Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 mam problem kdyz jezdim 10minut tak jespojka normalni ale po tech 10minutach kdyz dam spojku tak porad zabira a chcipne mi to aji kdyz dam plny plyn tak se to nerozjede a kyz to necham vychladnou tak to je zase normalni?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 16:57
 me to taky delalo a jen sem vymenil olej a bylo to ok
Datum: 02. ledna 2010 16:57
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 a kromě toho všeho se dělá i na fika. Jsou tvrdší než normální korky, déle vydrží, a nenabotnají jako klasický korek (tvůj případ) a jsou cca o 10 kč na lamelu dražší. Takže pokud chceš spojku si kup ferodo. Sesa ji tu prodává!
Datum: 01. ledna 2010 17:55
 ferodo je firma,které dělá lamely do spojky, brzdové obložení a možná ještě něco. Seřiď si pořádně spojku a nebo zkus jiný olej
Datum: 01. ledna 2010 17:28
 co je to ferodo?
Datum: 01. ledna 2010 17:26
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Taky mi to dělalo ... sku*vené korky... ferodo to vyřešilo
Datum: 01. ledna 2010 17:08
Jméno: johny
IP: uživatel2090
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 16:49
 caw tak je zima a nuda a tak me napadlo, jestli by se dala predelat 4Q jawa, nebo zetka na 5Q . setkal ste se stim uz nekdo, nebo to dokonce zkousel ? docela by me to zajimalo a celkem me to laka
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 21:18
Jméno: fanys
IP: uživatel8393
 hele asi by to slo.. tady jeden frajer udelal 4Q fekala a jezdi mu to.
Datum: 03. ledna 2010 21:18
 5Q na jawe jsou, vzpomenme treba jawu 90, mosquito, jawu 593 (vynikajici dvepade) a jine...jinak uz se to nekomu povedlo, dokonce se dava 5Q i do zavodnich chrchlu (prevodovka z jiz zminovane jawy 90, byl jsem svedkem montaze) ale bez poradnyho nacini, vedomosti a zrucnosti, vule a v neposledni rade i penez na to muzem zapomenout, je to obrovska prace a makacka na bednu jak co a jak...je jen par ldii v republice co to umi a ti nekeknou svy know how natoz aby to dali z ruky...
Datum: 01. ledna 2010 21:18
Jméno: Petr
IP: uživatel8366
 Zdravím a mám dotaz na JAWA 250 - 559 r.v.63. Mám regulátor ( relé 6V/75W) umístěný na nějakém držáku pod nádrží, který sloužil hlavně asi k uchycení motorových plechů. Plechy už nemám a nikdy jsem to na tomto místě přichycený neviděl. Poradíte kde je origo umístěn ten regulátor? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 23:58
Jméno: marek
IP: uživatel9583
 zdravim,..a jak je možný,že mám panelku 592 s blinkrama,po jedné prodavačce,a mám tam dynamo 50 W ,..nezdá se mi,že by si to sama měnila,určitě byly typy i s 50 w dynamem,že?
Datum: 07. srpna 2010 23:58
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 To je náhrada za origo regulátor,kterej byl na dynamu,a přidělávalo se to pod nádrž,byl k tomu i orig.držák.
Datum: 01. ledna 2010 21:19
 tak tak, je to pridelany jako ostatni panelky (kejvy a jine), pravdu ma i Horst protoze je nejdulezitejsi aby to fungovalo (mas u me bod  )...jinak 75W neni origo pro 559 (ani 590) ale pro 592 panelku (pac ma blikny a aby to utahla tak musi mit i vetsi zdroj, pochopitelne...)
Datum: 01. ledna 2010 21:14
 ...je to právě ta hliníková krabička, která se opravdu k zápalku nevejde. Zajímalo by mě jak je to v tom jednom či druhém kaslíku umístěno. Nemáte někdo fotku, nebo návod? Předem díky
Datum: 01. ledna 2010 19:45
Jméno: Horst
IP: uživatel6910
 To je jedno kde ho máš!! Hlavně že funguje.....
Datum: 01. ledna 2010 18:55
 předpokládám že je to hliníková krabička. nedej na chytrosti a bud si jistej že k zapalování jí nedostaneš, běžne se dávalo pod sedlo na kaslík zevnitř, ale vejde se tušim i do kaslíku k baterce
Datum: 01. ledna 2010 17:34
 regulator 75w tam origo nepatri,mel by tam byt 45w myslim...,ten je umisten primo na plasti dynama
Datum: 01. ledna 2010 17:30
 Je umístěno a přišroubováno k zapalování pod pravým deklem motoru. Tak jako všechny jiné Jawy.
Datum: 01. ledna 2010 16:42
Jméno: Amor
IP: uživatel4183
 Zdar. mám na jawe 20 svíčku černé barvy a to asi neni dobře že? nevíte nekdo co mám poštelovat aby měla cihlovou barvu? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 0:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nee hladinu snížíš v plovákový komoře tak že když odděláš pokličku kde je plovák tak tam je takový plíšel a aby jsi snížil hladinu tak ho musíš neptatrně ohnout dolů..potom vysaj všechen benzín v plovákový komoře a dej tam tu pokličku a pust si kohoutek na půl minuty a pak ho zavři a oddělej pokličku a když ten plovák ponoříš tak by hladina měla lícovat s okrajem
Datum: 02. ledna 2010 0:29
Jméno: Amor
IP: uživatel4183
 A hladinu snížím jak? Posunu plíšek o zářez výš?
Datum: 02. ledna 2010 0:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a ještě bych zkusil trošku snížit hladinu..a jestli bude furt černá a bude to jezdit tak to vůbec neřeš
Datum: 01. ledna 2010 21:33
 ja mam taky na 2 zarezu a je pekna
Datum: 01. ledna 2010 18:39
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Vyměˇm vzduchový filtr. Já ji mám na 2. zářezu a svíčka je krásně cihlová, ale mám nový filtr. Stojí asi 70 kč Sesa ho tu také má. zkus to s ním, a když to bude dělat pořád, dej ji na 1. zářez
Datum: 01. ledna 2010 17:59
Jméno: Amor
IP: uživatel4183
 tak pouze na jedničku nejezdím  . To bude asi ta bohatost. Ta se nastavuje tím plíškem na jehle že? mám ho na druhém zářezu od vrchu.
Datum: 01. ledna 2010 17:09
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tak bud jezdis jen na jednicku nebo nebo mas bohatou smes
Datum: 01. ledna 2010 16:47
Jméno: Amor
IP: uživatel4183
 no řekl bych že spíš vlhké
Datum: 01. ledna 2010 16:28
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A je to cerny jako suchy nebo vlhky
Datum: 01. ledna 2010 16:23
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 15:00
 bobacz: jaké číslo, já žádné neuváděl?????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 17:41
 Aby si nepřečetl, že si podle motoru ověřuji právě jeho................
Datum: 01. ledna 2010 17:41
 proc by si sem opravdu cislo dat nemohl ?
Datum: 01. ledna 2010 16:59
 jj já vím
Datum: 01. ledna 2010 14:44
 To opravdové číslo sem dát nemůžu....
Datum: 01. ledna 2010 14:42
 ale ne jako psychicky nemocný
Datum: 01. ledna 2010 14:42
 To byl jen vzor....
Datum: 01. ledna 2010 14:41
Datum: 01. ledna 2010 14:41
Datum: 01. ledna 2010 14:40
 To 123456 byl jen vzor......
Datum: 01. ledna 2010 14:39
 jeste mam otazku..Jak se prosím přetěsňujou přední tlumiče u kejvačky?sou tam jenom nějaký okroužky nebo gufera?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 17:09
 kolečko: dají se vyměnit i ty guferka... pajka to tak dělal...
Datum: 01. ledna 2010 17:09
 sou tam takovy prevlecny matice a v nich sou gufera,ale meni se cely matice...
Datum: 01. ledna 2010 15:08
 Karel: jak máš utěsněný ten poklop karburátoru na čezetě 150? Hlavně kolem šoupátkový komory.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 20:25
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Zdar, už to moc nepamatuju, Čízu jsem měl před pětadvaceti lety. Ale kolem karbece to myslím utěsněný nebylo. Když se podíváš pod to "sejtko", tak je tam jen nějaká drátěnka s třídou filtrace nula. Dokonce myslím bylo místy vidět skrz. Oni si s tím tehdá moc hlavu nelámali.
Datum: 01. ledna 2010 20:25
 Ahoj, co jsem koukal tak většina lidí to nemá utěsněný viz foto http://megainzerce.cz/images/inzeraty/big/220090413092806.jpg což nemůžu doporučit z důvodu přisávání bez filtru vzduchu. Jde to utěsnit gumovou páskou obtočenou okolo karburátoru.Materiál jako se používá lemovka na kastlíky. Jinak pod poklop není špatný vystříhnout těsnící papír. Zkusím to nějak vyfotit. Prý to takhle bylo kdysi originál otěsněné mi tvrdí táta kterej na tý cz jezdil před 45 lety.
Datum: 01. ledna 2010 19:51
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 14:33
 Domácí předělávka to rzhodně není..Normalne vyrobene zadny samodoma...
Datum: 01. ledna 2010 14:33
 jo..akoratto nebylo prase,ale ten co sem daval link marek..jak si lidi delaj prdel ze je to nauhli
Datum: 01. ledna 2010 14:32
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Jo hle nemá řidítka, alta je taky super. Ale nemá volant atd.... Asi 2 dni zpět tu někdo dával na podbnou rikšu odkaz. Pár lidí tvrdilo, že to ještě nevidělo, pár, že je to domácí předělávka. Podle tohoto asi ne
Datum: 01. ledna 2010 14:32
 http://www.i-bazar.cz/pictures/pics/cz-175-riksa-s-kabinkou-660081.jpg dačo také si myslel
Datum: 01. ledna 2010 14:23
 Ja nekde videl krasne zrenovovanou.fakt pecka to byla,ale malicko jina mela proste kabinku pro ridice..HUKOT!!!
Datum: 01. ledna 2010 14:21
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 14:31
 ja mam na svy 175/450 v maximalnim roztazeni 79 cm,a hodil by se mi kazdej cm navic..nevite z jaky kejvy byly nejdelsi?
Datum: 01. ledna 2010 14:31
Datum: 01. ledna 2010 14:26
 nieje to z dajakej 125 alebo 150 kyvačky????
Datum: 01. ledna 2010 14:18
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zdar, hej nevíte jestli chystá Jawa na letošní rok nějaké novinky? Dík...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 14:37
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No každopádně je na tom Jawa bledě. Ještě před krizí měla problémy a te´d ještě větší. Jeden známej mi říkal, že v tý Jawě ty vedoucí pracují jen tak, aby se neřeklo. Je to tam jako před rokem 89. Všichni dělají jako, že dělají.... Kvalita pořád klesá a nikdo výrobky a jejich kvalitu nesleduje...... chybí jim reklama. To jenom fichtlaři vědí, že Jawa ještě existuje. třeba mojí spolužáci se divili, že Jawa ještě dneska existuje...... a pak jak si mají koupit její výrobky, když nevědi, jestli existuje. Je to těžké. Základem obchodu je reklama. Bez reklamy nikdo nebude vědět o výroku- takže si ho nikdo nekoupí.
Datum: 01. ledna 2010 14:37
 Na jeře by se měla začít vyrábět Jawa 660, náhrada za končící Jawy 650.
Datum: 01. ledna 2010 13:43
 o tej tisícké som počul ale toho califu robť nebudú
Datum: 01. ledna 2010 13:39
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Já jsem slyšel, že prý chtějí dělat Californiana v retro stylu, ale nevím jestli je to pravda nebo klep.... A taky nějakou tisícovku....
Datum: 01. ledna 2010 13:34
 jawu 750 style
Datum: 01. ledna 2010 13:23
 je dobrej olej když tam je napsany API:TC,GLOBAL GD,JASO FD polosintetic 2T 1:50 ? mám to do fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 21:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Datum: 01. ledna 2010 21:40
Jméno: Karel
IP: uživatel1200
 Nedával bzch to je to olej do vysokootáčkových motorů a to motor z fichtla ani jiné staré české motorky není.
Ten olej je dobrý do pily nebo do sekačky ale do 40 let starého motoru to není. A propu je docela drahý.
Datum: 01. ledna 2010 20:00
Datum: 01. ledna 2010 13:27
 a koupil sem ho za 175kč
Datum: 01. ledna 2010 13:25
 je tam napsany OREGON 2t a je ten olej zelenej
Datum: 01. ledna 2010 13:24
 Zní to dobře ...co je to za olej a kolik stojí?
Datum: 01. ledna 2010 13:22
Jméno: Michal
IP: uživatel650
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 13:52
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 http://www.elida.cz/cze/elida/skupiny.htm najdeš to pod názven hlavice
Datum: 01. ledna 2010 13:52
 Ja tých spinačiek zopár mám farby čierne a zelené len problém je že bývam až na východe slovenska ale nejak by sa to dalo poriešiť o spínačkach viem ale čí mám do nich aj kľúče to musím pozrieť a koľko ti treba?
Datum: 01. ledna 2010 13:30
Datum: 01. ledna 2010 13:16
 Zdar potřeboval bych se zeptat na Váš názor vlastním babettu 210 mám i v profilu a uvažuji o koupi Simsona. Co by jste mi radili mám prodat babettu a koupit simsona nebo koupit si simsona a babettu si nechat nebo nic neprodávat a ani nic nekupovat. Jaké jsou slabé stránky Simsona? Jaká je jeho reálná spotřeba? Díky za názory
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 0:17
 Jinak já jsem taky zastáncem jawy ale nemůžu si kupovat stroj podle značky protože najezdím za rok tisíce kilometrů i když nemůžu říct na Jawu Babettu jediné špatné slovo
Datum: 02. ledna 2010 0:17
 Tak já už jsem se rozhodl babettu si nechám a smsona jsi koupim. Ted jsem ještě zjistil že má velkou nádrž takže další plus. Jediné co mi na motorce vadí je cena náhradních dílů ale to se zase nějak vykompenzuje spotřebou.
Datum: 02. ledna 2010 0:14
 no jelikož tady sou vseci zastanci jawy tak te večina se simem pošle nekam ja mam tež fichtla ale kdybych si mel vybrat simaka v ok stavu nebo fichtla tak bych asi hodne vahal a vzal bych si simaka ono človek musi brat v uvahu že uz to je novějši mašina a diky dobre 4q převodovce se i na tom dobře jezdi no a ten podvozek je tež mnohem lepši
Datum: 01. ledna 2010 22:44
 Jsem elektrikář takže ta elektrika mě tam přijde banální ale zase je tam baterka a má tu různé výhody. Ještě je tam lepší chlazení motoru. Nevíš kolik to má realnou spotřebu?
Datum: 01. ledna 2010 22:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pionýr nedělá kravál když máš pořádně utěsněný výfuk..jináč slabá stránka simsona je elektrika...ale je pravda že tam jsou dobrý ty 4 kvalty a je trochu pohodlnější ale zato náhradní díly jsou mnohem dražší...
Datum: 01. ledna 2010 21:45
 Tak ve sněhu jsem ji zatím nezkoušel ale myslím že to bude stejné jako to bláto. Není to žádný drapak je to hladký plášt. Řeknu ti to jednoduše pokud jezdíš na suchu tak si ji kup je to fakt dobrý plášt, ale pokud někdy na mokrém terenu tak radši vol jiný plášt. Ta co je na fotce tak má šířku 2,5 ta je na babettu nejidealnější protože jsem si ještě koupil šířku 2,25 a to je utrpení to nahodit nebo sundat z ráfku ona i ta dva a pulka je hodně na těsno
Datum: 01. ledna 2010 21:06
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 a jak se chová ta tvoje Mitaska ve sněhu? ono já jsem uvažoval o její koupi, ale když jezdím v zimě vlétě, terén silnice prostě fichtl= enduro tak by se mi moc nehodila.
Datum: 01. ledna 2010 18:03
 Marek konečně nějaký normální názor díky Ti nemám rád lidi co řeknou že je to na .... a přitom vůbec o tom nic neví. Já bohužel fichtla nechci nemám proti němu nic je to taky super stroj se kterým se dá hodně zažít akorát dělá kraval. Jinak na spolehlivost mám názor takový: Jaký pán taková motorka aneb jak o ni pečuješ tak ona ti slouží.
Datum: 01. ledna 2010 14:50
 Plášt je to Mitas M06 na mokrém asfaltu drží celkem obstojně bez problému zvláda suchou polnačku a je odolný proti proražení a pomalu se sjíždí. Není vhodný na štěrk rado to ustřelí a taky není vhodný do bahna mokrou polnačkou se musí jet velice pomalu a babetta se pořádně vlní. Já jezdím převážně po asfaltu takže mě maximálně vyhovuje
Datum: 01. ledna 2010 14:43
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No já mám 207 Bábu, fichtla 05 a 20. jel jsem na kámošově simonu- výbroný podvozek. Ale tím to hasne. jediná výhoda je 4 kvalt když jedeš do kopce. ale jinak rozdíly už nejsou. Možná, že jsou simsoni spolehlivější. Je to přece jenom Německá kvalita. Ale pokud máš málo peněz fichtla. Pokud více kup si simáka.
Datum: 01. ledna 2010 14:41
 souhlasim,taky mam babettu a pionýra, jinak pěknej plášť, jak drží na mokru?
Datum: 01. ledna 2010 14:33
 jj ja bych ho nechtel
Datum: 01. ledna 2010 14:11
 přesně simson je sračka
Datum: 01. ledna 2010 14:00
 jj babettu si nech a kup si pincka simson je na pi*u
Datum: 01. ledna 2010 13:32
 Presne jak riká mabode nechat babettu a koupit fichtla
Datum: 01. ledna 2010 13:16
 Nechat babetu,koupit fichtla
Datum: 01. ledna 2010 13:12
 ĆAU, mám možnost koupit moc pěknou jawu a mám trochu obavy, aby nebyla kradená a aby se po ní nikdo nesháněl. Znáte nějaký způsob či stránku, jak to prověřit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 16:35
Datum: 01. ledna 2010 16:35
 tak si potom uvedom že ak ju kúpiš a pojdeš za fizlami aoni zistia že je kradnutá tak ti ju zhabu a budeš mať po motorke aj po peniazoch
Datum: 01. ledna 2010 14:51
 na moto inzerc není žádná motorka s tímhle číslem rámu co jsi psal.
Datum: 01. ledna 2010 14:19
 Fakt idela by byla naka ta ACAB stanice
Datum: 01. ledna 2010 14:03
 Omezte prosím své debilní odpovědi, přece nepřetřu zachovalou motorku a nevybrousím čísla, když jsou všude shodný.
Datum: 01. ledna 2010 13:52
 kupiť prefarbiť prebrúsiť čísla a nikoho nepoznám a ni som nikoho nevidel
Datum: 01. ledna 2010 13:41
 na motorkari.cz je primo miniporadna kradenych motorek gde se pise gdy se co ztratilo a dalsi podrobnosti...takovejch serveru je vic...jinak klasika na stanici..
Datum: 01. ledna 2010 13:36
 Přebrousit všechna čísla  nový laka je to  ne asi by bylo dobre fakt zajit na tu fizlarnu..
Datum: 01. ledna 2010 13:11
 je kradená
Datum: 01. ledna 2010 13:08
 To jako dobrý den, zjistěte mi prosím jestli motorka s číslem motoru 123456 KRADENÁ?
Datum: 01. ledna 2010 13:08
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Uplně jednoduché ..zajedes s tim na fizlarnu nebo na naky jejich odborny pracoviste a oni ti to hned reknou po netu to asi nepujde
Datum: 01. ledna 2010 13:07
Jméno: Jarda
IP: uživatel7948
 Zdravim, někdo z okolí Neveklova, Sedlčan, Maršovic? Nebo i jiné vesnice blízko Maršovic na společné projížd´ky? Mám Fichtla, Babettu, Betku...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 12:17
 Egzistuje este nejaka stranka kde sa daju zohnat veci na jawu 125 sport,dandy a pod????Dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 13:45
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Zeptej se přímo na JAWA Moto.spol.s.r.o.
Datum: 01. ledna 2010 13:45
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 zdar mam dotaz jakej filtr je lepsi na motor z 21 ten papirovej original nebo ten z parizka?dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 21:23
 ma to akorat vyhodu ze nemusis kupovat novy filtry, muzes to vyprat a znova maznout olejem a ze to ma trosku pofiderni sytic....tyto vyhody papirak predci svym filtrovanim, navic filtr kupujes az gdyz je spatnej a to je po x tisic km (zalezi gde jezdis) a ten sytic taky neni zadna velka vyhoda (na prvni pokus pri bohate smesi na jehle a nacupovanym karbecu, cili skoro to same jak BooCheer)...pri chudsi smesi (optimalni a vyvazene pro teply motor) akorat pricpes trubku, nacupujes, proslapnes, nakopnes, zahrejes, a jedes...papir je proste lepsi, proc myslis ze se prezbrojovalo ze sitka na papir? (nejen chrchl ale podiv se na vetsi sestricky od Jawy...)
Datum: 01. ledna 2010 21:23
 Nevim ale na 21čce si myslím že je sytič na nic... Muj fichtl v -15°C chytne na třetí šlápnutí a přitom stačí jenom nacupovat a motor zahřát
Datum: 01. ledna 2010 15:27
 ale z 550/555 ma sytic
Datum: 01. ledna 2010 14:04
 Papírový je určitě lepší-lépe filtruje.
Datum: 01. ledna 2010 12:04
 Zdravim kedy sa bude dat objednavat z fichtl kramek?Uz je rok 2010 a potrebujem surne nejake veci.
To co nemate v ponuke na jawa 125 dandy a sport viete aj objednat napriklad rozvodovu retaz?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 13:20
 anebo až v neděli či pondělí ( 3 a 4.1.10)
Datum: 01. ledna 2010 13:20
 dole jak tu sesa psal ten proslov je tam anpsaný že by měl být otevřený zítra v sobotu
Datum: 01. ledna 2010 12:03
|



|