Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdravim panove..potreboval bych poradit ohledne TP na nanetto 210....nacpal jsem do ni pres 30tis. a tahle jedina,ale bohuzel dost potrebna vec mi nadale chybi.!bzval tu odkaz na nejake duplikaty z Hodonina,z jakehosi motoklubu,ale to se mi nejak nedari nalezt..pomuze mi nekdo..?diky moc Tomas
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 15:01
 jj presne..taky by mi zajimalo do ceho si dal 30...  sis nechal pozlatit kola a motor ne?
Datum: 29. ledna 2010 15:01
Datum: 29. ledna 2010 14:50
 na babettu TP nepotrebujes... staci zaplatit pojistku (na cislo ramu) a muzes jezdit.. takhle to mame doma u dvou babet a v pohode
Datum: 29. ledna 2010 8:20
 stacilo by to sem dat jednou hele....
Datum: 28. ledna 2010 23:11
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 11:06
 bubak-diky,takhle sem to chtel vysvetlit
Datum: 29. ledna 2010 11:06
 za prvy aby to nenasalo tolik vzduchu a za druhy aby to ze sani nedelalo takovej kraval
Datum: 29. ledna 2010 10:54
 jasny,vim jak to funguje..jenom sem nevedel proc maj takovy tvary..treba filtrbox na fichtla,kdyz se da dat normalni sportovni filtr,tak jakej ucel ma ten box..
Datum: 29. ledna 2010 9:48
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ja bych to rekl ze je to normalni airbox jen na molitanovi filtr na 2 fotce jak je to otevreny by mozna mel prijit molitanovi filtr presne vyplneni to toho tvaru
hned vedle mas nasavani cerstveho vzduchu ktery se bude cistit pres ten molitan a vzduch bude nasavan do karburatoru kde se smisi z palivem zadnou
schranku tam nevidim jen prostor pro filtr ... stejny system muses vydet u spousty dnestnich endur a crossu
Datum: 29. ledna 2010 9:24
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ja bych to rekl ze je to normalni airbox jen na molitanovi filtr na 2 fotce jak je to otevreny by mozna mel prijit molitanovi filtr presne vyplneni to toho tvaru
hned vedle mas nasavani cerstveho vzduchu ktery se bude cistit pres ten molitan a vzduch bude nasavan do karburatoru kde se smisi z palivem zadnou
schranku tam nevidim jen prostor pro filtr ... stejny system muses vydet u spousty dnestnich endur a crossu
Datum: 29. ledna 2010 9:24
 No mně osobně přijde, že to až tak složité není. Je to schrána/box, do kterého je šikovně zakomponováno sání - úspora místa. Má to takhle Simson, Jawa 90 a další. Je to prostě tak konstrukčně navrženo. V boxu bude možná baterka, nějaká spínací skříňka nějaká relé nebo tyristorová jednotka + sání a možná nějaký drobný úložný prostor.
Datum: 29. ledna 2010 0:12
 zdar draci, jaký jsou nejlepší tlumiče do crossu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 11:19
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Dej tam normálně ze simáka. Pasují tam dobře. Myslím do brýlí. Jsou dobré, mají olejový útlum, a tlumí hezky. Dozadu je to jedno. Na internetu je široký výběr zadních tlumičů.
Datum: 29. ledna 2010 11:19
 ale myslim predni...
Datum: 29. ledna 2010 9:54
 no ja mam na svym fichtl krosu vidle z jawy 175 a vyhovujou me.. a mam jeste jedny navic..
Datum: 29. ledna 2010 9:45
 na pionýra
Datum: 29. ledna 2010 8:34
 taky zalezi na jakou motorku...
Datum: 29. ledna 2010 8:22
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tady zadny nejsou do crossu
Datum: 29. ledna 2010 7:32
 no tk já bych si koupil nějaký tady na fichtl kramku ale nevim jaký...
Datum: 28. ledna 2010 23:34
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 asi z ňáký krosky
Datum: 28. ledna 2010 22:42
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 nevítee někdo stránku s výfukama Hikone nebo někoho kdo nějakej prodáva?oficiální stránka Hikone je mimo provoz
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 9:50
 nepasuje tam zadnej,ale kup si ten 12 209,urizni to vejfukovy koleno co tam je a nasad to na koleno z fichtla...takhle to udelal kamospak jenom upravis uchyceni vejfuku,nic tezkyho,staci ti kus nejakyho plechu kterej tam nastavis,s kamosem sme to meli za 5 minut..
Datum: 29. ledna 2010 9:50
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 a nevíš jaký typ výfuku potřebuju na Jawu 50/typ 21ten co tam pasuje
Datum: 29. ledna 2010 9:42
Datum: 28. ledna 2010 22:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čaves existuje převodový olej třeba jenom 60w? ta 80 se mi zdá dost hustá ...a když jsem tam nalil třeba M6A tak se mi zdá že spojka chodila líp
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 0:16
 No ono jich je spousta, le otázkou je, jak je to s hustotou. Vím, že PP90(SAE 90W) je njehustší, PP80 (SAE 80W) je akorát a PP75(SAE 75W) je řídký. Ale pak ještě existuje PP 44, PP 13, ale mám ten pocit, že ty jsou hodně husté... Ačkoli dle čísla by byly řidší.
Datum: 29. ledna 2010 0:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to já mám motor nově přetěsněnej klingeritem s vazelínou
Datum: 28. ledna 2010 23:33
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 jezdím ATF (zkratka automatic transmision fluid, nebo tak něco) prostě se leje do automatickejch převodovek, je to červený svinstvo. Kolem 150 za litr. Řídký je to jak svině, možná bude problém s utvořením mazacího klínu na bronzovým futru, nevim. Na těch pár kilometrů co najedu nevim jestli by to futra odnášeny. Jistý je, že spojka s tím chodí naprosto parádně. Taky nahovno u starších motorů, když teče klasickej převoďák tak tohle z toho chčije totálně. Každopádně já jsem zatím spokojen naprosto.
Datum: 28. ledna 2010 22:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já vim ale to jsem měl motor který byl prostě zralý na go stejně tak jsem do něj nalil M6A..a ted se ptám jestli se dá sehnat řidší převodák
Datum: 28. ledna 2010 22:17
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 neni nahodou olej M6A motorovim olejem do aut? a proto nemas nahodou u auta suchou spojku?  tim chci rict ze ten olej neni primo urceny
do prevodovky a nema prisady pro SPOJKU tudist hrozi poskozeni(spaleni) lamel...
Datum: 28. ledna 2010 21:59
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 čau hoši na kolik otaček se nastavuje volnoběžna tryska?dík za odpovědí
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 18:11
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 dík
Datum: 29. ledna 2010 18:11
 utahni ji nadoraz,a pak povol o 3-4 otáčky,pokud bude pořád velkej,nastavuj dle libosti
Datum: 29. ledna 2010 9:52
 Volno běžná tryska se nenastavuje, jezašroubovaná úplně. Jestli myslíš šroub bohatosti volnoběžné směsi, tak ten na pionýru není. Jestli máš velkou Jawu nebo ČZ najdi si příručku tady http://www.sesa-moto.cz/minulost/
Datum: 29. ledna 2010 9:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli myslíš u pionýra tak tam žádnou nemáš...volnoběh si nastav jak vysokej chceš...já mám nejradši když je pěkně nízkej a jenom si to blafe
Datum: 28. ledna 2010 21:23
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 caw draci ... vcera sem se tu ptal jestly bude vadit kdyz dam vybrus na stary loziska na klice ... a vadilo by necemu kdybych do tadytoho vybrusu co ted mam ... dal no vy pist a krouzky ? to by se stim nemelo nic stat NE ? PROSÍM ODPOVÍDEJTE DÍKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 10:08
 no hele jestli to mas seriovku a ne nijak upravovany- proste jen na jezdeni - tak lozisko na klice vymnen kdyz se ti to nebude uz libit - me klika stale drzi na puvodnim lozisku z tovarny a mam tam uz 4 vybrusy - a ted na podzim se zda ze zacla malinko zvonit....
Datum: 29. ledna 2010 10:08
Jméno: ardno.69
IP: uživatel7016
 Jinak riskujes ze ti to vodsere klika.... ja uz sem to takhle jednou udelal a klika v hajzlu !!!
Datum: 29. ledna 2010 8:10
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel8441
 jestli máš ten motor rozpulenej tak to chce tam dát nové ložiska
Datum: 28. ledna 2010 21:53
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 Čau prosím Vás mužu na kliku u fichtla použít krytá FAG ložiska? jinak co si o této značce myslíte?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2010 11:46
Jméno: centus
IP: uživatel1436
 Je to holej nesmysl. Je potřeba aby se mazala i gufera, protože jinak se v mistě kontaktu s klikou spálej a bude ti to buď přisávat falešnej vzduch nebo převodovej olej ze skříně ( nebo obojí ). Rozhodně dávejte ložiska nekrytý !!!
Howk
Datum: 05. února 2010 11:46
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 a je to lepší když z jedné strany budou kryte, protože u kliky tolik neujdou tlaky  v převodovce to je jedno ale jedna strana musí být vždy odkrytá
Postul: mám to tak na 516tce a nic se zatím nepokazilo  a mám tam ještě ty staré komunistické ložiska ZKL, protože jsme jich měli hromadu v bedně nových, tak jsem je tam dal a číza drží  nevidim důvod proc dávat do pincka dražší loziska  samozřejmě pokud to není nějaký ostrý tuning
Datum: 29. ledna 2010 12:37
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Normálně ložiska ZVL a máte to. Pokud to nemáte na závody, tak je to jedno.
Datum: 29. ledna 2010 11:16
 z jedne strany kryte byt muzou.. uz sem se s tim setkal ve dvou motorech a gufera nak zvlast zniceny nebyly..
Datum: 29. ledna 2010 8:27
 ani z jedné.zničíš gufero
Datum: 29. ledna 2010 6:26
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 z jedné strany kryté může být
Datum: 29. ledna 2010 5:35
 sagy: jak provokativně "šak zkus"
Datum: 29. ledna 2010 0:52
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
 Kryté ložiska má tam, kde jde na to bordel tak aby to nešlo dovnitř... např. do kol. Do motoru vždy nekryté!! Jak by se to ložisko na klice asi mazalo, kdyby tam byla ta krytka? To ložisko se maže přece směsí... když ho dáš zakryté tak ho mazat nebude nic (krom té vazelíny co je pod krytkou) ale ta dlouho nevydrží při té teplotě a pak se ti to za chvíli zadře. Šak zkus, uvidíš
Datum: 28. ledna 2010 22:11
 co furt máte všichni s krytýma ložiskama? kryté ložiska NE!!!!!!
Datum: 28. ledna 2010 21:35
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 dobrý den,chtěl bych se zeptat jestli mužu převodový olej Mogul Trans SAE 80 nalít do Jawy 50/typ 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2010 21:19
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Do převodovky můžeš nalít i motorák M6A od Parama. Hlavně, aby tam byl. U těhlech strojů platí čím řidčí tím lepší (vlastní zkušenost)
Datum: 28. ledna 2010 21:19
 Už ste nikdo koupil tu trisku co se dá ladit na pionyra z Aukra???funguje ta triska????Děkuju za odpovědi!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2010 9:11
Jméno: korďas
IP: uživatel5107
 S mildou123 nemohu souhlasit.Laditelna tryska ti sadu trysek nahradit nemuze,moje zkusenosti jsou sice ok,ale lepsi vysledky jsem dosahl s klasickou konstrukci trysek.Tek kuzel v te laditelne asi neni ono,nevim.Mam ji ted doma,jezdim v zavodnich na klasicky zvetseny
Datum: 30. ledna 2010 9:11
 Je tosupr tryska,mám ji na pinckovi i na stadákovi,dělá ji můj kámoš,ten co ji nabízí na aukru.ale ještě víc to poznáš na výkonu když upravíš kanály a snížíš hlavu,lepší než mít sadu trysek a laborovat.
Datum: 28. ledna 2010 22:30
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 a jako ,,triska,, z MĚKKÝM i .......hoši neblbněte
Datum: 28. ledna 2010 22:22
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 http://aukro.cz/item892058790_ladici_tryska_karburatoru_pionyr_moped_stadion.html
Datum: 28. ledna 2010 22:03
Jméno: ardno.69
IP: uživatel7016
 jaka triska kde jee ... napis odkaz
Datum: 28. ledna 2010 21:52
 Zdar draci, máte někdo zkušenosti s bezkontaktním zapalovaním? Chtěl bych ho použít na letošní sezónu. Diky za odp...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 7:19
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Mám a jsou dobré
Datum: 29. ledna 2010 7:19
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 http://www.fichtlkramek.cz/pokec/elektrika-elektroinstalace/id126056.html?odpovedet=1
Datum: 28. ledna 2010 21:21
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 čau hale co potřebuju všechno do motoru babetty 210, ale nechci ložiska a gufera ty mám jenom potřebuju ty hnací kola atak... prosím dejte mi sem odkazy co všechno pak musím koupit, do motoru dík za odpovědi předem !
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2010 20:05
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hoši, co způsobuje morkou svíčku? Malá jiskra, hodně benzínu. S tím benzínem je to jasné, ale jak zvětšit jiskru? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 17:29
 A víš jistě že ti to fouká pod hlavou? Taky to může sičet pod pístníma kroužkama,ono to tak dělá že za studena to pod kroužkama podfukuje a až se to zahřeje a roztahne tak už ne... Když se to samo občas vypne tak to vidím na nějaký špatný kontakt nebo ti někde skratují drátky. Při nejhorším ti odešel kondenzátor nebo indučka. Taky by to mohla byt vadná fajka s káblíkem
Datum: 29. ledna 2010 17:29
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No právě jsem to tak udělal. Hlava už těsní, ale až když se motor trochu ohřeje. Svíčka už je taky suchá, ale občas se to samo vypne.
Datum: 29. ledna 2010 11:15
 Možná tam máš taky poškozené dosedací plochy-na té hlavě. Skus tam dat jinou hlavu a nebo tu starou stočit soustruhem ale s tím skušenosti nemám
Datum: 29. ledna 2010 8:42
 musíš tu hlavu utahovat pomaličku,postupně do kříže. Utahnout to pořádně,ale né zas tak aby ti praskly závity,tam dost rády praskají. Pak motor jízdou zahřít a ještě to trochu utahnout dokud je zahřátý. Ta malá jiskra se dá zvětšit tyristorovým zapalováním ale pokud chceš origo,skus přesně a pečlivě nastavit odtrh s předstihem a vyměnit kondenzátor. Jinak já když montuju hlavu tak dosedací plochy lehce potřu paulinem a je to paráda
Datum: 29. ledna 2010 8:41
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 A ještě jak je možné, že když jsem pod hlavou neměl těsnění tak mi netěsnila jen trochu a když jsem ho tam dal, netěsní mi ještě více?
Datum: 28. ledna 2010 20:09
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 10:12
 podivej se do mojeho profilu
Datum: 29. ledna 2010 10:12
 taky sem nejakj nepochopil  ty ryhy ve valci treba
Datum: 29. ledna 2010 7:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tyvole co s těma motorama ten dotyčnej dělá?? to tam leje M2T a cukrem ne ?   tohle fakt nechápu mě se nikdy nic takovýho nestalo
Datum: 28. ledna 2010 21:19
Jméno: johny
IP: uživatel8528
Datum: 28. ledna 2010 20:42
 prstem je v klidu  jen se ptam prave..tady sou fotky....vsimete si tech zoubku na kanalcich..nevim od ceho to je a co to ma byt :-!
Datum: 28. ledna 2010 20:23
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Jak říká péro. Jde taky těžko sundat z motoru. Jsou tam takové vroubky. Má to být i vidět pouhým okem.
Datum: 28. ledna 2010 19:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když po něm přejedeš prstem tak je hrubej
Datum: 28. ledna 2010 19:58
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 čau hale teď budu dávat GO motoru a potřebuju ještě jestli je lepší když koupím novej válec s pístem a kroužkama, nebo když si nechám udělat vybrus a nový kroužky pist ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2010 19:57
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pokud si koupíš ten polský, co tu Sesa nabízí, tak ho musíš upravit.... Takže nech originální, jenom si ho nech vybrousit. Podle mě nezáleží na stáří válce. Když se provede výbrus, tak to jede jako nové.... možná ještě lépe po zajetí.
Datum: 28. ledna 2010 19:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 starej, plesniej ,rezatej válec dej na výbrus...pořád je to lepší než novej
Datum: 28. ledna 2010 19:57
Jméno: Alda
IP: uživatel8582
Posl.aktualizace: 28. ledna 2010 19:45
 zdar, pro zmenu mam zase problem s tachometrem na 555ce. Rychlost to ukazuje, problem je ale ten ze kdyz zpomaluju tak rucicka neukazuje min km/h ale zustava na maximalni rychlosti, nez jsem zacal ubirat. takze kdyz zase priberu tak mi ta rucicka vyjizdi az k nule ale ze spatny strany. mohli byste mi prosim poradit? Bowden je ok. Ze by to byly ty koliky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2010 21:35
 no zkusim. diky
Datum: 28. ledna 2010 21:35
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 No tak to neviem, to mas nejaky home made nahon? resp. nejak skracovany bowden? tazko hladat pricinu takto. Skus to na inom tachaci a podla toho uvidis.
Datum: 28. ledna 2010 21:16
 mohlo by to bejt tim ze to lanko je moc dlouhe, respektive ze bovden je moc kratky? rucicku mam totiz vylezlou dost..
Datum: 28. ledna 2010 21:14
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Čím to je, že když jedu ukazje tachometr, jedu cca 2 km a najednou přestane ukazovat?
Datum: 28. ledna 2010 20:05
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 no ja by som to skor videl na problem v tachometri. Kedze ti rucicka nejde naspat tak tam bude nieco zaseknute. Keby si mal problem s kolikami (ak myslis tie v sneku na kolese) tak by ti rychlost asi ani neukazovalo, pretoze by sa nekrutil ten 4hran v bowdenu. Ja si myslim problem je tachometer, vyskusaj nejaky iny co to bude robit. Ja na mojej 555ke mam problem ze mi rychlost ukazuje ale rucicka mi skace jak blazniva, ale neriesim to zatial.
Datum: 28. ledna 2010 19:39
 Zdar draci,mám takovej blbej dotaz,ale zajímá mě.Co mi může ubírat výkon na fichtlu(ucpaný trisky,atd...)?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 5:36
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 řekl bych že ten 50ccm motor
Datum: 29. ledna 2010 5:36
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Záleží na tlaku vzduchu, teplotě vzduchu, větru, kopci, kolik jsi toho snědl a vypil před jízdou..... S tím výkonem- jak říká dachl 21, může to být už válec, který potřebuje výbrus, toho je hoodně.
Datum: 28. ledna 2010 19:47
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 podhustene pneu, spatne loziska v kolech, zaneseny vyfuk, spatne nastavene zapalovani , celkove zakarbonovany motor, ucpany nebo priliz znecisteny filtr,
spatne nastaveny karburator,teplota okolnioho nasavaneho vzduchu, netosnosti motoru, spatne naply retez.... mozna jsem jeste neco zapomel..
Datum: 28. ledna 2010 19:43
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nebo nedotazena hlava ci spinavej vejfuk
Datum: 28. ledna 2010 19:38
Jméno: viktor009
IP: uživatel8579
 no třeba uspaný fitlr, ucpané trysky, výfuk, přidřený válec ( výkon klesne po chvíli ),
Datum: 28. ledna 2010 19:26
 sorry ale tohle je zas otázka,výkon uberou nedofouklé pneu a to si nedělám prdel
Datum: 28. ledna 2010 19:01
Jméno: Petr
IP: uživatel8580
 Čau všichni, neví někdo jak je to z řidičákem, jesi mužu mít mustnaga s řidičskym průkazem Am?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2010 18:56
 Marek: máš to celý špťně!!! To jsi kopíroval z http://www.ridicské-prukazy.info? Už jsem je na to upozorňoval a nejsou schopný to opravit. Přešti si zák. 361/200sb tam je to správně...
M - do 50ccm - nic víc (vydávalo se do konce roku 2000)
AM - do 45km/h - nic víc
A1 - do 125ccm a 11kw - musí být oboje
A25kw - do 25kw a poměru 0.16kw/kg - musí být oboje
A2 - do 35kw a 0.2kw/kg - musí být oboje, nelze škrtit víc než o polovinu (toto řo bude vydáváno pravděpodobně od r. 2011 místo A25kw)
A - bez omezení
Datum: 05. února 2010 18:56
 Od 15 let můžeš lítat na strojích co mají v papírech 45km a míň na chrchla si budeš muset počkat do 16let..Což máš do 125ccm a to pochybuju že budeš lítat na chrchlovi...
Datum: 30. ledna 2010 22:49
Jméno: Fredy
IP: uživatel8585
 Jawa..20 akde soused jezdí? tam nechytaj policajti občas?
Datum: 29. ledna 2010 9:14
Jméno: Petr
IP: uživatel8585
 Nwm nwm jesi bez papírů, jezdil sem bez papírů 2měsíce a už mě chytli...
Datum: 29. ledna 2010 9:08
Jméno: Jawa..20
IP: uživatel8555
 na mustangovi muzes jezdit i bez ridicaku treba muj soused jezdi bez papiru uz 25 let
Datum: 28. ledna 2010 22:00
Jméno: Marek
IP: uživatel5758
 skupina Am - motocykl do konstrukční rychlosti 45km/h nebo obsahu 50 ccm
skupina A1 - motocykl do obsahu 125 ccm nebo do výkonu 11kW
skupina Ao - motocykl do výkonu 25kW nebo do poměru 0,16 kW/kg
skupina An (A) - motocykl o výkonu větším než 25kW nebo o poměru vetším než 0,16 W/k
Datum: 28. ledna 2010 21:53
 podle zakona by si mel mit ridicak skupiny A1, ale policajti sou taky jenom lidi a kdyz byly mlady dali to sami kdyz budou normalni tak to nechaj bejt
Datum: 28. ledna 2010 19:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak simson mám (větší výkon a vyšší rychlost......) tak samozřejmě že A1
Datum: 28. ledna 2010 19:34
Jméno: fida
IP: uživatel3755
 am je 49,9ccm a do 45km/h A1 je do 125ccm a do 11kw takze na mustafa musis mit A1
Datum: 28. ledna 2010 19:18
Jméno: Ondra
IP: uživatel8581
 Musíě mít A1... a když už se tu o tom mluví, neví někdo jak SIMSON ? to je potřeba taky A1? (omlouvám se že sem cpu simsny když je to pokec o fichtlech, ale zajímá mně to)
Datum: 28. ledna 2010 19:04
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Zdravím já mám papíry AM a na mustangu jezdím, když tě zastaví záleží na tom jestli chytneš aktivního blbce nebo chápajícího policistu kterej to moc nehrotí a dá se sním domluvit a nebo ten TP ani moc neskoumá
Datum: 28. ledna 2010 18:54
 kdyz mam ten mustanga ale papiry a ma v technicaku napsano ze nejvyssi rychlost 45km/h tak muzes ale pokud mas 65km/h tak nemuzes
Datum: 28. ledna 2010 18:26
 ne na mustanga musis mit A1 am je jje babetta a stadion jaweta a 550
Datum: 28. ledna 2010 18:25
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 čus, potřebuju pomoc, nevím jak rozpoznat kartery na 175/356 a 450, tady jsou jedny na prodej, ale nevím jaký je mezi nima rozdíly na 356 mám prasklý karter a teče mi z něho olej, bojím se že když koupím tyhle tak mi tam zase nebude pasovat převodové ústrojí. Tady jsou http://www.aukro.cz/item901140218_kartery_na_jawu_175.html pokud někdo bude vědět z jakého jsou typu tak ať napíše. Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2010 18:59
Jméno: david
IP: uživatel368
 cau hele podle toho leviho je to na 450 protoze jawa ma prisroubovanej segment na startováni ciza to nema
Datum: 28. ledna 2010 18:59
|



|