Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar chtěl sem se zeptat mám na 453 sehnaný TP za 300 kč a jsou psané na mrtvého a jeho syn se jmenuje stejně jak on a mohl by on napsat tu plnou moc? A když chci přepisovat motorku tam musim mit nějakou tu kupní smlouvu a co to ubec je? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 21:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele kámoš odhlašoval loni auto a napsal si doma papír o likvidaci a šel s tím na úřad a v pohodě to odhlásil   nikdo se na nic neptal takže si myslím že s tímhle by to 100% šlo
Datum: 25. ledna 2010 21:00
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 v tom pripade je potreba vyhrabat zavet tam je psano komu jaky majetek byl darovan dojdes za pripradnym sinem a on ti napise plnou moc o tom ze si muzes tu motorku bezproblemu prepsat jinak stim ze je mrtvej 30let budes se divit ale oni to ani nekteri nezjistujou...
Datum: 23. ledna 2010 18:22
 pochybuju ze si nejak nezistej že je mrtvej 30 let
Datum: 22. ledna 2010 23:12
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 plnou moc si ,,udelej'' podpis si vymysli dela se to tak bezne .... bohuzel
Datum: 22. ledna 2010 21:20
Jméno: tom
IP: uživatel7454
 Nebude ti souhlasit rodné číslo, jedině že mrtvý to odkázal synovi a je od toho nějaký papír jinak ee.
Datum: 22. ledna 2010 16:49
Posl.aktualizace: 22. ledna 2010 21:23
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ja osobne bych trabika inzeroval na zahranicnich strankach a jeste bys neco trhnul  po trabantech je celkem shanka kort v peknem stavu
Datum: 22. ledna 2010 21:23
Jméno: dawid
IP: uživatel7154
 Já osobně bych to vyměnil.4kola jsou 4 kola
Datum: 22. ledna 2010 17:11
 Presne jak rika Zajic13 8000 to cenu nema a ani bych to za ty prachy nekoupil
Datum: 22. ledna 2010 17:11
 cau hele ci je ten inzerat s tema motorkama?ja jenom ze ten fichtl co je na tom inzeratu urcite neni v puvodnim stavu a uz vubec nema cenu 8000
Datum: 22. ledna 2010 15:37
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 zdar draci, scháním jakékoliv originální elektrické schéma pro motocykly Jawa, Čezeta, Stadion, Manet a spousta další, nemáte někdo?? Díky Vám moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2010 13:00
Jméno: Marek
IP: uživatel8118
 Na jawamania.info tam najdeš nějaká schémata.
Datum: 22. ledna 2010 13:00
Datum: 22. ledna 2010 12:08
Jméno: kubele
IP: uživatel5266
 ahoj SESO,nemas tady prosim nekde takovej plech kterej se nasune na tachometr a drzi tacho v pristrojovce.je to na cezetu 487.nedari se mi to najit diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2010 19:15
 Doma jeden mam navic,kdyztak se ozvy.
Datum: 22. ledna 2010 19:15
 tak to zkus vyrobit  sežeň plech a tvoř
Datum: 22. ledna 2010 15:21
Jméno: kubele
IP: uživatel5266
 foto bouzel nemam,ale je to rovnej kus plechu s dirou a pak na kazdy strane vede kus plechu nahoru a zapira se tak o pristrojovku...nevim kde to mam sehnat  nebo jak jinak tam ten tachac zajistit
Datum: 22. ledna 2010 12:11
 posli foto,,ale myslim ze nevedu,, pac to nikdo nedela
Datum: 22. ledna 2010 2:10
Posl.aktualizace: 24. ledna 2010 14:55
Jméno: Toňas
IP: uživatel8170
 Seso.... to už sem dlouho neviděl..... jo hold svět se mění a my sním
Datum: 24. ledna 2010 14:55
 Ale docela dobra stranka
Datum: 22. ledna 2010 12:08
 toto je z roku 2004 duben,,, bylo mraky modernyzaci,,, a mozna uz sesa moto tak to zustane,,necham to zestarnout tak jako zakon kazdyho veterana
Datum: 22. ledna 2010 11:29
Jméno: standa
IP: uživatel8519
 dobre........spatne sem se vyjadril........sesa-moto sem neznal pred 6 lety..........ale matne pamatuju trochu jinou tabulku na uvodni strane a to mi mohlo bejt tak 18-19,takze tak 2005-6
Datum: 22. ledna 2010 10:38
 ja nevim proc se spojuje sesa-moto s fichtlkramkem,,, vzdyt je to uplne jina historie,, a nebo je to tim banerem na sesa moto_?
Datum: 22. ledna 2010 2:12
Jméno: standa
IP: uživatel8515
 já ne......tenkrat sem este ani nevedel ze nejakej fichtlkrámek je.......
Datum: 22. ledna 2010 0:36
Jméno: Jozo
IP: uživatel7809
 Zdarec! Vim že to sem moc nepatří ale možná to někdo bude vědět. Jak je to s eko daní a trabošem? Platí se nebo ne? Mě to příde divný, že by se platila když se snim nejezdí na emise.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2010 12:36
Jméno: Jozo
IP: uživatel8520
 ale jde to přepsat na člověka s ZTP bez eko daně, že jo?
Datum: 22. ledna 2010 12:36
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 To jo bohužel. já bych od 18 jezdil s trábošem. Je to levný, lehko opravitelné, celkem pomalé (nenutí to jezdit rychle) technika pionýra s el. startérem
Datum: 21. ledna 2010 22:03
 ekodaň za trabanta se platí - ta nejvyšší.
Datum: 21. ledna 2010 21:04
 Hojte draci mám dotaz.Kdo z vás si nechal udělat tu CESTOVNÍ UPRAVU OD STEJSKYHO ?????????????Jak dlouho sste to zajížděli jak to jelo zezačátku a hlavně po kolika kilometrech to už jelo jako drak ?Spotřebaje je asi stejna jako u seriovky ne..snad..Děkuju moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2010 13:57
 Zajížděj sem to tak 100km tedka mám najeto 200km ........za pár stovek km však budu muset vyměníit kroužek tak jak u každýho jednokroužáku
Datum: 22. ledna 2010 13:57
 Válec s vůlí 0,05 je zajetej za pár km
Datum: 22. ledna 2010 11:31
Jméno: standa
IP: uživatel8515
 precti si recenzi od Vojty Štumra......slouzi to nejenom jako recenze,ale dokonce jako manuál k válci..... Já na tom valci najel zatim jen pár desítek kilometrů,takze ti nereknu,za jak dlouho to bude zajetý.....co tak lidi psali tak prumerna spotreba pri zavodech 5 litrů....ač je to sportovní válec,tak bych mu dopřál klidné zajetí pro vetsi spokojenost s trvanlivostí kroužků!
Datum: 21. ledna 2010 23:57
 ja ji mam ale jeste jsem to nenasadil  az v lete ted mam strasne moc veci do skoly a tak ruzne .. :/
Datum: 21. ledna 2010 21:40
Jméno: Jawista
IP: uživatel8516
 zdar hosi potrebuju radu poridil sem si stejskyho sadu na 2 krouzkovy pist uz nevim cim to muze byt ze je to tak line to uz mi seriovka jela o hodne lip vyfuk hikone karbec origo trysky 38,72 s filtrem to nejede skoro vubec a bez filtru to jede o dost lip ale furt to je hruza predstih sem posunoval tak stokrat jehlu take svicka cihlova najeto tak 600km olej shell advance sx2t 1:30 prosim o rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 11:40
Datum: 23. ledna 2010 11:40
Jméno: Jawista
IP: uživatel8524
 Tak uz to jede dobre bylo to vyfukem dal sem tam origo a ok jinak dik za rady
Datum: 22. ledna 2010 21:13
Jméno: standa
IP: uživatel8523
 nehodlam tu rozvijet podobny teorie dokud nenapise čísla karterů co jsou zespod motoru....
Datum: 22. ledna 2010 17:06
 no tak dobře ale pise ze hliniky ma stejne tak co by tam jeste mohlo byt spatne
Datum: 22. ledna 2010 16:31
Jméno: standa
IP: uživatel8523
 pro péro: je to jednoduchý.......v rámci seriových otáček skoro nepoznas spatny kartery.......taky kdyz dam na ten spodek motoru seriovej valec tak to jede jak blbý.....jak dam cestovni upravu,tak to nema silu,nechce to točit a klepe se to....... ja sem presvedcenej o vadě spodku motoru.......To Jawista: sam sem to se stejskym probiral a rikal,ze cestovních uprav jezdí už desítky kusů a nikdo nemel zadny problem.......byl bys druhý  a proto predpokladam,ze mas stejnej problem jako já
Datum: 22. ledna 2010 15:40
 skus třeba jinej karbec nebo tak neco ale vypada to fakt špatne stym motorem
Datum: 22. ledna 2010 15:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já najezdil 2 000 km a každej karter byl jinej a jezdilo to docela pěkně  nevím jak je to možný když tady říiáte že by to nemělo moc dobře jezdit ale jelo to..  akorát to kloudně netěsnilo takže za půl roku bylo pod motorem cca 0,5 kolo od oleje
Datum: 22. ledna 2010 13:30
Datum: 22. ledna 2010 10:43
Jméno: standa
IP: uživatel8519
 stejne ty cisla bloků z kontroluj......... a skus to poradne seridit.....predstih 1.6,odtrh 4 desetiny,hl trysku 68,vedlejsi 35-38,bez filtru ........a skontroluj jestli se ti volně točí klika a prevodovka? Ja furt cejtim chybu v motoru,protoze me to delalo uplne to a samy...........
Datum: 22. ledna 2010 10:42
Jméno: Jawista
IP: uživatel7986
 cisla na bloku sem nenasel ten mustang je po dedovi a ted sem se snim bavil a motor nikdy nebyl puleny on se ho za tech 30let ani nedotkl nebyl tam vybrus ani menene krouzky go sem delal az ja a pred tim jezdil nadherne jezdil 70 po rovine jak nic motor mel najeto 3500km problemy sou az ted
Datum: 22. ledna 2010 10:38
Jméno: standa
IP: uživatel8519
 Jawista: Koukni na motor zespoda......sou tam na kazdy pulce bloku vyrazeny cisla.........pokud cicla nejsou stejný,kartery nejsou párový a proto ti to nejede.......
Datum: 22. ledna 2010 10:11
Jméno: Jawista
IP: uživatel8518
 na rovince to jede akorat na dvojku trojku to nevezme do otacek to jde pekne ale nema zadnou silu kopec ktery sem driv jezdil ve 2 na dvojku tak ted to nemuzu vyjet ani na jednicku a volnobech to nedrzi. a s filtrem to netahne v nizkych az ve vysokych na rovince musim pomahat pres spojku
Datum: 22. ledna 2010 9:34
Jméno: paja
IP: uživatel6484
 a a mužeš jako popsat "pruběh výkonu"? on se ten motor nevytáčí? nebo co dělá? mezi tryskou 68 a 72 jsem nepocítil rozdíl, ale když to jede líp bez sání tak to vypadá že máš moc bohatou směs, a jak to drží volnoběh?
Datum: 22. ledna 2010 8:21
Jméno: Jawista
IP: uživatel8114
 vse po go klika ckr, loziska nke, gufera nove vzduchac taky novy kartry sou v poradku sou stejne skusim dnes tu trysku a uvidim
Datum: 22. ledna 2010 4:36
Jméno: standa
IP: uživatel8515
Datum: 22. ledna 2010 0:01
 Je motor po GO? Vše seřízeno?
Datum: 21. ledna 2010 21:47
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 to je vělmi dovné! napiš stejskýmu
Datum: 21. ledna 2010 21:45
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,mám takový problém, rozmontoval sem celej spojkovej koš a když sem ho skládal zpět,tak sem narazil na problém, jestli na konci (jak je ten plech s těmi třemi pružinkami tak hned ta první) ta poslední lamela má být kovová nebo korková.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 21:44
 docela by se hodilo napsat o jakej stroj se jedna...
Datum: 21. ledna 2010 21:44
 má být plech (ten s pružinkama), korek, plech, korek a spojkovej koš.
Datum: 21. ledna 2010 20:36
Jméno: fikuss
IP: uživatel8427
 nesmi se dotykat kov kovu!! toby klouzalo takze tam musi bejt korek
Datum: 21. ledna 2010 20:35
 Jestli se jedna o nejakou větší jawu tak tam by melo byt 5 lamelů pokud si dobře vzpomínám a má to byt řazeno takto: Spojkový koš+lamel+mezilamel+lamel+mezilamel+lamel+mezilamel+lamel+mezilamel+lamel+talíř... Rozepsal jsem to takto protože nevim jestli tím kovovým lamelem máš na mysli talíř nebo mezilamel... Pokud je to jenom pincek tak to je to samé akorat tam jsou ty lamely dva
Datum: 21. ledna 2010 20:34
Jméno: dave
IP: uživatel8478
 zdar chlapi jen sen sem se chtel zeptat jestli nedko nemate papiry na cz 125-453 jestli jo tak napiste sms na cislo 733365599 zatim dik zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2010 12:30
 dám ti kontak na borce jestli chceš prodává je za 7000
Datum: 22. ledna 2010 12:30
Jméno: KaRyS
IP: uživatel8491
 Zdr draci  .Pls potřeboval bych poradit s výběrem laďáku na Mosquiťáka.Jestli mám koupit Hikone,Leo vince ...Nechci aby moc řval. Tady je odkaz na ty Hikony http://motodilyeshop.cz/?ls_dir_id=15 ,akorát newim jakej tam nejlíp sedne.Pls poraďte popřípadě napište jinýho výrobce a kde seženu.Dikes moc .zatim
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2010 20:10
 teď mě napadlo,narvy tm skelnou vatu  ,já sem to měl na svý "padesátce"
Datum: 22. ledna 2010 20:10
 ttj  ,to mě se líbí velkej řev,lidi pk maj z tebe respect
Datum: 22. ledna 2010 20:08
Jméno: KaRyS
IP: uživatel8491
 Ne ty lidi mi jsou u pr****  ,ale štve mě jak to řve prostě na můj vkus hodně
Datum: 22. ledna 2010 16:52
 jestly řešíš jen ten signál co rušíš tk si kup odrušenou faju
Datum: 22. ledna 2010 15:30
Jméno: KaRyS
IP: uživatel8491
 Mám tam sériovej jenže je vykuchanej a řve.A když jedu přes vesnici tak lidem kazim signál na Settopboxu
Datum: 22. ledna 2010 14:11
Jméno: standa
IP: uživatel8515
 asi by byl nejvodnejsi primo pro tvuj typ motorky......nemá vyznam na moskito patlat vyfuk ze simsona,jehoz motor ma uplne jinou charakteristiku....precejenom je este takovej tezkopádnej starsi konstrukce,komár je komár......a hikone ti rozhodne nedoporucuju.....ten bez uprav nemá význam....prco chces davat pryc seriovej vyfuk?? Ty máš nejaký výkonový kit a origo výfuk ti ho brzdí?? Origo motor vzdy jede nejlip s origo vyfukem.....
Datum: 21. ledna 2010 22:58
Jméno: Mates
IP: uživatel4990
 Vape vs pionýr krátký test
Zdravím všechny co zvažují výměnu původního zapalovaní jawy 50 za Vape.
Předem popíši co všechno se změní :
Plus číslo jedna jsem našel při prvním startu,ano napoprvé po přeplavení karburátoru, dokonce ani není třeba vyvinout velkou rychlost startpáky.
Plus číslo dva najdete při jízdě večer, světla opravdu svítí a otáčky motoru mají opravdu jen malý vliv, na kolísání svítivosti.
Plus číslo tři - Vape má optimálně nastavený předstih,tím je až neuvěřitelný, že motor táhne odspodu stejně dobře jako v otáčkách a má neuvěřitelně pravidelný chod. neplatí tady laborování jako u kladívek, kdy je člověk rád, že to jede nějak.
Údržba prakticky nulová,od chvilky co namontujete Vape už se pod víko není třeba dívat.
Montáž je naprosto jednoduchá ,ale skrývá se v ní jedna jediná záludnost. U většiny motorů je takzvaně provalená přepážka mezi řetězovým kolem a prostorem zapalování, pak jde velice špatně namontovat držák statoru,takže se musí karter mírně přibrousit.
Pro správný předstih je důležité najít horní úvrať motoru a pak otočit statorem,aby se jeho ryska kryla s ryskou na rotoru,utáhnout šrouby statoru a to je vše.
Po montáži je dobré použít silikon nebo těsnění pod víko a víčko zapalování, tím se zabrání vniknutí nečistot k rotoru.Taky doporučuji překontrolovat přechod přepážky karterů a přepážky na víku aby nevnikaly nečistoty od řetězu do prostoru zapalování.
U schématu zapojení jsem nenašel žádný problém a vše je řešeno naprosto jednoduše, Vape vyrábí tolik proudu kolik pionýr potřebuje,není tedy potřeba žádný regulátor , všechny dráty jdou přímo ze statoru,takže stačí jen opatřit konektory dva dráty pro světla , zbytek se jen zapojí k indukční cívce a jeden drát od cívky na přepínač předního světla jako chcípák.
Patřím k lidem, kteří donedávna Vape odmítali,ale tento test pro mne naprosto změnil na něj.Jestli chcete mít opravdu pokoj od nekvalitních kondenzátorů,kladívek,indukčních cívek a věčného ladění předstihu tak můžu Vape jedině doporučit.
Test proběhl za nepříznivých podmínek teploty pod nulou na vzdálenost 120km,po celou dobu se startovalo na první šlápnutí,tedy krom případů,když sem zapoměl zařazenej kvalt, nebo ze zvyku ,když sem si při startování zmáčknul spojku A motor začal jednou cukat, ale v případě že máte Vape můžete si být jisti, že vám dochází benzín , nebo se svíčka hlásí o výměnu.
Další test bude stejné zapalování v mopedu Jawetta ale již bude delší ale za méně extrémních podmínek.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 18:09
Jméno: FK
IP: uživatel1115
 Steve: Nikde jsem nenapsal že mám averzi vůči řízenému předstihu. Evidentně neznáš sovislost mezi předstihem, otáčkama a kompresním poměrem,
proto se (dost hloupě) vymlouváš na J500 OHC. Pokusím se Ti vysvětlit, tak jednoduše jak jen to půjde, jakým způsobem fichtlácké vape pracuje.
Najdi si výkres - schéma zapojení tohoto vape. Ze statoru (to je ta pevná část, která se přišroubuje na karter) vedou 2 (SLOVY DVA) dráty do cívky. To znamená,
že cívka (ze které vede VN kabel na svíčku) je propojena s motorem pomocí dvou drátů. Jeden z těchto drátů (žluto-zelený) je nakonci opatřen očkem - je to kostra, která se připevňuje pod šroubek uchycení cívky. Druhý drát (černý) má zásadní vliv pro celé zapalko. Když se rotor otáčí, tak ve statoru vzniká napětí, které se po
tomto černém drátu posílá do cívky. A nyní bude to důležité. Když napětí překročí určitou hodnotu, tak cívka dá jiskru!!! A to je ten problém. Není tam žádný
snímač otáček (jako je např. v simsonu nebo v babetě -vůbec nic takového zde není)! Bod zážehu je dán pouze hodnotou napětí ! Jak je napsáno ve
schématu: Napájení a Impulz. Napájení a impulz jde současně po jednom drátu -tyto signály nejsou odděleny, a vlastně to ani nejsou signály, ale pouze
jeden signál, který narůstá, a když naroste nad určitou hodnotu tak cívka pleskne jiskru ! Tento systém vykazuje menší přesnost ve srovnání se zapalky
které mají snímač. A nyní k tomu, cos nazval řízením předstihu. Uvnitř statoru je světelné vinutí (určeno pro napájení žárovek). Při otáčení rotoru vzniká ve
světelném vinutí magnetické pole. A toto pole ovlivňuje signál do ČERNÉHO drátu ! A tím dochází ke změně předstihu, něco jako rušení (indukuje se tam něco
co by tam nemělo být). Jde o negativní vlastnost !!! (protože zapalko nemá snímací cívku, a nabíjení i impulz jdou současně JEDNÍM drátem). Výsledek je pouze
ten, že ty hloupě koukáš na úžasnej graf křivky předstihu. A pokud bys tomu trochu rozuměl, nebo se podíval na hodnoty předstihu podrobněji, zjistil bys, že
při 10 000 otáčkách je změna předstihu o dva (slovy DVA) stupně, oproti volnoběhu! Změna o 2 stupně, to není řízená regulace, to je výsměch.
S tvým názorem, že to blbě nevymysleli, NESOUHLASÍM !
Datum: 12. února 2010 18:09
 navic si myslim ze tovarna Vape ma i sve mozkove kapacity kteri to nevymysleli "jen tak", a jelikoz zkusenosti maji na rozdavani v tomto oboru tak muj nazor zni ze to blbe nevymysleli...asi si nebudou zamesnavat ty, ktery tomu nerozumnej ci vymyslet zbozi, ktere pak bude sunt, to by si asi rychle odvratili klientelu k sobe zady...
Datum: 11. února 2010 23:06
 FK - na masine jsem ho nemel takze krom grafu nemuzu objektivne rict do jake miry toto Vape efektivne ridi predstih...pokud s tim mas zkusenosti, dobra, vis vic ovsem chtel bych vysvetleni proc to u tohoto zapalka je nevyhodne a proc mas averzi vuci rizenemu predstihu? a proc to tedy mely uz mely pultony OHC (odstredivy regulator predstihu tusim ze se tomu nadavalo, proc rizeni predstihu v zavislosti na otackach pouzivaji pak secky masiny az do ted)? pravda ty skokove rizene nebyly nijak zvlast dokonale ale byl to krok kupredu, dnes uz je technologie jinde a plynule rizeni je samozrejmosti...muzu jedine tipovat z tveho podani ze ta krivka ma tedy blbej prubeh...
Datum: 11. února 2010 22:59
Jméno: FK
IP: uživatel1115
 Steve: Napsat, že to má řízenej předstih, a ještě to považovat za plus, to dokáže jen ten kdo o tomto zapalku nemá ani páru. Kdybys věděl jakým
způsobem je předstih (u fichtláckýho Vape) řízen, tak bys to nikdy řízením předstihu nenazval. Evidentně to nevíš, což takhle si to zjistit. Velmi lituji těch,
jejichž vědomosti jsou na tvé urovni, a uvěří tomu cos napsal !
Datum: 11. února 2010 22:01
 jen podotknu k tema udrzba a zastaralost - jak se o kone staras, tak te budou vozit a veteran je pro potechu oka a ducha (tim bych chtel vyvratit mylku ze je to levny stroj na vyblbnuti a upravy protoze je zastaralej atd! nezaslouzi si to), timpadem se do nej (uz jen) investuje a mel by se opecovavat (stejne jako se starymi lidmi)...Vape je pomerne paradni vec co se tyce "vetsich masin" nez je fik, tam ma opodstatneni nebot rozdil mezi nejvykonejsim zapalovanim z panelky 592 ktere ma 75W a elektrarnou od Vape je velkej, k tomu odpada problem s dobijenim ktery je jeden nejcastejsich diky tomu mechanickemu rele...tam to ucel splni 100 %tne, gdo pak s masinou nalita tisice km za sezonu to pak muze jen chvalit ze si na to za dobu provozu ani nevzpomnel...u pio bych to videl tak, ze je to sice bezkontakt, ma to rizenej predstih a relativni klidny chod motoru je taky nekde jinde, dalsi plus je vaha a renome tydlec znacky ovsem cena je vysoka i pro normalniho vydelecneho smrtelnika a tech 22,5 W co da nejvic oproti klasickemu posledni seriove vyrabene generace magneta pro pio (dejme tomu ze to tech 30W ma, podle magneticke sily rotoru, od roku 75 uz secky) je velkej minus...
Datum: 11. února 2010 21:22
 když někdo sere na udržbu,kladívko vytáhne z nějakého starého rozdělovače a svíčku z tatovy 120 tak se nemůže divit že má pořád problém.ujel jsem za minulý rok asi 6000 km na 555 a 1 jsem kontroloval odtrh(mimo udržbu).a vape to nevytrne.ještě dost lidí jezdí na všechno a mažou vším.
Datum: 23. ledna 2010 8:50
 TO Mates : co si mám myslet o člověku, který šteluje předstih podle krytí rysek ... ale třeba ti to někdo vysvětlí, mě to neba. Pokud jsou tvé vědomosti
úměrné tomu cos napsal (rysky), tak se vůbec nedivím že toto vape jedině doporučuješ. Smutné.
Datum: 22. ledna 2010 18:13
Jméno: ondr
IP: uživatel7534
 Zdarec já mam názor na VAPE takový že to může být celkem dobrá věc i bych věřil dobré funkci ale tyto motorky už mají svoji historii a nepatří k ním VAPE ale klasické věci které patřili k jejich době a jinak na mojí kejvačce mam ještě plastovou indukční cívku a chodí pořád dobře
Datum: 22. ledna 2010 17:47
 já ybch si to také koupil ale je to drahé. Ale zatím jsem spokojený. Když mám nově vyčištěné zapalko tak nejsem zvyklí že když kopnu trochu tak se to hned vrátí a zvlášť když to udělám rukou  ale vape bych chtěl. Pěkný sloh....
Datum: 22. ledna 2010 12:13
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 No Matesi... asi tak, většina zdejší fichtlí populace má stroje jejichž stav i cena je zlomkem ceny vape. A co si budem povídat zdejší fluktuace návštěvníků je příčinou toho kdo na fichtlu jezdí, tak jen proto že jednak nemá dostatečný věk na silnější stroj a druhak to ruku v ruce jde se slabou kupní sílou že prostě na jinou motorku nemají. Takovejch matadorů, jako jsem já a Standa že i hluboko přes třicítku jezdíme na takových strojích jen pro zábavu je tu velmi málo. Takže co si budem povídat cílová skupina která má peníze na Vape jsou spíš (vaši) naši rodiče, kteří si z nostalgie fichtla pořídí (hlavně ale pařízky, jawety a stadíky). Jenže Ti se na to taky můžou vykašlat, protože na to naše poprdlávání na ryby, nákupy a cesty do hospody je to ztracená investice také, kor když originál při troše údržby je spolehlivý až až. Druhá věc z mého pohledu je že ti sice svítí žárovka jak sviňa, ale zapoměl jsi napsat že se jedná o 15W žárovku, což je proti 25W žárovce poslední verze originál zapalka dost podstatnej rozdíl a v podstatě se jedná stejně o bludičku. Chápu že pro spousty lidí je úprava, jakou mám já, kamarád, Wiku, nebo Standa, není dostupná technologicky každému, ale s mojí halogenkou 35W a možností mít vepředu 40/45W halogenku (po úpravě má alternátor 60W) je takové Vape jen smutné nedochůdče. A k tomu za cenu několikanásobku naší úpravy. A k možnosti 60W Vape... viděl jsem tohle ,,malé,, vape a musím říct že technologicky by muselo Vape jít úplně jinou cestou, protože rotor tak malé velikosti prostě 60W nedá ikdyby čert na koze jel. Rotor by musel být z vnějšku vinutí (jako to má dospělé vape), aby se zvětšila úhlová rychlost pohybu magnetů vůči snímacímu vinutí. Jenže firma Vape by tímpádem musela vyvinout nový věnec rotoru (stávající má 105mm a je tudíž veliký), nové magnety a podle mě oni sami tuší že segment pro který by takový výrobek měl být určen je velmi slabý, alespoň zatím, tak by to byl vývoj do prázdna. Prodejní čísla malého vape je v tom akorát utvrdí. Podle mě tedy vape 60W je záležitost která je velmi nejistá, nejméně v krátkodobém časovém horizontu. A co se týká narážky na veškerou tu nespolehlivou elektrovýzbroj... špatná pověst fichtlů pramení zejména z neochoty majitelů přiznat si že stroje dnes již 30 a mnoho let starší potřebují investici do oprav. Mě prostě nepřekvapí že indukční cívka věku vašich rodičů prostě někoho někde nechá mezi poli daleko od domova. Věř že tvoje Vape si o tak dlouhé době funkčnosti může jen nechat zdát
Datum: 22. ledna 2010 8:06
Jméno: standa
IP: uživatel8515
Datum: 21. ledna 2010 23:09
 Měl bych dotaz Vape co tady prodává sesa je jen 20W? novější mustangy mají 30W zapalka 25W žárovku v předu a 5W v zadu=30W. Kdysik dávno jsem slyšel že pry se budou prodávat i zapalka 50-60W což by byla špica hlavně v noci.
Datum: 21. ledna 2010 22:14
 k tomu len to ze Vape je made in Cesko a exportujú zapalovane do celej svete!! a ja z kazdej strany som pocul o Vape len dobré
Datum: 21. ledna 2010 21:50
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 souhlas s matesem
Datum: 21. ledna 2010 21:50
 pokud je origo v dobrem stavu dobře nastavene tak je taky dobre ja osobne nemam velke problemy ale kdybych mel prachy taky bych si ho koupil
Datum: 21. ledna 2010 20:41
Jméno: fikuss
IP: uživatel8427
 sice je to dobra vec,ale name moc draha a docela zbytecna me by stacil ten prectich jak se steluje to je suprovi ostatni veci jsou temer stejny pokud to zapalovani je 30W me s origo zapalovanim 30W pionyr sviti nadherne a chytaj me oba pionyri na prvni nekdy na druhy slapnuti takze to startovani je nastejno. Radeji zustanu u origo tomu vic verim to vape nevim kdo vyraby v jaky kvalite. A co se tyce stelovani neni tak hrozny staci obcas namazat filc kvalitnim olejem a to je asi vse co jsem zatim u miho pionyra udelal za 4000 km prectich porad stejnej ale asi ho na jare zmencim to co jsem nastavil se mi moc neliby
Datum: 21. ledna 2010 20:28
 Shreku Vape je to zapalování co tu prodává Sesa
Datum: 21. ledna 2010 19:13
 Kde se dá to Vape koupit? Je to stejné jako bezkontaktní zapalování co tu má Sesa?
Datum: 21. ledna 2010 19:03
 dobrej sloh,jinak k tomu zapalku,budu ho teda kupovat ale až v létě až budou prachy
Datum: 21. ledna 2010 18:35
Jméno: Michal
IP: uživatel650
 Čáu draci,potřebuju poradit:co všechno obnáší přepis?,Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2010 12:15
 přesně jak to říká marek akorát já jsem potom nemusel znovu chodit na STk a ověřit si to
Datum: 22. ledna 2010 12:15
 asi mohl...  , jestli je to s nim dohodnute tak neni duvod plnou moc nezfalsovat
Datum: 22. ledna 2010 0:06
 Měl bych taky dotaz mám sehnaný papíry a ty jsou na mrtvého majitele a jeho syn se jmenuje stejně jak on a nemohl by plnou moc napsat on
Datum: 21. ledna 2010 20:57
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Takže přepis: musíš mít STK, pak živoucího majitele, ten ti dá plnou moc nebo půjde s tebou na úřad. Techničák se přepíše na tvoji osobu, pak musíš odlásit staré pojištění a požádat si o nové, nebo přepsat staré pojištění na sebe. Pak musíš znovu na STK s papírem, že čísla z TP souhlasí se štítkem. Pak jdeš znovu s původním majitelem na úřad a přepis se dokončí. Myslím, že takhle to je.
Datum: 21. ledna 2010 19:28
 zdar kde se žadí jednička tady u té čzty?uplně dolů nebo nahoru?a má silnější motor neš 477?nebo motory 487 a 477 stou stejný?nebo jestli nejsou stejný tak jekej je mezi něma rozdil?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 18:28
 u teto cezety 487 je jednicka dolu, vykon je stejny jako u 477,motory jsou ale rozdilne...Jiná klikovka,jiné zápalko, jiná kulisa řazení, jiný způsob mazání klikových ložisek, jiný domek gufera pod zapalkem, 477 měla často oilmaster, 477 nemela kontrolku neutralu...prvni 477 meli pistni cep na futru,potom na jehlach,mozna jsem na neco zapomel
Datum: 21. ledna 2010 18:28
Datum: 21. ledna 2010 18:21
 Ahoj draci!Jak mám správně zajet výbrus?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 20:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak aspon 500 km to řed 1:25 nějakým lepším olejem a netahej to moc do otáček a nesnaž se všechny kopce vyjet na 3 prostě jezdi opatrně po těch 500 km řed tak 1 :35 ještě aspon 300km a pak už bych jezdil asi klasiku 1:40 nebo 1:45
Datum: 21. ledna 2010 20:47
 tak aby byl zajetý
Datum: 21. ledna 2010 20:41
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 20:14
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
Datum: 21. ledna 2010 20:14
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No podle mě se motocikl píše s tvrdým Y motocykl.
Datum: 21. ledna 2010 18:07
Jméno: Cooke
IP: uživatel6644
 Ahoj, toto není inzerce, jen bych se chtěl zeptat, kde by jsem mohl sehnat originál chorm. ráfky na Jawu 175/356.Hledal jsem různě po internetu, ale nic jsem nenašel.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 17:33
Jméno: standa
IP: uživatel8515
 tam patrej snad 1.6x 16 nebo jako na fichtla 1.5x16 ......myslim ze je ma sesa a nebo na montyjawa.cz
Datum: 21. ledna 2010 17:33
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,dnes mi přišel nový výbrus s novým pístem a čepem atd...Všiml sem si, že nový píst má menší drážky na kroužky a pístní kroužky sou o něco tenčí.Původní kroužky byly tlusčí,tak nevím jestli to nějak neovlivní jízdu.Poraďte pls.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 23:12
Jméno: standa
IP: uživatel8515
 melete tu páty pres deváty........sirka a vyska krouzku je neco jinyho! 2.5mm siroky krouzky má mašina a ne fichtl.....ten ma origo krouzky siroky 2mm.....výška krouzku je rozdílná podle vyrobce,ale ty slabý maj ani ne milimetr......ty kvalitní jsou masivní
Datum: 21. ledna 2010 23:12
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 ale sesa tu má i ty tenký 2mm, origo je 2,5mm
Datum: 21. ledna 2010 20:13
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 A co tedy dělat, když dám motor na výbrus a dají mi tyhle šmejdy? Koupit si tady od Sesy píst vč. pístních kroužků? Takže když kroužky budou uzčí než orig kroužky vyměnit vč. pístu?
Datum: 21. ledna 2010 17:59
Datum: 21. ledna 2010 17:42
Jméno: standa
IP: uživatel8515
 trosku bych se do toho vlozil.....jedná se o nejakou levnou indnickou nebo čínskou pistni sadu......ty kruhy pujdou hrozne rychle do prdele a nekomu se dokonce stalo,ze mu tyhle krouzky praskly.....krouzek ma bejt poradnej,silnej,jako origo.....sesa je tu má
Datum: 21. ledna 2010 17:36
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já bych to neviděl tak černě. Spíš ti to pojede lépe (tenčí kroužky), ale budeš je muset za kratší čas vyměnit. Alespoň myslím.
Datum: 21. ledna 2010 17:03
 Zdravím,nevíte někdo nahodou od kolikateho roku se zacal delat na Jawe 550 ten uchyt za zadnim sedadlem? Dekuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 19:22
 Tak jestli máš konec roku 1957, tak je to možný, tam byl takovej bordel, že ani nevěděli co a kolik vyrobili.
Datum: 21. ledna 2010 19:22
 Nesouhlasím mám jawu 550 s vyklápěcí sedačkou dopředu se starýma řidítkama a s úchytem a je z roku 1957 a z roku 1958 mám už jawu 555
Datum: 21. ledna 2010 18:24
 1958, stejně jako rovná řidítka, sedlo vyklápěcí dopředu a pravostraná karburace.
Datum: 21. ledna 2010 16:37
Jméno: KArel
IP: uživatel8514
 Zdar draci, měl bych dotaz-existuje na pionýra sekundární kolečko se 7 zuby?popřípadě mi napiště kde bych ho mohl objednat.Díky za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 18:30
 myslim ze u 9 zubu(mozna i 10 zubu) byly problemy s tim,ze retez drel o gufero a tim ho solidne likvidoval...
Datum: 21. ledna 2010 18:30
Datum: 21. ledna 2010 18:27
Jméno: honza73
IP: uživatel7949
 taky sem slyšel něco o sekundárku 9 zub ale fakt nevim jak to tan pridědal
Datum: 21. ledna 2010 17:05
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 na motoinzerci prodával někdo sekundáro 9zub ale nevim jak to vyřešil s maticí
Datum: 21. ledna 2010 16:41
Jméno: standa
IP: uživatel8515
 nejmensi sekundar je 10z a uz tam musi byt specialni matice......pokud si to pletes s primarem tak tam se pod 9 zubů nedostanes
Datum: 21. ledna 2010 16:39
 neexistuje
Datum: 21. ledna 2010 16:21
|



|