slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1341  1342  1343  1344  1345  1346  1347  1348  1349  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel7934    
čus draci když mam dole pod motorem vyteklej trosku voleje co to je??je mozny ze je v prdeli gufero? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2010 13:17
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
budes pulit - odeslo tesneni mezi bloky...jinak jak bylo receno tak vyfukovy tesneni (tece po vyfukovym koleni) nebo tesneni pod valcem (mokrej valec odspodu)
 
 
Datum: 09. února 2010 13:17
 
 
 
 
Jméno: doubi      IP: uživatel8605    
Z toho si nic nedělej to mame všichni!
 
 
Datum: 07. února 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dokudje to jen mastný tak je to dobrý :-D já to měl tak že jsem měl každý ráno 10ml oleje v misce :-D...ale jestli ten tvůj motor nebyl nikdy půlenej tak má na to právo aby občas ukápnul
 
 
Datum: 07. února 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
spatne tesneni kolem vypustneho sroubu? nebo horsi moznost tesneni mez bloky motoru -> puleni motoru pretesnit ..... otri to zespod i vyko od spojky a pozoruj
 
 
Datum: 07. února 2010 12:51
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau draci, byli jsme tenhle rok s kámošema na Elefantentreffen v Německu na fichtlech, cestou zpátky jsem si všimnul že v Tejně nad Vltavou mají na pumpě Shell SX za 105,- korun, jak si vede oproti MOGULu TSF? TSFko kupuju už dlouho a jsem s ním spokojenej, ovšem za cenu 180,- korun za litr v Táboře na pumpě. Na internetu se dá SX sehnat od 90kč, TSF od 150kč, bohužel pro mě je zbytečné odebrat takové množství aby se mi to vyplatilo. Jinak Elefanti se povedli, všechny tři fíky ujely za dva dny přes 350km v mokru a mrazu bez závady B) mrkněte na mojí galérku na FB -> http://www.facebook.com/album.php?aid=15134&id=100000143901042&l=e13094e981 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2010 17:33
 
 
 
 
Jméno: King2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klobouk dolu!
 
 
Datum: 08. února 2010 17:33
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevím pánové jak moc jste si prohlíželi fotky, ale na kolena mi zima opravdu nebyla ;-) měl jsem udělané na fíkovi "revmaplechy" a navíc pod oblečením kolenní/holenní chrániče, takže mi bylo příjemně, ani na krk mi netáhlo, protože jsem měl na přilbě přilepený igelit, rukavice mi taky neprofukovali díky kornoutům, byli jsme dobře vybaveni ;-) jediná zima byla po delší jízdě na nohly, protože i přes několik párů ponožek a zateplené holínky se ten studený vítr časem dostal. Ještě že cestou bylo dost benzínek na ohřátí. Kdo nezkusil tak si vůbec nemůže udělat představu co takovejhle vejlet obnáší, není to jako když v zimě vyrazíte ve dvojech kalhotách a jedný teplý bundě za barák na pole :-DD
 
 
Datum: 07. února 2010 18:06
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klobouk dolu, ste borci!!
 
 
Datum: 07. února 2010 18:02
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel7332    
standa máš pravdu ale ser nato !!!!! teraz sme mladý keď budem starý tak budem nadávať že se jazdili v zime a že tí šmedy v parlamente nám nechcú dvýhnúť dôchodok
 
 
Datum: 07. února 2010 17:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8687    
Az vás budou bolet kolena,tak si vzpomenete na vas mrazivej výlet......jinak Shell bezne koupis do 120,- ........TSF nemam rád......je to predrazeny jako prase a pritom je to obycejnej minerál jako ten Shell........
 
 
Datum: 07. února 2010 17:17
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel7332    
sila!
 
 
Datum: 07. února 2010 16:29
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
Dobře Vy , ja bych to asi nedal , mne stacilo jet v -10 kousek od baraku a uz sem se musel vracet :-D
 
 
Datum: 07. února 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak se poznají správní motorkáři...:-)
 
 
Datum: 07. února 2010 14:51
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pecka :-) suprovy fotky sou jak mate zasnezeny stany a motorky :-D nevim jestli by moje stroje chytli,kdyz bych je vyhrabal ze zaveji :-D
 
 
Datum: 07. února 2010 14:48
 
 
 
 
Jméno: grepak.s ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoši, fakt paráda... :-) Ste borci...;-)
 
 
Datum: 07. února 2010 14:03
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v tomdle mrazu bych se hodne rozmejšlel jestli jet :-D
 
 
Datum: 07. února 2010 13:18
 
 
 
 
Jméno: pavelc      IP: uživatel8173    
uprimne,toho bych se bal:-)
 
 
Datum: 07. února 2010 13:14
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
Vau mazec.Fakt pochvala hoši.
 
 
Datum: 07. února 2010 12:40
 
 
 
 
Jméno: matoosh      IP: uživatel4301    
zdar..dokazal by som si doma sam ocalunit sedadlo?? vsetko na to potrebne mam...je to moc narocne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2010 17:04
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem to dělal a stálo mě to dost hodin práce, ale bylo to zadarmo, takže jestli si troufáš tak to zkus.
 
 
Datum: 07. února 2010 17:04
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží na tobě, jak si troufáš...Musíš ale hlavně odhadnout správnou velikost aby si to neměl moc malé nebo zase příliš volné. Zkrátka aby to trochu vypadalo :-)
 
 
Datum: 07. února 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: LukasHolub      E-mail:      IP: uživatel4663    
Zdarec draci,ten sníh mě pěkně s..e,zatím to vůbec nevypadá že za dva měsíce je začátek sezony,dneska ráno jsem se mrknul z okna a to svinstvo zase padá :-(. Jinak promiň seso že to sem cpu,ale nemaž to.Draci sháním nějaké díly do motoru na pionýra a něco i na 555,nejlépe výměnou protože sám mám doma dílů dost, kdyby jste něco sháněli a měly něco na výměnu,tak napište na email,napíšu co sháním popřípadě co mám.Díky L. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2010 18:59
 
 
 
 
Jméno: LukasHolub      IP: uživatel4663    
Na 555 potřebuju Píst,nemusí být nový,samozřejmě když bude,tím líp :-D
 
 
Datum: 07. února 2010 18:59
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
LukasHolub co bys na tu 555 potřeboval?
 
 
Datum: 07. února 2010 18:04
 
 
 
 
Jméno: LukasHolub      E-mail:      IP: uživatel4663    
Jsem z Opavy.Kdyžtak napiš na email,domluvíme se.
 
 
Datum: 07. února 2010 14:16
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No nejaky veci mam(karbec,ten valec,zapalko tam je taky,jiskru hazi)a tu spinacku bys mel?co bys za ni presne chtel?neni problem to poslat.nebo odkud jsi?diky
 
 
Datum: 07. února 2010 13:29
 
 
 
 
Jméno: LukasHolub      E-mail:      IP: uživatel4663    
6 stupňů,to už jsem dlouho nezažil :-D.U nás v Opavě je -4 stupně,a teď přestalo sněžit.Já přes zimu nejezdím,počkám si na sezonu :-). Pro pukasek sháním např.:zapalování,kryt motoru,válec,karbec,a nějaké drobnosti.
 
 
Datum: 07. února 2010 12:14
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u nás v Dačicích sněží teď dost, ráno asi nesněžilo, to nevím, sem nebyl schopnej kouknout z okna:-)
 
 
Datum: 07. února 2010 11:58
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar sháním spínačku,aby pasovala na mustanga,ale snad je to vše stejný,co bys potřeboval?pár věcí doma mám.díkec
 
 
Datum: 07. února 2010 11:57
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u nás V České Třebové už moc sněhu nejní a nechumelí.je tu asi 6 stupnu..takže jezdím kdy se dá
 
 
Datum: 07. února 2010 11:49
 
 
 
 
Jméno: inkognito      IP: uživatel1553    
Pro mustangista : Bylo by možné aby si tady nedával už odkaz na ten tvůj trapný web ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2010 16:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8687    
tohle musí bejt od zacatku recese......jinak uz nevim.....jedine ze je tak blbej,ze ani nepozná ze je blbej a este si o sobě myslí:-D:-D
 
 
Datum: 07. února 2010 16:20
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Taky tak..
 
 
Datum: 07. února 2010 12:15
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky souhlasím,myslím si že už by to mohlo být bráno jako spam a admin by ti mohl omezit přístup,a taky kdo to pak má mazat ;-)
 
 
Datum: 07. února 2010 11:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem také PRO
 
 
Datum: 07. února 2010 11:39
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Ja sem pro
 
 
Datum: 07. února 2010 11:37
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel2901    
zdar borci hele mam takovej mensi proble muj chrchl nejde predstich je stelovanej jiskru to haze ale nejede odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2010 12:27
 
 
 
 
Jméno: peto112      IP: uživatel8696    
Skus vyfukat trysky asi su zacpate a zakial ako to budes robit nechaj sviecku kvasit v technickom benzine. Ja som to tak spravil na mojej babette ked mala tvoj problem.
 
 
Datum: 07. února 2010 12:27
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a zkoušel jsi jinou svíčku??a nebu bude chyba v karbecu...
 
 
Datum: 07. února 2010 11:00
 
 
 
 
Jméno: Mara32      IP: uživatel5056    
čau je někde navod na předstih ja ho potřebuju na jawu 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postul- :-D:-D jj koukni na stranky mustangisty,tam najdes vsechno... napriklad jak sedet na motorce,jak drzet riditka.. :-D:-D
 
 
Datum: 07. února 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustangista ti poradí. připrav si matoni
 
 
Datum: 07. února 2010 11:39
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
podívej se na FAQ
 
 
Datum: 07. února 2010 11:10
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar borci, je tu někdo, kdo se aspoň trocu vyzná v olejích. Jak je to s tou hustotou SAE ? Čím nižší čislo tak řidší nebo hustší? A ještě jakou hustotu má PP80 nebo PP90? Díky moc!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2010 10:39
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dík, a je hodně znát 80 a 75?
 
 
Datum: 07. února 2010 10:39
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SAE -neboli viskozita-hustota oleje-čím nižší číslo tím je řidší.
 
 
Datum: 07. února 2010 10:29
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel8528    
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
pěkný
 
 
Datum: 07. února 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fakt zajímavé. Zde je také svíčka zapalovací http://www.youtube.com/watch?v=kC6bw8JoZ0I&feature=related . Na tento pořad se dívám rád na Discoveri když to zastihnu někdy tam jsou fakt zajímavé věci. Doporučuji
 
 
Datum: 07. února 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Pecka!
 
 
Datum: 07. února 2010 10:25
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj moc zajímavé video,to jsem chtěl někdy vidět :-)
 
 
Datum: 07. února 2010 9:46
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://jawa-pionyr.webnode.cz/spravne-sezeni/ :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: mustangosta      IP: uživatel1553    
pro pukaska: hej nic neni zkopirovane krome toho schematu opravdu neni nic zkopirovane vymyslel sem to ze sve hlavy jak to delam ja
 
 
Datum: 11. února 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caue20: já to nevěděl :-D,proto sem požádal ať to tam připíše :-D :-D :-D
 
 
Datum: 07. února 2010 17:41
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D smaž ten web děláš tady jakorád ostudu Fakt hrůza :-D a to by nás asi nenapaslo že se řiditka drží dvěma rukama :-D
 
 
Datum: 07. února 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pukasek-dekuju :-) zatim tam toho moc neni,shromazduju dily na prestavbu..ale na jare se to rozjede :-)
 
 
Datum: 07. února 2010 15:36
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zajic13:no to je moc pekny web :-),jen tak dal,at se ti dari.
 
 
Datum: 07. února 2010 15:07
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechci se nejak chlubit s mim webem mustangisto,ale koukni na muj,nic nekopiruju,pisu tam veci o sve motorce a neco z historie..webu jako mas ty sou miliony! http://www.cz-cross.iprostor.cz
 
 
Datum: 07. února 2010 14:58
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro mustangistu:jako nezlob se na me ale kdyz pulku webu zkopirujes neni to trapny??jestli je to tvuj web,meli by tam bejt tvoje poznatky a zkusenosti,fotky a videa...jako sem tam kdyz neco vezmes z jinyho webu,to bych uznal,ale jak tady pisou kluci,skoro celej web zkopcenej,to neni umeni...;-)
 
 
Datum: 07. února 2010 13:33
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
tak vymysli nejaky lepsi web kdyz sa ti nezda a potom ti reknu me sa ten muj web nezda trapny
 
 
Datum: 07. února 2010 13:04
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Tohle je tak tranej web...fakt autor se asi hodne nudi..tehle webu je tisice...
 
 
Datum: 07. února 2010 10:29
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Sorry melo to bejt o prispevek vejs...sorac
 
 
Datum: 07. února 2010 8:31
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
To znam...dobry video..
 
 
Datum: 07. února 2010 8:17
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://jawa-pionyr.webnode.cz/spravne-sezeni ;-) a má tam i ja se držeh řidítka :-D,paráda.
 
 
Datum: 07. února 2010 8:08
 
 
 
 
Jméno: Mor      IP: uživatel1008    
PRO CHONGA: Chtěl bych reagovat na tvůj dotaz. Zapalování s řízeným předstihem jsem zkonstruoval podle tohoto návodu http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-elektronicke-zapalovani-s-rizenim-predstihu.html. Funguje opravdu bezvadně, pro 6V rozvod stačí vymětit tři odpory jejichž hodnoty už nevím z hlavy. Pokud bys chtěl, zjistil bych to. Namontované ho na fichtlu mám přes rok a už jsem s ním nalítal asi 5000km a bez poruch. Jen pro doplnění, graetzovy můstky mám taky tvořeny schootkyho diodami, přední žárovku mám 25W a zadní světlo jsem si vytvořil z 15 červených LED s vysokým vyzařovacím úhlem. Mám je zapojené tak aby při sešlápnutí brzdového pedálu svítily víc, jako brzdové světlo (každá dioda má asi 4000mcd svítivost). Tím jsem ušetřil 4W. Dále mám i zapojeny blinkry s 10W žárovkami. Jelikož jsem si pořídil nové cívky alternátoru, začíná mi dobíjet při rozsvícených světlech asi při 3500 otáčkách. Jezdím téměř výhradně po cestách, takže pod tyto otáčky klesnu poměrně málo kdy a blinkry mi ji moc nevybijí, čili baterie je vždy dostatečně dobíjena aniž bych musel složitě přestavovat alternátor na 12V.:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2010 10:26
 
 
 
 
Jméno: Vacin      IP: uživatel8209    
Máš trochu recht, Chongu. V jednoduchosti je síla. Ale na druhou stranu, kdyby před 4000 lety někdo řek, že kolo na hřídeli je moc komplikovaný, tak dodnes chodíme pěšky a náklady taháme na saních. :-) ..... a já se ptám: Nebyl to právě Cimrman, kdo zjistil, že vyfukováním cigaretového kouře do vody, zlato nevznikne? :-)
 
 
Datum: 13. února 2010 10:26
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Nevím jestli se mýlím More, ale bavíme se zde pořát o seriovém motoru? Pokud ano, nebavíme se o laděném motoru se změněným časováním. Já nevím nakolik jsi prakticky založenej člověk, ale mě už život naučil že ne každá úprava má praktický smysl. Z mého názoru přínos na změně výkonové křivky seriového motoru pionýra je minimální. Jestli ti ve výsledku pojede motorka o 1km/h více, náklady takovou úpravu neospravedlňují a zároveň, což já jako konstruktér ctím a promítám je pokud možno do všech svých konstrukcí, je to zohlednení poučky co už nás učili ve škole (bohužel to říkali jen staří praktici) že je vhodné konstrukce zjednodušovat a zmenšovat množství systémových prvků z hlediska spolehlivosti. Jinými slovy, čím víc dílů použiješ, tím více se zvyšuje pravděpodobnost závady. Mimochodem mi to připomíná hlášku mého kamaráda, když jsme si před lety společně koupili škodovku tudora. On jakožto strojař, profesionální autoopravář řekl ,,ty vole to je tak jednoduchý že se tam nemá co posrat,,. Jeho projev nebyl tak filozofický jako našeho profesora, ale jde o totéž. Takže abych se vrátil k Tebou protěžované dynamické regulaci předstihu. Otázky stojí u seriového motoru takto... Vyplatí se náklady na úpravu s porovnáním k přínosu? Vyplatí se přestavba s ohledem ke zvýšení poruchovosti? Mě More v obou případech vychází NE a to jsem ještě vynechal otázku ,,Co očekávám od úpravy,,. U seriového dvoutaktního motoru s nehomogenickou tvorbou palivové směsi, kde nelze ani zaručit stejné vlastnosti paliva vzhledem k různým druhům použitého typu i množství oleje v palivu se mi jeví dynamické řízení jako spíše teoretická záležitost než reálně praktická věc. Navíc bez motorové brzdy ztrácí jakékoli ladění smysl. Nepředpokládám že jí máš doma. U laděných motorů však je situace naprosto jiná, jenže laďáky jsou určeny pro závody, tam pojem nákladů a případného malého přínosu nehraje roli. Nezlobím se na Tebe že máš málo zkušeností a chybí ti globální pohled na jakoukoli problematiku, ale trápí mě že tu mrhám svými znalostmi a Tebe nenapadne nic lepšího než mě nazývat Horstem Fuchsem. Na druhou stranu mě to nepřekvapuje, impulzivností Tvých odpovědí mi připomínáš mého dospívajícího syna :-D
 
 
Datum: 12. února 2010 9:58
 
 
 
 
Jméno: Mor      IP: uživatel1008    
Vychvaluješ mi to tvé CDI, jako kdybys mi ho chtěl prodat. :-) Horst Fuchs hadra:-D. To co tvdíš je sice pravda, ale řízený předstih je prostě plus k výkonu. A to vymluvit nelze, jelikož se mé tvrzení opírá o několik publikací. Je pravda, že kdybych přestavěl výkonovou část na CDI, asi by to pomohlo k lepší jiskře. Třeba se k tomu někdy dostanu a zkusím na tom zamakat. To ale asi jen v případě, že bych zásadněji tunil motor. Třeba se ti ale jednou ozvu s popisem.
 
 
Datum: 11. února 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
neušetří ti nic, to vychází z principu indukčního zapalka... Indukční cívka funguje jako zásobník energie, tedy mezi výboji se sytí náboj do hmoty jádra. Pri rozpojení kladívka se nashromážděný náboj prudce vybije přes sekundární vinutí do vysokonapěťového okruhu s jiskřištěm zapalovací svíčky. Pro nabíjení cívky však platí že čím delší čas jí poskytneš, tím víc spotřebuje energie. Přebytečnou však už nedokáže shromáždit do svého jádra a přemění se zbytečně pouze na teplo. Dost času na nabíjení má v nízkých otáčkách, což vysvětluje proč má větší spotřebu v nízkých otáčkách, narozdíl od vysokých, kdy se dostává do režimu kdy mezi výboji nestihne úplně naplno nasytit jádro, shromáždit plný náboj a proto od určitých otáček energie jiskry klesá. Taraba by snížil spotřebu pouze tím, že by v nízkých otáčkách zkracoval záměrně dobu nabíjení jádra, ale nic takového mi není známo a podle toho že Mor uvádí spotřebu 14W, tak to naznačuje že se k nějakému šetření energií Taraba neuchýlil už jen proto že by snižoval energii jiskry, což není obecně v zájmu konstruktéra. Pionýr má problém s indukčním zapalkem v případě připojení na bateriové napájení proto, že v originálním zapojení jeho nenasytnost brzdí výkon zapalovacího pólu. Zkrátka řekněme že když by si indučka - mrcha mlsná ráda vzala 14W, tak jí při tak nízkých otáčkách zapalovací pól takový výkon není schopen z principu poskytnout. Proto je energie jiskry v nízkých otáčkách a zejména při startu tak špatná. Když jí ale připojíš na akumulátor, tak nemá žádnou brzdu která by jí ve spotřebě omezovala. Proto se v nízkých otáčkách podílí na špatné enenrgetické bilanci celé upravené akumulátorové soustavy a to byl důvod, proč vůbec DC-CDI vznikalo. Mým záměrem bylo vymáčknout z úprav naprosté maximum, abych dokázal efektivně svítit pomalu od volnoběhu.
 
 
Datum: 11. února 2010 7:10
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
Ještě k tomu Tarabovi" Cituji"Proto Ti neušetří nic ze spotřebovávané energie (pohybuje se v rozmezí 10 až 20W podle otáček)"... nevím jak to má naprogramovaný, ale myslím, že ušetřit může-když nebude budit cívku po celých 360° nebo kolika, ale třeba jen 30°. Ze známých otáček se to dá spočítat. Ale jinak souhlas-CDI je CDI.
 
 
Datum: 10. února 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1961    
Velikost kapacity kondenzátoru má vliv na velikost energie jiskry spolu s velikostí nabíjecího napětí. Je-li kapacita dvojnásobná, energie jiskry je taktéž dvojnásobná. O tom zda kondenzátor stihneš nabít do příštího zážehu záleží pouze na výkonu zdroje vysokého napětí. Mám prakticky vyzkoušeno že kapacitu 1uF a při velikosti nabíjecího napětí cca 250V je CDI schopné napájet zdroj o výkonu cca 10W do zhruba 20tisíc otáček. Spočítat se to dá, ale u DC-CDI (s měničem) hraje roli i účinnost měniče. Zrovna dělám pro firesneka CDI co podle měření zvládně 2uF na 315V nabíjet do cca 50tisíc otáček. Ale zdroj měniče je dost předimenzovanej a je fakt nenasytnej :-) Při 12tisících si vezme 3,6A :-)
 
 
Datum: 10. února 2010 18:40
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
2 Chong: Jaký má podle tebe vliv u tyristorového CDI velikost kondezátoru? Podle mě limituje otáčky-když je kapacita velká, tyrystor nestihne od určitých otáček zavřít, když je malá, je i malá energie jiskry. Asi by se dala spočítat nějaká časová konstanta. Ale nevím, školy nemám :-(
 
 
Datum: 10. února 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
To Mor - No regulátor... Mě, kamarádovi a Wiku to určitě chodí na 12V, nevěříš-li domluvíme se, přijeď a já ti to předvedu v praxi. jenom proto že to tobě nechodilo, neznamená že to nejde :-D. Mám praktické zkušenosti s trápením Wiku, kterej dokud se nevzdal indukčního zapalka, tak nenaladil napětí ani na 6V. Prostě Indučka je dost nenasytná, pokud se jí pustí opratě a dovolí se jí aby se krmila z akumulátoru. Podporuje to i to jak píšeš že žere oněch 14W. Žere je v dost nevhodnou dobu, protože v nízkých otáčkách zatlumí s ostatními spotřebiči alternátor. Indukční zapalko ztrácí účinnost s vyššíma otáčkama (nestíhá se nabíjet, má na to málo času), to je důvod klesání příkonu s otáčkami a v praxi se uvádí že rozumný strop než začně obvykle indukční zapalko omezovat je tak 6500ot/min plus omezení kladívka kdy generuje zákmity, které všechno ještě zhoršují. Osobně s CDI mám studené i teplé starty na jedno našlápnutí. Spodek se velmi zklidnil a byť subjektivně, přesto od neafektovaného kámoše mám info že nikdy neměl volnoběh tak klidnej a že mu navíc po celou testovací jízdu (170km v zátahu) na volnoběh nikde nechcíp. Ale zpět k regulátoru... u alternátoru s buzením permanentními magnety nelze, jako u alternátoru s vnějším buzením, účinně regulovat výkon alternátoru pomocí zpětné vazby regulace indukce budícího vinutí. Z čehož vyplývá že lze regulovat výstupní napětí pouze několikerým způsobem. Buď použít ztrátovou spojitou regulaci (oblíbené zapojení se zenerkou a tranzistory), která však přebytečnou energii mění na teplo, takže nedejbůh aby se nezaply spotřebiče, protože pak by se chlazení tranzistorů namakalo až běda, nebo spojitou stabilizaci, nebo spínanou regulaci. Bylo by možné použít spínanou útlumovou regulaci, zatlumením ,,zkratem,, ale protože za altíkem jsou graetzi, tak to není dobrý nápad, já osobně jsem použil ,odpojovací,, regulaci. Tedy asi tak, energii beru když potřebuju (nabíjím nábojovou pumpu, nebo akumulátor) a neodebírám když je nergie dost. A když nic neodebírám (např, když nesvítím), tak se mi nikde během regulace nic na teplo nemění. Ale chci říct jinou věc ke větě ,,Po měsíčním testování jsem zjistil, že ztráta je tak vysoká, že se baterie nestačila dobíjet,, ... jaká ztráta? Píšeš asi o spojité regulaci, ale asi ne o nábojové pumpě.... tam je jedinou ztrátou přechodový odpor spínacího tranzistoru, ale ten je fakt zanedbatelný. Tvůj problém pravděpodobně tkví v tom, že aby regulace účinně pracovala musí být veškeré napájecí póly alternátoru stejné a ne namixované ,,co dům dal,,. Pro DC-CDI hovoří fakt, a to že při nízkých otáčkách má velmi malou spotřebu (1000 ot/min 150mA, tj. 1,8W), tedy v době kdy alternátor se s výkonem nepřetrhne a přijde malá spotřeba vhod. Energie jiskry je od nuly do cca 22 až 33tisíc (podle kvality navinutí trafa) otáček naprosto stejná, takže ani já nemám problém přetočit můj seriový motor :-) bo ho nebrzdí indukční zapalko a nepotřebuju žádnou regulaci předstihu. Můžu ti poslat osciloskopické obrazovky které to jasně ukazují. Při max.otáčkách seriového motoru má spotřebu 5W a zmíněných 7W má ale až při 12tisících, což bilancí v běžných otáčkách stále energeticky pozitivně překonává indukční zapalko.
 
 
Datum: 09. února 2010 8:17
 
 
 
 
Jméno: Mor      IP: uživatel1008    
Tak nevím pořádně kde začít. Třeba od základu. Regulátor - byla to jedna z prvních věcí, kterou jsem tvořil. Po měsíčním testování jsem zjistil, že ztráta je tak vysoká, že se baterie nestačila dobíjet. Jelikož alternátor není nijak silný a navíc dost měkký zdroj rozhodl jsem se ho odmontovat, olověné akumulátory to v pohodě zvládnout. Tvou úpravu na 12V jsem taky zkoušel. Neosvědčila se. Při adekvátní zátěži jsem velmi stěží dosahoval 12V, čili nepoužitelné. Hovořil jsi o nenasitnosti mého zapalování. Neřekl bych. Čím vyšší otáčky motoru, tím menší spotřeba aniž by to ovlivnilo strmost a sílu zapalovací jiskry. Na volnoběh je spotřeba nejvyšší, nějakých 14W ale již při 2500 otáčkách za minutu už jen 7W. A při zvyšování otáček ještě trochu klesne. Takže energie mám dosti pro dobíjení akumulátoru. Proti tvé úpravě nic nemám, jenom mi prostě nefungovala jak bych potřeboval a tak jsem si udělal svou, která splňuje to co očekávám. Jenom pro informaci, díky řízenému přestihu mám mnohem lepší starty, od nízkých otáček táhne o mnohem víc a díky snížení předstihu ve vysokých otáčkách lze můj téměř sériový motor přetočit asi o 1000ot/min. Podle mě jsou to pro tunery dost dobré údaje. Hlavně vycházím ze skutečných a v praxi otestovaných údajů čili si to nevymýšlím.
 
 
Datum: 08. února 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
To Vacin... k Tvému textu... hned mě napadla věta ,,šedivá je teorie a zelený strom života,, :-D. Vn a vf rušení na motorových vozidlech je pěkná alchimie. Nesčetněkrát se mi stalo že jsem musel přepracovat tišťák. Stejné zapojení které chodilo na zkušební desce leckdy na stroji nechodí, to je známá věc. Bojovat s rušením a vazbami je věčný údel motorových elektroladičů. :-D
 
 
Datum: 08. února 2010 8:00
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Podle popisu zatím to nejlepší s čím jsem se setkal. Každopádně to zapojení rezervy má a o tom jsem psal. Jednak alternátor se na 12V rozvod nijak neupravuje. On je totiž alternátor s permanentním buzením hodně blízkej lineárnímu zdroji. Tedy takovému který podle spotřeby proudu mění napětí. Doporučuji malý pokus, tedy nahradit veškeré žárovky originálního zapojení žárovkami stejného příkonu ale na 12V. Budeš se asi divit, ale bude to svítit nemlich stejně jako s 6V. Připouštím že nějaká ztráta tam bude ale z praxe testována je zanedbatelná. Tedy veškerá přestavba altíku spočívá ve změně zátěže, kterou v mém případě reprezentuje regulátor dobíjení a spotřebiče na 12V. Výhodami je menší vliv přechodových odporů elektroinstalace, menší ztráta na graetzích (procentuelní ztráta napětí na PN přechodu vůči užitečnému napětí), jednodušší zpracování v regulaci dobíjení, protože se 6V se prostě pracuje hůř, kor když chceš použít P-MOSFET tranzistory. Další praktický problém je zapalování. Wiku by ti mohl vyprávět o nenasytnosti indukčního zapalka pionýra připojeného na akumulátor :-D. Jde totiž o to že (slavné) Tarabovo zapalko s řízením předstihu je stále indukční zapalování, byť je konec tranzistory řízený. Proto Ti neušetří nic ze spotřebovávané energie (pohybuje se v rozmezí 10 až 20W podle otáček). Narozdíl od toho CDI se ukázalo jako značná úspora energie, které s max. spotřebou 7,5W (existuje i úsporná verze s 5W) uspoří nejméně 10W energie a to nemluvě o kvalitě jiskry v celém rozsahu otáček. Ideální by bylo konec Taraby nahradit DC-CDI a máš uspoříno 10W a tímpádem nemusíš čekat na 3500otáček ale budeš mít energetickou bilanci vyrovnanou a kladnou mnohem dřív než v 3500otáčkách. Nechápu proč rozporuješ význam regulace nabíjení (bez ohledu na rozvod 6 či 12V)? Ochrana proti přebíjení je zmenšení rizika destrukce a prodloužení životnosti akumulátoru. Co je na tom špatného? :-D. Spíš mě vrtá hlavou, když už si dáš tolik práce s přestavbou elektroinstalace, že mávneš rukou nad tak jednoduchým zařízením jako je regulace dobíjení, které tě v ničem neomezí a je pro dobro věci? Jak píšeš o nových cívkách alternátoru, nechápu jak můžou zvýšit účinnost. Jsou buď OK, nebo ne (ne znamená i třeba průraz vinutí). Nic mezi. Výkon může zvednout pouze nové nabuzení magnetů, ale tím se vyšplháš pouze ze sníženého výkonu na původní. K řízení předstihu bych napsal asi tolik... Jestli to nějaký význam má, tak zanedbatelný. Podle mě je nepodstatné pokud se ti podaří vyladit výkonovou křivku, aby měla plošší charakter. Těch pár jednotek procent podle mě nehraje tkaovou roli a zejména u seriového motoru. Význam to má podle mě pouze pro ladiče závodních motorů, pro serivé je význam značně diskutabilní. Jak se říká ,,objem ničím nenahradíš,, takže pokud bych chtěl vyšší výkon, či jinou charakteristiku motoru, nemá smysl s tím blbnout a lepší je přejít na jinou kubaturu. Ale popravdě to je každého věc, takže Taraba... budiž, ale nejlépe s koncem s DC-CDI :-). Zdra Tvému ladění...
 
 
Datum: 08. února 2010 7:56
 
 
 
 
Jméno: Mor      IP: uživatel1008    
To mi dělalo taky, stačí použít odrušenou fajfku, popřipadě na napájecí vstupy připájet keramický kondenzátor o hodnotě tak 10n, který vyruší špičky.
 
 
Datum: 07. února 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
Zdar elektrikáři, taky jsem něco podobnýho zkoušel, jak ve verzi indukční, tak CDI.Místo Atmelu jsem tam ale dal PIC (páč Atmel neumím :-( ) Na generu bez cívek mi to vždycky chodilo parádně, ale když jsem k tomu připojil vysokonapěťovou část, tak ten procák po pár sekundách vždycky hodil všechny výstupy do HI a vytuh. Nevíte proč? Kámoš mi říkal, že je to tím, že to mám na kontaktním poli a že prej ty kapacity... Tišťák zatim dělat nechci, a vůbec-už jsem to vzdal
 
 
Datum: 07. února 2010 7:49
 
 
 
 
Jméno: vencajz2123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj tuneri ma nekdo skušenosti s timhle tuningem http://photos04.allegroimg.pl/photos/oryginal/903/08/38/903083811 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2010 14:06
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel3563    
suplně o ničem Polskej válec co je křivej jako prdel...8 vybrus co si mužeš nechat udělat kdekoli do 500kč..fakt jediny hezký je ten vzduch. filtr..:-D to si radsi udělám za 2000kč stejskyho cestovku než toto...
 
 
Datum: 11. února 2010 14:06
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
je to shit pojede to este hur nez original uz jenom diky tomu vzduchaci :-D
 
 
Datum: 07. února 2010 13:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za 1350 kč a líbí se mi na tom jen ten vzducháč :-D
 
 
Datum: 07. února 2010 11:28
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://aukro.cz/item903083811_tuning_kit_jawa_vrtani_40_mm.html tady kdyžtak odkaz,pozor za hodinu to končí,kupujte rychle :-D
 
 
Datum: 07. února 2010 8:56
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo jo je to Aukro,taky sem na to včera koukal,jestli je to Polsko to asi moc nevydrží co?
 
 
Datum: 07. února 2010 8:45
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Vypada to na polskej valec kterej je na 8 vybrusu(asi aukro vid?)
 
 
Datum: 07. února 2010 7:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cože? vydím jen fotku s válcem, hlavou, pístem a triskou....jak mám vědět co je to zač?
 
 
Datum: 07. února 2010 1:27
 
 
 
 
Jméno: Ondy      E-mail:      IP: uživatel8692    
Zdravim.Nechtěl by někdo nový programovatelný zapalko IMFSOFT-universal? Původní cena 2800kč nyní 2000kč.Nepoužité! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2010 12:49
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sry splet sem si to s jinym od imf softu tak se hned nepo...
 
 
Datum: 07. února 2010 12:49
 
 
 
 
Jméno: Luban      IP: uživatel8692    
http://imfsoft.cz/hardware/produkty/zapalovani-universal-ignition.asp
 
 
Datum: 07. února 2010 12:48
 
 
 
 
Jméno: Ondy      IP: uživatel8692    
Jukmi na stranky imfsoft.Není to žádná náhrada.Chlapec má jen chytré řeči.
 
 
Datum: 07. února 2010 12:46
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
milda: je to jenom nahrada ty desticky na statoru u vetsich JAW a čezet na fichtla to neni a na h**no se pripojuje k notaku, protoze k tomu dodavaj jenom podelanenj kabel COM-COM mel sem to a vickrat bych to nekoupil. to spis prisetrit a koupit VAPE
 
 
Datum: 07. února 2010 12:08
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel8684    
popiš vše coto umí a hlavne jestli to má světelné poly atd...
 
 
Datum: 07. února 2010 7:45
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
Čau ta gumová lemovka na pionýra nebo na cokoli jinýho se objednává jak? To mám pŕipsat k objednávce? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 23:21
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co svicka PAL 14-8 a fichtl ? je v necem lepsi ? ma treba lepsi prubeh v otackach nebo tak ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 23:24
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
Mě osobně to s n´jelo asi normálně ale nechtělo mi to vůbec chytat teplý
 
 
Datum: 06. února 2010 23:24
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel7332    
konkretne PAL 14-8R no je pôvodné určená výrobcom motocykla takže by mala splnať všetky požiadavky na plynuli chod motora pri plnom výkone ale osobne som ju ešte nemal možnosť vyskúšať ale určite by bola dobrým riešením
 
 
Datum: 06. února 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: ronie      IP: uživatel8404    
zdrc, když nastartuju svýho fichtla tak je celou dobu jen v plnejch otáčkách, jehla měněná je na horním zářezu, šroubek na otáčky je povolenej.Čím by to mohlo být.Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2010 12:47
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
jestly je po nastartovani v plnejch otackach tak mas but skriple lanko plynu nebo ti to saje nekde falesny vzduch a nebo mas praskly pisntni krouzek (treba jen v zamku)
 
 
Datum: 07. února 2010 12:47
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám to naopak,mě zase nechce držet za tepla
 
 
Datum: 07. února 2010 9:49
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo tak hodně zdaru
 
 
Datum: 07. února 2010 0:12
 
 
 
 
Jméno: ronie      IP: uživatel8404    
Už mám motor stejně celý rozebraný.Budu kupovat nová ložiska, gufera těsnění atd.Jinak díky moc za vaše odpovědi
 
 
Datum: 06. února 2010 23:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
saje to falešný vzduch.
 
 
Datum: 06. února 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak zbejvaj asi jenom 2 moznosti..bud mas moc povolenej takovej ten dutej sroubek,kterym prochazi lanko,takze je lanko moc napnuty a proto to je jako kdyz mas pridanej plyn : http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_92.html ..a nebo ti to prisava vzduch-spatny gufero pod zapalovanim,spatne utesnenej nebo pritazenej karbec,nebo spatny tesneni pod valcem...a jeste je mozny spatny tesneni mezi karterama..
 
 
Datum: 06. února 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: ronie      IP: uživatel8404    
Taky mi chytne na 25ý pokus a plynový lanko nemám mám to zatím jen na tahačku, ale nejezdím s tím....
 
 
Datum: 06. února 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8069    
no tak to ti asi moc nepomůžu.... je taky možný, že máš moc krátký plynový lanko, takže je jehla dost nahoře ale to asi ne.... newím no mě zase dělá fík to, že to asi po 60 dupnutí nakopnu, otáčky vyletí a zdechne...:-(:-(
 
 
Datum: 06. února 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: KOSACKA ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Caute draci stel by som sa vas opitat jako zvarate tie rebra na valec ked sa va vobec neskrutia rebra original na valci a co je lepsie navarene rebra alebo prisrkutkovane diki moc za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
zdar hoši nemate nekdo nejake video jak sa dela vybrus? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2019 17:30
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel19572    
Jasné když už, tak už... :-D http://pvideo.cz/
 
 
Datum: 02. května 2019 17:30
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel19572    
Jasné když už, tak už... :-D https://pvideo.cz/
 
 
Datum: 02. května 2019 17:29
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám nejraději stejně Pornhub.com . ;-) ale i někdy jsem nevěrný a zaletím na jiné jako xvideos apod. ;-)
 
 
Datum: 07. února 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a i tady se dělá jeden vylký výbrus : :-D :-D :-D http://www.mustangista.homo.com
 
 
Datum: 07. února 2010 10:32
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
 
 
Datum: 07. února 2010 10:30
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
A výbrusy se dělají taky na http://www.rozzlobenimuti.com :-D:-D:-D
 
 
Datum: 07. února 2010 10:30
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel8694    
samotny vybrus sa da spravit na vselicom ale zalezi aku qvalitu od vybrusu ocakavame ..honovanie je naj. ale ja si vybrus robim na sustruhu ale aj honovanim!
 
 
Datum: 07. února 2010 10:03
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
BooCher:Já to nemyslel nějak zle :-),jen prostě nemusí hned psát sem a zkusit třeba google nebo tak,mě taky občas pomůže :-).
 
 
Datum: 07. února 2010 8:11
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
To 100 000 musis vynasobit 1 000 000 :-D bay ti to vyslo:-D
 
 
Datum: 07. února 2010 7:44
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
nn
 
 
Datum: 06. února 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hej ty asi 100000x za den pišeš na kramek ne?
 
 
Datum: 06. února 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jaká blbá otázka? Já jsem před nějakou dobou taky vubec nevedel jak se provadi vybrus,jak to vlastně vypadá... Najed si na youtube a do vyhledávače si napiš: Cylinder Honing tady mas jedno video jako příklad http://www.youtube.com/watch?v=HQfh6AZxL08
 
 
Datum: 06. února 2010 22:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já si dělám výbrus pilníkem.
 
 
Datum: 06. února 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustangista: Na blbou otázku hold blbá odpověď,cos taky čekal :-D
 
 
Datum: 06. února 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustangista: Na blbou otázku hold blbý odpověď,cos taky čekal :-D
 
 
Datum: 06. února 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
Nemyslel sem porno myslel sem výbrus válce
 
 
Datum: 06. února 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kemos: Jo jo pravda,ty videa sou některý dost detailní :-D
 
 
Datum: 06. února 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dodoal bych cesky server http://www.dlouha-videa.cz hodne jsem v tom pochopil co kam patri ;-)
 
 
Datum: 06. února 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.youporn.com :-D,dobra sranda :-D
 
 
Datum: 06. února 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: uzenaveverka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.freevideo.cz www.xvideo.com http://www.pornacek.cz http://www.sexus.sk http://www.pornoking.cz tam mas vybrusu i jak pracuje pist ve valci
 
 
Datum: 06. února 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na http://www.redtube.com delaji vybrus na kazdem videu
 
 
Datum: 06. února 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim.chtel bych se zeptat jesli bude bez nějakych problemu a uprav pasovat na motor Jawa 05 výko zapalování z Jawy 550/555 a jestli to bude normálně fungovat tak jak má. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel6431    
Mám ho ve fichtlu a pasuje výborně ;-)
 
 
Datum: 07. února 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
pasovat by to mělo
 
 
Datum: 06. února 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
Zdarec kukněte sa na ty moje stranky o fichtloch.Přidal sem tam tři věci. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2010 12:29
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lidi to ale není prdel právě sem zjistil ze sedim spatne na sedačce a spatně drzim řidítka este tam nemas jak nastavit zrcádka a co znamenaj ty čísla na tom budíku jak tam běhá ta ručička a jeste tam dej jak se před jízdou učesat.
 
 
Datum: 07. února 2010 12:29
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Prej zajima to všecky:-D:-D:-Dtyx si takovej trapnej krypl..
 
 
Datum: 07. února 2010 12:17
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
pane bože...ja nvm proc uz s tim neprestanes...porad sem cpes ty vymrdavky tvoje.....Přidal sem tři věci koukněte..blablabla...
 
 
Datum: 07. února 2010 10:34
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jdu dnes ráno na fk s tím že už si se zahrabal a tvé stránky byly oficiálně zrušeny,no a voni pořád běžej a eště tam je nový návod jak se sedí na sedle.no ty si z nás děláš prdel ne? doufám že až přijedu za týden z lyžáku že už bude web na pokraji smazání ty porno výbruse
 
 
Datum: 07. února 2010 9:52
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Hele stranky mas nejhnusnejsi na svete a bejt tebou tak uz radsi nic nepisu nebo bys mohl od nakyho admina dostat ban za spamovani debilit!!!
 
 
Datum: 07. února 2010 7:46
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D hele a co rikas na benzin s vodou?
 
 
Datum: 06. února 2010 23:09
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
od korunni by to slo ale od cocacoly nevim
 
 
Datum: 06. února 2010 22:56
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele a co kdyz pouziju od korunni nebo od cocacoly?
 
 
Datum: 06. února 2010 22:54
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
sak od matonka ma 0,3 tu stenu no tak proc by to byl odtrh jak kra*a
 
 
Datum: 06. února 2010 22:53
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj radsi to tam nepis...protoze by si to urcite skombinoval s louskackem na orechy...jako flaska od matonky a odtrh...to ti nemuze hazet jiskru to je odtrh jako kra*a :-D
 
 
Datum: 06. února 2010 22:51
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
nee to tam opravdu dat nechcu to snad každy vi sam
 
 
Datum: 06. února 2010 22:50
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ty kravo :-D spravne drzeni riditek :-D nechces tam dat navod jak si spravne vyhonit ptaka?taky by me to zajimalo
 
 
Datum: 06. února 2010 22:48
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
zajima to šecky vis
 
 
Datum: 06. února 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ty vole kolikrát sem ještě napišeš za tento vikend o tvejch strankach fakt!!řekni mě koho to zajimá
 
 
Datum: 06. února 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych chtěl vědět jak se držej správně řidítka :-D
 
 
Datum: 06. února 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prpsimte napis mi navod jak se sedi na sedle protoze furt mam pocit ze tam sedim nejak krive a na nesparvnem miste :-( diky
 
 
Datum: 06. února 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 06. února 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://jawa-pionyr.webnode.cz/
 
 
Datum: 06. února 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak ze mas ty stranky ? :-D
 
 
Datum: 06. února 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
dachle secko sem vymyslel ze svojí hlavy podle sebe jak to já dělám!!!
 
 
Datum: 06. února 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
si děláš kozy s tou matonkou a odtrhem
 
 
Datum: 06. února 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty jo to je snad po stý co tu píšeš o svých stránkkách,ale my jsme ti tu řekli at je celé smažeš a uděláš znova nebo lépe nedělej je vůbec!! a ty sem furt píšeš že si tam něco přidal,beztak si zas něco někde zkopčil
 
 
Datum: 06. února 2010 21:23
 
<  1341  1342  1343  1344  1345  1346  1347  1348  1349  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 18:58:36 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu