Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec našel by se tu nekdo ze Slovenska, kdo by mi sehnal podkovu medzi setrvačníky klikovky? Byl bych mu moc vdečnej.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 14:55
Jméno: peterson
IP: uživatel8331
 zdravim aj ja by som chcel podkovu kolko by to asi stalo...a som zo slovenska
Datum: 02. ledna 2010 14:55
 ja som zo SENCA...preco? aky napad si dostal?..a ty si odkial?
Datum: 02. ledna 2010 13:19
 ja som zo SENCA...preco? aky napad si dostal?..a ty si odkial?
Datum: 02. ledna 2010 13:18
 TO matoosh, počuj odkial si? dostal som nápad
Datum: 02. ledna 2010 1:14
 koupit materiál a nechat vystružit
Datum: 02. ledna 2010 1:02
 Bolo by fajn, keby sme našli niekoho kto by vyrobil zopár kúskov a predával ich.
Datum: 01. ledna 2010 23:48
Jméno: matoosh
IP: uživatel8372
 aj ja by som jednu chcel..
Datum: 01. ledna 2010 23:44
Jméno: xBorecx
IP: uživatel8370
 Ahoj zajímalo by mě co si myslíte o tom, když někdo řekne žu mu zvoněj kroužky ať u pionýra nebo u jiný motorky? Já osobně si myslim že je to blbost, že ten motor i když běží třeba na volnoběch se točí tak rychle, že by to cinkání nebylo slyšet. Jakej na to máte názor vy? (hlavně by mě zajímalo co si o tom myslí třeba: Standa, Kolecko, Jenco atd....
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 17:28
Jméno: xBorecx
IP: uživatel8378
 no právě že já si myslim že tam spíš vždycky v motorech zvoní něco jinýho buď že je vymlácená klika nebo ten řetěz nebo nějaký uvolněný plech na motorce nebo tak ale většinou když tam někomu něco rachtá tak řiká že to jsou kroužky tak jsem se chtěl zeptat odborníků jak to s těma kroužkama vlastně je a co si o tom myslíte. Jinak nic měnit ne potřebuju svojí Panelku mám po GO a motor u a je krásně tichej ptal jsem se spíš tak všeobecně.
Datum: 02. ledna 2010 17:28
 no samozrejme ide ale nieje to onoo
Datum: 02. ledna 2010 14:57
 mo podla mna ked uz sú kruzky vymenené tak to je na prd,lebo ked uz sú 2 diely zabehané a jedno z nich vymenis na kedy tir diely zasa zabehaly válec vybehá
Datum: 02. ledna 2010 14:57
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 nejcastejsi vec co dela pordel je vytahanej primarni retez , pak vetsinou vymlaceny pouzdro na cepu a klika , ty krouzky spis delal mechanickej hluk ale u fichtla to je jedno dokud to jede tak se v tom nehrab
Datum: 02. ledna 2010 12:07
Jméno: PAJA
IP: uživatel2970
 blbost to neni jak píšou podemnou zvonit můžou jak kroužky tak spoustu jiných věcí
Datum: 02. ledna 2010 11:51
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 me krouzky nezvonej me chrastej  je to hodne dobre slyset na videu ale i normal sluchem..... jeste chvili to dojezdim a uz mam pripravene nove
Datum: 02. ledna 2010 11:01
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A kdyz sem jezdli tedka koncem sezony ja tak uz se to bez helmy nedalo vydrzet  to rvalo usi
Datum: 02. ledna 2010 8:58
 zvonit muze defakto vsechno co ma nejakou vuli,kdyz je mezi dvema kovovejma soucastma vule,tak do sebe navzajem narazi,takze vznika kovovej cinkavej zvuk,tzn ano,krouzky muzou zvonit a de to slyset...
Datum: 01. ledna 2010 22:49
 no na volnoběch to moc neslišíš ale ve větších otáčkách jo ale může ti zvonit třeba klika
Datum: 01. ledna 2010 22:37
Jméno: peterson
IP: uživatel8331
 zdravim ako by som mohol odmerat tyrystor ze ci je funkcny...dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 14:45
Jméno: peterson
IP: uživatel8331
 dik yuri velmi si mi pomohol idem to aj hned vyskusat diki mc
Datum: 02. ledna 2010 14:45
Datum: 02. ledna 2010 14:19
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Doma to změříš těžko.Já jsem si vypůjčil jiný od kamaráda a věděl jsem hned,že je v háji.
Datum: 01. ledna 2010 22:40
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 čau ahle kde koupím na internetu stahovák spojky, na babettu 210, můžete odkaz prosím děkuju čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 21:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Datum: 01. ledna 2010 21:53
Jméno: tom
IP: uživatel8362
 Zdravim,kde zozeniem rozvodovu retaz,karburator,spojkove lameli,tesnenia pod hlavu a valec,napinaky roz.retazu,brzdove dosticky,piestiky do zadnej brzdy,a gumicky do brzdoveho valceka na zad brzdu???Na jawu 125 SPORT???Pripadne aj zadny kotuc,....
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 22:52
 neco by mel mit sesa tady na kramku,pockej do zitra az bude otevreno,jinak co nesezenes tak zkus zavolat do jawy,meli by ti tam poradit,btw pokud vim tak ty motory sou licencni hondy CB 125,takze dily do motoru by meli jit sehnat z neceho jineho,protoze tento motor licencne vyrabi kde kdo
Datum: 01. ledna 2010 22:52
 čauky draci mám jawa dandy 50 ale je to něják převrtaný asi si myslím na 70tku a je v čoudu pís+kroužek newíte náhodou kde bych sehnal nějakej new? ale aby měl aspoň 2kroužky díky moc za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 20:55
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 Hoj draci,tak se zbylích dílů dělám pionýra a chybí mi bříško ten spodek a kryt zápalka na 21!Neměl by ste někdo doma? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 21:20
 cus mam to..jestli chces tak napis na mail mabode@seznam.cz
Datum: 01. ledna 2010 21:20
Jméno: bezmozek
IP: uživatel5272
 ještě dotaz,je na nějakym jinym fichtlu stejnej startovací segment jako na jawě 555?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 9:08
Jméno: fechtlAK
IP: uživatel6644
 550
Datum: 02. ledna 2010 9:08
 550 by tez mohla mit stejnej a uplne prvni 05 myslim ze mely taky na mnohohran
Datum: 01. ledna 2010 21:00
Jméno: a.dd
IP: uživatel6692
 zdar draci uz dávno jsem koupil upraveneho fichtla je na nem vyfuk s expansní komorou ten vyfuk je delany samo doma ale má to výkon pri nizsich otackach chtel bych dat ten vykon do vyssích otacek ale jen trosicku, chci se zeptat jestli by pomohlo ten vyfuk priskrtit a nebo ho mám jeste povolit.díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 15:03
 treba trosku ubrat z kolena!!!
Datum: 02. ledna 2010 15:03
Jméno: ja-50
IP: uživatel8373
 posli sem ja-50@azet.sk
Datum: 02. ledna 2010 9:36
 Mozna je moc dlouhej.Na email to neposilej hod to na image shack a dej sem odkaz at to nejakej tuner posoudi
Datum: 01. ledna 2010 20:53
Jméno: a.dd
IP: uživatel6692
 muzu poslat foto na mail nebo icq
Datum: 01. ledna 2010 20:48
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Jak vypada vyletova trubicka
Datum: 01. ledna 2010 20:37
Jméno: Gop
IP: uživatel7706
 ahoj mam mustanga a mam takovej problem.. kdyz jedu na 1ku tak to v tom motoru trochu cinka a kdyz tam 2 tam to to po rovine vubec nechce jet. a na dolní hrane valce mam takovou trhlinku myslite ze by mohl pomoct výbrus
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 20:50
 cinkání budou kroužky skus je vyměnit a válec pořádně namaž než to tam začnež rvát at se ti neudělá hnedka výbrus měl sem to u své 05ky
Datum: 01. ledna 2010 20:50
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdarec, nevíte kde a za kolik sehnat gumové špunty do prázdných dir v klikovce? Brácha má 05 a v klice jsou od série 2 díry. Když je ucpu, tak má to vyšší spodní kompresi tzn. lepší rozstřik směsi tzn. lepší zapálení tzn. jede lépe. Nevíte kde?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 21:15
Jméno: kuba
IP: uživatel5395
 co takhle to zalejt nejakaou teplu odolnou pryskirici
Datum: 03. ledna 2010 21:15
 jjj jako rika kolecko treba to bud zo silona alebo z hlinika
Datum: 02. ledna 2010 15:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 korkový špunty z pravýho korku seženeš někde v kuchynskejch potřebách kde prodávají nádobí atd...taky jsem scháněl korek když jsem potřeboval do kohoutku na stadiona
Datum: 02. ledna 2010 12:04
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No jo, ale pak kde ho sehnat. Takhle to jsou díry cca 1,5 cm průměr a cca 1 cm hluboký takže objem jednoho je cca 1,7 cm3 a jsou tam 2 tz. 3,4 cm3 a to už je hooodně!
Datum: 02. ledna 2010 10:26
 korky z vina bych se bal.neni to pravej korek,je to tzv. drcenej korek,neni tak pevnej a hrozi ze se rozpadne...
Datum: 01. ledna 2010 22:32
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 A šli by normálně korky z vína? a jak to tam upevnit, aby to v těch otáčkách nevypadlo?
Datum: 01. ledna 2010 21:52
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 myslím, že to na výkonu nepožnáš
Datum: 01. ledna 2010 20:32
 vysousstruzit ze silonu...
Datum: 01. ledna 2010 20:29
Jméno: Michal
IP: uživatel650
 Proč z gumy,třeba z korku...
Datum: 01. ledna 2010 20:27
 Dobré den,prosím podarte mi. mám Babettu M210.Hrozně blbě mi to řadí,když tomu dám plný plyn tak to řve jak kráva na plné točky a asi po 10 sekundách to začne pomaličku chytat dvojku,až to tu dvojku chytne tak už to tahne jako kůň. Jenže mám nové řadící pakny,nový buben,nový vnitřní i reg.unašeč... Převodovku po kompletní generálce. I přesto mi to takto blbne a blblo to ihned po namontování funglnové spojky. Může to byt třeba sjetýma rozběhovkama? Nebo vyběhaným válcem? Ty rozběhovky sice tahnou pěkně ale nebyly měněny ani s výbrusem už přes 25 000Km tak jestli to může být tím nevim. Už si nevim rady. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 21:02
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 S tím jsem měl taky problém,chce to při montáži zkontrolovat,jestli obložení sedí v bubnu opravdu na celou plochu,případně ho trochu zabrousit.Dát mezi pakny a buben šmirgl a obložení dopasovat. Mě to pasovalo jenom asi půlkou plochy a taky to nebralo.
Datum: 01. ledna 2010 21:02
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 kolik vazi 250. kejvacka a kolik 250. panelka?? a co je lepsi?? a co min zere jestli v tom je rozdil, a cojede lip??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 9:23
Jméno: Horst
IP: uživatel6910
 Tak jsem ti kejvu zvážil, ůplně holá bez benzínu,nářadí,baterie,lekárny a atd. váží 129,5 kg. V plném vybavení váží 141kg!Váha jednotlivých moto se může lišit, záleží jak dalece máme ty naše JAWY vybaveny....Panelka jede víc/ má vyšší konečnou rychlost/ a rozdíl váhy je při normál vybavení 1-2kg oproti kejvačce.Je fakt že motor kejvy je držák a líp tahne v nižších otáčkách.. Ale to záleží na každém z nás jak s těma motorkama jezdíme!!!!
Datum: 02. ledna 2010 9:23
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Kývačka má nesmrtelný motor, panelka je o něco silnější
Datum: 02. ledna 2010 0:11
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 První typy panelek měly kliku na dvou ložiskách,ty docela odcházely,novější už dělali na třech.Panelka je o něco těžší.
Datum: 01. ledna 2010 21:10
Jméno: ondr
IP: uživatel7534
 kývačka má rozhodně lepší motor co do kvaliy na panelce hroně trpěj klikovky ale zase je kyvačka pomalejší
Datum: 01. ledna 2010 20:05
 ale zas kývačka je věčná...ta jede pořád...je to prostě traktor
Datum: 01. ledna 2010 19:50
Jméno: Standa
IP: uživatel3477
 panelka je silnejsi asi o 2KW
Datum: 01. ledna 2010 19:23
 Panelka je novější takže už má ten motor o cosi lepší a jede líp. Ale i tu kývačku bych rozhodně nepodceňoval. Ta jede furt. Benzinu to žere si myslim skoro stejně...
Datum: 01. ledna 2010 19:19
 Čau panelka jede určitě líp možná ale kejvačka je hezčí a lepší
Datum: 01. ledna 2010 19:12
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 uz jste daval nekdo 250 na kompletni GO ?? kolik vas to stalo tady zato jeden chlapek chce 6000 Kc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 0:12
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Mě vyšla kompletní GO motoru na panelce skoro na 7000 Kč
Datum: 02. ledna 2010 0:12
 ondr - fakt nvm - kde schanic dily atd. ale u nas mas go klikovky za 750 kč, loziska a gufera jsem ted kupoval a soucet je tak 500kc - a tak podobne...
Datum: 01. ledna 2010 23:25
 tak celou spojku sem nemenil, jenom to co bylo v horsim stavu, bloky sem chemicky cistit taky nedal, coz mi usetrilo dost penez a klikovka me stala 2500,-
Datum: 01. ledna 2010 21:38
Jméno: Ondr
IP: uživatel7534
 No ja pravě renovuju komplet motor a jenom hola klika mě stoji 2000,- k tomu minimalně spojka 1000,- vybrus 500,- ložiska s guferama 1000,- a to nemluvim o dalších věcech a ja budu děla ještě čištění bloků chemicky takže za 4500 bych to fakt nedal
Datum: 01. ledna 2010 21:23
 ondr: nn mam novou skoro celou klikovku, vybrus, vidlicky, nektery kolecka v prevodovce,ve spojce veci co byly v haji, loziska a gufera
Datum: 01. ledna 2010 20:40
Jméno: ondr
IP: uživatel7534
 to je sice hezky ale za 4500 jsi dělal tak možna vybrus ložiska gufera a spojku ale když dělaš komplet uplně všechno tak to vyjde tak na 10000
Datum: 01. ledna 2010 20:08
 pokud je to GO komplet cely motorky tak je to dobra ceny pokud je to jenom motor tak je to moc ja udelal komplet GO motoru asi za 4500
Datum: 01. ledna 2010 19:30
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 Jméno: Jarda IP: uživatel7948 čau hale dej mi na tebe ICQ, nebo email, potřebuju se poradit kvůli tý spojce vyčistení na babettu dík moe ICQ 426136278, anpiš mi tvoje, na email - Mistlin@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 18:47
 zdar mám fichtla byl pojízdnej a teď sem vyčistil karbec a sešteloval a pincek šel parádně do otáček a teď nejde nastartovat a když ho nastartuju tak se hrozně moc dusí myslíte že by to mohlo bejt když sem do benzínu nalil hrozně moc oleje??já sem počítal poměr a ten je 1:10 s olejem M2T
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 21:51
 prijel pul litru cistiho benzinu niceho se neboj a tlac a toho oleje se zbavis
Datum: 01. ledna 2010 21:51
 to ja jezdil tak 2 roky na M2T a redil jsem 1:33 ten motot lita jak drak
Datum: 01. ledna 2010 20:38
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 To je jasný. jedině olej. já jezdil cca 3-4 roky na M2T 1:40 a motor běhá dobře.
Datum: 01. ledna 2010 20:11
 dej tak 1:40 sice to m2tečkem zadíráš ale to bude chvíli trvat,já jsem jezdil na 1:50 pul roku a fichtl mi pořád jezdí víc jak 70
Datum: 01. ledna 2010 20:06
 tak to je moc oleje
Datum: 01. ledna 2010 19:14
 když to nastartuju tak to co jde z vyfuku tak to už není kouř ale maxi dímovnice a chloustající olej
Datum: 01. ledna 2010 18:57
 se ti určitě nějak sašvihal karbec
Datum: 01. ledna 2010 18:51
Jméno: Horst
IP: uživatel6910
 To je moc. Máš v benálu moc oleje .Stačí u oleje M2T 1;33!Proto se ten motor dusí...
Datum: 01. ledna 2010 18:50
 1:10 je moc voleje muze to bejt tim a to by ti muselo i hodne hulit z vejfuku
Datum: 01. ledna 2010 18:47
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 čau draci mám pionýra 21 cross motor jede perfektně dostal jsem ho zadarmo od souseda uplne rozmlacenyho a skoro nic na nem nebylo tak sem vyčistil karburator nadrz a vyměnil indukčni civku a zapajel civku zapalovani ale jinak nic jinyho myslite ze je potřeba udelat go kdyz jede nebo se dela az kdyz nejdede dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 18:40
Jméno: Horst
IP: uživatel6910
 Pokud jede nech ho být.Užívej si že Ti fichtl jezdí a ten čas kdy budeš muset udělat GO přijde...
Datum: 01. ledna 2010 18:40
 Tak kdyz rikas ze jede perfektne tak je to zbytecny
Datum: 01. ledna 2010 18:34
Jméno: filip
IP: uživatel924
 Ve fichtloj kdyz jede je lepsi se nehrabat. A jeste kdyz pises ze jede perfektne. Takze muj nazor je ze delat generalku je zbytecny.
Datum: 01. ledna 2010 18:23
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Zdar potřebuju vědět zda-li musím mít na babetu(210) pojistku stála tedka půl roku v garáži a těd bych potřeboval uzavřít pojistku(začala jezdit) a nevím jestli můžu dostat nějakou sankci za toho půl roku bez pojistky(datum je na kupní smlouvě).Thx za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 22:04
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Zdar, pojistku mít musíš, žádnou sankci nedostaneš
Datum: 01. ledna 2010 22:04
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 23:13
Jméno: stanon
IP: uživatel8371
 Proboha k čemu by tomu byl diferenciál?  Maximálně aby se míň sjížděly gumy při provozu na asfaltu  Ale zatáčet se s tímhle bude pravděpodobně stylem "bok sem, bok tam", tudíž absence diferenciálu bude jedině výhoda  Na čtyřkolky se taky dozadu dává jen rozvodovka a ne diferák, diferák vzadu mají pouze dvě značky čtyřkolek na světě, Polaris (u modelů s označením "X2"  a Cectek. Předpokládám že vědí co dělají a můžu za sebe říct, že zatáčet se s tím dá bez problémů
Datum: 01. ledna 2010 23:13
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 no tak do tech 500-1000Kč, to nema ani diferencial s tim se bude blbe zatacet
Datum: 01. ledna 2010 20:38
 500 vic ne
Datum: 01. ledna 2010 18:39
 ja bych rek tak 1000kc
Datum: 01. ledna 2010 18:37
Jméno: martin
IP: uživatel1411
 cus hosi je rozdil vykonu mezi motorem čz 175 /477 A čz 175/487 ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 22:47
 petre,477 je 175 a 488 je 125,to zaprve...jinak pokud by si chtel srovnavat 477 a 487 (obe 175),tak obe maji stejny karburator 2926 SBD,pripadne karburator 2836 ktery je schodny s 2926 ale lisi se hodnotou otryskovani.vykon techto motoru je naprosto shodny!dalsi rozdil mezi motory 477 a 487 je ten,ze 487 ma jednicku dolu,477 nahoru.dalsi rozdil je v utesneni klikove hridele-477 ma loziska mazane prevodakem a 487 klasicky smesi,dalsi rozdil je v klikove hrideli kde 487 ma jiny pocet vyvazovacich otvoru nez 477,477 mela standartne zarez na cerpadlo a 487 ne.takhle bych mohl pokracovat jeste pomerne dlouho,bylo by to ale lehce vycerpavajici,nicmene fakt zustava ze tyto motory maji naprosto shodne jizdni vlastnosti,stejny karburator...
Datum: 01. ledna 2010 22:47
Jméno: petr
IP: uživatel8368
 je to uplně stejné 477 ma olejmaster 488 ma lepší karburator dava větší víkon je novějsí a nema olejmaster.mezy motorkama je rozdíj v zhledu .
Datum: 01. ledna 2010 20:12
 neni,pokud najdes rozdil v vykonu v technickych datech,jedna se pouze o jiny zpusob mereni...,tyhle motory se lisi v nekterych detailech,ale jinak sou prakticky stejne.
Datum: 01. ledna 2010 17:27
|



|