slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1401  1402  1403  1404  1405  1406  1407  1408  1409  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawa5021 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakou značku LOŽISEK mají Švedové.....? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 23:57
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to sorry zmílil se se :-)
 
 
Datum: 30. prosince 2009 23:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SKF...
 
 
Datum: 30. prosince 2009 23:03
 
 
 
 
Jméno: jawa5021 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci potřebuju poradit.Dělám Go motoru a mám strach o automat.Protože když sme jezdil s tím motorem předtím to byl origoš tak mě často vypadávala trojka a někdy to bylo třeba 5 krát za sebou prsotě horzný.Nevíte čím by to mohlo být co mám zkontrolovat popřklad vyměnit dát nový?Předtím sem měl docela vůli v ložisku u SEKUNDÁRKA ale šrouby byli krátky a ne dlouhý vidlička byla rovná a když sme ten automat zkoumal tak se docela hýbal ten zobáček v zoubkách hýbal nahoru a dolů jak tam je těch 6 zoubků (3neutrali-3kvalt).Budu hodně moc rád za každou radu a i od lidí který taky vyskakovala 3 a opravili to nějak... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 7:52
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Me u toho vypadavani pomohlo vzdycky po dvojce t trochu prizvednou protoze ta trojka se tam nemohla poradne doklepnout bez toho pac tam je sama vule
 
 
Datum: 31. prosince 2009 7:52
 
 
 
 
Jméno: jawa5021 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Není to ožvýkané právě je to skoro jak nový akorát v automatu je ještě taková vůle jakoby
 
 
Datum: 30. prosince 2009 23:28
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
s největší pravděpodobností to dělala ta vůje náboje sekundárního kolčka... jak vypadá kolo té trojky? neni ožvejkané?
 
 
Datum: 30. prosince 2009 23:15
 
 
 
 
Jméno: mycatwatchesme      IP: uživatel6311    
caw draci ... chtel bych se vás zeptat co je nejlepsi na rychlost ... velka rozeta - maly primar (9 zub) .... mala rozeta - velky primar (14zub) ... velka rozeta - velky primar .... mala rozeta - maly primar ... díky moc a at to jezdí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 13:48
 
 
 
 
Jméno: mycatwatchesme      IP: uživatel6311    
ok budu experintovat tak dík
 
 
Datum: 31. prosince 2009 13:48
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to priblizne tak jak rekl Dave's...videl sem gdysy testy jedny jawinky 350/640, majitel ji chtel vice do rychlosti a tak propocitaval secky odpory (vzduchu, valivy odpor, treni atd.) a srovnaval to s vykonem motoru, otackama, zubovym diagramem prevodu a este tam mel diagram z brzdy (to kvuli prubehu sily a motoru), proste srovanaval jestli gdyz da o zub vetsi tak jetli se do tech otacek dostane, jakou to bude mit silu a jetli to bude mit silu ty odpory prekonat atd. a nakonec paradoxne prisel na to ze pokud chce vetsi rychlost musi dat o zub mensi sekundarko, tim se dostane do otacek gde je sila k prekonani odporu a v tech otackach mu to pojede nejrychlejc...znam hodne pripadu co jim to jelo vic s 12z nez 13z, to secko zalezi na motoru, podvozku, silnici, odporech, hmotnosti, ridici...treba 20 s revmaplechama litaj vic s 12z nez 13z sekundarkem pac ty plechy jsou takovej brzdnej stit ze s 13z se to trapi...zase na druhou stranu gdyz tam das 11z tak silu budes mit a vytocis to jako prase ale nedostanes z toho takove otacky abys prekrocil 60km/h, na kterych po kratke dobe sice zkoncis ale pres tuto cifru na tachaci se uz neprehoupnes...cili nezbyva nez laborovat (a nebo si to vypocitat jako chlap s tou tripade)...nejjednodussi je to takhlec - pokud chces rychlost a mas slabej motor tak nechej tam ten 13z nebo prezbroj na 12z a uprav valec na vetsi otacky, pokud je motor dobrej nech tam ten 13z a pokud ses lehkej, ma to podvozek v perfektnim stavu (to znamena i novy loziska, nizkoodporove pneu a celkove minimalni treni) + silnej motor tak pak zvazuj 14z, jinak je to o nicem...sic bys se 14z mohl dostat vetsi rychlost na rovine ale na to bys potreboval tak 5km dlouhou trat a more, more casu a to ten motor driv zvadne nez se na ni dostanes...zase to zalezi na tech asi 6 faktorech (podvozek, motor, ridic, cesta, vaha, odpory)...
 
 
Datum: 31. prosince 2009 12:54
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
určitě mala rozeta velký primar
 
 
Datum: 31. prosince 2009 12:07
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
no ono to jen tak rict nejde .... muselo by se to vypocitat neni to jen o tom ze tam flaknes velkej postorek a malou rozetu.... motorka sama o sobe neco vazi tet vaha jezdce a zakladni motor se nerozjede.... takze asi tak... takze laborovat aby mel vubec motor silu se roztocit na max ot... tim chci rict ze jakmile tam flaknes jakoukoly rozetu a pastorek co dostanes do ruky za ucelam rychlejsi jizdy tak spis pojedes pomalejc pac motor pojede jen na pulku svich max ot na vic nebude mit silu
 
 
Datum: 31. prosince 2009 11:59
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Hele tohle se uci v 6. tride....
 
 
Datum: 31. prosince 2009 7:52
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normalne se to dela jen vymenou sekundarka nebo vence rozety...pokud bys to chtel hnat s rychlosti do krajnosti (a pokud to prepiskens ztratis silu a budes mit maly otacky ze to ani nepojede tolik co po vymene) tak velkej primar (klasika 14z, vetsi sem jeste nevidel), velkej sekundar a mensi rozeta (nebo klasickej venec 55z, ta mensi rozety ma tusim o tri (bo 5) zubu mene)...ale praxe - pokud mas nejaky zmeny v engine a vic koni ci male stado tak 14z a nic jineho nemenis, jinak zustan na 13z sekundarku...
 
 
Datum: 30. prosince 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: mycatwatchesme      IP: uživatel6311    
tak co ?
 
 
Datum: 30. prosince 2009 22:59
 
 
 
 
Jméno: jawa5021 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
malý primár - velký sekundár
 
 
Datum: 30. prosince 2009 22:55
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
malá rozeta velkej primár
 
 
Datum: 30. prosince 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: Jawatacek      IP: uživatel8108    
Ahoj hoši chci se zeptat na jakej olej jezdíte, protože každej kamarád říká jiný takže se ptám Vás díky za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobre,kdyz jsme neznalci tak nevim proc se ptas,a priste drz hu*u a na nic se nas uz neptej..kdyz ty ses takovej znalec ty tak proc si neporadis sam?
 
 
Datum: 01. ledna 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: Jawatacek      IP: uživatel8108    
DÍKY ZA ODPOVĚD NEZNALCI JAW,NO A VLASTNĚ I MOTOREK A VČECKÉHO CO MÁ MOTOR ,VÁM TAK DÁT JE DO RUKOU A KOLEČKA
 
 
Datum: 01. ledna 2010 17:49
 
 
 
 
Jméno: chudozka      IP: uživatel4933    
já jezdim na polosinťák do motorovek huskvarna je to zelenej olej a je to fakt super moto je živější a tolik se nezasírá od karbonu
 
 
Datum: 31. prosince 2009 11:33
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jezdím na Paramo M2T. Snad bude každej odpovídat stručně a nezvrhne se to v hádku o olejích.
 
 
Datum: 31. prosince 2009 10:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tichučko *22*
 
 
Datum: 31. prosince 2009 0:11
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zbytecny dalsi tema kdyz jich je ti fakt tisice..presne to co pise lk...
 
 
Datum: 31. prosince 2009 0:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já jezdím na schell advance sx a myslím že je dostačující ..cena kolem 110kč/litr
 
 
Datum: 30. prosince 2009 23:42
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevotravuj z olejema !
 
 
Datum: 30. prosince 2009 22:46
 
 
 
 
Jméno: Jawatacek      IP: uživatel8108    
Já jsem nechtěl od tebe radu kde hledat,kup si asi brýle jestli neumíš číst !!!!
 
 
Datum: 30. prosince 2009 22:41
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
je tady toho kolem olejů milion!!! jenom to nechce bejt línej a věnovat pár minut hledání!!!
 
 
Datum: 30. prosince 2009 22:31
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci chci se zeptat jestli nemáte někdo prosím schéma zapalování na tatrana 125 dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 22:13
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
To vypada jak schema jaderny elektrarny :-D :-D :-D
 
 
Datum: 30. prosince 2009 22:13
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi tak, to schéma je něco příšernýho..... U mě to skončilo tak, že jsem vytrhal komplet vše a zapojil jen zapalování.
 
 
Datum: 30. prosince 2009 22:11
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a teď babo raď
 
 
Datum: 30. prosince 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jinak to najít trvá tak 20vteřin na Googlu.....
 
 
Datum: 30. prosince 2009 22:08
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 30. prosince 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevím jak mám zapojit elektriku
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:50
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mno SESO přemeřit to můžu a pokud mám jiný válec tak nwm jsem už asi osmý majitel toho fíka co vlastním takže tak :-)a pokud tam jsou opravdu jiné šrouby tak je to možný mno...až zas půjdu na garáž přemeřím to a dám ti vědet. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak žádné drátky tam nevidím...
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: kurin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdybych dal na pitbika svetla klakson atd tak mohl bych udelat STK? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 10:05
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
by mě zajímalo kolik mu je let typuju tak pod 10
 
 
Datum: 31. prosince 2009 10:05
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
A cim dal dementejsi...
 
 
Datum: 31. prosince 2009 7:53
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nj tyhle dementní dotazy vidím stále jen utebe...slibíl jsi přece ,že už nebudeš psát hovadiny ,že už jsi dostal rozum X-)*ROFL*
 
 
Datum: 31. prosince 2009 0:54
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
...
 
 
Datum: 30. prosince 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
nebo na závodní:-D
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vole ten má dotazy :-D jestli nemáš TP tak t skus přihlásit na veteránský tp :-D :-D
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: kurin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
njn
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale presně jak řiká jura tak si myslim ze ti to neudelaj neni to na pozemni komunikace takze asi smula
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel7035    
Na něm nikdy STK neuděláš, není to schváleno pro provoz na pozemních komunikacích, ikdyž motor má homologaci, ale rám ji nemá. A nechápu proč to tam chceš dávat, přední světlo bych ještě pochopil, ale klakson?!! Vždyť to tam není potřeba.
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj jestě SPZ :-D
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: kurin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha jeste spz:-D
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:26
 
 
 
 
Jméno: mabode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli k nemu mas TP a spz tak neni problem..ale podle dementniho dotazu pochybuju..
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: kicis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím draci nevíte jestli v přední vidle ze simsona je tlumič? anebo to je jako u fichtla bez tlumiče? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar      IP: uživatel5685    
Jo je tam pržina+olejovej tlumic ... fik ma jen pruziny = teleskopy
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
ja ho mam
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel650    
Zdravím Draci,mám dotaz,nemáte tu někdo tuto spínačku? http://www.odklepnuto.cz/aukce-archiv1150821-spinac-s-klickem-fab-dvoupolovy-prepinaci-380v-6 Díky,promiňte za odkaz na aukci. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 12:38
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel650    
Určitě poslat.
 
 
Datum: 31. prosince 2009 12:38
 
 
 
 
Jméno: Rum      IP: uživatel6583    
zdar jo to mam doma ale jak ti to mam dat poslat nebo si proto prijedes
 
 
Datum: 31. prosince 2009 9:48
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mě jich dal děda asi 5 protože byl elektrikář a nosil to z práce ale jsou asi červený ale nevim to jistě je to někde zahrabany v garáži jestli to chceš tak to nandu
 
 
Datum: 31. prosince 2009 9:13
 
 
 
 
Jméno: mycatwatchesme      IP: uživatel6311    
jo mam ale origal :-P a nedám :-D
 
 
Datum: 30. prosince 2009 22:20
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, dotaz na nekoho zkusenejsiho - generalkuju motor 477 , myslite ze tam budou stacit ZVL loziska nebo si mam radeji priplatit za SKF...? vim ze na ZVL do fika nejsou dobre ohlasy a nerad bych to delal za chvili znova odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 17:01
 
 
 
 
Jméno: hanes      IP: uživatel7210    
kdyz menis loziska tak tam musis dat uplne ty stejny
 
 
Datum: 02. ledna 2010 17:01
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem se SKF neměl žádný problémy...Mám je v mašině,nemůžu si stěžovat :-)
 
 
Datum: 31. prosince 2009 12:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo,to vim ze byla takova kauza plagiatu,vyskytujou se porad...ale to nic nemeni na tom ze ORIGINALNI loziska SKF jsou kvalitni,nebo ne?
 
 
Datum: 31. prosince 2009 12:45
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel8356    
Nepsal bych to ,ale v podniku bylo několik reklamací a poté se zjistilo přes dodavatele že to jsou dobré plagiáty.Takže tak nějak.
 
 
Datum: 31. prosince 2009 12:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lozisek SKF bych se nebal, silne pochybuju ze by si svedsky koncern SKF dovolil vyrabet loziska nekde v cine s podprumernou kvalitou...,to mi fakt nesedi...
 
 
Datum: 31. prosince 2009 11:57
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel8356    
Pro N3RV .Bohužel já nejsem Horst Fuchs. Neskrývám se za nikoho a jsem tady na FK nestranný.Už jsem to tady psal několikrát,pracuji v autoopravárenském podniku a je mi 48 let a jinak 20 let dělám na ŽL malou zahradní a lesní techniku. Pro zajímavost co děláš ty ?
 
 
Datum: 31. prosince 2009 11:43
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Většinou rady od Horsta Fuchse nejsou moc dobrý.Ložiska SKF se dávaj i do těch novějších motorek,a nwm o někom komu by se rozsypaly,,,
 
 
Datum: 31. prosince 2009 9:13
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel8353    
Bubaku-ložiska SKF nebrat většina je made in China.
 
 
Datum: 30. prosince 2009 22:33
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já jen tak, Švédum a Japoncum se slovenský šity a německý vysypancí nikdy nebudou rovnat i když němcí jsou dobrý pro techniku ale jejich ložiska dost trpí na vysypávání a o guferech už ani nemluvě to sou lepší slovenský, ale každý mam jiný názor já vim a myslim si tohle :-)
 
 
Datum: 30. prosince 2009 22:11
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar      IP: uživatel5685    
mužeš mi říct podle čeho soudíš když říkáš žě SKF nejsou dobrýý ,,, díky za logocké vysvětlení nikoli kámoš říkal
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zevly tam nedávej ani skf nejsou dobrý kup si japonský nebo švédy ty už nebudeš vyměňovat nikdy :-)
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
navic u 477 mas klikovy loziska mazanyprevodakem,takze tam je jejich zivotnost opravdu velika,staci tak ZVL
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
kdyš je nemažeš
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u 477 nemas nic naveky:-D,jako na stary loziska ZVL moje ciza nalitala 40 000km,takze asi tak,a to kdyz sem ty loziska vyndaval tak zase az tak hrozny nebyly...
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:03
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
kup kvalitni ložisko a maš to navěky
 
 
Datum: 30. prosince 2009 20:50
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Mám tam ZVL a nemůžu si stěžovat. Pokud to máš normální netuningovaný motor tak je tam dej. Pokud ale snižuje kom. poměr a to ve velké míře, tak tam dej SKF. Ale dávat 200 kč za ložisko mi přijde blbost.
 
 
Datum: 30. prosince 2009 20:42
 
 
 
 
Jméno: Matěj      E-mail:      IP: uživatel1569    
Zdravim se chcu zeptat kdyš sem sehnal papíry na fichtla i s spz ale bez šťítku a mám doma fichtla bez papíru musím si nechat vyrazit štítek podle tp (to je jasný) pak nestříkat stejnou barvou jako je v tp (to je mi taky jasný) ale co číslo motoru? mám to nechat bejt a doufat že si toho na technický nevšimnou? nebo ho vybrousit a nechat to tak? a nebo ho vybrousit a nechat si do karetrů vyrazit někam jinal nový? dík za odpověďi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 22:24
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel1569    
Jo ale abych to mohl přepsat tak musím mět technickou ne? a nebo aspoň evidenčku...
 
 
Datum: 30. prosince 2009 22:24
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
jestlym as knizecku tak az to budes prepisovat na sebe tak ji rekni rovou ze chces vymazat cislo motoru.... das ji 50 a ona nebo on ti stejnak udela novy velky technicak a maly
 
 
Datum: 30. prosince 2009 22:22
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel1569    
jo já tam mám ibarvu je tam oranžová je to rok tušim 71
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:13
 
 
 
 
Jméno: mabode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
knizecka:malej i velkej do hromady co ja vim...a ty tam mas barvu?ja ma z roku 66 knizecku ale barvu nemám:-)
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel1569    
Daves dík za radu ale j´=a tu barvu chci v tp je psaná oranžová kerá se mě na fíkách dost líbí tak ji tam nachám... nop a ta změna v tp jde usělat i když ta motorká ještě není psaná namě ale je v odhlášce namě? jde o starý tp o tu knižečku jo a eště se chci zeptat když mám ten starej tp bylo něco i jako malej techničák nebo se ta knižečka vozila sebou?
 
 
Datum: 30. prosince 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
az budes vymazavat na urade to cislo motoru za 50 kc tak si nech za dalsich 50kc nechat zapsat jinou barvu at nic nemusis lakovat..
 
 
Datum: 30. prosince 2009 20:42
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
cislo motoru se da vymazat asi za 50,-..bere se to jako nhradni dil myslim
 
 
Datum: 30. prosince 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Teďka se bere motor jako náhradní díl (třeba jako blatník) takže číslo být nemusí. Já jsem byl na STK s 2 fichtlama a u obou chtěli i číslo motoru. Pro jistotou ho vybrus a vyraž nové.
 
 
Datum: 30. prosince 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj SESO tady máš tu fotku toho těsnění http://hurweenek.rajce.idnes.cz/Plocha/ (sry za kvalitu je to focené mobilem) ,ale jak už jsem ti říkal jiné jsem neměl tak jsem ho rozklepal na koncích abych ho mohl použít... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 21:19
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku ta fotka je fak nic moc,,,, to tesneni ma ve vnitr dratky?jina ksem zkousel obe varianty jak na orig tak na polskym valci,, a sedi to krasne na stefty,,hele nemas na valci M6 stefty? lebo kdyz sjedes zavit tak se davaji silnejsi srouby a pak je hned problem na strese
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:19
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Nejlepší těsnění mezi válec a výfuk je ze síťovaného klingeritu.Když mi pošleš šablonu ze čtvrtky, tak ti ho udělám.
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:00
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
to mam taky a nestěžuju si- cena dobrá, mírné úpravy jsem dělal ale to byla otazka 3 minut
 
 
Datum: 30. prosince 2009 20:50
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím Vás fichtlaři. Kamarád co se pohybuje okolo motokrosu mi nabízí karburátor z nějaké 85ky. Neví, jaký to má difuzor. Tak se ptám, neví to někdo jakou to může mít velikost? Můžu to zkusit použít na fichtla se Stejskyho cestovní úpravou? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 17:00
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tak to s tebou nemůžu souhlasit... teda v malejch kubaturách je to přesně obráceně....mam exc dvácu plně otevřenou a když jsem jednou jel s kamošem kterej jel z mitem, tak ten než se rozjel, tak ja už tam měl za šest..... je jasný, že ten motokrosovej motor má krátký kvalty, ale stejně ten výkon ždímáš taky až ve vysokejch....v nizkejch je to hovno... pruběh výkonu je nic nic všechno...
 
 
Datum: 31. prosince 2009 17:00
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Výkon se využívá z dvou směrů-tahu od spoda a živosti na reakci plynu, silnice po přidání plynu škubnou a rozjížději se teprve samozřejmě je to také v převodech ale je to tak :-)
 
 
Datum: 30. prosince 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No pánové ,teda pokud vím tak krosky maji malý difuzor co jsem viděl na kawasaki 80 ta měla difuzi asi kolem 25 a silnice mají difuzor veliký aby šli co nejvíce do otáček a tyky dostali z motoru maximální výkon! Např. aprilia pegasso 80 průměr difuze 41mm!-silnice žeáno
 
 
Datum: 30. prosince 2009 22:03
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vidím ;-)
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:53
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
argo:toho vubec neposlouchej..vymejsli si jak se da:-Dprej uz 10let opravuje fichtlum motpry a dotazy sou jak ze zvalstni skoly:-D
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:43
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč myslíš? S Amalem to určitě taky pojede. S Bingem taky. ;-) Nevím v čem je problem.
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
samozdřejmě ale pochybuju že s jinym
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
argo - Poopravím tě. S origo karbecem to taky jede :-D Pokud si viděl oba grafy. Jak s origo karbecem, tak s Dell Ortem, tak nemůžeš říct, že je na origo karbec dělaná.
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
cestovní uprava je na original karboš dělana
 
 
Datum: 30. prosince 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: pavlik      IP: uživatel987    
hej podle mně to na fichtla nesedne vůbec i když to je pětaosmdesátka tak na kroskách to máš velkej difuzor jak sviňa
 
 
Datum: 30. prosince 2009 20:15
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to nemám v rukách.
 
 
Datum: 30. prosince 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: bris-K      IP: uživatel8271    
To je takový problém to změřit posuvkou ??
 
 
Datum: 30. prosince 2009 19:31
 
 
 
 
Jméno: Bart00      IP: uživatel2971    
Zdarec, chtel bych se zeptat, kde a jak mam byt umisten snimac seslapnuti brzdy a kde je snimac toho neutralu,byl bych moc rad i za fotky,ale vysvetleni staci.Predem dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsou to snimace, ale spinace/rozpinace a spinac brzdovyho svetla u zadni brzdy je myslim na ramu a k pedalu je od nej natazena pruzinka rozpinac ke svetlu predni brzdy je u packy predni brzdy a spinac kontrolky neutralu je u sekundarniho kolecka nasroubovanej v karterech - kdyz mas neutral mezi 1 a 2 tak se ti prez zobacek na automatu konrolka uzemni a rozsviti
 
 
Datum: 31. prosince 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: Bart00      IP: uživatel2971    
250
 
 
Datum: 31. prosince 2009 10:54
 
 
 
 
Jméno: herrbode      IP: uživatel5908    
doufam ze to nehledas na fichtlu:-D
 
 
Datum: 30. prosince 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
u jaký motorky???
 
 
Datum: 30. prosince 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1411    
zdar, nevíte někdo čím může být že mi jawa 250/590 při přidání plynu začne dusit a střílet z výfuků a karburátoru?odtrh 0,4mm a předstih 3,5mm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: harry potter      IP: uživatel7706    
Taky to může být sát falešnej vzduch
 
 
Datum: 31. prosince 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: anonym      IP: uživatel6692    
pro postul hej asi sem napsal ze ma neco s predstihem tak ted necapu
 
 
Datum: 31. prosince 2009 11:19
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
anonym:-Přečti si cos napsal.a přečti si i něco o práci 2T motoru. tipoval bych to na kladívka nebo kondenzátor.podle popisu ti lítá předstih z plusu do mínusu.
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro anonyma: ale jiste,s bohatosti smesi to ma spolecneho hodne,nebo porad myslis ze ne?
 
 
Datum: 30. prosince 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Hodnoty pro odtrh jsou 0,3 - 0,4 mm a předstih 3,5 - 4 mm. Podívej se na seřízení karburátoru a čistič vzduchu.Karburátor 2926 SDb-2769 má HT 92, tryska běhu naprázdno 50, jehla 1.zářez shora a přídavný vzduch 1/2 otáčky.
 
 
Datum: 30. prosince 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: anonym      IP: uživatel6692    
nic proti ale s bohatosti smesi to nema vubec nic spolecneho je to predstih jiskra to ma zapalit jeste nez pist dorazi k HU ale tobe se stava jedna vec a to je ze pist dorazi k HU a pak jede dolu a az pak se to zapali a tim padem se ti zaleje svicka a vystreli ti to z karburatoru a vyfuku poradne si pohraj s predstihem nejprve si nastav odtrh aby byla jiskra co nejlepsi a az budes mit odtrh tak az pak sesteluj predstih.
 
 
Datum: 30. prosince 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to typuju taky na predstih,ja u cizy 175 mam taky 4mm ...kdyz je spatnej predstih tak vetsinou strili z vyfuku
 
 
Datum: 30. prosince 2009 18:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dovnitr ubiras vzduch,takze dovnitr bohatsi,ven chudsi...jinak to typuju na rozhozeny zapalko
 
 
Datum: 30. prosince 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to mas bohatou smes kdyz mas mokrou svicku
 
 
Datum: 30. prosince 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1411    
kdyz v karbecu sřubuju ten šroubek na směs dovnitř tak je směs bohatší a nebo chudší?svíčka je potom jak to chcípne uplne mokra
 
 
Datum: 30. prosince 2009 18:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
predstih 2mm je podle me blbost,dej aspon 4mm predstih,jinak to je podle me chudou smesi,tzn spinavej karbec,spadla jehla a pod...
 
 
Datum: 30. prosince 2009 18:13
 
 
 
 
Jméno: šabatu      IP: uživatel6855    
Ten odtrh máš malý dej větší zkus 0,6 a předstih dej 2,0 a zkus co to bude dělat jak to chytá? bez plynu chytne? Nemáš špatný kondenzátor?
 
 
Datum: 30. prosince 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau to muze bejt ucpaný trisky nebo neco v karbeci.
 
 
Datum: 30. prosince 2009 18:08
 
 
 
 
Jméno: anonym      IP: uživatel6692    
zdar chtel bych se zeptat jake mate skusenosti s tim polskym valcem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 11:25
 
 
 
 
Jméno: anonym      IP: uživatel6692    
ja ho taky mam a me to jelo fak suprove i kdyz sem tam mel hodne stare krouzky a me to jelo prave hned od spoda tak nevim
 
 
Datum: 31. prosince 2009 11:25
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty voll ,, neni to zadnej krasavec,, ale jiz prodano hafo,,,a nikdo fakt nikdo ni c nepsal ani nevol,,sesa
 
 
Datum: 30. prosince 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: technak8 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem snim spokojny mam ho uz cez rok a jede super akurad sem menil kruzky ale to je vse a jede jak dabel trosku ale haprujou ty nizke otacky ale to se da :-)
 
 
Datum: 30. prosince 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: Boocheer      IP: uživatel8217    
Kdysi jsem si ten válec koupil. Myslim si že i perfektně zajel ale nevim nevim. Nechtelo to tahnout v nizsich otackach a jelo to max 60. S origo válcem mi to jede perfektně.maximálka 75
 
 
Datum: 30. prosince 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už ani ty krowky nejsou co bývaly,,,
 
 
Datum: 30. prosince 2009 19:31
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Jooo krovky jsou super karamelky :-D :-D
 
 
Datum: 30. prosince 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: matoosh      IP: uživatel8347    
s polksa su iba krovky dobre..:-D
 
 
Datum: 30. prosince 2009 18:52
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hrůza a děs! Dnes jsem ho montoval na motor.Vše v klidu,zkoušel jsem protočit motor a šlo to nějak z tuha a najednou "křup".Říkám dpč to bude kroužek a hovno,jak se to dává k motoru tou stranou tk sem urval kus vložky,chytla o to klika.Už nikdy nic nebrat z Polska !
 
 
Datum: 30. prosince 2009 18:45
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar      IP: uživatel5685    
a přepilovat vyfuk... radsi kdyby to ty ku*vy polske nedelaly
 
 
Datum: 30. prosince 2009 18:29
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Musis dolicovat kanaly
 
 
Datum: 30. prosince 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kámošovi to i po zajetí nejelo pořát tak dobře jako ten originál
 
 
Datum: 30. prosince 2009 18:08
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,koupil jsem si stříbřenku na výfuk(na nový nemám prachy)a chci se zeptat jedna je na kamna a druhá je vypalovací stříbřenka ale nevím která je lepší myslím si ta vypalovací jenže nastal problém že nevím jak ji vypálit na obalu píší:vrstvy se vypalují jednotlivě po 2-4 hodinách zasychání.Doporučená vypalovací teplota je 250 stupnů Celsia po dobu 15 minut.Nátěr lze vypálít i přímo při provozu zařízení. Myslíte že když to dám na druhého fichtla a budu jezdit že se to vypálí?Dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 23:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
už si to nepamatuju je to tak 2 roky ale myslím že jsem dával 3 určitě
 
 
Datum: 30. prosince 2009 23:54
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já ji má do 500st. a kolik těch vrstev pls?
 
 
Datum: 30. prosince 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel7868    
já mám na kejvě 150/352 barvu s hliníkem do 800st. vůbec tam není že se musí vypálit, ale musela a provozem to nešlo ani náhodou, pořád to bylo měký. Nakonec jsem to stáhnul benzínem znovu nastříkal a vypaloval hořákem na plyn, dokud se z barvy kouřilo. Teď je to tvrdý, ale benzín to stejně sundá.
 
 
Datum: 30. prosince 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tam píšou 2-4 vrstvy
 
 
Datum: 30. prosince 2009 18:13
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolik prosimtě dávals vrstev?
 
 
Datum: 30. prosince 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já jsem natíral výfuk s tou vypalovací a nějak jsem to nevypaloval...prostě jsem to natřel a nasadil a jezdil jsem a vypálil se nějako sám :-D
 
 
Datum: 30. prosince 2009 18:10
 
 
 
 
Jméno: Jůra      E-mail:      IP: uživatel6436    
Zdravim chtel bych se zeptat jestli má nekdo prehled o tom kolik by mela mit faja u fíka odpor odrusena a neodrusena meril jsem odpor u 3 fajfek znacky TESLA a nevim jestli byly vsechny odruseny nebo ne ale kazda mela jinej odpor jedna 0,0000nic druhá 35Ohmu a treti 990Kohmu tak nevim ktera je spatna a ktera je dobra, protoze me fik zlobi haze slabou nepravidelnou jiskru tak jdu po zavadach svicku jsem koupil novou a dela to furt, navic nejde nastartovat jinak nez dlouhym roztlacovanim. predem dekuji za odpovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 18:15
 
 
 
 
Jméno: šabatu      IP: uživatel6855    
Zdar :-D zkus dát prst do fajky a uvidíš hned:-D nebo můžeš mít slabou indučku nebo slabou cívku v zápalku to se mi stalo taky nebo to máš odtrhem
 
 
Datum: 30. prosince 2009 18:15
 
 
 
 
Jméno: matoosh      IP: uživatel8347    
zdar..ako zistim ze mam v prdeli puzdra (futra) v motore?? nemyslim to v ojnici..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 9:15
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jestly je máš v "PRDELY" tk je čas je vyměnit :-) :-D :-D
 
 
Datum: 31. prosince 2009 9:15
 
 
 
 
Jméno: matoosh      IP: uživatel8347    
kkt
 
 
Datum: 30. prosince 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: mabode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to musis vedet sam jestli sis je tam strkal:-D
 
 
Datum: 30. prosince 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čest fichtlu,hele kdybych si kupil sport.vzducháč a o číslo větší trysku,jelo by to líp než se seriovým filtrem a tryskou dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 21:01
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já nejsem teplej.jsem ženatý a mám 3 letého sviště se kterým jezdím na 555.teda jestli myslíš mě.
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:01
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
no přida to asi tak 100 koni a pojede to tak 250 i 300 se da
 
 
Datum: 30. prosince 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
:-D Aspon ze tady nebuzeruje ta buznoklada:-D Ten to tepr rozjel:-D Do ty doby to bylo skoro aj v klidu,co? :-D
 
 
Datum: 30. prosince 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo pravda,ale 76 z 82 přízpěvků bylo o nesmyslných hádkách,takže sem se skoro nic nedověděl :-D
 
 
Datum: 30. prosince 2009 18:18
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
Ratsši nic psat denzelicku nebudu :-D munile to byla hodinova rosprava a ty dachle si to najdi mas tam k tomu přes 80 prispevku :-D s toho se da napsat kniha
 
 
Datum: 30. prosince 2009 17:35
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Nejvic poznas ze to bude zivejsi,pak uz jen prkotiny treba zvuk a tak...
 
 
Datum: 30. prosince 2009 17:15
 
 
 
 
Jméno: mabode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hm no mi zas mame dom,a lohnisku po vohnisku propisku:-Dktera ma spatnou pruzinu na riditka a zarovky se spatnou kompresi:-D
 
 
Datum: 30. prosince 2009 16:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jednou vezl mandarinky,a vylezla lochneska a vykuchtila mi hlavu,a následovala kaša po lochnesku
 
 
Datum: 30. prosince 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: mabode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no alre bacha ja jednou vezl vejce a v nich byl dinosaur rodu mrdka zarezla a babka mi pak pekne osrala hlavu:-D
 
 
Datum: 30. prosince 2009 16:54
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D babičce bude chutnat,a děda si taky určitě dá,i silně rozjeté slepici na jedničku ujedu :-D
 
 
Datum: 30. prosince 2009 16:53
 
 
 
 
Jméno: mabode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no i na 7cku po prednim to jede:-Da vajca rozjebec na mrdku total anal racing:-D
 
 
Datum: 30. prosince 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a pojede to po zadním i na dvojku? :-D,doufám že tím rozmetám vajca na polývku :-(
 
 
Datum: 30. prosince 2009 16:51
 
 
 
 
Jméno: mabode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
¨jo!prez 492km/h:-D
 
 
Datum: 30. prosince 2009 16:50
 
<  1401  1402  1403  1404  1405  1406  1407  1408  1409  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 15:05:55 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu