Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 14:11
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Rád bych jen takový komentář ke všem těm změnám zapalování co tu probíhají. Myslím že by se mnohdy měl každý zamyslet nad smyslem záměny. Ono totiž co si budem povídat, spousty zdejších fichtlistů se drží 50ccm jawek čistě z ekonomického důvodu, protože prostě na dražší motorku nemají. Podle toho by se měla efektivně volit varianta úpravy, aby odpovídala záměru ale i pořizovací ceně. Je totiž nádherné pozorovat zde úpravy které kolikrát mnohonásobně převyšují cenu celé motorky, nebo dokonce vyžadují odborné, pro většinu náctiletých cenově nedostupné strojní zásahy. Potom takové zveřejňování úprav hraničí s pouhým chlubením a masírováním ega, protože ruku na srdce, potom pro drtivou většinu zdejší fichtlí populace je taková úprava nedostupná a to jak technologicky tak i cenově. Na druhou stranu některé úpravy postrádají hlubší smysl. A to je třeba příklad tohoto příspěvku.. ono totiž z hluboké neznalosti daného zařízení je dosti možné že se jedná o stejný princip tvorby vysokonapěťového výboje pro zapalovací soustavu jako má např. stadion, jawetta, nebo ČZ150 a do jisté míry i pionýr... tedy v podstatě o indukční zapalko, pouze rozšířené o bezkontaktní způsob snímání... potom takové zapalko nepřináší žádné výhody, protože má naprosto stejné nectnosti jako třeba ony zmíněné zapalka. Nejdená se o změnu systému, ale ponechání původní technologie, zabalené do moderních tvarů a navíc za cenu kdy se ztratí možnost využívat světel motorky. A přitom by třeba stačila u původního zapalka malá elektronická úprava a dosáhne stejných parametrů jako inzerované zapalko z minicrossu, ale za zlomek ceny a motorce ještě zůstane osvětlení... Navíc je docela kuriozní, že hodně fichtlistů si myslí že jim to málo svítí a pálí jen proto že jim někdo zapoměl říct že to také chce dostatečně silné magnety rotoru, které lze nechat tuším za 120kč znovu nabudit a je po problému... Zkrátka je hezké si tříbit svoje znalosti a dovednosti, ale chce to mít také drobátek smyslu
Datum: 30. prosince 2009 14:11
 ale ako rikal Yuri potrebujes k tomu aj rotor
Datum: 30. prosince 2009 11:48
 samozrejme ze by to slo  ja mám na to takú
Datum: 30. prosince 2009 11:03
 a kde máš kto mu rotor???
Datum: 30. prosince 2009 9:26
Jméno: Karlos
IP: uživatel1200
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 12:26
 momentálně jezdím s fabii 1.2 HTP
Datum: 30. prosince 2009 12:26
Datum: 30. prosince 2009 11:29
Datum: 30. prosince 2009 9:15
 Jakou úpravu byste mi doporučili na 20 když mi jede 90km/h s laďákem,sníženou hlavou,8 výbrusem a sportovním filtrem přemejšlim o 19 karbeci a zapalování z minibiku.Dík za odpověď tady je odkaz na mý stránky s mým fichtlem http://www.splasenytrubky.webnode.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 19:27
 argo pokut si nečetl hlavu mám sníženou od profesionála,výfuk mám závodní a čistej,motor mám po go takže je dobře utěsněn i dotáhnut a všechny tyhle banální věci mám v pucu,a revma plechy nechci sundavat v tom je ta prdel že strčim všechny 21 a mustafy do vejfuku a skůtry jak by smet
Datum: 30. prosince 2009 19:27
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 pokud neni polak tak jo proč ne ale skus snižit o 2 mm více hlavu vypal vyfuk znova technicky, benzinem všechno komplet dotahni,přetěsni vyčisti trysky a všechno povol řetěz aby se moc nenamahal motor promaž,dofoukni kola na max ale hlavně SKUS SUMDAT REVMA PLECHY pro nejmenší odpor a jak to budeš skoušet po rovině tak se skrč a pak mi dej vědět kolik ti to přidalo na síle jo?
Datum: 30. prosince 2009 16:29
 Vpravo v obsahu kit na 6,3hp
Datum: 30. prosince 2009 11:57
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 žádnej valec tam nevidim
Datum: 30. prosince 2009 11:55
 Jo po rovině s kopce sem to neměřil
Datum: 30. prosince 2009 11:53
Datum: 30. prosince 2009 11:52
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a těch 90 si dal po rovině? jestli ano a maš tam to cos psal máš geniálního fíka
Datum: 30. prosince 2009 11:51
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 reper.rambo odkud jsi?a hoši jenom zavidite fichtl 90km/h pokud je motor po go a ma tam 14 zub a upravy proč by nemohl jet?
Datum: 30. prosince 2009 11:50
 Mahode ten digi tacháč nemám já ale strejda a jestlis to nepochopil tak nevim jakou máš inteligenci,a když tam bylo 13 zubo tak lítal po zadnim na 1 jak prd a vydržel po něm ject dost dlouho s tim 13 zubem jsem měl 50 za 30 metrů ani ne
Datum: 30. prosince 2009 11:43
 Jo a těch devadesát dám s revmaplechy bez nich nejezdim a vzadu mam brzdu z 90 aby lépe brzdilo,jen tak pro informaci.
Datum: 30. prosince 2009 11:38
Datum: 30. prosince 2009 11:35
 Těch devadesát není blbost a nebylo to měření podle fichtláckýho tacháče ale podle strejdovy mašiny s digitálním tacháčem a přesnym jo a taky tam mám 14zub to sem nenapsal a s míma 80 kilama mě to na trojku vytáhne do jakíhokoliv kopce jak prd,jezdili jsme na něm i s bratránkem a tem má metrák a fichtl dával 60 pětěk při tý váze nás obou to je dost dobrý ne.
Datum: 30. prosince 2009 11:34
 to bude spíš tak 80 ..pěkná kraviny 90km/h
Datum: 30. prosince 2009 11:14
 tolik blbosti... a aky sekondarko más?
Datum: 30. prosince 2009 11:13
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 Pan Pulic : súhlasím tých 90 dáš s reuma plechmy?
Datum: 30. prosince 2009 8:53
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Lestit kanaly je nesmysl. Nejdriv bych zacal s poradnym nastavenim tachometru...
Datum: 30. prosince 2009 6:01
Jméno: Karel
IP: uživatel1200
 Ještě se dají perfektně vyblejskat a slícovat kanály, vyměnit ložiska v kolech, pohrát si se sekundárním kolečkem a to by mělo stačit.
Karburátor se bude blbě ladit. Musel bys mít nějaký lepší dell orto, ale nevím jestli to zato stojí.
PS: koukal jsem na web a dobrý, kdyžtak koukni ke mně a taky napiš do ankety http://kmoto.webnode.cz/
Datum: 30. prosince 2009 2:38
 simvás..  je mozny,ze by tlumice na kejvu ty s tou krytkou pres pruziny byli delsi nez ty bez krytek?mam jedny stary ale ty sou v p*deli,a kdyz sem je meril tak byli delsi..a me by se na krossovou prestavbu hodili ty delsi tak jestli mam schanet jiny?popripade z jaky kejvy byli nejdelsi?diky..a nepiste prosim ze z crossovejch cezet,ty se pohybujou okolo 1000kč a na kejvy okolo 100 kč  nemam neomezene penez
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 1:57
 nejdu du spat
Datum: 30. prosince 2009 1:57
 pojd na chat
Datum: 30. prosince 2009 1:50
 JO A BAVIME SE O PREDNICH TLUMICICH NE O ZADNICH
Datum: 30. prosince 2009 1:49
 no ja jdu taky spat cus
Datum: 30. prosince 2009 1:45
 no z kejvy sou vsechny  ja jen potrebuju vedet kterej ten typ je nejdelsi  a uz du spat
Datum: 30. prosince 2009 1:43
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 rekl bych ze jsou z kejvy vetsi  ale vazne bych jen rekl  je 1:38 rano
Datum: 30. prosince 2009 1:38
Jméno: Pepan
IP: uživatel4183
 zdarec. babetta 210 mi při řadění druhé rychlosti vždycky cukla a přeřazení nebylo plynulé. Je možné že když jsem oddělal levý plast a prostříkl tam vše technických benzinem aby to pomohlo? První jsem myslel že tu 2. rychlost ani neháže ale potom jsem zjistil že tam de krásně plynule a ani už se babeta nestartuje jen když s ní trochu pohnu ale až po větším záběru. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 15:08
Datum: 30. prosince 2009 15:08
Jméno: Jarda
IP: uživatel8346
 Máš to mastný. Sundej plast, pomocí stahováku sundej rozběhovku - tzn. tu spojku blíž u válce, vyčisti a pak povol matku na řadící spojce, sundej ten plech, vytáhni čelisti a všechno nějakym ředidlem, nejlíp tetrachlorem vyčisti.
Datum: 30. prosince 2009 8:14
 Ahoj chci se zeptat mam fíka po GO motoru.A při jízde mi něco cinká v motoru nejdřív jsem myslel ,že nemám něco utažené ,ale dnes jsem nakopl fíka a přožil hlavu k motoru a poslouchal a bylo to z motoru pro jisototu jsem na válec dal trubku a druhý konec přiložil k uchu a je to z motoru  ..Někdo už tu psal něco podobného a dostalu se mu odpovědi ,že se mu asi přidírá válec a je to předzvěst zadření motoru.Nwm jede mi to normálně.Sundal jsem hlavu dal píst do DÚ a zkoušelpřejiždět prstem po vnitřku válce ,ale nerovnost nebo nějaké otěrové částice jsem nenašel prosím porad\'te nechci to zadřít nebo je problém jinde?  jinak ředím v poměru 1:15.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 20:46
Jméno: anonym
IP: uživatel6692
 pro:Slammaq ® oleje tam ma urcite dost a to cinkání jsou spíš kroužky než nějaká nečistota
Datum: 01. ledna 2010 20:46
 No tak oleje bych dal asi taky o trošku víc... a jinak to se neboj.. čim dýl budeš mít pekelnej stroj, tim víc mu budeš rozumět... a přideš na to, že ani GO motoru neni vůbec žádný problém  ... Cinkání bych viděl na nějakou "nečistotu", a cinká ti píst o hlavu... Skus to dekarbonizovat třebas... Jináč může bejt někde něco vymletýho... Fakt nevím musel bych slyšet
Datum: 30. prosince 2009 14:07
 primární řetěz?
Datum: 30. prosince 2009 13:40
Jméno: matoosh
IP: uživatel8347
 to moze byt aj vymlatene puzdro v ojnici...
Datum: 30. prosince 2009 11:20
 jde to z motoru nebo z válce ?
Datum: 30. prosince 2009 9:16
 rozdělat karbec neni težké...to složíš i po tmě
Datum: 30. prosince 2009 1:43
 aspon mas jistotu ze se to nepridira,kdyz tam davas vic oleje  tak bud to bude v rakbecu jak pise cezetak,nebo jenom nejaka kravinka...treba muzes mit ulomenej zoubek treba ze startovaciho pulmesice a jak se to chveje tak ti cinka v mororu..ale pridreny to podle me nebude..
Datum: 30. prosince 2009 1:26
 Jawa Čezetáku hej nwm ja mám fichtla půl roku a nikdy jsem nijak závažnou opravu (ohledně motoru už vůbec ne) nedělal.Mno když bych chěl rozebrat ten karbec není to těžké složit nebo tak něco já čemu nerozumím dotoho nevrtám.Jinak ohledně toho poměru zajíci nwm kámoš me to napsal tak to tak ředím a jestli je tam víc oleje tak tím nic nezkazím.Mno a když tj ta klikovka nebo ta ojnice a popřípadě co z převodovkou?Bych to asi měl vyměnit co?  ...kua ten fichtl se furt sere jednu věc spravím a už dělám další to ani na jaře nevyjedu jak mám v plánu jestli to tak půjde dál
Datum: 30. prosince 2009 1:22
 pomer 1:15 sem jeste ani neslysel  vetsinou tu radej 1:25...jo jinak to muze bejt klikovka,ojnice a nebo jestli to de od motoru tak treba i kolecka v prevodovce
Datum: 30. prosince 2009 0:53
 a necinká ti šoupátko, nebo plovák?
Datum: 30. prosince 2009 0:52
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 13:34
 ahoj co to je toto to je tak dobrý do chiny nebo na vrakač (: (: .no myslim jsi že to origo je docela v havarejním stavu
Datum: 30. prosince 2009 13:34
 Ano je to původní..dokonce se dělali i s klasickou karoserii pro řidiče..nedávno sem viděl na prodejjednu zrenovovanou..je to pecka
Datum: 30. prosince 2009 11:07
 To to je drsné...
Datum: 30. prosince 2009 9:17
 Ano je to původní říkalo se tomu bojler podle toho válcovitého kritu kde je uložen motor z maneta a je jím poháněno přední kolo používali to poštáci na nádraží a další lidi.
Datum: 30. prosince 2009 8:23
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 pod volantem =)
Datum: 30. prosince 2009 8:21
 presne to me taky napadlo
Datum: 30. prosince 2009 0:50
 vypadá to jak drezína s kolama  ..kde to má motor?
Datum: 30. prosince 2009 0:34
 Ahoj SESO chtěl bych se zeptat.Odkoho kupuješ to těsnění co se dává u Fíka mezi výfukové koleno a válec?...Jedno jsem si utebe obědnal.A dnes jsem ho nasazoval a pukal utoho vzteky.To snad dělal nějaký čong na svém rýžovém poli z roztavené plechovky a ve finální fázi ten kus plechu ,kterému vůbec nesedí díry naty dva šrouby na ,které se to nasazuje dal kus kus nějaké hmoty a nazval to těsněním.Z ničeho tě neviním jen si to sám vyzkoušej nasadit at' se třeba ostatním nestane to co mě.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 22:49
 chtel sem uvezt na prikladu ze to nema jen sesa aby se nejaky hnidopich nenakrk ze to ma jenom sesa spatny...ostatne nemuzu rict ze je to spatny pac pul hodinky s pilnickem pro me prace neni a rad si to pro blaho veci udelam...byly doby gdy sem si delal sam i cele tesneni a to byly opravdovy zmetky (ovsem nutno podotknout ze ucel to vice mene plnilo)...je to proste klasicky spotrebni zbozi ktery se musi trochu upravit nez se tam namontuje, za trosku namahy to proste stoji...
Datum: 30. prosince 2009 22:49
 Mno SESO klidně ti foto toho těsnění pošlu ,ale já to těsnění trochu rozklepal abych jej mohl nasadit..jelikož jsem jiné neměl a profukovalo mi to tama...i tak ti to ,ale vyfotím..
Datum: 30. prosince 2009 13:42
 presne jak pise steve,ale sesu nikdo neobvinuje  sme radi ze tu ma aspon tohle
Datum: 30. prosince 2009 12:03
 to ze papirovy tesneni mezi kolenem a valcem ma velky presah, nezbyva nez pilovat a pilovat...u vyfukovyho se mi nestalo ze by mel presah ale ze blbe sedel ve steftech uz jo, je to kus od kusu...tyto dily jsou z nasi mototechny takze Sesa v tom neni sam...
Datum: 30. prosince 2009 11:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já si těsnění pod výfuk vyříznu sám z azbestu lupinkovou pilkou a je to 99% přesný a ani to nekápne a je to krásně tichý
Datum: 30. prosince 2009 11:47
 seso ani tesneni na valec na čízu 175/450 co jsem si u tebe naposled kupoval tak tam nesedělo,nakonec jsem vystrihaval z papiru  ale fotku bohuzel nemam
Datum: 30. prosince 2009 11:22
 draku fiha jsi prvni,,, posli mi fototoho tesneni a hend to viradim a prejedu na druheho dodavatele,,, ale tam je vyraznejsi vetsi cena,, kazdopadne dik za info a posli foto,,di ksesa
Datum: 30. prosince 2009 11:14
 je fakt ze ty tesneni nic moc..nakarbec sem musel taky upravovat,bylo vetsi a presahovalo do ,,diry'' co de do valce..ale lepsi nez nic,takhle jenom zapiluju,upravim diry,takze lepsi nez si to cely sam delat
Datum: 30. prosince 2009 0:55
 Cus, muze se neco stat kdyz mam kratka, kulicka,kulicka dlouha??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 9:07
 a proč tam máš 2 kuličky?
Datum: 30. prosince 2009 9:07
 jak me napraskal sycak jeden...
Datum: 30. prosince 2009 2:26
 to vymyslel kolečko
Datum: 30. prosince 2009 1:44
 presne tak
Datum: 30. prosince 2009 1:16
 ta taska huleni za to stoji,vid
Datum: 30. prosince 2009 1:05
 cezetak-ze bych to taky zkusil?
Datum: 30. prosince 2009 0:56
 privolaš tím celou rodinu dinosauru co maji plnou tasku huleni...
Datum: 30. prosince 2009 0:37
 v nejhorsim ti nibude fachat spojka
Datum: 30. prosince 2009 0:05
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 12:01
 tak nato přivař podložku a na tu podložku matku a vytoč to.neboj do hliníku se to nepřivaří.
Datum: 30. prosince 2009 12:01
Datum: 30. prosince 2009 11:48
 je zároven?
Datum: 30. prosince 2009 9:08
 ondrash:lip bych to nerek  ,jinak pokus se to vytahnout vytahovakem zalomenych sroubu...dalsi reseni je odvrtat to a bud vyriznout vetsi zavit nebo udelat o dost vetsi diru a vyrobit zavitovou vlozku.
Datum: 29. prosince 2009 23:33
 tak to si docela v prdeli
Datum: 29. prosince 2009 23:27
 ČAU nestartuje mi fichtl mám tam svíčku ngk zjistil jsem že když hází jiskru tak nikdy ne na ten zahlej jazíček ale na ten okraj kolem toho špuntíku mám koupit novou svíčku dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 9:38
 Svíčka musí vždycky házet jiskru mezi kontakty. Když mezi těmi kontakty bude binec tak tu jiskru může házet jinde a to by nebylo dobré. Ale jiskru házet mimo ty kontakty může dělat i něco jiného radši kup novou nebo zkus očistit ty kontakty.
Datum: 30. prosince 2009 9:38
 zdarec když sem koupil fichtla co tři roky stál před třema rokama je udajně dělaná go nejspíš jen ložiska a gufera no a pak se uložila na půdu protože prej blbě ahnul jako jezdil ale netáhnul jedna vubec nerozepinala spojka a motor neměl skoro žádnou kompresyže šel protočit ajrukou a bylo slyšet jak uniká vzduch bude stačit udělat výbrus (spíš koupím čedesátkovej válec) a poštelovat spojku? jinak samozdřejmě vyměnit olej a vyčistit nádrž... dík za odpověďi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 13:05
 já bych to celé přetěsnil, hlavu, válec , gufera. Pokud je slepená spojka ,tak s vypnutým motorem zařaď 1, zmáčkni spojku a pust to z kopce,ona se odlepí
Datum: 30. prosince 2009 13:05
Jméno: Matěj
IP: uživatel1569
 ok dik amám napřed skontrolovatten válecnebo ty gufera ?
Datum: 30. prosince 2009 12:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a ikdyby to bylo guferama tak nemusíš půlit motor...a jestli tam byli nový ložiska a nový gufera a byl tam nalitý olej tak si myslím že by to mělo být v pořádku..no a s tou spojkou..když to dlouho někde leží tak ona se jakoby slepí takže to normálně opři předním kolem o zed a drž půl plynu a narvi tam kvalt..neboj nic se tomu nestane..a ještě bych sudal válec a kouknul se jestli tam není na okraji zoubek tam kde dojíždí kroužky a jestli tam je nějaký dot značný tak bych udělal výbrus..
Datum: 29. prosince 2009 23:54
Jméno: Matěj
IP: uživatel1569
 vyfuk jeok naten sem seuž stihl kouknout... doufám že to není těma guferama jak píše Marek nechce se mi to pulit...
Datum: 29. prosince 2009 23:20
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 but je to po vybrusu a nebo je neskutecne zarostelej vyfuk bordelem
Datum: 29. prosince 2009 23:18
Jméno: Matěj
IP: uživatel1569
 aha takže myslýš že to nemám řešit prostě jezdit nehonit to moc a poškat?nebo udělat výbrus?
Datum: 29. prosince 2009 23:03
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 A je to zajeté po výbrusu??? asi ne. Tohle dělá, když to není zajeté.
Datum: 29. prosince 2009 23:00
Jméno: Matěj
IP: uživatel1569
 jakovono to má kompresy aj to jezdilo jenom prej špatně a moc to netahlo jako jde to nakopnout a jet ale netahá...
Datum: 29. prosince 2009 22:55
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ten moto není 60 ccm ale 55,3 ccm! na to bacha. Ta žádná komprese je dána podfukujícíma guferama, takže jedině rozpůlit, vyčistit.
Datum: 29. prosince 2009 22:48
 caute draci prosim vas napisal by mi niekto ze kolko je v pionierovom motore lozisiek a gufier. vopred DIKI
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 22:27
Datum: 29. prosince 2009 22:27
 5loziské sú tam a 4 gufer Loziská
Datum: 29. prosince 2009 22:26
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 11:10
 Je to strsne..kamos to ma..pisty tomu litaj soucasne takze to ma strasny vibrace,o brzdach ani nemluvim i kdyz to jede jen 45km/h,zdrzujeto jak svine..je tpo na hovno
Datum: 30. prosince 2009 11:10
 na hovno je záchod.marek:jestli chceš mrznout klidně
Datum: 30. prosince 2009 10:33
 na hovno auto....A zbytečně drahy.Na aukru sem ho viděl a skončilo na cca 10tis.Jen měl zormlácenej blatník...
Datum: 30. prosince 2009 9:57
 To ja si to kupovat nebudu ale to máš jako babettu to stejny pomalu akorat ze todle je auto.
Datum: 30. prosince 2009 9:44
 Si měla koupit nějaký enduro 125  ,bo choppera
Datum: 30. prosince 2009 9:43
 v televizi bylo nedávno že důchodkyně měla řidičák do 125ccm a teda nemohla jezdit s normálním autem. Tak si koupila auto které má obsah 50ccm a jede max 60Km/H. ALe kdybyste viděli jak bylo malé snad ještě menší jak smart
Datum: 30. prosince 2009 9:25
 a za tu cenu 65tis. si rač kup nějaky báwo a stím zažiješ takovou prdel že na to nikdy nezapomeneš  ,a bo jak píšou podemnou-koupit nějakou čízu bo jawku
Datum: 30. prosince 2009 8:03
 měl to kámoš,je to hnus.Malý jako prase  ,a ještě ktomu automat  .Hnus prostě!
Datum: 30. prosince 2009 8:02
 kamo to ani negumuje  bleee
Datum: 29. prosince 2009 22:51
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To je znamy...
Datum: 29. prosince 2009 22:48
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Řeknu Vám jedinné: s tím bych nejezdil nai zadarmo a kdyby mě to někdo zadarmo dal, hned bych to prodal a pořídil si jeden z našich strojů vyrobených Jawou či ČZ. Takovej hnus, diesel, BLEEEEE. To radši s motorkou v zimě, než s Aixamanem v létě! Za to bych se styděl. Viděl jsem s tím jednoho kluka jet. Jel skoro 60 a tak se to naklánělo, tak to plavalo a ten zvuk! Prostě FŮŮŮJ
Datum: 29. prosince 2009 22:46
 chvíli jsem s tím jezdil
Datum: 29. prosince 2009 22:00
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 je to drsny vozitko chvili jsem za aixamem jel na motorce a 80 mu to upalovalo
Datum: 29. prosince 2009 21:58
 radsi zustanu u jaw a cezet...
Datum: 29. prosince 2009 21:57
 OMG
Datum: 29. prosince 2009 21:53
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci, dnes se mi stal tenhle problém: jedu s dědou s trakturkem do lesa, je v něm motor z 250ky. vše vpoho jako jindy, ale najednou to chcíplo, špapem šlapem svíčka pořád suchá a nejel, tak jsme vyčistili karbec a nic, šlapem šlapem svíčka najednou byla trochu mokrá, ale jiskra nádherná ale při rychlejším šlapání se ukázalo, že hází jenom občas. tak jsme otevřeli zapalko, kabel od kondíku upadlej, tak si řikáme že je vyhráno, vyměnili kondík a chytl na první šlápnutí a jel jak jindy, tak se jelo dál a na místě se to normálně chcíplo, ale když se to chtělo po chvíly znovu nastartovat a už nejel, jen občas chytne a běží JEN NA VOLNOBĚH jakmile se přidá chcípně, roztlačujem a když se motor roztočí na otáčky volnoběhu blafe, jakmile se zvednou je to "hluchí" svíčka mokrá přitom hází bezvadně , vše stokrát přeměněno zkontrolováno vyčištěno. vim že to vysvětluju pěkně blbě, ale něco tomu rozumím ale s timhle fak nevim , tak mě napadlo jestli mi nepomužete, byl bych vděčnej , (vim že asi ne kdyby bylo aspon video)
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 2:34
 spadla jehla soupatka,ale to by sis asi vsimnul
Datum: 30. prosince 2009 2:34
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jo ještě jsem si všiml, že je mírně teplá indukční cívka. po dlouhém trápení
Datum: 29. prosince 2009 21:27
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 svíček měněno.... kondíků....
Datum: 29. prosince 2009 21:22
 Mě se podobně projevoval špatnej kondenzátor. Zkusiliste ho vyměnit, nebo jen opravit?
Datum: 29. prosince 2009 21:12
Jméno: standa
IP: uživatel8330
 a skusil si jinou svicku??
Datum: 29. prosince 2009 21:11
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdra draci, nejde o inzerci, ale chci se zeptat, kolik byste Vy dali za zgenerálkovaný motor na Jawu 05 vyrobený před rokem 1965? Generálka- gufera, ložiska, spojka, výbrus atd. Kolik byste dali vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 10:56
 To si každej rač udělá doma,a má jistotu že to dělal pro sebe
Datum: 30. prosince 2009 10:56
Jméno: Karelhol
IP: uživatel1200
 Za 3500 je to neprodejný.
Datum: 29. prosince 2009 22:49
 Záleží co vše je uděláno, pokud je to jako opraveno, má cenu tak +- do pětikila.
Když je perfektně udělaný, tj převodovka, komplet ložiska + simerinky, nové šrouby, výbrus, spojka a kontrola všeho možnýho včetně klikovky tak je to okolo 2000-2500 Kč.
Nabizím ted jeden včetně karburátoru a zapalka. http://kmoto.webnode.cz/
Datum: 29. prosince 2009 22:48
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já ten motor ani nemám, ale mohl bych ho mít. Kolik byste dali. cca 600 kč výbrus, cca 350 kč ložiska, cca 150 gufera, 160 kč spojka ferodo, nový primární kolečko a řetěz cca 400 kč. takže tak 1660 GO k tomu nová klikovka cca 1200 kč. takže něco kolem 2860 kč + samotná cena motoru to je tak 3500. Dali byste za to vy 3500 kč?
Datum: 29. prosince 2009 22:43
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ne hoši vážně. Jakou by měl hodnotu na trhu, za kolik bych ho mohl prodat!
Datum: 29. prosince 2009 22:39
Datum: 29. prosince 2009 22:29
 2 Kč
Datum: 29. prosince 2009 21:25
 zdar . potrebuju vedet jestli vite kde by se dali sehnat ty kolecka co jsou v motoru na rychlosti kdyz se to rozpuli tak jdou videt. je to jawa 05. nemam to jeste rozpulene ale nasel jsem jeden zub a vypadl s toho tak to potrebuju roztpulit a uz shanim nahradni kolecka. popripade pokud nekdo mate a prodate tak diky ::::::...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 0:59
 nejdriv to rozeber at vidis ktery kolecko mas vubec schanet,muze to bejt nakonec startovaci segment..
Datum: 30. prosince 2009 0:59
 Je tu někdo kdo by věděl nějaké info o té svetle modre alfě romeo?vím že to neni uplne k tematu  sice jsem to fotil ale neptal sem se majitele..auto me ale velmi zajima diky http://mabode.rajce.idnes.cz/
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 23:43
 Čus _  myslim že to je Alfa Romeo Giulietta Berlina někdy z roku 1959 ale nevim to jistě
Datum: 29. prosince 2009 23:43
 aspon typ..abych mohl patrat dál sám..díky
Datum: 29. prosince 2009 20:33
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 23:31
 jasne,saci kanal prez kartery do klikovky,kanal prochazi spodni casti vlozky valce
Datum: 29. prosince 2009 23:31
 do kartru a do klikovky?
Datum: 29. prosince 2009 21:08
 kejvacka nesaje valcem ale do karteru...to sani je samozrejme dobre
Datum: 29. prosince 2009 21:00
Jméno: pejo
IP: uživatel8331
 zdravim ...ze ked mi zvoni kluka tak to neni dobre vsak ...dik ..=D
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 20:21
|



|