směs je tak polobohatá.
 
 
Datum: 06. února 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Já bych trošku ubrala filtrační pletivo. Po jízdě se podívej na barvu svíčky. Šroub přídavného vzduchu víc jak o jednu otáčku nepovoluj ,protože máš výbrus.
 
 
Datum: 06. února 2010 18:56
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
posteluj si sroub vzduchu me to delalo to same a bylo to tim
 
 
Datum: 06. února 2010 17:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ten výbrus máš zajetej?asi eště ne když máš bohatou směs....jestli to není zajeté tak to bude tím
 
 
Datum: 06. února 2010 17:36
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel8684    
Zahajuji anketu NEJLEPŠÍ,NEJVÝKONĚJŠÍ Svíčka pro jawa 20,21,23 pro sportovnější jízdu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sagy - jedno to neni, je rozdil mezi svici ktera jeste haze jiskru a tou ktera uz doslouzila:-D ale dost fórků, kdyz zustanou parametry typu tepelna hodnota, velikost a typ pouzdra (...) jez musi byt stejne shodne tak rozdil mezi svickami je dost markantni, jak z hlediska technologie tak hlavne z hlediska zivotnosti...popisovat rozdil v elektrodach, poctu elektrod, tvaru, materialu stredni a vnejsi elektrody, (ne)odruseni (odruseni ma nepatrny vliv na zapal ale pri sledovani telky na chrchlovi je pak kvalitnejsi prijem) a jine vlasnosti tolik vzdalene fichtlari (gdo by si kupoval svici za nekolik stovek jen proto ze ma platinovou elektrodu) tu popisovat nebudu, ono staci vyzkouset Brisku, NGKcko a PALku a hned je vidno, ktera do 2T motoru pio je nejlepsi (v ramci moznosti)...kazda svice ma svoje pro a proti a je na neco jineho stavena, pro jiny typ neceho nebo pro jinou kategorii (i cenovou), jinou technologii delana a navrhovana, jinak se opotrebovava atd...proto muzu rict ze tato diskuze je prakticky o nicem protoze nigdo nezkusil secky typy svicek pri stejnych zatizenich, stejnych podminek (at uz bohatost smesi ci narocnost svicky v jinych podminkach na napeti a proudu zapalovaci soustavy a jine zatezove moznosti) a stejna svicka jede v jinem motoru fika jinak a kazdemu jinak...nelze objektivne hodnotit ktera ja NEJLEPSI a NEJVYKONEJSI, vystiznejsi by mozna bylo ktera svice se komu uz dlouhodobeji osvedcuje...tuto uvahu sem sepsal z pokusu o odvraceni hadek ohledne svicek, kterych tu bylo uz mraky (asi stejne jako diskuzi o M2T) a jen sem chtel vyjadrit vlastni nazor ze sam davam prednost PALce :-) tot vse :-)
 
 
Datum: 06. února 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: SaGy      IP: uživatel5570    
Chapci moji zlatí, napadlo Vás někdy, že je to úplně jedno? :-D
 
 
Datum: 06. února 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel7332    
PAL 14-8R trhá hlavu od valca!
 
 
Datum: 06. února 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
...hrbitovni...
 
 
Datum: 06. února 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: matys127      IP: uživatel8125    
N15C nejlepší....
 
 
Datum: 06. února 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
NGK b7hvx
 
 
Datum: 06. února 2010 18:30
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
N15C
 
 
Datum: 06. února 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
jak pise pero
 
 
Datum: 06. února 2010 17:49
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak píše péro
 
 
Datum: 06. února 2010 17:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Pal 14-8
 
 
Datum: 06. února 2010 17:34
 
 
 
 
Jméno: a.dd      IP: uživatel8610    
parafin,parafin!!!
 
 
Datum: 06. února 2010 17:17
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vosková..!
 
 
Datum: 06. února 2010 17:08
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
BRISK N14C, nebo NGK b7hs
 
 
Datum: 06. února 2010 16:43
 
 
 
 
Jméno: stepkam      E-mail:      IP: uživatel1859    
zdravím, akutně sháním papíry na mustoše, nabídněte, díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: King2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mam tu jedny je to jen odhlaseny ze stitkem a znackou a konstukcni rychlos 45kmh asi kazdej vi co to znameno cos to zvysuje hodnotu tak 5000kc niz nendu
 
 
Datum: 08. února 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel1553    
já je taky sháním:-), na pionýra 20,21:-)
 
 
Datum: 06. února 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel1553    
já je taky sháním:-), na pionýra 20,21:-)
 
 
Datum: 06. února 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja ej taky schanim aspon nejsi sam
 
 
Datum: 06. února 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
zdarec hoši pošlete mě nekdo fotku na mejl sebik.strnad@seznam.cz nebo na icq 447012861 jak máte natočený stator v jaké poloze diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
Stando tys me dobre poradil 5mm od prepazky
 
 
Datum: 06. února 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando psal nám tu že mu je 16,ale já tipuju tak 12
 
 
Datum: 06. února 2010 16:55
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando psal nám tu že mu je 16,ale já tipuju tak 12
 
 
Datum: 06. února 2010 16:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8687    
to nemuzes takle brát.......na predstih a natoceni statoru ma vliv hodne veci.......ja ho treba mel driv otocenej uplne doleva a mel sem predstih skoro 2mm,predtim tam byla jiná klika a rotor a kdyz sem mel zapalko nadoraz doleva,tak tam byl predstih 1.7 .....ted mam predstih 1.6 a mam ho nekde uprostred.....ono ma vliv umisteni kolicku v klice,omletá drazka v rotoru,vačka atd.....nemuzes serizovat predstih podle fotky....ale ja mam osvedcenej zpusob otocit to napred uplne doleva a pak vrátit aby mezi horni civkou a prepazkou bylo 5mm(sirka myho sroubovaku:-D)....pak si zmerim co tam je a skousim co to dela.....hlavne ze mas na webu návod:-D:-D Kolik ti je prosimte?:-D
 
 
Datum: 06. února 2010 16:44
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mas na netu navod na serizeni predstihu tak to podle neho nasteluj :-D
 
 
Datum: 06. února 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no von se eště zeptá
 
 
Datum: 06. února 2010 16:13
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
proc jako? ja su upne normalni?
 
 
Datum: 06. února 2010 16:12
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hej ty mi nepřipadáš normální mustangisto
 
 
Datum: 06. února 2010 16:11
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
to vím ale abych vedel tak zhruba jak ho mam natočit a potom bych si to doladil za chodu jenom me posli fotku jak to mas natocene
 
 
Datum: 06. února 2010 16:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to má každej jinák víš??? tím se šteluje předstih tím jak ho natočíš....
 
 
Datum: 06. února 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
čau mám další problém který jsem objevyl dneska dojdu k pionýrovy a napoprvé nakopnu a jede jedu s něm tak těch 300 m a pak jsem ho zdechl a po chvilce jsem ho chtěl nakopnout a vždycky mě to vyletí do otáček a zdechne jako když je ucpaná triska když to roztlačuju tak to semnou jen cuká chvilku chytne a pak zdechne a tak pořád dál furt jede zdechne jede zdechne.... nevim čim to je karbec mám naštelovaný jak má být to mám ověřeno předstih taky. prostě začne to tak dělat když jedu a nechám to zdechnout a pak chci jet tak to začne dělat. skusím to prostě nenechat zdechnout a pořád jezdit až ten motor zahřeju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak rekl Standa, jinak este muze prisavat fales mezi tesnenimi...nejvic bych to videl v ucpanym kohoutku nebo ventilku v plovakovce...
 
 
Datum: 06. února 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: pisky      IP: uživatel7152    
nalej tam benzín :-D
 
 
Datum: 06. února 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8687    
bud bordel v karbecu,nebo tam netece benzin a nebo ti prasklo gufero pod zapalovanim
 
 
Datum: 06. února 2010 16:46
 
 
 
 
Jméno: King2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bude vyfuk me to taky delalo jak je to studeny tak v poho ale jak se zahreje a pak trochu zchladne tak lamely ve vyfuku zacnou teplotou pracovat a je to v riti zkus vycistit vefuk
 
 
Datum: 06. února 2010 16:05
 
 
 
 
Jméno: Neumětel      E-mail:      IP: uživatel5084    
Zdravíčko pánové, mohly by jste mi svým odborným okem zkoknout náktes odvrtání kliky?? - http://files.uloziste.com/96811170311409a6/. jen abych věděl jestli to má cenu, snažil jsem se odebrat více hmoty u ojnice aby klika měla schopnost se odvalovat. JE TO KLIKA Z ČZ 175 / 477 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: jochen18      E-mail:      IP: uživatel8688    
Zdravim pani neviete prosim vas ako sa dava dole cela spojka na babete 207? dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Odšroubuješ setrvačník a místo něj přišroubuješ stahovák. Stáhneš celé vodící těleso i s rozběhovými čelistmi. Za ním jsou startovací čelisti. Ty jsou zajištěny drátěnou pojistkou.
 
 
Datum: 06. února 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, potřebuju poradit, když mám velkej plech světle modrej, tak co všechno mám nalakovat na bílo? nebo to je ta slonová kost? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 16:50
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Mám taky světle modrýho pionýra ze 72 roku a zadní a přední plech je modrý, maska, přední vidlice, plech na řidítkách, bříško a kryt řetězu je slonová kost. Zadní tlumiče jsou rozděleny na 2 barvy, spodek tlumiče (ty trubky) je slonová kost a vrch je světle modrá barva, rám je normální šedej ;-)
 
 
Datum: 06. února 2010 16:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ten kryt na řidítkách byl taky světlej a myslím že na něm byli nějaký linky...a tlumiče měli ten spodní kousek co je vidět světlej a zbytek stejnej odstín jako kostra....
 
 
Datum: 06. února 2010 16:07
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo tk tohle už ti hochu nepovim
 
 
Datum: 06. února 2010 15:11
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám z 72, eště by mě zajmalo jak to je se zadníma tlumičema a s tím krycím plechem řidítek
 
 
Datum: 06. února 2010 15:09
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nwm jakej máš r.v každej rok to bylo jinak :-D,jiank většina má plechy modré bo čevvené nebo tak,a bílé sou vidle,maska,kryt řetězu,spodní bříško,
 
 
Datum: 06. února 2010 15:06
 
 
 
 
Jméno: slavek      IP: uživatel8686    
potřeboval bych poradit z babetou207 nechce mi hazet jiskru a civka byla dobra na jaře muže smrznout? a upinak na napinani řetezu mi vyskakava pořad poradte mi prosim dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 14:38
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
Zdar hoši kdo tu je ze zlinskeho kraja a prodal by nejak rozumno knizecku na mustanga? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Dobře Dachl :-D
 
 
Datum: 06. února 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak prodej trysky ze zlata,a budeš mít hned na barvy :-)
 
 
Datum: 06. února 2010 15:18
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
jawamane ja mam tiskarnu ale nemam barvy su sílene neskutecne drahe
 
 
Datum: 06. února 2010 15:17
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně jak píše jawaman,já si ji budu taky tiskat,až si kupim barvy,do epsonky sou strašně drahé
 
 
Datum: 06. února 2010 15:07
 
 
 
 
Jméno: jawaman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
si ju stahni a vytiskni, nebo nemas tiskarnu??
 
 
Datum: 06. února 2010 15:00
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
ty by sis pak dal vse na tvuj okopirovany web
 
 
Datum: 06. února 2010 14:51
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
proc neprodas?
 
 
Datum: 06. února 2010 14:40
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
mám , ae neprodám , kup si novou nebo si stáhni z netu
 
 
Datum: 06. února 2010 14:38
 
 
 
 
Jméno: Mara32      IP: uživatel5056    
zdarec jak mam narovnat Výfukové koleno u jawi 21 ja je z ohnul ja jem jel z kopca a z ohnul sem je dik moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2010 10:43
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
butto se ucpe jeden konec a na druhy nasroubujes pripravek s ventilkem naperes tam kompresorem vzduch a promackle misto ohrivivas nevo 2 moznost svareckou si nabodujes kousek dratu a tu promacklinu vytahnes no a 3 moznost trochu pracnejsi a le da se to sni hodne dobre udelat vyklepavat kladivkama ...;-)
 
 
Datum: 07. února 2010 10:43
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawy s měkkým I xD
 
 
Datum: 06. února 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
Zdar to vymen radsi to koleno dej nove
 
 
Datum: 06. února 2010 14:28
 
 
 
 
Jméno: stepkaM      IP: uživatel1859    
zdar, dnes jsem koupil Mustoše, trvá mu dlouho něž se roztočí na dvojku, nevíte jak to udělat aby byla silná 2 i 3 ?? možná seřídit předstih?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě třeba dlouho trvalo než se mi to vytočí na trojku. Seřídil jsem předstih podle oka a hned to bylo dobré.
 
 
Datum: 06. února 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: Jiřik      IP: uživatel8166    
taky to na to může mít vliv,pokud je ten motor ok,ale jsetli ne tak vliv na to nebude mít nic a sončíš u go,vždyť je to tak na 2 až 3 hoďky
 
 
Datum: 06. února 2010 16:08
 
 
 
 
Jméno: stepkaM      IP: uživatel1859    
ted jsem na to koukal a utíká mi kouř( hodně ) z mezery mezi kolenem a tlumičem,, takže zadělat,,, myslíte, že to má vliv
 
 
Datum: 06. února 2010 14:22
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
nejlepsi by bylo udelat go celyho motoru pak to pojede , jestli se chces vyhnout go coz nedoporucuju dej si mensi retezovy kolecko
 
 
Datum: 06. února 2010 14:14
 
 
 
 
Jméno: vojcek      E-mail:      IP: uživatel2604    
Ahoj draci chci se zeptat dko zvas umi spravit čz 175 nebo kdo dela generalku motoru nevim si stim už rady jednou to chitne a jede ale střili spiš s karburatoru poradte diki moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8069    
přeně tak nastav elektriku ( odtrh, předstih..) to sammý mi dělal fík, pak sem to našteloval a je to OK..:-)
 
 
Datum: 06. února 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: jawaman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo 477 ?
 
 
Datum: 06. února 2010 15:01
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky bych to viděl draku na rozštelovaný předstih nebo odtrh,dá se to seštelovat dle příručky,případně i karburátor je špatně nastaven. Jakou ČZ 175 máš?S kulatým nebo hranatým motorem,tedy 450 nebo 487?Na motoru je když tak vyražené číslo tak ho napiš,nebo na štítku rámu je typ
 
 
Datum: 06. února 2010 14:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš rozštelované zapalování. seřid předstih. bohužel nevím jaký typ motoru máš, tek težko říct jaká hodnota předstihu má být.
 
 
Datum: 06. února 2010 14:01
 
 
 
 
Jméno: Johny      IP: uživatel8685    
Cau,zkus se optat u pana Jakuby,urcite ti poradi,mel jsem u neho na go motor a naprosta spokojenost.
 
 
Datum: 06. února 2010 13:55
 
 
 
 
Jméno: lukendal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čauvec chtěl jsem se zeptat jestli jsou z pouzdra předních vidlic z pařeza stejná jako z J 555 nebo z J 21. Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 14:10
 
 
 
 
Jméno: lukendal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuji.Jdu se do toho pustit.
 
 
Datum: 06. února 2010 14:10
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano jsou
 
 
Datum: 06. února 2010 13:02
 
<  1343  1344  1345  1346  1347  1348  1349  1350  1351  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.10.2025 0:49:18 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu