Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 tak jak je to teda s tou podkovou na original motor ?  pomuze to nebo ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 8:46
 kdyz se da do setrvaku korek,tak je to hned znat,a to nemusi bejt zadna jina uprava,nekdo kdo ma sifla nebo neco jinyho nez je fekal si to muze zkusit,takze to nemuze bejt horsi s podkovou,urcite se to o nejaky procento zvedne
Datum: 11. února 2010 8:46
 T0měr nic na seriáku nepřidá ...A tak to prostě je a bude!!!
Datum: 08. února 2010 17:42
Jméno: standa
IP: uživatel8704
 jj,nejakej ladič tu psal že mu to s podkovou jede blbě a bez podkovy dobre.....mel jen trochu upravenej vyfukovej kanal a sání hlý o milimetr....mozna je to dost o naladeni karburatoru........
Datum: 08. února 2010 16:22
Jméno: hh
IP: uživatel8703
 blbost, rozhodně to nemůže bejt horší.. zlepší se to, otázkou je jak moc a jestli to zlepšení vůbec poznáš...
Datum: 08. února 2010 14:03
Jméno: paja
IP: uživatel6484
 Pan Pulic- taky bych to tak řekl, u seriaku to nemuže byt skoro znat ale je mi divný že tu někdo psal že to výkon naopak zhorší
Datum: 08. února 2010 12:24
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Kdyz mas deravej valec(vicekanal atd.)tak se zmensi ty tlaky pri spodni kompresy.To ale dozenes prave tou pokovou ktera to proudeni hodnekrat zvisi.Aspon podle me to tak je
Datum: 08. února 2010 8:23
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Vetsi spodni komprese by mela zrychlit prepousteni potazmo vykon...
Datum: 08. února 2010 8:07
 tvl vubec nvm o co jde,muzete mi to nekdo ukazat???
Datum: 08. února 2010 7:47
 Ne,zbytecna vec na seriovku..ono to i shorsi
Datum: 07. února 2010 21:39
 hele k cemu je to tlacitko maly na krytu zapalovani u fechtla u zadniho sroubu ? toho u nakopavacky..je tam z boku takovej malej capliik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2010 14:30
Jméno: Pan Mokro
IP: uživatel4675
Datum: 08. února 2010 14:30
 To je čep, který drží páčku spojky na tom deklu. Když ho vytahneš, tak vyndáš tu páčku ve který máš lanko.
Datum: 07. února 2010 21:54
 čus draci, mam dotaz, mam musoše a když pustim benzin a nadlabu to do plovákový komory tak to vubec nejde nastartovat ani
roztlačit a svíčka je vždycky mokrá ale když dám benzin do válce a nadlánu to tak to chytne hned, nevíte někdo čim to muže být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2010 18:09
Jméno: .
IP: uživatel3343
 Mě to samé dělá na Stadionu a myslím, že je to tou zimou, protože v létě toto nedělal. Když chci nastartovat nacupuju benzin, povolím trošku trisku volnoběhu = bohatší směs a na sešlápnutí si krásně brumlá a nechcípne. Až se zahřeje, trysku utáhnu a jedu dál.
Datum: 08. února 2010 18:09
Jméno: Radek
IP: uživatel8591
 skus vyčistit koleno od karbece.
Datum: 08. února 2010 15:03
Jméno: hh
IP: uživatel8703
 buď to uchlastáváš nebo je to moc bohatý... zkus dát jehlu o jeden zářez níž (plíšek na jehle vejš) a ujisti se, že máš dobře seštelovanej předstih a odtrh
Datum: 08. února 2010 14:06
 sundej karbec,vyvar ho vsechno procisti a dej zpet
Datum: 07. února 2010 21:10
Posl.aktualizace: 08. února 2010 16:12
 Co je na tom nenormalniho?Zase dalsi debil kterymu to dal neakej hodnej deda kterej si myslel ze mu udela radost a on to akorat rozbije protoze to jezdi pomalu kdybych mel dostat za kazdyho takovyho blbecka co znam korunu tak se valim v penezich..........Nereknu kdyz ma nekdo doma plnou kulnu fichtlu jako ja a posklada si s tech nejhorsich dilu neco na vyblbnuti tak nereknu,ale urcite bych s tim nezajel jak on do toho lesa jak z toho seskocil a nebo jak vjel do nastavby z vejtrasky to si urcite nepohl vydlicema proste magor co nato napsat!
Datum: 08. února 2010 16:12
 Zdravim, všecko super, až na to že toho chudáka polil vodou to mě docela zarmoutilo
Datum: 08. února 2010 9:18
Jméno: stepan95
IP: uživatel1669
Datum: 08. února 2010 7:57
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 proc by nebyl normalni
Datum: 07. února 2010 21:39
Jméno: stepi5
IP: uživatel8700
 Nazdárek draci, mám problém. Nandaval jsem nové lamely a když jsem to všechno udělal ,tak jsem z druhé strany motoru zastčil tu spojkovou tyč a je moc krátká. Nevím čím to je.....muže to být tím, že pod segrovkama mam jen 1 podložku? Poraďte mi prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2010 22:31
Jméno: stepi5
IP: uživatel8701
 Hoši máte recht tu menší tyčku tam mam. A když jsem to dělal tak jsem našel na zemi takovou kuličku a říkám si sakra odkud vypadla. myslel jsem že vypadla z nějakýho ložiska. Tak vám moc děkuju
Datum: 07. února 2010 22:31
Jméno: David
IP: uživatel6431
 Se koukni po zemi třeba ti tam někde vypadla a nebo v horšim případě je v motru ale nemyslim si spíš se ti někde válí na zemi
Datum: 07. února 2010 21:13
 david má pravdu, ta krátká tyčka má 2,5 cm a ta dlouhá 11 cm a mezi tim kulička průměr 5 mm
Datum: 07. února 2010 20:58
Jméno: David
IP: uživatel6431
 chybí ti tam tyčka taková krátká a pak by měla být kulička a pak až teprve ta dlouhá tyčka
Datum: 07. února 2010 20:50
 Zdravim chci se zeptat, když si dělám papíry předem tak v den narozenin můžu dělat nejdřív závěrečnou zkoušku nebo v den narozenin už můžu dostat řidičák?? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 9:56
 MĚLO BY TO BÝT DEN PO NAROZENINÁCH ŘP JE VYDÁM DO 20TI DNÍ OD PODÁNÍ ŽÁDOSTI (PO ZKOUŠCE)
Datum: 09. února 2010 9:56
 Já dělal záverečky v den narozenin,ale třeba jinde je to jiny,to nevim.
Datum: 07. února 2010 20:20
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 je to tak jak to říká kolečko
Datum: 07. února 2010 20:07
 myslím že závěrečné zkoušky můžeš dělat den po narozkách
Datum: 07. února 2010 19:57
 V den narození můžeš dělat závěrečnou zkoušku
Datum: 07. února 2010 19:51
 Co říkáte na zetku 125/476?Je dobrá na začátek?díky za jakekoliv info
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2010 16:13
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 ABC:jo ten motor to uz mi taky par lidi radilo,ale me ten 125ccm stacit bude...mam fika na TP a chci ale neco na delsi cesty kl tomu...urcite dik
Datum: 08. února 2010 16:13
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 mustangista  rosimte fichtla mam,ale chci neco poradnyho na jezdeni na prazdniny..a kdyz uz sme u toho tak si di preplavat komoru a poucovat o sezeni na fichtlu atd...  1
Datum: 08. února 2010 16:11
 No ČZ 476/477 dobré jsou. Určitě. Dobrá dostupnost ND, a to jak použitých, tak i nových. Lehká, poměrně svižná, hezky vypadá. Jednoduchá udržba a opravy. Spolehlivá, možnost osadit VAPE. ALE je otázkou, zdali se vyplatí investovat do 125/476 ceny jsou okolo 15000kč. A za tuto cenu seženeš 175/477 s doklady, budeš mít na ŘP a jestě ti dost zbyde... Také jsem před prá lety chtěl 125/476, ale ceny mne odradily. Nakonec jsme počkat do 18, uděla A do 25kW a hned byl výběr lepší. Jinak na rady typu "kup 125/476 a dej tam motor 175/477" v žádném případě nedej! Budeš na tom jezdit ty a ty za to budeš odpovědný, ne ty, co ti toto poradí. V případě maléru (a ten se může stát snadno, rychle a ani nemusíš být viníkem) se zkoumají ta vozidla a zjistí-li, že máš ŘP i TP 125/476, ale motor jiný (silnější) je to všechno natobě a je to za velkou pokutu a podmínkou. Tohle se na JWM řeší často a výsledek vždy stejný - nedělat. Jinak souhlas s mustangistou - na začátek bych volil Pionýra nebo Simsona, něco na čem se naučíš dobře jezdit, servis a opravy. Pak bych šel na silnější a složitější.
Datum: 07. února 2010 20:43
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 na zacatek je nejlepsi fichtl
Datum: 07. února 2010 20:24
 prostě hranatá číza...asi neni co dodat...po výměně motoru za motor z 477 je to konečně trochu pojízdný
Datum: 07. února 2010 19:37
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
Posl.aktualizace: 08. února 2010 22:05
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 kdyby takhle spadl na nové motorce tak by určitě zničil chladič protože teď je kazda motorka vodník, jinak je jasne že dnes je ta technika uplně někde jinde, ale jsem zastance čz
Datum: 08. února 2010 22:05
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 video hodne dobre je to fakt chudak motorka ale zacakty jsou hodne tvrdy ale jde mu to  dejvis: sam tomu co si napsal o japoncich neveris... 
kvalita materialu je dnes uplne nekde jinde nez za dob ty CZ
Datum: 08. února 2010 11:55
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 zajic: tak to je shrnutí všech pádů, on nepadal schválně  jinak když se podívas i na to treti video tak už skace na novějši motorce na čz se jen učil, věřím že kdyby takto spadl s japoncem nebo s něčím novým tak to už znova nenastartuje  ale zetka s tím asi podle videa neměla problém
Datum: 07. února 2010 20:31
Datum: 07. února 2010 19:52
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 libec
Datum: 07. února 2010 19:31
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 proč chudak aspon vidíš co to vydrží a kluci si s tím užijou plno srandy
Datum: 07. února 2010 19:21
 hustý ale chudák čezeta
Datum: 07. února 2010 18:28
 zdar chci se zeptat kolikátky kuličky mají být v krku řízení u simsona,a kdyžtak kolikátky u pincka
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2010 18:54
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 U sifla to nvm ale fichtl ma 5mm kul.ložiska
Datum: 07. února 2010 18:54
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 Cau zvysi podkova vykon na originalnim valci ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2010 21:24
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 až se mi tomu nechce věřit
Datum: 07. února 2010 21:24
Jméno: Jawa 20
IP: uživatel8699
 Pouze sem tam dal podkovu a nove gufera pred tim to jezdilo krasne dal sem tam podkovu a hruza pak sem ju vytahl a jezdi zas normalne
Datum: 07. února 2010 20:07
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jawa 20 - a co jsi s tim udělal
Datum: 07. února 2010 19:59
Jméno: jawa 20
IP: uživatel8698
 Ja sem si ji dal na seriovku a bylo to o hodne horsi od spodu to vubec netahlo vzdy sem na kazdou rychlost musel pomahat pres spojku aby to nezdechlo toto je moje skusenost
Datum: 07. února 2010 18:03
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 JAWA_ceZetak-a poznal bys to třeba na grafu na malé změně průběhu výkonu?
Datum: 07. února 2010 17:57
 ne
Datum: 07. února 2010 17:39
Jméno: martin
IP: uživatel7920
Posl.aktualizace: 07. února 2010 17:27
Jméno: Radek
IP: uživatel8591
 zdarec jaký rozměr 19ráfku se montoval na čz 175/470 sport dopředu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2010 17:05
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Podíváš-li se na stránkách SESA-MOTO do popisu , je tam 1,85B x 19.
Datum: 08. února 2010 17:05
 caw mam par dotazu tykajici se 634: 1) mel bych mit 634 z roku 1974 (s rychlomerem v masce) a videl jsem na par fotkachl, ze mel demontovany ty chromovany boky nadrze jde to u vsech, nebo to mely jenom nektery treba vyvozni kousky ? 2) jakej je odstin cerveny na tyhle JAWE je to RAL 3004 ? 3) kdo ste renovoval tenhle stroj - kolik stalo lakovani a kolik chromovani zajima me to spis pro orientaci, kde se ty ceny pohybujou. dik vsem
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2010 16:44
 Zdar draci chtel bych s na jawe 250 353 udelat pridavny svetlo aby bylo na riditkach a abych s nim mohl hybat do stran no proste abych videl kam chtel poradte jak by to slo udelat jestly bych musel mit pridavnou baterku nebo jak piste co radite zatim diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2010 16:34
Jméno: Jawista
IP: uživatel8697
 cau hosi potrebuji radu chci si zvetsit difuzor u origo karburatoru chtel bych vedet kdo ma stim zkusenosti jak to propilovat a co jineho budu muset jeste udelat dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2010 21:10
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 jo volnobez sem zrovna celkem vychytal  ale asi po mesici a este sem kvuli tomu musel upravovat soupe
Datum: 07. února 2010 21:10
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja skoro souhlasím ze standou, ladil jsem tu a n.... o pul plynu výše je to paráda, ale seřidit to aby to šlo v plnejch a i třeba při 2000 je veeelmi těžké, a volnoběh jsem nenaladil vůbec, ale přineslo to větší výkon takže s tím jezdím
Datum: 07. února 2010 18:00
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 ja rikam je to pakarna a vysledek mozna ani nestoji za to
Datum: 07. února 2010 17:33
Jméno: standa
IP: uživatel8687
 já to ladil den a nenaladil......mozna to bylo motorem,mozna rukama....
Datum: 07. února 2010 17:12
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 CAU ja to mam u karbece na zavody ale udelat to neni zadna sranda a vysledek je vzdy nejisty , delal sem to ve spolupraci z chlapkem co tomu rozumi a i tak naladeni trvalo 2 dni , vysledkem by o hodne vetsi vykon ve vysokych a stredne vysokych otackach , ale spodek skoro zadnej takze pro standartni uziti je to k nicemu a este ta spotreba sla na 6 litru
Datum: 07. února 2010 16:21
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 zdarec,ja se chci zeptat lesti jde motor z cž 175/477 připevnit do rámu jawy 175 kyvačky ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2010 16:17
Jméno: standa
IP: uživatel8687
 musej se prevarit uchyty na rámu
Datum: 07. února 2010 16:17
 zdravim prodavam mustanga v nalezovem stavu motor bezi kdyby nekdo mel zajem dejte vedet cenu nabidnetehttp://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/374329-50-23-mustang.html na mobil prosim jen sms dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2010 15:16
Jméno: tomas
IP: uživatel7887
 mustang jede a jo mohl ale odkud si
Datum: 07. února 2010 15:16
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 jede ten mustang?a mohl by ste ho dovízt?
Datum: 07. února 2010 15:10
Jméno: tomas
IP: uživatel7887
 mam tam napsano CENU NABIDNETE
Datum: 07. února 2010 14:59
Jméno: jawař
IP: uživatel6086
 nezdá se vám to trochu moc?
Datum: 07. února 2010 14:32
 zdar,potrebuju vedet,jakej je odstin oranzove barvy na cz 350/472,dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2010 13:46
 doporučuju se zeptat někoho, kdo ji renovoval...nebo pokud máš nějaký díl s původní zachovalou barvou, tak to zanes do obchodu s barvama, a oni ti to namíchaji.
Datum: 07. února 2010 13:46
 zdravím,co potřebuju ke stadionu s 11 abych ho dostal na cestu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 13:19
 je treba pojisteni a vyhodou byva jeste karticka o zpusobilosti vozidla, na babetty byly podobny...jinak staci jen pojsteni, na kontrole se to da ukecat a vicemene karticku ani nechcou
Datum: 09. února 2010 13:19
 a kde veznu razítko mototechny to by mně ještěbzajímalo
Datum: 08. února 2010 19:04
 číslo rámu, méno, bydliště razítko mototechny atd.
Datum: 08. února 2010 14:44
 co sa do te kartičky píše? výrobní číslo?
Datum: 07. února 2010 19:53
Jméno: .
IP: uživatel3343
 Povinné ručení a řidičák
Datum: 07. února 2010 18:09
 Já myslim takovou tu kartičku jako je u Babetty a pojištění, možná by stačilo jenom to pojištění.
Datum: 07. února 2010 14:07
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 ja nejezdim bez benzinu a bez kol benzinu mam dost a kola mam taky
Datum: 07. února 2010 14:06
 samozřejmně že papíry , nejsem jako mustangista abych jezdil bezkol a bezbenzínu
Datum: 07. února 2010 13:44
 ?? taknák nechapu co přesně potřebuješ  jestli jako kola,benzín nebo papíry??
Datum: 07. února 2010 13:35
Jméno: matoosh
IP: uživatel4301
 mam taku otazku...je normalne ked pomaly tocim rotorom ze pocujem take jemne fucanie ako keby to niekde netesnilo...ale mam pretesneny valec aj hlavu...moze to fucat cez gufero ? alebo je to fucanie normalne...kompresiu to ma silnu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2010 16:16
 JJ je to nejspíš tak jak říkám ...to dělá každýmu i mě když mám k tomu všude jedno kroužky  ...Ale aby si zas někdo nemyslel že jednokroužek těsní špatně (těsní stejně akorát ve vyšších otáčkách)
Datum: 07. února 2010 16:16
 Mě to taky tak dělá,řekl bych že je to normální...
Datum: 07. února 2010 14:40
Jméno: matoosh
IP: uživatel4301
 a ked zapcham nasavanie vzduchu tak to nefuci..
Datum: 07. února 2010 13:34
 No záleží v které fázi je píst ...Jestli de do horní uvrati tak jestli točíš pomalu a máš oddělanej výfuk,karbec či filtr tak je to normální prtože v tak malejch otáčkách to píst.kroužek neutěsní
Datum: 07. února 2010 13:22
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 muze to bejt guferem poznas to sicenim pri spodni kopmresi , normalne je vymen nemusis puli motor
Datum: 07. února 2010 13:02
|



|