Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Jakou značku LOŽISEK mají Švedové.....?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 23:57
 Tak to sorry zmílil se se
Datum: 30. prosince 2009 23:57
 SKF...
Datum: 30. prosince 2009 23:03
 Čau draci potřebuju poradit.Dělám Go motoru a mám strach o automat.Protože když sme jezdil s tím motorem předtím to byl origoš tak mě často vypadávala trojka a někdy to bylo třeba 5 krát za sebou prsotě horzný.Nevíte čím by to mohlo být co mám zkontrolovat popřklad vyměnit dát nový?Předtím sem měl docela vůli v ložisku u SEKUNDÁRKA ale šrouby byli krátky a ne dlouhý vidlička byla rovná a když sme ten automat zkoumal tak se docela hýbal ten zobáček v zoubkách hýbal nahoru a dolů jak tam je těch 6 zoubků (3neutrali-3kvalt).Budu hodně moc rád za každou radu a i od lidí který taky vyskakovala 3 a opravili to nějak...
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 7:52
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Me u toho vypadavani pomohlo vzdycky po dvojce t trochu prizvednou protoze ta trojka se tam nemohla poradne doklepnout bez toho pac tam je sama vule
Datum: 31. prosince 2009 7:52
 Není to ožvýkané právě je to skoro jak nový akorát v automatu je ještě taková vůle jakoby
Datum: 30. prosince 2009 23:28
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 s největší pravděpodobností to dělala ta vůje náboje sekundárního kolčka... jak vypadá kolo té trojky? neni ožvejkané?
Datum: 30. prosince 2009 23:15
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 caw draci ... chtel bych se vás zeptat co je nejlepsi na rychlost ... velka rozeta - maly primar (9 zub) .... mala rozeta - velky primar (14zub) ... velka rozeta - velky primar .... mala rozeta - maly primar ... díky moc a at to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 13:48
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 ok budu experintovat tak dík
Datum: 31. prosince 2009 13:48
 je to priblizne tak jak rekl Dave's...videl sem gdysy testy jedny jawinky 350/640, majitel ji chtel vice do rychlosti a tak propocitaval secky odpory (vzduchu, valivy odpor, treni atd.) a srovnaval to s vykonem motoru, otackama, zubovym diagramem prevodu a este tam mel diagram z brzdy (to kvuli prubehu sily a motoru), proste srovanaval jestli gdyz da o zub vetsi tak jetli se do tech otacek dostane, jakou to bude mit silu a jetli to bude mit silu ty odpory prekonat atd. a nakonec paradoxne prisel na to ze pokud chce vetsi rychlost musi dat o zub mensi sekundarko, tim se dostane do otacek gde je sila k prekonani odporu a v tech otackach mu to pojede nejrychlejc...znam hodne pripadu co jim to jelo vic s 12z nez 13z, to secko zalezi na motoru, podvozku, silnici, odporech, hmotnosti, ridici...treba 20 s revmaplechama litaj vic s 12z nez 13z sekundarkem pac ty plechy jsou takovej brzdnej stit ze s 13z se to trapi...zase na druhou stranu gdyz tam das 11z tak silu budes mit a vytocis to jako prase ale nedostanes z toho takove otacky abys prekrocil 60km/h, na kterych po kratke dobe sice zkoncis ale pres tuto cifru na tachaci se uz neprehoupnes...cili nezbyva nez laborovat (a nebo si to vypocitat jako chlap s tou tripade)...nejjednodussi je to takhlec - pokud chces rychlost a mas slabej motor tak nechej tam ten 13z nebo prezbroj na 12z a uprav valec na vetsi otacky, pokud je motor dobrej nech tam ten 13z a pokud ses lehkej, ma to podvozek v perfektnim stavu (to znamena i novy loziska, nizkoodporove pneu a celkove minimalni treni) + silnej motor tak pak zvazuj 14z, jinak je to o nicem...sic bys se 14z mohl dostat vetsi rychlost na rovine ale na to bys potreboval tak 5km dlouhou trat a more, more casu a to ten motor driv zvadne nez se na ni dostanes...zase to zalezi na tech asi 6 faktorech (podvozek, motor, ridic, cesta, vaha, odpory)...
Datum: 31. prosince 2009 12:54
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 určitě mala rozeta velký primar
Datum: 31. prosince 2009 12:07
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 no ono to jen tak rict nejde .... muselo by se to vypocitat neni to jen o tom ze tam flaknes velkej postorek a malou rozetu.... motorka sama o sobe neco vazi tet vaha jezdce a zakladni motor se nerozjede.... takze asi tak... takze laborovat aby mel vubec motor silu se roztocit na max ot... tim chci rict ze jakmile tam flaknes jakoukoly rozetu a pastorek co dostanes do ruky za ucelam rychlejsi jizdy tak spis pojedes pomalejc pac motor pojede jen na pulku svich max ot na vic nebude mit silu
Datum: 31. prosince 2009 11:59
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Hele tohle se uci v 6. tride....
Datum: 31. prosince 2009 7:52
 normalne se to dela jen vymenou sekundarka nebo vence rozety...pokud bys to chtel hnat s rychlosti do krajnosti (a pokud to prepiskens ztratis silu a budes mit maly otacky ze to ani nepojede tolik co po vymene) tak velkej primar (klasika 14z, vetsi sem jeste nevidel), velkej sekundar a mensi rozeta (nebo klasickej venec 55z, ta mensi rozety ma tusim o tri (bo 5) zubu mene)...ale praxe - pokud mas nejaky zmeny v engine a vic koni ci male stado tak 14z a nic jineho nemenis, jinak zustan na 13z sekundarku...
Datum: 30. prosince 2009 23:02
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 tak co ?
Datum: 30. prosince 2009 22:59
 malý primár - velký sekundár
Datum: 30. prosince 2009 22:55
 malá rozeta velkej primár
Datum: 30. prosince 2009 22:37
Jméno: Jawatacek
IP: uživatel8108
 Ahoj hoši chci se zeptat na jakej olej jezdíte, protože každej kamarád říká jiný takže se ptám Vás díky za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 18:12
 dobre,kdyz jsme neznalci tak nevim proc se ptas,a priste drz hu*u a na nic se nas uz neptej..kdyz ty ses takovej znalec ty tak proc si neporadis sam?
Datum: 01. ledna 2010 18:12
Jméno: Jawatacek
IP: uživatel8108
 DÍKY ZA ODPOVĚD NEZNALCI JAW,NO A VLASTNĚ I MOTOREK A VČECKÉHO CO MÁ MOTOR ,VÁM TAK DÁT JE DO RUKOU A KOLEČKA
Datum: 01. ledna 2010 17:49
Jméno: chudozka
IP: uživatel4933
 já jezdim na polosinťák do motorovek huskvarna je to zelenej olej a je to fakt super moto je živější a tolik se nezasírá od karbonu
Datum: 31. prosince 2009 11:33
 Já jezdím na Paramo M2T. Snad bude každej odpovídat stručně a nezvrhne se to v hádku o olejích.
Datum: 31. prosince 2009 10:36
 tichučko *22*
Datum: 31. prosince 2009 0:11
 zbytecny dalsi tema kdyz jich je ti fakt tisice..presne to co pise lk...
Datum: 31. prosince 2009 0:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já jezdím na schell advance sx a myslím že je dostačující ..cena kolem 110kč/litr
Datum: 30. prosince 2009 23:42
 nevotravuj z olejema !
Datum: 30. prosince 2009 22:46
Jméno: Jawatacek
IP: uživatel8108
 Já jsem nechtěl od tebe radu kde hledat,kup si asi brýle jestli neumíš číst !!!!
Datum: 30. prosince 2009 22:41
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je tady toho kolem olejů milion!!! jenom to nechce bejt línej a věnovat pár minut hledání!!!
Datum: 30. prosince 2009 22:31
 Čau draci chci se zeptat jestli nemáte někdo prosím schéma zapalování na tatrana 125 dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 22:13
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
Datum: 30. prosince 2009 22:13
 Asi tak, to schéma je něco příšernýho..... U mě to skončilo tak, že jsem vytrhal komplet vše a zapojil jen zapalování.
Datum: 30. prosince 2009 22:11
 a teď babo raď
Datum: 30. prosince 2009 22:09
 A jinak to najít trvá tak 20vteřin na Googlu.....
Datum: 30. prosince 2009 22:08
Datum: 30. prosince 2009 22:07
 nevím jak mám zapojit elektriku
Datum: 30. prosince 2009 21:50
 Mno SESO přemeřit to můžu a pokud mám jiný válec tak nwm jsem už asi osmý majitel toho fíka co vlastním takže tak  a pokud tam jsou opravdu jiné šrouby tak je to možný mno...až zas půjdu na garáž přemeřím to a dám ti vědet.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 21:41
 Jinak žádné drátky tam nevidím...
Datum: 30. prosince 2009 21:41
 kdybych dal na pitbika svetla klakson atd tak mohl bych udelat STK?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 10:05
 by mě zajímalo kolik mu je let typuju tak pod 10
Datum: 31. prosince 2009 10:05
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A cim dal dementejsi...
Datum: 31. prosince 2009 7:53
 Nj tyhle dementní dotazy vidím stále jen utebe...slibíl jsi přece ,že už nebudeš psát hovadiny ,že už jsi dostal rozum X-)*ROFL*
Datum: 31. prosince 2009 0:54
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 ...
Datum: 30. prosince 2009 22:07
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 nebo na závodní
Datum: 30. prosince 2009 21:41
Datum: 30. prosince 2009 21:39
 njn
Datum: 30. prosince 2009 21:34
 Ale presně jak řiká jura tak si myslim ze ti to neudelaj neni to na pozemni komunikace takze asi smula
Datum: 30. prosince 2009 21:32
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Na něm nikdy STK neuděláš, není to schváleno pro provoz na pozemních komunikacích, ikdyž motor má homologaci, ale rám ji nemá. A nechápu proč
to tam chceš dávat, přední světlo bych ještě pochopil, ale klakson?!! Vždyť to tam není potřeba.
Datum: 30. prosince 2009 21:30
 jj jestě SPZ
Datum: 30. prosince 2009 21:30
 aha jeste spz
Datum: 30. prosince 2009 21:26
 jestli k nemu mas TP a spz tak neni problem..ale podle dementniho dotazu pochybuju..
Datum: 30. prosince 2009 21:24
 zdravím draci nevíte jestli v přední vidle ze simsona je tlumič? anebo to je jako u fichtla bez tlumiče? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 21:45
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Jo je tam pržina+olejovej tlumic ... fik ma jen pruziny = teleskopy
Datum: 30. prosince 2009 21:45
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 ja ho mam
Datum: 30. prosince 2009 21:09
Jméno: Michal
IP: uživatel650
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 12:38
Jméno: Michal
IP: uživatel650
 Určitě poslat.
Datum: 31. prosince 2009 12:38
Jméno: Rum
IP: uživatel6583
 zdar jo to mam doma ale jak ti to mam dat poslat nebo si proto prijedes
Datum: 31. prosince 2009 9:48
 mě jich dal děda asi 5 protože byl elektrikář a nosil to z práce ale jsou asi červený ale nevim to jistě je to někde zahrabany v garáži jestli to chceš tak to nandu
Datum: 31. prosince 2009 9:13
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 jo mam ale origal  a nedám
Datum: 30. prosince 2009 22:20
 zdar, dotaz na nekoho zkusenejsiho - generalkuju motor 477 , myslite ze tam budou stacit ZVL loziska nebo si mam radeji priplatit za SKF...? vim ze na ZVL do fika nejsou dobre ohlasy a nerad bych to delal za chvili znova
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 17:01
Jméno: hanes
IP: uživatel7210
 kdyz menis loziska tak tam musis dat uplne ty stejny
Datum: 02. ledna 2010 17:01
 já jsem se SKF neměl žádný problémy...Mám je v mašině,nemůžu si stěžovat
Datum: 31. prosince 2009 12:47
 jo,to vim ze byla takova kauza plagiatu,vyskytujou se porad...ale to nic nemeni na tom ze ORIGINALNI loziska SKF jsou kvalitni,nebo ne?
Datum: 31. prosince 2009 12:45
Jméno: Horst
IP: uživatel8356
 Nepsal bych to ,ale v podniku bylo několik reklamací a poté se zjistilo přes dodavatele že to jsou dobré plagiáty.Takže tak nějak.
Datum: 31. prosince 2009 12:09
 lozisek SKF bych se nebal, silne pochybuju ze by si svedsky koncern SKF dovolil vyrabet loziska nekde v cine s podprumernou kvalitou...,to mi fakt nesedi...
Datum: 31. prosince 2009 11:57
Jméno: Horst
IP: uživatel8356
 Pro N3RV .Bohužel já nejsem Horst Fuchs. Neskrývám se za nikoho a jsem tady na FK nestranný.Už jsem to tady psal několikrát,pracuji v autoopravárenském podniku a je mi 48 let a jinak 20 let dělám na ŽL malou zahradní a lesní techniku. Pro zajímavost co děláš ty ?
Datum: 31. prosince 2009 11:43
 Většinou rady od Horsta Fuchse nejsou moc dobrý.Ložiska SKF se dávaj i do těch novějších motorek,a nwm o někom komu by se rozsypaly,,,
Datum: 31. prosince 2009 9:13
Jméno: Horst
IP: uživatel8353
 Bubaku-ložiska SKF nebrat většina je made in China.
Datum: 30. prosince 2009 22:33
 No já jen tak, Švédum a Japoncum se slovenský šity a německý vysypancí nikdy nebudou rovnat i když němcí jsou dobrý pro techniku ale jejich ložiska dost trpí na vysypávání a o guferech už ani nemluvě to sou lepší slovenský, ale každý mam jiný názor já vim a myslim si tohle
Datum: 30. prosince 2009 22:11
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 mužeš mi říct podle čeho soudíš když říkáš žě SKF nejsou dobrýý ,,, díky za logocké vysvětlení nikoli kámoš říkal
Datum: 30. prosince 2009 21:48
 Zevly tam nedávej ani skf nejsou dobrý kup si japonský nebo švédy ty už nebudeš vyměňovat nikdy
Datum: 30. prosince 2009 21:23
 navic u 477 mas klikovy loziska mazanyprevodakem,takze tam je jejich zivotnost opravdu velika,staci tak ZVL
Datum: 30. prosince 2009 21:08
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 kdyš je nemažeš
Datum: 30. prosince 2009 21:06
 u 477 nemas nic naveky  ,jako na stary loziska ZVL moje ciza nalitala 40 000km,takze asi tak,a to kdyz sem ty loziska vyndaval tak zase az tak hrozny nebyly...
Datum: 30. prosince 2009 21:03
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 kup kvalitni ložisko a maš to navěky
Datum: 30. prosince 2009 20:50
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Mám tam ZVL a nemůžu si stěžovat. Pokud to máš normální netuningovaný motor tak je tam dej. Pokud ale snižuje kom. poměr a to ve velké míře, tak tam dej SKF. Ale dávat 200 kč za ložisko mi přijde blbost.
Datum: 30. prosince 2009 20:42
 Zdravim se chcu zeptat kdyš sem sehnal papíry na fichtla i s spz ale bez šťítku a mám doma fichtla bez papíru musím si nechat vyrazit štítek podle tp (to je jasný) pak nestříkat stejnou barvou jako je v tp (to je mi taky jasný) ale co číslo motoru? mám to nechat bejt a doufat že si toho na technický nevšimnou? nebo ho vybrousit a nechat to tak? a nebo ho vybrousit a nechat si do karetrů vyrazit někam jinal nový? dík za odpověďi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 22:24
Jméno: Matěj
IP: uživatel1569
 Jo ale abych to mohl přepsat tak musím mět technickou ne? a nebo aspoň evidenčku...
Datum: 30. prosince 2009 22:24
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jestlym as knizecku tak az to budes prepisovat na sebe tak ji rekni rovou ze chces vymazat cislo motoru.... das ji 50
a ona nebo on ti stejnak udela novy velky technicak a maly
Datum: 30. prosince 2009 22:22
Jméno: Matěj
IP: uživatel1569
 jo já tam mám ibarvu je tam oranžová je to rok tušim 71
Datum: 30. prosince 2009 21:13
 knizecka:malej i velkej do hromady co ja vim...a ty tam mas barvu?ja ma z roku 66 knizecku ale barvu nemám
Datum: 30. prosince 2009 21:09
Jméno: Matěj
IP: uživatel1569
 Daves dík za radu ale j´=a tu barvu chci v tp je psaná oranžová kerá se mě na fíkách dost líbí tak ji tam nachám... nop a ta změna v tp jde usělat i když ta motorká ještě není psaná namě ale je v odhlášce namě? jde o starý tp o tu knižečku jo a eště se chci zeptat když mám ten starej tp bylo něco i jako malej techničák nebo se ta knižečka vozila sebou?
Datum: 30. prosince 2009 20:51
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 az budes vymazavat na urade to cislo motoru za 50 kc tak si nech za dalsich 50kc nechat zapsat jinou barvu at nic nemusis lakovat..
Datum: 30. prosince 2009 20:42
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 cislo motoru se da vymazat asi za 50,-..bere se to jako nhradni dil myslim
Datum: 30. prosince 2009 20:41
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Teďka se bere motor jako náhradní díl (třeba jako blatník) takže číslo být nemusí. Já jsem byl na STK s 2 fichtlama a u obou chtěli i číslo motoru. Pro jistotou ho vybrus a vyraž nové.
Datum: 30. prosince 2009 20:40
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 21:19
 draku ta fotka je fak nic moc,,,, to tesneni ma ve vnitr dratky?jina ksem zkousel obe varianty jak na orig tak na polskym valci,, a sedi to krasne na stefty,,hele nemas na valci M6 stefty? lebo kdyz sjedes zavit tak se davaji silnejsi srouby a pak je hned problem na strese
Datum: 30. prosince 2009 21:19
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Nejlepší těsnění mezi válec a výfuk je ze síťovaného klingeritu.Když mi pošleš šablonu ze čtvrtky, tak ti ho udělám.
Datum: 30. prosince 2009 21:00
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 to mam taky a nestěžuju si- cena dobrá, mírné úpravy jsem dělal ale to byla otazka 3 minut
Datum: 30. prosince 2009 20:50
 Zdravím Vás fichtlaři. Kamarád co se pohybuje okolo motokrosu mi nabízí karburátor z nějaké 85ky. Neví, jaký to má difuzor. Tak se ptám, neví to někdo jakou to může mít velikost? Můžu to zkusit použít na fichtla se Stejskyho cestovní úpravou? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 17:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak to s tebou nemůžu souhlasit... teda v malejch kubaturách je to přesně obráceně....mam exc dvácu plně otevřenou a když jsem jednou jel s kamošem kterej jel z mitem, tak ten než se rozjel, tak ja už tam měl za šest..... je jasný, že ten motokrosovej motor má krátký kvalty, ale stejně ten výkon ždímáš taky až ve vysokejch....v nizkejch je to hovno... pruběh výkonu je nic nic všechno...
Datum: 31. prosince 2009 17:00
 Výkon se využívá z dvou směrů-tahu od spoda a živosti na reakci plynu, silnice po přidání plynu škubnou a rozjížději se teprve samozřejmě je to také v převodech ale je to tak
Datum: 30. prosince 2009 22:07
 No pánové ,teda pokud vím tak krosky maji malý difuzor co jsem viděl na kawasaki 80 ta měla difuzi asi kolem 25 a silnice mají difuzor veliký aby šli co nejvíce do otáček a tyky dostali z motoru maximální výkon! Např. aprilia pegasso 80 průměr difuze 41mm!-silnice žeáno
Datum: 30. prosince 2009 22:03
 Vidím
Datum: 30. prosince 2009 21:53
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 argo:toho vubec neposlouchej..vymejsli si jak se da  prej uz 10let opravuje fichtlum motpry a dotazy sou jak ze zvalstni skoly
Datum: 30. prosince 2009 21:43
 Proč myslíš? S Amalem to určitě taky pojede. S Bingem taky.  Nevím v čem je problem.
Datum: 30. prosince 2009 21:36
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 samozdřejmě ale pochybuju že s jinym
Datum: 30. prosince 2009 21:30
 argo - Poopravím tě. S origo karbecem to taky jede  Pokud si viděl oba grafy. Jak s origo karbecem, tak s Dell Ortem, tak nemůžeš říct, že je na origo karbec dělaná.
Datum: 30. prosince 2009 21:16
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 cestovní uprava je na original karboš dělana
Datum: 30. prosince 2009 20:51
Jméno: pavlik
IP: uživatel987
 hej podle mně to na fichtla nesedne vůbec i když to je pětaosmdesátka tak na kroskách to máš velkej difuzor jak sviňa
Datum: 30. prosince 2009 20:15
 Já to nemám v rukách.
Datum: 30. prosince 2009 19:33
Jméno: bris-K
IP: uživatel8271
 To je takový problém to změřit posuvkou ??
Datum: 30. prosince 2009 19:31
Jméno: Bart00
IP: uživatel2971
 Zdarec, chtel bych se zeptat, kde a jak mam byt umisten snimac seslapnuti brzdy a kde je snimac toho neutralu,byl bych moc rad i za fotky,ale vysvetleni staci.Predem dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 18:24
 nejsou to snimace, ale spinace/rozpinace a spinac brzdovyho svetla u zadni brzdy je myslim na ramu a k pedalu je od nej natazena pruzinka rozpinac ke svetlu predni brzdy je u packy predni brzdy a spinac kontrolky neutralu je u sekundarniho kolecka nasroubovanej v karterech - kdyz mas neutral mezi 1 a 2 tak se ti prez zobacek na automatu konrolka uzemni a rozsviti
Datum: 31. prosince 2009 18:24
Jméno: Bart00
IP: uživatel2971
 250
Datum: 31. prosince 2009 10:54
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 doufam ze to nehledas na fichtlu
Datum: 30. prosince 2009 20:02
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 u jaký motorky???
Datum: 30. prosince 2009 19:04
Jméno: martin
IP: uživatel1411
 zdar, nevíte někdo čím může být že mi jawa 250/590 při přidání plynu začne dusit a střílet z výfuků a karburátoru?odtrh 0,4mm a předstih 3,5mm
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 18:19
Jméno: harry potter
IP: uživatel7706
 Taky to může být sát falešnej vzduch
Datum: 31. prosince 2009 18:19
Jméno: anonym
IP: uživatel6692
 pro postul hej asi sem napsal ze ma neco s predstihem tak ted necapu
Datum: 31. prosince 2009 11:19
 anonym  řečti si cos napsal.a přečti si i něco o práci 2T motoru. tipoval bych to na kladívka nebo kondenzátor.podle popisu ti lítá předstih z plusu do mínusu.
Datum: 30. prosince 2009 21:52
 pro anonyma: ale jiste,s bohatosti smesi to ma spolecneho hodne,nebo porad myslis ze ne?
Datum: 30. prosince 2009 20:37
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Hodnoty pro odtrh jsou 0,3 - 0,4 mm a předstih 3,5 - 4 mm. Podívej se na seřízení karburátoru a čistič vzduchu.Karburátor 2926 SDb-2769 má HT 92,
tryska běhu naprázdno 50, jehla 1.zářez shora a přídavný vzduch 1/2 otáčky.
Datum: 30. prosince 2009 20:30
Jméno: anonym
IP: uživatel6692
 nic proti ale s bohatosti smesi to nema vubec nic spolecneho je to predstih jiskra to ma zapalit jeste nez pist dorazi k HU ale tobe se stava jedna vec a to je ze pist dorazi k HU a pak jede dolu a az pak se to zapali a tim padem se ti zaleje svicka a vystreli ti to z karburatoru a vyfuku poradne si pohraj s predstihem nejprve si nastav odtrh aby byla jiskra co nejlepsi a az budes mit odtrh tak az pak sesteluj predstih.
Datum: 30. prosince 2009 18:53
 ja to typuju taky na predstih,ja u cizy 175 mam taky 4mm ...kdyz je spatnej predstih tak vetsinou strili z vyfuku
Datum: 30. prosince 2009 18:35
 dovnitr ubiras vzduch,takze dovnitr bohatsi,ven chudsi...jinak to typuju na rozhozeny zapalko
Datum: 30. prosince 2009 18:34
 tak to mas bohatou smes kdyz mas mokrou svicku
Datum: 30. prosince 2009 18:25
Jméno: martin
IP: uživatel1411
 kdyz v karbecu sřubuju ten šroubek na směs dovnitř tak je směs bohatší a nebo chudší?svíčka je potom jak to chcípne uplne mokra
Datum: 30. prosince 2009 18:23
 predstih 2mm je podle me blbost,dej aspon 4mm predstih,jinak to je podle me chudou smesi,tzn spinavej karbec,spadla jehla a pod...
Datum: 30. prosince 2009 18:13
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 Ten odtrh máš malý dej větší zkus 0,6 a předstih dej 2,0 a zkus co to bude dělat jak to chytá? bez plynu chytne? Nemáš špatný kondenzátor?
Datum: 30. prosince 2009 18:12
 cau to muze bejt ucpaný trisky nebo neco v karbeci.
Datum: 30. prosince 2009 18:08
Jméno: anonym
IP: uživatel6692
 zdar chtel bych se zeptat jake mate skusenosti s tim polskym valcem
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 11:25
Jméno: anonym
IP: uživatel6692
 ja ho taky mam a me to jelo fak suprove i kdyz sem tam mel hodne stare krouzky a me to jelo prave hned od spoda tak nevim
Datum: 31. prosince 2009 11:25
 ty voll ,, neni to zadnej krasavec,, ale jiz prodano hafo,,,a nikdo fakt nikdo ni c nepsal ani nevol,,sesa
Datum: 30. prosince 2009 20:17
 ja sem snim spokojny mam ho uz cez rok a jede super akurad sem menil kruzky ale to je vse a jede jak dabel trosku ale haprujou ty nizke otacky ale to se da
Datum: 30. prosince 2009 20:03
Jméno: Boocheer
IP: uživatel8217
 Kdysi jsem si ten válec koupil. Myslim si že i perfektně zajel ale nevim nevim. Nechtelo to tahnout v nizsich otackach a jelo to max 60. S origo válcem mi to jede perfektně.maximálka 75
Datum: 30. prosince 2009 19:54
 Už ani ty krowky nejsou co bývaly,,,
Datum: 30. prosince 2009 19:31
Jméno: Domte
IP: uživatel779
Datum: 30. prosince 2009 19:27
Jméno: matoosh
IP: uživatel8347
 s polksa su iba krovky dobre..
Datum: 30. prosince 2009 18:52
 Hrůza a děs! Dnes jsem ho montoval na motor.Vše v klidu,zkoušel jsem protočit motor a šlo to nějak z tuha a najednou "křup".Říkám dpč to bude kroužek a hovno,jak se to dává k motoru tou stranou tk sem urval kus vložky,chytla o to klika.Už nikdy nic nebrat z Polska !
Datum: 30. prosince 2009 18:45
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 a přepilovat vyfuk... radsi kdyby to ty ku*vy polske nedelaly
Datum: 30. prosince 2009 18:29
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Musis dolicovat kanaly
Datum: 30. prosince 2009 18:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámošovi to i po zajetí nejelo pořát tak dobře jako ten originál
Datum: 30. prosince 2009 18:08
 Zdar draci,koupil jsem si stříbřenku na výfuk(na nový nemám prachy)a chci se zeptat jedna je na kamna a druhá je vypalovací stříbřenka ale nevím která je lepší myslím si ta vypalovací jenže nastal problém že nevím jak ji vypálit na obalu píší:vrstvy se vypalují jednotlivě po 2-4 hodinách zasychání.Doporučená vypalovací teplota je 250 stupnů Celsia po dobu 15 minut.Nátěr lze vypálít i přímo při provozu zařízení. Myslíte že když to dám na druhého fichtla a budu jezdit že se to vypálí?Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 23:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 už si to nepamatuju je to tak 2 roky ale myslím že jsem dával 3 určitě
Datum: 30. prosince 2009 23:54
 já ji má do 500st. a kolik těch vrstev pls?
Datum: 30. prosince 2009 18:58
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 já mám na kejvě 150/352 barvu s hliníkem do 800st. vůbec tam není že se musí vypálit, ale musela a provozem to nešlo ani náhodou, pořád to bylo měký. Nakonec jsem to stáhnul benzínem znovu nastříkal a vypaloval hořákem na plyn, dokud se z barvy kouřilo. Teď je to tvrdý, ale benzín to stejně sundá.
Datum: 30. prosince 2009 18:42
 tam píšou 2-4 vrstvy
Datum: 30. prosince 2009 18:13
 kolik prosimtě dávals vrstev?
Datum: 30. prosince 2009 18:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já jsem natíral výfuk s tou vypalovací a nějak jsem to nevypaloval...prostě jsem to natřel a nasadil a jezdil jsem a vypálil se nějako sám
Datum: 30. prosince 2009 18:10
 Zdravim chtel bych se zeptat jestli má nekdo prehled o tom kolik by mela mit faja u fíka odpor odrusena a neodrusena meril jsem odpor u 3 fajfek znacky TESLA a nevim jestli byly vsechny odruseny nebo ne ale kazda mela jinej odpor jedna 0,0000nic druhá 35Ohmu a treti 990Kohmu tak nevim ktera je spatna a ktera je dobra, protoze me fik zlobi haze slabou nepravidelnou jiskru tak jdu po zavadach svicku jsem koupil novou a dela to furt, navic nejde nastartovat jinak nez dlouhym roztlacovanim. predem dekuji za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 18:15
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 Zdar  zkus dát prst do fajky a uvidíš hned  nebo můžeš mít slabou indučku nebo slabou cívku v zápalku to se mi stalo taky nebo to máš odtrhem
Datum: 30. prosince 2009 18:15
Jméno: matoosh
IP: uživatel8347
 zdar..ako zistim ze mam v prdeli puzdra (futra) v motore?? nemyslim to v ojnici.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 9:15
Datum: 31. prosince 2009 9:15
Jméno: matoosh
IP: uživatel8347
 kkt
Datum: 30. prosince 2009 18:55
 to musis vedet sam jestli sis je tam strkal
Datum: 30. prosince 2009 17:54
 čest fichtlu,hele kdybych si kupil sport.vzducháč a o číslo větší trysku,jelo by to líp než se seriovým filtrem a tryskou dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 21:01
 já nejsem teplej.jsem ženatý a mám 3 letého sviště se kterým jezdím na 555.teda jestli myslíš mě.
Datum: 30. prosince 2009 21:01
 no přida to asi tak 100 koni a pojede to tak 250 i 300 se da
Datum: 30. prosince 2009 19:42
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
Datum: 30. prosince 2009 18:27
 jo pravda,ale 76 z 82 přízpěvků bylo o nesmyslných hádkách,takže sem se skoro nic nedověděl
Datum: 30. prosince 2009 18:18
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 Ratsši nic psat denzelicku nebudu  munile to byla hodinova rosprava a ty dachle si to najdi mas tam k tomu přes 80 prispevku  s toho se da napsat kniha
Datum: 30. prosince 2009 17:35
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nejvic poznas ze to bude zivejsi,pak uz jen prkotiny treba zvuk a tak...
Datum: 30. prosince 2009 17:15
 hm no mi zas mame dom,a lohnisku po vohnisku propisku  ktera ma spatnou pruzinu na riditka a zarovky se spatnou kompresi
Datum: 30. prosince 2009 16:58
 já jednou vezl mandarinky,a vylezla lochneska a vykuchtila mi hlavu,a následovala kaša po lochnesku
Datum: 30. prosince 2009 16:56
 no alre bacha ja jednou vezl vejce a v nich byl dinosaur rodu mrdka zarezla a babka mi pak pekne osrala hlavu
Datum: 30. prosince 2009 16:54
Datum: 30. prosince 2009 16:53
 no i na 7cku po prednim to jede  a vajca rozjebec na mrdku total anal racing
Datum: 30. prosince 2009 16:52
 a pojede to po zadním i na dvojku?  ,doufám že tím rozmetám vajca na polývku
Datum: 30. prosince 2009 16:51
 ¨jo!prez 492km/h
Datum: 30. prosince 2009 16:50
|



|