slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1369  1370  1371  1372  1373  1374  1375  1376  1377  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar chtěl sem se zeptat mám na 453 sehnaný TP za 300 kč a jsou psané na mrtvého a jeho syn se jmenuje stejně jak on a mohl by on napsat tu plnou moc? A když chci přepisovat motorku tam musim mit nějakou tu kupní smlouvu a co to ubec je? dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele kámoš odhlašoval loni auto a napsal si doma papír o likvidaci a šel s tím na úřad a v pohodě to odhlásil :-D:-D nikdo se na nic neptal takže si myslím že s tímhle by to 100% šlo
 
 
Datum: 25. ledna 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
v tom pripade je potreba vyhrabat zavet tam je psano komu jaky majetek byl darovan dojdes za pripradnym sinem a on ti napise plnou moc o tom ze si muzes tu motorku bezproblemu prepsat jinak stim ze je mrtvej 30let budes se divit ale oni to ani nekteri nezjistujou...
 
 
Datum: 23. ledna 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pochybuju ze si nejak nezistej že je mrtvej 30 let
 
 
Datum: 22. ledna 2010 23:12
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
plnou moc si ,,udelej'' podpis si vymysli dela se to tak bezne .... bohuzel
 
 
Datum: 22. ledna 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel7454    
Nebude ti souhlasit rodné číslo, jedině že mrtvý to odkázal synovi a je od toho nějaký papír jinak ee.
 
 
Datum: 22. ledna 2010 16:49
 
 
 
 
Jméno: fida      E-mail:      IP: uživatel3755    
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
ja osobne bych trabika inzeroval na zahranicnich strankach a jeste bys neco trhnul:-) po trabantech je celkem shanka kort v peknem stavu
 
 
Datum: 22. ledna 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: dawid      IP: uživatel7154    
Já osobně bych to vyměnil.4kola jsou 4 kola
 
 
Datum: 22. ledna 2010 17:11
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Presne jak rika Zajic13 8000 to cenu nema a ani bych to za ty prachy nekoupil
 
 
Datum: 22. ledna 2010 17:11
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau hele ci je ten inzerat s tema motorkama?ja jenom ze ten fichtl co je na tom inzeratu urcite neni v puvodnim stavu a uz vubec nema cenu 8000 :-D
 
 
Datum: 22. ledna 2010 15:37
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
zdar draci, scháním jakékoliv originální elektrické schéma pro motocykly Jawa, Čezeta, Stadion, Manet a spousta další, nemáte někdo?? Díky Vám moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2010 13:00
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel8118    
Na jawamania.info tam najdeš nějaká schémata.
 
 
Datum: 22. ledna 2010 13:00
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 22. ledna 2010 12:08
 
 
 
 
Jméno: kubele      IP: uživatel5266    
ahoj SESO,nemas tady prosim nekde takovej plech kterej se nasune na tachometr a drzi tacho v pristrojovce.je to na cezetu 487.nedari se mi to najit diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: leito ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Doma jeden mam navic,kdyztak se ozvy.
 
 
Datum: 22. ledna 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to zkus vyrobit ;-) sežeň plech a tvoř :-D
 
 
Datum: 22. ledna 2010 15:21
 
 
 
 
Jméno: kubele      IP: uživatel5266    
foto bouzel nemam,ale je to rovnej kus plechu s dirou a pak na kazdy strane vede kus plechu nahoru a zapira se tak o pristrojovku...nevim kde to mam sehnat:-(nebo jak jinak tam ten tachac zajistit
 
 
Datum: 22. ledna 2010 12:11
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
posli foto,,ale myslim ze nevedu,, pac to nikdo nedela
 
 
Datum: 22. ledna 2010 2:10
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: Toňas      IP: uživatel8170    
Seso.... to už sem dlouho neviděl..... jo hold svět se mění a my sním ;-)
 
 
Datum: 24. ledna 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale docela dobra stranka
 
 
Datum: 22. ledna 2010 12:08
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
toto je z roku 2004 duben,,, bylo mraky modernyzaci,,, a mozna uz sesa moto tak to zustane,,necham to zestarnout tak jako zakon kazdyho veterana :-)
 
 
Datum: 22. ledna 2010 11:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8519    
dobre........spatne sem se vyjadril........sesa-moto sem neznal pred 6 lety..........ale matne pamatuju trochu jinou tabulku na uvodni strane a to mi mohlo bejt tak 18-19,takze tak 2005-6
 
 
Datum: 22. ledna 2010 10:38
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja nevim proc se spojuje sesa-moto s fichtlkramkem,,, vzdyt je to uplne jina historie,, a nebo je to tim banerem na sesa moto_? :-)
 
 
Datum: 22. ledna 2010 2:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8515    
já ne......tenkrat sem este ani nevedel ze nejakej fichtlkrámek je.......
 
 
Datum: 22. ledna 2010 0:36
 
 
 
 
Jméno: Jozo      IP: uživatel7809    
Zdarec! Vim že to sem moc nepatří ale možná to někdo bude vědět. Jak je to s eko daní a trabošem? Platí se nebo ne? Mě to příde divný, že by se platila když se snim nejezdí na emise. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2010 12:36
 
 
 
 
Jméno: Jozo      IP: uživatel8520    
ale jde to přepsat na člověka s ZTP bez eko daně, že jo?
 
 
Datum: 22. ledna 2010 12:36
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
To jo bohužel. já bych od 18 jezdil s trábošem. Je to levný, lehko opravitelné, celkem pomalé (nenutí to jezdit rychle) technika pionýra s el. startérem :-D
 
 
Datum: 21. ledna 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ekodaň za trabanta se platí - ta nejvyšší.
 
 
Datum: 21. ledna 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: Tom05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hojte draci mám dotaz.Kdo z vás si nechal udělat tu CESTOVNÍ UPRAVU OD STEJSKYHO ?????????????Jak dlouho sste to zajížděli jak to jelo zezačátku a hlavně po kolika kilometrech to už jelo jako drak ?Spotřebaje je asi stejna jako u seriovky ne..snad..Děkuju moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2010 13:57
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zajížděj sem to tak 100km tedka mám najeto 200km ........za pár stovek km však budu muset vyměníit kroužek tak jak u každýho jednokroužáku
 
 
Datum: 22. ledna 2010 13:57
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Válec s vůlí 0,05 je zajetej za pár km :-)
 
 
Datum: 22. ledna 2010 11:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8515    
precti si recenzi od Vojty Štumra......slouzi to nejenom jako recenze,ale dokonce jako manuál k válci..... Já na tom valci najel zatim jen pár desítek kilometrů,takze ti nereknu,za jak dlouho to bude zajetý.....co tak lidi psali tak prumerna spotreba pri zavodech 5 litrů....ač je to sportovní válec,tak bych mu dopřál klidné zajetí pro vetsi spokojenost s trvanlivostí kroužků!:-)
 
 
Datum: 21. ledna 2010 23:57
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja ji mam ale jeste jsem to nenasadil :-D az v lete ted mam strasne moc veci do skoly a tak ruzne .. :/
 
 
Datum: 21. ledna 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: Jawista      IP: uživatel8516    
zdar hosi potrebuju radu poridil sem si stejskyho sadu na 2 krouzkovy pist uz nevim cim to muze byt ze je to tak line to uz mi seriovka jela o hodne lip vyfuk hikone karbec origo trysky 38,72 s filtrem to nejede skoro vubec a bez filtru to jede o dost lip ale furt to je hruza predstih sem posunoval tak stokrat jehlu take svicka cihlova najeto tak 600km olej shell advance sx2t 1:30 prosim o rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 11:40
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A kdo měl pravdu....???? :-D:-D:-D
 
 
Datum: 23. ledna 2010 11:40
 
 
 
 
Jméno: Jawista      IP: uživatel8524    
Tak uz to jede dobre bylo to vyfukem dal sem tam origo a ok jinak dik za rady
 
 
Datum: 22. ledna 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8523    
nehodlam tu rozvijet podobny teorie dokud nenapise čísla karterů co jsou zespod motoru....
 
 
Datum: 22. ledna 2010 17:06
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
no tak dobře ale pise ze hliniky ma stejne tak co by tam jeste mohlo byt spatne
 
 
Datum: 22. ledna 2010 16:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8523    
pro péro: je to jednoduchý.......v rámci seriových otáček skoro nepoznas spatny kartery.......taky kdyz dam na ten spodek motoru seriovej valec tak to jede jak blbý.....jak dam cestovni upravu,tak to nema silu,nechce to točit a klepe se to....... ja sem presvedcenej o vadě spodku motoru.......To Jawista: sam sem to se stejskym probiral a rikal,ze cestovních uprav jezdí už desítky kusů a nikdo nemel zadny problem.......byl bys druhý:-D a proto predpokladam,ze mas stejnej problem jako já:-D
 
 
Datum: 22. ledna 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
skus třeba jinej karbec nebo tak neco ale vypada to fakt špatne stym motorem
 
 
Datum: 22. ledna 2010 15:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já najezdil 2 000 km a každej karter byl jinej a jezdilo to docela pěkně :-D nevím jak je to možný když tady říiáte že by to nemělo moc dobře jezdit ale jelo to..:-D akorát to kloudně netěsnilo takže za půl roku bylo pod motorem cca 0,5 kolo od oleje
 
 
Datum: 22. ledna 2010 13:30
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stejskymu nepiš jen bys ho otravoval...:-) Na 99,9% sem přesvědčenej, že je chyba u tebe a ne ve válci (neuraz se prosím), neni to tak že bych chtěl nějak bránit stejskyho /chybu můžu udělat každej) ale jezdil jsem podobný charakter válce a tam neni prakticky co zkazit. Klika CKR....měl sem ji doma novou kontroloval jsem ji tam bych tak úplně problém neviděl poduk teda nešla poštou a někomu nespadla z poštovního tranzitu (to se stát může) ložiska...značku neznám budiž....problém může nastat s gufery který si mohl nacpat moc do ložisek a ložiska se neotáčejí (opět neuraž se...jen se zamýšlím nad variantama) vzducháč? Jaký? Molitan nebo vložka do starýho atd? Ten by ale úplně problém dělat neměl. Můžeš mít "těžkou" převodovku...pokud si měnil futra v převodovce mohou být špatně vymezená a převodovka se ti po utažení (a ohřatí provozem) "zavře"...teď mluvím o předloze. V neposlední řadě je tu problém nastíněný Standou....tvrzení že KARTERY SOU OK je sice krásný, ale za prvé to chce zkontrolovat ony vyražený výrobní čísla protože to znamená že byli kartery svrtány k sobě středícími kolíky (předpokládám že kolíky máš a jejich díry jsou v pořádku) To je asi tak ke skládání motoru....pak je to otázka nastavení...první co bych vyrazil je výfuk Hikone a dal bych tam sériovej (čistej slísovanej uětsněnej sériovej výfuk...) Předstih si posouval stokrát...? Ale v jakých hodnotách? Se si 100% jistej přesným předstihem? atd atd.....vyčerpávám postupně nápady...:-D:-D:-D něco zkus...
 
 
Datum: 22. ledna 2010 10:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8519    
stejne ty cisla bloků z kontroluj......... a skus to poradne seridit.....predstih 1.6,odtrh 4 desetiny,hl trysku 68,vedlejsi 35-38,bez filtru ........a skontroluj jestli se ti volně točí klika a prevodovka? Ja furt cejtim chybu v motoru,protoze me to delalo uplne to a samy...........
 
 
Datum: 22. ledna 2010 10:42
 
 
 
 
Jméno: Jawista      IP: uživatel7986    
cisla na bloku sem nenasel ten mustang je po dedovi a ted sem se snim bavil a motor nikdy nebyl puleny on se ho za tech 30let ani nedotkl nebyl tam vybrus ani menene krouzky go sem delal az ja a pred tim jezdil nadherne jezdil 70 po rovine jak nic motor mel najeto 3500km problemy sou az ted
 
 
Datum: 22. ledna 2010 10:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8519    
Jawista: Koukni na motor zespoda......sou tam na kazdy pulce bloku vyrazeny cisla.........pokud cicla nejsou stejný,kartery nejsou párový a proto ti to nejede.......
 
 
Datum: 22. ledna 2010 10:11
 
 
 
 
Jméno: Jawista      IP: uživatel8518    
na rovince to jede akorat na dvojku trojku to nevezme do otacek to jde pekne ale nema zadnou silu kopec ktery sem driv jezdil ve 2 na dvojku tak ted to nemuzu vyjet ani na jednicku a volnobech to nedrzi. a s filtrem to netahne v nizkych az ve vysokych na rovince musim pomahat pres spojku
 
 
Datum: 22. ledna 2010 9:34
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel6484    
a a mužeš jako popsat "pruběh výkonu"? on se ten motor nevytáčí? nebo co dělá? mezi tryskou 68 a 72 jsem nepocítil rozdíl, ale když to jede líp bez sání tak to vypadá že máš moc bohatou směs, a jak to drží volnoběh?
 
 
Datum: 22. ledna 2010 8:21
 
 
 
 
Jméno: Jawista      IP: uživatel8114    
vse po go klika ckr, loziska nke, gufera nove vzduchac taky novy kartry sou v poradku sou stejne skusim dnes tu trysku a uvidim
 
 
Datum: 22. ledna 2010 4:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8515    
me se stalo neco podobného........chyba byla v nepárových karterech a zničeném guferu!!....Ne ve válci!....skus napred trysku 68.....tryska 72 je dle me zbytecne velka......a kor se sáním je to extrem(kor jestli mas starej zasranej filtr!)...... jináč máš vše správně seřízeno??? Me to po odladeni lítalo i s dobitym motorem asi 80......a to mam krive kliku,motor vibruje od volnobehu,kartery osove o pul cm jinde,prdlý gufero,nesmyslný tryska v karbu a nakonec to stejne nejak jelo:-D:-D:-D
 
 
Datum: 22. ledna 2010 0:01
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je motor po GO? Vše seřízeno?
 
 
Datum: 21. ledna 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
to je vělmi dovné! napiš stejskýmu
 
 
Datum: 21. ledna 2010 21:45
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,mám takový problém, rozmontoval sem celej spojkovej koš a když sem ho skládal zpět,tak sem narazil na problém, jestli na konci (jak je ten plech s těmi třemi pružinkami tak hned ta první) ta poslední lamela má být kovová nebo korková.dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
docela by se hodilo napsat o jakej stroj se jedna...
 
 
Datum: 21. ledna 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
má být plech (ten s pružinkama), korek, plech, korek a spojkovej koš.
 
 
Datum: 21. ledna 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: fikuss      IP: uživatel8427    
nesmi se dotykat kov kovu!! toby klouzalo takze tam musi bejt korek
 
 
Datum: 21. ledna 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli se jedna o nejakou větší jawu tak tam by melo byt 5 lamelů pokud si dobře vzpomínám a má to byt řazeno takto: Spojkový koš+lamel+mezilamel+lamel+mezilamel+lamel+mezilamel+lamel+mezilamel+lamel+talíř... Rozepsal jsem to takto protože nevim jestli tím kovovým lamelem máš na mysli talíř nebo mezilamel... Pokud je to jenom pincek tak to je to samé akorat tam jsou ty lamely dva
 
 
Datum: 21. ledna 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: dave      IP: uživatel8478    
zdar chlapi jen sen sem se chtel zeptat jestli nedko nemate papiry na cz 125-453 jestli jo tak napiste sms na cislo 733365599 zatim dik zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2010 12:30
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dám ti kontak na borce jestli chceš prodává je za 7000
 
 
Datum: 22. ledna 2010 12:30
 
 
 
 
Jméno: KaRyS      IP: uživatel8491    
Zdr draci :-D.Pls potřeboval bych poradit s výběrem laďáku na Mosquiťáka.Jestli mám koupit Hikone,Leo vince ...Nechci aby moc řval. Tady je odkaz na ty Hikony http://motodilyeshop.cz/?ls_dir_id=15 ,akorát newim jakej tam nejlíp sedne.Pls poraďte popřípadě napište jinýho výrobce a kde seženu.Dikes moc .zatim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teď mě napadlo,narvy tm skelnou vatu ;-),já sem to měl na svý "padesátce" :-)
 
 
Datum: 22. ledna 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ttj :-D,to mě se líbí velkej řev,lidi pk maj z tebe respect :-D
 
 
Datum: 22. ledna 2010 20:08
 
 
 
 
Jméno: KaRyS      IP: uživatel8491    
Ne ty lidi mi jsou u pr**** :-D,ale štve mě jak to řve prostě na můj vkus hodně :-D
 
 
Datum: 22. ledna 2010 16:52
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestly řešíš jen ten signál co rušíš tk si kup odrušenou faju :-D
 
 
Datum: 22. ledna 2010 15:30
 
 
 
 
Jméno: KaRyS      IP: uživatel8491    
Mám tam sériovej jenže je vykuchanej a řve.A když jedu přes vesnici tak lidem kazim signál na Settopboxu :-D
 
 
Datum: 22. ledna 2010 14:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8515    
asi by byl nejvodnejsi primo pro tvuj typ motorky......nemá vyznam na moskito patlat vyfuk ze simsona,jehoz motor ma uplne jinou charakteristiku....precejenom je este takovej tezkopádnej starsi konstrukce,komár je komár......a hikone ti rozhodne nedoporucuju.....ten bez uprav nemá význam....prco chces davat pryc seriovej vyfuk?? Ty máš nejaký výkonový kit a origo výfuk ti ho brzdí?? Origo motor vzdy jede nejlip s origo vyfukem.....
 
 
Datum: 21. ledna 2010 22:58
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel4990    
Vape vs pionýr krátký test Zdravím všechny co zvažují výměnu původního zapalovaní jawy 50 za Vape. Předem popíši co všechno se změní : Plus číslo jedna jsem našel při prvním startu,ano napoprvé po přeplavení karburátoru, dokonce ani není třeba vyvinout velkou rychlost startpáky. Plus číslo dva najdete při jízdě večer, světla opravdu svítí a otáčky motoru mají opravdu jen malý vliv, na kolísání svítivosti. Plus číslo tři - Vape má optimálně nastavený předstih,tím je až neuvěřitelný, že motor táhne odspodu stejně dobře jako v otáčkách a má neuvěřitelně pravidelný chod. neplatí tady laborování jako u kladívek, kdy je člověk rád, že to jede nějak. Údržba prakticky nulová,od chvilky co namontujete Vape už se pod víko není třeba dívat. Montáž je naprosto jednoduchá ,ale skrývá se v ní jedna jediná záludnost. U většiny motorů je takzvaně provalená přepážka mezi řetězovým kolem a prostorem zapalování, pak jde velice špatně namontovat držák statoru,takže se musí karter mírně přibrousit. Pro správný předstih je důležité najít horní úvrať motoru a pak otočit statorem,aby se jeho ryska kryla s ryskou na rotoru,utáhnout šrouby statoru a to je vše. Po montáži je dobré použít silikon nebo těsnění pod víko a víčko zapalování, tím se zabrání vniknutí nečistot k rotoru.Taky doporučuji překontrolovat přechod přepážky karterů a přepážky na víku aby nevnikaly nečistoty od řetězu do prostoru zapalování. U schématu zapojení jsem nenašel žádný problém a vše je řešeno naprosto jednoduše, Vape vyrábí tolik proudu kolik pionýr potřebuje,není tedy potřeba žádný regulátor , všechny dráty jdou přímo ze statoru,takže stačí jen opatřit konektory dva dráty pro světla , zbytek se jen zapojí k indukční cívce a jeden drát od cívky na přepínač předního světla jako chcípák. Patřím k lidem, kteří donedávna Vape odmítali,ale tento test pro mne naprosto změnil na něj.Jestli chcete mít opravdu pokoj od nekvalitních kondenzátorů,kladívek,indukčních cívek a věčného ladění předstihu tak můžu Vape jedině doporučit. Test proběhl za nepříznivých podmínek teploty pod nulou na vzdálenost 120km,po celou dobu se startovalo na první šlápnutí,tedy krom případů,když sem zapoměl zařazenej kvalt, nebo ze zvyku ,když sem si při startování zmáčknul spojku A motor začal jednou cukat, ale v případě že máte Vape můžete si být jisti, že vám dochází benzín , nebo se svíčka hlásí o výměnu. Další test bude stejné zapalování v mopedu Jawetta ale již bude delší ale za méně extrémních podmínek. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2010 18:09
 
 
 
 
Jméno: FK      IP: uživatel1115    
Steve: Nikde jsem nenapsal že mám averzi vůči řízenému předstihu. Evidentně neznáš sovislost mezi předstihem, otáčkama a kompresním poměrem, proto se (dost hloupě) vymlouváš na J500 OHC. Pokusím se Ti vysvětlit, tak jednoduše jak jen to půjde, jakým způsobem fichtlácké vape pracuje. Najdi si výkres - schéma zapojení tohoto vape. Ze statoru (to je ta pevná část, která se přišroubuje na karter) vedou 2 (SLOVY DVA) dráty do cívky. To znamená, že cívka (ze které vede VN kabel na svíčku) je propojena s motorem pomocí dvou drátů. Jeden z těchto drátů (žluto-zelený) je nakonci opatřen očkem - je to kostra, která se připevňuje pod šroubek uchycení cívky. Druhý drát (černý) má zásadní vliv pro celé zapalko. Když se rotor otáčí, tak ve statoru vzniká napětí, které se po tomto černém drátu posílá do cívky. A nyní bude to důležité. Když napětí překročí určitou hodnotu, tak cívka dá jiskru!!! A to je ten problém. Není tam žádný snímač otáček (jako je např. v simsonu nebo v babetě -vůbec nic takového zde není)! Bod zážehu je dán pouze hodnotou napětí ! Jak je napsáno ve schématu: Napájení a Impulz. Napájení a impulz jde současně po jednom drátu -tyto signály nejsou odděleny, a vlastně to ani nejsou signály, ale pouze jeden signál, který narůstá, a když naroste nad určitou hodnotu tak cívka pleskne jiskru ! Tento systém vykazuje menší přesnost ve srovnání se zapalky které mají snímač. A nyní k tomu, cos nazval řízením předstihu. Uvnitř statoru je světelné vinutí (určeno pro napájení žárovek). Při otáčení rotoru vzniká ve světelném vinutí magnetické pole. A toto pole ovlivňuje signál do ČERNÉHO drátu ! A tím dochází ke změně předstihu, něco jako rušení (indukuje se tam něco co by tam nemělo být). Jde o negativní vlastnost !!! (protože zapalko nemá snímací cívku, a nabíjení i impulz jdou současně JEDNÍM drátem). Výsledek je pouze ten, že ty hloupě koukáš na úžasnej graf křivky předstihu. A pokud bys tomu trochu rozuměl, nebo se podíval na hodnoty předstihu podrobněji, zjistil bys, že při 10 000 otáčkách je změna předstihu o dva (slovy DVA) stupně, oproti volnoběhu! Změna o 2 stupně, to není řízená regulace, to je výsměch. S tvým názorem, že to blbě nevymysleli, NESOUHLASÍM !
 
 
Datum: 12. února 2010 18:09
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
navic si myslim ze tovarna Vape ma i sve mozkove kapacity kteri to nevymysleli "jen tak", a jelikoz zkusenosti maji na rozdavani v tomto oboru tak muj nazor zni ze to blbe nevymysleli...asi si nebudou zamesnavat ty, ktery tomu nerozumnej ci vymyslet zbozi, ktere pak bude sunt, to by si asi rychle odvratili klientelu k sobe zady...
 
 
Datum: 11. února 2010 23:06
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
FK - na masine jsem ho nemel takze krom grafu nemuzu objektivne rict do jake miry toto Vape efektivne ridi predstih...pokud s tim mas zkusenosti, dobra, vis vic ovsem chtel bych vysvetleni proc to u tohoto zapalka je nevyhodne a proc mas averzi vuci rizenemu predstihu? a proc to tedy mely uz mely pultony OHC (odstredivy regulator predstihu tusim ze se tomu nadavalo, proc rizeni predstihu v zavislosti na otackach pouzivaji pak secky masiny az do ted)? pravda ty skokove rizene nebyly nijak zvlast dokonale ale byl to krok kupredu, dnes uz je technologie jinde a plynule rizeni je samozrejmosti...muzu jedine tipovat z tveho podani ze ta krivka ma tedy blbej prubeh...
 
 
Datum: 11. února 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: FK      IP: uživatel1115    
Steve: Napsat, že to má řízenej předstih, a ještě to považovat za plus, to dokáže jen ten kdo o tomto zapalku nemá ani páru. Kdybys věděl jakým způsobem je předstih (u fichtláckýho Vape) řízen, tak bys to nikdy řízením předstihu nenazval. Evidentně to nevíš, což takhle si to zjistit. Velmi lituji těch, jejichž vědomosti jsou na tvé urovni, a uvěří tomu cos napsal !
 
 
Datum: 11. února 2010 22:01
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jen podotknu k tema udrzba a zastaralost - jak se o kone staras, tak te budou vozit a veteran je pro potechu oka a ducha (tim bych chtel vyvratit mylku ze je to levny stroj na vyblbnuti a upravy protoze je zastaralej atd! nezaslouzi si to), timpadem se do nej (uz jen) investuje a mel by se opecovavat (stejne jako se starymi lidmi)...Vape je pomerne paradni vec co se tyce "vetsich masin" nez je fik, tam ma opodstatneni nebot rozdil mezi nejvykonejsim zapalovanim z panelky 592 ktere ma 75W a elektrarnou od Vape je velkej, k tomu odpada problem s dobijenim ktery je jeden nejcastejsich diky tomu mechanickemu rele...tam to ucel splni 100 %tne, gdo pak s masinou nalita tisice km za sezonu to pak muze jen chvalit ze si na to za dobu provozu ani nevzpomnel...u pio bych to videl tak, ze je to sice bezkontakt, ma to rizenej predstih a relativni klidny chod motoru je taky nekde jinde, dalsi plus je vaha a renome tydlec znacky ovsem cena je vysoka i pro normalniho vydelecneho smrtelnika a tech 22,5 W co da nejvic oproti klasickemu posledni seriove vyrabene generace magneta pro pio (dejme tomu ze to tech 30W ma, podle magneticke sily rotoru, od roku 75 uz secky) je velkej minus...
 
 
Datum: 11. února 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když někdo sere na udržbu,kladívko vytáhne z nějakého starého rozdělovače a svíčku z tatovy 120 tak se nemůže divit že má pořád problém.ujel jsem za minulý rok asi 6000 km na 555 a 1 jsem kontroloval odtrh(mimo udržbu).a vape to nevytrne.ještě dost lidí jezdí na všechno a mažou vším.
 
 
Datum: 23. ledna 2010 8:50
 
 
 
 
Jméno: FK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
TO Mates : co si mám myslet o člověku, který šteluje předstih podle krytí rysek ... ale třeba ti to někdo vysvětlí, mě to neba. Pokud jsou tvé vědomosti úměrné tomu cos napsal (rysky), tak se vůbec nedivím že toto vape jedině doporučuješ. Smutné.
 
 
Datum: 22. ledna 2010 18:13
 
 
 
 
Jméno: ondr      IP: uživatel7534    
Zdarec já mam názor na VAPE takový že to může být celkem dobrá věc i bych věřil dobré funkci ale tyto motorky už mají svoji historii a nepatří k ním VAPE ale klasické věci které patřili k jejich době a jinak na mojí kejvačce mam ještě plastovou indukční cívku a chodí pořád dobře
 
 
Datum: 22. ledna 2010 17:47
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já ybch si to také koupil ale je to drahé. Ale zatím jsem spokojený. Když mám nově vyčištěné zapalko tak nejsem zvyklí že když kopnu trochu tak se to hned vrátí a zvlášť když to udělám rukou :-D ale vape bych chtěl. Pěkný sloh....:-D
 
 
Datum: 22. ledna 2010 12:13
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
No Matesi... asi tak, většina zdejší fichtlí populace má stroje jejichž stav i cena je zlomkem ceny vape. A co si budem povídat zdejší fluktuace návštěvníků je příčinou toho kdo na fichtlu jezdí, tak jen proto že jednak nemá dostatečný věk na silnější stroj a druhak to ruku v ruce jde se slabou kupní sílou že prostě na jinou motorku nemají. Takovejch matadorů, jako jsem já a Standa že i hluboko přes třicítku jezdíme na takových strojích jen pro zábavu je tu velmi málo. Takže co si budem povídat cílová skupina která má peníze na Vape jsou spíš (vaši) naši rodiče, kteří si z nostalgie fichtla pořídí (hlavně ale pařízky, jawety a stadíky). Jenže Ti se na to taky můžou vykašlat, protože na to naše poprdlávání na ryby, nákupy a cesty do hospody je to ztracená investice také, kor když originál při troše údržby je spolehlivý až až. Druhá věc z mého pohledu je že ti sice svítí žárovka jak sviňa, ale zapoměl jsi napsat že se jedná o 15W žárovku, což je proti 25W žárovce poslední verze originál zapalka dost podstatnej rozdíl a v podstatě se jedná stejně o bludičku. Chápu že pro spousty lidí je úprava, jakou mám já, kamarád, Wiku, nebo Standa, není dostupná technologicky každému, ale s mojí halogenkou 35W a možností mít vepředu 40/45W halogenku (po úpravě má alternátor 60W) je takové Vape jen smutné nedochůdče. A k tomu za cenu několikanásobku naší úpravy. A k možnosti 60W Vape... viděl jsem tohle ,,malé,, vape a musím říct že technologicky by muselo Vape jít úplně jinou cestou, protože rotor tak malé velikosti prostě 60W nedá ikdyby čert na koze jel. Rotor by musel být z vnějšku vinutí (jako to má dospělé vape), aby se zvětšila úhlová rychlost pohybu magnetů vůči snímacímu vinutí. Jenže firma Vape by tímpádem musela vyvinout nový věnec rotoru (stávající má 105mm a je tudíž veliký), nové magnety a podle mě oni sami tuší že segment pro který by takový výrobek měl být určen je velmi slabý, alespoň zatím, tak by to byl vývoj do prázdna. Prodejní čísla malého vape je v tom akorát utvrdí. Podle mě tedy vape 60W je záležitost která je velmi nejistá, nejméně v krátkodobém časovém horizontu. A co se týká narážky na veškerou tu nespolehlivou elektrovýzbroj... špatná pověst fichtlů pramení zejména z neochoty majitelů přiznat si že stroje dnes již 30 a mnoho let starší potřebují investici do oprav. Mě prostě nepřekvapí že indukční cívka věku vašich rodičů prostě někoho někde nechá mezi poli daleko od domova. Věř že tvoje Vape si o tak dlouhé době funkčnosti může jen nechat zdát :-D
 
 
Datum: 22. ledna 2010 8:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8515    
rozhodně je to paráda pro závodní stroj......sám o tom zapalovani premyslim(lehky rotor,promenlivy predstih).......jináč ja testoval chongovo CDI a ma naprosto stejné výhody...zatím jsem ho testoval s kladívky.....ale stejnak .....chytá na první a furt,nemusi se na to hamtat jak u blbejch,parádní chod motoru,svítí to uplne stejne na volnobeh jako pri max optackach a svítí to fest hodně(zarovka 35W)!! Na me je to ale taky dost 3200,-........me by stacilo zapalovani z motorovky se světlama:-D:-D
 
 
Datum: 21. ledna 2010 23:09
 
 
 
 
Jméno: Hiry ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Měl bych dotaz Vape co tady prodává sesa je jen 20W? novější mustangy mají 30W zapalka 25W žárovku v předu a 5W v zadu=30W. Kdysik dávno jsem slyšel že pry se budou prodávat i zapalka 50-60W což by byla špica hlavně v noci.
 
 
Datum: 21. ledna 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
k tomu len to ze Vape je made in Cesko a exportujú zapalovane do celej svete!! a ja z kazdej strany som pocul o Vape len dobré
 
 
Datum: 21. ledna 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
souhlas s matesem
 
 
Datum: 21. ledna 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
pokud je origo v dobrem stavu dobře nastavene tak je taky dobre ja osobne nemam velke problemy ale kdybych mel prachy taky bych si ho koupil
 
 
Datum: 21. ledna 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: fikuss      IP: uživatel8427    
sice je to dobra vec,ale name moc draha a docela zbytecna me by stacil ten prectich jak se steluje to je suprovi ostatni veci jsou temer stejny pokud to zapalovani je 30W me s origo zapalovanim 30W pionyr sviti nadherne a chytaj me oba pionyri na prvni nekdy na druhy slapnuti takze to startovani je nastejno. Radeji zustanu u origo tomu vic verim to vape nevim kdo vyraby v jaky kvalite. A co se tyce stelovani neni tak hrozny staci obcas namazat filc kvalitnim olejem a to je asi vse co jsem zatim u miho pionyra udelal za 4000 km prectich porad stejnej ale asi ho na jare zmencim to co jsem nastavil se mi moc neliby
 
 
Datum: 21. ledna 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: Smajdalf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Shreku Vape je to zapalování co tu prodává Sesa :-)
 
 
Datum: 21. ledna 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kde se dá to Vape koupit? Je to stejné jako bezkontaktní zapalování co tu má Sesa?
 
 
Datum: 21. ledna 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobrej sloh,jinak k tomu zapalku,budu ho teda kupovat ale až v létě až budou prachy
 
 
Datum: 21. ledna 2010 18:35
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel650    
Čáu draci,potřebuju poradit:co všechno obnáší přepis?,Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2010 12:15
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně jak to říká marek akorát já jsem potom nemusel znovu chodit na STk a ověřit si to
 
 
Datum: 22. ledna 2010 12:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi mohl...:-), jestli je to s nim dohodnute tak neni duvod plnou moc nezfalsovat
 
 
Datum: 22. ledna 2010 0:06
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měl bych taky dotaz mám sehnaný papíry a ty jsou na mrtvého majitele a jeho syn se jmenuje stejně jak on a nemohl by plnou moc napsat on
 
 
Datum: 21. ledna 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Takže přepis: musíš mít STK, pak živoucího majitele, ten ti dá plnou moc nebo půjde s tebou na úřad. Techničák se přepíše na tvoji osobu, pak musíš odlásit staré pojištění a požádat si o nové, nebo přepsat staré pojištění na sebe. Pak musíš znovu na STK s papírem, že čísla z TP souhlasí se štítkem. Pak jdeš znovu s původním majitelem na úřad a přepis se dokončí. Myslím, že takhle to je.
 
 
Datum: 21. ledna 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar kde se žadí jednička tady u té čzty?uplně dolů nebo nahoru?a má silnější motor neš 477?nebo motory 487 a 477 stou stejný?nebo jestli nejsou stejný tak jekej je mezi něma rozdil? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 18:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u teto cezety 487 je jednicka dolu, vykon je stejny jako u 477,motory jsou ale rozdilne...Jiná klikovka,jiné zápalko, jiná kulisa řazení, jiný způsob mazání klikových ložisek, jiný domek gufera pod zapalkem, 477 měla často oilmaster, 477 nemela kontrolku neutralu...prvni 477 meli pistni cep na futru,potom na jehlach,mozna jsem na neco zapomel :-)
 
 
Datum: 21. ledna 2010 18:28
 
 
 
 
 
 
Jméno: KuBhaS ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci!Jak mám správně zajet výbrus? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak aspon 500 km to řed 1:25 nějakým lepším olejem a netahej to moc do otáček a nesnaž se všechny kopce vyjet na 3 prostě jezdi opatrně po těch 500 km řed tak 1 :35 ještě aspon 300km a pak už bych jezdil asi klasiku 1:40 nebo 1:45
 
 
Datum: 21. ledna 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak aby byl zajetý
 
 
Datum: 21. ledna 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: peta      E-mail:      IP: uživatel5629    
cus všichni dnes jsem prisel na jednu stranku kde jsi muzete prividelat tak ze si zalozite blog vice na http://motocikly.bloger.cz/registrace.php">Založ si svůj blog a na ty strance si macknete zaloz si svuj blog a tam si ho zalozte a uvidite kolik vam to bude vydelavat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
:-D
 
 
Datum: 21. ledna 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No podle mě se motocikl píše s tvrdým Y motocykl.
 
 
Datum: 21. ledna 2010 18:07
 
 
 
 
Jméno: Cooke      IP: uživatel6644    
Ahoj, toto není inzerce, jen bych se chtěl zeptat, kde by jsem mohl sehnat originál chorm. ráfky na Jawu 175/356.Hledal jsem různě po internetu, ale nic jsem nenašel. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 17:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8515    
tam patrej snad 1.6x 16 nebo jako na fichtla 1.5x16 ......myslim ze je ma sesa a nebo na montyjawa.cz
 
 
Datum: 21. ledna 2010 17:33
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,dnes mi přišel nový výbrus s novým pístem a čepem atd...Všiml sem si, že nový píst má menší drážky na kroužky a pístní kroužky sou o něco tenčí.Původní kroužky byly tlusčí,tak nevím jestli to nějak neovlivní jízdu.Poraďte pls.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 23:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8515    
melete tu páty pres deváty........sirka a vyska krouzku je neco jinyho! 2.5mm siroky krouzky má mašina a ne fichtl.....ten ma origo krouzky siroky 2mm.....výška krouzku je rozdílná podle vyrobce,ale ty slabý maj ani ne milimetr......ty kvalitní jsou masivní
 
 
Datum: 21. ledna 2010 23:12
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
ale sesa tu má i ty tenký 2mm, origo je 2,5mm
 
 
Datum: 21. ledna 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
A co tedy dělat, když dám motor na výbrus a dají mi tyhle šmejdy? Koupit si tady od Sesy píst vč. pístních kroužků? Takže když kroužky budou uzčí než orig kroužky vyměnit vč. pístu?
 
 
Datum: 21. ledna 2010 17:59
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenže tlustej kroužek se blbě dává do úzký drážky....:-D:-D:-D Doufám, že to není ten osmý výbrus, jak ho tu prodává SESA.
 
 
Datum: 21. ledna 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8515    
trosku bych se do toho vlozil.....jedná se o nejakou levnou indnickou nebo čínskou pistni sadu......ty kruhy pujdou hrozne rychle do prdele a nekomu se dokonce stalo,ze mu tyhle krouzky praskly.....krouzek ma bejt poradnej,silnej,jako origo.....sesa je tu má
 
 
Datum: 21. ledna 2010 17:36
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Já bych to neviděl tak černě. Spíš ti to pojede lépe (tenčí kroužky), ale budeš je muset za kratší čas vyměnit. Alespoň myslím.
 
 
Datum: 21. ledna 2010 17:03
 
 
 
 
Jméno: lukendal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím,nevíte někdo nahodou od kolikateho roku se zacal delat na Jawe 550 ten uchyt za zadnim sedadlem? Dekuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jestli máš konec roku 1957, tak je to možný, tam byl takovej bordel, že ani nevěděli co a kolik vyrobili.
 
 
Datum: 21. ledna 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nesouhlasím mám jawu 550 s vyklápěcí sedačkou dopředu se starýma řidítkama a s úchytem a je z roku 1957 a z roku 1958 mám už jawu 555
 
 
Datum: 21. ledna 2010 18:24
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1958, stejně jako rovná řidítka, sedlo vyklápěcí dopředu a pravostraná karburace.
 
 
Datum: 21. ledna 2010 16:37
 
 
 
 
Jméno: KArel      IP: uživatel8514    
Zdar draci, měl bych dotaz-existuje na pionýra sekundární kolečko se 7 zuby?popřípadě mi napiště kde bych ho mohl objednat.Díky za info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 18:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim ze u 9 zubu(mozna i 10 zubu) byly problemy s tim,ze retez drel o gufero a tim ho solidne likvidoval...
 
 
Datum: 21. ledna 2010 18:30
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak?? Zavařit to tam :-D :-D
 
 
Datum: 21. ledna 2010 18:27
 
 
 
 
Jméno: honza73      IP: uživatel7949    
taky sem slyšel něco o sekundárku 9 zub ale fakt nevim jak to tan pridědal
 
 
Datum: 21. ledna 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
na motoinzerci prodával někdo sekundáro 9zub ale nevim jak to vyřešil s maticí :-)
 
 
Datum: 21. ledna 2010 16:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8515    
nejmensi sekundar je 10z a uz tam musi byt specialni matice......pokud si to pletes s primarem tak tam se pod 9 zubů nedostanes
 
 
Datum: 21. ledna 2010 16:39
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neexistuje :-)
 
 
Datum: 21. ledna 2010 16:21
 
<  1369  1370  1371  1372  1373  1374  1375  1376  1377  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 16:53:59 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu