Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: benda
IP: uživatel1811
 zdar hoši tak jsem u tý jawa 90 posunul to šoupátko o jeden zoubek a úpořád to fluše benzín zpátky ven tak já už nevim co s tim pomoc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 21:51
 čau delá to každá motorka ale moje to delala šíleně moc vyřešil sem to tím že sem dal předstich 3,5 od té doby to tak dělám u každé motorky
Datum: 19. ledna 2010 21:51
Jméno: honza
IP: uživatel8499
 ahoj taky jsem měl 90tku to vubec neřeš taky mi plivala benzín to je uplně normální to dělá každá motorka ale některá ne tolik, je to tima vibracema a zpětným tlakem
Datum: 19. ledna 2010 21:46
Jméno: Kofola
IP: uživatel8469
 zduř mám dotaz nevíte někdo jestli by nešlo dát na moji čz 175/450 dát 19 kolo z javy která má jiné rozměry bubnu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 18:33
Jméno: Kofola
IP: uživatel8469
 jj ale nic velkého jen hodím říditka s hrazdou do předu 19 normal dozadu 18 drapák znova přestříkam na černo a u známe si nechám udělat linky takže spíš renovuju než přestavuju
ale dochází mi love bude to na dlouho  každopádně dík za tvoji skušenost a názor vyzkouším to z té jawy
Datum: 20. ledna 2010 18:33
 cau,mam uplne tu samou cizu jako ty a vepredu mam taky 19 kolo,akorat sem sehnal se stejnym bubnem jako puvodni 16..ja si myslim ze tam nacpes kazdy kolo,jenom budes muset treba neco upravit..ale urcite to pude.. taky prestavujes ?
Datum: 20. ledna 2010 14:33
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 21:18
 no pokud má na novým nepužitým už odloupnutej chrom, tak to určitě žádná sláva nebude. Patrně Turecko...
Datum: 19. ledna 2010 21:18
 Zdar , vim že to sem moc nepatří ale je to o motorkách tak to napíšu . CO si mysolíte o srovnání moderní 2T a moderní 4T co se týče životnosti a náklady na jízdu ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 21:28
 Mám DT, a nestěžuju si, akorád spotřeba 2T..Ikdyž ne každej 2T žere, každej píše něco jinýho..Každopádně se vracim na dojíždění po městě k pionýrovi  , jinak jezdim DT 125r v plnym terénim nasazení, a i dost na silnici, a opravdu si nestěžuju.. Ale do budoucna EC 300
Datum: 20. ledna 2010 21:28
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak v tvem případě bych šel určitě do nějakýho 4t endura něco jako XT, nebo potom právě do DT...
Datum: 20. ledna 2010 20:51
 já bych na tom jezdil do školy ale nevím do jaké a sem tam bych to vytáhl do lehčího terénu tam kde teď jezdím bez problému na fichtlu
Datum: 20. ledna 2010 17:08
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 moje volba pro exc mluví za vše... moje podmínka byla 2t, vodník s trochou výkonu(ne DT), což exc má cca 38hp.... jinak je to čistě na tobě a hlavně na kubatuře a typu motorky. Předpokládám že se bavíme o dvácách, ale vubec si nenapsal co po tý motorce požaduješ. Chceš na ní skákat dvojáky, nebo denodeně dojíždět 50km do školy? Chceš s tim jezdit po polích, nebo only silnice?... to všechno hraje v tvojí volbě roli....
Datum: 19. ledna 2010 21:41
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Shreku , podle toho kde a jak chceš jezdit.
Datum: 19. ledna 2010 21:37
 co by jste vzali?125ccm, 4T, vzduchem chlazené,7.6kW nebo 125ccm, 2T, vodou chlazené
,11kW?
Datum: 19. ledna 2010 21:28
 bohužel, 4T má delší životnost, nižší spotřebu a kutlivovanější projev. Oproti 2T je však složitější a výrobně nákladnější, dvoutakt má díky své konstrukci ostřejší
projev - líp jde do otáček a pokud se nebavíme o motocyklových speciálech má 2T i vyšší přípustné max. otáčky. Dvoutakty podle mého mají dnes již bohužel smysl pouze
v malých kubaturách a do budoucna se obávám toho, že budou k vidění už jen v motorových pilách a křovinořezech, je to škoda -potenciál 2T motoru je velký.
Datum: 19. ledna 2010 21:14
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Já myslim,že na civilní ježdění je lepší 4T menší spotřeba,plynulejší jízda ,ale na závody,cross,atd. je lepší 2T (je to jen muj názor,nevim jestli je to správně  )
Datum: 19. ledna 2010 21:09
 Můj názor je ten že 2T potřebuje go motoru častěji takže je dražší pukud se nic nerosype ale pokud se něco rozsipe u 4T tak to musí být slušná pálka
Datum: 19. ledna 2010 21:01
 dobry den chci se zeptat jestli nejak de promeřit tzv zapalovaci pol mam multimetr a přemyšlel sem ža by to šlo zmeřit odporem nevite kolik bych mel tak nameřit nebo nejakej jinej zpusob jak zistit že je ok dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 18:28
Jméno: standa
IP: uživatel4524
 Já poly propípávám abych zjistil jestli nejsou přfláklý.......pak merim odpor....podezrele nizkej odpor je vzdy ukazatelem na mezizavitovej skrat.....rekneme 1 Ohm je divný na ten počet závitů
Datum: 20. ledna 2010 18:28
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 http://www.youtube.com/watch?v=-VfUTK7UB8s
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 19:22
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 jsem z Vysokého Pole na Zlínsku
Datum: 20. ledna 2010 19:22
 my mame u nas takovou jenom lesni cestu..standa by mozna vedel  da se jet do lesa ze kteryho se da jet do ruznejch vesnic a mest..trebichovice,svinarov,libusin..uz se tesim az budu mit prestavenou cezetu,to budou projizdky  v tom lese je to fakt dlouhy,kopecky,roviny,zatacky.....
Datum: 19. ledna 2010 21:26
 jo takovýhle cestičky máme u nás ve vesnici taky,každej den sme s naší partou vyráželi na 30 kilometrové projíždkky lesní ciklosteskou,bo p normal silnicích
Datum: 19. ledna 2010 21:08
 jj cesty sou fakt krasny  to musi bejt suprovy na odreagovani  jen tak se projet
Datum: 19. ledna 2010 20:59
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Máte tam moc pěkný cesty,,odkud si?
Datum: 19. ledna 2010 20:56
Jméno: a.dd
IP: uživatel6692
 zdar,nemate tady nekdo nebo nevite o motokrosových stupackách,neaké použité za rozumnou cenu,diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 20:28
 zdar ogaři,chtěl bych se zeptat jestli někdo nemáte nějakou fotku jawy 20 v orginálu,pokud ano tak sem hodtě odkaz pls a nebo mě kontaktujte na email roco.rocheli@seznam.cz díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 20:18
 hele poradte pls ve čtvrtek mi přijde 9.zub primáro
o kolik článku musím zkratit řetěz ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 20:06
 o jeden
Datum: 19. ledna 2010 20:06
Jméno: Bart00
IP: uživatel2971
 To Dobešová,můžu si vyptat E-mail na neco bych se rad zeptal.Dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 19:07
Jméno: a.dd
IP: uživatel6692
 uz sem to seem psal ae chci se zeptat jestli nevite kde sehnat drapaky za rozumnou cenu na barumpneu.cz sem se uz dival ae jestli nevite este onecem chtel bych dve jednu 2.50 a druhou 2.75.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 20:38
 Mrkni se na Mitas.....mám je a jsou Luxusní
Datum: 19. ledna 2010 20:38
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdar, jde dát ráfek z 207 na 210? šlo by vyměnit rozetu? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 20:06
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já prodávám ráfek na 207 a jeden chlápek co ho chce koupit má 210, a tak se ptám...
Datum: 19. ledna 2010 20:06
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 Kola takto nevím, ale rozeta vyměnit de, sice ti to pojede rychlejš, ale budeš si kurv*t motor a hlavně ůplně bomba pomalý rozjedzdy
Datum: 19. ledna 2010 19:14
 Čau .Mám velký problém.O víkendu sem se byl projet a vypadávala mě trojka u pincka.Mám 21 všechno origoš vidlička rovná nedávno sem dával do kupy motor co stím?Když ho vezmu nahoře jak tam je ta řadíčka tak tam má docela vůli a hýbe se to i v těch zoubkách takový zobáček nahoru a dolů .Poradte prosím každou radu a třeba co ste udělali nebo co vyměnit v tom automatu.Děkuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 12:34
Jméno: Standa
IP: uživatel8503
 vůle ve futrech předlohy,ohlodaný trojkový kolecko,mozna í suvný kolecko co do nej zapada........
Datum: 20. ledna 2010 12:34
 to vypadávání rychlosti může klidně dělat jen povolený šroub řadícího automatu
Datum: 19. ledna 2010 20:29
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Problém může být v automatu- ohlodané zuby, vydudané kolečko s nábojem, dál napnutý sek. řetěz a to´t vše.
Datum: 19. ledna 2010 20:09
 Čau nevíte někdo kde seženu 16 drapák ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 20:35
 no a tady ho má sesa za 583. Stačí asi třikrát kliknout, asi moc složitý...
Datum: 19. ledna 2010 20:35
 kdyby ti stačil jetej tak bych ti mohl prodat 2 maj tak 70% vzorku tak při zajmu napiš na email
Datum: 19. ledna 2010 19:25
Jméno: fida
IP: uživatel3755
 www.motokramek.cz
Datum: 19. ledna 2010 18:45
 na barumpneu.cz uplně nová stojí něco kolem 650 kč
Datum: 19. ledna 2010 18:38
 na barumpneu.cz uplně nová stojí něco kolem 650 kč
Datum: 19. ledna 2010 18:38
 zdar vim že to sem nepatří ale je dobrá Yamaha TT600 ????dík a sory že to sem nepatří
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 21:36
 Na rekreační polítá po lese supr, navíc SPZ..Ale já bych šel do WR 450..TT je spíš na takovéto houbaření
Datum: 20. ledna 2010 21:36
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 je to pěkná mašinka,do terenu bude dobrá  ,ale spíše bych se staral o dostupnost dílů
Datum: 19. ledna 2010 20:48
 na polňačku bez papírů
Datum: 19. ledna 2010 18:18
 Nazdar neviete jak je umiestneny brzdovy spinac na pioniery.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 17:53
 Tam není nikde.
Datum: 19. ledna 2010 17:53
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 čau hale mám takovej blbej dotaz, víte jak sou kabely prostě třeba na světla klakson atak, tak je potřebuju schovat do taký tý černý bužírky, aby prostě jen tak neviseli na kostře, nevíte jak se tomu přesně říká a kde to koupím, dík čau a sory
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 18:35
 *Bužírka
Datum: 19. ledna 2010 18:35
 JJ říka se tomu bužíraka a jsou dva druhy klasické a smrštovačky a také různé průměry a barvy
Datum: 19. ledna 2010 18:34
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 děk !
Datum: 19. ledna 2010 18:02
 Říká se tomu černá bužírka a koupíš v obchodě s dráty. Odlišná barva by neměla mít vliv na funkci této bužírky....
Datum: 19. ledna 2010 17:22
 Co obnáší přihlášení na veteránský papíry? Kolik na ně budu muset vypláznout peněz, budu na tom moct normálně do provozu, platit každoročně nějaký poplatek nebo jezdit na STK? A co musím splňovat ta motorka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 20:45
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 Hlavne ty motorky nesmi byt vedeny třeba na mrtvyho majtele nebo tak nejak. Proste VUBEC nesmej bejt v normalni evidenci
Datum: 20. ledna 2010 20:45
Jméno: Ondra
IP: uživatel7534
Datum: 19. ledna 2010 22:09
Jméno: Standa
IP: uživatel8494
 mluvil sem tu o tom uz dostkrát....originalni stav motorky, klubová+krajská testace+vystavení dokladů a značek 3500,-,kazdy rok krajská testace(STK),v beznem provozu by se na tom jezdit nemelo,ale nikdo to nekontroluje........blizsi info najdes,kdyz prolistujes dikusi na i-veteran.cz
Datum: 19. ledna 2010 16:52
 Týká se to péráka, jawy 175, pařeza, čezety 150, Tatrana.....
Datum: 19. ledna 2010 16:33
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,máte někdo zkušenost s novým relátkem,co tady prodává sesa?mě právě nedobíjí motorka a tak právě nevím,jestli to má cenu koupit toto nové relátko http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1298.html
a nevižaduje si to nějaké jiné zásady než u původního dobíjení?a je lepší než původní.Moc díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 16:26
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 18:23
 to je fakt pekne bych řekl že to by mohlo mit i věči hodnotu fakt nadherna prace
Datum: 19. ledna 2010 18:23
Jméno: Michal
IP: uživatel650
 Ahoj,sice nemám o ní zájem,ale musím říct,fakt povedená práce..
Datum: 19. ledna 2010 17:22
|



|